القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق متسلسل البارت الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

 رواية عشق متسلسل الفصل الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 


رواية عشق متسلسل الجزء الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية عشق متسلسل البارت الاول والثاني والثالث والرابع والخامس والسادس والسابع والثامن بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

امك بتعمل الحمام في البامبرز

=ماتعمل اللي عايزاه

شهد : لا يااخويا انا مش حمل امك وقرف امك ولا ناسي الواد اللي في بطني

آسر: يعني اي ملكيش دعوه دي حماتك

شهد : لا ياعنيا حماتي لكن مش اشيل العك وراها بعدين هي تاكل تلات الاف مره في اليوم لي ولا عايزة فرحانه ان بلم وراها

ساهر بعصبيه : شهد في اي مالك امك لو مكانها كنت هعمل كدا

شهد :لا ياعنيا انا امي مش كدا ولا هتبقي كدا قربت عليه وهي بطبطب علي كتفه اتشطر انت بس وخلي امك زيها

ساهر بيمسك ايدها بعصبيه :انتي واخداني كدا ومتجوزاني كدا اي اللي اتغير دلوقتي بقا

شهد بتزق ايديه بغضب : واخداك اي لا لا مسمعتش يااخويا انا واخداك والحج والحجه في البيت لكن مش في يوم وليله ابقي بحمم امك واغسل تحتها لامؤأحذه

ساهر :يعني انتي عايزة اي دلوقتي

شهد : وديها دار المسنين ياعنييا انا مش ناقصاها ولا ناقصاك

ساهر :انتي بتخرفي تقولي اي انا مش هعمل كدا انتي عارفه امي عندي اي

شهد : حلو اوي يبقي انا أو هي

ساهر : لا لا شكلك اتجننتي

ومشي ورزع الباب في وشها

شهد دخلت الاوضة بقرف :انتي اي مش هتبطلي تعملي حمام ولا اي

عبير كانت بتطلع الحروف بالعافيه : انا اسفه ياحبيبتي والله مش هاكل تاني اسفه

شهد : طب بقولك اي انا هشيل ام البامبرز ده بكره لأن مش قادره دلوقتي انتي عارفه بقا الحمل تاعبني

وخرجت برا فتحت التلفزيون تتفرج

نورا : يعني اي انا مش هخلف تاني

الدكتور: انا اسف بس مفيش امل حاولي تاخدي الادويه وان شاء الله تجيب فايده

نورا بتخرج من المستشفي وكلام الدكتور بيتردد في سمعها بشده وصلت البيت بدموع

شادي :مالك بتعيطي ليه

نورا بشحطفه : انا مش هعرف اخلف ياشادي

شادي بعصبيه :يعني اي مش هتخلفي انتي بتقولي اي

نورا اتصدمت من رده : صدقني عملت كل اللي اقدر عليه بس معرفتش

شادي : لا بقولك اي انا ابويا مستني العيل احسن مااخواتي البنات ياخدو الورث فعشان كدا ياحلوة انتي طالق

نورا : اييي

شادي : انتي طالق طاااالق ياحبيبتي

في الصباح

شهد بضحكه : شكلك جالك تسل'خ ياحماتي تندمي تعملي حمام تاني.....!!!!!

الثاني 

#عشق_متسلسل

شهد بضحكه : شكلك جالك تسل'خ ياحماتي تندمي تعملي حمام تاني.

عبير : يابنتي ابوس ايديكي وديني بس الحمام وانا هشطف نفسي

شهد :هو انتي ياست ياكبيره مش مكسوفه من نفسك وانتي مخلياني اخدمك

عبير : والله يابنتي مافي أيدي حاجه طيب ناديلي  آسر ساعدني انا بتوجع

شهد : لا ياروحي اتوجعي ياحد ماتمو'تي

آسر دخل بعصبيه بيزقها:انتي اي اللي بتعمليه ده وقرب علي امه بيشيلها تعالي معايا ياأمي

