💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚
💚💚💚💚
💚💚💚
💚💚
💚
روايه حافةالهاويه....
..بقلمي أميره أحمد
....(البارت التاني💚🧚♀️)
#روايه_حافة_الهاويه_بقلمي_أميره_احمد💚🧚♀️
اخر البارت اللي فات
بعد نص ساعه دخلت غزل بطلب من يزن
غزل: نعم ي فندم
يزن: ممكن بلاش فندم دي عادي ممكن يبقا اسمي يزن عادي
غزل: مينفعش ي فندم
يزن: برضو
غزل: حضرتك كنت محتاج حاجه
يزن: عملتي اي مع النزيله و مشكلتها
غزل بغيظ وتسرع: مشكله اي دي مياعه و قله ادب بتقول ان في مواد في البول بتتفاعل مع الشمس وبتحرق بشرتها
يزن بضحك علي اسلوبها و انها فعلا معاها حق
يزن: اي بنت تجي وتطلب منك اننا نتقابل فهميها اني في اجتماع واعرفي منها طلبها او مشكلتها و بلغيني انتي
غزل بخجل من تسرعها:تمام انا اسفه ي فندم والله مكنش قصدي
يزن بضحك: مش محتاجه اسف ي غزل انتي معاكي حق جدولي في اي انهارده
غزل: حضرتك عندك كمان نص ساعه اجتماع مع الاداره
يزن : خلصي جهزي نفسك عشان هتحضري معايا
غزل: تمام ي فندم
بعد وقت خرج من المكتب بكل ثقه ووقار فكان ملامحه جميله جدا وشخص هادي ومحترم وليس يتميز بالتكبر او الغرور فكان يرتدي

يزن: اوضه الاجتماع جاهزه
غزل : ايوه ي فندم
يزن بأبتسامه :طب يلا تعالي ورايا
دخل غرفه الاجتماعات و كان لسه محدش جي كان فاضل ١٠ دقايق علي الاجتماع
دخل يزن قعد علي رأس الطاوله و غزل بالكرسي بجانبهه
غزل جالها تلفون
غزل بهدوء :ممكن ارد
يزن: اكيد اتفضلي
ردت
غزل بفرحه وساعده بعيونها : وحشتيني اوي ي ديجه عامله اي وبتاخدي العلاج ولا لا
خديجه بضحك: اهدي عليا يبنتي اديني فرصه ارد
غزل: انا اسفه ي ديجه لهفتي عليكي خلتني مديش ليكي فرصه تردي
خديجه: ربنا يحفظك ليا ي حببتي احنا الحمدلله كويسن وباخد العلاج
غزل: وتيتو تيتو فين
خديجه: خديها اهي مش مدياني فرصه اكلمك
تاج بدموع: غزل انتي وحشتيني اوي مش عارفه انام من غيرك
غزل: و انتي كمان وحشتيني ي حبيبتي معلش استحملي ي حبيبتي هحاول علي قد م اقدر واخليكي تيجي هنا انتي وديجه
تاج بطفوله: طب بسرعه ي تيتو بقا
غزل: حصل حاجه ي حبيبتي ف اليومين اللي سافرتهم
تاج : اه فهد جي هنا و زعق مع نانانه انك سافرتي
غزل بتحاول تتكلم بهدوء عشان اختها : طب بصي ي تيتو ادي الفون لديجه و ادخلي اوضتي هتلاقي شوكولاته في الدرج عندي خديها ي حبيبتي
تاج بفرحه طفله: بجد ي غزل حبيبتاااي
ورمت الفون لجدتها و جريت علي اوضتها
خديجه: مالها الهبله دي
غزل: سبك منها هو اي اللي يخليه يجي عندنا
خديجه: ي بنتي كان خايف عليكي و زعق و
غزل بمقاطعه وغضب: زعق هو مين عشان يزعق ولا يتدخل ف حياتي قوليله يخليه ف حاله و يركز ف حياته بعيد عني وميدخلش ف حياتي ابدا
خديجه: براحه ي بنتي ابن خالتك وخايف عليكي و انا و قفته عند حده
غزل: انا معرفش حد غيرك انتي و تيتو انتو بس
خديجه: ربنا يهديكم ي بنتي
غزل: انا هقفل عشان عندي اجتماع
خديجه: ربنا معاكي ي بنتي
غزل: باي
غزل فضلت تهز في رجلها و نظرها ثابت في اتجاه واحد
لحد م قاطعها يزن
يزن بهدوء: اشربي ده و اهدي
غزل بخجل : انا اسفه لو عليت صوتي غصب عني
يزن بأبتسامه : ولا يهمك اشربي ده هيهديكي
غزل: شكرا
دخل في اللحظه دي يحيي ومازن
مازن و هو بيكلم يزن بس باصص لغزل : و الله ولا ليك عليا حلفان كان قلبي عليك بس الواد ده اللي منعني ادخل من بدري
يحيي بغزل و هو ينظر لغزل : هو في كدا
غزل اتحرجت و اتكسفت من تصرفاتهم و فضلت باصه في الأرض و رجليها مش مبطله هز يتوتر
يزن بجمود: دقيقه لو مقعدتش مكانك انت و هو انت عارف انا هعمل اي
مازن بسرعه: لا وعلي اي
و قعد الاتنين بسرعه
يحيي كان قاعد قدام غزل و مازن جنبه
يحيي بشقاوه: الجملي هو أملي 😂😉متعرفناش انا يحيي ابن خاله يزن و بشرف علي الاداره
كانت غزل ترتدي

غزل بكسوف و توتر: انا غزل محمد الحديدي سكرتيرة استاذ يزن
مازن بغمزه وهو بيمد ليها ايده: مازن الأنصاري اخو يزن الصغير مش صغير اوي يعني ٢٤ سنه وانا بعمل اي حاجه يزن يقولي عليها مش تخصص معين وغمزلها😉
يزن قاطعه ومسك ايده بدل غزل
يزن بنظره مرعبه : مش عاوز اسمع صوت واحد فيكو تاني
مازن بخوف من نظره اخوه: حاضر ي كبير
و جي باقي الأعضاء اللي هيحضره الاجتماع
يزن : في اي مشاكل أو طلبات
مدير الحسابات: لا ي يزن بيه كل حاجه ماشيه زي الفل بالعكس الإيرادات بتزيد بفضل الله
المسؤول عن خدمه الغرف: الشهر ده مفيش غير مشكلتين بظبط وحلتها مفيش حاجه كبيره الحمدلله
المسؤول عن المطبخ: مفيش اي مشاكل عن الأكل الحمدلله كل النزلاء بيشكره ف الاكل والنظافة بتاعت الفندق
مسؤول الامن: كل الفندق متأمن بشكل كامل ومفيش اي مشاكل
يزن بهدوء: تمام ياريت اي جديد يكون عندي علم بيها
غزل: في وفد روسي هينزل عندنا في الفندق ٣٠ شخص معاد الرحله كمان اسبوع
يحيي: الوفد ده امان نظافه واكل لازم يبقا علي اعلي مستوي لان دي سياحي دوليه وده هيرفع من شغلنا اكتر
مازن بهمس ولاكن وصل لمسمع يزن و غزل: اهم حاجه الروسيات يبقو في امان معايا
يحيي ضربه من تحت المكتب
غزل ابتسمت علي هزاره اما يزن اتوعدله
يزن: تمام كل واحد يروح علي شغله
ماعدا يحيي و مازن
غزل لسه هتقوم
يزن قاطعها: انتي رايحه فين
غزل: حضرتك قولت كله يخرج ماعدا استاذ مازن و استاذ يحيي
يزن: انت مكانك جنبي مكان م انا موجود الكلام ده خارج عنك انتي
غزل:تمام ي فندم وقعدت مكانها تاني
مازن غمز ليحيي اللي ابتسم علي تصرف يزن
يزن بأبتسامه: يحيي تشوف مدير الحسابات وتراجع وراه
مازن قاطعه وضحك : وانا وديني عند الشاطئ امنع المعاكسات او عشان انا اقوم بيها لوحدي وحياة ابوك ي شيخ
يزن بجمود: هتشرف علي المطبخ و هتفضل طول النهار هناك
مازن: اي ي اخي هو انت عدو الفرحه اي يعني اما اعاكس بنتين تلاته واهزر معاهم
يزن كمل بحزم: ولو سمعت اي حاجه مش عجباني من اي شخص في الفندق انت عارف اللي هيحصلك
مازن بغيظ: يووووه
وسابهم ونزل
يزن ليحيي اللي بيضحك علي مازن : انت اي اللي مقعدك يلا علي شغلك انت كمان
يحيي : في اي انت مش راحم حد م تهدي شويه ي اخي
يزن: علي شغلك ي حيوان
يحيي موجه كلامه لغزل: شوفي لو هشحت كدا محبش في الدنيا قده حبيبي وصاحبي واخويا كله كله
يزن لسه هيقوم يحيي طلع يجري
غزل قاعده وسطهم و بتضحك بس كاتمه ضحكتها عشان مينفعش
بس مقدرتش تكتمها اكتر من كدا وضحكت
يزن: هما كدا كل حاجه واخدنها بهزار
غزل: دمهم خفيف ربنا يخليهم ليك
يزن: يارب
يزن: لو احتاجتي اي حاجه انا موجود متتردديش انك تلجئيلي ف اي وقت
غزل: شكرا ي فندم
يزن: انا مش بقولك كدا عشان تشكريني ده بجد ومن انهارده مفيش فندم في يزن و غزل بس
غزل بأحراج: بس
يزن: مفيش بس من انهارده احنا صحاب في يزن و في غزل
غزل بتوتر : ان شاء الله ممكن اخرج
يزن : اكيد اتفضلي
________________________
خرجت و قعدت علي مكتبها وقعدت تفكر في حياتها
غزل بتسأل نفسها
اي انتي هتفضلي كدا لحد امتا انسي
مش كلهم زي بعض ومش هوقف حياتي
عشان ماضي ف حياتي اكيد
لازم انسي وابص لحياتي ومستقبلي
انتي قويه انت قد اي حاجه ف حياتي
ومفيش حاجه تقدر تهزمك في الحياه
فكرت كتير وخدت قرار انها تفكر في موضوع ان هيا ويزن يبقو صحاب..
_________________________
في بيت محمد الأنصاري..
حلم : بابا لو سمحت انا هروح ل يزن الفندق
حنان كأي ام مصريه: لا ذاكري عشان تتخرجي من آخر سنه
محمد بهدوء:عاوزه تروحي ليه
حلم: عاوزه اغير جو ي بابا وكدا كدا هبقا مع يزن وهرجع مع مازن ويحيي
محمد: سبيها تروح انهارده ي حنان تغير جو بقالها كتر مخرجتش غير من الجامعه للبيت ومن البيت للجامعه
حلم بضحك : شوف ي شيخ إلهي تنستر دنيا و آخره شالله يخليك ليا يا رافع من معنوياتي
حنان : هتشحت علينا اهو
محمد : يلا اطلعي البسي وخلي بالك من نفسك
حلم : حاضر ي بابا
و طلعت غيرت ولبست

فكانت في غايه الجمال ف كانت محجبه أيضآ
وكانت في غايه الاناقه والهدوء
نزلت وخدت عربيه يحيي وجت بيها
وصلت الفندق بس وهيا ماشيه كانت بتطلع التلفون من الشنطه عشان تكلم يزن ف خبطت في نزيل اجنبي غصب عنها
حلم بهدوء: I'm sorry I didn't mean
النزيل: No problem, my name is Jack and so are you
حلم : I have to go sorry
جاك: We were in no hurry to spend some quality time together in my room
___________
الحوار مترجم..
حلم: انا اسفه لم اقصد
جاك: لا مشكله ، اسمي جاك وأنت كذلك
حلم: يجب أن أذهب معذره
جاك بوقاحه :لم الاستعجال لنقضي بعض الوقت الممتع معآ بغرفتي
حلم سابته وجت تمشي مسك ايديها وشدها ناحيته
حلم التوتر وخافت لان دي اول مره حد يتصرف معاها بالجرأه دي
غزل كانت نازله تطلب اكل بس شافت المنظر ده الدم غلي ف عروقها لان البنت باين عليها الخوف والتوتر
غزل : انت ي استاذ شيل ايدك من عليها
جاك: what (ماذا )
غزل: انت لسه هتوطوطلي
وشدت حلم من دراعه وخدتها ورا ظهرها
غزل: انتي كويسه
حلم هزت دماغها بمعني اه
غزل مسكتها ولسه هتمشي بيها لقت جاك بيمسكها من ايدها وبيشدها ليه
جاك :I don't mind if you want to go with me instead of my friend
جاك:لا امانع ان كنتي تريدي ان تذهبي معي بدل صديقتقي
غزل بغضب: Hey brother, go to hell
غزل: يا اخي اذهب الي الجحيم😂😂
وضربته بالقلم وبوكس ومسكت ايد حلم وجريت بيها
جريت بيها لحد م دخل الاتنين الاسانسير
غزل: انتي كويسه حصلك حاجه
حلم هزت دماغها بمعني لا
غزل بتحاول لاضحاكها: امال مفعله وضع الصامت ليه😂
يكونش اتحمرش بيكي الحيوان ده والله ارجعله 😂
حلم بضحك ونسيت الموقف : لا كفايه الجري اللي جرينا 😂
غزل: انا اتربيت علي ان الجري نص الجدعنه 😂😂😂
حلم: او الجدعنه كلها عادي
وضحك الاتنين
وصلت لحد مكتب اخوها
وحلم مفكره انها بتوصلها وغزل مفكره انها خايفه ترجع لجاك يشوفها
وصلت للمكتب
وقعدتها و قعدت قدمها
غزل اتصلت علي حد: لو سمحت عاوزه عصير ليمون
الشخص: تمام ي فندم
حلم: ملوش لزوم
غزل: انتي عاوزه تقولي عليا بخيله ولا اي
حلم: يزن جوه ولا عنده اجتماع
غزل بأستغراب: لا استاذ يزن جوه عندك معاد
حلم : قوليله كابوس هيفهم
غزل بأستغراب اكتر : تمام
وخبطت علي باب مكتب يزن سمعت يزن بيقول
يزن: ادخل
غزل: استاذ ي يزن في انسه برا عاوزه تقابل حضرتك
يزن: مين
غزل: كابوس ي فندم
يزن ضحك اوي بكل صوته ودي كانت أول مره غزل تسمع ضحكته اللي زادت من جماله اكتر
سرحت فيه شويه لحد م سمعته بيقولها
يزن: دخليها علي طول بعد كدا
غزل: ها
يزن بأبتسامه: بقولك دخليها علي طول بعد كدا
غزل خرجت وقالت ليها
غزل: اتفضلي ادخلي استاذ يزن مستنيكي
حلم: ممكن تساعديني ادخل
غزل: اكيد وساعدتها ودخلت معاها وجت تخرج يزن قالها خليكي عشان عاوزك
حلم: اه صح احنا لحد دلوقتي منعرفش اسم بعض
غزل: مش اسمك كابوس
يزن و حلم الاتنين ضحك بس 😂😂😂😂عليها وانه فعلا صدقت ان اسمها كابوس
حلم بضحك : كابوس اي ي شيخه فال الله ولا فالك😂😂😂😂
يزن بأبتسامه: دي حلم اختي الصغيره
ودي غزل سكرترتي الجديده وصديقتي قريبآ
غزل اتكسفت اوي بس ارتاحت للكلمه هيا نفسها حد يقرب منها عانت كتير بسبب الموقف ده اللي سايب اثر فيها بس لازم تتعدي اي خوف وتحاول بس هيا خايفه انها تجازف وتتهد تاني
فاقت علي كلمه
حلم: طب اشكرها بقا عشان انقظت اختك
يزن بغضب و خوف حقيقي علي اخته: ليه حصلك اي
حلم خافت من تصرفت ده ومعرفتش تتكلم
غزل:الحمدلله ي فندم حاجه بسيطه انا كدا كدا كنت هتكلم مع المسؤول عن الامن في نزيل هنا اتعدي حدوده مع انسه حلم
حلم بسرعه: بس والله غزل لحقتني وضربته بالقلم وبالبوكس وقالتله Hey brother, go to hell😂😂😂
وضحكت حلم وغزل مره واحده
يزن: ممكن افهم بتضحكه علي اي
حلم: اصل افتكرت شكلنا واحنا بنجري قبل م يلحقنا
كان شكلنا مسخره 😂😂😂
يزن فرح جدا انها وقفت مع اخته حته من غير م تعرفها وساعدتها مع ان ممكن كان حصلها مشاكل بس هيا وققت جنب بنت محتجاها ومش كتير من بنات الايام دي عندها الجرئه انها تدافع عن نفسها عشان تدافع عن بنت غيرها مش هيكدب انها كبرت ف نظره اكتر
يزن بثبات: اسمه اي
غزل: اسمه جاك
يزن: تمام خليكي معاها ي غزل لحد م ارجع
غزل: تمام ي فندم
يزن خرج وفضلت غزل وحلم اللي اتعرفه علي بعض وغزل ارتاحت ليها ونفس الشئ عند حلم وخده أرقام بعض واتصاحبه
عدي نص ساعه كان يزن جي ومعاه ثلاث شباب اتنين من زي الضلقه طول بعرض والتالت ومعاهم
دخل وقعد علي المكتب
يزن بقوه : now
كان جاك مفروض ضرب مبرح وكأن اتهجم عليه اربع شباب ضربوه
جاك بتعب وخوف: I'm sorry, I didn't know that you followed Yazan Al-Ansari. It didn't happen again. Sorry
جالك: انا اسف لم اعلم انكم تبع يزن الانصاري لم تتكرر مجددا معذره
حلو وغزل بصه لبعض والاتنين في صوت واحد :go to hell
وضحكه في صوت واحد
يزن: خد الحيوان ده و ارميه برا الفندق
يزن اتصل ب يحيي: ثواني وتكون انت والحيوان التاني قدامي
يحيي بخوف: حالا
و كلم مازن وجري الاتنين لاوضه يزن
يحيي بسرعه: في اي واي اللي جاب كابوس هنا
حلم بغضب: في اي ي اخينا انت كابوس لنا يلفحك
يحيي بضحك: في بنت محترمه تقول لابن خالته الكبير ي اخينا ويلفحك
حلم: في واحد يقول لبنت خالته الصغيره كابوس
مازن من وراهم: م دي الحقيقه 😂😂
ضحكت غول علي هزارهم وانه قريبين من بعض ودعت ليهم بأن لا أحد يفرقهم ابدا لانها تعلم م أصعب الفراق والم الفراق
يزن: م هو عشان الاساتذه مش شايفه شغلهم حيوان من النزلاء ضايق اختك
يحيي بغضب جحيمي: عمل دها اي وهو فين ابن الك** ده
يزن: انا اتصرفت معاه بس مش هسمح بأي تهاون بعد كدا في الشغل والعقاب هيبقا علي الكل لو اتكرر تاني كل حاجه بحساب بعد كدا
يحيي قرب من حلم ومسك ايديها وبص ف عنيها وهمس
يحيي:انتي كويسه حصلك حاجه عمل اي الوس** ده
حلم بصت ليزن ومازن وهمست لمازن: هو ماله حد ضربه علي دماغه
مازن: بصلها برعب وبص ليزن اللي بيبص ليحيي بغضب وانفعال
همس لحلم: ابعدي ابن الأهبل ده عنك لو فضل اكتر من كدا يزن مش هيرحمه
حلم حطت ايدها علي دماغه كأنها بتقيس ليه الحراره
حلم : م انت مش سخن اهو امال مالك بقا
مازن شد يحيي ووقفه وهمس ليه بص على يزن كدا
يحيي بص واترعب
يحيي بسرعه وهو خارج : طب ي مازن هات اختك وانا هنزل اخلص حاجه واقابلك عند العربيه متأخرش ي بيبي تيكير
وجري وقفل الباب وراه بسرعه
ضحك مازن وحلم وغزل علي تصرفه
يزن:خد اختك وروح انا مش هاجي انهارده عندي شغل
مازن: خلاص ماشي يلا ي كابوس
حلم بغيظ: يلا ي حزين اليوم اضرب من اوله
وخرج الاتنين وغزل واقفه ويزن سرحان
غزل بحرج: احم احم لو سمحت ي استاذ يزن
يزن:اي ي غزل
غزل:انا همشي حضرتك محتاجني ف حاجه
يزن: لا ي غزل تقدري تروحي خلي بالك من نفسك
غزل: طيب عن اذنك
يزن: اتفضلي
#روايه_حافة_الهاويه_بقلمي_أميره_احمد💚🧚♀️
#لولو 💚🧚♀️
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
________________________________
روحت غزل خدت دش وغيرت هدومها ولبست ترينج رياضي بينك فاتح علي حجاب اسود ونزلت تقعد علي البحر كانت الساعه ٧ بس كانت محتاجه تفصل شويه وهيا اكتر حاجه بتحبها تفضل قاعده علي البحر

نزلت وكانت خارجه من الفندق كانت يزن خلص شغل ولبس ترينج رياضي وكان نازل يمارس رياضه الجري علي البحر اكتر وقت محبب الي قلبه الجري علي البحر

مشي وراها لحد م لقاها قعدت قدام البحر علي الرمله وكانت مشغله اغنيه titanic💙🧚♀️
Every night in my dreams
I see you, I feel you
That is how I know you go on
Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more, you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go 'til we're gone
Love was when I loved you
One true time I'd hold to
In my life, we'll always go on
Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on (why does the heart go on?)
Once more, you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
You're here, there's nothing I fear
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart and
My heart will go on and on
*ودي ترجمه الاغنيه بالعربي..
قلبي سيستمر بالنبض
كل يوم في أحلامي
أراك وأحس بك
و بهذه الطريقة أعلم بانني سأستمر
بعيدا خلف المسافات
و التباعد الذي بيننا
لقد أتيت إلي لتريني كيف تستمر
قريبا أو بعيداً و أينما كنت
أنا أؤمن بأن القلب سيستمر بالخفقان
مرة أخرى ها أنت تفتح الباب
و ها أنت هنا في قلبي
و قلبي سيستمر و يستمر
الحب من الممكن أن يمسنا مرة واحدة
و يستمر من أجل باقي الحياة
دون أن يفارقنا حتى نموت
الحب كان عندما أحببتك
لحظة الحقيقة عندما ضممتك
لتدخل حياتي ، حيث سنبقى معا للأبد
قريبا أو بعيداً و أينما كنت
أنا أؤمن بأن القلب سيستمر بالخفقان
مرة أخرى ها أنت تفتح الباب
و ها أنت هنا في قلبي
و قلبي سيستمر و يستمر
أنت هنا ، و لا شيء أخشاه
و انا أعلم الآن بأن قلبي سيستمر بالخفقان
سأبقى للأبد كذلك
أحتفظ بك آمنا في قلبي
الذي سيستمر و يستمر في الخفقان
كان يزن يقترب منها ولاكن شاف شاب واقف بعيد ومركز معاها ركز معاه شويه وكمل طريقه ليها وا
وهنااا البارت التاني خلص ي قمرات معلش عارفه اني فصلتكم سامحوني 😂😂 لازم عنصر التشويق 😉اتمني يكون عجبكم عاوزه تفاعل علي البارت وفوت كتر وكومنتات وعاوزه رأيكم في روايه حافة الهاويه 💚🧚♀️
يا تري مين اللي كان بيراقت غزل
واي اللي غزل بتحاول تتخطاه ف حياتها وعاوزه تثبت انها قويه وهيا أضعف من اي مخلوق ومين نور ومين اللي ابوها بيكرها كدا؟؟ اسأله كتير بس الاجابه لسه مش واضحه!!!
بحبكم ي بسكوتاتي🤤💙
روايه_حافة_الهاويه_بقلمي_أميره_احمد💚🧚♀️
#لولو 💚🧚♀️
تعليقات
إرسال تعليق