ترويض_ليث
بقلمي_بدور_عاطف
الفصل الثالث والرابع
كان ليث و أحمد يجلسان يتابعا بعض الاعمال الخاصه بالشركه
أحمد انا اديت كلمه لابوك و هتءافر معاه
ليث و انا مش هتجوز هو بالعافيه
أحمد انت عارف ابوك طلاما قال كلمه هينفذها و بعدين مش يمكن البنت تكون كويسه و ترتحلها
ليث وقدر مرتحتش و محبتهاش
احمد يبقا تطلقها
ليث طب ذنبها اي البنت في كل دا
احمد سافر انت بس و انا هتصرف اعتمد عليا
ليث هتوديني في داهيه انا عارف و ساعتها هقتلك يا احمد
احمد و اهون عليك يا ليو اه يا قاسي يا عديم الانسانيه
ليث رجل ياض في اي
احمد مش بدلع عليك يا عريس ههههه
ليث بقا كدا طب مش مسافر
احمد لا و النبي انا اسف مش هعمل حاجه خلاص
ليث ايو كدا بس انا مش هسافر مع بابا لاني هسافر معاك انت يا بيضه
احمد طب و انا مالي انا
ليث رجلك ع رجلي فاهم
احمد اوف حاضر ربنا ع المفتري
عند بدور كانت تجلس مع والدتها و صفاء
صفاء و الله و هنشوفك عروسه يا بداره و نفرح بيكي
بدور قولي ان شاء الله
مني بت انتي انا مش مطمنالك ناويه علي اي
بدور كل خير امني
دخل اسلام و قال ياترا الضحيه المرة دي ناويه تعملي فيه اي
بدور انت تسكت خالص انا مش طيقاك دعوتك استجابت يا فقري
اسلام طب بس لانشك دعوه تجيب اجلك
بدور ابو شكل ياض عيل سئل
صفاء اخص عليكي يا بدور دا اسلام دا قمر و عسل
اسلام أصيله يا قلب اسلام يا قمر
بدور جري اي يا مسهوكه ما تنشفي شويا يا اختي
اسلام سبنالك النشفان دا ام صافي الرقه و الجمال و الحلاوه
بدور و هي تنظر له بقرف تصدق فقعتهالي
اسلام هي اي
بدور المراره
اسلام ركبي واحده بلاستك
مني بطلي بقا تتعملي كدا و اتكلمي زي البنات و تلبسي زيهم و شغل التنطيط دا بلاش منه
بدور و الله انا طبعي كدا و مش هغيرة و الي مش عاجبه يشرب م البحر
مني عوض عليا عوض الصابرين يا رب
اسلام بقولك اي يا بداره انا النهارده خير اللهم اجعله خير شوفت حد لابس جلبيه و شال ملفوف حولين وشه داخل البيت متعرفيش مين
بدور واحد بجلبيه رصاصي و شال رصاصي و طقيه بيضه و كان داخل البيت قرب الضهر كدا
اسلام اه
بدور لا معرفش الحقيقه
اسلام يمكن حرامي
بدور لا مافتكرش اعتقد دا قتال قتله و جاي يقتلك انت
اسلام يقتلني انا لي
بدور عشان انت شوفته و هو خلاص حطك في دماغه خاف علي نفسك يا اخوي حكم الديابه السعرانه كتير و انت ماشالله عليك مربرب و فيك الطمع
اسلام اي جو ذئاب الجبل دا
بدور يبقا تخليك في تيمور و شفيقه و سيلك من المسلسلات العربي ثم نظرت لصفاء و قالت خافي علي جوزك يا صفاء و قومي جبيله حاجه ياكلها عشان انا شايفاه خس اوي اليومين دول ثم نظرت لاسلام و قالت عشان الديابه لما تيجي تاكل تدعيلك
بقلمي/ بدور عاطف
قالت ذالك ثم تركته و ذهبت
اسلام لمني البت دي مجنونه و الي بتعمله دا غلط و لو عمي مسكها هيقتلها
مني اعمل اي بس دي مغلباني
صفاء ام نشوف هتعمل اي مع العريس الي جاي
اسلام ضحيه جديد من ضحايا بدور ياعيني علي زهرة شبابك يا ابني الله يكون في عونك من الي هتشوفه
(ترويض ليث)
بقلمي/ بدور عاطف
في فيلا حاتم المنشاوي كان يجلس هو و زوجته و قد انضم اليهم كلا من ليث و أحمد
حاتم جهز نفسك عشان هنسافر بكرة البلد
ليث لا مش مسافر انا هسافر مع احمد بعربيتي
احمد وقعت قلبي الله يخربيتك
ليث متبقاش خفيف ياض
احمد بتلعب بأعصابي ابوك مش هيرحمني
حاتم بتقولوا اي
احمد و لا حاجه يا تومه ع وضعك يا برنس
مديحه ههههه
حاتم عجبتك اوي
مديحه جدا ههههه عسل يا حماده
احمد حببتي يا ديحه ثم اهطي لها قبله في الهواء
ليث انا بقول نجيب شجرة و اتنين لمون
احمد خليهم تلاته يمكن تومه يحب يريح معانا
حاتم اتلم يا جزمه المهم مش عاوز اي تأخير و ايك يا ليث تعمل حاجه كدا و لا كدا
احمد لا ماتقلقش دا انا ضمنه برقبتي
حاتم و انا هطيرك رقبتك دي لو ما تعدلت
احمد احم اظاهر اني اتهزقت كتير اوي النهارده
ليث اه فعلا
احمد طب الم الي باقي من كرمتي و اخلع بقا
امسك به ليث و قال تخلع فين انت هتبات هنا
احمد و هو يحتضنه للدرجه دي مش قادر علي بعدي يا حبيبي
مديحه هههههه هههه
ليث و هو يبعده عنه اوعي كدا جتك الأرف
احمد يوه مش ناوي تحن عليا بقا
ليث ولاه اتعدل لعدلك
احمد احم حاضر يا كبير
بقلمي/ بدور عاطف
مديحه عسل يا خواتي تعالي يا ولاه اكلك حاجه حلوه يلا
احمد ايو بقا يا ديحه يا قمر دلعيني
ليث جتك البلا في شكلك عيل غتت بس اخويا و صاحبي مقدرش استغنه عنه
احمد من خلفه تسلملي يا ليو يا قمر انت يا ببو عيون ملونه يا جمر ههههه
في منزل بدور كانت تجلس في غرفتها و معها صديقتها نور
نور نويه علي اي
بدور و لا حاجه
نور انا مش فاهم برود اعصابك دا
بدور اتقلي تاخدي حاجه نضيفه
نور هو انا بقولك تعالي نشتري طماطم في اي يا بدور
بدور بكره هروح انا و الواد علي ناكل بلح تيجي معانا
نور لا انتي مش طبعيه خالص
بدور اهدي ع نفسك و سبيها لوقتها
نور بردوا ناويه ع اي
بدور هناك بعض الحلول و هي يا اما اهرب و اجيب العار لنفسي و لاهلي و دا حل تركينه للاخر او ارضي بنصيبي و اتجوز و اخلف و جو ارنبه و عيالها و جوزها دا ودا كمان حل هنسيبه شويا او بقا اني
نور انك اي
بدور اني اطفش العريس بس بطرقتي
نور و لو ماطفش و اتجوزك
بدور ساعتها بقا يبقا امه دعياله و راضيه عنه
نور يعني هتوفقي
بدور بصي انا وفقت او ماوفقتش ابا الحج خد القرار خلاص يعني لا مفر و انا في حاجه ف دماغي كدا بس اما اش ف عريس الغفله الاول
نور حاجه اي دي
بدور خليها في وقتها و قفلي ع السيره دي بقا
نور ماشي صحيح هتروحي بكره تجيبي بلح الساعه كام كدا
بدور ههههه بطنك دي مودياكي ف داهيه
نور هههه و انتي هتودينا في دهيه من الي هتعمليه
بدور و انا هعمل اي دا انا غلبانه
نور تراني تأثرت لحظه ابكي
بدور اشوفك بس يا عريس الغفله دا انا هتسله عليك