القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أمل الحياه اقتباس_الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم الكاتبه يارا عبد العزيز حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

 رواية أمل الحياه اقتباس_الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم الكاتبه يارا عبد العزيز حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية أمل الحياه اقتباس_الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم الكاتبه يارا عبد العزيز حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

اتكلمت بحده و غيره و دموعها مليت عينيها

= يعني انت بتعقد انت و البنت اللي بتراعي مامتك في البيت كدا مع بعض عادي 


استغرب طريقتها و الحزن اللي شافه في عينيها اتكلم بحنان

= طبعاً لا هي بتمشي لما انا باجي 

انتي بتعيطي!


هزيت راسها بالنفي و كانت لسه هتطلع من العربيه 

وققها و هو بيتكلم بهدوء 

= مالك يا رندا انتي تعبانه 


اتكلمت ببعض الحده و هي حاسه بالغيره بتنهش في قلبها 

= انا ممكن اجاي اقعد مع مرات عمي لحد ما انت ترجع ملوش لزوم سلوى دي انا هفضل معاها 


التفتت بوشه ليها و اتكلم بحنان 

= بقولك ماما كلها شهر و هترجع زي الاول و البنت دي هتمشي و بعدين ماما واخده عليها و بتستريح معاها 


اتكلمت بغضب و دموع 

= انا اللي وحشه يعني!

و مش هعرف اقعد معاها 

و بعدين بما إن مرات عمي بتحبها اوي كدا ما تتجوزها و تقعدها معاكوا على طول 


اتكلم بحزن و الم 

= انتي عايزيني اتجوزها يعني!


هزيت راسها بالنفي و الدموع في عينيها و اتكلمت بصوت مخـ.نوق 

= بس انت حر اعمل اللي انت عايزاه 


قالت كلامها و خرجت من العربيه و طلعت على طول من قبل ما تديله اي فرصه يتكلم 

اتنهد بحزن و استغراب من تصرفاتها اللي مش مفهومه بالنسباله 

طلعت رندا لفردوس ، فتحتلها سلوى 

اتكلمت رندا ببعض الحده 

= مرات عمي هنا

بقلمي يارا عبدالعزيز 


سلوى بهدوء = ايوا اتفضلي 


دخلت و قعدت على الكنبه و اتكلمت بغضب 

= هو انتي كمان اللي هدخلني بيت ابن عمي 


سلوى باحترام= مش قصدي و الله أنا مجرد شغاله هنا و دا بيتك 


رندا كانت لسه هتتكلم بس قاطعتها فردوس اللي خرجت و هي سانده على عكازين و بتتحرك بعض الشئ 

رندا بصتلها بفرحه و جريت عليها و اتكلمت بدموع الفرحه و هي بتساعدها 

= الف حمد لله على سلامتك ربنا يكمل شفاكي على خير يا رب يمرات عمي انا مبسوطه اوي و الله 


فردوس ببأبتسامه و هي بتعقد 

= باين فرحتك يحبيبتى هتعقدي تتغدي معانا انهارده 


رندا ببأبتسامه 

= اكيد 

كملت و هي بتبص لسلوى و بتتكلم بهدوء

= ممكن انتي تروحي و انا هفضل مع مرات عمي لحد ما ابيه محمود يجي دا بعد اذنك يا مرات عمي 


فردوس مكنتش فاهمه تصرفات رندا و لا فاهمه هي ليه مضايقه من وجود سلوى اوي كدا ، هزيت راسها بهدوء و مشيت سلوى تحت نظرات الفرحه من رندا و اللي شافتهم فردوس 


كريم كان قاعد في بيته في الركنه و نرمين كانت في المطبخ بتحضر الاكل 

سمعوا صوت الجرس ، قام كريم يفتح لينصدم بشده و هو بيتكلم بصدمه كبيره 

= محمود!

ازاي!


متأخرتش عليكوا زي ما قولتلكم اهو و الفصل هيكون كبير كمان انتظروا الفصل باذن الله 🥰

دا عشان الناس القمر اللي فضلت مستحمله تأخيري و بتدعمني بحبكم يولاد خالتي اوي 🥰🩷


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS