expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه من البارت التالت حتى البارت الحادي عشر كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات

رواية وقعت اسير لزوجتي الثانيه

من البارت التالت حتى البارت الحادي عشر


 سمع صوت اصتدام حاجه قويه على الارض 

ومسك مش بترد 

طارق مسك انتي كويسه مسك 

مسك متقلقيش انا جيلك 

وكان نزل 

حبيبه طارق رايح فين 

طارق ريح اشوف مسك ياحبيبه 

كانت بكلمها بس صوتها كان متغير وفجاه سمعت صوت حاجه بتقع وهي مش بترد 

حبيبه طب استنا خدني معاك 

طارق مش وقته ياحبيبه انا لزم امشي دلوقتي اشوف مالها وسبها ومشي 

حبيبه طارق طارق 

في بيت مسك 

طارق وصل البيت لقه مسك وقعه علي الارض وشكلها تعبان 

شلها ودخلها الاوضه وقعد يفوق فيها 

مسك بدات تفوق 

طارق انتي كويسه 

مسك بتعب اه 

طارق اه ايه انتي مش شايفه نفسك انتي تعبانه ولزم تروحي الدكتور 

مسك شكرا على قلقك دا بس انا كويسه 

طارق كويسه ايه وز، فت ايه قومي البس خليني اخدك الدكتور 

مسك علي فكره انا مش حمل عشان الخوف دا كله 

طارق كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب 

طارق ثانيه اشوف مين وارجعلك ارد على كلامك دا 

وعلي فكره انا مش خايف عليكي عشان فكرك حمل 

و راح فتح الباب وانصدم من لي جت 

طارق حبيبه انتي ايه لي جبك ومين لي معاكي دي 

حبيبه ايه ياطارق في ايه جايه اشوف مرت جوزي ودي الدكتور رنيا دكتوره نساء هتكشف عليها وتشفها حمل ولا ايه ولو مفيش حمل يبقا ليه التاخير دا كله 

مسك بخوف بس بس انا مش عاوزه اكشف 

حبيبه ليه بس دا انا جيبلك دكتوره رنيا دكتوره شاطره خالص هتشوف انتى حمل ولا لأ ولو مش حمل هتشوف المشكله فين بس 

مسك ببكاء ونبي لأ انا بخاف انتي مش شايفه مسكه ايه لأ ونبي وقعدت طعيط بهسترياء 

طارق رحلها واخدها في حضنه وقعد يملس علي شعرها بحنان كي تهدا من حالت الرعب اللي تملكتها 

طارق حبيبه وقفي المهزله دي ومشي الدكتوره بتعاتك دي بدل معمل تصرف مش يعجبك وانتي عارفه 

حبيبه ماشي ياطارق 

وفعلا حبيبه مشت الدكتوره لي كانت جيبها 

حبيبه وبعدين هتفضل حضنها كدا كتير 

طارق اه 

مسك خرجت من حضنه بهدوا 

مسك بتأسف انا اسفه بس انا بخاف من الدكترا 

وما شفتها وشفت الحاجه اللي معاها مقدرتش اتحمل 

طارق ولا يهمك المهم ان انتي كويسه 

حبيبه يا حنين 

طارق في حاجه ياحبيبه 

حبيبه لا ياقلبي كانت بكح بس 

طارق اه بحسب 

حبيبه بيبي ممكن تجبلي مياه عشان عطشانا ومش عارفه مكان المطبخ 

طارق المطبخ في اخر الطرقه 

حبيبه بليز ممكن تجبهلي انت عشان زي منتا عارف مبحبش ادخل بيوت حد حتا لو كان البيت دا بيت جوزي حبيبي 

طارق ماشي ياحبيبه واح يجبلها مياه 

حبيبه اوعي تكوني مفكره بشويت المسكانه لي انتي لسه عملهم دلوقتي انك هتعرفي تخدي، جوزي مني، او تخلي يحبك لأ انسي، ياماما طارق بيحبني انا انا وبس وانتي هنا مجرد جوز ، مصلحه يعني زي متقولي كدا راحم، للايجار وبس انا سيبكي هنا بس عشان تجبي، الولد وبس،  وطبعا زي منتي عارفه انه هيتكتب، باسمي واني انا لي هربيه، طبعا مش هخلي ابني وابن طارق يتربه مع واحده زيك رخي، صه كل همها الفلو، س قبلت انها تتجوز راجل متجوزه وقبلت تبيع، ابنها بلفلوس انا بقولك كدا يا شاطره بس عشان تفضلي فكرة انتي هنا ليه وتشيلي من دماغك خالص فكره انك تخلي طارق يحبك وعلي فكره طارق بيعملك حلو بس عشان هو قلبه طيب وبيحب يشفق، علي الناس الغلبا لي زيك وزي ابوكي بس هو يعني ميعرفش اصلكوا وانكم عالم رخي، صه 

مسك خالصتي كلامك 

حبيبه اه 

مسك طب عن اذنك وسبتها وخرجت تجري وهي بتبكي بحرقه علي كلمها القسي ولي حسسها قد ايه هي رخيصه بس تعمل ايه دا كله كان غصب عنها كله بسبب ابوها وطمعه 

طارق خدي 

حبيبه مرسي ياحبيبي 

طارق امال مسك فين 

حبيبه معرفش

خراج طارق 

 وقعد يدور على مسك ملقهش 

فراح عند الحمام 

طارق مسك مسك انتي كويسه مسك انتي مش بتردي ليه مسك افتحي مسك بقولك افتحي احسن مافتح انا 

طارق طب تمام وحول يفتح الباب بس لقه مقفول من جوه 

طارق مسك افتحي احسن والله اكسر البا

لقها فتحت 

طارق مبترديش ليه قلقتني عليكي 

مسك..... 

حبيبه بصوت عالي 

اه ياحيو*نه، ياز*باله، يا خط*فت الر*جله، والله لوريكي 

وجريت على مسك وشدتها من، شعرها 

مسك اه حرام عليكي شعري، شعري 

طارق بيبعد حبيبه عن مسك 

طارق اه لي انتي بتهببي، ايه 

حبيبه انت بتسلني انا اسأل  الهانم لي لقيت دا في دولبها 

طارق ايه دا 

حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم، منع، الحمل....

الفصل الثالث 

بقلمي دنيا 

وقعت اسير لي زوجتي التانيه

حبيبه اتفضل يادكتور شوف ايه دا مش دا برشم منع الحمل برضو ولا انا غلطانه 

طارق مسكوا منها وعمل ردت فعل مكنتش متوقعها 

طارق خلصتي اتفضلي روحي قدمي 

حبيبه انت بتقول ايه 

طارق شدها من قديها ونزلها من البيت وركبها العربيه  بتعتها 

طارق حسبك معايا بعدين بس في البيت 

روحي 

حبيبه خافت من نبرتوا وفضلت انها مش تكلمه دلوقتي وانها تعمل زي مقلها وتروح 

طارق طلع لي مسك لي كانت بتعيط بس 

طارق ليه 

مسك عيطت اكتر 

طارق بصوت عالي اخفها جدا ليييييه 

تعلت صوت شهقت مسك وبكها لي مش بيقف وبيزيد بس 

طارق حس ان قلبه بيوجعه من منظرها دا 

وكتشف ان بكها دا بيصر عليا 

راح لها واخدها في حضنه 

طارق وهو بيحول يهديها 

هش هش خالص هش 

فضلت تقل صوت عيطها لغيت لما توقف خالص وحس انها بقت تقيله عليا فعارف انها نامت 

شلها ودخلها الوضه ونيماها كان ماشي بس لقه اليد لي مسكه في جامد كانه لقه امنه وخايف انه يروح منه 

قعده جنبها علي السرير واخدها بحضنه وقعد يلعب في شعرها بحنان 

طارق مش عارف اخرتها معاكي ايه يابنت مجدي كل يوم بتشدني ليكي اكتر اكتر  عملتي فيا ايه من أول مشفتك وتملك من حضنها  ونام ... 

