القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

حمايا_بينام_معايا_انا_وسلفتي الجزء_الخامس



حمايا_بينام_معايا_انا_وسلفتي
الجزء_الخامس

بعد مارفع الغطا من عليه لقيته نايم علي السرير زي ماولدته امه مكنش لابس حاجه خالص.... 

اتسمرت مكاني من هول المنظر والمفاجأه عارفين احساس ان حد يحط كوب ميه ساقعه في ضهرك في عز الشتا احساس مش هعرف اوصفه اتصدمت ومحستش غير بالقلم نزل علي وشي لحد مااغمي عليا اغمي عليا بس حاسه باللي بيحصل لكن فاقده النطق والحركه وعنيا بتنزل دموع لوحدها وبوقي بينزف دم كل دا وهو مرحمنيش
 مرحمش عرضه ولا اينه الغايب ولا دموعي اللي بتنزل من عيوني وكل دمعه منهم بتتوسل اليه وتقوله ارحمني بدأ يعتدي عليا قطعلي اسدال الصلاه خلاني بقميص نومي وفضل يتحسس علي كل حته فيا وينهش في لحمي كانه كلب مسعور ابتدا يبوس في كل حته في جسمي وانا مش عارفه اتحرك كأني متبنجه لغايه ماوصل انه  وهو بينهش في لحمي ويقولي الفاظ صعب اسمعها حتي من جوزي ابتديت بسام سمير اتحرك شويه وااقاومه لكنه ضربني تاني وخلاني افقد الحركه مره تانيه بقا يتلذذ بجسمي لدرجه انه عضني في صدري وعملت علامه وعمل علاقه كامله معايا وانا زي مانا مش عر فه اتحرك من مكاني وبعد كده لبس هدوم وراح ياكل علي كأن حاجه حصلت وانا نايمه جمبه عريانه ملط وهو محولش حتي يسترني وبعد مخلص اكل فضل يحسس علي جسمي وعلي صدري ويقولي كلام زباله زيه مش هعرف اقولكم كمية الالفاظ الزباله اللي قالهالي.. 
بدات افوق واتحرك من تاني واحاول الم نفسي لقيته مسكني من شعري وقالي بصي ياحلوه انا مستمتعتش بيكي المره الاولي المره دي هتكوني معايا وبمزاجك والا هضربك تاني قولتله حرام عليك اللي بيحصل دا زنا محارم وانا اعتبر بنتك ومرات ابنك هتبص في عين ابنك ازاي بعد كده 
قالي مالكيش فيه وهتيجي بالزوق ولا هعملها تاني بالعافيه معرفتش اقاوم تاني عشان خلاص كل طاقتي راحت 
ورجع يحسس علي جسمي من تاني وانا بتوجع من الالم ومكسوره من اللي بيحصلي فضل يعاشر فيا معاشره كامله لمده ساعه وانا حاسه بكمية قرف صعب اي حد في الدنيا يحس بيها يمكن لو اللي حصل دا من. حد غيره مكنتش هحس بكدا بعد مخلص قالي كل ماهطلبك تيجي والمرات اللي جايه عايز يكون برضاكي وصورني وانا عريانه كنوع من التهديد عشان لما يحتاجني يلاقيني وقالي الصور دي هقول انك بتبعتيها لعشيقك وفضل يبتزني ويهددني اخدت بعضي ونزلت شقتي وفضلت اعيط بطريقه هيستريه مسكت التليفون واتصلت بسلفتي نزلتلي جري جاتلي وشافت هدومي المتقطعه وشافت جسمي الهدوم اصلا مكنتش مغطيه جسمي كل جسمي يعتبر مكشوف وشافت عضته في صدري وشافت كل الضرب اللي فيا حكيت ليها الحكايه من الالف الي الياء وانا ببكي ومنهاره 😢
قعدت مصدومه ومش مصدقاني بس لما حكيت كل اللي حصل بدأت تتعاطف معايا خصوصا انها طلعت لقت دم عالسلم مني.. بسام سمير 
قالت انا عارفه انه ممكن يعمل كدا واكتر دا راجل فاجر وجبروت اتوقعها منه بصراحه فصلت تهون عليا ماسبتنيش راحت جابت عيالها وباتت عندي في الشقه وفضلت صاحيه للصبح تاني يوم اخدت بعضها وخرجت راحت له الشغل ودخلت عليه المحل وقالتله باعلي صوتها انا عارفه اللي انت عملته ومش هسيبك وهفضحك مع عيالك وفي شغلك وفي كل مكان ومع كل الناس ياراجل ياناقص يادون ياجبان ياهاتك الاعراض مشكها من ايدها وطلعها برا وقالها بكل هدوء روحي عالبيت دلوقتي ولما اجي هنتفاهم عشان خاف لا تفضحه قدام الناس اخدت بعضها ورجعت عندي في الشقه اطمنت عليا وطلعت علي شقتها وقالت انها هتعمل حاجه وترجعلي تاني 
هو جيه وراها وراح علي شقتها علي طول.. 
فضل يشتم فيها اول مادخل وقالها جايلي الشغل تهدديني ياحته حشره انتي نسيتي نفسك واصلك يافلاحه ياواطيه دا انا جايبك ماتسويش مليم وجوزتك ابني وعيشتك احلي عيشه ابوكي نفسه مكنش يحلم باللي انتي عايشه فيه وجات ترد عليه راح ضربها وهي حات تقاوم مقدرتش عليه وبهدلها خالص وهي بتحوش نفسها منه هدومها اتشدت واتقطعت وصدرها كله ظهر قدامه بص عليها وقال ايه الجمال دا انتي حلواه اوي اهو واحلي من فاتن وابتدي يغتصبها ويعتدي عليها هي كمان وبعد ماخلص ونال غرضه قالها اديكي بقيتي زيك زيها يلا روحو احكو لولادي مش هيصدقوكو هيرموكو رمية الكلاب ومش هيرحموكو ومتحلموش بعدها انكم تشوفو عيالكم تاني سلفتي المسكينه معرفتش ترد خصوصا لما هددها يحرمها من عيالها... بسام سمير 
طلعت عشان اطمن عليها لقيت حالها من حالي استغل غياب العيال في المدارس وعرف يدخل لكل واحده فينا ويلاقي فرصته معاها ويعتدي عليها براحته ويعمل اللي هو عايزه بعد دا كلو تخيلو يعمل ايه 
دا اللي هنعرفه الجزء اللي جاي 
يتبع

الجزء الرابع 👇👇👇👇

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close