القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوازه_مؤجله الفصل 26/27/28/29/30/31 بقلم الكاتبه دينا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

اعلان اعلى المواضيع

 رواية جوازه_مؤجله الفصل 26/27/28/29/30/31 بقلم الكاتبه دينا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية جوازه_مؤجله الفصل 26/27/28/29/30/31 بقلم الكاتبه دينا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

زين متحملش كلامها وشدها من شعرها بقوو'ه = انا هعرفك انتي ملكي ولا لا ياريتااال.

ريتال بتزوقه بكل قوتها بعياط : ابعد يازين عنيييي سيبني بقاااا

بيسيب شعرها ويشدها من ايديها يطلعها الجناح يقفله بالمفتاح

ريتال بخوف بترجع لورا وهي بتغطي علي جسمها بأيديها: كفايه يازين كفايه انا مش عايزاك كفااايه

زين وهو بيخل'ع قميصه بجراه : وانا عايزك ياريتال عايزك وعايز جسمك

ريتال : ابوس ايديك لا ابعد عني يازين بلاش بالغصب لااا ونبي

زين مكنش في وعيه كأنه حاجه منيماه وهو بيعمل كدا قرب عليها وبدأ يبو' سها بعن'ف شديد وريتال لاول مره مكنتش بتستجاب ليه لكن هو كمل في اللي بيعمله بدأ يقط'ع فستانها وريتال بتقاوم بعياط وهو مكنش مهتم

بعد مرور ساعتين

ريتال كان راسها للشباك بتعيط بإنهيار

زين بجمود : بتعيطي لي هو انا اغتصب' تك انتي مراتي ياريتال مراتي

ريتال لفت الملاية عليها وكانت لسه هتقوم جذبها من ايديها لتقع علي صد'ره العالي

زين حس بنغزه في قلبه اول ماشاف دموعها : بتعيطي من حبيبك زين

ريتال : انت.. انت مبقتش حبيبي انا مش عايزاك يازين ولا عايزه لمسك ليا كفايه محاولات يحد كدا

زين بيسيب ايدها ويبص الناحيه التانيه : اتفضلي شوفي انتي رايحه فين

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صباح : يعني ياراجل بذمتك الفرشة دي ولا فرشه مراتك 

عثمان وهو بياخد منها قطعه التفاح : بيني وبينك مشوفتش زي دي ولا هشوف 

صباح : ياخرابي عليك ماكنا عملنا كل ده من بدري 

عثمان : وانتي يعني فاكرة صفيه كانت هتسبنا في حالنا 

صباح : صفيه سبب كل اللي احنا فيه لو كان يومها وانت جاي تتقدم لابويا مطلعتش كنت زماني مراتك 

عثمان : مانتي عارفه امي حتي لو كانت شافتها في الفرح كانت اخدتها هي 

صباح : اممم يلا مش مهم دلوقتي... قوم انت البس عشان الشغل ولسه كانت هتقوم وطبق الفواكه في ايدها 

جذبها من عصمة ايديها وطبق الفواكه وقع فورت 

صباح : عايز اي ياراجل ماخلاص

عثمان : خلاص اي يابت انتي مراتي ده انتي خليني ارجع لشبابي زمان 

صباح وهي بتقرب لشفتا'ه: يعني عايز اي دلوقتي 

بعد ثواني بدأ يقب' ل شفتاها بإشتياق ولذه كبيره...! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب كان واقف برا البيت وبضهره بعد دقايق بدأ يشم ريحه دخان قويه 

لف راسه للبيت كان بيتحر*ق كله 

جري علي البيت وكسر الباب بصريخ: نيڤييييين 

كانت مغمي عليها من الازاز المكسو'ر 

قرب عليها وماسك راسها من ايديه : فوقي فوقي عشان خاطري فوووقي 

اخدها من ايديها وركب العربيه وراح المستشفى 

بعد مرور ساعه 

الدكتور :المريضه في حاله خطيره جدا انا عايزك تدعيلها تعدي ال25 ساعه الجايين  بخير

شهاب :هي ممكن تمو' ت

الدكتور  بأسف : احنا عملنا اللي علينا بس هي جت المستشفى متأخر.. عن اذنك 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين : ابوس ايديك يادكتور انا هعرف ادخل علي مراتي ولا لا 

الدكتور : انا اسف يازين بيه بس.....!


#جوازه_مؤجله

انا اسف يازين بيه بس انا عملت اللي اقدر عليه

زين : قصدك اي انت بتقول اي انا هعيش ازاااي

الدكتور : انا قولتلك العالم الأساسي نفسيتك وانت وصلت لمرحلة كويسة

زين : طيب وبتقول للأسف اي

الدكتور : عشان كان ممكن توصل لمرحله العلاج التامه بس انت اخترت تتأخر

زين : يعني اي فهمني بوضوع يادكتور

الدكتور : انت دلوقتي وصلت لمرحله 70 في الميه من العلاج يعني فاضل 30 في الميه وهتعرف تدخل علي مراتي ان شاء الله بس انا كنت محتاج منك نفسيتك تبقي كويسه

زين : طيب عادي استني شوية واجي

الدكتور : بس خلي بالك يازين بيه نفسيتك لو ساءت النسبة هتقل من 70 في الميه لصفر في الميه

خرج من المستشفى وهو مش عارف يروح فين كلام الدكتور بيرن في دماغه مش عارف يعمل اي

رجع البيت كانت في الاوضة منكمشه علي السرير بتعيط

زين : انتي عايزة اي

ريتال بصت عليه بدموع : تطلقني يازين

زين: مش هيحصل

ريتال : وبتسألني لي

زين اتجه للدولاب وبدأ يلم هدومن

ريتال بشهقه: انت بتلم هدومك رايح فين

زين : لازم امشي بعيد عنك عشان تكوني ارتاحتي مني وفي نفس الوقت نفسيتي تتحسن

ريتال : وهتسبني هنا لوحدي

زين بلا مبالاه : مش انتي عايزه كدا

ريتال قامت من علي السرير وهو كان بيلم هدومه: انت شايف ان الحل نبعد عن بعض

زين : مش انتي عايزة الطلاق اهو زين

ريتال مسكت ايديه بقوة ورمت شنطه السفر من علي الارض في وسط دموعها وانهيارها قربت علي شفتا'ه وبا*سته كأنه واحشها بس مش عارفة سبب بعدهم

بعد دقايق بتمسك وشه وهو كانت دموعه نازله

زين : عايزة تبعدي لي طالما كدا

ريتال :مستحيل افكر ابعد عنك انت روحي يازين روحي

زين بدموع : واللي حصل الصبح

ريتال : انساه وهنبدا كان محصلش حاجه زين انا جسمي ملكك حتي لو تحاول فيه يحد مانمو'ت بس افهم اني ملكك يازين

زين مستحملش وبدأ يبو'سها من بدايه خدها وبدأ يتسلسل وهي متجاوبه معاه...

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

اليوم التالي

شهاب : طمني يادكتور هي كويسه دلوقتي!؟؟ 

الدكتور : صدقني احنا عملنا اللي علينا والباقي في ايد ربنا

شهاب : هي لو مفاقتش اي اللي هيحصل

الدكتور : هنشيل الأجهزة وهتكون ما'تت

شهاب وقع على الكرسي حس بكسره : يعني اي

الدكتور : شد حيلك وادعيلها تقوم منها عن اذنك

شهاب بعد دقايق استوعب ان عايز يشوفها دخل عليها الاوضة واتجهه للسرير كانت نايمه والأجهزة حواليها مسك ايدها ودموعه نازله : قومي يانيڤين عشان خاطري قومي انا اسف والله اسف بس قومي

مكنش في رد

شهاب حط راسه في كفها وهو بيعيط بكتمان: ابوس ايديكي قومي يانيڤين ابوس ايديكي...

حس بحركة تحت كفه رفع راسه شاف عيونها البريئه بتبصله

نيڤين بهمس: طلقني....!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

انتي اي اللي بتقوليه ده يعني اي م عارفه تعملي حاجه

=زي ماقولتلك انا كل مابعدهم يقربو تاني مش عاؤفه اللي بيحصل اي

صباح : اديكي الفلوس اللي انتي عايزاها بس تخليهم يطلقو

= صدقيني انا مش عارفه اعمل اي دي اول حاله تجيلي كدا

صباح : اومال الفلوس اللي اتدهالك دي عملتي بيها اي انتي عبيطة انا عايزاهم يطلقوووو

صفيه  من وراهم : فهمتي انهم لبعض ياصباح هانم...!!!

(شيكا علي العالي وشيكا علي الواطي وصباح بانت انها واطيه 😂😂😂♥️)

#جوازه_مؤجله

انتي بتعملي اي هنا ياصفيه

صفية : انا اللي عايزة أسألك بتعملي اي هنا ياصباح بتخربي حياتهم لي

صباح : انا مبخربش حياه حد هما اللي يستاهلو اللي بيحصل فيهم

صفية بزعيق : زين وريتال عملولك اي انطقييي

صباح  بضحكه وتريقه : قولي معملوش اي.. صفيه متتعبيش نفسك وامشي من هنا

صفيه : انا همشي فعلا بس عشان اقول للكل وشك الحقيقي

وبتجري تخرج برا المكان صباح بتخرج وراها

صباح : هتقوللهم اي ياصفيه هتقوللهم ان انا عايزة اخرب حياتهم ومية هيصدق..

صفية لفت راسها بكل ثقه : كلهم هيصدقو خليكي واثقه ان كلهم هيصدقو ياصباح

صباح وهي بتتقدم خطوه ورا خطوه: هيصدقو اي ولا اي طب اقولك حاجه ممكن يصدقوها

صفية :قصدك اي

صباح بضحك :قوللهم ياصفيه اني ضرتك

صفية : انتي اي اللي بتقوليه انتي واعيه للي بتقوليه

ولسه صفيه هتزعق لقت طعن'ه قوية في بطنها

صباح وهي ماسكه السكي'نه بغل : واعيه واوي كمان وكدا مبقتش ضرتك ياحياتي...!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب : انتي بتقولي اي

نيڤين: ابوس ايديك طلقني انا مبقتش مستحمله والله ماذنبي

شهاب : ينفع تفكري في صحتك ومتفكريش في حاجه تاني

نيڤين:  ابوس ايديك ياشهاب انا مش قادره اخرج من المستشفي علي تعب تاني

شهاب : مش هطلقك يانيڤين متحلميش

نيڤين : انا عملت ليك اي عشان كل ده اذيتك في اي عشان تعمل فيا كدا

شهاب : انتو عملتو كل حاجه الأنسان يتخيلها انا طلقت مراتي وسايب ابني لوحده بسبب عيلتك

نيڤين بصدمه ودموع: انت متجوز!!!!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين : انتي راضيه ياريتال

ريتال: طول مانت جنبي راضيه بأي حاجه وكل حاجه زين انت كفايه بالنسبالي

زين : احنا بقالنا سنه ونص متجوزين وانتي لسه بنت ياريتال انا حاسس ان بظلمك معايا

ريتال قربت عليه وبا'سته بشغف وحب بعدين بعدت : انا راضيه بكل حاجه حتي لو هكون بنت طول حياتي

زين : بس انتي من حقك تكون ام ياريتال

ريتال : وانت يعني مش ابني

زين : يحد امتي هتكوني كدا مصيرك تفهمي وتندمي وتمشي

ريتال : وامشي لي وانت معايا بعدين بقولك اي روقلي بالك خالص عشان عايزة دلع

زين  بضحك : انتي متبعتيش ولا اي

ريتال : هههه قولتلك بقا طول ماانت جنبي انا مش هتعب

زين جذبها ليه وهو بيزيح شعرها الأسود الحرير: يعني مش هتطلبي الطلاق ياريتو

وبدأ يقرب لشفتا'ها

ريتال بتلقائيه: اكيد هطلب الطلاق...!!!!!

( تفتكرو الخير هينتصر ولا الشر!!!... هل الحقيقه لما تتعرف هيكونو ريتال وزين مع بعض ولا متفرقين!! 💔!)

Part_28

#جوازه_مؤجله

زين بيبعد عنها بصدمه :هتطلبي الطلاق ياريتال

ريتال بتمسك وشه بين ايدها :لو قعدت كل شويه تقولي انتي مضايقه وزعلانه انا همشي واسيبك

زين بيجذبها اكتر ليه :وانا مستحيل اسيبك تمشي

ريتال :انت عارف ان مهوسه بحب تملكك

زين بضحك :الله يرحم لما كنتي تقعدي تقوليلي لا يازين لا انت بتحبني حب تملك وانا مش بحب كدا كنت

ريتال :كنت مابحبهوش لكن كل مابتزعقلي دلوقتي وتتحكم بحس ان ليك وانك ليا وان برغم اي حاجه احنا واحد مش اتنين

زين :بحبك وبعشق تفكيرك

ريتال :اخص عليك يازين يعني مكنتش بتعشق تفكيري من بدري

زين وهو بيستنشق شعرها :يخربيت ريحه شعرك اللي كل شويه بتقتل'ني من جوا

ريتال : امممم يعني كدا عرفت نقطة ضعف زين الرجال 

زين : انتي نقطه ضعفي ياريتال

ريتال : بجد يازين!! 

زين : انا لو في يوم خسرتك اعرفي ان خسرت حياتي وان مش هعيش بعدد 

ريتال مسكت ايديه بدموع : يعني مش هتتجوز بعدي يازين 

زين :انتي عبيطة انا مستحيل افكر ان اتجوز بعدك مستحيل!! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

صباح : مالك مستغرب لي شيل جث'تها عايزين نخلص منها 

عثمان بصدمه :هي عملت اي عشان تقتلي'ها انتي عملتي اي يامتخلفه عملتي اي عملتي ايييي

صباح : اي اللي عملت اي انا عملت اللي شايفاه مناسب ومحدش ليه الحق ان يتحكم انا عايزة اي وشايفه اي

عثمان بزعيق : انتي متخلفه انتي كدا هتتسجن'يي

صباح : لا مش هتسجن عشان محدش هيعرف 

عثمان : يعني اي انا مستحيل اسكت علي المهزله دي 

صباح قرب عليه وبتمسك وشه بخبث : ياحبيبي لو فكرت تشتكي عليا فديوهاتنا علي السرير هتنتشر في العالم كله 

عثمان زق ايديها يغضب : يعني اي انتي اي اللي بتقوليييه 

صباح : ياحبيبي زي مانت سامع فديوهاتنا اللي علي السرير انا وانت هتتنشر وشوف بقا ساعتها يقولو  اي علي عثمان مدير الشركة العظيم...!!! 

بعد مرور ساعتين 

عثمان وهو بيعيط بحرقه : خلتيني اعمل كدا لي عملناالك اي. 

صباح وهو واقفه قدام الحفره اللي دفنو'ها بيها :انتو اللي عملتو كل حاجه كنتو بتعاملوني كأني خدمة عندكو 

عثمان :احنا ولا مرة عاملناكي كدا 

صباح بتمثيل بتقرب عليه وتنفط التراب من عليه :ياحبيبي هما الوحشين وخلاص صالح ما'ت وبرضو صفيه خلاص بقا انسي ولا كأن حاجه حصلت 

عثمان :هبص ازاي في عين زين بعد كدا 

صباح :ومين قال انك هتشوفو انت تحجزلنا علي اول طياره نسافر كام شهر ونرجع 

عثمان :يعني اي 

صباح : يعني زي مابقولك احنا نسافر شهرين نرجع نقوله صفيه مش لاقينها وهربت وهو هيصدق 

عثمان :مش هعرف اعمل كدا في ابني

صباح بتهديد:امممم خلاص فكر عايز سمعتك تدمر ولا ياحرام زين يعيط دمعتين!!! 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

يعني اي انت متجوز اتجوزتني لي 

شهاب : اي اللي اتجوزتك لي ماهو عشان حقوقي مش عشان سواد عيونك اكيد. 

نيڤين:. طالما كدا طلقني وارتاح وخليني ارتاح 

شهاب : انا مش عايز اشوف راحتك  فاااهمه.

نيڤين: وعايز مني اييي

شهاب : هعوز منك حقوقي انتي تخرجي من هنا وهتشوفي انا عايز اي 

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

ريتال انتي شفايفك دول مابيخلصوش ولا اي 

ريتال : اممم عايزهم يخلصو وتبص لغيري يازين الرجال 

زين  بيبعد عنها فجأه ويقوم يلبس هدومه

ريتال حست بنغزه في قلبها ايدها كانت علي الملاية : انت قومت فجأه لي في اي يازين 

زين وهو بيلبس ببرود :  ورقه طلاقك هتوصلك الصبح....!

Part_29


#جوازه_مؤجله

ورقة طلاق اي انت انت اكيد بتهزر صح

زين : مبهزرش وورقه طلاقك هتجيلك بكره

ريتال : احنا لسه قايمين من الفرشة في اي

زين : مفيش زفت انا قولت اللي عندي ورقه طلاقك هتوصلك يعني هتوصلك

ريتال لفت علي نفسها الملاية بكسوف: انت ازاي كدا ازاي تعامل مراتك كدا

زين : انتي مش مراتي انتي واحده كنت بتسلي بيها يومين وخلاص

ريتال : يومين!  احنا متجوزين بقالنا سنة ونص و انت بتقولي يومين

زين وهو بيدخن السجاره : عادي وسعت مني شويه عجبتني وعجبني غباءك قولت اكمل

ريتال : لا لا انت مش طبيعي انت اكيد شارب حاجه

زين : لا انا كنت شارب لما مضيت عقد الجواز معاكي

ريتال : انت شخص زبا'له ومعفن وحقير وقذر

زين : كويسين ياروحي وانا بكره هطلقك عشان تفرحي اوي يلا باي ياروحي

زين اوول مامشي ريتال انهارت من العياط بصريخ وصويت قلبها كان بيتقط'ع=اااااه ااااه ليييييي يارب لييييي

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

شهاب : يلا انجزي البسي قميص نوم

نيڤين: انت عايز حقوقك من واحده انت فاكر ان حد لمسها قبلك

شهاب : لا يابت وهو ملمسكيش

نيڤين: وانت مش راجل عشان تعرف انا كنت بنت بنوت ولا حد لمسني قبلك

شهاب بيضر'بها بالقلم بقوه : انا راجل وغصب عنك يازبا'له

نيڤين بعياط : طالما راجل عايز تلمس واحده اتلمست قبل كدا ياسيد الرجاله

شهاب : اه مزاجي كدا فرقتي اي عن بتوع الكباريه مانتو الاتنين واحد.. وبعدين بقولك اي انا مخنوق انجزي والبسي زفت قميص النوم

نيڤين دخلت الاوضة ولبسته مغصوبه دموعها كانت بتنزل بكسره

خرجت وهي لابساه وموطيه راسها

شهاب : انا مش فاهم هو في عروسه تعيط وهي بتدلع جوزها وقرب عليها وهو بيخل'ع قميصه

نيڤين : انت بتعمل اي!!

شهاب : هكون بعمل اي يعني انتي مش واخده بالك ان ده حقي.

وقرب عليها اخد شفتاها بالغصب في قبله شهويه وهي بتحاول تبعده عنها

كانت بتخبط علي صدره لكن هو مكنش سامع ليها وكمل في اللي بيعمله بالغصب

بعد شوية علي السرير

شهاب وهو بيد' خن السجاره ببرود : اظن عرفتي انتي بتاعت مين وملك مين

نيڤين وهي بتشد الملاية : ربنا مش هيسامحك لانك بتاخد حقك بالغصب وربنا مرضاش بكدا ولا انا هسامحك

شهاب : انتي هتعلميني ازاي اخد حقي وهو ربنا راضي عنك وانت روحتي في فرشه راجل غريب وكان متجوز

نيڤين: قولتلك كانت لحظة ضعف وده من زمان وهو معملش فيا اي حاجه وانت مش مصدق انا بكرهك بكرهك ياشهاب

شهاب مستحملش كلامها وقرب با'سها بعن'ف

بعد شوية بعد عنها ببرود : بلا ياحلوه عشان تلبسي

نيڤين : في اي

شهاب : بفكر اجيب صحابي يعينو البضاعه...!

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

فى المطار

عثمان بإبتسامه: كدا الورق بتاعي انا والمدام خلاص

موظف المطار : ايوه يافندم

عثمان مسك ايد صباح وبيدخل من الباب.

واحده من وراها بصوت عالي : صباااح

صباح لفت راسها بخوف من الصوت رجعت لورا بصدمه وهي بتتكلم بتلعثم: صفيه!!!!؟؟

Part_30


#جوازه_مؤجله

صباح لفت راسها بخوف من الصوت رجعت لورا بصدمه وهي بتتكلم بتلعثم: صفيه!!!!؟؟

صفية قربت عليها : ايوة صفيه ولا عايزاني امو'ت ياصباح

صباح بترجع لورا بخوف : انتؤ ازاي عايشه ازااااي

صفية : معقولة عايزاني امو' ت واسيبك ياصباح

عثمان : صبآح انتي طالق طالق بالتلاته

صبآح : غور انت ومراتك وابعدت عن حياتي بقا

وجايه تمشي صفيه مسكتها من ايدها ضر'بتها بالقلم بقوه : انتي عايزة تمشي من غير مااديكي هديتك

صبآح بإستغراب : هديه اي

وفجأة جه البوليس واخدها وهو بيجرها في المطا

صباح بصريخ:والله ماهسيبكو والله ماهسيبكووو

صفية بصت لعثمان وهو بيسندها

فلاااش بااااك

عثمان جري علي الحفره وفضل يحفر يحد اطلعها وهو بيعيط كانت فاقده النفس

جري بيها على المستشفى بأسرع وقت

بعد مرور ساعتين

الدكتور بيخرج بحزن : المريضه عدت الخطر بأعجوبه بس هنضمد جر'حها وتقدر ناخدها بكرة بس خد بالك منها كويس

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

نيڤين بإنهيار وعياط :انت مستحيل تعمل كدا مستحيل تفكر تعمل كدا صح

شهاب :ومفكرش لي ولا لتكوني مش عايزاهم ياخدو مزاجهم كويس زي

نيڤين : مزاج اي انت ازاي حقير كدا

شهاب طفي السيجاره وقرب عليها وهو بيحسس علي وشها بشهو'ه :بقولك اي ياحبيبتي انا اقول اللي انا عايزة ويتنفذ بالحرف الواحد

نيڤين :انت ناسي اني مراتك حرام عليك ياشيخ انت المفروض تحافظ علي شرفك مش القرف اللي انت بتمعله

شهاب : لا مش قرف ولا انتي عايزه زين وانا نتسلى وهما لا

وقام بيلبس البنطلون ببرود :يلا جهزي نفسك عشان اصحابي علي وصول يامزه


كان لسه هيخرج من الاوضة مسكت السكي'نه وحطتها في بطنه بعياط هستيري وصوت مبحوح في ودانه :بكرهكككك

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

زين :وانا مشتاق عايز اظلمها معايا كفايه يحد كدا

طبيبه النفسي (إبراهيم) :بس انت كدا بتظلمها اكتر يازين

زين وهو باصص للسقف بدموع :بس لو فضلت معاها هأذيها اكتر

إبراهيم بإستهزاء:وانت كدا م بتأذيها

زين بيقوم بعصبيه:عايزني اعمل اي اكمل وانا مش راجل

إبراهيم :وهي قالتلك انها راضيه

زين بدمووع شديده :لو راضيه دلوقتي مش هتكون راضيه بعدين انا مش قادر ابص في وشها

إبراهيم :ومين قالك انها مش هتبقي راضيه انت جربت

زين بحزن وكسره:اجرب اي يادكتور اجرب اي انا عملت كل حاجه عشان اكون كويس والعلاج متحققش غير 70 في الميه يعني هفضل عااجز

إبراهيم: طالما انت فاكر كدا هتفضل ناقص في عين نفسك دايما

بيرن التلفون كتير

إبراهيم :رده يازين

زين :اكيد هي وانا مش هقدر ارد.

إبراهيم :صدقني انت كدا هتخسرها

زين قام بعصبيه افتكر ان هي شاف اسم الدكتور

زين رد بخنقه : الو

الدكتور : زين بيه وصلت نتايج تحاليلك وتقدمك بيزيد وصل ل90 في الميه كمل يازين بيه وهتوصل

زين بيقع منه التلفون : ازاي ده يحصل ازااي

إبراهيم بصدمه : اي الل حصل

زين : انا قربت اتعافى وانا جنبها ياإبراهيم

إبراهيم : روحلها واعترفلهااا يازييين

زين بيجري يركب العربية ويوصل القصر بينده عليها لا رد بيدخل الاوضة عينة تبرق من الصدمة ويصرررخ ووووو....!!!!؟

يتبع 


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS