رواية نور والأسد الفصل الثاني بقلم نور عصام حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
رواية نور والأسد الفصل الثاني بقلم نور عصام حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
اسد طيب يلا عالحجز علي منشوف عيلتك الكبيره دي
نور بردو مصمم ماشي يا باشا انا هنزل بس علشان شكلك متعصب وانا مش عاوزه ازعلك وسكرك يعلي
اسد نعم
نور جريت مع العسكري ونزلها الحجز وبس دخلت
عطيات اهلا
نور غوري يا وليه من وشي
عطيات انتي بتقولي ايه يا بت
نور بقوه قالت بقولك غوري يا وليه من وشي بدل ما اعملها معاكي مش ناقصه بلاوي
عطيات لا دا انتي زودتيها قوي وراحت عليها علشان تضربها
نور مسكت ايدها وقالتلها قسما بالله اشرحك
نبيله مالك يا بت داخله كدا فارده عضلاتك علينا
نور بقولك ايه انتي كمان
نبيله انا هنا اللي بقول ياروح امك
نور استغفر الله العظيم وبصتلها
نبيله هاتي يابت 50 جنيه
نور نععععم يا عنيا ليه ان شاء الله
نبيله علشان طولة لسانك دي هتجيبي 100
نور اقسم بالله اموتكم واروح فيكم ف داهيه
عطيات ايه رأيك بقا هتجيبي 200 جنيه علشان صدعتيني
رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
نبيله لا علي قلة ادبك دي بقو 300
نور اها حد قالكم اني بشتغل علشان اجري عليكم ولا ايه ومره واحده مسكت نبيله من شعرها ورزعتها ف الارض وطلعت من رجل بنطلونها مطوه وحطتها علي رقبتها وقالت حد له شوق ف حاجه رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
عطيات راحت عليها ولسه هتتكلم
نور غوري بدل ما اغزك قبلها وبعدين قالت كل واحده هنا طلع 100جنيه وإلا تقول علي نفسها يارحمن يارحيم
العسكري راح عند الظابط اسد وقاله يا باشا
اسد في ايه يا بني
العسكري يا باشا البت اللي لسه نازله الحجز عامله مشاكل ودوشه وصوتها عالي
اسد بنت المجانين وقاله تعالي معايا وراح لقاها قاعده وكل الستات واقفين ف ركن بعيد نور عصام
نور اول ما شافته قالت نورت يا باشا
العسكري قالها قومي يا بت اقفي
نور ببرود وقفت وقالت خير
اسد قاله هاتها وتعالي ورايا وبس دخل مكتبه
العسكري زئها ډخلها
نور ايه الغباء دا الله
اسد روح انت يا عسكري واقفل الباب
نور لا يا باشا باب ايه اللي يتقفل علينا
اسد بصلها
نور من غير ما تبصلي يا باشا الشيطان شاطر وانا زي ما انت شايف حلوه واموره وكيوت ومن عيله كبيره واكيد فيا الطمع يعني
اسد بأرف حلوه وكيوت
نور ومن عيله كبيره قوي قوي يا باشا
اسد اسطوانه هي بقا
نور انت بردو مش مصدقني ياباشا
اسد انا عاوز افهم انتي طلعتيلي منين اخرسي شويه وبطلي رغي ايه دا روايات بقلم نور عصام
نور طلعتلك ف البخت يا باشا
اسد هنهزر
نور هو انت طول يا باشا تهزر معايا
اسد نعم
نور ايوا يا باشا اصل انا فرصه متعوضش انت مش واخد بالك ولا ايه
اسد اقسم بالله اديكي بالبونيه ف وشك
نور واهون عليك يا باشا وشي الكيوت دا بتشلفط
اسد اخرصي ومش عاوز اسمع صوتك
نور طيب وبالنسبه للنفس يا باشا ايه
اسد بصلها ورفع حاجبه
نور قعدت عالكرسي المقابل ليه وقالت خلاص يا باشا انا كنت عاوزه ادردش معاك واغيرلك مودك لاني شيفاك عصبي
اسد انا قولتلك اقعدي
نور ما هو مش معقول يا باشا هفضل طول اليل واقفه
اسد استغفر الله العظيم
نور خليني امشي بقا يا باشا
اسد ببرود قالها لأ
نور ليه كدا بس يا باشا والله انا تعبانه طول النهار ونص اليل
اسد بصلها وبيحاول يكتم ضحكته علي كلامها
نور بالله عليك يا باشا مشيني بقا معتش قادره
اسد لا كيفي كدا
نور كيفك
اسد ومزاجي كمان
نور كيفك ومزاجك انت طلعت منهم ولا ايه يا باشا طب قولي وانا اريحك
اسد بمكر قالها وهتعرفي
نور لا يا باشا متفهمنيش غلط انا قصدي اجبلك مخډرات وديتول للكيف
اسد ديتول
نور ومخډرات
---
عدت عادي
اسد عرفه لو
نور والله يا باشا انا معرفه
اسد هنستظرف
نور طب اعملك ايه بس يا باشا ما انته مبهدلني معاك
اسد الصوت شويه ممكن وبص ف الورق اللي قدامه
نور بصتله وبعدين قالت تعرف يا باشا انا حسه اني اعرفك
اسد بصلها ورفع حاجبه
نور هو احنا متقبلناش قبل كدا
اسد بصلها بأرف علشان يغظها
نور فهمته وقالت براحه علي نفسك شويه يا باشا دا اللي انا بشبهك بيه دا من عيله كبيره قوي اللي انا منها طبعا ومش اي حد دا اخويا وحبيبي وصاحبي وكل حاجه ليا وبعدين اتنهدت بقلمي نور عصام
اسد بصلها وقال حبيبك
نور ايه يا باشا هو طلع قريبك ولا ايه
اسد نفسي اعرف انتي مش بتخرصي ليه ف ام الليله اللي مش فايته دي
نور يا باشا صدقني انا من عيله كبيره ومينفعش اللي انته عامله فيا دا ورجوعي متأخر دا بسبب شغلي خليني امشي
اسد بنفاز صبر طيب انا عاوز اشوف حد من عيلتك الكبيره دي اتصلي بحد يجي يضمنك ويخرجك
نور لا يا باشا انا احب اعتمد علي نفسي
اسد اممم هنجيب ورا اهو
نور لا طبعا بس انا محبش حد يتعب علشاني وكمان زي ما انته شايف الدنيا ليل واكيد نامو يرضيك اقلقهم ف وقت زي دا اكيد ميرضكش
اسد بصلها قوي ومش بيتكلم
نور ايه يا باشا عجبتك
اسد بصلها پحده
نور عادي يا باشا ما هو كل اللي يشوفني يعجب بيا وانا طبعا مش بعبر حد
اسد لا والله وبعدين قالها دا مين اصلا اللي يرضي يبوصلك ولا يعبرك انتي مش شايفه نفسك ولا ايه
نور بصت لنفسها وقالت قمر يا نور قمر يا قلبي
اسد ابتسم وبعدين قالها اسمك نور
نور حلو صح
اسد بعند فيها قالها زي الزفت
نور شكلك غيران مني يا باشا اي نعم انت امور وموز وعنيونك تجنن بس بردو انا احلي منك
اسد انتي بتعاكسيني يا بت ولا ايه
نور بصراحه اه وانجز بقا عاوزه امشي الفجر هيأذن
اسد مفيش خروج من هنا اللي لما تتعرضي علي النيابه
نور نيابة ايه يا باشا كل دا علشان معايا مطوه بحمي بيها نفسي اسمحلي يا باشا اقولك انك جاي عليا ومتطهدني
لسد ليه هو انا اعرفك قبل كدا بقلمي نور عصام
نور قلبي حاسس ياباشا وانا قلبي عمره ما كدب عليا ابدا
اسد قام وقف وقالها خليكي هنا لحد ما ارجع
نور هتروح فين يا باشا بعد كل الوعود اللي وعدتهالي كدا تخلي بيا كدا تغدر بيا مكنش العشم يا باشا
اسد حلو قوي المشهد دا
نور عجبك
اسد جدا اجهزي بقا للي بعده علي ما اصلي الفجر وارجع
نور حقك بردو يا باشا تكفر عن غلطتك معايا
اسد بصلها وقفل الباب
نور قالت اااه ياني هو انا كنت ناقصه واتنهدت وقالت امته هترتاحي يا نور امته بس ومالت بدماغها عالمكتب
اسد بعد شويه رجع
نور اول ما شافته قالت بص بقا يا باشا انا لازم امشي دلوقتي ومن غير ولا كلمه منك بقلمي نور عصام
اسد دا ټهديد دا ولا ايه
نور ايوا يا باشا علشان الساعه بقت خامسه والشمس قربت تطلع وانا مش مسؤله عن اللي هيحصل
اسد عوج بوئه
نور من غير عوجت بوئ انا لازم اختفي دلوقتي
اسد مالك يا بت انتي اټجننتي ولا ايه
نور يا باشا هو ينفع الشمس تطلع والقمر لسه موجود
اسد نعم يا ختي وبدأ يفهمها
نور يرضيك يعني يا باشا الشمس تطلع ف وجود القمر وتحصل كارثه كونيه وبعدين قالتله شكلك مصر تقضي علي الكره الارضيه عموما يا باشا انا حظرتك وعلشان اخلي
---
مسؤليتي انا هبلغ الاعلام انك السبب بمنعي من الاختفاء
اسد اقسم بالله انا لو قومتلك هديكي بالبوكس ف وشك
نور بوكس ولا بونيه يا باشا حدد موقفك وببردو قالت الا هو البوكس ولا البونيه الاقوي وايه الفرق بينهم
اسد خلاص جاب اخره منها ولسه هيرد
العسكري خبط ودخل ومعه كيس حطه وخرج
نور ايه لا يا باشا اوعي تكون قنبله وعاوز تفجرها وتخلص مني ولا تلبسهالي وتقول انها بتعاتي
اسد ثواني وهقطعلك لسانك دا وفتح الكيس وقالها يلا افطري الروايه حصري علي جروبي روايات بقلم نور عصام
نور لا يا باشا انا مش باكل الا بفلوسي وبعدين من امته الحنيه دي دا انا من وقت عرفتك وانت حارق دمي
اسد اطفحي وانتي ساكته
نور مستحيل ادفع الاول متقلقش دا انا حتي حسابي ف البنك بالملاين
اسد خلاص اعزميني انتي
نور عيب عليك يا باشا تبقي ملو هدومك كدا واعزمك
اسد بنفاذ صبر قالها اخلصي ف يومك اللي مش عاوز يخلص دا والباب اتفتح
نور بصت لقت شخص باين عليه الهيبه قامت بسرعه وقالت الحقني يا باشا الحقيني يا حكومه الحقووووني يا ناااس
اسد بصلها واڼصدم
اللواء شكري ف ايه مالك
نور الحقني يا باشا اغيتوني ياناس
اللوا شكري مالك يا بت
نور قالت الباشا الصغير يا باشا مبهدلني ومعذبني من امبارح وكمان دخلني الحجز وخلي النسوان اللي هناك ضړبتني وعورتني وكل دا ومكفهوش جاب الرجاله بتوعه وعدموني العافيه السهره كانت عليا يا باشا دا انا معتش فيا حيل يا باشا دا انا مش نافعه تاني يا باشا
اللوا شكري بص ل اسد ووو
اسد بصلها وقال انا انا عملت فيكي كدا
نور وهو انا هتبلي عليك يا باشا ولا ايه
اسد يا بنت ال
نور ااه ياني اه يا نور يا اللي معتيش نافعه نفسك وصحتك راحت بلاش اااه ما هو الواحد كدا علشان غلبان مش عارف ياخد حقه ف البلد دي ما هي البلد دي كدا بس علي مين هو انا اي حد انا من عيله كبيره قوي ومش هسكت
اللوا شكري بصلها وابتسم وشاف الاكل اللي عالمكتب وكمان عارف ان اسد مستحيل يعمل كدا
اسد بغيظ فيها قالها انتي كمان هتغلطي ف البلد
نور اغلط فيها ليه هي ليها حاجه عندي انا بس الاقي فرصه وقسما عظما منا قاعده فيها ثانيه واحده نور عصام
اسد كمان مش عجبك حال البلد
نور انت مصر تلبسني قضيه وخلاص مالك يا باشا وبصت للوا شكري وقالت شوفت بعينك يا باشا بيعاملني ازاي
شكري ببتسامه قالها اسمك ايه
نور قالت نور الجوهري
اسد قالها نعم
نور ايه هو الاسم عليه قضيه ولا ايه يا باشا ولا يكون مش عجبك ولا
اللوا شكري لا ابدا دا اسم جميل وبصله وقال في حاجه اسمها تشابه اسماء يا باشا