تاني يوم 

صحيت مسك لقت نفسها في حضنه 

مسك ايه دا هو نام هنا 

طارق عندك منع 

مسك صباح الخير 

مردش عليها وقام اخد شور ولبس وكان ماشي 

مسك مش هتفطر معايا 

طارق لأ شكرا وسبها وكان نزل بس رجع 

طارق اتفضلي بتعاعك 

مسك ممكن تسمعني 

طارق مفيش مبرر للي عملتي وداها شريط البرشام وسبها ونزل راح شغله وفضل في الغيت بليل 

في البيت عند حبيبه شايف ياجدو شايف حضرتوا بيت عندها من امبارح ازي دا حتا مش كافه انه طردني وكمان بت عندها وراح الشغل من عندها كمان  هو بيعقبني ولا ايه 

سليم اهدي يابنتي 

حبيبه اهدا ايه بس ياجدو انا هفرقع ازي يطردني انا عشان بنت السواق انا 

دخل طارق عليهم 

طارق مساء الخير  

حبيبه اهلا بالبيه لي ليه مشرف دلوقتي ايه ياباشا نموسيتك كانت كحلي ولا ايه 

طارق ابعدي عني انهارده ياحبيبه عشان انا مش طايق نفسي 

حبيبه ليه بقا انشاء الله الهانم نكدت عليك ولا ايه 

طارق حبييبه 

سليم اهدا ياطارق يابني حبيبه بس مديقه مالي عملتوا معاها امبارح 

طارق وعملت معاها ايه انشاء الله 

 حبيبه انت بتضر*دني ياطارق وعشان مين عشان وحده زي دي  

طارق دي لي بتتكلمي عنها تبقا مرتي زيها ذيك بظبط 

حبيبه انت ازي تقىرني بواحده رخي*صه زي دي 

دي واحده 

قل*م ينز*ل علي وش"ها 

طارق قولتلك دي مرتي واي كلمه بتقلهلها بتتوجها ليه الاول 

سليم طارق 

حبيبه ان انت بتطر*بني انا ياطارق وعشان مين عشنها

 

وسبتوا وطلعت تجاري علي اوضتها 

سليم واخرتها 

طارق هي لي استفزتني وخلتني ارفع ايدي عليها 

سليم تعرف ياطارق ايه لي مخوفني 

طارق ايه 

سليم انك تكون حبتها 

طارق لأ محصلش 

سليم لأ حصل لي يخليك تعمل كدا مع حبيبه لي عمرك مفكرت تزعلها بسبب حبك ليها وتخليك فيومين تطر*دها وتضر*بها تبقا حبتها  ولي تخليك مش متحمل حد يقول عليها كلمه كدا تبقا حبتها 

بس عارف ايه المشكله المشكله انك روحت تحب واحده متستهلش حبك متستهلكش انت في العموم 

واحده رخي*صة 

طارق جدددي 

سليم شوفت عليت صوتك عليا لول مره في حياتك بس عشان جبت سرتها بس احب اقولك يا ابن إبني انك هتندم عشان واحده زي دي ملهاش امان لي تتجوز راجل متجوزه ملهاش امان لي تقبل انها تب*يع ابنها ضنها لي واحده تانيه مقبل شو*ية فل*وس ملهاش امان انا بنبهك بس 

طارق انت غلطان مسك مش زي لي بتقول عليهم وبكر تشوف 

سليم بكره انت لي تشوف 

طارق سابه ومشه 

طارق راح عند مسك ودور عليها لقها في الارضه كان دخلها  بس سمع صوت روجلي بيقول 

خالص بقا ياحبيبتي متعيطيش انا اهو جنبك وهفضل جنبك علي طول 

مسك ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا 

طارق بتخونيني يابنت ***

ياتره حصل ايه 😂 

#وقعت اسير لي زوجتي التانيه 

#الفصل الرابع 

#بقلمي دنيا 

لو لقيت تفاعل هنزل واحد كمان علي 12تمام 

شكرا على تفاعلكم القمر يا قمرت 😊♥♥


بتخنيني أنا يابت ال***

واح مسكها من شعرها 

الشاب  شيل ايدك ياحيو*ن انت انت اتجننت

طارق وكمان بتشتم يابن ال***

وساب مسك وقعد يضر*ب في هو 

مسك ببكاء سبوا حرام عليك سيبوا سيبوا ونبي انا مليش غيرو 

طارق انا كان لزم اعرف ان واحده رخيصه ذيك يطلع منها كدا بس الاسف اتخدعت بشكلك الملاكي دا ومقدرتش اميز ان وراءالوش الجميال دا في شطانه واحده خبيسه ورخيصه  

وقعد يضرب في بجنون 

مسك بعيط هستري رخيصة انا فعلا رخيصه رخيصه 

الشاب زقوا بعيد عنه وجري عليها 

مسك حبيبتي اهدي مسك عشان خاطري اهدي وايجه يخدها في حضنه لقه لي شدو وفضل يضرب في بجنون 

طارق انت ازي تقرب منها انا هقتلك 

وفضل يضرب في بجنون 

الشاب مسك ونبي فوقي وابعدي عني هيموتني 

طارق والله الموتك يابن ال***

الشاب يابنتي فوقي ارحمي امي دا طلع مجنون 

مسك بتفوق من حالتها وبتحول تبعد طارق عن الشاب 

مسك سيبوا يامجنون 

طارق زقها بعيد وفضل يضرب في 

مسك ياطارق سيبه دا محمد اخويا 

طارق محمد اخوكي 

محمد ايو انا محمد اخوها منك الله يابعيد ابعد عني بقا الله كسرت عطمي 

طارق بعد عنه 

طارق ببرود محول اخفا غيرتوا وتسرعوا  وانا اش عرفني انك اخوها انا لي اعرفه ان اخوها  مسافر 

محمد اتفضل دا البسبور بتاعي تقدر تتكدا منه

اني اخوها 

طارق مش قصدي كدا بس انا معرفكش 

محمد اسل ولا ايدك سبقا لسانك  

طارق  انا اسف مكنتش اعرف انك اخوها بس حط نفسك مكاني دخلت البيت لقيت مرتي حضنه راجل غريب طبعا هعمل كدا لا هبقا.. 

محمد مسك روحي حضري شنططك 

طارق تحضر  شنططها ليه 

محمد عشان مسك هتسافر معايا 

طارق تسافر معاك ازي انشاءالله  وانا جوزها ومش موافق 

محمد لأ منتا هطلقها وانا هرجعلك كل الفلوس اللي انت تفعتها لي ابويا 

طارق وانا مش مطلق حد ومش عايز زفت الله 

محمد لأ انت هتطلقها عشان اختي مش تستحق دا بس نعمل ايه ربنا رزقنا بي اب طفشني انا في الاول وبعدين بع بنته لي وحد زيك عشان خاطر شويه فلوس 

طارق متحترم نفسك يا بتع انت إلا وقسمن بالله لعملك كيس الملكمه بتاعي النهارده 

محمد ولا تقدر تعمل حاجه 

طارق بسخريه دا علي اساس مش انا لي عملك الخريطه لي في وشك دي 

محمد يلا يامسك انا مش عارف انتي عايشه معا ازي دا  

طارق استاذ محمد ممكن اكلمك شويه علي الانفراد 

محمد اتفضل... روحي انتي يامسك جاهزي شنططك 

طارق اخد محمد وقعدو في الرسبشن وقعدو يتكلمه 

بعد وقت ليست بقصير خرجت مسك ومعاها شنطتها 

مسك انا جاهزه ياابيه يلا 

مسك هو فين ابيه محمد يابيه 

طارق مشي 

مسك بدموع مشي وسبني 

طارق رحلها 

لي الدرجدي عاوزه تمشي معا 

مسك اه عشان هو الوحيد اللي بيحبني 

طارق وهو بيرفع وشها بصبعوا هو بس 

مسك اه 

طارق يعني مش شايفه حد تاني بيحبك غيرو 

مسك ها 

طارق قرب منها وكان هيبوسها بس الجرس ران 

مسك فقت لنفسها ورجعت لي وراء 

طارق ايلهي تولع يالي بتخبط دا وقتوا 

وراح يفتح لقه محمد 

طارق خير 

محمد خير نسيت مفتحي ايه 

مسك ابيه انت روحت فين انت هتسبني 

محمد اخدها في حضنه لأ ياقلبي مش هسيبك 

طارق جك وجع في قلبك 

محمد بتقول حاجه يابو النسب 

طارق لأ 

محمد طب تمام 

مسك طب انت مشيت وسبتني ليه 

محمد بصي ياقلبي انا وطارق اتفقنا اني نسيبك شهر واحد شهر واحد بس وبعدين اجي واسالك اذا كان انتي عاوزه تقعدي معا ولا تسافري معايا ايه رأيك 

مسك بس بس 

محمد خدي رحتك في التفكير ياحبيبتي وانا هعدي عليكي بكره وهشوف قررك لو قولتي لأ وانشاء الله تقولي لأ واخدك وسافر لا 

طارق مسك فكري الاول 

مسك حاضر 

محمد عاوزه حاجه ياقلبي 

مسك عاوزه سلامتك 

محمد مع السلامه 

طارق قرب منها

مسك جريت ودخلت على الحمام 

مسك انا ايه لي بيحصلي دا ليه بيحصلي كدا كل اما يقرب مني ليه بحس ان قلبي بيدق جامد ومش رضي يبطل اوف بقا انا هخد دوش ممكن ابطل تفكير في 

اخدت دوش بس اكتشفت انها مجبتش هدوم معاها 

مسك اوف بقا الله طب هطلع ازي دلوقتي 

مش افرض شفني 

وايه يعني الله دا جوزك وبعدين متقلقيش هو تقريبنا كدا ماشي 

اه زمنو ماشي هو اصلا مش بيعد هنا كتير زمنوا روح لي مرتوا  اوف وانا غيرنا ليه ميولع هوا وهي انا مديقه نفسي ليه 

خرجت من الحمام ملقتهوش 

مسك الحمدلله مشي 

ورحت تسراح شعرها قدام المريا

طارق من من ورها شكلك حلو اوي بلبرنس 

مسك بخطه انت وكانت هتجري بس طارق حضنها من طهرها بس خلكي كدا واخد منها المشط وقعد يسرحلها في بحنان ومسك تتكسف اكتر وخددها بتحمر اكتر 

طارق ياخارشي علي الطماطم ياناس 

مسك ل لو سمحت  ابعد خلي خليني البس هدومي 

طارق بجراء وتلبس ليه منتي كدا قمر زغمزلها 

مسك ان انت قليل الادب 

طارق ومطربتش كمان ههههه 

مسك طب ابعد كدا الله 

طارق مش هبعد إلا بشرط 

مسك شرط ايه 

طارق بخبث هتي بوسه 

مسك علي فكره انت قليل الادب ووقح كمان 

طارق ووقح كمان 

مسك اه ولو سمحت ابعد عني كدا عشان كدا عيب 

طارق لأ مش عيب عشان انتي مرتي 

مسك لأ عيب وبعد كدا عشان انا مخصمك 

طارق بيتحكم بحضنه ليها 

مخصمني ليه بقا 

مسك انت بتسأل انت مشفتش نفسك عملت فيا ايه انا ومحمد انت مكنتش في وعيك 

طارق والله غصب عني انا فعلاً مكنتش في وعيي بس دا من فعل غرتي عليكي و لي شفتوا مش قليل انا شفت مرتي بتحضن رجل غريب وبتقلوا كلام حلو كانتي عاوزني اعمل اية

مسك كانت اسمع 

  طارق مقدرتش اتحكم بعصبي  اما شفتك حضنه 

وان حد غيري لمسك انا اسف اني جرحتك بكلام ولا باي حاجه تانيه اسف 

مسك وانا كمان اسف 

طارق علي ايه 

مسك علي لي حصل امبارح 

طارق بعد عنها اه عشان مش عايز تخلفي مني 

مسك والله الموضوع مش زي منتا فاهمه  

طارق أمال 

مسك كل الحكايه اني كانت خايفه 

طارق خايفه من ايه 

مسك خايفه تخد ابني مني وترمني في الشارع 

طارق بس عشان كدا 

مسك اه والله وعيتط 

طارق خالص متعيتيش بس 

مسك يعني انت معتش زعلان منى 

طارق لا مش زعلان بس بطلي عياط بقا 

مسك مسحت دموعها بطفوله خالص مش بعيط 

طارق ياخلثي علي الجمال ياناس 

هتي بوسه بقا 

مسك لأ عيب 

طارق هو ايه لي عيب مليش دعوه انا عاوز بوسه غير كده ابقا لسه زعلان 

مسك انت زعلت بجد 

طارق.... 

مسك طب خلص متزعلش انا هديك بوسه 

طارق بجد 

مسك اه والله بس غمض عينك 

طارق اهو 

مسك راحت ادتوا بوسه علي خدوا 

طارق ايه دا 

مسك بوسه 

طارق ليه ياختي بتبوسي ابن اختك 

مسك طب اعمل ايه انا طيب 

طارق متعمليش حاجه انا لي هعمل 

وقبل ما مسك تتكلم كان بيسها بحب وشغف بسها بوسه تعبرلها قد ايه هو بقا متايم بيها 

مسك كانت مصدومه من جراتوا ومش عارفه تعمل ايه وهو حب كدا وبقا يتمدا اكتر 

موقفش غير لما انصدم بصوت هو يعرفه جيدا 

حبيبه الله الله عليك ياستاذ سيبني وجاي لي الهانم هنا تقديها 

طارق حبيبه.... 

استوب بقا نكمل بليل لو لقيت تفاعل رغم اني عرفه انك قمرت وبتتفعلوا بحبكم ♥♥

#وقعت اسير لي زوجتي التانيه 

#الفصل الخامس 

#بقلمي دنيا


الله الله ياستاذ طارق انت سيبني وسيب شغلك وجاي هنا تقديها مع الست هانم 

طارق حبيبه 

حبيبه ايو حبيبه ياستاذ لي حضرتك ضربتها واهنتها وايجت على كرمتها عشان تصلحك وفي الاخر تلقيك هنا معاها وو مش قادره انتقها بقا تسبني انا عشان تجي لي الر-خصه دي 

طارق حبييييبه  احترمي نفسك

حبيبه ايه  محموق عليها اوي كدا ليه وبتزعقلي بتزعقلي انا عشان خطفت الرجال دي

طارق وقسمنا بالله ياحبيبه لو ماسكتي لهوريكي وشي التاني واظن انتي عارفه كويس 

حبيبه انت بتزعقلي ياطارق عشانها 

طارق واكسر نفوخك كمان لما تجيبي سيرت مرتي بسوا 

حبيبه مرتك مرتك مين انا بس لي مرتك انما دي واحده رخي، صه ق"لم بينز"ل علي وشها 

طارق انا حزرتك وانتي لي مسمعتيش 

حبيبه بتضر"بني انا ياطارق عشانها طب والله منا مهنيك عليها وسبتهم ومشيت 

مسك فضلت تعيط انا مش كدا 

طارق رحلها اهدي ياقلبي اهدي انتي مش كدا والله اهدي 

مسك بجد 

طارق اه والله بس ثانيه وجيلك 

مسك اومات برسها بمعنا ماشي 

طارق  راح وراء حبيبه ومسك ايدها 

حبيبه سبني ياطارق 

طارق مش هسيبك غير لما افهم 

حبيبه تفهم ايه 

طارق  دخلتي  هنا ازي 

حبيبه والله هو دا كل لي همك 

طارق اه دا لي هممني دخلتي هنا ازي ياحبيبه 

حبيبه والله ما مصدقك انت 

طارق دخلتي هنا ازي 

حبيبه ب بالمفتاح 

طارق لا والله منا عارف انه من الزفت جبتي منين 

حبيبه من من 

طارق انتي هتماماي انطقي جبتي منين 

حبيبه منك 

طارق بس انا مش ادتك المفتاح 

حبيبه انا انا 

طارق انتي ايه 

حبيبه انا لي ختوا وعملتلوا نسخه 

طارق ليييه 

حبيبه ببكاء عا عشان كانت خايفه انك سنسني و انها تسرقك مني  وتخليك تحبها   

طارق اخد نفس عميق كي يهدا 

طارق ومين قلك كدا انا عمري ما هنسكي ياقلبي عشان انتي سكنه في قلبي انتي  اغاله حاجه في حياتي 

