![]() |
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
الحلقه 1
صراع الحياه اقوى من الاف الاشخاص كهذا
الحياه تمر في صراح ما بين الحاضر والماضي
الذي راحلوا والذي بقوا مرور خمس اعوام
وكانت منها حزن كبير في قلوب الاخرين وحب لا يتنسي والذكريات من اجمل السنين وماذا تفعل الايام معهم.
فيلا عائله الجارحي
الاسم الجديد للبيت وتاسيسه من الاول بعد سيكون العائله باكملها فيه من اب لام لا اخوه لاطفال ليكون في حيويه ونشاط.
كانوا يجرو الاطفال خلف بعض ويصرخون بصوت عالي يلعبون يندهوا على عمر عمو عمو كان عمر يلعب في الهاتف
عمر وهو ينظر الهاتف: نعم يا امل
امل: بابا زين هيجي امتى
عمر: كمان شويه
امل: يعني شويه صغيرين ولا كبار
عمر: كبار
امل: عاوزه شوكولاته
عمر: بابا زين هيجيب لك شيكولاته وهو جاي
امل: هيه هيه ماشي
ريا بمشاغبه: عموري عموري
عمر: نعم يا وردتي البيضاء
ريا: قوم اعمل لنا اكل
عمر: طنط حياه في المطبخ خليها تعمل لك
امل: وانا كمان عاوزه اكل
كريم: هو انتي كل حاجه عاوزه منها كده بجد انتي ممله اوي انا مش هلعب معك تاني
حماده: عمو زين لو عرف انك زعلتها هيزعل منك و هيزعق لك
امل بعياط: عااااااااااااااااا عاااااااااا عاااااا
خرجت حياه من المطبخ على صوت امل هي وليليان وعارفين زي العاده خناق اطفال
حياه: بتعيطي ليه تاني مين زعلك
امل بصوت عياط: كريم مش هيلعب معايا تاني خالص
ليليان الذي اصبح عمرها 60 عام لا يبان عليها عمرها. تاني يا كريم مش قلت لك ما لكش دعوه بها تعالي يا امل يا حبيبتي ما لكيش دعوه به ما تلعبيش معه تاني
امل: لا بس انا عاوزه العب معه
حياه: طب انا عملت لكم كيك
عمر: وانا كمان عايز كيك
حياه ابتسامه: بس ده للاولاد مش لك
عمر: يعني مش عامله حسابي
حياه: لا مش عامله حسابك عشان انت كبير
عمر: انتي بتكلميني كاني عيل صغير
حياه: ما هو انت مهما كبرت مش بتعقل انت وزين اخوات ازاي مش عارفه
كريم: خالته فين الكيك
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
حياه: شفت عاجبك كده نسيت حاضر يا حبيبي هاجيبه لك اهو
في شركه المعمار
في مكتب زين
زين: يادم انا مش مقتنع بس صفقه دي حاسس ان في حاجه غلط
ادم شريك زين في الشركه بعد مراد زين تعرف على ادم وهو كان مسافر بعد الحادث بسنه ونصف في اسبانيا وادم فرح بزين جدا لانه كان يتمنى يصفي شغله في اسبانيا وينزل مصر وباكو اصحاب جدا ادم عند اخت واحده اللي هي جيهان عمرها 27 سنه خريجه ليسانس اداب وادم اداره اعمال عمره 32 سنه
ادم: ولا انا في حاجه مش مضبوطه في الورق تفتكر في لعبه من ورانا
زين: انا هالغي الصفقه دي احسن
ادم: بس هنخسر جامد اوي
زين: مش مهم اهم حاجه نكون في السليم
ادم: تمام هاكلم وليد يلغي الصفقه
زين: ماشي انا ساعتين كده وهامشي
ادم: في اجتماع مع باباك مش هتحضره
زين: لا انت احضره انا هامشي عشان امل اعرفها زنانه لو تاخرت هتعيط
ادم بضحك: اعرفها زنانه بس انت بابا حلو قوي عقبالي يا رب اكون بابا زيك
زين: انت اللي غبي ضيعتها من يدك انت اللي رفضت تتجوزها
ادم: اللي بيننا مش هتفهموا يا زين اللي بيننا اكبر من الجواز والحب
زين: هي في حاجه اكبر من دول
ادم: التكبر والغرور
زين: اه رح شف شغلك
ادم: اوكي
بعد ادم امشي الباب خبط وداخل ادهم ابو زين زين تفاجئ. ان هو في مكتبه بنفسه
ادهم: ممكن ادخل ولا امشي
زين بلا اهتمام: تمام
ادهم: يعني ادخل ولا امشي
زين: نعم
ادهم: جت بنفسي الاجتماع اللي بين
زين قام وقف: ادم هيعمل معك الاجتماع
ادهم: لا انا عايزهك انت
زين: بس حضرتك انت هنا بيننا عقود شركات مش اكتر لكن ابني والكلام ده مش هنا
يا ريت تفهم بقى وتفضل ادم هيعمل معك الاجتماع ما تضيعش وقتي ووقتك على الفاضي في كلام ما فيهوش فائده
ادهم: يعني ما فيش فرصه
زين: للاسف ما فيش
ادهم: بس انا هافضل احاول وانا واثقه ان
هانجح وهتشوف
زين: يا ريت توفر كل محاولاتك لان ما فيش حاجه هتتصلح النهارده ولا بكره اللي بينكسر مش بيتصلح وانت كسرت حاجه كبيره مش صغيره انا وافقت بس علشان فرح لولا هي ما كانش زمانك واقف هنا احمد ربنا اتفضل
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
ادهم: لسه عندي امل انك تقول لي يا بابا
زين: يبقى بتحلم الا مستحيل
ادهم: انت قلتها مره ليه مش عايز تقولها تاني
زين: دي كانت لحظه ضعف وراحت لحالها مش هتتكرر تاني
ادهم: طيب هنشوف الايام بيننا
في فيلا الدكتوره ورد
ورد: خلاص بقى يا اولاد تعبتوني
فرح: يا ماما مش هاكل
ورد: ليه بقى يا ست فرح
زين: يا ماما طعمه وحش قوي الاكل ده
ورد: ده اكل صحي يا حبيبي ويخليك تكبر بسرعه كله مش عاوزه تعب
علي: طب انا ذنبي ايه اكل من الاكل ده
ورد: على فكره الاكل ده مش لك ده للاولاد عشان يروحوا الحضانه بس هم ما عندين مش عاوزين ياكلوا وهم تاخروا قوي
علي: ماما عامله لكم اكله صحيه يا اولاد كله
ورد: بتتريق حضرتك صح
علي: لا يا حبيبتي خالص انتي بس خفي شويه على الاولاد وسيبيهم براحتهم
ورد: الاكل ده علشان يكبروا بسرعه وبصحه كويسه وبيتعبوش
علي: طيب اعملي اللي انتي عايزاه انا هاروح شغلي الله يكون في عونكم يا اولاد
ورد: بقى كده ماشي ما تنساش تدفع اشتراك الباص بتاع الاولاد
علي: دفعت اشتراك الباص واشتراك النادي امبارح في حاجه ثانيه ناسيها
ورد: اه ما تنساش تعدي على تيته اميمه تديها المرتب بتاعها زي كل شهر هي تعبت معنا قوي
كتر خيرها لغايه كده فرح وزين عايزين يتعلموا السباحه عايزين نشوف لهم مدرب حلو يعلمهم
علي: حاضر مش ناسي حاجه تانيه قبل
ما امشي ولا كده خلاص
ورد: لا خلاص بس هاروح اشوف ماما شويه وهارجع قبل الاولاد ما يجيئوا من الحضانه
علي: تمام
ورد: يلا خلصوا الاكل الباص زمانه جاي
فرح: هو انا لازم اكله كله
ورد: ما هو مش هتمشي غير اما تاكليه
زين: ماما انا راجل وقوي مش لازم اكل الاكل ده كله هي تاكل
ورد: لا مش عاوزه ذكاء انتم الاثنين تاكلوه
زين وفرح: اوف يارب
ورد: برده هتاكلوه يلا علشان الباص جاء
فرح وزين: هيه هيه الحمد لله
في المساء فيله عائله الجارحي
زين دخل وراء ابوه كل الاطفال جرو على زين
امل: بابا جاء هيه واتشعلقه في رقبته
زين: طيب بالراحه
امل: فين الشيكولاته يا بابا اللي هت جبتها لي
زين: شيكولاته ايه اللي جبتها لك
امل: عمو قال لي انك هتجيب لي شيكولاته
زين: اه عمر قال لك كده ماشي نسيت بكره هاجيب لك واحده كبيره ماشي
امل: ماشي كريم زعقلي مش هيلعب معي تاني هو قال لي كده
زين: تاني يا كريم مش قلتلك ما تزعلهاش
كريم: اسف خالو
زين: طيب ماما فين
ريا: ماما خرجت من الصبح لسه جايه
زين: طيب يا مخابرات انتي
ريا: وعموري بيغازل طنط حياة
زين: طيب روحي ذاكري اكلتي الاول
ريا: من زمان
زين: خدي اخوكي واطلعي على اوضتك ذاكري وبلاش لماضه كتير
ريا: حاضر يا خالو
زين: وانت زعلان ليه ما رحتش معهم
حماده: عمو هو انا ممكن اطلب منك طلب
زين: نعم عاوز ايه
حماده: عاوز ازور ماما ممكن توديني بابا مش باشوفه وماما فرح على طول مشغوله
زين: طبعا هاوديك بكره
حماده: وعد
زين: وعد رح نام بقى
زين راح اوضه فرح واخبط
فرح: زين في حاجه
زين: كنت عاوزه اتكلم معكي
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
فرح: تعال حسام مش هنا
زين: كنت فين النهارده
فرح: النهارده الثانويه الخامسه لدينا
زين: لدينا ولا المراد
فرح: مراد
زين: مش مراد رفضتي ترجعي له ليه لسه فاكراه كل سنه بتعملي له ثانويه انتي متجوزه دلوقت انسي مراد وفكري في حياتك
فرح: حسام ما عندوش مانع
زين: الراجل مجبور يسمع كلامك علشان ابنه
فرح: زين انت لو هتفضل تسالني رايحه فين وجايه منين انا هاسيب البيت اروح بيتي انا وجوزي وعيالي انا مش مجبوره اقعد هنا
زين: لا مش مجبوره الباب مفتوح اتفضلي
فرح: انا تعبانه وعاوزه انام
زين: طيب يا حبيبتي نوم الهناء
زين هو خارج من اوضه فرح شاف عمر
زين: على فين كده
عمر: اتخنقت انا وحياه
زين: ليه
عمر: حطت الاكل في الفرن وقالت لي خل بالك منه الاكل اتحرق انا ذنبي حاجه
زين: الحق مش عليك الحق اللي يقول لك خل بالك من حاجه ابق خسر كل حاجه في حياته
عمر: مش هارد عليك كنت بتعمل ايه عند فرح
زين: ولا حاجه انسى تصبح على خير
عمر: هاجي منين الخير وانا بايت بره
في اوضه فرح
فرح رايحه جايه بتفكر لو كان مراد عايش كانت حياتها هتكون كده ولا هتكون ازاي لحظه غباء منها ضيعت كل حاجه منها كانت بتكلم نفسها اه هي لسه بتحبه بس كانت بتكابر وكبريائها ضيعوا منها شافت الباب الاوضه بيفتح وكان حسام
حسام: لسه صاحيه لغايه دلوقتي ليه مستنياني
فرح: لا مش جاي لي نوم لا مش مستنياك انت مش في بالي اصلا
حسام: طب حتى كنتي قوليها بكدب او من وراء قلبك ماشي يا فرح تشكري
فرح: مش حابه اديك امل يكون بيننا على الفاضي انا مش هاغير قراري اللي بيننا اتفاق وبس وانا باعمل به ما لكش حاجه عندي بقى
حسام: من خمس سنين وانا ملتزم بالاتفاق
فرح: انت حابب تفتح الموضوع
حسام: انا تقبلتك بمضيقي وحبك لمراد انا ما عنديش مانع فداء خالص لما تكوني بتحبي احد مخلصه له ده شيء حلو انا حبيتك يا فرح مش قادر اكون زيك اللي بيننا كان الاولاد
فرح: حاولت اني احبك وما قدرتش ده شيء مش بايدي للاسف مش هاقدر احبك اتفقنا
اني اربي ابنك بس حاجه تانيه لا
حسام: وانا مش عاوز غير كده تصبحي على خير
فرح: وانت من اهله
في اوضه زين
زين: ما غيرتيش هدومك ليه
امل: مش باعرف لوحدي يا بابا
زين: احنا قلنا لازم تتعلمي ده لوحدك ولسه
تفرشي اسنانك كمان
امل: امل مش بتعرف تعمل كل ده لوحدها
زين: تعالي يا مغلباني
امل: بابا هو سيف هيجي امتى
زين: الاسبوع الجاي بلاش كلام كتير عشان الوقت تاخر ولازم ننام عشان نقوم بدري
امل: ماشي
زين اغير لها ملابسها وفرش لها اسنانها بعد تعب كبيييير وكلام ما لهوش فائده نامت
في الصباح
صحى زين من النوم ما لقاش امل جنبه اعرف ان هي نزلت تحت قام اخد شاور ولبس ونازل
لقى ورد موجوده على السفرات الفطار
زين: ورد روح قلبي وحشاني
ورد: لو كنت وحشتك كنت سالت علي
عمر: على اساس ايه ما انتي راحه جايه
ورد: لكن مش باشوفه انت باشوفك كل شويه
زين: عامله ايه جوزك الغبي فين
ورد: الحمد لله تمام جوزي الغبي وراك
علي: انا غبي ماشي احبسك
زين: خلاص يا سياده العقيد اسفين
عمر: يعني هو داخل الجامع بالجزمه
ما كانتش دبرتين اللي انت شايلهم
علي: انت محسسني ان انا شايل جوز عيال
ليليان: خلاص يا اولاد اقعدوا
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
زين لسه هيقعد شاف باباه جاي على السفره رجع تاني لوراء الكل لاحظ حتى ادهم واقف مكانه لما شاف زين رجع مكانه تاني
زين: على فكره ممكن تاكل انا مش جعانه انا ورائي شغل بالهناء
ادهم: طول عمرك مش بتحب اقعد معك
زين بيغير الموضوع: امل فين مش شايفها
حسام: بتلعب بره مع الاولاد في الجنينه
زين: طيب انا هاشوفهم
ليليان: انت ليه مصمم تدخل في حياته سيبه في حاله قلتلك ما لكش مكان بيننا ولسه مصمم برده تقعد هنا ما حدش بيحبك امشي
عمر: حياه تعالي دوري معايا على الملفات عشان ورايا شغل مهم
حياه: حاضر
علي: استاذن انا ورائي شغل ورد هتقعدي ولا اوصلك في طريقي
ورد: لا هامشي وصلني
حسام: وانا ورايا شغل كمان انا اذنكم
فرح: وانا اصحابي مستنيين في النادي
ليليان: عاجبك كده اهو مشوا بسببك
ادهم: انتي ليه عاوزه تحمليني اي حاجه وخلاص مش بتحبيني واحترمت ده طردتيني من اوضتك قدامهم كلهم وما تكلمتش
ليليان: انا وافقت هارجع لك تاني علشان زين طلب مني كده علشان ما ننفعش نعيش في بيت واحد واحنا مش متجوزين لكن مش
اسامحك طول عمري
ادهم: انا ما قدرتش استحملك بسبب معاملتك
ليليان: ههه لا بجد علشان انت وس،خ
ادهم بصوت عالي: ليليان لسه هيرفع يده عليها زين ماسك يده
زين: اياك تمد يدك عليها انا باحذرك
ادهم: ما انت مش هتجيبه من بره ما انت تربيتها لازم تكون زيها
زين: والله انا فخور ان انا تربيتها مش تربيتك
ادهم: هو ده الادب اللي علمته لك الست والدتك لا بجد برافو عليها
زين: مش وراك شغل ولا فاضي الكلام اتفضل
شف شغلك علشان نشوف شغلنا احنا كمان
ادهم: انا ماشي
زين: انا اسف بتواجهي البني ادم ده بسببي
بس هو كان هيقعد في البيت حتى لو ما كنتش موافق كان هيقعد برده
ليليان: لا ما فيش حاجه امل فين والاولاد علشان ما يتاخرش على المدرسه
زين: هم جايين اهم انا هامشي بقى
عمر: زين كنت عاوز مبلغ من حسابك علشان اللي معي مش كفايه
زين: تمام هاكتب لك شيك واحط المبلغ اللي انت عايز عاوز حاجه تاني
عمر: تمام بس الصفقه اللي انت لغيتها دي
زين: اه سيبك منها شكلها مشبوهه ادم اتفق مع الوفد الصيني
عمر: الله يخرب بيتك يا ادم هي فيها صين تبقى خربانه وملعوب فيها
زين: طيب نتكلم واحنا ماشيين
امل: بابا خدني معك
عمر: لا مش هينفع روحي العبي احسن لك
امل: عمو عمر كداب وضحك علي وقال لي بابا هيجيب لي شيكولاته
زين: خلاص خليك علشان اجيب لك شيكولاته
امل: وعد
زين: وعد
عمر: هاجيب لك انا
في النادي عند فرح
خلود: الجو حلو النهارده
فرح: ممممم حلو
خلود: ما لك شكلك متضايقه في حاجه
فرح: بافكر اطلق من حسام
خلود: اللي بتقوليه ده لا طبعا غلط اللي بتفكري في ده الراجل كويس معكي مطمئن وابنه معكي وغير كده كريم وريا عندهم اب
فرح: انتي مش فاهماني الخمس سنين دول عدى علي كانهم مليون
خلود: انتي اللي بتعملي في نفسك كده
فرح: مش قادره انسى
خلود: لازم تنسي وتكملي حياتك ما تعلقيش نفسك بالماضي لانه مش هيرجع
فرح: عارفه ده بس مش قادره انسى مراد
خلود: انتي اللي كنتي عنيده رفضتي تسمعيه او حتى ترجعي له ليه زعلانه دلوقت
فرح: المفروض يديني وقت بس هو ما اعملش كده تعرفي ان انا مش زعلانه ان انا جبت كريم بالطريقه دي علشان هيشيل اسمه
خلود: انا ما عدتش فاهماكي والله على فكره حسام بيحبك ادي له فرصه ما تبقاش غبيه
قربي منه واحبيه
فرح: حاولت بس ما قدرتش مراد عنده كريسما خاصه في التعامل في كل حاجه في حبه في عصبيته لكن حسام مش عنده ده
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
خلود: والله اصابعنا مش زي بعضها كفايه انه موافق يعيش في بيت اهلك ويسيب بيته
فرح: بس انا ما جبرتوش على كده هو اللي جاء بنفسه
خلود: انتي عاوزه ايه يا فرح من الاخر
فرح: ولا حاجه انسي
خلود: تمام ميرفت ومروه مسافرين ايه رايك نسافر معهم نغير جو
فرح: والله نفسي بس صعب اوي زين هيرفض والاولاد هيطلع لي بمئه حجه بتدخل في حياتي بطريقه غريبه رايحه فين جايه منين
خلود: والله زين ده بميت راجل بيعمل كل حاجه في وقت واحد بياخد باله من الكل وناسي نفسه يا بخت اللي متجوزاه انتي
مش عاجبك انا لو منه اديك قلمين على وشك ده انتي ممله بشكل اوفر
فرح: لا انا هاقوم امشي علشان ما اضربكيش انا ونزعل من بعض
خلود: واهون عليكي يا فروح
فرح: رخمه اوي الصراحه
خلود: وانا هامشي زمان عبد الله مجنن ماما
فرح: عبد الله ولا ابو عبد الله اللي هيديكي على دماغك علشان تاخرتي
خلود: الاثنين
فرح: طيب يلا سلام
خلود: سلام هابقى اكلمك خفي على الراجل
فرح: ماشي
خارج البلد في اسبانيا عند نور ويوسف
يوسف: نوري اعملي حسابك هننزل مصر الاسبوع الجاي
نور: اوكي العائله كلها وحشتني اوي
يوسف: وانا سيف فين
نور: نايم في الاوضه بس انا
يوسف: بس ايه في ايه
نور: طب الشغل اللي عندي
يوسف: قدامك اسبوع حاولي تخلصي فيه كل حاجه عشان ممكن نطول هناك
نور: طب رح انت وانا ابقى احصلك
يوسف: نو رجلي على رجلك
نور: طيب
يوسف: ايه طيب دي مش عاجبك
نور بتضحك: هو انا قلت حاجه
يوسف: عندك 25 سنه ولسه تافهه
نور: انا تافهه طيب يا يوسف على اساس انت اللي عاقل يعني عندك 37 سنه و
يوسف: وايه كملي
نور: يدك دي هتطول صح
يوسف: صح الصح كمان
نور: انا ورايا شغل اخلصه وبعدين نتخانق
يوسف: طيب تمام وانا كمان ورايا شغل
نرجع تاني على ارض مصر
في فيلا وليد محسن
كان وليد رايح جاي وهو يسكت بنته الصغيره اللي عمرها عام واحد كانت تبكي بشده
مي: لسه بتعيط برده هاتها وانا اسكتها
وليد: بقى لي ساعه رايح جاي وما رحتش الشغل عشانها ودلوقت تقولي هات اما اسكتها
بجد انتي ما عندكيش دم
مي: انا ما عنديش دم لا عندي سبت شغلي علشانك ما عملتش زي الكل قلتلك عاوزه شغاله انا اللي باعمل كل حاجه بنفسي مش علشان ساعه حضرتك فضتها من وقتك ابقى ما عنديش دم شكرا اتفضل روح شغلك
وليد: شكرا على لكل ده انا ما جبرتكيش على حاجه انتي اللي عملت كل ده من نفسك
مي: ما انت كل شويه تقول لي عاوز عيال عاوز عيال اسر خلف مش معنا احنا
وليد: انا غلطان اني كنت عاوز يبقى عندنا اولاد اسف مش هاطلب منك تاني
مي: انا اللي اسفه على كل ده
وليد: خلاص ولا يهمك عادي تعودت
مي: اتعودت على ايه
وليد: على عصبيتك دي
مي: خلاص راح شغلك عشان ما تتاخر
وليد: تمام خدي خلي بالك من تيا
في شركه المعمار
ادم: في مشكله
زين: ما بتجبنيش خبر حلو ابدا قل
ادم: باباك حاطط سعر علي اوي
زين: اعمل اللي هو عاوزه
ادم: يعني اوافق
زين: اوافق على ما افهم دماغه ايه
ادم: طب وعمر
زين: ما له عمر
ادم: شركه التصميمات بتاعته اكبر اوي
وده غلط ليه
عمر: انا بتجيب سيرتي ليه غيران
ادم: وانا غير منك ليه اصلا يا غبي
عمر: احترم نفسك
زين: ادم عمر اطلعوا اتخانقوا بره مش ناقص صداع عندكم حاجه قولوها عمر اتصل لي بحسام نقول له ان انا عاوزه ضروري
عمر: حاضر قل له ما لهوش دعوه بشركتي
يا فاشل يا متسلط
ادم: انت بتقول لي انا الكلام ده
عمر: لا باكلم الحيطه وهي بترد علي
ادم: طيب تشكر مش هارد عليك خليها ترد عليك عشان انت طوبه زيها
زين: ادم مش عندك شغل اطلع بره
عمر: ههههه يا عيني بيطردوا بره يلا بره عندنا شغل مش فاضيين لك
رواية أمل الزين
الحلقه الاولي
ادم: طيب يا عم عمر لنا كده تاني
زين: خلاص يا ادم انت مش عارف عمر بيحب
يغلس وخلاص شوف شغلك
ادم: عن اذنك
عمر: عاوز حسام في ايه
زين: ما لكش دعوه قل له اللي انا عاوزه وخلاص ماشي
عمر: ماشي سلام
اسر: ممكن ادخل
زين: ما انت دخلت خلاص
اسر: محتاج الامضاء بتاعتك على الورق ده
زين: وادي الامضاء
اسر: شكرا هامشي انا بقى
زين: اتفضل
بعد ربع ساعه جاء حسام
حسام: خير يا زين عاوزني في ايه
زين: ايه الكلام اللي انا سمعته ده
حسام: كلام مش فاهم
زين: انت وفرح سمعتكم بتتخانقوا وسمعت كلام عاوزك تفهمه لي لاني مش فاهمه
حسام: انت سمعت ايه بالظبط
زين: كان عمر طالب مني شيك كنت معدي بالصدفه سمعت خناقكم كله ايه اللي بيحصل بقى انت مجبور تقعد معنا
حسام: لا الموضوع مش كده فرح لسه بتحب مراد وقالت لي ده بعد مروحنا البيت وشرطت علي ان انا ما المسهاش او هي ايه اللي هتموت نفسها وانا وافقت وانا باحبها وهي مش بتحبني فهمت دلوقت
زين بذهول: نعععععم