نوفيلا العشق الأسود البارت الثالث بقلم زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
الدكتور بحزن... لاسف فقدت الذاكره
الشاب بصدمه... ايه
الدكتور... الحادثه مكنتش ساهله عليها ان شاءلله ترجع بسلامه عن اذنك
الدكتور سابو ومشي وهو راح ليها الاوضه وقعد جانبها ويتامل فيها بسغراب من نفسه هو بيعمل كدا ليه
بعد شويه البنت فاقت
قعدتت تصرخ وهو مكنش عارف يهديها ندا الدكتور جه ليه بسرعه وقعدوا يحاولو انهم يهدوها بس كل مده تزيد اكتر واكتر لحد ماجابو ليها حقنه مهدئه وهديه ونامت تاني
الشاب كان مزهول من اللي بيحصل... اكيد وراكي سر كبير ولازم اعرفوا
❤❤❤❤❤❤
عند رجاله الامبراطور
الدنيا هديت خالص وعم الصمت
واحد من رجاله الامبراطور واسمه حسين... اكيد اللي حصل دا بيدل ان اللي بيلعب مع الامبراطور دا غبي اوي وكشف نفسه بنفسو
واحد تاني واسمه نبيل... مين هو
حسين... اكيد من الشباب اللي الامبراطور دمر*هم
نبيل... دول بيلعبو في عداد عمرهم هنعمل ايه
حسين... الاوامر بتيجي لينا من فوق هسال الامبراطور واعرفك
نبيل... ماشي
مشي حسين ونبيل ابتسم بشر... هنلعب بد*م تاني وشد الزي*ناد بتاع المسد*س بتاعو
وهو بيضحك
❤❤❤❤❤الصبح
صحيت البنت لقت نفسها في اوضه غريبه غير بتاعت المستشفى
صحيت مخضوضه وخايفه لقت الباب بينفتح وبتدخل منه بنت
البنت... ببتسمه.... صباح الخير ياقمر
انا اسمي ليلي وانتي اسمك ايه
البنت... مش عارفه
ليلي.... ان شاءلله هتعرفي ايه رايك اسميكي اسم لحد ماتفتكري
البنت... اوكي بس انتي مين وانا فين ومين جابني هنا
ليلي ببتسمه.... اللي جابك هنا ابيه عمار وانتي في بيتنا وانا ابقي اخت عمار التؤام صحيح مش حلوه زيو بس يلا هههه
البنت ضحكت عليها واتكلمت برتياح.... لا انتي جميله جدا وبعدين في راجل بيبقي احلي من بنت
ليلي... هوش اسكتي ابيه عمار يسمعك يعلقنا كلنا من صوابع رجلينا صوباع صوباع هههههه
البنت.... هههههههه وهيا بتقالدها... صوباع صوباع
قعدوا يضحكو فجاء الباب خبط
ليلي... ادخل
عمار دخل وكان باصص في الارض... عامله ايه انهارده
ليلي ببتسمه... اهو يستي ابيه عمار
البنت رفعت وشها تشوفه لقتو فعلا مز بمعني الكلمه وانه احلي من اخته فعلا
ليلي.... تعال واقف بره ليه
عمار دخل.... حمد لله على سلامتك ياانسه
البنت... ميرسي
ليلي... ابيه تعال اختار معانا اسم للبنوته القمر دي
عمار... وانا مالي في الحاجات دي اختاروا انتو انا بس جيت اطمن عليها ومشي بس قبل مايخرج... ليلي ماما بتقولكم انزلو عشان تفطروا وسابهم ومشي
البنت بضيق... ايه المستفز دا
ليلي بضحك.... ههههههههه ابيه مستفز دا قمر بس عشان انتي لسا متعرفهوش
البنت... بفضول... مش انتو تؤام
ليلي... اه
البنت... امال بتقولي ليه ابيه ليه
ليلي... ببتسمه... لانه اكبر مني بخمس دقايق بس يعني لو انا خرجت الاول كان زمانه بيقولي ابيه 😂😂😂
البنت ضحكت معاها... انتي دمك عسل اوي
ليلي بضحك... عسل نحل ولا شربات ههههه
البنت... الاتنين 😂
ليلي... تعالي ننزل احسن فعلا مانتعلق من ماما
البنت... بكسوف... بس انا قطعتها ليلي... مابسش يلا واخدتها من ايديها ونزلت
لقيو ست كبيره في حدود خمسين سنه
قاعده بتفطر
ليلي... بااحو خير ياماما وبستها من خدها
الست... صباحو ياقمر
البنت كانت واقفه بعيد
الست بحنيه... تعالي واقفه بعيد ليه
البنت قربت وقعدت معاهم
الست... اسمك ايه ياجميله
البنت بحزن... مش عارفه
الست بحزن عليها.... ان شاءلله هتبقي احسن وتتفتكري
ليلي... كانا فوق بنختار ليها اسم
الست... واختارتو ايه بقا
ليلي... لسا
الست... بتفكير ايه رايكم في شروق
ليلي... واو ياست الكل اسم جامد
شروق... اسم شروق حلو اوكي عجبني
وقعدوا يفطروا وليلي اخدت شروق تفرجها علي البيت عشان ماتشبهاش لوحدها وكدا
❤❤❤❤❤
عند الامبراطور
حسين.... اكيد الشباب هما اللي عملوها لازم اقابل الامبراطور بسرعه
حنان دي البنت اللي بتسلم الورق الامبراطور
... مش هينفع صدقني
حسين... حنان افهمي دول عصا…به ولازم يتق*ضي عليهم
حنان باصرار... الامبراطور مش هيوافق
حسين بغضب... هقابل الامبراطور يعني هقبله وزقها ودخل بس انصدم من اللي شافو
حسين بصدمه
❤❤❤❤❤
بليل
عمار جه من الشغل بتاعو وكان تعبان جدا انصدم من اللي شافو قدامه كانت حوريه من حوريات البحر
عمار بصدمه... مين دي
ليلي بضحك... دي شروق
عمار بصلها بصدمه... شروق مين
ليلي... البنت اللي انت جبتها واحنا سمينها شروق ايه رايك
عمار ساب ليلي وراح عندها بتامل واعجاب وهيا كانت مكسوفه اوي من نظراتو
عمار... بعدم وعي... بحبك ❤
الكل انصدموا
عمار جالو اتصال ورد عليه... الو
........
عمار بصدمه... اي قناه
......
عمار جاب الريموت وجاب القناه وانصدموا من الخبر اللي نزل عليها
(انقلاب سياره علي الطريق الصحراوي ليله امس وهذه السياره تبع سلسله الامبراطور للاقتصاد)
عمار بس لشروق لقها وقعت في الارض اغمي عليها
عمار بصدمه.... الامبراطور اللي د*مر شركتي
جه عليه الشابين صحابه
واحد منهم... عمار عارف مين الامبراطور
عمار بصدمه ... مين
الشاب التاني... الامبراطور بنت مش راجل
عمار بص علي شروق اللي واقعه في الارض بصدمه وليلي جانبها هيا وامه بيحاوله يفوقوها
الشاب التاني اسمه ماجد... رن فونه
رد عليه لقي صوت بنت بتصرخ
.... ماااااجد الحقنيييييييييي ووويتبع
❤❤❤❤❤
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق