أخر الاخبار

رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والأخير بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

 رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والأخير بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية جوازه مؤجله الفصل الحادي والثلاثون والثاني والثلاثون والأخير بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 


صباح لفت راسها بخوف من الصوت رجعت لورا بصدمه وهي بتتكلم بتلعثم: صفيه!!!!؟؟

صفية قربت عليها : ايوة صفيه ولا عايزاني امو'ت ياصباح

صباح بترجع لورا بخوف : انتؤ ازاي عايشه ازااااي

صفية : معقولة عايزاني امو' ت واسيبك ياصباح

عثمان : صبآح انتي طالق طالق بالتلاته

صبآح : غور انت ومراتك وابعدت عن حياتي بقا

وجايه تمشي صفيه مسكتها من ايدها ضر'بتها بالقلم بقوه : انتي عايزة تمشي من غير مااديكي هديتك

صبآح بإستغراب : هديه اي

وفجأة جه البوليس واخدها وهو بيجرها في المطا

صباح بصريخ:والله ماهسيبكو والله ماهسيبكووو

صفية بصت لعثمان وهو بيسندها

فلاااش بااااك

عثمان جري علي الحفره وفضل يحفر يحد اطلعها وهو بيعيط كانت فاقده النفس

جري بيها على المستشفى بأسرع وقت

بعد مرور ساعتين

الدكتور بيخرج بحزن : المريضه عدت الخطر بأعجوبه بس هنضمد جر'حها وتقدر ناخدها بكرة بس خد بالك منها كويس

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نيڤين بإنهيار وعياط :انت مستحيل تعمل كدا مستحيل تفكر تعمل كدا صح

شهاب :ومفكرش لي ولا لتكوني مش عايزاهم ياخدو مزاجهم كويس زي

نيڤين : مزاج اي انت ازاي حقير كدا

شهاب طفي السيجاره وقرب عليها وهو بيحسس علي وشها بشهو'ه :بقولك اي ياحبيبتي انا اقول اللي انا عايزة ويتنفذ بالحرف الواحد

نيڤين :انت ناسي اني مراتك حرام عليك ياشيخ انت المفروض تحافظ علي شرفك مش القرف اللي انت بتمعله

شهاب : لا مش قرف ولا انتي عايزه زين وانا نتسلى وهما لا

وقام بيلبس البنطلون ببرود :يلا جهزي نفسك عشان اصحابي علي وصول يامزه


كان لسه هيخرج من الاوضة مسكت السكي'نه وحطتها في بطنه بعياط هستيري وصوت مبحوح في ودانه :بكرهكككك

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين :وانا مشتاق عايز اظلمها معايا كفايه يحد كدا

طبيبه النفسي (إبراهيم) :بس انت كدا بتظلمها اكتر يازين

زين وهو باصص للسقف بدموع :بس لو فضلت معاها هأذيها اكتر

إبراهيم بإستهزاء:وانت كدا م بتأذيها

زين بيقوم بعصبيه:عايزني اعمل اي اكمل وانا مش راجل

إبراهيم :وهي قالتلك انها راضيه

زين بدمووع شديده :لو راضيه دلوقتي مش هتكون راضيه بعدين انا مش قادر ابص في وشها

إبراهيم :ومين قالك انها مش هتبقي راضيه انت جربت

زين بحزن وكسره:اجرب اي يادكتور اجرب اي انا عملت كل حاجه عشان اكون كويس والعلاج متحققش غير 70 في الميه يعني هفضل عااجز

إبراهيم: طالما انت فاكر كدا هتفضل ناقص في عين نفسك دايما

بيرن التلفون كتير

إبراهيم :رده يازين

زين :اكيد هي وانا مش هقدر ارد.

إبراهيم :صدقني انت كدا هتخسرها

زين قام بعصبيه افتكر ان هي شاف اسم الدكتور

زين رد بخنقه : الو

الدكتور : زين بيه وصلت نتايج تحاليلك وتقدمك بيزيد وصل ل90 في الميه كمل يازين بيه وهتوصل

زين بيقع منه التلفون : ازاي ده يحصل ازااي

إبراهيم بصدمه : اي الل حصل

زين : انا قربت اتعافى وانا جنبها ياإبراهيم

إبراهيم : روحلها واعترفلهااا يازييين

زين بيجري يركب العربية ويوصل القصر بينده عليها لا رد بيدخل الاوضة عينة تبرق من الصدمة ويصرررخ ووووو....!!!!؟

(اللي هيخمن شاف اي هيبقي ليه هديه 🥺♥️)


الفصل 32 ♥️ جوازه_مؤجله ♥️

ريتال كانت شنق'ت نفسها ومغمي عليها شافها وهي متعلقه في السقف حس بصعقه كبيره!!!

بعد دقايق زين فاق  جري عليها واخدها وقف على الكرسي وهو بيحاول يفك الحبل بعياط هستيري : ابوس ايديكي فوق ابوس ايديكي لا متسبنيش ياريتال ابوس ايديكي

بينزل وهو بيهزها علي السرير كان نفسها شبه مختفي : ابوس ايديكي لا لا متسبنيش ابوس ايديكي

اخدها بسرعه وركب العربيه دخل بيها المستشفي وهو بيصرخ : الحقو مراتي الحقو و مراااتي ابوس ايديكو مراتي بتمووو'ت

الدكتور بصوت عالي : دخلوها الطوا*رئ بسرعهههه

الممرضين بياخدوها الطوارئ زين بيجري وراهم ويحاول يدخل الاوضة بيوقفوه  بعصبيه

بيقع علي الارض من انهياره بيلاقي ورقه علي الارض

بيفتحها يقراها

عارفه ان مش هكون معاك دلوقتي بس كنت عايزاك تحس بيا كنت عايزاك تفضل جنبي انا محبتش حد قدك ولا هحب بس خلاص طالما عايز تطلقني انا مش هعرف اعيش صدقني مش هعرف اعيش مع السلامه يازين الرجال

يفوق علي صوت الدكتور

الدكتور: زين بيه زين بيه

زين : هي كويسه ابوس ايديك طمني

الدكتوره: المريضه ما'تت

زين بتقع منه الورقه وهو بيحاول ينطق : انت بتقول اي انت اي اللي بتقوله

بيزقه بسرعه ويقتحم الاوضة بعصبيه بيقرب عليها وهو منهار من العياط : قومي قومي ياريتال انا والله ماهعرف اعيش قومي بقا عشان خاطري

الدكتور وهو بيسحبه بعصبيه : المريضه ما'تت افهم افهم مفيش نفسسسس افهممم بقا مراتك ما'تت...!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب بيشدها من شعرها لورا ويشد السكي'نه اللي في بطنه بيتكلم وهو بيحاول يكون ثابت : وانتي فاكره انت كدا همو'ت

نيڤين : طلقني كفايه بقااا

شهاب بيسيب ايديها : عايزة تمشي امشي انا خلاص مش عايز ابقي مع واحده رفضاني

نيفين  بإستغراب ترجع لورا : غريبه عليك

شهاب وهو بيرجع لورا بيحاول يقف الد*م بينزل منه كتير

نيڤين بخوف بتقرب عليه :انت كويس

شهاب بيشد ايديها بغضب ويزعق:خلاص كفااايه اطلعي لو عايزة يلاااا

نيڤين: انت عايزني امشي عشان يقولو اني مو'تك صح

شهاب :مش هقول خدي السكي'نه وبصماتك فيها يلا بقا اطلعي برااا

نيڤين حست انها خايفه عليه اوي حست بنغزه غريبه اول مره تحس بيها قربت عليه ومسك ايديه بشده : انت هتقعد ونشوف الجر'ح

جريت للحمام عشان تجيب الاسعافات  الأولية قبل ماتخرج كان هو دخلت وقفل باب الحمام

نيڤين بخوف : انت بتعمل اي

شهاب قرب عليها وهو بيهمس: انتي عايزة تمشي لي

نيڤين بتحاول تبعد لكن يقربها اكتر : قولي عايزة تمشي لييي

نيڤين كانت ساكته مش عارفه تنطق قرب عليها اكتر وبيبو'سها وهي بتتجاوب ولكن فجأه....!

الفصل الاخير ♥️جوازه_مؤجله ♥️

لا ريتال مش يمكن تمو'ت لا انت بتخرف اكيد بتخرففف

الدكتور :يازين بيه صدقني مش بأيدي بس المريضه ما'تت للأسف

زين وقع في نص الغرفه بعياط : مستحيل امو'ت وتسبني مستحيل تسبني انا كنت عايز اقولها حاجات كتير

الدكتور : ازاي

زين بص ليه بكسره وانهيار : ريتال مشيت وهي زعلانه مني وهي مكسوره مني

ريتال وهي بتقوم من السرير : بس انت اللي كسرتني يازين

زين قرب عليها بهسيتريا وكل اللي في الاوضة مشيو : ريتال انتي عايشه عايشه

ريتال بدموع: لتكوني عايزني اسيبك يازين الرجال

زين بيقرب عليها وياخد شفتاها في قبلة ساحرة بعد دقايق بيبعد عنها لحاجتها للنفس: انتي كنتي وحشاني اوي

ريتال :هتطلقني يازين

زين بيحضنها بشده وعياط : اطلقك اي ده انا مقدرش اعيش من غيرك ابوي ايديكي سامحيني ياريتال عشان خاطري