عبير كانت بتعيط وهي بتحضنه بيشيلها للحمام بيدخل بيها ويحطها في البانيو يشغل مايه دافيه :هروح اجيب ليكي هدوم جديده ياأمي

خرج برا وهي كانت قاعده بتشرب عصير

آسر : متوقعتش يطلع منك القرف ده

شهد بتريقه:انا برضو يااخويا اللي بعمل القر'ف ولا امك المصونه

آسر : انا عمري ماهشوف اسوء منك

شهد : لا ياحبيبي هتشوف بقولك اي بقا متزعجنيش لأحسن اللي في بطني يزعل

آسر : قسما بالله مش هيبقي ليكي يوم واحد هنا

شهد بصدمه : ياحوستي يعني اي

آسر : يعني امي هدومك وعلي بيت امك احسن ماتطلقي

.......

نورا كانت متردده تخبط علي البيت بعد دقايق خبطت وامها فتحت

نورا اترمت في حضنها بعياط : طلقني ياماما طلقني

نرمين بصدمه : اي اي يانور انتي بتقولي اي

نورا بتطلع من حضنها وعيونها حمرا من العياط : طلقني عشان مش هخلف ياماما والله ماكنت اعرف ان شادي والله ماكنت اعرف ياماما

نرمين اخدتها في حضنها ودخلت البيت : اهدي يانورا اهدي ياحبيبتي هو الخسران

نورا بعدت عن حضنها بعياط وشحطفه: بس انا حبيته ياماما انا حبيته اوي اوي

نرمين : يغور ياحبيبتي انتي غاليه وهو ميستاهلكيش

نورا :يارتني كنت بخلف ياماما

نرمين : ياحبيبتي متقوليش كدا ده قدر ربنا

بيخرج ابراهيم من الاوضة  بزعيق :هو في اي الواحد مش عارف ينام

نرمين : معلشي ياإبراهيم نورا جت

إبراهيم جوز امها كان بيبصلها بخبث:وجت لي بقا

نرمين : الزفت الزباله طلقها لما عرف انا مش بتخلف لما اروح اجيب ليها كوبايه مايه خليك معاها

إبراهيم قرب عليها بخبث شديد قعد جنبها واخدها في حضنه وهو بيحسس علي ضهرها: ده انتي هتنوري البيت يانورا

نورا بتحاول تشد ايديك : ابعد ايديك عني ياجوز امي

إبراهيم : ابعد اي بس ده انا ماصدقت

نورا قامت وزقته بعصبيه ضر'بتها بالقلم : قولتلك ابعد ايديك عني ياجوز امي انتي اي مش بتتقي الله

عبير وقعت منها الكوبايه شدت وشها ليها ضر'بتها بالقلم :انتي ازاي ترفعي ايديكي عليه يابت

نورا : ده واحد زباله متحر'ش كان يلمسني غلط

عبير :امشي يابت اطلعي برا بيتي اطلعي برااا

نورا :ياماما ده انا بنتك مستحيل اكدب

عبير : اه ياختي انتي بنتي وال3 اللي جوا مش ولاده ولا اي يلا اطلعي برا

عبير شدتها من ايديها وطردتها برا

بيمر اليوم وكانت بتلف من مكان لمكان عشان تعيش فيه او تاكل لقمه لكن مكنش بيقف قدامها غير النوايا السيئه كان كله عايز ينهش في لحمها

دخلت علي صيدليه لما لاقت راجل كبير فيها

نورا دخلت ووشها كان اصفر باين عليها التعب بشده : ابوس ايديك يابيه عندك اوضه ابات فيها

عادل : اه يابنتي باين عليكي التعب اوي تعالي ادخلي جوا اشربي حاجه وكلي

نورا بتعب : تسلم يابيه

دخلت الصيدليه من جوا بعد ثواني عادل دخل وراها وهو بيقل'ع القميص: يلا بقا عايزين نخلص قبل ماحد يجي....!!!!!!

الثالث 

#عشق_متسلسل

دخلت الصيدليه من جوا بعد ثواني عادل دخل وراها وهو بيقل'ع القميص: يلا بقا عايزين نخلص قبل ماحد يجي

نورا بترجع لورا بخوف : بتعمل اي يابيه

عادل قل'ه القميص ورماه : بيه اي وبتاع اي انتي خليتي فيها بيه يابت ده جسمك عايز يتفصص تفصيص وعلي أيدي

نورا وهي بتنكمش هدومها علي نفسها وترجع لورا بخوف شديد : سيبني امشي ابوس ايديك

عادل بخبث شديد : بقولك اي انتي فاكره هسيبك بعد ده كله

نورا بعياط وشحطفه: يحيات عيالك سيبني يابيه يحيات عيااالك سيبني

عادل : لا ياحلوة مش هسيبك قرب عليها بيقطع هدومها وهي بتقاوم لكنه كان أقوى منها وفجأة حقنة غرزته في رقبته وقع في الأرض

نورا بتلم هدومها المقطعة من علي الارض بعياط شديد : ابعد ابعدددد

آسر قرب عليها بهدوء :انتي كويسه؟

نورا بتنطق الحروف بالعافيه : ان.. انت مييين ؟؟

آسر لسه بيقرب عليها وقعت في حضنه زي الفريسه المغمي عليها شالها بين ايديه وبص عليه بقرف وهو على الأرض

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهد : اي ده ياحماتي انتي عايزة تشربي ولا اي 

عبير وهي بتعدل نفسها بالعافيه : انتي لسه ممشتيش ازاي 

شهد : اخص عليكي يخربيت غلك وحقدك انتي عايزاني امشي كمان 

عبير :يابنتي انا عملت ليكي اي 

شهد بضحك وتريقه: ياختي قولي معملتيش اي مش كفايه بشيل القرف وراكي زي البهايم

عبير بدموع وكسره : من اول ماتجوزتي ابني انا بعاملك كويس زي بنتي وقفت جنبك كتير

شهد : هههه ضحكتيني والله وقفتي جنبي امتي ياسكر ده انا وآسر اما جينا عندك ناخد فلوس عشان اعمل طفل انابيب قولتي معيش 

عبير :وانا يابنتي مكنش معايا فعلا هكدب عليكو لي

شهد :ومبعتيش حته من دهبك لي بقولك اي ياست انتي لو عيطي من هنا للصبح هعمل نفسي مش سامعاكي وابن مش باين جاي ولا لا 

عبير : يعني اي

شهد :يعني شكله اخد بعضه وهرب منك ومن قرفك وانا هسيبك كدا تتعفني يحد ماتمو'تي وخرجت من الاوضة بلا مبالاه وقعدت على الكنبه

بعد دقايق كان بيفتح الباب وشايلها على ايديه 

شهد بصدمه وصريخ: يخربيتك مين ديييي

آسر قفل الباب وحطها علي الكنبه قرب عليها بعصبيه : انتي لسه متزفتيش مشيتي لي 

شهد : وامشي بقا عشان تجيب بنات في البيت وتعيش معاهم 

آسر: قسما بالله ياشهد لو مامشيتي هكون مطلقك وحالا 

شهد : يعني اي انت عايز تمشيني عشان المقر'فه دي لا لا يااخويا فوقهالي كدا اعرف هي مين 

شهد كانت لسه رايحة تشدها من شعرها مسكها من دراعها بقوه :ابعدي ايديكي عنها 

شهد بتمثيل :اااه بطني اااه بتوجعني اويي

آسر :امي هدومك وهطلب ليكي تاكسي 

شهد بتحدي : انا مش همشي من غير مااعرف مين البت دي وبتعمل اي هنا 

نورا بتفتح عينها اول ماتشوف خناقتهم بتصرخ : ابعدوو عني ابعدو عني ابعدوووو

آسر بيقرب عليها ويحضنها بحنيه :اهدي اهدي ياحبيبتي 

شهد برفع حاجب : حبيبتك!!! 

آسر : ايوه مراتي وحبيبتي...!!!!!؟؟؟

الرابع 

#عشق_متسلسل

آسر : ايوه مراتي وحبيبتي

نورا بصدمه : اي!!