نور والله انتي عسل مش الباشا الصغير اللي خلاني اكره الشرطه والداخليه باللي فيها الله يحرقهم كلهم وبعدين برقت عيونها وقالت إلا حضرتك ياباشا
اللوا شكري ايه اللي جابك هنا
نور الباشا جبني باليل ومش راضي يمشيني وانا معملتش حاجه ومستحيل حتي اغلط ف الشرطه ولا الدخليه هي سايبه ولا ايه كل من هب ودب يغلط نور عصام
اسد اخرصي يا بت انتي
اللوا شكري لحظه بس وبعدين قالها بكل ابوه وحنان ايه اللي طلعك باليل ف وقت متأخر كدا
نور اعمل ايه يا باشا اكل العيش
اللوا شكري انتي بتشتغلي
نور ايوا بشتغل ف مطعم
اللوا شكري طيب ليه مش بترجعي بدري علشان انتي بنت
نور اعمل ايه يا باشا للاسف هو دا الوقت اللي لازم اروح
---
فيه المطعم وللاسف بردو لازم اتأخر بقلمي نور عصام
اللوا شكري ليه
نور علشان بدرس
اللوا شكري انتي بتدرس
نور طبعا يا باشا انا وبلا فخر ف كليه هندسه سنه خامسه
اسد اتفاجئ بكلامها
اللوا شكري اعجب بيها وبعدين قالها طيب وابوكي موافق انك تشتغلي وانتي بتدرسي والكليه صعبه
نور بحزن بابا الله يرحمه
اللوا شكري بصلها بزعل وبعدين قالها طيب وولدتك مش قلقانه عليكي وخاېفه
نور والدموع ف عيونها قالت ماما الله يرحمها
اللوا شكري اشفق عليها ولسه هيتكلم
نور فاقت لنفسها من حاله الضعف اللي هي فيها وبعدين قالت عادي يا باشا اني اشتغل واصرف علي نفسي ولا عايزني اشحت يعني ولا اسړق
اللوا شكري لا طبعا دا انتي بنت بمېت راجل بس ياريت تروحي بدري شويه
نور اعمل ايه الصبح بروح الكليه وبعد الظهر بروح الشركه اللي بدرب فيها علشان دي اخر سنه وبعد ما بخرج منها بروح المطعم وبتكون اخر ورديه منهم لله بقا
اللوا شكري مين
نور الناس البارده اللي معندهم ډم وبيجو ياكلو متاخر
اللوا شكري هههههه
نور قربت منه وقالت خليه يمشيني بقا علشان عندي محاضره الساعه تمانيه
اللوا شكري قالها متقلقيش انتي زي بنتي وصدقيني انا معجب بيكي جدا وبشخصيتك دي
نور تسلملي يا عسل
اسد واقف هيولع منها
نور شوفت بيبوصلي ازاي اعوذ بالله ولا كاني قټلت ابوه
اللوا شكري ههههههه وبعدين قال ل اسد مشيها يا باشا
اسد اومئ بعيونه
روايات بقلم نور عصام
اللوا شكري قالها خدي يا نور دا الكارت بتاعي لو احتاجتي اي حاجه كلميني ف اي وقت
نور لا لا يا باشا انا محبش حد يبقاله جميل عليا انا احب اساعد نفسي بنفسي
اللوا شكري واسد ف نفس التفكير قالو عزة نفس وكرامه واعجبو بيها جدا
اللوا شكرا طيب معلش خديه ومش ضروري تكلميني علشان مساعده كلميني علشان اتطمن عليكي انا قولتلك انك زي بنتي موافقه جروب روايات بقلم نور عصام
نور امري لله ومدت ايدها وخدته
اللوا شكري ابتسم وطبطب عليها وبعدين قالها فين اهلك يا نور انتي مش عندك عيله
نور للاسف ياباشا ماټو كلهم غرقانين
اللوا شكري بصلها واستغرب
اسد قالها دا اللي هو ازاي يعني اومال العيله الكبيره فين
نور للاسف العيله كلها ركبت مركب وكانو بيتفسحو بس قضاء ربنا نفذ والمركب ڠرقت وملقوش منها غير العلم
اللوي شكزي ابتسم علي طريقتها ف مزحها
اسد اه وانتي بقا كنتي ف السبت والوحيده اللي نجت
نور اعمل ايه يا باشا نصيبي اني اعيش هعترض انا
اللوا شكري ابتسم وبعدين قالها ربنا يحفظك يا حبيبتي
نور حبيبتي لا ياباشا دا انت كدا داخل علي طمع عرفت بقا اني من عيله كبيره وحلوه واموره وكيوت قولت
اللوا شكري قاطعها وقال بهزار والله ما قولت حاجه
نور هههههه وبعدين قالت شوفت يا باشا اهو قاعدتين معايا وتبقي ابن نكته
اللوا شكري بصلها
نور غمضت عين وفاتحه التانيه وقالت ابن بلد تمشي
اللوا شكري هههههه وبعدين قالها دا انتي حكايه
نور حكايه جميله خليه يمشيني بقا
اللوا شكرا هتمشي بس متجيش هنا تاني
نور اوعدك وبعدين قالت لا لا بصراحه مش هوعدك قوي علشان انا ممكن اجي اتطمن علي حضرتك محدش عارف الظروف فيها ايه الرواية حصري علي جروبي
اللوا شكري بمرح دا انتي عجبك القسم بقا
نور بصت ل اسد وقالت دا عجبني القسم واللي شغالين ف الاسم يااااه علي جمال الاسم وعيون القسم
اسد كان محرج جدا من كلامها وعاوز ېقتلها
اللوا شكرا ههههه وبعدين قالها ربنا يوفقك وخرج
نور شوفت الناس المحترمه
اسد نعم
نور ياااه جمال ايه وطيبة ايه ووقار ايه وهيبة اية ياااه لو كل الناس
---
كدا زيه رجل جنتييييل بصحيح
اسد قالها جنتييييل اسمها جينتل
نور انت مالك انته انا اللي بقول يبقي براحتي
اسد لف وراح ناحيتها وقالها دا انتي نهارك اسود
نور بتبعد وقالت ايه يا باشا انت هتتحول ولا ايه
اسد هتحول هو انتي لسه شوفتي مني حاجه
نور لا انت فاكرني لوحدي دااا
اسد قاطعها وقال ماخلاص العيله الكبيره ڠرقت مين بقا هينجدك مني
نور قالت انا مش لوحدي يا باشا انا معايا اكبر راس ف القسم وبصت ف الكارت وقالت اللوا شكري علي سن ورومح
اسد قرب منها ومد ايده ولسه هيمسك دماغها
نور حلو قوي كدا قضية تحرش وف القسم وربي اوديك ف داهيه انت والقسم كله
اسد مسكها من قفاها وهو علي اخره
نور ايه يا باشا عيله وغلطت انت هتعمل عقلك بعلقھا
اسد بيرجها وبيقول عيله
نور بلاش مسكة المخبرين دي يا باشا برستيجي يبوظ
اسد راح عالباب وفتحه وقالها عرفه لو شوفت وشك تاني
نور قاطعته وقالت بكرا ټندم يا جميل وانت اللي تتمني تشوف وشي الكيوت دا بقلمي نور عصام
اسد قرب خطوه عليها
نور جريت من قدامه
اسد دخل وابتسم وقال ېخرب بيتك رغيك وكمان اللوا مسلمش من لسانك اللي عاوز اقطعه وابتسم مره اخري وقال بس عسل وډمها شربات
نور بس خرجت من القسم لقت توكتوك بيخبط ست كبيره جريت عليه وقالت انت اعمي ولا حمار مش تخلي بالك
الراجل انا اللي اخلي بالي ولا هي اللي ماشيه نايمه
نور هي مين دي اللي ماشيه نايمه يا متخلف انته
الراجل احترمي نفسك يا بت انتي
نور انت كمان بتغلط يا حيوان دا بدل متتأسف وتقولها اذا كانت محتاجه تروح مستشفي وتتطمن عليها
الراجل اتأسف لمين غوري يا بت من وشي انا مش ناقص اشكالك عالصبح
نور راحت عليه وقالت انا هوريك اشكالي دول هيعملو ايه وف لحظه خبطت دماغه ف التوكتوك وراحت علي الست وباستها وقالتلها حصلك حاجه اوديكي للدكتور
الست تسلمي يا بنتي ربنا يحفظك واذا بالراجل جاي علي نور علشان يضربها
جروب روايات بقلم نور عصام
نور راحت مصوته وجي امن من اللي وقفين قدام القسم وطلعوهم فوق وطبعا نور عماله تزعق وټشتم الراجل
اسد فتخ الباب وقال ايه الدوشه دي في ايه وبصلها
نور بصتله وقالت نسيت اقولك صباح الخير ف رجعت
اسد طيب تعالي ياختي اصبح عليكي بطريقتي
نور دخلت وقالت لا يا باشا متفهمنيش غلط
الراجل يا باشا البت دي فتحت دماغي
اسد ومش مكسوف
نور انا محصلش دا كداب يا باشا
الراجل انا بردو اللي كداب
نور ايوا انته
اسد بسسس وبعدين قال ايه اللي حصل
الراجل انا هحكيلك يا باشا
نور وتحكيله ليه هو انا لساني مقطوع
اسد لا سمح الله ودي تيجي بردو
نور بصتله وقالت اسمع يا باشا انا بعد ما نزلت من عند حضرتك بعد السهره الجميله اللي قضناها سوا
اسد نهار ابوكي اسود انتي هتوديني ف داهيه
نور اهدي بس يا باشا واسمعني انا بس خرجت من القسم يشاء السميع العليم اشوف الراجل الحقېر دا بيخبط الست دي بالتوكتوك بقلمي نور عصام وكمان نزل يشتمها ولما بقوله عيب كدا المفروض تتأسفلها وكمان تشوفها لو محتاجه تروح لدكتور لقيته زعق فيا يا باشا وشتمني وضړبني
الراجل محصلش يا باشا
نور طيب احكم انت يا باشا وبصت للراجل وقالت حصل انك خبط الست الطيبة دي
الراجل ايوا بس ڠصب
نور قاطعته وقالت حصل انك اهملت فيها ومرضتش تسألها جرالها حاجه ولا
الراجل ايوا منا كن
نور قاطعته وقالت حصل شتمتني
الراجل ايوا انتي اللي
نور قاطعته وبصت ل اسد وقالت ليس لدي اقوال اخري
الراجل لا يا باشا
---
مش زي ما هي قالت كدا دي ضړبتني فتحت قرني واهو قدامك بڼزف ولازم اعمل محضر
اسد يعني انت مصمم تعمل محضر
الراجل ايوا يا باشا انا لازم اوديها ف ستين داهيه
نور راحت جنب الراجل وبصوت هامس قالت اعمل محضر وانا اعمل محضر انا كمان واقول انك خطفتني واتحرشت بيا والست دي هي الي شافتك وطبعا الحجه هتشهد معايا لقلة أدبك معها بقلمي نور عصام وانت عارف بقا القانون دلوقتي ف التحرش مؤبد والاغتصاب اعدام
اسد سمعها وقال ف نفسه يخربيت جنانك
الراجل بصلها وقالها محصلش داكله
نور لا حصل وكمان وانت بتخطفني ربطتي وسحلتني ورا التوكتوك وعذبتني ودي لوحدها چريمه تالته
الراجل بصلها
نور ها قولت ايه اعمل المحضر ولا تعتذر ليا انا والحجه
الراجل كمان اعتذر بعد اللي عملتيه فيا
نور خلاص علي راحتك بقا وراحت عند اسد وقالت انا هقدم بلاغ ف الراجل دا انو
الراجل بسرعه قال خلاص انا هتنازل يا باشا
اسد بصلها
نور رفعت قامتها لفوق وما اهتمت بنظراته
اسد كان عاوز يقوم پخنقها وبعدين قال يعني هتتصالحو
الراجل ايوا يا باشا
نور بصتله
الراجل راح عليهم وقال انا اسف يا حجه حقك عليا انا غلطان
نور رفعت حاجبها الراجل قالها انا اسف يا انسه
اسد تمام اتفضل روح وخد الحاجه ف طريقك وياريت تروح اي صيداليه علشان چرحك دا
الراحل حاضر يا باشا
نور راحت علي الست وباست جبينها
اسد اعجب بطيبة قلبها
الست دعت لها وقالت ربنا يسترك يا بنتي ويحفظك من ولاد الحړام ويسعد قلبك دنيا واخره
اسد قال امين
نور ابتسمت لها وبعدين الست خرجت ونور بصت ل اسد وقالت عن ازنك بقا يا باشا
اسد علي فين انتي لسه هتشرفينا
نور ليه حضرتك انا معملتش حاجه
اسد بقا تفتحي قرن الراجل وتقولي معملتش حاجه
نور هو اللي قرنه طويل ويستاهل فتحه