بيخرج من حضنها وهو بيمسك وشها

ريتال بدأت في العياط وهي ماسه وشه هي كمان :  مسامحاك كل حته في جسمي مسامحاك بس متسبنيش...!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

كان لسه هيقوم من علي السرير مسكت ايديه بخوف : رايح فين

شهاب :خلاص كدا كفايه الظاهر كدا لازم اطلقك

نيڤين سابت ايديه بكسره: انا اعمل اي عشان تحبني

شهاب : عايزاني احبك ازاي وابني بعيد عني

نيڤين: روح وارجع لابنك ياشهاب

شهاب قام لبس وضمد الجر'ح وهو بيخرج بيبص عليها : نيڤين انا معرفش هرجع ولا لا بس لو عايزة تمشي امشي

وخرج راح الشقه لاقي القرآن شغال الستات كلهم لابسين اسود وامها قاعده بتعيط بحر*قه

شهاب قرب عليها وهو بيبلع ريقه بخوف: نهله فين يامرات عمي

شهيره : نهله ما'تت نهله ما*تت ياشهاب 

جري عليه حمزة وهو بيعيط : ماما مشيت يابابا ماما مشيت 

شهاب بيحضنه بدموع كسره : خلاص ياحبيبي اهدي ماما في مكان احسن من هنا بكتير..! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بعد مرور 6 شهور 

زين : تعرفي ان مش قادر اتحكم اكتر من كدا 

ريتال وهي بتقفل الباب :ومتستحملش لي ياخويا 

زين بتريقه: الله الله يعني بقيت اخوكي دلوقتي 

ريتال قربت عليه وهي بتفك زراير قميصه : انت عارف ان بحبك صح 

زين: وانا بعشق امك بيبدأ يخل'ع قميصها النومي ويبو'سها بشغف وحب وهي بتجاوب معاه بعشق 

بعد ساعتين 

زين وهو بيلعب في شعرها : صباحيه مباركه ياعروسه 

ريتال قربت عليه وحضنته كأنها بتخاف من العالم كله وتطمن في حضنه : يديم وجودك جنبي يازين الرجال 

زين :ياعيون زين الرجال 

صفية بزعيق من تحت : يلا ياولاد بقا الاكل جاهز 

ريتال : يلا يازين ننزل بقا 

زين : انتي مش عارفه انا احساسي اي دلوقتي انا مش عارف عملت اي في حياتي عشان ربنا يرزقني بزوجه زيك 

ريتال قربت عليه وقربت علي شفتا'ه انفاسهم كانت متقاربه: انت عارف ان بعشقك اوي صح 

زين :ماتخلينا هنا ومننزلش بقا 

ريتال بضحك : يخربيتك يازين 

تحت في القصر 

نيڤين : يانهاري مش قادره شكلي هولد 

شهاب : هتولدي اه حبيبتي انتي في السادس عايزة تولدي في السادس

حمزة :بابي هي ماما نيڤين هتجبلي اخ 

نيڤين: اه ياحبيبي ييلعب معاك كتير اوي 

صفية بزعيق :ياحرابي عليهم مش بيطلعو من الاوضة زهقت بجد 

كله ضحك بما فيهم عثمان : مانتي عارفه عرسان جداد وكدا... 

بعد مرور سنه 

ريتال : لا لا الحقوني بولد الحقووووني 

زين بخوف : الحقك اعمل اي انا في المستشفي ياحبيبتي اهو 

عضت ايديه بعصبيه وفي نفس الدقيقة سمع صوت الطفل بتاخده في حضنها وهي بتبص فيه عينيه بعشق :هنسميها حور 

زين : اكيد ياروحي وقرب عليها ويبو'سها بشدة رهيبه بعد دقايق بيبعد عنها لحاجتها للنفس 

ريتال بضحك :زين احنا في المستشفي مش كل ماتشوفني بقا 

زين :اعمل اي هي شفتك اللي ملهاش حل 

كله دخل عليهم 

عثمان : يلا ياحبايبي ناخد صوره حلوة 

نيڤين كانت ميرا بنتها في حضنها وكلهم ابتسمو وهما راضين علي حالهم وفرحانين من حياتهم حاليا ومن الماضي والحاضر والمستقبل.. 

تمت 🥰💙💙

( حبيتك أوضح فكرة بسيطة مهما كان اي حصل صوني جوزك وحافظي علي سمعته طالما بتحبيه افضلي معاه للآخر طالما بيعاملك معامله حسنة استحمليه 🥰🥰واوعي تتجوزي واحد غير اللي قلبك اختاره 🥰اتمني تفتكرو دودو في دعوة حلوة 🥰💙) 

واللي يقرا وميعملش لايك ياويله😂♥️


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close