القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

قلب_الزين. بقلم_ميرا_ابوالخير. من البارت الحادي عشر حتي البارت العشرون

 


قلب_الزين. بقلم_ميرا_ابوالخير. 

من البارت الحادي عشر حتي البارت العشرون


جنا بخبث:  اصلي حامل من زينووو حبيبي وهنرجع لبعض قربت ع زين وحضنته وبا"سته قدم الكل وصدمه قلب بكل جر"اءة. 

قلب بصدمه: ح حامل منه انتي بتقووولي ايه حامل من جوزي. 

جنا ببرود: وجوزي كمان يا حلوة هو مقالكيش انه مش طلقني اصلا. 

زين كان وقف ساكت. 

قلب بقوة: والله يعني مش حامل مع يلي خا"نتيه معه يا حيو"انه. 

جنا بغضب: احترمي نفسك. 

بقلم ميرا ابوالخير 

قلب قامت بتعب وقفت قدمها وزين بقا ورا قلب: لااا بروح ا''مكككك كله ايلا جوزززززي انتي فاهمةةةة برررا وايلا وربنا مهر"حمك ولسه محدش عارف قلب تقدر تعمل ايه. 

جنا لسه هتمد ايديها زين مسكها:  جنااااا احترمي نفسك وغوري برا. 

جنا بتوعد:  وابنك يا زينو. 

زين ببرود: روحي القصر. 

قلب اتصدمت منه وسكتت. 

جنا همست لقلب:  زين ليا لوحدي وهوريكي ازاي هيكون ليا يا شاطرة. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

خرجت وهي كلها شر وابتسمت بخبث. 

قلب كانت داخت وهتقع زين شدها لحضنه. 

قلب بتعب:  سابني لو سمحت. 

زين بهدؤء:  عايزة اعرف اي حصل بينا امبارح واي الد"م يلي كان موجود دا. 

قلب بدموع:  انت يلي كانت عايز تل'مسني غصب زقتني وقط'عت هدومي بس قبل م تقرب مني خبطتني في السرير جامد وساعتها نز"فت. 

زين بحزن سندها للسرير:  انا هتعالج عشانك انا.. 

عفاف مقاطعه:  سبها ترتاح يا زين وتعالي عايزك. 

خرجو وقلب نمت. 

صحيت ع ايد بتحسس عليها بجر"اءة: انت. 

البرنس بخبث:  وحشتنيني اوي ياقلبي. 

قلب بخوف وزعر: ا انت ب بتعمل ايه. 

البرنس بيبص ع جسد"ها بش****:  جايلك يا حلوة هاخدك ونمشي وهتكوني بتاعتي. 

قلب هتتكلم اتصدمت بدخول زين يلي باصص باستغراب:  انت مين وبتعمل ايه هناااا. 

البرنس:  انا اخو جنا وجيت اخدها بس الظاهر مش هنا عن اذنكم. 

خرج وغمز لقلب وزين بص عليه بغموض. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨✨✨. 

في الفون. 

البرنس:  زين يكون عندك النهارده الليلة انا هقضيها في حضن قلب مراته. 

جنا بشر:  عنيا المهم البت دي نبعدها انت مشفتش كانت بتكلمني ازاي. 

البرنس بخبث:  اعتبريه حصل وهاخد فديو ليها واحنا بنقضي الليلة سوا ههههه. 

جنا:  وانا هحط ليها المخدر وتبقا ليك. 

حد من وراها  

: تحطي لمين مخدر. 

لافت وقع الفون منها اتصدمت: ا انتي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨✨

زين بهدؤء:  قلب انا طلبت من الدكتوره تكشف احم عليكي. 

قلب بعدم فهم: ليه يا زين. 

زين بحنان:  عشان اخلص من هوسي دا هي جايه دلوقتي. 

داخلت الدكتوره وقلب مصدومه من كلامه. 

الدكتوره:  اتفضل برا. 

قلب بصت عليه بدموع. 

زين خرج. 

بعد شويه. 

زين ف نفسه: اسف يا قلب لازم اتاكد اذا بنت ولا لا انا مش عايز ااذ"يكي. 

الدكتوره خرجت:  يلي جوا دي *******. 

زين بغضب وعيونه احمرت ووو...... 

#يتبع..... 

#قلب_الزين.. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.

تفاعل وهنزل كمان بارت....

#قلب_الزين.. #بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

#ال12.. 

زين بغضب ووشه احمر ودخل اتصدم لاقي أثر د*م علي السرير والهدوم مرميه ع الارض و قلب مختفيه دور عليها في الاوضة ملقهاش اتعصب وطلع وعيونه كلها شرارة. 

زين بغضب وصوت عالي : فيييين مررراتيييي ردووو علياااااا فييييين. 

الدكتورة بخوف: يا بيه هي مرديتش تخاليني افحصها اذا ب'نت ولا لا و... 

زين بغضب مسكها من ر"قبتها : فين مراتي انطقيي. 

الدكتورة والكل بيسلك:م معرفش.

سابها طلعت تجري علي  الاوضة.

زين بكل غضب مشي. 

زين ف نفسه:  روحتي فين ياقلب متسبنيش انتي كمان همو"ت وانا مش ها"ذيكي تاني مش عارف ليه هربتي من الدكتوره والمستشفي ياترا فينككككككك ااه يا قلب الزين. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨. 

عند جنا كانت رايحه شقه حد بعد م هناء ساعدتها وعرفت هتخد"ر مين. 

الشخص بخبث:  نورتي يا روحي. 

جنا بدلع:  وانت كمان. 

بيداخلها شقته وبتتصدم. 

جنا بصدمة:  اي دا مين دول. 

الشخص بخبث:  دول صحابي وانتي عاجبهم الصراحه ف هيقـ. ـضوا معاكي الليله. 

جنا بصدمة وغضب: انت بتقوول ايه انا حبيتك. 

الشخص ببرود:  خلصتي. 

جنا مصدومه. 

الشخص قرب منها وضر"بها ع دماغها. 

تقع فاقدة الواعي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

رزان صحيت وهي ماسكة دماغها بو*جع وانصدمت لما شافت نفسها عر*يانة مفيش علي جس*مها غير ملاية و صرخت ووو.... 

بقلم ميرا ابوالخير 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

بقلم ميرا ابوالخير.

قلب بتفوق بتلاقي البرنس قدمها وبيضحك بمكر و في جناح زين 😳. 

البرنس بخبث وقرب قعد جنبها:  اي مصدومه. 

قلب بخوف:  انت عايز ايه تاني مش كفايه يلي عملته سابني في حالي بقا. 

البرنس وايده بتتحرك عليها بجر"اءة:  تؤ تؤ سبق وقولتلك انتي بتاعتي مستحيل تكوني لحد غيري. 

قلب بخوف ووشها بقا اصفر:  زييينننننن. 

البرنس بسخريه: ههههه ولا هيسمعك المجنون بتاعك دا ودلوقتي زمانه جاي بس عارفه هيشوفك وانتي في حضني يالهوي تخيلي كده مراته التانيه بردو في حضن عا"شقها. 

قلب مسكت الفازة وضر"بته ع راسه وجريت برا الجناح.

جايه تنزل شدها بسرعه وهي مرعوبه. 

ي

البرنس بخبث وكله سخرية: لا بتعيطي ليه بس وفري دموعك ف ال هيحصل فيكي دلوقتي يا حبيبتي. 

قلب برعب منه : ا ا أنا عاوزة أمشي والنبي ابوس ايدك خاليك ر"اجل بقا. 

البرنس ضر"بها بالكف بوقها جاب د"م. 

قلب هتصوت حط ايده ع بوقها. 

البرنس بمكر مسكها  وداخلها الجناح ور*ماها علي السر*ير وقرب منها ووو... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين راح القصر. 

امه: مالك يا بني. 

زين مردش وطلع جناحه واتصدم صدمة عمره شاف قلب وهي.... 

#يتبع...

#قلب_الزين. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير...

#قلب_الزين #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال13... 

جنا صحيت وهي ماسكة دماغها بو*جع وانصدمت لما شافت نفسها عر*يانة  مفيش علي جس*مها غير ملاية وشخص جنبها بنفس الوضع صرخت. 

الشخص ببرود:  اي في ايههه. 

جنا بدموع وخوف: انت عملتتتت ايهههه اغت'صبتوني ياولاد الكلللـ، ـبببببب. 

الشخص ببرود:  تؤ انا معملتش حاجه صحابي يلي عملوا وبعدين مش خسارة فيكي وانتي واحدة خا"نت جوزها معايا وحامل مني. 

جنا بصدمة: ليهههه انا حبيتك. 

الشخص ببرود:  والله اي رايك بقا اقرب منك انا دلوقتي الصراحه امبارح مكنتش فايق. 

جنا بزعيق:  لو قربت مني انا هقتتتتـ، ـلككك فاااهمممم. 

الشخص بمكر وبيبص عليها بجر"اءة:  احبكيش وانتي كده تعالي. 

لسه هتقوم تجري شدها من رجليها وقب'لها بع'نف ووو.... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨. 

قلب برعب منه : ا ا أنا عاوزة أمشي والنبي ابوس ايدك خاليك ر"اجل بقا. 

البرنس ضر"بها بالكف بوقها جاب د"م. 

قلب هتصوت حط ايده ع بوقها. 

البرنس بمكر مسكها  وداخلها الجناح ور*ماها علي السر*ير وقرب منها ووو... 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين راح القصر. 

امه: مالك يا بني. 

زين مردش وطلع جناحه واتصدم صدمة عمره شاف قلب وهي نايمه وبتترعش. 

زين جري عليها بخوف: مالك ياقلبي. 

قلب شفته حضنته وهو حضنها بحب ارتاحت ف حضنه. 

زين بيطبط عليها بحنان وهي دموعها نازلة. 

قلب بدموع: المرة دي انا يلي محتاجه لك. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين بحب:  وانا هفضل معاكي ديما يا قلب الزين. 

قلب باست دمغه. 

قرب وطبع قب'لة جنب شفا"يفها وبص علي شفا"يفها وبا"سها بحب. 

زين بحب نايمها ع رجله وبقا يحسس ع شعرها بحنان. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين بحنان:  انا هتعالج عشان قلب لانه زين بيحب قلب وبس. 

قلب بخوف مسكت ايده:وانا. 

زين بتساؤلا: ليه مخالتيش الدكتورة تشوفك ياقلبي. 

قلب بقوة:  عشان انا مش بنـ. ـت يا زين انا.... 

زين مقاطعا بصدمه:....... 

#يتبع... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#قلب_الزين... 


بارت صغنن هديه سوري 😂😂

تفاعلكم الحلو.... 

Mira Abulkhair ✍️✍️✍️

#قلب_الزين.. #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال14

جنا بتحاول تجري مسكها من رجليها وشدها 

الشخص فضل يبو"سها بعـ. ـنف 

جنا بقرف منه وبتزقه: حرام عليك سبني بقا انا حبيتك عايز تغت"صبني زي صحابك. 

جنا راحت شدت الملايه بسرعه ولفتها جسد"ها

الشخص بسخريه ووقا"حه: بتخبي اي أنا شوفت كل حاجه وعجبني اوي. 

جنا بدموع:  ليه تعمل فيا كده. 

الشخص بسخريه: معلش متستغربيش من واحدة خا"نت جوزها. 

جنا مسحت دموعها:  تمم هتاخد يلي عايزو بس معايا بنت تانيه يلي عملته فيا يتعمل فيها ووشها يتشو"ه. 

الشخص ببرود: والله مين بقا. 

جنا بشر:  هقولك بس تصورها وتتفضح ف كل مكان. 

الشخص: مين يعني. 

جنا بمكر:  قلب مرات زين الاسيوطي ضرتي. 

الشخص بغضب:  زين ايهههه دا اختييي يا زبا"لةةةةةة. 

جنا بصدمه: ا اختك يا اياد. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨✨

زين بتساؤلا: ليه مخالتيش الدكتورة تشوفك ياقلبي. 

قلب بقوة:  عشان انا مش بنـ. ـت يا زين انا.... 

زين مقاطعا بصدمه: ايهههه. 

قلب بدموع:  مش يلي ف دماغك انا مش بنت زي يلي انت تعرفهم. 

زين بعدم فهم:  قلبب بتلمحي لايه وفيه ايه. 

قلب قامت من ع رجله:  انا بنت حر"ام يا زين جيت من الحر''ام. 

زين بصدمه:  ايههه. 

قلب بدموع:  انا بنت الخط"يئه زي ما الكل بيقول الاب يسهر ويسكر و يتجوز عرفي ويقضي معها ليلة ويطلقها ويرميها من غير م يعرف انها حامل. 

بقلم ميرا ابوالخير 

زين بحزن:  ومين يلي انتي عندهم. 

قلب: دا جوزها يلي اتجوزته بعد يلي رمها اعتبرته اب وهي ماتت اتجوز هناء. 

زين خدها ف حضنه:  بسسسس اهدي يا قلب الزين انا معاكي. 

قلب بدموع:  مش مجبر تفضل معايا كده. 

زين بضحك:  وانتي كنتي مجبرة تتجوزيني. 

قلب: الصراحه اه الاول بس بعدين لا. 

زين حضنها:  انسي يلي حصل المهم احنا ف دلوقتي. 

نامووو... 

وعيون كانت سامعهم ف البلكونه ونطت. 

البرنس بغضب وغيره:  ماشي ياقلب لولا ع اخر لحظه سمعت صوت عفاف بدل زين ومن غبائي مشيت كانت عايز زين حظك بس تتعوض وتبقي بتاعتي وليا. 

بقلم ميرا ابوالخير.

✨✨✨✨✨✨✨✨

تاني يوم. 

قلب بتحضر الفطار وزين راح وحضنها من ضهرها اتكسفت اوي. 

قلب بكسوف: ب بتعمل ايه. 

زين بحب: مراتي وانا حر. 

ابتسمت وبقا يجهزوا الاكل مع بعض. 

عفاف بصت بابتسامة عليهم. 

زين بحب وبا"سها بحنان:  بقولك ايه. 

قلب بحنان: قول. 

لسه هيتكلم قاطعه صوت البرنس:  الله مش قادرين تستنوا الليل او تروحوا اوضتكم. 

زين ببرود:  مال ا"مك دا القصر بتاعي وياريت تغور من واشي وتتكسف ع د"مك عرسان بقا. 

البرنس مشي وباصص ع قلب يلي خايفه وبتترعش وزين وقف ببرود. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين: تعالي ننزل البول شويه. 

قلب بفرح: بجد يا زينوو. 

زين بغمز: بجد يا روح زين. 

اخدها ونزل البسين سوا وهي متفجاءة من مهارته رغم انه بايد واحدة. 

زين بغيرة: الحرررراس كلكم وشكمممم للسور مفهوووم. 

خافوا وبصوا فعلا. 

زين بحنان:  بتعرفي تعومي يا قلبي. 

قلب بسعادة: اه. 

زين بغمز نزل وشدها اتخضت با"سها تحت المياه.

طلعوا من المياه وهو واخدها في حضنه. 

افتكر حاجه وقالها تتطلع هي. 

قلب طلعت وداخلت اخدت دوش ولافت الفوطه شافت قميصه ابتسمت لابسته وبصت ع نفسها في المريا بضحك: بحبه يالهووووي. 

رايحه تجيب هدومها ايد اتحطت ع وشها: امممممم امممممم. 

:  اجهزي ليا يا حبيبتي. 

قلب غابت عن الواعي ابتسم بخبث واخدها. 

بتفوق بتلاقي نفسها في مكان غريب.

قلب بصدمه: انت. 

قرب وقلع الجاكت وقرب وبيبو"س في ر"قبتها  لسه هتتكلم قاطعها وهو يقب"ل عنقها وقرب من شفا*يفها و......... 

#يتبع...... 

#قلب_الزين.

#بقلم_ميرا_ابوالخير...

#قلب_الزين..#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال15.. 

قرب وقلع الجاكت وقرب وبيبو"س في ر"قبتها  لسه هتتكلم قاطعها وهو يقب"ل عنقها وقرب من شفا*يفها وهي بتزقه ولابس ماسك. 

قلب بقوة: انت مينننن وعايزززز ايههه. 

:  هكون عايز ايه يعني بنت حلوة وعاجبتيني. 

قلب زقته وقامت: لو مبعدتش عني انا هقت"لك. 

:  هدفعلك كل يلي انتي عايزاه. 

قلب بذكاء عملت نفسها هتقع مسكها واتصدمت وبسرعه شدت القناع: ز زين. 

زين بضحك:  لا شر"سه يا قلب الزين. 

قلب بغباء: احم بس مخدتش بالي من ايدك. 

زين حضنها: تعالي معايا. 

اخدها وهي اتصدمت ف جزيرة لوحدهم وشكلها جميل اوي: اي دا. 

زين بحب: دا ملكك انتي جزيرة قلب الزين. 

قلب بدموع: ل ليا انا. 

زين مسح دموعها بخده وبرقه: اه ياقلبي وتعالي ف مفاجات كتيره هتعجبك. 

قلب بحب حضنته:  انا مبسوطه اوي. 

زين بغمز:  هاتي فروالة هنا. 

قلب اتكسفت: احم لا. 

زين ضحك: وانا هسيبك ع راحتك ياقلبي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

زين حضر حفلة وساب فستان 👗 تحفه لقلب ولابس بدلة سوداء قمر وهي لابسته

زين بانبهار: الله واكبر عليكي. 

قلب باحراج: شكرا وانت كمان. 

مسك ايديها ولابسها خاتم 💍 وباس باطن ايديها بحب وهي ابتسمت. 

شغل اغنيه رومانسيه ليهم.

بحبك، مش هقول تاني

وعايزك وأنت عايزاني

بحبك، حب مش عادي

مشاعري من زمان تاني

بحبك، مش هقول تاني

وعايزك وأنت عايزاني

بحبك، حب مش عادي

مشاعري من زمان تاني

وروحك ساكنه في روحي

في قلبك شفت شرياني

دموعك بتجري في عيوني

وتدبل كل أحزاني

وروحك ساكنه في روحي

في قلبك شفت شرياني

دموعك بتجري في عيوني

وتدبل كل أحزاني

وبفرح والحياة فرحه

لو أنت راضية ومسامحه

وضحكة شمس في صباحي

عشانك ولا علشاني

وبفرح والحياة فرحه

لو أنت راضية ومسامحه

وضحكة شمس في صباحي

عشانك ولا علشاني

وروحك ساكنه في روحي

في قلبك شفت شرياني

دموعك بتجري في عيوني

وتدبل كل أحزاني

وروحك ساكنه في روحي

في قلبك شفت شرياني

دموعك بتجري في عيوني

وتدبل كل أحزاني.. 

شالها بحب وباسها قب"لة ع شفا"يفها رقيقه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

خدها وكان عامل سرير من ورد انبهرت منه تحت القمر. 

زين بحب: زي م قولت مش هقربلك ايلا برضاكي.. خدها ف حضنه وناموا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

تاني يوم. 

قلب بتفتح عينيها بتلاقيها نايم وشكله قمر اوي قرب تلقائي وباست خده برفق لاقته ضحك اتخضت: ا انت صاحي. 

زين شدها لحضنها: منمتش عشان اشوف حبيبي بحبك قد الكون كله. 

قلب ابتسمت. 

شالها بايده ونزل البحر وفضلوا يلعبوا بالمياه وبليل يتعشوا ويتفسحوا ف الجزيرة بعيدا عن العالم كله. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

✨✨✨✨✨✨

البرنس بغضب:  مش هسكت لازم اخد قلب. 

هناء: هنعمل ايه خدها ومشي. 

البرنس:  لما يظهروا. 

هناء بغل وخبث:  النعيم دا كله تحت رجل البت يلي كانت شغالة في الد"عارة ومع الر"جالة. 

البرنس بصدمه: انتي بتقولي ايههه دا كان تمثيل لكن مش عليا. 

هناء بتوتر:  الصراحه ****. 

البرنس: 😳😳😳😳

✨✨✨✨✨✨✨✨. 

مر اسبوعين كانوا كلهم فرح وهناء عليهم الاتنين وزين بيتعافي ورجعوا البيت. 

عفاف بسخريه: اهلا اهلا بمرات ابني. 

قلب بابتسامة:  اهلا ياماما. 

زين ابتسم واخد قلب وطلعوا جناحهم. 

تحت عيون الشر كلها والمكر. 

عفاف بزعيق:  فووق شوفيها. 

زين نزل وقلب ع الصوت. 

زين بعدم فهم: فيه ايه. 

عفاف بغضب: انت دا"خلت ع مراتك ولا لسه. 

قلب اتصدمت وزين رد ببرود:  انا حر يامي. 

عفاف للدكتورة: هي دي. 

قلب اتستخبت ورا زين: فيه ايه. 

عفاف بسخريه:  ايه هتعصي امري. 

زين بغضب: مراتي محدش له دعوة بيهاااااا. 

عفاف بزعيق:  مراتككككك مش بنت بنووو"ت فعلا وايلا ليهههه هربت من الكشفففففف وبتهرب منكككك صح ولا كلامي غللللطططط. 

زين بصدمه:  انتي بتقوولي ايه انا واثق ف قلب. 

بقلم ميرا ابوالخير.... 

عفاف بغضب: لو البت دي مكشفتش دلوقتي لا انت ابني ولا انا اعرفك يا زين  . 

زين وقف مصدوم مش عارف يعمل ايه. 

عفاف للدكتورة: شوفي شغلك. 

قلب بدموع: زين. 

زين بهدؤء: قلب روحي معاها. 

قلب بدموع: ايههه. 

زين بثقه: وانا واثق ف مراتي. 

قلب داخلت مع الدكتورة. 

بعد شويه. 

الدكتوره خرجت:  يلي جواه مش بنت بنو"ت يا هانم وكمان******. 

زين بصدمه....... 

#يتبع.... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#قلب_الزين..

#قلب_الزين.. #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال16

الدكتوره خرجت:  يلي جواه مش بنت بنو"ت يا هانم وكمان******. 

زين بصدمه وذهول: انتي بتقوليييييي ايهههه مراتي مش بنتتتتتتتتتتتتت ازاااي. 

عفاف بقرف: انا هتصرف معها بتاع الر*جالة بنت الحر"ام دي. 

مسك زين ايديها وكله غضب. 

عفاف: بتعمل ايه. 

زين بغضب: دي مراتي ومحدش له اي كلام عليهاااا غيري تمممم. 

اتفضت من شكله. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

داخل لاقها بتعيط ويتترعش: م متصد... 

قطعها بزعيق: اخرسيييي ليهههه طلعتي زيهااا ليه يا قلب ليهههه ردي عليااااا. 

انهاء كلمته بصراخ ومسك ايديها بع'نف. 

قلب بتترعش منه. 

زهقها ونزل تحت ومشي وهو كله غضب وكسره والم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


البرنس داخل وابتسم بمكر: تؤ تؤ عرف حقيقتك هستناكي بليل يا قلب لو مجتيش وقضتي معايا تاني ليلة لينا اوعدك هاخدك منه غصب وهتجوزك بس بعد اما تبقي ارمله باااي. 

خرج وهي بتصوت وبتعيط. 


عند زين. 

زين قاعد ع ركبته وبيبكي زي الاطفال وفي ايده ازازاة مشروب: ليههههه اناااا ذنبيييي ايههه ليهه احب مرتين واتكسر كده بس المرة دي اكبرر لانه حبيتها اكتر من اي حد في الدنيا كان نفسي تبقا مراتي وام اولادي بس طلعت ر"خيصه اوي اااااااااااااااااااااااااه ردي عليااا ياميررررا بتكتبي كده ليههه بتظلميني معاكي ليهههه بتكسري قلبي ليهههه. 

انا بدموع في عيني: اسفه بجد بس مكنتش عارفه والفانز عايز.... 

زين بصرخ: اسكتييييي حتي فانزك مش فارحنين ع كسرتي دي ياميرا ووعد مني اني هبقا اقسى من اي حد اتخـ. ـلق ع الارض. 

(حقيقي عيطت علي زين بجد).

بقلم ميرا ابوالخير.... 

 

رجع زين القصر وهو سكران ودايخ.

 لاقها مستنياه: كنت فين. 

مسكها من شعرها بع'نف: ايييهه يا ر"وح امك خايفه عليا. 

قلب بدموع: تعالا ارتاح. 

زين طلع جناحه وقلع جاكته:  اخـ. ـلعي كله. 

قلب بخوف: بتقول ايه. 

زين بسخريه: ايهه مانتي مقاضيها حر"ام في حر"ام ولا الحلال وحش ليكي. 

قلب بانهيار:  عشاانه عايز ج'سمي خده زيك زيهمممم اهااااا متستغربش اووي كده عارف معني اب يتحر"ش ببنتهههههه ويعر"ضها سلعه لللبيعععععععععع وينزل فو"قها ضر"ب وتاكل البواقي منهممم عاااارف يعني ايههه تبقا ر"خيص في نظر حبكككك عااااارف يعني ايهههههه الاها''نه والمو"ت مليون مرة اكمللللل... 

زين وقف مصدومه وو..... 

#يتبع.... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.


تسلموا ع تفاعلكم العسل شبهكم ❤✨

تفاعل حلو 5 كومنت ولايك.... 

ولو عاوزين الحلقات الباقيه اسرع هنا بسرعه انضموا👇👇👇

https://t.me/aboeldahab55

#بارت_صغنون. #قلب_الزين.#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

قلب بانهيار: عايز ج'سمي خده زيك زيهمممم اهااااا متستغربش اووي كده عارف معني اب يتحر"ش ببنتهههههه ويعر"ضها سلعه لللبيعععععععععع وينزل فو"قها ضر"ب وتاكل البواقي منهممم عاااارف يعني ايههه تبقا ر"خيص في نظر حبكككك عااااارف يعني ايهههههه الاها''نه والمو"ت مليون مرة اكمللللل... 

زين وقف مصدومه: عشان كده مش بنتتتت ردي علياااااااااا انا تعبت اوي ليه انا حبيتك يا قلب. 

بقلم ميرا ابوالخير 

قلب بدموع: محدش لم'سنيييي والله العظيم محدش قرب لي يا زين. 

زين بالم: اصدقك ازاي وانتي بتعملي معايا كده. 

قلب بدموع: عشان بحبك. 

زين بسخريه:  قللللببببب بلاااش كدب انا زين الاسيوطي وانتي من هنا ورايح هتبقي خدامه ليااااا و لمراتي اصلي هرجع جنا تاني. 

بقلم ميرا ابوالخير 

قلب بصدمه: هترجع طليقتك تاني ولا عشان فعلا حامل منك. 

زين ببرود: خلصتي يلا. 

قلب بعدم فهم: ع فين. 

زين مسك ايديها بع'نف هوديكي مكان يبدء غضبي كله عليكي. 

قلب بدموع: والهي محدش قرب لي انا لس.. 

زين قاطعها بكف: اخرسي ويلااااا. 

مسكها ووصل عند شقه ما. 

بقلم ميرا ابوالخير 

قلب بصدمه: ايه دا. 

زين بسخريه: جويا حاجه عايزاني اتاكد لكن لا انا هتاكد بطريقتي. 

نزلها بكل غضب. 

داخلت اتصدمت لاقت بنت قمر وقفه ولابسه لابس دكاترة ومبتسمه: تعالي معايا. 

زين ببرود: سهيلة اتاكدي منها لانه الصن'ف الز*بالة كتر اوي. 

اخدتها وبعد شويه خرجت. 

سهيلة:  يا زين دي******. 

زين عيونه بقت سوداءة وكلها بقا كتل د"م ووو.... 


بيداخل وعليه ابتسامه خبيثه. 

عفاف: انت مين. 

اياد ومعه حراسته: اياد الجارحي وجاي اطلق اختي من ابنك المجنون والمعاق. 

عفاف بعدم فهم: اختك ايه انت بتقول ايه. 

اياد ببرود:  قلب زياد الجارحي اختي. 

عفاف بصدمه وهناء........ 


#يتبع...... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير... 


ولو عاوزين الحلقات الباقيه اسرع انضم هنا 👇👇👇

https://t.me/aboeldahab55

#قلب_الزين. #بقلم_ميرا_ابوالخير.

#ال18.

زين بغضب: انا عايزك تتاكدي منها اذا بـ. ـنت ولا لااا سهيلةةة خديهاااا. 

بعد شويه خرجت من عند قلب. 

سهيلة:  يا زين دي بنت مليون في الميه ومحدش لم'سها. 

زين عيونه بقت سوداءة وكلها بقا كتل د"م: يعني ايهههههههه. 

سهيلة بعدم فهم:  يعني البنت فعلا مظلومه. 

قلب خرجت وفي عيونها الدموع:  ياترا صدقت. 

زين بص ببرود: تمم يلا. 

قلب شدت ايديها: مش هاجي معاكككك. 

زين ببرود شدها غصب وهي بتعيط وبتصرخ. 

ركبها العربيه ومشيوا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

اياد ببرود:  قلب زياد الجارحي اختي. 

عفاف بصدمه وهناء: يعني ايه. 

اياد ببرود:  فين ابنك دا خالينا نخلص واخد اختي. 

عفاف بسخريه: اختك بتاع الر"جالة يلي حتي مش بنت. 

اياد بغضب: اخررررسي يا حربايةةةةة اختيييي ايلااااا هي مفهوووووووووووم. 

اتخضت من شكله. 

سلمي المساعدة بتاعته: اياد اهدا مش كده. 

اياد بهدؤء: فين زين. 


: عايز ايه يا اياد اقصد يا عشيق مراتي او طليقتي. 

اياد بص عليه وهو داخل وفي ايده قلب فيها شبه منه ومن ابوه. 

اياد رايح ياخدها في حضنه وقف زين في وشه بغضب: مراتي لا وانت كداب وانا عارف كويس انت جاي ليه برا. 

اياد باصص ع قلب بابتسامة: مش هتحضني اخوكي. 

زين بغضب: تحضن ايهههههه انت مجنوووون قلللب اطلعي فوق. 

قلب بصت ع اياد بحزن وجريت ع الجناح. 

اياد ببرود:  هاخدها يعني هاخدها اختي وبينا الايام يا هه استاذ زين المجنون تشاو. 

مشي وزين متعصب ع اخره. 

عفاف: خاليه ياخدها د... 

زين بهدؤء: مراتي وعايزاها تمم ياريت محدش يتداخل تاني اكمل بصوت عالي مفهوووووم. 

اتخضت هي وهناء. 

طلع زين الجناح. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

قلب كانت قاعدة سرحانه هو راح وحضنها وشم رقبتها:  بتفكري في ايه. 

زقته ومشيت داخلت الحمام. 

زين بغيظ:  مش فاهمك في ايه يا قلب مش فاهمك انا بحبك وهعرف مين بيعمل كل دا وصدقيني هيد"فع التمن غالي اوي. 

قلع قميصه وقعد بهدؤء وقال بصوت واطي لنفسه: انتي يلي خالتيني اتعالجت اه خفيت وبقيت طبيعي بس خايف من كلام الدكتور هوووف. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

عند فيلة اياد. 

كان في المخزن وجنا مربو"طه قدمه وشكلها مرهق: تؤ تؤ بقا انتي كنتي عايزه تا"ذي اختي وشوفتي عملت ايه فيكي بس اقدر ارجعها واسجلها باسم ابويا واعوضها عن كل حاجه. 

جنا بتعب: خلاص سابني وانا مش هعمل حاجه. 

اياد غمز لاحد يداخل. 

داخل ر"جالة وهي اتخضت. 

اياد بص بغمز: يلي كنتي هتعمليه في اختي انا هعملها فيكي بس ب 7 او 8 ر"جالة وكمان لايف اي رايك. 

جنا بدموع وانهيار: ابوس ايدك لا انا حامل. 

اياد ببرود: فكراني هصدق. 

جنا غمضت عينها وهو اتصدم لاقي د"م كتير وووو.....


بقلم ميرا ابوالخير. 

عند البرنس قاعد بيسكر: مجتشش ليهههه هفضحهااااا قلب انا هوريكييييييي. 


عند زين وقلب. 

قلب خرجت وهي بتنشف شعرها وزين ابتسم علي جمالها الطبيعي. 

قلب متجاهله زين تماما وهو قام وقرب هي اتخضت رجعت لورا. 

قلب بتوتر: ا ايه ب بتقرب ل ليه. 

زين بحب:  بحبك يا قلب الزين. 

قلب دموعها نازلة: ابع.. 

قاطعها بقب'لة رومانسيه: تقبلي نتمم جوزانا يا قلب. 

قلب هزت راسها بنعم. 

شالها بحب وحطها ع السرير وبقب"لها بحب وهي فجاءة افتكرت حاجه وصرخت وزقته. 

زين بعدم فهم: فيه ايه انتي مراتي يا قلب ودي حقوقي. 

قلب بدموع وفجاءة حطت ايديها ع ودنها: لا لا لا ابعدوا عني لا لا محدش يقرب لي لااااا. 

زين خدها في حضنه: ششش في ايه اهدي. 

قلب بدموع وصراخ: لاا ابعدوا محدش يقرب لي لاااا مش هق"لع لااا والنبييي محدش يل'مسني ابوس ايدكمممم محدش يقرب لي والنبي. 

زين بعدم فهم: اهدي في ايههه. 

قلب بدموع:  كانوا بيداخلوا لي ر"جالة تتفرج عليا يا زين وبيبعوني ليهم عشان يتفر"جوا علي ج"سمي ووو.... 

زين بغضب: نعمممممممم.... 

#يتبع... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.


تسلمو ع التفاعل لو في تفاعل تاني هنزل كمان بارت 

لو عاوزين البارت اسرع 👇👇👇

https://t.me/aboeldahab55

#بارت_صغنن.#قلب_الزين.. 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 

قلب بدموع:  كانوا بيداخلوا لي ر"جالة تتفرج عليا يا زين وبيبعوني ليهم عشان يتفر"جوا علي ج"سمي ووو.... 

زين بغضب: نعمممممممم. 

قلب بدموع:  متقربليش يازين ابوس ايدك. 

زين بعصبيه من داخله نا"ر وبركان وتوعد لكل من ا*ذها بالتمني المو"ت البطئ:  اهدي ياقلب انا معاكي. خدها في حضنه. 

نامت بهدؤء في حضنه. 

نزلها برفق علي السرير. 

زين اتصل بسهيلة:  عايز اسالك ع حاجه. 

سهيلة: اكيد قول. 

زين:********* بتخاف ليه. 

سهيلة بحزن: يبقا خايفه من انك تلم"سها وبيجلها هوس انك زيهم. 

زين بعصبيه خفيفه: كملي. 

سهيلة:  اتعامل معها بالراحه وحب وحاول تنسيها يلي حصل ب.. 

زين بجمود: تمم. 

قفل معها وبص علي قلب راح باس دماغها بحب ونزل. 

زين نزل وعمل مكالمة وابتسم بخبث.. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند اياد. 

اياد ببرود:  سلمي خالوهم ير"موها قدم اي زفته. 

سلمي: تمم. 

اياد:  وحضري اوراق طلاق عشان قلب وزين. 

سلمي: حاضر. 

اياد بخبث:  حلوة يا سلمونتي كده ليه. 

سلمي بفهم:  افندم. 

اياد ببرود: مش عارف ازاي مش بصيت لك وانتي حلوة كده وو... 

سلمي مقاطعه:  انا مخطوبه وبحب خطيبي عن اذنك. 

اياد بغضب:  نعمممم ياختي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


هناء وجوزها بيفوقوا بيلاقوا نفسهم مربوطين... 

زين ببرود لرجالته: عايزاكم تعملوا معاهم احلى واجب. 

هناء بخوف: انت بتعمل ايه في حماتك يابني. 

زين ببرود: هتشوفي دلوقتي ياحماتي العزيزة. 


في جناح زين. 

بيداخل وعليه ابتسامه خبيثه. 

قلب كانت نايمه حست بايد عليها وبتتحرك بجر"اءة اتخضت:  ا انت. 

البرنس بخبث: مجتيش قولت اجي انا. 

قلب بقوة: برا يا قذ"ر. 

البرنس بمكر: مش قبل ماخدك وتكوني بتاعتي بس عارفه العقبه فين في زين صح انا بقا هتصرف معه. 

قلب بجمود: زين جوزي وحبيبي ومهما يحصل عمرك لا انت ولا غيرك يقدر يبعدنا عن بعض. 

البرنس بخبث:  بس فاكرة لما هربت منك وجبتك هنا عشان مش يشوفك وانتي في حضني. 

قلب ابتسمت بسخريه: ولا تقدر تعمل اي حاجه. 

البرنس قرب وشدها لحضنه: بس هعرف اوي المرة دي ولما اوريه الصور الحلوع دي. 

طلعها وهي اتصدمت. 

البرنس بخبث: نبدء بقا اللعبة. 

قلب لسه هتضر"به حد ضر"بها علي دماغها من ورا والبرنس ابتسم وهي فقدت الواعي. 

البرنس: شكرا اوي. 

: هههه براحتك. 

البرنس ادها كاميرا: عايز اجمد فديو عشان جوزها يشوفها ف حضني. 

: بس كده دا انت تؤمر. 

البرنس حطها علي السرير وبدء يفك زاير البلوزه بتاعتها ولسه هيقرب بس ا...... 


#يتبع..... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#قلب_الزين.. 

البارت الجديد هنا اسرع👇👇

https://t.me/aboeldahab55


تسلمو ع تفاعلكم ودا هدية زي امبارح بوعد وبوفي بوعدي ليكم... 

تفاعل حلو وانزل كمان واحد ❤✨...

#قلب_الزين.#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال19

البرنس حطها علي السرير وبدء يفك زاير البلوز بتاعتها:  جوزك هيطلقك بعد الفديو دا وهتبقي ملكي البرنس  فضل يبو"سها بع'نف ومسك قميصه قط"عه قط"علها هدومها من فوق وأيده بتحرك ع جس'مها ولسه بيقرب لاقي ايد ووش كله عيون غضب. 

البرنس بصدمة: ا انت. 

زين وعيونه زي الد''م وعروقه بارزت اوي ووشه احمر بو"كس وقع البرنس ع الارض بقوه وصوت هز القصر كله: دي مررررراتيييييي نزل فوقه ضر"ب بايده وبرجله لحد م البرنس بقا وشه مليان د"م ومش عارف يتحرك. 

الحراس مرعوبين من شكله هو بايد واحده بس اي دا. 

قام وجري ع قلب ولابسها الجاكت وفزع في الحراس: خددددوه وعايز ايده ورجله يتق'طعوووووووووووا. 

خدوه بسرعه. 

زين بص ع قلب بخوف وشالها ويلي كان مع البرنس هرب. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند اياد. 

اياد بصدمة: نعم ياختي مخطوبةةةةةة. 

سلمي بتوتر: ا ايوا عن اذنك. 

قام وشدها من ايديها:  مين. 

سلمي بعدم فهم: افندم قصدك ايه. 

اياد ببرود: يلي مخطوبة له. 

سلمي بهدؤء: بن عمي. 

اياد بخبث:  اي رايك اقضي معاكي ليلة ب...

طخخخخ كف نزل ع وشه.

اياد بصدمة: انتي.. 

سلمي بغضب: انت ايهههه ياخييي ارحم شويةةة حتي انا صاحبة عمرك بتقولي انا كدهههه يا اياد يلي فضلت معاك بعد موت اقرب الناس ليك عايز مني كده وانا يلي ساكته عشان يلي بتعمله فيا وفي غيري تعمللل كدددده. 

اياد ساكت. 

سلمي بدموع: انا مش عايزى اشوفك تاني وبكر"هكككككك فاهمممم. 

سابته ومشيت جري وهي بص بهدؤء ع طيفها. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


قلب بتصحا بتلاقي نفسها في مكان هادي بعيد وهو قاعد قدمها وعيونه دموع. 

قلب بخضه: ز زين الحق ك ك... انفجرت في البكاء. 

زين حضنها: شششش متخافيش محصلش حاجه انا معاكي. 

قلب بفرحه: بجد. 

زين بابتسامة: بجد ياقلب الزين. 

قلب فرحت وحضنته اوي وهو ابتسم:  ع فكرة كل حد اذ"كي اخد جزاءه حلو اوي. 

قلب بعدم فهم:  يعني ايه. 

زين بهدؤء:  يعني قومي غيري عشان نخرج نتعشا برا. 

قلب بحب: لا نسهر هنا. 

زين بحنان: ماشي. 

قام ولسه هيخرج مسكت ايده: متمشيش انا محتاجك اوي. 

ابتسم:  تعالي احضرلك اكل. 

نزلت معه وهو بيعمل الاكل وهي فرحانه حط الاكل وبقا يوكلها. 

قلب بضحك: حبييي شيف ياناس. 

زين بغمز:  تعالي امسحلك بوقك كده. 

قلب بفهم: لا لا خلاص. 

ابتسم. 

قلب وزين خلاصوا اكل وطلعوا فوق سابها وهيخرج وقلب قاعده مسكته. 

زين قعد تاني وحضنها وهي مسكت فيه قرب وبا"سها بحب وهي باست خده ابتسم قرب لها اكتر بحنان وبا"سها في وشها كله و قلع قميصه وووو.... سكتت شهرازاد...

بقلم ميرا ابوالخير.


عند عفاف. 

عفاف: مش هسيب البت دي تخرب حياة ابني لازم اخرجها من حياته. 


تاني يوم. 

قلب صحيت بكسوف وشدت الملايا. 

زين بمشاكسه: صباحيه مباركه ياقلب الزين. 

قلب بكسوف: ش شكرا. 

زين بحب:  قومي خدي دوش وانا هنزل اجهز الفطار. 

ابتسمت ولسه هتقوم شهقت: لا لا قوم انت الاول. 

ابتسم وخدها في حضنه: طب مفيش قومه تعالي بقا. 

غرقوا في بحور عشقهم... 

صحيت وقعدوا مع بعض وقلب بهدؤء:  زين انا بحبك اوي. 

زين بحب: وانا كمان. 

قلب مقاطعه: طلقني يازين. 

زين  بصدمه عيونه احمرت ووو.....


#يتبع.... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير... 

#قلب_الزين...


تفاعل حلو... بارت طويل اهو.. الحلقه الجديده من هنااااا وبس 👇👇👇

#قلب_الزين. #بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#ال20.. 

قلب مقاطعه: طلقني يازين. 

زين  بصدمه عيونه احمرت ومسكها من دراعها: بتقوووليييي ايهههههههه. 

قلب بزعيق:  اخدت ج"سمي خلاص يبقا طلقني. 

زين بغضب طخخخخخ. 

زين بعيون حمرا: انتي ايههه فاكرني طمعان فيكي يا قلبببب مش مراعيه كل الحب دا ليكي ليه ردي علياااا انطقيييي. 

قلب ببرود: هقوم اروح لاخويا. 

زين مسكها من شعرها بغضب:  اخوووكييي وياترا اعترفووو بيكييي يا غلطة منهممممم. 

زقت ايده بقوة:  خلصت ابقا طلقني بقا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

قامت مشيت من قدمه وهو اخد جاكته ومشي. 

قلب بتعيط في الحمام وكاتمه بوقها. 

فتحت فونها لاقت رسالة ( ابعدي عن زين وايلا هقت"له واقط"عله ايده التانيه مفهوم يا شاطرة خاليه يكر"هك).. 

عيطت علي الرسالة دي ومسحت دموعها: مش هخالي اي مخلوق يقرب منه مهما يحصل زين الاسيوطي هيبقا في امان وانا مش هخالي اي حد يقرب منه او يا"ذيه قلب دلوقتي غير بتاع امبارح نهائي هحافظ عليك مهما يكن التمن. 

لابست جينز وعملت شعرها ونزلت راحت عند اياد. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


في فيلة اياد. 

اياد بابتسامة: نورتي ياحبيبه اخوكي. 

حضنته: بنورك ياسطا. 

اياد بضحك: سرسجيه اوي. 

قلب بحنان: كنت معايا وبتحميني من هناء وجوزها ليه مقولتش انك اخويا وقلت انك شغال معاهم ليه مش قولت حتي لزين انك كنت بتحميني. 

اياد بحنان:  عشان مكنش ينفع تعرفي وكان لازم اتاكد ابويا قال انه غلط ولازم غلطه يتصالح سعاتها ظهرتك واشتغلت مع جوز هناء وبقيت معاكي خطوة بخطوة. 

قلب بحب: ربنا يخليك ليا يارب. 

قصت له م حدث هو ابتسم بهدؤء: تمم متخفيش انا هتصرف. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


بليل كانت قاعدة لاقت رسالة في فونها من زين.. 

راحت بسرعه ع العنوان. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند سلمي. 

كانت قاعدة لابسه فستان وعليها ابتسامه باهته. 

الماذؤن:  قولي يابنتي وريا. 

فايد: يلا يا حبيتي عشان نكتب الكتاب. 

سلمي متوترة وقلبه حست انه موجوع. 

: تتجوز ازاي وهي متجوزة يا شيخنا. 

الكل بص وهي اتصدمت: ا اياد. 

بقلم ميرا ابوالخير. 


قلب وصلت الشقه وداخلت. 

طلعت لاقت زين عا"ري وجنبه بنت علي السرير عا"رية لايسترها شي ونايمه في حضنه وبتو"سه بو"قاحه. 

قلب بصدمه: ز زين ا انت بتخوني. 

زين...... 


#يتبع... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير. 

#قلب_الزين... 


شكرا اوي ع تفاعلكم الجميل شبهكم لاف كبير... 

Mira Abulkhair ✍🏻✍🏻


تفاعل حلو هنزل كمان واحد...

بداية الروايه من هنا 👇👇


من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close