حبيبه بجد 

طارق طبعا بجد انتي عندك شك في ده 

حبيبه طب هي 

طارق هي مين دي لي ابصلها انا عمري ما بص لوحده زيها وميغركيش معملتي ليها انا بعملها كدا بس عشان تثق بيه وتخلف وطبعا انتي عارفه اي لي هيحصل بعد كدا 

حبيبه هتخد ابنها وتجبهولي انا اربي ويبقا ابني وابنك صح 

طارق وهو بيحضنها صح ياقلبي 

طارق لنفسه اسف ياحبيبه اني بكدب عليكي بس دا الحال الوحيد عشان تشيلي مسك من دماغك عشان انا عرفك وعارف ان غرتك صعبه وانك ممكن تعملها حاجه بس عشان تبعديها عني اسف بس انا مش هقبل انك تزيها انا هدتك دلوقتي اه بس مش عارف هعمل ايه بعد كدا... 

فق من تفكيرو لما سمع صوت حاجه انكسرت جنب الاوضه 

طارق مسك 

حبيبه ممكن تكون سمعتنا 

طارق  حبيبه  امشي انتي دلوقتي وانا هبقا كلامك 

حبيبه ماشي 

حبيبه مع السلامه ياحبيبي 

طارق سلام وقفل الباب 

طارق مسك مسك افتحي مسك 

مسك كانت  جوه اوضتها  وبتبكي بحرقه 

مسك ليه ليه يعمل فيه كدا ليه دا دا انا كانت حبيتوا اه والله حبيته ليه يكسرني بشكل دا ليه 

طارق مسك حبيبتي افتحي بس وانا والله هشرحلك كل حاجه افتحي بقا بدل مكسر الباب 

افتحي عشان خاطري متقلقنيش عليكي طب حتا قولي ايه حاجه 

مسك بتحول يبقا صوتها طبيعي ا انا كويسه ب بس لو سمحت سبني لي وحدي شويه 

طارق حاضر يامسك هسيبك دلوقتي لغيت لما تهدي وبعدين انتكلم انا قعده بره اما تحتجي حاجه قولي 

 بعد وقت ليست بقليل 

خرجت مسك من اوضتها 

وهي  مسكه شنتطها وخراجه 

طارق مسكها من ايدها 

طارق انتي ريحه فين انتي مش هتخرجي من هنا 

مسك لو سمحت سيب ايدي عشان بتوجعني 

طارق مش سيبها ومش هسيبك تمشي من هنا غر لما تفاهمي 

مسك افاهم ايه  حرام عليك بقا حرام عليك  انا تعبت والله العظيم تعبت ومعدش عندي قدره استحمل لي انتم بتعملوا فيا دا  سبني في حالي بقا سبوني في حالي  كانت تقول تلك الكلامات ببكاء هستريه 

طارق مسك عشان خاطري اهدي وخلينا نتكلم وانا.. 

مسك معدش كلام والله العظيم معاد كلام 

أستاذطارق ممكن تطالقني وتسبني لي حال سبيلي 

طارق انتي بتقولي ايه 

مسك طالقني... 

طارق انا مش هطالقك يامسك 

مسك طالقني بقا وخليك راجل 

قل"م ينز"ل علي وشها 

طارق  انتي...... 

#وقعت_اسير_لي_زوحتي_التانيه 

#الفصل السادس 

#بقلمي دنيا 

كانت عاوزه اقول حاجه كدا 

الاستاذ لي بيخد الرويه بتاعتي وينزلها علي جروبات تانيه ويشيل اسمي من عليها ويشيل تعابي ياخي حسب الله ونعم الوكيل عشان تشيل اسمي من علي تعابي انا معنديش مشكله  انك تنشرها بس خلي عندك شويه دم وسيب اسمي علها... دا تنبيها وبس ولكن وقسمنا بالله لو عملت كدا تاني وشلت اسمي من علي روايتي لكون مبلاغه عنك وانت عارف الباقي طبعا شكرا


طلقني بقا وخليك راجل 

قلم ينزل علي وشها 

طارق انتي هنا مجرد خدامه جريا ليه وبس وفكرت الطلاق دي تشليها من دماغك خالص 

هتفضلي هنا زي الجريه  ليا ومش هطلقك وحتا بعد ما تخلفي مش هطلقك هسيبك هنا ليه انا ولي مزجي  وابنك هيتربه معايا انا وحبيبه ومش هتشوفي اصلا وزقها ونزل 

مسك يارب يارب خدني بقا يارب انا تعبت 

اوي ليه بيعمل معايا كده ليه دا انا كنت خالص هحبو والله كانت هحبوا بس هو طلع بيعمل كل دا بس عشان اخلف وبعدها يخد ابني مني...... 

نزل من عندها وهو مش طيق نفسه هو مكنش عاوز كل دا يحصل قعد علي الارض تحت العماره 

طارق ليه يمسك مسمعتيش ليه والله ماكنت هعمل حاجه من لي قلتها لي حبيبه انا بس كنت بهديها عشان عارف حبيبه وعارف انها مش هتسمح بان حد يشركها فيا والله مكنت هعمل كدا بس انتي لي اتطرتني ارفع ايدي عليكي لما اهنتي رجولتي 

ليه كده يارب ليه خلتني اشوفها واحبها منا كانت عايش حياتي كويس وراضي ليه خلتني احبها 

♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕

عده أسبوعين 


 في بيت طارق وحبيبه 

دخل طارق وهو مش طايق نفسه 

حبيبه أول ما شفتوا جريت عليا وحضنته 

حبيبه اتخرت عليا  ليه انا كنت مستنيك وعملتلك العشاء الي  بتحبوا حتا لبست الفستان لي انت بتحب تشوفني بيه  شوف كده ولفت بلفستان 

حبيبه حلو 

طارق حلو ياحبيبه بس انا تعبان وعاوز انام تصبحي على خير 

حبيبه لا والله يعني انا سهرانه طول اليل اجهز في دا كله وفي الاخر تقلي عاوز انام نام ياطارق نام 

طارق حبيبه اقسم بالله انا مطيق نفسي ولو ما بعتي بعيد عني لخلي يومك اسود انهارده 

حبيبه ومش طايق نفسك ليه انشاء الله الهانم عكننت عليك ولا عكننت عليك 

طارق انتي مش هتسكتي انهارده صح صح والاسف بقا انا معنديش طاقه اطيعها معاكي واتخنق زي كل يوم فنا الم نفسي واتقي شري وسبلك الاوضه كلها وروح انام في اوضه تانيه بدل مقتلك ياحبيبه 

وسبها وطلع من الاوضه 

حبيبه ماشي ياطارق ماشي اما ورتك مبقاش انا حبيبه 

خرج من الاوضه وكان رايح ينام في اوضه تانيه بس سمع صوت وقفه

سليم طارق 

طارق نعم ياجدي في حاجه 

سليم اه كانت عاوز اتكلم معاك شويه 

طارق خليها بكره ونبي ياجدي عشان انا تعبان وعاوز انام 

سليم لأ انا عاوزك دلوقتي 

طارق نعم ياجدي في ايه 

سليم عجبك حالك دا 

طارق مالو حالي ياجدي منا كويس اهو 

سليم بذمتك كويس 

طارق عاوز توصل لي ايه ياجدي 

سليم اخرتها معك ايه يا ابن ابني 

طارق مش فاهم 

سليم لأ انت فاهم كويس اوي بس بتحب تستهبل 

واخرت استهبلك دا مش هتكون كويس لي أي حد فيكم سوء انت  او حبيبه او لي اسمها مسك دي 

انا اه مش كانت موفق علي الاهبل لي انت بتعملوا انت ورقيه ومستحرموا ومزلت برضو مستحرموا 

عشان لي انتم عاوزين تعملوا دا ميرضيش ربنا انك تتجوز واحده عشان تخلف منها بس وبعدين تخد ابنها منها دا ميرضيش ربنا حتا ولو كانت امه قبله دا وقبلت تبيع ابنها ضنها بلفلوس فدا ميدلكش الحق انك تبعد ابن عن امو  ولا ايه يادكتور

دي حاجه الحاجه التانيه بقا وهي بخصوص حبيبه 

حبيبه بتكون حببتك وبنت عمك قبل ما تكون مرتك وانا وانت عارفين قد ايه انت كانت بتحب حبيبه وبتخف عليها قبل متدخل في حياتك لي اسمها مسك دي كل لي عاوز اقلهولك يابني اتقي الله في مرتتك اتقي الله عشان دول ربنا هيسالك عليهم وهيحسبك عليهم انا قولت لي عندي روح نام بقا 

ولا اقولك انا لي اروح انام تصبح على خير يابني وربنا يهدي

طارق قعده يفكر في كلام جدو لي........ 

ملقش نفسه غير خارج من البيت ورايحلها 

ميعرفش ليه بس هو حس انه عاوز يشفها 

مسك كانت بتصلي وبتدعي ربها انه يرحمها ويصلحلها الحال 

كان وقف بيشفها وهي بتصلي وقد ايه هي رقيقه 

خلصت صلتها وانتبهت ليه 

مسك افندم عاوز ايه عاوز تجرحني تاني ولا عاوز تمد ايدك علياتاني ولا عاوز ايه حقك قلت تلك الكلامت ببكاء 

مسك حرام عليك بقا انا تعبت والله تع

مكملتش الكلام بسبب احتضنه لها 

طارق ممكن تهدي وتبطلي عيط عشان والله نا مقدر اتحمل ودفن وشه فى رقبتها 

  انا تعبان اوى يامسك تعبان 

مسك حضنته وفضلت تربط علي طهرو بحنان 

بعد وقت ليست بقليل 

كانت مسك نايمه علي السرير وطارق نايم على رجلها 

وحضنها بتملك كانها هتهرب منه 

مسك ممكن افهم انت تعبان من ايه 

طارق اتعدل وشورلها علي قلبوا 

طارق تعبان من دا 

مسك وايه لي تعابه 

طارق انتي....

#وقعت_اسير_لي_زوحتي_التانيه 

#الفصل السابع 

#بقلمي دنيا

انتي لي تعابني وتعابه قلبي معاكي 

مسك انا ليه عملت ايه لكل دا 

طارق النصيبه انك مبتعمليش 

مسك انا مش فاهمه حاجه 

طارق احسن برضو وقام راح يلبس 

مسك ممكن اطلب منك طلب 

طارق قولي 

مسك ممكن اروح لي ماما وبابا عشان وحشوني 

طارق طب قومي لبسي عشان اودكي 

مسك مفيش داعي لتعبك انا ممكن اروح لواحدي 

طارق خمس دقايق لو مخلصتيش منتيش رايحه 

انا هستنكي بره وسبها وطلع 

مسك خمس دقايق لو مخلصتيش منتيش رايحه ابو شكلك 

طارق سمعك علي فكره 

مسك جريت علي الحمام 

خرجت بعد حولي عشر دقايق وكانت لبسه درس شيك جدا من الون الزهري وراحت وقفت قدم المريا عشان تسرح شعرها 

طارق ايه دا انا مش كانت بقولك متت مكملش كلمه بسبب كتلت الجمال التي تقف قدمه 

مسك اسفه والله بس هسراح شعري وخالص 

طارق مكنش بيتكلم كان بيقرب بس 

مسك هو في ايه انت بتقرب كدا ليه 

طارق راح وقف قدمها وبدون اي مقدمات بسها في رقبتها

مسك اتكسفت اوي ووشها احمر 

طارق اخد منها المشط وقعد يسرحلها بشعرها 

مسك مفيش داعي انا هعملوا 

طارق هششش 

خالص تسريح لي شعرها 

ودفن راسه في عنقها يستنشق عبرها الصارح التي يشبها راحت الطفل 

مسك لو لو سمحت ابعد ع عشان امشي 

طارق بعد عنها 

مسك ممكن نامشي 

طارق هتمشي كدا 

مسك اه مالو في حاجه واحشه 

طارق في نفسه النصيبه انك قمر 

طارق لأ بس يلا

نزلوا وركبه العربيه وطارق سايق 

ومسك سكته مش بتتكلم

طارق قرار انه يتكلم 

طارق مسك 

مسك نعم 

طارق انا قدمتلك في الكليه وهتقدري تروحي من بكره لو عاوزه 

مسك بجد والله انا انا فراحانه اوي ربنا يخليك يارب 

طارق ويخليكي ليا 

مسك اتكسفت 

طارق بمشغبه تعرفي اما بتتكسفي كدا وبيبقا وشك شبها الطماطم بكون عاوز اعمل ايه 

مسك اتكسفت اكتر ودرت وشها النحيت الشبك 

طارق طماطم 


وصلوا 

طارق انزلي انتي وانا هركن واجيلك 

مسك تمام 

في بيت مجدي (ابو مسك) 

رحاب متقوم يارجل شفلك شغلنا الله 

مجدي وشوف شغلنا ليه محنا عندنا الفرخه لي بتبيض بيضه دهب 

رحاب قصدك مسك 

مجدي تو تو قصدي طارق بيه مسك بنتك دي هبله متعرفش تعمل حاجه أمال طارق بيه هو البنك المتحرك 

رحاب وهو هيديك 

مجدي طبعا هيديني انتي متعرفيش حاجه 

رحاب مهو النصيبه اني معرفش حاجه انا بقا عاوزه اعرف بقا ليه طارق بيه يدفع لي البت مسك دي 2مليون ها ليه وهو كان يقدر يتجوز اي واحده تانيه 

مجدي دا من حسن حظنا ياوليه 

سمعوا صوت الجراس 

رحاب ياتره مين اللي جيلنا دلوقتي 

مجدي انتي هتفضلي تقولي مين قومي شوفي 

رحاب جاي لي بره جاي اهو هو انا قعده وراء الباب 

رحاب مسك 

مسك وهي بتحضنها وحشتيني اوي ياماما 

رحاب وانتي كمان ياحبيبتي بس ايه اللي جبك 

مسك انتي مكنتيش عاوزني اجي ولا ايه ياماما 

رحاب لا ياحبيبتي مش قصدي انا قصدي ان الوقت اتاخر يوا مش عارفه اتكلم 

مسك فهمكي ياماما بس انت وبابا وحشتوني او وحبيت اشفكوا 

مجدي مين يارحاب 

رحاب دي مسك بنتك 

مجدي مسك وايه لي جبها دلوقتي 

مجدي بزعيق ايه لي جبك يامقصفت الرقبه انتي عملتي ايه عشان تجي في الوقت دا اوعي تكوني يابت زعلتي طارق بيه ولا عملتي حاجه متعجبوش تخلي يطلقك ويطلب بلفلوس لي اخدنها منه 

مسك بدموع هو دا كل لي همك دا دا انت مسلتنيش حتا انتي عامله ايه كل لي همك الفلوس وبس طبعا منانت بعتني مقابل الفلوس انت ايه ياخي في كدا انا عمري مهشوف احقر منك انا ميشرفنيش انك تكون ابويا انت مينفعش تكون اب اصلا 

مجدي انتي شكلك وحشتك عولق زمان 

وراح يضربها بس لقا لي مسك ايدو 

مجدي ط طارق بيه 

طارق لا عاش ولا كان لي يرفع ايدو علي مرت طارق نصار حتا ولو كان ابوها 

مجدي دي دي بت قللت الادب وعاوزه تتربه 

طارق صح عندك حق وانا لي هربيها..... 

#وقعت_اسير_لي_زوجتي_التانيه 

#الفصل الثامن

بقلمي دنيا

لأ عاش ولا كان لي يرفع ايدو علي مرت طارق نصار حتا ولو كان ابوها 

مجدي دي دي بت قللت الادب وعاوزه تتربه

طارق هي فعلا عاوزه تتربه بس قبل مهي تتربه انا عاوزك علي انفىراد وبعدين نشوف مين اللي هيربي مين 

مجدي ا انا انا 

طارق اه انت في ايه تعاله بس 

واخدو ودخل البت 

طارق مسك انزلي استنيني تحت 

مسك بس 

طارق مسك اسمعي الكلام ونفذي لي انا قلتوا 

مسك حاضر  ونزلت 

طارق بقا انت عاوزه تمد ايدك عليها صح 

مجدي ا انت مش فاهم حاجه ياطارق بيه البت دي قلت ادبها عليا وكان لزم تتربه غير دي بنتي وانا عرفها لزم تنضرب عشان تمشي عادل غير كده تلقيها عوجه معاك 

طارق عوجه صح انت عندك حق.... 

بعد حولي خمس دقايق نزل طارق ولقه مسك مستنيا تحت البيت 

مسك انت عملت ايه 

طارق ولا حاجه 

مسك بجد والله يعني مش ازتوا 

طارق ازاي ليه انتي شيفني ايه قدمك انا بس اتكلمت معا واظن انه حب الكلام معايا اوووي 

يلا بقا عشان نروح 

مسك حاضر  

وركبوا العربيه وكانوا مشين 

مسك لو سمحت ممكن توقف هنا شويه 

طارق هنا 

مسك اه هنا انا نفسي اشوف النيل اوي طارق وقف العربيه ونزل منها واخدها ووقفوا على الكوبري 

مسك كانت فرحانه اوي وهي بتبص النيل 

طارق شكلك بتحبي اوي 

مسك هو مين 

طارق النيل 

مسك اوي اوي تعرف زمان وانا صغيره كان بابا ديما يجيب ماما هنا وكان بيجبني انا ومحمد معاهم بس كانت انا ومحمد لما نلقيهم قعدين مع بعض كانا بنروح نلعب بعيد عنهم عشان نسبهم مع بعضهم شويه وبعدين معدوش بيجوا بس بقيت انا ومحمد ناجي هنا بص دي ورتوا كتابه علي سوردا انا لي كتبه (بحبك يا ماما انتي وبابا ومحمد) 

طارق ابتسم ليها وفراح جدا انها بتشركوا زكريتها وطفلتها 

مسك وكانه ديمنا بنجيب دوره وحلبسه (حمص الشام) الله نفس في اوي 

طارق بس كد ثانيه واحده اجبلك دوره وحلبسه ياستي هو احنا عندنا كام مسك 

طارق احلي دوره وحلبسه لي احلي مسك 

مسك شكرا 

طارق شكرا مش بتتقل كدا 

مسك امال بتتقل ازي 

طارق حط الحاجه على الطربيزو وبسها 

طارق الشكر بيبقا بلمنزر دا دا شكر المتجوزين 

مسك اتكسفت وكانتش عارفه تقول ايه اوتعمل ايه اخدت الدوره وقعدت تكل في 

طارق طماطم وحضنها وفضلو يتكلمه ويكلوا من بعض 

مسك منتا معاك واحد بتكل بتاعي ليه بس

طارق هو كدا 

مسك خالص خدها كلها اهي 

طارق حضنها لأياقلبي متزعليش خديها اهي خدي بتعي كمان 

مسك لأ انت خد بتعك وانا اخد بتاعي 

طارق لأخدي انتي الاتنين بس انا هكل معاكي 

مسك طب متكل بتعك 

طارق لا انا عاوزه اكل معاكي 

قعدو يكلو يتكلموا كل دا وطارق مش راضي يخراج مسك من حضنه كنها هطيع 

مسك متسبني بقا انت مسكني كدا ليه كانك مسك حرامي  

طارق منا فعلاً مسك حرامي 

مسك وانا سرقت ايه انشاء الله 

طارق سرقتي قلبي  

مسك طب ممكن تبعد بجد عشان اناس بتتفرج علينا 

طارق طوز 

مسك لو سمحت وعشان نمشي بقا الوقت التاخير 

طارق ماشي ياستي اسبقيني انتي علي العربيه عبال ما  هروح احسب وبعدها نروح  


مسك حاضر وكانت ماشيه بس لقت لي حضنها  

الشاب مسك حبيبتي فنك   ياقلبي وحشني اوي 

 طارق وحشك اه 

وعينكوا ما تشوف إلا النور 

خير الله اما جعلوا خير كان الشاب وقع علي الارض وطارق فقوا وبيضربوا بس من غير محتا يسمع كل لي بيعملوا انه بيضربوا بس 

لغيت لما ايجاه لي بعدو عنه 

محمد ابعد كدا الله يخربيتك الواد هيموت 

الشاب قوموا ونبي يامحمد هيموتني 

محمد بعد طارق عن الشاب بلعفيه 

طارق انت ازي تلمسها والله لقتلك يابن ال٠***

محمد اهدء ياعم الحاج وافهم انت ايه ايدك تملي سبقا لسنك دا عز بيكون اخو مسك برضعا يعني اخوها مش اي حاجه تانيه وحضنها بس عشان كانت وحشه لانه بقلوا اكتر من خمس سنين مسافر ومسفهش بس كل دي الحكايه 

طارق وحتا لو زفت ميتنيلش يلمسها تاني مش كافيه مستحملينك انت وقرفك جيبلنا واحد كمان ايه 

عز ايه انت ياخي بيكلوك ايه عشان تجيب الصحه دي كلها ااااه يعضمي 

محمد وهو بيسندو معلش ياخويا عارف والله ايدو طرشه انت هتقولي انا بقلي اسبوعين بتعلج منه 

عز ااااه ياعضمي ياني دا فشفشلي عضمي ياخي 

انتي عايشه معا ازي دا يابنتي 

مسك كانت بتعيط بس ابتسمت ليهم 

طارق خالصت استظرف انت وصحبك ولا خوك دا اتفضلوا هونا بقا ولا تحبه تشربو حاجه تكلو حاجه حاجه 

عز نشرب ايه ونكل  ايه ياخي انت مخلتليش سنان عشان اكل ببها حسب يالله 

طارق فيمين يلا 

عز فيه يسطا فيه يلا يابني خدني من هنا بدل متخدني علي نقلا كمان شويه 

محمد يلا 

محمد عاوزه حاجه يامسك ياحبيبتي 

طارق حبك برص 

مسك بضحك لأ ياحبيبي عاوزه سلامتك 

طارق لأ ياحبيبي عاوزه سلامتك 

مسك ينفع لي حصل دا 

طارق هو لي غلطان بيلمس حاجه بتعتي ليه وحضنها 

مسك بكسوف لو لو سمحت ابعد عشان اناس بتتفرج علينا 

طارق ميتفرجوا راجل وحضن مرتوا فيها ايه... 

رواحوا البيت 

وانصدمو من لي لقوا 

لقوا حبيبه بتعيط بحرقه 

طارق حبيبه انتي ايه لي جبك هنا وبتعيطي ليه 

حبيبه...... 

طارق وانتي ازي مقلتليش حاجه زي كدا 


#وقعت_اسير_لي_زوجتي_التانيه 

#الفصل التاسع 

#بقلمي دنيا 

تفاعل ياقمرت عشان انزل واحد كمان علي السحور زي امبارح رغم اني عارف انكم مش هتزعلوني وهتتفعلوا 

بحبكم ❤

طارق وانتي ازاي متبلغنيش بحاجه زي كده.. 

حبيبه ببكاء: هقولك ازي وانت تليفونك مقفول  ومعرفش عنك  حاجه ، وجيت اشوفك هنا عند الست هانم  علشان اقولك إن جدو تعبان  بس  ملقتكش وقعدت اخبط  لغايه لما الجيران قالولي انكم نزلتوا رحتوا فين؟ 

طارق  بالله دا وقت تسالي فيه ؟ تعالى يالا عشان نروح نشوف جدك 

مسك: هروح معكم 

حبيبه: تروحي فين انت تترزعي هنا وحسابك معايا بعدين 

طارق: حبيبه مش وقتو 

مسك مسكت ايديه، لو سمحت خدني معاك انا مش هقدر اقعد لوحدي وانا قلقانه عليك

حبيبه بصوت عالي : يا محني عليكي ايه يابت السهوكة دي متدعدلي كده قال مش هقدر اقعد لوحدي وانا قلقانه عليك ليه ياختي كان عايش معاكي وانا مش عارفه ولا ايه انتي شكلك نسيتي نفسك ياماما وعايزاني  افكرك انتي هنا ايه بظبط 

طارق بصرامه : حبيبه احترمي نفسك ويالا علي العربيه 

مسك كانت بتعيط 

طارق انتي هتفضلي وقفة بتعيطي كده كتير يلا علي العربيه انتي كمان ولا مش عاوزه تيجي  معايا 

مسك بلهفه : لأ عاوزه والله العظيم 

طارق ابتسم طب يلا 

طارق اركبي 

حبيبه تركب فين 

طارق هتكون هتركب فين يعني هتركب في العربيه ايه الذكاء ده 

اركبي يامسك 

مسك كانت هتركب جنب طارق 

حبيبه مسكتها هتركبى فين ياماما دا مكاني انا انتي شوفي هتركبى فين 

طارق تعالي يامسك اركبي وراء 

مسك حاضر وركبت هي وراء 

وطارق سائق وحبيبه جنبوا 

طارق بيبص في المرايه علي مسك 

حبيبه عوجت المرايا 

طارق ايه دا انا كدا مش هعرف اشوف الطريق 

حبيبه مش مهم ياحبيبي انا هشفهولك 

وصلوا المشفى 

طارق فين 

الممرضه فى غرفة رقم 220 يادكتور 

طارق راح علي الغرفه 

طارق بتوتر :  بقى كده يا سليم تقلقني عليك دي اخرتها انا مش سايبك ذي الفل في البيت اغيب عنك ساعتين ارجع الاقيك بطلع في الروح 

سليم بابتسامه : بطلع في الروح في عينك انا قاعد على قلبك 

طارق: ههههه حتا وهو بيموت بيعافر 

سليم: اموت مين ياض انا اصغر منك 

طارق :ماشي هعديهالك 

سليم: هتعدي ايه ياض دا انا حتى بفكر اتجوز 

طارق يا راجل هههههههههه 

سليم: اه ، ولا انت فكرتني كبرت  ولا ايه ؟

طارق لا ، لاسمح  الله انت ذي الفل وانا معاك 

سليم، ليه عندك عروسه ولا ايه اقولك متجوزني البت الحلوه الي وقفه هناك دي، مين دي صحبتك ياحبيبه ؟

طارق وهو رايح يجيب مسك من عند الباب 

حبيبه مرضتش 

طارق تعلي يامسك سلمي على جدي 

مسك برقه ازيك يا انكل حمدالله على سلامتك 

سليم باشمئزاز الله يسلمك 

طارق كان هيدخل بس 

الممرضه دكتور طارق عايزينك 

طارق خير 

الممرضه بخصوص المريض الي في الغرفه رقم 155

اهلوا كانوا عايزين يعرفوا  معاد العمليه ؟ 

طارق تمام روحي انتي وانا جي وراكي 

طارق طب هروح انا بقا ياجماعه اشوف المريض واجي على طول مسك خليكي هنا مع جدي وحبيبه عقبال مارجع سلام 

مسك سلام 

مسك فضلت قاعده ساكته مش بتعمل حاجه كل الي بتعمله انها بتحاول تتجنب نظرات الغيره الي  حبيبه  بتوجهها ليها ونظرات الاحتقار الي بيوجهلها سليم 

اجت مكالمه لي حبيبه 

حبيبه جدو انا هطلع ارد علي الفون عايز حاجه 

سليم لأ ياحبيبتي 

طلعت حبيبه وتأخرت 

و سليم كان عطشان وعايز يشرب والمياه بعيده عليه

مسك حضرتك لو  عاوز حاجه قولي وانا اجبهالك 

سليم بصلها باستحقار ومردش عليها 

وحاول يجيب المياه بس كان هيقع 

بس مسك  لحقته  في آخر لحظة وعدلته 

سليم ابعدي عني مش عاوز مساعده من واحدة زيك 

مسك ببكاء متشكره لحضرتك وراحت  تحضرله المياه 

سليم انا عاوز اعرف بس ليه بنت زيك جميله وصغيره ترضي تعمل بنفسها كده، وتقبل تبيع نفسها بالفلوس وتتجوز راجل متجوز ؛ ومش بس كده وكمان تخلف وتبيع ابنها بجد انتي عار علي صنف حواء كله 

مسك ببكاء دا لما اكون انا الي بعت نفسي مش اتبعت  

وخرجت من الاوضه وهي بتبكي 

بل من المستشفى كلها 

طارق،  انا شفت تحالليلك  ياسليم وكلها زي الفل انت بس الي شكلك حابب قعدت المستشفى والممرضات هههه 

اه صح هما فين البنات 

حبيبه انا اهو كنت بتكلم فى الفون في ايه ؟

طارق امال فين مسك 

محدش رد 

طارق فين مسك انتم قلتلها حاجه 

سليم  ولا حاجه انا سلتها بس ليه تعمل بنفسها كدا 

بس تقريبا كده معجبهاش كلامي ومشيت 

طارق بزعيق:  ليه يا جدي ليه؟ وسبهم وراح  يبحث علي مسك.... 

مسك خرجت من المستشفى مش عارفه تعمل ايه ولا تروح فين كل الي شاغل بالها نظرات الناس لها أنها واحدة رخيصة وخطفت رجال من مراته ،  فظلت تبكي بحرقة على حالها 

وهي ماشيه  وجدت  ثلات شباب ينظرون اليها نظرات مريبه

الشاب ١ايه ياقمر ماشي لوحدك ليه بس 

الشاب 2 ماتيجي معانا واحنا هنفرحك اوي 

الشاب 3 تعلي بس و انا هنسيكي الدنيا بالي فيها 

مسك ببكاء ل لو سمحتم مينفعش كده سيبوني امشي 

الشاب 1بيشدها ، ايه تمشي  فين دا احنا مصدقنا لقناكي

مسك لا ونبي سيبوني امشي  

الشاب 2 إنتي هتعمليهم علينا ولا ايه انت شكلك اصلا مدورها ولا ايه ؟  ايه اللي منزلك في وقت ذي دا غير كده ؟

الشاب 3 انت لسه هتحكي اخلص جيبها 

وشدوها ليهم وبدوا يقطعوا هدومها تحت استغاثتها،  مسك بصراخ  وبكاء  مرير 

مسك بتعب طا.. ر.. ق وغبت عن الوعي  ..... 

#وقعت_اسير_لي_زوجتي_الثاني 

#الفصل العاشر

#بقلمي دنيا 

انا عملت اللي عليا اهو ونزلت البارت رغم ان التفاعل مش كان حلو على البارت الي فات بس عشان تعرفو اني جدعة


مسك بصوت ضعيف طارق وفقدت الوعي

طارق خرج من المستشفى زي المجنون بيدور عليها 

طارق مسك ماااااااااسك 

حس بحاجه خنقاه قلبوا بيوجعوا جامد  وقتها  اتاكد ان مسك في خطر وقعد يدور عليها حولين المستشفي 

لغايت لما.... 

حبيبة في ايه يا جدو مالك زعلان كده ليه 

سليم مش عارف يا حبيبه يابنتي بس حاسس اني ظلمت البنت مسك دي البت شكلها غلبانه


 ومكسوره فأكيد هي مش زي ماحنا مفكرينها  

حبيبه لأ والله ودي عرفت تضحك عليك زي ما ضحكت علي طارق ضحكت عليكم بشكلها الحلو ومسكنتها دي واحده خبيثه بتعمل كل دا بس عشان تكسب تعاطفكم عليها وتقولوا انها مش زي ما احنا فاكرين وانها مش رخيصة وبتاعت فلوس وبس 

طب ممكن تبررلي ايه اللي يخليها تتجوز واحد متجوز وايه الي يخليها تقبل انها تخلف وتدي ابنها لواحده تانيه غير انها واحده جشعه كل همها الفلوس وبس.... 

سليم سكت ومعرفش يرد عليها عشان كل كلمه هي قلتها صح من وجهة نظره بس جواه شعور انها عكس كده و انها فعلاً مغصوبه زي ما قالتلوا،  ازاي كتله البراءة دي تبقا بالحقاره دي .

من جهه اخري :طارق بصوت عالي انتم بتعملوا ايه ياولاد الكلب منك ليه وقعد يضرب فيهم وطبعا عشان هما اكتر منه بالعدد ضربوه لغايت لما طارق زقهم وقعد يضرب فيهم بلا رحمه الشباب جريوا من كتر خوفهم منه فمن يراه يقسم انه سوف يقتلهم،  مسك واحد فيهم وبقا يضرب فيه  بجنون لدرجة إن الشاب كان هيموت في ايده

مسك بتعب ط. ا. ر. ق 

طارق :مسك انتي كويسه الشاب استغل ان طارق بعد عنه عشان يشوف مسك وهرب... 

طارق مسك حبيبتي انتي كويسه فيكي حاجه 

مسك ببكاء ع عاوزه  اروح 

طارق حاضر يا قلبي حاضر 

وشالها وركبها العربية وروحها 

مسك هخش اغير 

طارق  تحبي أساعدك 

مسك لأ شكرا 

راحت على الحمام واول لما دخلت قعدت تعيط بحرقة علي الي حصلها ولي كان هيحصلها لولا طارق 

طارق لقها اتاخرت جوه فراح يطمن عليها 

طارق مسك انتي كويسه 

...... 

مسك افتحي 

...... 

طارق مسك افتحي بدل ماأكسر الباب 

...... 

تمام انتي حره 

وكان هيكسر الباب بس الباب اتفتح فاصتدم بمسك ودخل الحمام معها وبسبب قوت الدفع الي حصلت الدش اتفتح عليهم هما الاتنين  (تخيلوا انتم بقا 😂) 

فضلو يبصوا لبعض كتير لغايت لما مسك دخلت في حضنه مسك ببكاء كا كانو ه ه

طارق حط ايده على شفايفها 

طارق هششش محصلش حاجه وانا جنبك اهو ومحصلش حاجه.... 

بعدها وقعت 

طارق مش هتنامي ولا ايه 

مسك انت هتبات هنا 

طارق اه عندك مانع 

مسك لأ بس 

طارق مبسش انا هبات هنا يلا ننام بقى وسحبها ليه 

مسك ممكن اعمل حاجه قبل ما انام 

طارق هتعملي ايه 

مسك  هصلي ممكن؟ 

طارق إلا ممكن وانا كمان هاقوم اصلي معاكي 

مسك ايه دا انت بتصلي 

طارق ليه شايفاني أبو لهب قدامك ؟ 

مسك لآ أبدا والله بس عمري ما شوفتك بتصلي 

طارق ممكن عشان عمري ما صليت عندك هنا يلا ولا ايه 

مسك ثانيه بس البس الاسدال 

مسك خلصت 

طارق بسم الله ماشاءالله تبارك الرحمن في خلقه 

مسك اتكسفت.. يلا 

طارق يلا 

صلوا مع بعض وطبعا طارق كان هو امامها ودا كان مفرح مسك اوي 

 طارق حرما

مسك جمعا إن شاء الله 

طارق يلا ننام

مسك طب هغير واجي 

طارق تمام 

وراح نام 

مسك غيرت هدومها وراحت لقيته نايم 

راحت قعدت جنبه وشافت الجروح  الي  في وشه  ولمسيتها مسك  اسفه والله لو كنت اعرف ان خروجي هيسبب كل ده مكنتش خرجت ومن غير اي مقدمات راحت نامت عليه 

طارق ضمها ليه 

مسك انا اسفه والله 

طارق نامي ياقلبي نامي وشدها ليه  وضمها لحضنه ونام 

مسك نامت اول لما عمل كده فهي بمجرد وجوده بمكان هي في بتحس بالامان ما بالكم  وهي في حضنه 

 

صباح يوم جديد علي ابطالنا 

طارق صحي قبلها 

طارق مسك مسك اصحي عشان تروحي الجامعه 

مسك حبه حبه 

طارق حبه حبه ايه بقولك هتتأخري 

مسك ركبوا الحنطور 

طارق ركبوا الحنطور هي بقت كده يعني ماشي مسسسسسك 

مسك بخضه في ايه مين ولع مين مات ومين اطلق 

طارق ههههه مش قادر هموت مسخره ههههه 

مسك تصدق انك بارد والله في حد يصحي حد كدا 

طارق برق جامد 

مسك بخوف م مش ق قصدي  و والله وعيطت 

طارق بتعيطي ليه دلوقتي 

مسك ع عشان انت زعلت مني 

طارق رحلها انا بهزر ياقلبي مش قصدي والله وعلي العموم ياستي انا اسف ومش هعمل كده تاني خالص بقى  وحضنها بعد مده 

مسك ممكن تبعد عشان البس 

طارق خمس دقايق وسبها وخرج 

مسك هروح الكليه هروح الكليه وقعدت تردد تلك الكلمات بفرح 

طارق من بره يلا ياهبله ههه

مسك حطت ايدها علي بقها هششش 

خرجت بعد حوالي ربع ساعة 

مسك انا خلصت 

طارق بصلها باعجاب مقدرش يخفيه فهي جميلة جدا 

مسك اي انا خلصت 

طارق اه اه يلا 

وخدها الجامعه 

طارق متكلميش حد ولا تقفي مع حد  ومتكلميش شباب حتى ولو كنتي عايزة حاجه

مسك حاضر 

طارق ايه مش هتروحي 

مسك بصراحه انا خايفه 

طارق من ايه ياقلبي  

مسك مش عارفه بس خايفه 

طارق مسك اخلصي هتروحي والا ترجعي معايا البيت 

مسك لأ خلاص همشي ومشيت شويه وبعدين جريت علي طارق حضنتوا 

طارق بقولك ايه متسيبك من ام الجامعه دي وتجي نروح 

مسك قليل الادب 

طارق منا عارف ههه 

مسك سلام بقا 

طارق خلي بالك من نفسك 

مسك حاضر 

مجدي عاوزك تقتلوه عاوز بكره الاقي خبر موت الدكتور المشهور طارق نصار علي لسان الكل 

موتك قرب ياطارق بيه

#وقعت_اسير_لي_زوجتي_التانيه 

#الفصل الحادي عشر 

#بقلمي_دنيا

تكمله الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا

بداية الروايه من هنا 👇👇👇

من هنا


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close