رواية سلسبيل قلبي بارت هدية لحبايب قلبي بقلم نورا مرزوق حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
لينا ـ مالك ي ريتاج من اول مقعدنا وانتي مش بتتكلمي خالص
ريتاج بحزن ـ مفيش ي لينا انا مخنوقة شويه بس
لينا ـ احكيلي مخنوقة من اي مش انا صاحبتك برضو
ريتاج ـ ايوه طبعا صحبتي واختي كمان
لينا بحنان ـ طيب يلا احكيلي مالك بقا
تنهدت ريتاج وقالت ـ صالح
لينا بحزن ـ تااني ي ريتاج يبنتي ارحمي نفسك حرام عليكي هو مش شايفك واتجوز يبقي لي تعلقي نفسك في أمل انتي عارفه انو مستحيل
ريتاج بدموع ـ مش قادره انساه ي لينا كل مشوفه قلبي غصب عني بيدق جامد كأنه عايز يطلع ويصرخ بأعلي صوت انو بيحبو.
لينا بحزن علي صديقتها ـ اهدي ي قلبي ومتعمليش في نفسك كده كل واحد ليه نصيبه في الدنيا واللي مكتوب ليكي لو اي حصل هيبقي ليكي بس انتي خلي ايمانك بربنا كبير وعيعوضك احلي عوض
ريتاج ـ ببكاء ـ انا معتش قادره ي لينا قلبي كل يوم فيه نار بتقيد فيه لما بشوفه غصب عني مش عارفه اعمل اي وقعدت تعيط
لينا قامت من مكانها وقعدت جنبها وخدتها في حضنها وقالت ـ متعيطيش ارجوكي انا جنبك وهنعدي الموضوع ده سوا ماشي بطلي عياط بقا وليكي يستي هعزمك علي عزومه ملوكي ماشي
ريتاج بضحك وهيا بتمسح دموعها ـ انتي برضو اللي هتعزميني والله واتغيرتي ي دنيا
لينا ـ مش هعزمك اوي يعني 😂😂
ريتاج ـ ههههههههههه
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂
الدكتور ـ هو معندهوش حساسيه من حاجه
احمد ـ اومال اي اللي حصله ي دكتور
الدكتور ـ مش عارف بجد دي اول مره اشوف حاله كده
زين ب استغراب ـ الله امال في ايه يكونش روحك زهقت منك وعايزه تطفش منك ي سفيان
معتصم ـ ههههههههه
نظر لهم سفيان بغيظ وتوعد
الدكتور بعمليه ـ متخافوش هو هيبقي كويس انا هديله حقنه تخفف الحكه اللي عندو دي وان شاء الله بكره هيكون كويس
زين بسخريه ـ حكه اي يادكتور دا عامل شكل الجر*بان اهو انت مش شايف
سفيان بغضب ـ انا جربان ي معفن متنقي ملافظك ي حيو*ان انت
زين ـ ياعم اتنيل انت في اي ولا في اي
دخلت عائشة وسلسبيل
عائشة بقلق ـ ماله ي دكتور اي اللي حصله
الدكتور ـ متخافيش ي مدام هو معندهوش حساسيه من حاجه انا هديله دوا وان شاء الله هيكون كويس عن اذنكم ومشي
سلسبيل بحزن مصطنع ـ تؤ تؤ تؤ تؤ يحرام.. ي عيني عليك ي جوزي ي حبيبي صابتك عين وقربت منه كانت ايده جنبه اللي كانت مولعه من الحساسيه اللي في جسمه ومكنش طايق حد يلمسها لمسه واحده وقعدت عليها كلها بقصد (😂😂)
سفيان كتم صرخه الالم جواه ونظر إلي سلسبيل اللي كانت بتبصله ب ابتسامه ماكره وبصلها بغضب والم
سفيان بغضب وألم في صوته بهمس ـ قومي يلي قامت عليكي حيطه ايدي مرميه تحتك.
كتمت سلسبيل ضحكتها بالعافيه وقالت ب ابتسامة مستفزه ـ عارفة 😁
سفيان بغضب ـ قومي يلي قامت قيامتك إيدي مولعه تحتك
نظرت له بخبث وقالت بصوت عالي وهيا بتوجه كلامها ل احمد
سلسبيل بخبث وخوف مصطنع ـ عمي سيفو حالته مش كويسه خالص
زين بغباء ـ سيفو مين
سلسبيل وهيا بتشاور علي سفيان ببراءه مصطنعه اللي كان بيبصلها بصدمه
معتصم ـ سيفو ههههههه سفيان بقا سيفو ههههه
نظر له سفيان بغضب فسكت الاخر
قامت سلسبيل من علي ايده اول مقامت سفيان قعد ينفخ في ايده جامد ( 😂😂)
سلسبيل ـ عمي احمد الدكتور ده مش بيفهم في حاجه والدوا ده هيتعبه اكتر اه والله اسمع مني انا معايا حقنه اسمها ***** دي جميله خالص وهتريحه صدقني وبكره هيقوم زي البغل.. ااقصدي الاسد
سفيان بفزع ـ حقن.. حقن اي دي لا انا بقيت كويس خالص انا هستريح شويه وهكون كويس مش محتاج حقن
سلسبيل بسخريه ـ مش عيب عليك تكون طويل عريض وزي العمود وتخاف من حقنه والله عيب عليك
نظر لها بغيظ كبير جدا وقال حقن مش واخد حقن واللي عندك اعمليه
نظرت سلسبيل إلي سفيان بحاجب مرفوع وابتسامة مكر كبيره علي وشها
سلسبيل لاحمد وزين ـ كده مفيش معانا غير حل واحد
نظرو لها فغمزت لهم ففهمو بسرعو
احمد ـ احيه سفيان المشاوي علي اخر الزمن هيتكتف..!!!!
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق