القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

قمري الثامن.(قبل الاخيره) والأخيره بقلم_عشاق_الروايات.



 قمري

الثامن.(قبل الاخيره) 

والأخيره

بقلم_عشاق_الروايات. 

طاهر:  حب ايه يلي انتي بتتكلمي عنه دا واحده ز"بالة اخرها يومين تلاته وار"ميها غير انها كنت مع صحبي قبلي ايه الضامن انها مش خا"ينه وبعدين سبق وقولت اني بحبك انتي ياجيهان وهي واحدة ر"خيصه كانت ماشيه مع صحبي متجوزها غصب كمان يلي زيها اقضى معه يومين حلوين وار"ميها في اقرب ز"باله هههه. 

قفل شادي الفون وبص بسخريه: تؤ تؤ صعبتي عليا يا حلوة شوفتي جوزك بقا عمل ايهه ر"ماكي لينا بس احنا مش هنعمل حاجه متقلقيش عشان الصراحه عندنا اخوات بنات سلام يا قطه. 

خرج شادي ومعه صحابه وقمر تحت تاثير الصدمه ودموعها نازلة قعدت علي الارض وباعلى صوت: ليهههههه دا انا حبيتك ليه عملت كده ليهههههه ااااه يا وجع قلبي استفدت ايههه لي تعمل كل دا معايا ليي د دا انا حبيتك تكسرني كده لا مش هبقا ضعيفه واسمح ليك ولغيرك يعمل معايا كده انا بنت بس البنا"ت اقوى بكتير احنا مش لعبه في ايد حد وهنشوف انا هور"يك يا طاهر انت والجر''بوعه بتاعتك دي هعمل ايه يارب اقف معايا مليش غيرك. 

قامت من علي الارض واضت وصلت ركعتين وهو جاه وعلي وشه الابتسامه ومعه بوكيه ورد: قمر انتي فين.. لاقها وقفه ببرود.. راح عليها وحشتني وحشتني اوي ا... 

قمر بمقاطعه: طلقني. 

طاهر بصدمه: ايههه. 

قمر ببرود: ايه بقولك طلقني سهلة دي. 

طاهر بغضب: انتي اتجننتي اطلقك ازاي. 

قمر بجمود: زي الناس وكفايه تمثيل لحد كده كله انكشف يا هه استاذ طاهر.

طاهر بعصبيه قرب ومسك ايديها: بتقولي ايههه. 

قمر بغضب: انا بكر"هههككك بكر"هككك ابعد عنييي. 

طاهر ببرود وغضب شيطا"ني: وانتي فاكرة هحب واحدة زيك لافوقي لنفسك كويس يا شاطرة انتي بتحلمي. 

قمر: تمم اوي لحد كده. 

سابته وهو ندم علي يلي قاله وداخل الاوضه. 

لمت هدومها ومشيت جاه ليها اتصال. 

جيهان بخبث: اظن كده فهمتي كل حاجه حاجه.

قمر بدموع ورد: لي كل دا عملت لك ايهه. 

جيهان: عشان بحبه وهو حبيبي. 

قمر بقرف: لايقين علي بعض.. وقفلت في وشها. 

قمر وصلت بيتها وداخلت. 

ام قمر: ايه دا فيه. 

قمر بجمود:  هطلق من طاهر. 

ام قمر: انتي بتقولي ايه. 

قمر: اه وهتجوز ابن عمي.  

امها بصدمه:  نعممم. 

بقلم_عشاق_الروايات. 

عند جيهان.. 

جيهان بضحكه: كله ماشي زي مانا عايزة. 

شادي:  اي خدمه. 

جيهان:  ولسه هتشوف هعمل فيها ايه تاني. 

شادي برفع حاجب: هتعملي ايه. 

جيهان ببرود وطلعت ازازة:  هشو"ه و"شها نهائي. 

شادي بذهول: ايههههه. 

جيهان: اه بس مش دلوقتي. 

بقلم_عشاق_الروايات. 

بعد مرور شهرين. 

قمر حالتها بتسؤء وطاهر بيحاول يكلمها وهي رافضه وجيهان بتتقرب منه اخر لما زهق قام راح بيتها وهو رايح هناك. 

