القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

حكاية نور من البارت السادس حتي العاشر والأخير



حكاية نور

من البارت السادس حتي العاشر والأخير

 6 = حكايه نور 

نور: حااااااااسب ي مصطفي 

(عملو حادثه وناس خدتهم المستشفي) 

نور:انا فين اي اللي حصل 

الممرضه: حضرتك عملتي حادثه  

نور:طب انا اقدر اخرج امتي 

الممرضه: تقدري تخرجي دلوقتي و الاستاذ كمان مستني حضرتك برا 

نور:استاذ مين 

الممرضه:زوج حضرتك 

نور:هوا انا متجوزه 

الممرضه: ثانيه واحده معلش 

دكتور ادهم دكتور  

ادهم: اي المريضه فاقت 

الممرضه فاقت بس حصل فقدان ذاكره بسبب الحادثه 

ادهم: طب دخلي الاستاذ يمكن يفكرها بأي حاجه 

دكتور ادهم: استاذ ادهم حصل فقدان ذاكره بسبب الحادثه ممكن حضرتك تدخل تفكرها بأي حاجه 

مصطفي: ماشي تمام 

نور نور 

نور: هوا انا اسمي نور هوا انت مين 

مصطفي: انا مصطفي  

نور: مصطفي مين انا معرفكش 

مصطفي: انا مصطفي جوزك 

نور: ايش ضمني انك مش بتضحك عليا 

مصطفي: والله ما بضحك عليكي 

طب بصي تعالي معايا الفيلا يمكن تفتكري اي حاجه 

نور: No way اجي معاك 

مصطفي: والله مش بضحك عليكي ي نور والله 

نور: طب انت مالك متخرشم كدا ليه 

مصطفي: هوا انا كنت في عربيه وانتي في عربيه ما احنا الاتنين عملنا حادثه حتي وانتي فاقده الذاكره غبيه 😂😂

نور: نينينيني 

مصطفي:طب يلا نروح 

هطلب اوبر 

تسريع الاحداث 

طلبو اوبر ووصلو الفيلا وهايدي كانت لسه راجعه من الامتحان ورنت علي مصطفي كتير مكنش بيرد  

مصطفي: هايدي انتي فين 

هايدي:اي دا في اي مالكو نور اي اللي عامل في وشك كدا وانت ي مصطفي انت عملتو حادثه ولا اي 

مصطفي:اه عملنا حادثه ونور فقدت الذاكره عاوزين نفكرها بقا 

هايدي بصوت واطي: انا محضره كل حاجه 

نور:هوا انتي مين 

هايدي:انا هايدي اخت مصطفي  

مصطفي:كفايه كلام بقا 

نور:انت بتشيلني ليه ي عم انت 

مصطفي:لسانك طويل حتي وانتي مش فاكره حاااجه 

اتفضلي انزلي 

نور:اي دا اعمل اي يعني اي الباب اللي وقفتني قدامو دا 

مصطفي:قلت افرجك علي الرسومات اللي علي الباب ما تفتحي الباب ي نور 

نور:خلاص يعم متتعصبش 

(فتحت نور الباب وكان جوا صور ليها كتيير وتورته فيها رقم ٢٤ ومكتوب اسمها وبلاالين كتير وهدايا جوا كتيير )

نور:اي دا الله كل دا ليا انا بس مبناسبه اي 

مصطفي: ي رب صبرني ي رب والله انا مستحملش كل الغباء دااا 😂😂 مفيش ي ستي واحده كدا انا متجوزها تمت ال ٢٤ لا بس اي رايك في الجو دا 

نور: حلو اويييي انت قولتلي اسمك اي 

مصطفي:اسمي مصطفييي 

نور:بجد حلو اوي ي ميمو كل دا علشانيييي 

مصطفي:بصي الصوره دي لنا كنا واقفين بنعمل الكيكه واتبهدلنا دقيق 😂😂 

وبصي دي صور كتب كتابنا 

(نور شافت الصور وافتكرت كل حاجه بعديها) 

نور:انا بجد بحبك اوييي 

مصطفي: طب مش يلا نفتح الهدايا بقا 

نور: يلا  

الله دا البوم لينا 

انت عرفت منين ان دا البرفيوم اللي بحبو 

مصطفي: البركه في شروق بقا 

نور: الله لون الخمار دا تحفههه  

اي دا تيلفووون جديد بدل الكحيان اللي كان معايا 😂😂 

بجد ميرسي ليك جدا بجدددددد ♥️♥️♥️ 

مصطفي: علي فكره كام يوم كدا و هنروح المالديڤ 

نور: فيين بجدددددد ♥️♥️♥️ هموت من الفرحه بجد 

مصطفي: بعد الشر عليكي ي نوري 

نور: هروح اجهز الشنط بقا 

مصطفي : متتعبيش نفسك كل حاجه هناك 

هايدي: يلا ي جماعه صوره وانتو متخرشمين كدا 😂😂  

وبس كدا البارت خلص استنو البارت الجاي ♥️♥️ عاوزه تفاعل ي بناتيت عوضتكو اهو علشان بقالي كتير مكتبتش عوضتكو وكتبت ٣ عاوزه تفاااعل

7 = حكايه نور 

يوم جديد علي ابطالنا 

(صحي مصطفي علي صوت الفون بيرن) 

مصطفي: الو الو 

باسل: الو ايوا ي مصطفي انا جيت امبارح وقالولي انك مش موجود 

فلاش بااااك 

هايدي: ايوا مين حضرتك 

باسل: انا صاحب مصطفي وكنا متفقين نتقابل دلوقتي 

هايدي: هوا للاسف دلوقتي مش موجود  

باسل: تمام 

باااك 

مصطفي: تمام نقدر نتقابل دلوقتي لو حابب بس عاوز محمد ييجي معاك علشان يطلق هايدي 

باسل: تمام 

جم الاتنين   

محمد: ويا تري الباشا عاوزني في ايه 

مصطفي: هايدي هايدي 

هايدي: نعم ي مصطفي 

مصطفي وحاطط رجل علي رجل: افتحي ي هايدي 

(فتحت لقت المأذون مصطفي دخلو وهايدي ومحمد اتطلقو 

نور من ورا الباب:اي دا دا الدكتور بتاعي دا دكتور باسل  

مصطفي: بس كدا دا اللي انا عاوزو  

مصطفي: هايدي ادخلي اندهي نور هننزل نشتري شويه هدوم 

(نزلو اشترو الهدوم ورجعو)  

نور:تعرف ان باسل دا الدكتور بتاعي في الجامعه 

مصطفي: والله 

نور:اه والله  

مصطفي: دا مين اللي بيرن دلوقتي دا 

باسل: الو ايوا ي مصطفي ممكن اقابلك بكره المغرب 

مصطفي: تمام بس ليه 

باسل: طالب ايد الآنثه هايدي 

مصطفي: اممم والله هاخد رأيها الاول 

باسل: تمام براحتك 

مصطفي: هايدي 

هايدي: نعم ي ميمو 

مصطفي: باسل طالب ايدك 

هايدي: باسل مين 

مصطفي: باسل اللي جه امبارح مع محمد 

هايدي: انت شايفو كويس؟ انا مش عاوزه يبقي طمعان في الورث زي محمد 

مصطفي: معتقدش علي العموم هوا جي بكره اقعدي معاه وشوفي 

هايدي: تمام 

(خرج مصطفي من اوضه هايدي)  

مصطفي: فاكره باسل الدكتور عندك في الجامعه 

نور: اه 

مصطفي: طالب ايد هايدي 

نور: بجد وقالتلك ايه 

مصطفي: هتقعد معاه بكره وتشوف 

نور: ان شاء الله خير 

المهم عاوزاك تتصل ب سنيه متجيش تاني 

مصطفي: ليه 

نور: انت ناسي ان هيا اللي كانت بتوصل الاخبار ل محمد  

مصطفي: صح طب هتصل بيها بكره بقا يلا تصبحي علي خير 

نور: وانت من اهلو 

معلش ي جماعه البارت قصير شويه

8 = حكايه نور 

مصطفي: غيبوبه هانم اصحي نوووور 

نور: خرمتلي ودنااااي اي يبني 

مصطفي: عادي باخد حقي  

نور: رريخم 

وسع وسع عاوز اقوم 

مصطفي: تؤتؤ 

نور: يبني سيبني ف حالي يبني شوف شوف تليفونك اللي بيرن دا

مصطفي: الو ايوا ي باسل لا مستنيك النهارده ان شاء الله تمام تمام 

نور: قالك ايه 

 مصطفي: هييجي النهارده المغرب 

نور: تمام هحضر بقا الفطار علشان سنيه خلاص مشيت 

مصطفي: ماشي تمام 

نور: هايدي دودو دندن 

هايدي: اي ي نوري 

 نور: حضري السفره عقبال ما احضر الفطار

هايدي: تمام  

يلا ي ميمو علشان تفطر قبل ما تنزل الشركه  

مصطفي: يلا طب 

تسريع الاحداث 

فطرو ونزل الشركه ونور وهايدي قعدو سوا لحد ما مصطفي جه 

نور: اي ي ميمو اتاخرت اوي ليه  

مصطفي: معلش ي نوري 

يلا بس البسي ي هايدي علشان باسل زمانو في الطريق 

هايدي لبست وباسل جه 

مصطفي: هايدي تعالي 

اسيبكو شويه بقا 

باسل: هوا انتي عندك كام سنه 

هايدي: ٢٠ وانت  

باسل: ياااه دا انتي صغنونه اوي 😂😂 انا عندي ٢٩ انا يتيم علي فكره معنديش غير اخ والمفروض ليا اخت بس مش لاقيها اصلنا عملنا حادثه ومن ساعتها محدش يعرف التاني فين انا وومحمد اتقابلنا في شغل وعرفنا اننا اخوات وبندور علي بابا ونور اختنا 

هايدي: انا بردو يتيمه انا وميمو هوا انت بتشتغل ايه 

باسل: انا دكتور في الجامعه في جامعه القاهره كليه لغه عربيه 

مصطفي: ايي جدعان طولتو اوي  

باسل: اي يعم فيه اي 😂😂 

هايدي: طب انا هدخل الاوضه 

مصطفي: ماشي 

اي يعم اتكلمتو 

باسل : اه اتكلمنا يعم روح شوف بقا قالت ايههه 

مصطفي: مااشي 

نور: يعني اي ي هايدي انتي موافقه؟  

هايدي: ااه موافقه حساه شخص كويس ومش زي محمد خالص

نور: طب هوا يعني قالك اي عن نفسو  

هايدي:قالي انو يتيم هوا عمل حادثه وهوا صغير هوا ومامتو واخوه مامتو ماتت وهوا واخوه عاشو بس لما راحو المستشفي اتفرقو ومن ساعتها وهما بيدورو علي اختهم بس غريبه اسمها نور 

زيك مش مهم ممكن يكون تشابه اسماء مش اكتر بس انا حاسه ان دا شخص كويس 

(نور حست ان دول اخواتها بس شالت الموضوع من دماغها لان في حاجات كتير متلغبطه)  

نور: مش عارفه والله ي هايدي بس لو انتي موافقه تمام 

مصطفي:بترغو في اي 

نور:هيكون في اييه يعني 

مصطفي:موافقه ي هايدي 

هايدي:اه ي ميمو موافقه 

مصطفي: تمام هوا محضر الشقه يبقي كتب الكتاب بكره 

عدي وقت وجه الوقت انهم يكتبو الكتاب وفي المره دي نور كانت موجوده 

المأذون:اسمك اي يبني 

باسل: اسمي باسل محمد سيد 

نور: ازاي ايه؟!!.  

مصطفي:انت متأكد ي باسل 

باسل:اه والله يجدعان في ايه 

وفي الوقت دا نور عيطت 

باسل:هوا في اي 

مصطفي حكالو 

باسل:مش معقول يعني دي نور اختي اللي بدور عليها بقالي سنين حضنو بعض هما الاتنين ونور قعدت تعيط 

باسل:بتعيطي ليه بس ي روحي 

مصطفي ب هزار:لا خف شويه دي مراتي يعم 

باسل:ودي اختي بقا 

مصطفي: انت اصلا لسه عارف انها اختك من خمس دقايق 

باسل:اختي ولا مش اختي 

مصطفي:اختك يعم 

المأذون: طب انا عاوز امشي طب هكتب الكتاب ولا امشي 

باسل:لا لا يعم تمشي اي يلا اكتب الكتاب 😂 

كتبو الكتاب وهايدي وباسل روحو 

وبس كدا البارت خلصصص😂♥️♥️♥️♥️

9 = حكايه نور  

باسل وهايدي في حاله من الصمت الرهيب وقاعدين قدام بعض علي الكنبه  

باسل:مهوا انا مكسوف وانتي مكسوف كدا هنقعد ل بكره الصبح  

باسل: جو الكسوف دا بلاش منو علشان انا مكسوف وانتي مكسوفه ف هنقعد زي القرود كدا قدام بعض 

هايدي:طب ابدأ انت كلام الاول وانا مالي 

باسل: ي سلام يختي  

طب اي ي هايدي مالك 

هايدي: اممممم. افتكرت لما كنت مع محمد كان كويس زيك كدا بردو بس بعد كدا اكتشفت الحقيقه هوا انت اكيد مش زيو  

باسل: والله العظيم لا اصلا محمد مريض نفسي بابا مكنش بيحبو علشان بابا كان عاوز ولد وبنت لانو مكنش بيحب الولاد عكس كل الناس كان عاوز ولد وبنت بس ف لما انا جيت الاول بابا فرح وكان عاوز المره الجايه بنت وبس كدا بس طلع ولد اللي هوا محمد وبعد كدا نور جت الموضوع دا مأثر في محمد جامد 

هايدي: اه فهمت 

طب بص انا شويه وهتقلب علي وشي من الفستان اللي انا لبساه دا هدخل اغيرو  

باسل: متتاخرييش بسس 

هايدي: هحاول 😂😂 بس موعدكش 

باسل: يختاااي طب ادخلي ادخلي 

كل داااا اي دا انا كنت شويه وهتحنط وانا قاعد 

هايدي: براحتشيي   

باسل لسه هيتكلم بس قاطعو صوت رنه تليفونو : الو ايوا ي ياسمين .. لا طب سيبي الملف في المكتب وهبقي اشوفو لما اجي يلا يلا سلام 

هايدي: مين ياسمين دي 

باسل: معيده في الجامعه 

هاييدي: اها طب يلا ادخل غير 

عند نور ومصطفي 

نور:مصطفي انا خلاص قررت اعمل دايت   

مصطفي:يعني كدا تموين الشهر كلو هيخلص 

نور:عيب عليك علي فكره وبعدين انا لما بقول هعمل دايت بعمل  

مصطفي:امم والله اما نشوف  

نور:هتشوف 

 اي يبني قاعد كدا ليه 

انا: بلاش تعرفي احسن 😂😂

مصطفي:لا ابدا كنت بفكر في... هاا المهم بقا يلا ندخل ننام 

نور:مليش مزاج افتش وراك دلوقتي يلا ندخل ننام 

مصطفي:ييلا 

نور:مصطفي سيب الفون ونام علشان عملالك مفاجآه علشان عيد اوووف قولتلك  

انا:والله يختي مبيتبلش في بوقك فوله 

مصطفي: اووف اي بس هعمل نفسي متفاجئ بكره ولا يهمك 

نور:ماشي اتفقنا 😂😂 

مصطفي: بتعملي اي ي نور 

نور:انا مقولتلكش مش النهارده الفري 

مصطفي وماسكها من البيجامه زي الحراميه😂😂 :والله طب يلا قدامي علي الاوضه 

نور: طب هخلص السندوتش 

مصطفي:قداامي 😂😂

 وبس كدا البااارت خلص

10 = حكايه نور البارت الاخيــــــــــــــــــــــــــــــــــر 

نور: طب كنت سيبني اكمل السندوتش 

مصطفي: نامي ي نور 

نور: حححاضر 

ويوم جدييد

نور: الو ايوا ي شوشو لا هعمل مفآجأه ل ميمو علشان عيد ميلادو ايوا ي بنتي انا حامل هيفرح اوي  

شروق: اكيد يعني بس ولد ولا بنت  

نور: وانا ايش عرفني يعني انا لسه في الشهر الاول 

مصطفي: ااخ  

نور: طب باي دلوقتي علشان ميمو صحي 

مصطفي: كنتي بتكلمي مين ي نور 

نور: شروق كنت بكلم شروق  

قوم يلا خد دش كدا وفوق 

مصطفي:ماشي  

نور:اه متدخلش اوضه الصالون 

مصطفي ب ضحك:ماشي  

نور: مصطفي اخرج بقا 

مصطفي:حاضر خلاص خلصت عاوزه اي بقا 

نور: استني كدا 

مصطفي:اي يبنتي انتي بتلفيلي عيني زي الحراميه كدا ليه  

نور :تعالي امشي معايا 

مصطفي:هتكعبل ي بنتي 

نور:متخافش يلا استني هفكلك الرباط 

(فتح مصطفي عينو واول ما فتحها الاغاني اشتغلت ولقا تورتايه كبيره وبلالين كتير ولقا باسل وهايدي واقفين وفي جو من السعاده) 

مصطفي: يعني متفقا معاهم 😹😹 

انا:يعم هوا دا اللي شاغلك دي عملالك جو قمر دي اي الرخامه دي 

نور:تعالي قطع التورته يلا 

تسريع الاحداث 

 قطعو التورته وكلوها خلاص 

نور:يلا بقا نفتح الهدايا 

مصطفي:طبعا هايدي اللي قالتلك هاتيلي البرفيوم دا علشان عارفه اني بحبو 

هايدي:دي محتاجه سؤال يعني 😹😹

مصطفي: اي البدله القمر دي 

نور:ذوقي ذووووقي 

مصطفي: المج دا حراري 

باسل :اها دي هديتي  

مصطفي:تسلم يسطا  

هايدي:ودا بقا البوم ليا انا وانت ي رب يعجبك 

مصطفي:الصوره دي كنا في الساحل 😹😹 

نور:انا بقا عندي هديه تالته 

مصطفي:هيا فين 

نور وبتطلع بلالين هيليوم علي شكل حروف انجلش ومترتبه في كلمه Baby is coming (بيبي قادم)  

مصطفي اول ما قرأ الكلمه شال نور وداخ بيها وفي جو من الضحك والمرح  

هايدي وباسل مشيو 

مصطفي: طططب قومي ي نور حضري نفسك يلا علشان هنسافر يلا علشان في ليكي مفاجآه  

انا: شكلنا هنقضيها مفاجآت وانا واللي بيقرأ البوست قاعدين مبنعملش حاجه 😹😹

نور: طب مقولتليش من امبارح ليه 

مصطفي: يلا بس قومي 

نور: ماشي 

بعد ساعتين 

مصطفي: يلا ي نوووور 

نور: دقيقتين بس ي حبيبي 

مصطفي: ماشي 

بعد ساعتين 

مصطفي ب نوم: يلا ي نوور 

نور: خمس دقايق ي حبيبي 

 مصطفي: ي نور بقالك ساعتين بتقوليلي خمس دقايق 

نور:خمس دقايق بس 

مصطفي: يلا ي نور 

نور: الطرحه هتبوظ يبني 

 مصطفي: يلا بس قدامي  

(عند محمد ) 

 محمد: لا مستحيل اسيبهم كدا بالساهل  

الو ايوا ي زفت النهارده باليل الساعه عشره تكون في طريق....... عاوزك تخلص عليهم فاهم فاااهم 

مجهول: تمام يفندم 

(عند نور ومصطفي) 

نور: يلا بقا اتحرك 

مصطفي: ماشي شوفيلي كدا الساعه كام 

نور: ٩ ونص يلا بقا 

مصطفي: يلا 

وفي الطريق 

نور: مصطفي في حد بيضرب علينا نااار 

مصطفي: اكيد مش احنا اهدي بس 

نور: لا انا قلقانه 

ممصطفي الضرب بيزيد بص ماشيين ورانا ي مصطفي 

مصطفي: انزلي تحت ومتطلعيش من العربيه مهما حصل فاهمه 

نور: فاهمه 

مصطفي قعد يضرب عليهم نار بس اتصاب في ايدو بس مصطفي عامل نفسو بيموت خلاص وهمس ل نور في ودنها من شباك العربيه من غير ما حد ياخد بالو (اتصلي بالبوليس) ونور بدون تفكير اخدت الفون واتصلت بالاسعاف والبوليس  

قعدت نور في العربيه مش عارفه تخرج ومش عارفه تقعد وتسيب مصطفي بس قررت تخرج  

نور:لا مستحيل اسيبو انا هخرج 

وله بتفتح باب العربيه البوليس جه وقبض عليهم ونور ومصطفي راحو المستشفي 

نور:انت كويس ي ميمو 

مصطفي:انا تمام انتي حصلك حاجه 

نور:لا بس هما مين دول وعاوزين ايه   

مصطفي:يعني مستغربه مين دول اكيد تبع محمد بس انا اصلا عارف انو مكنش هيسكت 

نور:طب يلا قوم نروح 

مصطفي:نروح مين الطياره هتفوتنا ي ماما 

نور:هتعرف تسوق يعني 

مصطفي:هما خطوطين لحد المطار يلا بس علشان الطياره 

نور:يلا 

ركبو الطياره* 

نور ومكلبشه في ايد مصطفي 

مصطفي ب ضحك:انتي بتخافي من الطياره ولا اي 

نور:ها للا ابدا 

مصطفي:طب سيبي ايدي بقا 

نور:ببصراحه اه بخاف من الطياره 

مصطفي:لا متخافيش عيب عليكي انا ابقا معاكي وتخافي  

نور:خلاص مااشي 

عاااااااا هنموت هنموت 

مصطفي: اسكتي ي بنتي فضحتينا في الطياره هنموت اي 

عاجبك كدا الطياره كلها بتضحك علينا 

تسريع الاحداث علشان ايدي اتهرت 😹😹

وصلو المالديف ونور كانت منبهره بالمكان انبهار رهيب والبحر تحفه وكل حاجه تحفه جدا

نور: واو اي الجمال دا 

مصطفي:بالنسبه ل حبي ليكي دي حاجه قليله انتي من اول ما شوفتك حبيتك انتي جيتي نورتيلي حياتي ي نوري  

نور:انا مش عارفه انت جيت تخطبني ازاي وانا منطقتش معاك ولا كلمه 

مصطفي: وانا كمان لحد دلوقتي مش عارف بس نقابك زود حبي ليكي وتاني يوم مشيت وراكي وعرفت العنوان وجيت اتقدملك  

نور:وانا كمان بحبك ي ميمو  

بعد تلت سنين سنين 

نادر :بابا بابا ات فونك اعب اليه سويه(بابا بابا هات تليفونك عاوزه العب عليه شويه)

مصطفي:مش هينفع ي نادر علشان بعمل حاجه مهمه 

نادر : اوووه بقا (يوووه بقا) 

ماما انه (ماما جعان) 

نور:تعالي ناكل 

(عند محمد) 

محمد: الو ي نور لا مش هاجي النهارده عندي شغل في المصنع والله هعوضها مره تانيه ان شاء الله هقول ل سماء تجيلكو يلا باي 

(محمد ونور ومصطفي اتصالحو ومحمد بقا صاحب مصنع بلاستيك اتجوز واحده اسمها سماء كانت معاه في المصنع وخفلو ولد اسمو مازن عندها سنه وبقو اسره واحده هوا وابو نور (محمد) )

نور: ايوا ي بابا ماشي يعني جي اكيد  

محمد: اه والله جي 

بعد ١٩ سنه 

نادر : انا مش قولتلك متخرجيش بره بالزفت الفستان دا تاني  

كنزي: ي نادر والله التاني اللي انت بتقولي البسيه بيتغسل 

نادر: متنزليش بيه بردو فاهمه 

كنزي: فاهمه  

نادر: اي ي بابا عاوز اي 

مصطفي : بتزعق ل بنت خالتك ليه او بنت عمك يعني ايهما اقرب 😹😹 بتزعقلها ليه  

نادر:انت مش شايف الفستان ضيق ازاي 

مصطفي : طب وانت مالك تلبس اي ومتلبسش اي 

نادر: ببس بردو 

مصطفي ب ضحك : ماشي يخويا تعالي اقعد معانا  

بعد خمس سنين 

(نادر وكنزي اتجوزو ) 

مصطفي:العيال عجزونا ي نور 

نور:فشر لا انا معجزتش انت عجزت 

مصططفي:والله 

نور:اه 😹😹 

 عند نادر و كنزي 

نادر:كنزي يلا علشان نلحق نروح زمانهم بيحفلو علينا علشان اتاخرنا  

(قعدو سوا واتغدو وجدهم محمد وخالهم محمد او عمهم بردو ايهما اقرب 😹 وباسل ومصطفي ونادر ومازن قاعدين بيلعبو بلايستيشن ونور وسماء وهايدي بيعملو ماسكات بردو كالعاده 😹😹 

وبكده تكون الروايه خلصت استناكو في روايه جديده ان شاء الله 

بااااي


ليصلكم جديد موقعنا فور نشره اشترك معنا من هنا 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

🌷🌹🌷حكاية نور🌹🌷🌹


من البارت الاول حتي الخامس

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 نور وشروق part 1 (اروى محمد)


ياااه كدا هتاخر علي الجامعه العربيه اتاخر اوي 


الو... ايوا ي شروق 


شروق: اي ي بنتي انتي فين 


نور: واقفه مستنيه. العربيه 


شروق: طب انا مستنياكي في الكافيتيرا يلا انجزي

للتكمله من هنا 👇👇👇👇👇


إشتراك

تعليقات

close