اسد قال لمي لسانك وايدك الطوال دول علشان المره دي جت سليمه محدش عارف المره الجايه هيحصل ايه وانتي فهماني طبعا
نور شوف ازاي
اسد شوفتي العمي
نور الشرطه بتدعي عالشعب وف لحظه خبط ودخل ظابط صغير وواضح عليه انه خريج جديد
عثمان ضباح الخير يا باشا
نور واو ايه القمر دا ولفت حوليه وقالت تصدق انا كان نفسي ادخل الشرطه قوي بس للاسف
عثمان بصلها
نور قالت انا من عيله كبيره قوي ومرضيوش وقالو شرطة ايه وزفت ايه الي انا هدخلها
عثمان احترمي نفسك يابت وانتي بتتكلمي
نور ياخلاثي عالعسل ببدلته البيضا دي
اسد بغيظ قالها عجبك
نور ببردو قالت قوي قوي يا باشا تحسه كدا حمامه بيضا يااااه واتنهدت وبعدين بصت ل عثمان وقالت اسمك ايه يا قمر انته
رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
عثمان ابتسم وبعدين بصلها بأرف
نور پغضب قالت براحه ياض علي نفسك انت متعرفش انا مين ولا ايه
عثمان انتي بتكلمي مين يا بت كدا
نور اوعي تكون فاكر علشان قولتلك كان نفسي ادخل شرطه تتغر لا يا بابا انا المهندسه نور 96 مش زيك داخل ب 60 فوق يا بني انا طالبه متفوقه وانت فاااااااش ل وتلاقيك كمان داخل بواسطه نور عصام
عثمان انتي نهارك ازرق انهارده
نور ياريت يكون منقط ب اسود علشان انا بحب الاسود
اسد بنفاذ صبر قالها عرفه لو شوفت وشك صدفه هعمل فيكي ايه
نور ابقي حاسب الصدفه انا ذنبي ايه وبصت ل عثمان وقالت انت عامل كروت
عثمان بصلها واستغرب
نور شكلك صغير ولسه معملتش مش مهم قولي اسمك ايه
عثمان ببلاهه قالها عثمان
نور الللللله يا جمالك يا عثمان يا حلاوتك يا عثمان
نور انا اسمي نور وممكن تقولي نونو عادي وكمان ممكن تقولي رورو مفيش مشكله
وكمان ممكن تقولي ووو
عثمان ايه وووو دا
نور حرف الواو اللي ف اسمي
اسد قام وقف وخبط عالمكتب بايده
نور جريت عالباب وقالت بااي عثمان وقفلت
عثمان مين المجنونه دي
اسد ايه اللي حصل
عثمان احم كل شئ تمام زي ما حضرتك طلبت
اسد تمام علي شغلك يلا دماغي صدعت هروح ارتاح شويه وانت بلغني اول باول بالاخبار
عثمان تمام يا باشا
اسد نزل لقي
نور واقفه مستنية مواصله
شاب بيعاكسها وبيقول مالو القمر وقف حيران
نور بأرف قالت غور ياض من وشي
اسد راح عليها وبحدة قال ف ايه وبص للشاب جري ف لخظه
نور علي فكره انا مش محتاجه حد يدافع عني واعتقد شوفت بنفسك رواية نور والاسد بقلمي نور عصام
اسد حط ايده علي راسه وبعدين قالها تعالي اوصلك
نور اسفه يا باشا انا ساكنه ف منطقه شعبيه ومحبش حد يتكلم عني وحتي لو مكنتش ف منطقه شعبيه توصلني بتاع ايه ها ولا هو انت عاوز تقعد معايا علي انفجار وخلاص
اسد تصدقي انا غلطان غوري ايكشي تتخطفي مش تتعاكسي وبعدين ف نفسه قال ايه انفجار
نور شاورت لتاكسي وركبت
اسد ركب عربيته وفضوله خلاه يمشي وراها
وبعد بعض الوقت
نور وصلت واول ما نزلت صوتت
لاتلهكم القراءه عن الصلاه وذكر الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم
جميع الروايات كامله من هنا 👇 ❤️ 👇
اعلموا متابعه لصفحتي عليها الروايات الجديده كامله بدون روابط ولينكات من هنا 👇 ❤️ 👇
❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺💙🌹❤️🌺


تعليقات
إرسال تعليق