طاهر عمل مكالمه لحد وابتسم وراح لبيت قمر امها قالت له هي ناويه علي ايه اتصدم وغضب. 

قمر بخضه: بتعمل ايهه هنا. 

طاهر بغضب: هتتجوزي وانتي علي ذمتي. 

قمر ببرود: طلقني انا مش عايزك. 

طاهر: لا طلاق مبطلقش. 

قمر ببرود:  عملت يلي انت عايزو طلقني. 

طاهر:  مش هطلق ويلي عندك اعمليه. 

قمر طخخخ: دا عشان يلي عملته معايا طخخخ دا عشان ظلمتني. 

طاهر مسكها من دراعها: انتي غبيه. 

قمر ببرود:  طلقني. 

طاهر بغضب اعمى: انتي طالق ياقمر انا يلي مش عايزك.

قمر بانهيار:  برررااا مش عايزة اشوفكك وابنك هنز"له. 

طاهر بصدمه: انتي حامل حامل من مين . 

قمر بصدمه: 😳😳😳. 


الاخيرة. 

قمري. 

بقلم_عشاق_الروايات. 


قمر بانهيار:  برررااا مش عايزة اشوفكك وابنك هنز"له. 

طاهر بصدمه: انتي حامل حامل من مين . 

قمر بصدمه: 😳😳😳.

طاهر بغضب: تستاهلي اني طلقتك اصلا عيلة شبشب انا ماشي.. وهو خارج غمز لها.. 

قمر ابتسمت ورجعت كشرت تاني. 

في شقه جيهان. 

جيهان بتكون هناك وبتحضر اكل رومانسي وبتلبس قميص مكشو"ف بيوصل بتجري عليه وتحضنه بدلع: وحشتنى اوي يا بيبي. 

طاهر بابتسامة: وانتي كمان خلصنا منهت خلاص طلقتها. 

جيهان بفرحه وبتنط: اخيرراااا. 

طاهر: حسبي البيبي. 

جيهان بتوتر: احم اسفه الفرحه بس نستني يلا انل محضرة سهرة حلوة اوي تعالي. 

طاهر بابتسامة:  انتي وحشاني اوي يلا تعالي. 

بيصب ليها الكاس لحد ما سكرت وهو كان عامل نفسه بيشرب. 

طاهر بخبث:  احكي لي كده يا جيهان ليه بتكر'"هي قمر. 

جيهان بسكر: ههههه هقولك عشان هي ديما بتاخد الحاجه هاايي الحلوة وانا لا حتي انت خدتك بس انا مسكتش ليها عارف عملت ايهه. 

طاهر: ايه ياروحي. 

جيهان بسكر:  طلعت عليها انها كانت ماشيه مع صحبك عشان لاحظت انها بتحبك وانت كان ممكن تحبها دي كانت اول خطوة التانيه تزوير صو"رها بس لي شالتهم كان زما"نها اتفضحت دلوقتي هههه بس مش مشكله لما انت لاقتك مقرب منها زعلت الصراحه. 

طاهر بخبث: عشان اغيظك انتي عارفه اني بحبك انتي يلا كملي يا حبيبتي. 

جيهان بابتسامة:  هههه بعت ليها شادي وزورت صوتك معايا وكان معه صحابه كانت عايزاهم يغتص"بوها بس شادي طلع اهبل ومشيوا بس اما بردو يلي كسبت اعدت اوقع بينكم لحد ما اتطلقتوا ههههه وعارف ايه كمان بعت ر"جالتي يشو"هوها دلوقتي هههه خطه ذكيه مش كده تعرف يا بيبي انت وهي كنتوا تحت عنيا طول الوقت. 

طاهر بهدؤء: برفو عليكي دلوقتي اتفضل يا حضرة الظابط اعترفت بكل حاجه. 

جيهان بصدمه: ايه دا في ايه ازاي. 

قمر من ورا الظابط:  هقولك انا ازاي يا شاطرة. 

جيهان بصدمه: المفروض انك متشو"هه دلوقتي  اي حصل. 

(ملاحظه هامه جدا الروايه ملك جروب عشاق الروايات بقلم مسؤلين عشاق الروايات  محمود كامل /ابراهيم علي جميع مسؤلين عشاق الروايات وجميع الادمن)... 

قمر راحت حضنت طاهر:  يلي حصل ك الاتي انتي بعتي الصور وطاهر كان عارف بس يا حلوة طاهر كان شاكك فيكي انك هتعملي حاجه من الاول. 

فلاش بااااااككككككك. 

طاهر:  لازم انزل في حاجه مهمه. 

قمر بهدؤء:خد بالك . 

الباب خبط. 

بيداخل صاحب طاهر. 

طاهر: هتفضل انت و معتصم هنا مستخبيين لاي غد"ر من جيهان وانا لازم انزل اشوف امي اكيد هتعمل حركه توقعنا في بعض. 

احمد: متقلقش. 

قمر:  متخفش عليا. 

طاهر حضنها: مهما يحصل خاليكي واثقه فيا. 

قمر: انت روحي وانا اكيد واثقه فيك. 

خرج ونزل وكنت عيون عليه: نزل يا هانم. 

جيهان:  اوك شادي هيتحرك سلام. 

شادي وصل وسمع قمر التسجيل هي كانت عارفه انه في حاجه غلط بتحصل. 

طاهر لما رجع شاف حاجه غريبه كان شادي بيلهي قمر وصاحبه حط كاميرا صغيرة جيهان تقدر تشوف ردة فعلهم غمز لقمر فهمت. 

في الشهرين دول قمر كانت بتقابل طاهر علي انه عامل نضافه وبيتقابلوا بسريه لانه جيهان عايزة تا"ذي قمر باي طريقه. 

اتفقوا يكشفوها وتعترف بكل حاجه. 

بااااااككككككك. 

بقلم مسؤلين عشاق الروايات. 

جيهان بصدمه: كل دا. 

قمر قربت منها وطخخخخ: عشان جوزي.. طخخخخخ.. عشاني انا... طخخخخخ.. عشان انتي عا"ر علي البنا"ت كلهم. 

جيهان بغضب وهستريه: لااااا مش هسيبك تكسبي ط طاهررر انا حامل ابنك يا طاهر متخلهمش ياخدوني. 

طاهر ببرود: انتي مش حامل اصلا انا عرفت خدوها. 

خدوها تحت صراخها شدت المسد"س: لااا مش هسمح بكده.. بصت عليهم لاقت طاهر اخد قمر في حضنه.. ضحكت هستري وصوبته علي د"ماغها وطخخخخ وقعت قت"يلة. 

قمر صرخت وطاهر بص بحزن واخد قمر وخرجوا. 

بعد مرور سنه. 

قمر بطنها قدمها: خد ابنك شويه يا طاهر مش كفايه يلي في بطني. 

طاهر بحب: ولسه عايز تاني. 

قمر بكسوف: لا كفايه كده. 

بقلم عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

طاهر حضنها: لا عايز بنوته واسميها ملاك وتكون شبهك. 

قمر بضحك:  ولدين مش بنات لسه. 

طاهر بغمز: هعمل حسابي متقلقيش في الحته دي. 

قمر اتكسفت. 

طاهر قام: خدي يا امي محمود شويه عشان عايز قمر في موضوع مهم. 

ام قمر: هههه هات ربنا معاك. 

قمر باستغراب: موضوع ايه. 

طاهر شالها وغمز: هقولك فوق. 

قمر بشهقه: لااا انا حامل في السادس لااااا كفايه. 

طاهر بضحك: اسكتي بس هشرحلك حاجه مهمه. 

نزلها علي السرير:  بحبك وقلبي مدقش غير ليكي وبس. 

قمر بحب: وانا بحبك. 

طاهر غمز: تعالي اقولك الموضوع بقا. 

اخدها الي بحور عشقهم ويصمت جروب عشاق الروايات عن الكلام الغير مبا"ح. 

تمت. 

انتظرونا في روايه جديدة 

بداية الروايه من أولها هنا 👇


شاهد من هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close