آسر بإبتسامه: خلاص بقا ياحبيبتي لازم هي تعرف وكدا كدا ه هتمشي

شهد وهي ماسكه بطنها بعصبيه: انت مش مستوعب اللي في بطني

آسر : بقولك اي يلا امشي من هنا عشان انا وهي عايزين نرتاح

شهد بعياط : انت بتطردني عشان اي عشان دي!!

آسر بيقوم بغضب شديد : دي تبقي مراتي زي مانتي مراتي ومتخلنيش اوريكي الوش الوحش

شهد : وانتي هتورريني اكتر من كدا اي

آسر بغضب شديد : اطلعي برا عشان صبري بينفذ وانا علي اخري منك

شهد : لا مش طالعه وبقولك اي مش بكلمتين تضحكهم عليا اكيد دي بت من شوارع وانت بتضحك عليا

قربت عليها وهي بتمسك دراعها بقوه : انطقي يابت انتي مين وجاية منين

نورا بوجع من دراعها كان في كدمات: اااه سيبيني اااه

آسر بيشدها منها ويضر'بها بالقلم بقوه : انتي اتجننتي ولا اي

شهد بتلف وشها ليها : انا كنت باقيه عليك لكن باين انك زبا'له همشي من هنا ومش هتشوف وشي تاني ولا اللي في بطني وروح يلا اشبع بأمك اللي مبتعرفش تعمل حمام زي الناس

آسر كان لسه هيضر'بها نورا اتكلمت بترجي: خلاص كفايه بقا خلااص

شهد بتريقه: خلاص ياكتكوته خلاص اشبي بالقرد بالجنينه كلها

دخلت لمت هدومها ومشيت وهي ماسكه بطنها كانت حامل في الخامس

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نورا بجديه شديده :انا مرضتش اتكلم عشان محرجش حضرتك لكن اي اللي حصل ده انا مش فاهمه حاجه

آسر :ممكن تيجي معايا 5 دقايق

اخدها ودخلو اوضه امه كانت بتتنفس بصعوبه جري عليها وشربها مايه بعياط بعد ثواني حضن راسها بدموع: انا اسف والله اسف

نورا : انت ازاي سايبها كدا

آسر : اللي لسه ماشيه هي اللي سابتها تخيلي مكنتش بتحاول تأكلها

نورا : يعني اي

عبير : مين دي ياآسر

آسر : امي نامي شوية وهجيلك وخرج برا هو ونورا

آسر بترجي وعياط: ارجوكي ابوس ايديكي اقفي جنبي واخدمي امي مش هطلب منك مده كبيره بالعكس في أقرب فرصة هقولك امشي

نورا : ازاي انا مستحيل اقبل بكدا

آسر: نورا انتي متجوزة؟

نورا يتردد بعدين ردت بثقه :لا بس بتسأل لي

آسر: طب وأهلك فين

نورا : اهلي ما'ت بس في اي بتسأل لي

آسر: اول سؤال عشان اقدر اخليكي ترتاحي هنا تاني سؤال عشان اتأكد اي اللي خرجك برا متأخر كدا 

نورا : قصدي اي 

آسر : بصي انا هقولك بكل صراحة امي شبه مشلوله مبتعرفش تعمل حمام زينا بنحتاج نتعامل معاها زي الأطفال حتي الأكل والشرب كدا 

نورا : ومجربتش تجيب ليها حد لي

آسر:كل ماجي حد الشيطانة اللي لسه خارجه تكرههم في البيت  وبيمشو 

نورا : بس الشيطانة دي تبقي ام ابنك 

آسر: انا خلاص مش عايز منها حاجه بس عايز طلب واحد بس منك 

نورا : اي

آسر : نتجوز 

نورا بصدمه : انت بتقول اي مستحيل 

آسر : متقلقيش هتتجوز عر'في في السر 

نورا ضر'بتها بالقلم بقوه : انت فاكرني بنت شمال يازبا'له.....!!!!! 

الخامس 

#عشق_متسلسل

نورا ضر'بته بالقلم بقوه : انت فاكرني بنت شمال يازبا'له.

آسر بغضب شديد : انا مقولتش كدا بس عايزاني اعمل اي اتجوزك علي مرات ابني اللي جاي

نورا :وانت بقا عايزني اعمل اي اعطف عليك عشان خاطر امك وانهي حياتي بجواز غير شرعي

آسر : قصدي اي

نورا : قصدي انت عارفه كويس انا لو اهلي ما'ت فأنا بنت ناس وشريفه مش بنت من بناتها الشوارع

آسر بتريقه: وانتي بقا عايزة تقوليلي ان في بنت شريفه بتطلع في الشارع الساعه 4 الفجر

نورا : انا اعمل اللي انا عايزاه انت مين اصلا عشان تتحكم فيا

آسر : انا ميخصنيش  انتي كنتي بتعملي اي متهمنيش بس اللي عندي قولته

نورا: يعني اي اللي عندك قولته وانا اي اللي يجبرني ان ابقي تحت رجلك واخدم امك

آسر : قولتلك فتره مؤقته بعدين انتي من طريق وانا من طريق فيها أي دى

نورا : لا لا انت مبتفهمش بقولك اي ياجدع انت شكرا اوي على مساعدتك وعن اذنك وكانت لسه هتمشي

آسر بصوت عالي : هديكي الفلوس اللي انتي عايزاها.

نورا لفت ضهرها ليه : بجد

آسر بخبث: كنت عارف ان مفيش حاجه هتفيد معاكي قد الفلوس

نورا بنفاذ صبر : هاخد كام

آسر : اللي انتي عايزاه بس امي ميمساش غير كل خير

نورا :والجواز؟

آسر : هتتجوز عرفي زي مانا عايز وكمل بحيث شديد متنسيش ان دافع فلوس للبضاعه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

يعني اي يابنت بطني جوزك يطردك من البيت

شهد بتمثيل عياط : مش قادره ياماما اعيش معاه تخيلي بعامل امه زي معاملتي ليكي بالظبط راح ضر'بني وطردني

فتحيه بزعيق : ياخير اسود... لا لا الواد ده لازم يتربي من اول وجديد

شهد : ياماما ده حتي جاب واحده وبيقول اتجوزها

صالح : مش ده اللي قولتي اتجوزه ولو حصل اي

شهد بتمسح دموع بتمثيل : مكنتش اعرف ان هيطلع منه كدا

صالح : عايزه اي من واحد صنايعي ف ورشه

شهد : طب اقولك اي يابابا ده كان ناقص ابيع الدهب بتاعي عشان أكل امه

فتحيه :طب وهنعمل اي باللي في بطنك ده

شهد :لا ياماما مش عايزه ارجعله لا

صالح :وهنعمل اي بقا احنا معانا فلوس نربي العيل ده يادوب معاشنا يكفينا احنا الاتنين

فتحيه : لا ياصالح انا مش هرمي بنتي في الشارع وجوزها الناقص العايب ده هيجي ويعتذر ليها ورجله فوق رقبته

شهد بدموع تماسيح: يعني عايزاني اعيش مع ضرتي في بيت واحد ياأمي

فتحية : ومين قالك ده انا هخليها يطلقها ويرميها في الشارع زي الكلبه

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء 

آسر بعد مامضى : يلا ياكتكوته بارك الله لنا

نورا : المفروض اعمل اي

آسر : هتخدمي امي مش عايز تنزعج ولو ثواني وانا هنزل اجيب ليها اكل وحاجات ليها

نزل آسر ودخلت نورا عليها

عبير : انتي جيتي تاني!؟

نورا : لو مش عايزاني ممكن امشي

عبير : لا لا ياحبيبتي تعالي اقعدي جنبي هو انا أطول يونسني القمر ده وكانت بتهرش في جلدها بشده

نورا : في اي حضرتك كويسه؟

عبير  بوجع وهي بتهرش : مش عارفه والله

نورا فتحت المكان اللي بتهرش فيه بصدمه : يانهار اسو'دددددد....!!!

السادس 

#عشق_متسلسل

نورا فتحت المكان اللي بتهرش فيه بصدمه : يانهار اسو'دددددد!!!

عبير بصدمه : في اي يابنتي

نورا بذهول وهي بترتعش: انتي ازاي مدخلتيش الحمام من الصبح

عبير كملت هرش بوجع :المكان ده بيوجعني اوي مش قادره

نوراعلطول شالت المرايه من عليها وقومتها بسرعه :تعالي بسرعه علي الحمام يلا

وسندتها دخلتها الحمام وشغلت مايه دافيه خلتها تستحمي وخرجتها بعد شويه 

نورا بهدوء :انتي كويسه دلوقتي

عبير بكسره :كويسه يابنتييي لكن خايفه اوي

نورا :خايفه من اي

عبير :خايفه اعمل حمام وانا مش لابسه البامبرز

نورا :طب مش موجود هنا اجيبهولك

عبير بدموع : مش موجود لا آسر نزل من يومين ومجابش

نورا بحيره :طب هنعمل اي انا معيش رقمه اتصل بيه حتي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

الباب بيخبط لدرجة الباب هيتكسر

فتحيه من ورا الباب : افتحي ياعبير افتحي يازبا'له ياللي عايزة تخربي بيت بنتي

نورا بتفتح بزعيق: في اي انتي مين وبتعملي اي هنا

فتحيه بتزقها وتدخل اوضة عبير :اي يااختي عايزة تخربي  بيت البت وخلاص ولا مشبعتيش من آخر مره

عبير بتعب: امشي يافتحيه من هنا

نورا دخلت عليها بزعيق:امشي لو سمحتي من هنا انتي مش شايفه انها ست كبيره ومش مستحمله

فتحيه قربت عليها وبتشد شعرها في ايدها : وانتي ياختي مش عارفه انه متجوز ولا لتكوني نسيتي يابت

نورا بوجع: سيبيني سيبنيي بتوجعينييي اااه

فتحيه بتسيبها وتقرب علي عبير بتهديد: انتي ياوليه اللي عملتيه زمان مش هتعمليه دلوقتي وياختي لو جوزك كان بيخونك زمان متخليش ابنك زيه وتفت في وشها بقرف : تاتك القر'ف

وجايه تمشي بصت علي نورا : وانتي يابت من بكرا تكوني ماشيه من هنا وبنتي هترجع مكانها

ومشيت من الاوضة ورزعت الباب

نورا قربت عليها : انتي كويسه ياطنط

عبير كانت بتعمل بو'ل لا ارادي وهي بتعيط : مش عارفه اعمل اي طيب اعمل اي يابنتي

نورا : والله انا مش عارفه هو اتأخر كدا لي معاكي رقمة اتصل بيه

عبير بعياط شديد : لو معايا كنت ادتهولك يابنتي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهد : ايوة يعني عايز اي يابويا

صالح بخبث :اي اللي عايز اي انتي جبتي حلق من عندها المرادي انا بقا عايزك المره الجايه تجيبي العلبه كلها

شهد : لي يابويا عايزهم يسجنوني وقامت وهي

صالح : ولا هيسجونوكي ولا حاجه بعدين زي مااخدتي طبق الرز تاخدي الحله كلها وهما ولا هيحسو ولو حسو مش هيعرفو مكانك

شهد بتريقه: علي اساس آسر مش عارف بيتي ولا عنواني

صالح :ومين قالك بقا ان هنبقي هنا

شهد بإستغراب : يعني اي

صالح : يعني يااختي الدهب ده هنجيبو مش هنحطو تحتنا يعني مانا هنبيعه اكيد

شهد بتفكير وخبث : عندك حق صحيح وبعدين بصت علي بطنها بصدمه : طب واللي في بطني بقا

صالح : اي اللي في بطنك اي مانتي هترجع تقعدي عادي

شهد بصوت عالي :نعم نعم هو انا مش هاخد قرش من الليله دي ولا اي

فتحيه وهي بتفتح الباب : ليله اي يابت بطني!!!!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء الساعه 4

نورا مكنتش عارفه تعمل اي مكنتش لاقيه رقمه وخايفه تسيبها متعرفش ترجع

ترن ترن أرن الجرس كان بيرن جريت بسرعه علي الباب بتفتحه بترجع لورا بصدمه وحاطة ايدها علي بوقها من الصدمه..!!!!!

السابع 

#عشق_متسلسل

مالك مصدومه كدا لي 

نورا : اي اللي مالي مصدومه كدا لي انت مش شايف شكلك عامل ازاي 

آسر: لا مش شايف ومش عايز اشوف دخل وقعد علي الكنبه وهو بيمتد رجله 

نورا دخلت وراه بزعيق :انت مش شايف وشك مليان احمرار وروج 

آسر:وفيها اي ياعني لتكوني عايزه تشاركي 

نورا بتبصله بقرف: انا مش هرد علشان اللي زيك ميتردش عليه 

آسر قرب عليها بصوت فحيح الافاعي: وانتي بقا اللي زيك يترد عليه او ادخله بيتي ياكوكي

نورا بتحدي وعناد : وانت مين عشان تحكم عليا اصلا امك بتمو'ت جوا وانت بتعمل كدا 

آسر بضحك: وانا بقا بعمل اي ياكوكو مانتي عارفه اللي فيها مش عارف اخد حقي الشرعي منك قولت اخده من غيرك 

نورا : وامك اللي انت راميها جوا واللي انت اتجوزتني عشانه 

آسر بيمسكها من ايديها: وانا هكون متجوزك عشان اي يعني

نورا : فين البامبرز

آسر وهو بيمسح علي وشه : بامبرز اي

نورا : اي اللي بامبرز اي امك جوا بتموت ومش عارفه اعمل اي من الصبح مستنياك

آسر بعصبيه شديده اتقلب عليها : يعني اي مش عارفه تعملي اي اومال انا جايبك لي

نورا : هو في اي انت تروح تقعد في حضن النسوان وتيجي عايزني اخدملك امك

آسر ضر'بتها بالقلم ودخل لامه وهو بيمسح وشه أثر الروج

عبير :الحقني ياابني جبت ليا البابمرز

آسر بصدمه : اي البو' ل ده كله اللي علي الارض

عبير : والله ياابني مااعرف انت عارف ان مش بقدر اروح الحمام

آسر سندها للحمام

عبير :بس ياابني دي تاني مره ادخل الحمام انهارده

آسر: ازاي اي اللي دخلك اللي قبلها

عبير :نورا دخلتني كنت بهرش  وكان كل حته في جسمي بتوجعني

آسر بيشيلها ويحطها في البانيو ويشغل مايه دافيه: معلشي ياماما دي اخر مره

وخرج برا بيكلمها بحذر : بقولك اي عشان انا مش فايقلك هنزل اجيب اللي هي طالباه وانتي تبقي معاها

نورا :ومنزلتش لي بقا من بدري كل ده كنت فين ولا حضن النسوان نساك امك

آسر بصلها بقر'ف ونزل جاب البامبرز وطلع خلي نور تلبسها البامبرز ونامت

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في الصباح

شهد بتفتح الباب وترزعه اول ماشافته نايم علي السرير

آسر بصدمه :انتي بتعملي اي هنا

شهد : اي اللي بعمل اي هنا مش ده بيتي ولا اي وقربت عليه بخبث : اخص عليك مش نايم جنب مراتك جوا ولا اي

آسر بيبلع ريقه ويحاول يتكلم : وانتي مالك انام جنبها ولا لا وبعدين انا قولتلك اقعدي فتره في بيت اهلك ولا انتي بقا مش بتسمعي الكلام

شهد : متقلقش ياعين امك انا جايه اخد بقيت هدومي وخارجه اكيد مش هقعد معاك تحت سقف واحد انت ومراتك الزبا'له

نورا بتخرج من الاوضة وهي بتلف الروب آسر اول ماشافها انصدم من جمالها : مالك يامدام جايه كدا لي مش عارفه قواعد البيت ولا أي

شهد بغيظ : الله الله شكلك مدلعه علي الاخر بقولك اي ياحبيبتي انا جايه اخد اللى ليا واسيب اللي ليكو ولسه هتدخل مسكته من ايدها :حيلك حيلك هي وكاله من غير بواب ولا اي.

شهد كانت هتضر'بها بالقلم آسر مسك ايدها ونزلها بتحذير : اوعي تنسي انهار مراتي ياشهود

وجذي نورا ليه وفي لحظه اخد شفتاها في قبله عاشقه ولكن.....!!!!

الثامن

#عشق_متسلسل

كان بيبو'سها بشده ومراته واقفه... 

بعد عنها لما حس انها احتاجت تتنفس.. شهد بقرف : ماتاخدها السرير احسن واوفرلك ياأسر بيه 

نورا برقت بعينها ليه

شهد بصت بقرف عليهم: اللي يشوفك كدا مبيقولش انك كنت هتمو'ت عليا زمان

آسر جذب نورا اكتر لصدره وهو بيتكلم : وانتي بقا فاكره ان ناسى اللي عملتيه

شهد :لي يااخويا عملت اي

آسر :بقولك اي ياشهد خلصي اللي انتي جايه عشان احنا معندناش وقت

شهد بضحك وتريقه : ايوة هتاخد منها اللي عايزة وترميها زي بالظبط

آسر: ميخصكيش ياكتكوته

شهد بصت له من فوق لتحت ودخلت الاوضة

نورا بسرعه بعدت عنه بعصبيه : انت ازاي تعمل كدا قدامها

آسر :اي اللي ازاي انتي مش مراتي ولا اي

نورا :ده اتفاق بينا وانا مش عايزة احط احتمال واحد ان حد فينا يخون الاتفاق

آسر : لا ياحبيبتي انا اعمل اللي عايزة بعدين تعالي هنا انتي مش شايفه اللي انتي لابساه وقرب عليها بخبث شديد ده لو واحد في الشارع هيأدمنك بجد

نورا كانت لسه هتتكلم لما حست ان شهد خارجه سكتت وهو ضحك عليها

شهد برفع حاجب :اعمل حسابك ان المده قربت تخلص وتترمي الزباله دي وانا ارجع 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

بعد ساعتين في بيت شهد

صالح :جبتي حاجه يابت

شهد : معرفتش اجيب يابويا البت كانت واقفه قدام الباب زي بتوع الامن

صالح : يعني اي انتي روحتى بلوشي كدا

شهد : وانا اعمل اي يابويا ذنبي اي يعني وقعدت بتعب من بطنها : راعي اني في الخامس يابويا

صالح : وانا اراعي لي ياختي انتي فاكره ان هصرف عليكي

فتحيه دخلة عليهم بزعيق : وفيها لما تصرف عليها ياصالح دي بنتك مش بنات الجيران

صالح :لا دلوقتي مش بنتي يافتحيه انا  مليش دعوه جوزها مش عايز يدفع حاجه ولا عايز تبقي في بيته

شهد : يعني اي يابا

صالح بزعيق :يعني ياختي جوزك يجي انهارده بليل نشوف نهايه الحوار ده اي عشان خلاص كدا كفاااايه.

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء

عبير : لا يابني متروحش خليك تبقي اهدي  شويه وروح

آسر : انا عايز اروح واخلص كفايه اللي عملته فيكي

عبير :خلاص يابني المسامح كريم

نورا بفضول : وهي عملت اي ياطنط

آسر  بزعيق :وانتي مالك هي عملت اي اتزفتي روحي المطبخ احسن مااديكي علقه

نورا دخلت المطبخ بدموع وكسره

عبير بقله حيله :لي ياابني كلمتها كدا البت ملهاش ذنب دي كانت بتسأل عادي.

آسر : تسأل او متسألش دي ميخصهاش بحاجه هي مين اصلا عشان تعرف

عبير : هي اي حكاياتها ياابني

وفجأة سمعو صوت صريخ جااامد من المطبخ..!!!!! 


الفصل التاسع من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS