أخر الاخبار

تزوجت من اغتصبني البارت 14*15*16*17

 


تزوجت من اغتصبني البارت

 14*15*16*17


ركضت أسيل سريعا إلى أسد


أسيل بخوف : ن... نعم


أقترب أسد من اسيل و جذبها من ذراعها


أسد : لدرجة دى مش طايقنى... و مش عايزة تخلفى منى

أسيل : انت.... انا بتقول ايه ان... انا مش فاهمة

أسد : لا والله

أسيل : و الله ما فاهمة

أسد : حبوب منع الحمل بتعمل ايه فى دولابك

أسيل بنظره عدم فهم : حبوب منع الحمل.... انت بتقول ايه... ايه اللى هيجبها هنا... اكيد فى حد حطهم لى 

أسد : هو فى حد بيدخل الاوضة... و لا انت بتتحركى من الاوضة اصلا....


تذكرت أسيل كلام كوثر بعد أن قال أسد تلك الكلمات


اسيل : ما انا... انا.... خرجت انهاردة من الاوضة


ضغط أسد أكثر على يد أسيل


أسد : قولتى ايه

أسيل : و الله... و الله مامتك هى اللى كانت عايزانى... و انا روحت اشوف عايزة ايه

أسد : و كانت عايزة ايه

أسيل  : ك..كا.... كانت بتسألنى الحمل أتأخر ليه

أسد : ااااه... طب تمام انا هروح اسئلها و الكلام هيبقى قصادك و لو كنتى بتضحكى عليا...محدش هيرمحك من أيدى... فااااهمة 

أسيل : ماشى 


سحب أسد أسيل من يدها و خرج خارج إلى الغرفة 


هبط إلى الطابق الأول... و كان الجميع يجلس يشاهد التلفاز 


أسد : انتى طلبتى أسيل انهاردة تنزلك


نظرت كوثر إلى أسد 


كوثر : اه

أسيل : شوفت... يعنى فى حد حط البرشام فى الدولاب 

كوثر : برشام... برشام ايه 

أسيل :يعنى مش عارفة 

أسد : اتكلمى عدل 


ابتسمت كوثر ابتسامة إنتصار 


هالة : برشام ايه يا أسد 

أسد : برشام منع الحمل.... فى حد دخل اوضة أسيل لما كانت تحت 

كوثر : اااه.... علشان كده... لما جبت سيرة الحمل أتأخر ليه... وشها جاب ألوان.... و زعقت فيا و عالت صوتها 


أسيل :انا.... انتى كدابة.. انا معملتش كده.. ما تصدقهاش يا أسد و الله ما عاملت كده... و الله... و رحمة ابويا ما عاملت كده 


كوثر : انا كدابة 


ثم بكت


كوثر : انا كدابة... يا أسد... أمك كدابة 


تلك الكلمات جعلت أسد يفقد صوابه 


فأمسك أسيل من يدها... و صعد إلى غرفتهم


دفع أسد الباب بقوة و دخل الى الغرفة دفع أسيل بقوة جعلتها تسقط على الأرض 


أسيل : و الله البرشام... ده مش بتاعى...صدقنى و الله ما انا 


جذب أسد أسيل من شعرها 


أسد : شكلك عايزة تعيدى أول ليلة... مش هحرمك من ده 


ثم دفعها على السرير 


........   


فى المستشفى 


صالح : طمنى يا دكتور 

الطبيب : الحالة متأخرة جدا... محتاجة تعمل عملية... 

صالح :طب مستنى ايه 

الطبيب : العملية مكلفة جدا 

صالح : كام.. يعنى 

الطبيب : 800 الف جنيه 

صالح :800.. ليه يا دكتور... هى عندها ايه 

الطبيب :ورم فى الأمعاء.... و لو سمحت لو عايزها تعيش بأقصى سرعة تجهز الفلوس على بكرا 

صالح : حاضر


اتت تقى 


تقى : الدكتور... قالك ايه

صالح :امك هتعمل عملية تتكلف 800 الف جنيه 

تقى : يا لهووى ليه 

صالح : بيقولو العملية صعبة.. و انا مش عارف اجيب الفلوس من مين 

تقى :....... أسيل 

صالح : أسيل.... ازاى هى حالتها حاجة 

تقى :جوزها....

صالح :أسد 

تقى : ايوة أسد... اكيد يعنى مش هيبخل على مراته 

صالح : بس... 

تقى : بس... ايه... يالاا روح 


............. 


منزل هاشم 


هاشم : هنعمل ايه 


كان والده نجيب... هذا هو الراجل الذى كان يتوعد لاسد أن يجعله يركع على قدميه  بسبب ما فعله من عشر سنوات 


Flash back 


أمر أسد الخدم بإلقاء ملابس عائلة نجيب فى الشارع.. و جعلهم يتشردون و يعيشون فى منزل متهالك

و فى يوم من الايام مرضت زوجة نجيب فا ذهب الى أسد 


كان أسد يجلس ويشرب سيجارة و يضع ساق على ساق 


نجيب : و النبى.... يا أسد محتاج فلوس للعملية علشان أنقذ فاطمة هتموت.. لو العملية ما تعملتش 

أسد : و انا مليش فيه... انت ملكش حاجة 

نجيب : أبوس ايدك يا أسد.... ادينى الفلوس بتاعت العملية 

أسد : نجيب...مفيش فلوس 

نجيب : بس

أسد : يوووووووووووه..... عوض... يا عوض 


عوض : نعم... يا باشا 

أسد : أرميه.... بره 


عوض : اتفضل معايا 


نظر نجيب إلى أسد 


نجيب : حسبى الله و نعم الوكيل 


....... 


Back 


هاشم : يا بابا.. بابا

نجيب : زى ما اتفقت انت و محمد 

هاشم : بس كده هيبقى فى خطر على... 

نجيب : نفذ... و خلاص... انا كل اللى عايزه أن اشوفه راكع


........ 


غرفة أسد 


كان أسد يقف أمام المرآة و يعدل ملابسه


اما أسيل فا كانت على الفراش لا تستطيع أن تفتحه عينها من كثرة البكاء 


و فجأة سمع أسد صوت صياح من الخارج 


خرج أسد مسرعا إلى الخارج


اسد : فى ايه

عوض : صالح... اخو المدام عايز يدخل. و انت حضرتك منبه.. ان مفيش حد يدخل من عيلتها القصر

أسد : طب دخله لما اشوفه عايز ايه 

عوض : حاضر 


أسرع عوض و قام بفتح البوابة 


دخل صالح إلى القصر 


كان أسد يقف و يضع يده فى جيبه 


أسد : عايز.... ايه 

صالح :انا جاى... و عايز خدمة من حضرتك 

أسد :خيرر


قص صالح ما حدث لاسد 


أسد :اه... و ايه المطلوب 

صالح :800 الف جنيه علشان العملية 

أسد : هههههههه.. نعم ليه يعنى 

صالح : مستعد اشتغل عندك ليل نهار... بس أنقذ حياة امى 


........ 


ارتدت أسيل ملابسها و خرجت خارج الغرفة... و نسيت ما قاله أسد لها 


أسد : و انت فاكر.. ان انت لما تشتغل هتقدر تسد المبلغ ده انت بتحلم 


هبطت أسيل إليهم 


أسيل : روح.... روح انت يا صالح... و انا.. و انا هتصرف 


نظر صالح إلى أسيل و كان مفزوع من شكلها فا ملامحها تغيرت لا يبدو عليها انها تبلغ من العمر 19 عام 


أسد : انتى نزلتى 

صالح : اسيل... أسيل مالك 

أسيل :امشى و انا هتصرف 

صالح :بس 

أسيل :ششششش... امشى 


ذهب صالح و كان يتألم من دخله و هو يترك اخته إلى ذلك الحيوان 


أسد : ما بتسمعيش الكلام ليه

أسيل : لو.. لو سمحت ممكن... تديه الفلوس... و انا... مستعدة لأى حاجة انت عايزها 


أسد : بس.... 


ثم صمت لبرهة و أبتسم ابتسامة خبث 


أسد : يبقى.... تجبيلى ولى العهد 

أسيل :أن... انا موافقة... اعمل اللى انت عايزه بس تديه الفلوس 

أسد : يبقى اتفقنا 


امسك أسد هاتفه و قام بالاتصال على مدير أعماله 


أسد : حول... 800 الف جنيه للمستشفى إللى هبعت ليك اسمها و اسم المريض اللى هتدفع ليه الفلوس 

المدير :حاضر 


اسد : مس نطلع على الاوضة بقى 


سالت دموع أسيل 


حمل أسد أسيل و دلف إلى الغرفة 


أسد :روحى البسى.. اللى قولتلك عليه 

أسيل : حا... حاضر 


أخذت أسيل الملابس التى أمرها أسد بإرتداءها 


دلفت إلى المرحاض 


و بعد مرور دقائق خرجت أسيل 


نظر أسد إلى أسيل و كان يتفحصها بنظرات جريئة 


أسيل :اى... اى أوامر تا... تان


شعر أسد بأن أسيل ستفقد الوعى 


فا سريعا ما امسك بها.......... 


.......... 

#تم_التعديل

هنزل حلقتين كمان  واعدل البوست لو لقيت تفاعل 


تزوجت من اغتصبنى الحلقة الخامسة عشر


لف يده حول خصرها و قام برفعها إلى صدره... و اتجه إلى

 الفراش و قام بوضعها عليه


أسد : أسيل... أسيل... ردى عليا... أسيل... فوقى..


خرج اسد سريعا إلى غرفة هالة


و طرق الباب بقوة


خرجت هالة و هى مفزوعة


هالة : فى ايه يا أسد

أسد : أسيل... اغمى عليها و مش عارف اعمل ايه

هالة : أسيل


ركضت سريعا إلى الغرفة امسكت يدها فاوجدت درجة حرارتها مرتفعة جدا


هالة : ديه مولعة... روح جيب دكتور بسرعة 

أسد : سخنة... طب لبسيها.... و انا هتصل على الدكتور


.......


هبط أسد إلى الأسفل

أسد بصباح : عوووووض.... جيب دكتور بسرعة

كوثر : فى ايه

أسد : أسيل... تعبانة

كوثر : هى علشان تعبانة تجيب دكتور... و بعدين من امتى و انت بتخلى رجالة تكشف على الحريم بتاعتك

أسد : أسيل بتموت... و انا مش هسمح بده... ابدا

كوثر : تعالى.. هنا... لا تكون وقعت فى حبها


نظر أسد لكوثر و لم يعطيها اهتمام و صعد إلى أعلى


كوثر : هى بقت كده يا أسد... ماشى


.............

ڤيلا

محمد أبو الدهب


محمد : الخطة.... اتغيرت

هاشم : ليه ما كانت كويسة

محمد : الهدف... اتغير... احنا عايزينه ينشغل... بحاجة.. و احنا نخرب فى الحاجة تانية

هاشم :قصدك...

محمد :ايوووة بالظبط

هاشم : تسلملى دماغك


.........


تقى : يا ترى أسيل عاملة ايه

صالح :انتى لو شوفتى شكلها تخافى... مش ديه أسيل

تقى : ما هى اللى عاملت كده فى نفسها كانت تسكت احسن

صالح : انتى عارفة أسيل ما بتحبش تسكت عن حاجة غلط ابدا

تقى : ربنا ينجيها من اسد المغربى

صالح :يااارب


الدكتور : الفلوس اتحولت و العملية هتبقى بكرا

صالح : شكرا.. شكرا يا دكتور

الدكتور : العفو... عن اذنكو... الف سلامة


احتضنت تقى صالح


تقى : الحمدلله


............


قصر المغربى


أسد : مالها... فى ايه

الدكتور : المدام عايزة أتعرضت لصدمة عصبية أثرت على نفسيتها و هى اللى عاملة ده كله.. هو كل اللى مطلوب الراحة التامة... بلاش عصبية... أو حاجة تضيقها كل اللى تقوله يتنفذ.. و الدوا ده تاخده بانتظام

أسد : ماشى.. شكرا يا دكتور... عوض.. وصل الدكتور

عوض : اتفضل يا دكتور معايا


هالة : انا هروح اوضتى لو عوزت حاجة انا صاحية

أسد : ماشى

هالة :تصبح على خير

أسد : و انتى من اهله


خرجت هالة من الغرفة


اما أسد جلس بجوار أسيل و كان يتحسس جسدها ليتأكد أن درجة الحرارة انخفضت


ثم امسك بالقمشة المبللة و وضعها على رأسها


.........


غرفة هالة


سما : و هى عاملة ايه دلوقتى

هالة :بقت احسن الحرارة نزلت شوية

سما : انا عمرى ما شوفت أسد قلقان على حد بالطريقة ديه

هالة :قصدك ايه

سما : يمكن قلبه حن... و حبها

هالة : أسد المغربى يحب... انتى عارفة اخوكى اكتر منى

سما : يااااارب يكون حبها

هالة : هو انا اكره ان أسد يحب أسيل

سما :هيحبها

هالة : سيبك من يحبها... تفتكرى هى هاتحبه

سما:.....

هالة :اكتر حاجة توجع الحب بس يكون من طرف واحد..


.................


غرفة اسد


اقترب أسد من أسيل


أسد : انا مش واخد عليكى كده... قومى... قومى اتخنقى معايا... مش واخد تكونى ساكتة... أو مستسلمة... و بعدين انتى بتقولى أن مش هعرف اقربلك... ادينى قريب منك قومى قومينى اعملى اى حاجة.. زعقى... اى حاجة بس قومى


تزوجت من اغتصبنى الحلقة السادسة عشر


...........


أسد : انا... انا عارف... انا اذيتك... بس... انا مكنش اقصد... أسيل... انا. ب....


ثم دخلت كوثر الغرفة فجأة


مسح أسد دموعه


كوثر : هو انت هتفضل قاعد كده... و انت وراك شغل قد كده بكرا

أسد : انا مش هتنقل غير لما أسيل تفوق و تشد حلها

كوثر : أسد... اسمع اقسم بالله لو اللى فى بالى طلع صح... ما هخليك... تعرف للبت دى طريق

أسد بصياح : و انتى.... لو مستى شعرة من أسيل مش هيفرق معايا انتى مين... و لا تكونى ليا ايه...

كوثر :بقى كده يا اسد...

أسد :و ابو كده....اسيل خط أحمر... و الصراحة.. هى مش كدابة لما قالت عليكى انتى اللى حطتى البرشام فى الدولاب...انا كنت غبى اوى... لما كدبتها


ثم سمع صوت اسيل و هى تسعل


أسرع أسد إلى أسيل


نظرت كوثر إلى أسد نظرة حقد و غضب.... ثم خرجت من الغرفة


.......


كان هناك من يتصنت على كلام أسد و كوثر و هى هالة و سما


سما : مش قولتلك

هالة : سبحان مغير الاحوال

سما :أسد.... اخيرا حب

هالة : الحمدلله


كوثر :واقفين كده ليه

سما :كن..كن..كنا

هالة :بتنا... زى ما هو بيتك.. نقف فى المكان اللى عايزينه

كوثر : ماشى.... يا هالة

هالة :تصبحى... على خير يا كوكى


ثم ابتسمت ابتسامة سخرية


وضعت سما يدها على فمها للتكتم ضحكتها


..........


مر ذلك اليوم


...........


كان أسد يجلس بجانب أسيل... فا هو لم ينام... ظل جالس بجوار أسيل


فتحت أسيل عينها بتثاقل و نظرت حولها فا وجدت أسد فا نتفضت


أسيل : انا... انا اسفة... هروح اجهزه

أسد : أهدى أهدى.... هتجهزى ايه

أسيل :الحمام

أسد : لا... انا خدته من زمان

أسيل :طب هتعمل ايه

أسد :اعمل ايه... فى ايه

أسيل :يعنى.... هتعقبنى

أسد :لا

أسيل :بجد


أبتسم أسد


أسد : اه بجد

اسيل : هو انا ممكن اسئل سؤال

أسد : اه

أسيل : هو ايه اللى حصل امبارح

أسد : اغمى عليكى.. و الدكتور جه... و قال انك لازم ما تتعبيش نفسك و لا تقومى من مكانك

أسيل :بس انت...

أسد :يا ستى ملكيش دعوة بيا... و بعدين خدى

أسيل :اخاد... ايه


أعطى أسد أسيل هاتفه المحمول


أسيل : اعمل بيه ايه

أسد : اتصلى على اختك


نظرة أسيل له نظرة اندهاش


اسيل :نعم

اسد : زى ما سمعتى... انا سجلت الرقم اللى انتى اتصلتى بيه اول امبارح عليها


شعرت أسيل بالصدمة


أسيل : و الله... و الله... انا... انا... انا بس كنت عايزة اطمن على ماما 

أسد : طيب مصدقك.... اتصلى.. زمان مامتك خرجت من العملية اتصلى بقى على تقى 


شعرت أسيل بالفرحة 


و أمسكت الهاتف و اتصلت على تقى 


......... 


فى المستشفى 


تقى :الو.... مين 

أسيل :انا... انا اسيل 

تقى : أسيل حبيبتى... عاملة ايه 

أسيل :كويسة... ماما عاملة ايه 

تقى : الحمدلله.. خرجت من العمليات و دخلت العناية المركزة... بس بيقولو ها تتحسن 

أسيل :الحمدلله.. لما تطلع قوليلها أسيل بتسلم عليكى.. و انا هصلى و ادعلها 

تقى :ماشى 

أسيل : سلام 

تقى :سلام 


........ 


قصر المغربى 


غرفة أسد و أسيل 


أعطت أسيل الهاتف لأسد 


أسيل :شكرا 


طرق الباب 


ذهب أسد لكى يفتح 


فتحية : الفطار 


أعطت فتحية الفطار لأسد 


فأخذ الصينية منها و ذهب إلى أسيل 


أسد : كلى علشان.... تاخدى الدوا 


كانت كل نظرات أسيل لأسد تعجب فا هى لما تعتاد على ذلك 


أسيل : هو انت كويس 

أسد : اه... ليه بتسألى

أسيل :لا... ابدا.... بس انت مش سخن 

أسد : يا بنتى لأ

أسيل : يعنى... 

أسد : بطلى رغى و كلى 

أسيل :حاضر 


.......... 


محمد : الخطة بتاعتنا... ماشية صح... احنا كل اللى عايزينه أن احنا ننفذ... آخر نقطة 

نجيب : و كده هو يدور فى ناحية.. و احنا بنعمل حاجة تانية خالص 

هاشم : بس... أسد مش سهل.. و ليه معارف.. و لو اتقفشنا هايورينا اللى عمرنا ما شفناه 

نجيب : بطل انت فقر... و خليك ساكت 

محمد : ايوة بالظبط اسكت انت 


........... 


مكتب اللواء عزت البغدادى


عزت : اسمع.... أسد المغربى لو بقى عضو فى المجلس هيجبلنا مشاكل.. 

العميد جمال : بس.. أسد ناس كتير من الكفر اللى عايش فيه عايزينه 

عزت : علشان خايفين منه 

العميد جمال : بس الأغلبية 

عزت : سمعت انا قولت ايه.... محمد أبو الدهب هو اللى يكسب

العميد جمال : حاضر


......... 


فى المستشفى 


بعد مرور ساعات.... سمح الدكتور بأن تدخل تقى إلى ثريا 


استعادت ثريا وعيها 


ثريا بصوت منخفض : أسيل 

تقى : ما تخفيش.. أسيل كلمتنى.. و هى كويسة 

ثريا :بجد

تقى :اه و المصحف 


أخذت ثريا نفس عميق و شعرت بأن قلبها اطمئن قليلا 


............ 


كانت أسيل تصلى و تقرأ قرأن و تدعى بأن يشفى لها ثريا 


اما أسد كان يجلس على السرير و يضع الالب توب على قدمه و كان يلاحظ أن أسيل متوترة 


أسد : أهدى... و بطلى توتر 

أسيل :.... 

أسد : المستشفى اتصلت عليا و قالت إن هى بتتحسن 

أسيل :....... 

أسد : تحبى.. تروحى تتطمنى 


نظرت أسيل له بدهشة 


أسيل : قول و المصحف... انت بتتكلم جد

أسد : اه بتكلم جد البسى اللبس الجديد و انا مستنكى تحت 


اخذت أسيل ملابسها و دلفت إلى المرحاض و قامت بتغير ملابسها 


............ 


غرفة سما 


دلفت كوثر إلى غرفة سما 


كانت سما تجلس و تذاكر 


كوثر : يا بنتى... التعليم مش بينفع فى الزمن ده

سما : اشمعنا أسد اتعلم و معاه كلية الهندسة و انا لا 

كوثر : علشان هو راجل 

سما : يا ما... معدش فى فرق بين الراجل و الست كلهم زى بعضهم 

كوثر : سيبك من الكلام ده... و اجهزى.. علشان بكرا خالتك جاية هى و صلاح... 

سما : ليه

كوثر : علشان نتفق على الفرح 

سما : و انا مش موافقة 

كوثر : اضربى دماغك فى اتخن حيطة 

سما : يا ما انا مش بحبها

كوثر : انشالله ما عنك حبيته من امتى و احنا عندنا واحدة تحب 

سما : بس...... 

كوثر : ده اخر كلام.. انا مش باخد رأيك... انا بعرفك بس


ثم ذهبت 


احتضنت سما وسادتها و سالت دموعها


............. 


هبطت أسيل إلى الطابق الأول 


و أسرعت بتجاه باب القصر ليمنعها صوت كوثر


كوثر : على فين يا عروسة 

أسيل : خارجة 

كوثر : لوحدك من غير.... 


ثم يقاطعها صوت أسد 


أسد : معايا 

كوثر : هو مين اللى لم الشامى... على المغربى.. و لا الشمس من امتى بتشرق من الغرب 

أسد : من دلوقتى 


ثم امسك يد أسيل و خرج خارج القصر 


و ركبا السيارة... و ذهبو


............. 


فى المستشفى 


كان صالح و تقى يجلسان بالخارج 


أسيل :  ماما فين 


نظرا كلا منهما للآخر 


تقى و صالح : اسيل؟؟؟؟؟ 


أسيل : ايه موحشتكوش 


احتضنت تقى أسيل هى و صالح 


تقى : وحشتيني 

صالح : حمدلله على السلامة 

أسيل : فين ماما بقى 

صالح : فى الاوضة.. لسه نازلة حالا 


أسيل : طب انا دخللها 


دلفت أسيل الى الغرفة 


جلست أسيل على الكرسى الذى بجوار الفراش النائمة عليه ثريا 


أسيل : ماما... ماما.... انا جيت.. مش هتصحى بقى 


فتحت ثريا عينها للتأكد انها ما سمعته صحيح 


ثريا : أااااا... أسيل 

أسيل : ايوة 


قبلت أسيل يدها 


أسيل : الف سلامة عليكى يا ست الكل 


........ 


بعد مرور ساعتين 


......... 


ذهبت أسيل من المستشفى بعض أن اطمئنت على ثريا 


........ 


فى سيارة أسد 


أسد : انبسطى 

أسيل : اه.. شكرا... بس انا عندى سؤال 

أسد : انت اتغيرت فجأة ليه 


أوقف أسد السيارة فجأة 


اسد : عايزة تعرفى...... 


.......... 


اكيد كلنا عايزين نعرف 


اشفكو بكرا 


........... 


و اللى هتقولى طولى الحلقة... احب اقول لها انا اللى قربت أطول 😂😂😂


تزوجت من أغتصبنى الحلقة السابعة عشر


................... 

أسد : عايزة تعرفى.... علشان.....


ثم رن الهاتف


اغمض أسد عينه لكى يمتص غضبه


و امسك هاتفه فا وجد كوثر هى المتصلة


أسد بعصبية : الو... فى ايه

كوثر : بدل ما انت قاعد مع الست هانم تعالى شوف اختك... اللى كانت عايزة تهرب...


سماع أسد لتلك الكلمات جعلته يغضب و يسوق العربية بأقسى سرعة


أسيل بخوف : هدى السرعة لو سمحت

أسد :.....

أسيل : لو سمحت انا خايفة

أسد :....

أسيل : لو سمحت

أسد : أخررررسى


صمتت أسيل و كتمت دموعها


........


بعد مرور نصف ساعة وصل أسد إلى القصر


أسد : انزلى


نزلت أسيل من السيارة


اما أسد دلف إلى القصر و هو غاضب.... و عروق يده بارزة و عينه حمراء مثل الدم


أسد : هى فين

هالة : اسمع بس... يا أسد

أسد بصراخ : قولت فيييين

كوثر : فى اوضتها حبسها هناك


صعد أسد إلى الطابق الثانى


اما أسيل فا صعدت خلفه لكى تهدئه و لكنها فشلت فى ذلك


دلف إلى غرفة سما و قام بغلق الباب بقوة


كانت سما تجلس فى ركن من أركان الغرفة و تضم قدميها و ترتعش كالأطفال


سما : ما... مكنش قصدى... س....سا...سامحينى

أسد : من امتى... من امتى رجلك بتخطى برا البيت من غير أذنى

سما : و الله مما..... مكان قصدى... بس انا.... انا ق..قولت ان انا مش موافقة

أسد : و انا مخدتش رأيك... انتى هتتجوزيه

سما : و انا.. مش هتجوزه... حتى... حتى... حتى لو قتلتتى... انا خلاص زه... زهقت... من العيشة اللى انت معيشها لى... لازم انفك كل حرف بتقوله... بس من النهاردة لأ.... و بعدين دى الأمانة اللى ابويا سيبها ليك....

أسد : ده انتى كبرتى و بقيتى تعرفى تتكلمى اهوه... بس علشان كلامك الجميل ده.... انا لازم اكفائك


خلع أسد حزمه


و امسكه بيده....


أسد : ايه رأيك

سما : خلاص.. معدتش تفرق... خدت على كده..


و أخذ يضرب فيها 


....... 


غرف أسد و أسيل 


كان صياح سما يذكر اسيل ما كان يفعله أسد معها


شعرت أسيل بالخوف

و ضمت قدميها 


.......... 


فى الطابق الأول 


هالة : سبينى... اروح شوف بيعمل فيها ايه 

كوثر : شبيه يربيها 

هالة : انتى كل شوية... تقولى يربيها..... البت هتموت فى إيده 

كوثر : تستاهل اكتر من كده 

هالة : مش معنى... ان عبدالله كان بيعمل  كده فيكى يبقى تطلعيه على بنتك... و مرات ابنك 

كوثر : انتى اتجننتى... ازاى تتكلمى كده معايا 

هالة : مالك وشك جاب ألوان كده ليه 


......... 


بعد مرور ساعة 


....... 


خرج أسد من الغرفة بعد أن جعل اخته تفقد الوعى 


و ذهب إلى غرفة أسيل 


كانت أسيل تشعر بخطوات قدمه 


ازدادت نبضات قلبها.... و شعرت بأنها تتجمد... و وجها أصبح اصفر...و الدم هرب من عروقها 


دخل أسد إلى الغرفة 


نهضت أسيل سريعا 


أسيل : ايه هتعمل ايه... 


نظر أسد لها نظرة عدم فهم 


أسد : فى ايه 

أسيل : انا معملتش حاجة 

أسد : مالك فى ايه انا قربتلك 

أسيل : انت عاملت فيها ايه 

أسد بعصبية : و انت مالك 


ارتعدت أسيل و نظرت فى الأرض 


أسد : ما تخفيش 


ثم أراد أن يضع يده على رأسها 


و لكن اسيل ابتعدت عنه سريعا 


نظر أسد لها بغضب 


أسد : فى ايه.. هو انا قربتلك.... ما تهدى 

أسيل :حاضر.. حاضر 

أسد : روحى غيرى علشان ترتاحى 

أسيل : حاضر 


أخذت أسيل ملابسها.... و دلفت إلى المرحاض 


و قام أسد هو الآخر بتغير ملابسه 


............. 


ڤيلا عزت البغدادى 


عزت : ما هو مش معقول... كل الاصوات ديه لأسد 

محمد أبو الدهب : حتى.. لو الأصوات ديه لأسد.... مش هيلحق يتهنى بالكرسي دقيقة

عزت : إزاى.... هتعمل ايه

محمد : مفاجأة.... خليها مفاجأة احسن 

عزت : انت عارف لو أسد مسك هيعمل ايه

محمد : عارف.... هيشيلك انت و اى حد يتشددلك 

عزت : طب همتك بقى 

محمد : متقلقش.... قريب اوى اسد المغربى هينتهى 


  # ...................#


    قصر المغربى 

   ............. 

   غرفة أسيل و أسد  


خرجت أسيل من المرحاض 


و كان أسد جالس على الفراش 


أخذت الوسادة و وضعتها على الأرض 


أسد : انت هتنامى فين 

أسيل : على الأرض 

اسد : لاء.... تعالى نامى على السرير

أسيل : لاء... شكرا 

أسد : سمعتى انا قولت اااايه 

أسيل : و انا قولت شكرا... مش عايزة انام على السرير 


ثم ذهبت من أمامه 


نهض أسد من على الفراش بعصبية 


و امسك ذراع أسيل و جذبه له بقوة 


شهقت أسيل 


أسد : انتى مش بتسمعى الكلام ليه.... انتى بتحبى البهدلة 

أسيل : انا عايزة اعرف مش انت قولتلى أن انا هنام على الأرض.. ايه اللى حصل بقى 

أسد :.... 

أسيل : ايه اللى حصل.... علشان تتغير ده كله

أسد بصراخ : علشان حبيتك 


نظرت أسيل له بصدمة........ 


ثم ظلت تضحك بهسترية 


ابتعد أسد لها و نظر لها بتعجب 


أسد : و ايه اللى يضحك فى كده 

أسيل : هههههه.... ههههه... ا... اصل.... اصل.. انت بتقول حبيت.. هو اللى زيك... بيعرف يحب.... اللى زيك بيعرف بس الانتقام 

أسد : أسيل... اسيل اسمعيني... انا اتغيرت علشانك 

أسيل : و اللهى.... بجد.. هو فين التغير ده 

أسد : أسيل سامحينى... انا اسف 

أسيل : اسف.... هو انت كسرت أيدى انت كسرت قلبى.... اهنتنى... اغتصبتنى... ضربتنى... عاملتنى معاملة ميتعملهاش...حيوان.... كنت بس عايز تثبت لنفسك انك راجل... بس اقولك على حاجة انت مش راجل.


نظر أسد لها بعصبية 


نظرت أسيل له بتحدى 


أسيل : ايوة.... مش راجل 

أسد و هو يجز على أسنانه : أسيييييل 

أسيل : ايه... الكلام... ده بيضايقك... و لا مش عايز تعرف الحقيقة 


من شدة غضب أسد 


صفع أسيل على وجهها صفعة قوية جعلتها تنزف من انفها

....

متنساش المتابعه علشان يوصلك إشعار ببقيت

 الأجزاء

الفصل الثامن عشر والتاسع والعاشر والعشرون هنا 👇👇👇👇👇


من هناااااا


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close