رواية حكم_عاشق البارت السادس بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج
انت قتل'تها يارحيم..!
رحيم وهو ايده مليانه د'م : امي الحقييني اتصلي بالاسعاف قمر بتمو'ت الحقينااا
هويدا : انت ازاي بقيت كدا ازاي وصلت بيك تتهجم علي واحدة لوحدها
رحيم :امييييي اتصلي بالاسعاااف
هويدا بخوف اتصلت بالاسعاف بعد قليل من الوقت راحو المستشفي
عشان كانت قريبه.. دخلت العمليات
رحيم كان كل هدومه متلطخه الد'م مكنش هامه كلام امه ولا حاول يبرر مكنش بيفكر غير في المسكينه اللي عايزها تعيش مش ذنبها كل ده
وفي لحظة ادراك افتكر ابنه
رحيم: يزن يزننن فيييين
هويدا :يزن فين يارحيم حفيدي فيييين
رحيم : انا اللي مش عارف مش عارف فين يزن لازم قمر تفوق عشان نفهم لازم تعيش
نور : رحيم اهدي هنعرف هو فين اهدي
هويدا : انا اللي مش فاهماه ازاي تتجرأ تته'جم عليها
رحيم : امي دي ست وواحدة غريبه ازاي هفكر اعمل كدا واللي عمل كدا هجيبه ولو في سابع أرض
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
فردوس دخلت المطبخ يزن كان شبه بيتخنق اخدته وطلعته برا
فردوس : انت بتتخن'ق ولا اي مياده اطلبي تاكسي اروح المستشفي
ميادة : بس دي بعيده عن هنا
فردوس : اي حاجه اهم حاجه نلحقه عايزة ابوه يسجني هو بس يبقي كويس وارميه لابوه تاني
مياده طلبت تاكسي فردوس اخدت يزن وركبت التاكسي
مكنتش خايفه حتي لو بربع ذرة علي يزن
كانت خايفه ليسجنو'ها ومستقبلها يضيع
فردوس وهي ماسكاه: بقولك اي اتنفس وطلع صوت مش ناقصه يحصلك حاجة
السواق بشك : هو حضرتك عايزة تروحي فين
فردوس : اي ده هي مقالتش ليك وديني علي أقرب مستشفى
بعد قليل من الوقت وداها المستشفي وهو شاكك فيها
راح للأمن بعد مادخلت : لو سمحت اللي ركبت معايا احتمال كبير تبقي خاطفة الولد كانت بتكلمه وحش طول الطريق مينفعش تبقي امه خد بالك حضرتك عن اذنك ركب التاكسي بتاعه ومشي
فردوس جوا بصريخ : الحقو الواد هيمو*ت منييي الحقووه
رحيم سمع صوتها اتخض قرب لمصدر الصوت لاقاها شايلة الطفل
جري مسك يزن : انتي عملتي فييهه ايييي عملتي فيييه اي يازبا'له
ادي يزن للممرضه : الحقوووه بسرعهههههه
فردوس بالامبالاه كانت ماشيه مسك ايدها بقوه : عملتي فيه اي ماتنطقي
بتشيل ايده بعصبيه: معملتش حاجه هو شكله اللي مكلش كويس بعدين يعني روح شوف ست قمر اكيد وحشاك
هويدا ونور دخلو عليهم :انتي بتقولي اي يابت انتي البت بين الحياه والمو'ت جوا
رحيم : انتي اللي عملتي فيها كدا يافردوس
فردوس : عملت فيها أي ياخويا انا اللي عملته أخدت ابني افسحه شويه
نور : انتي اي مبقاش عندك د'م ده ابنك انتي ناسيه انك امه
فردوس : ونبي مش عايزين حكم منك انتي يانور هانم
رحيم بيمسك ايدها وهو بيجز علي سنانه : انتي ملكيش ابن ولا بيت وانسي البيت ده خااالص بيسيب ايدها ويكمل بصوت عالي : امشي من وشييييي
وقع علي الارض وهو حاسس ان الدنيا مقفله في وشه كل الأبواب اتقفلت : قمر ويزن ياأمي قمر ملهاش ذنب ويزن ملهوش ذنب
هويدا : لي سبتها تمشي لييي
رحيم : عايزاني اسج'ن أم ابني ياأمي!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
فردوس ركبت التاكسي كانت بتحط الروج بالامبالاه وبرود
نبيل مدير القناه بيتصل بيها : فردوس تعالي علي المكتب بسرعه في مشكله لازم نحلها
فردوس : طب حضرتك الوقت اتأخر ينفع بكرة
نبيل : مينفعش صدقيني بكره لو كله عرف مستقبلك هيبقي في خطر
فردوس : طب انا جايه
قالت التاكسي ان يروح اتجاه العكس
دخلت القناه كانت كلها ضلمه مكنش فيها مخلوق سمعت خطواته من وراها
لفت راسها بشهقه: حضرتك هنا
نبيل وهو شايل كوبايتين خمر'ه : اه هنا يافردوس
بيمد ليها كاس : اشربي بلي ريقك
فردوس بدات تخاف : لا مش عايزه هو لو مفيش حاجه ضروريه ممكن امشي
نبيل بيقرب عليها وهي بترجع : تمشي لي يافردوستي
فردوس بصدمه: فردوستك
نبيل حط الكاسات علي الترابيزة طلع سيجاره : اه فردوستي وعايزك تفكري عشان بعد شهور العده تبقي مراتي...!
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
خرجت الدكتوره من اوضه يزن : الطفل بخير بس لازم يقعد يومين تحت المراقبه بعدين ارجوكو خدو بالكو المرة الجاية لو طولت اكتر هيمو'ت
رحيم : هو حصلة اي
الدكتور : استنشق هوا سام وباين اوي ان استنشق بكمية كبيره. خدو بالكو بعد كدا
هويدا كانت واقفه عند العمليات
خرج الدكتور ورحيم جري عليها : طمني يادكتور
الدكتور : الحمد لله عدت مرحله الخطر بس الضر'به كانت قويه زياده عن اللزوم لما تخرج من هنا هي هتبقي محتاجه عنايه بدرجة كبيرة
بيمشي الدكتور رحيم بيقعد علي الكرسي ايديه علي جبهته بكسر'ه
هويدا وهي بتطبطب علي كتفه : رحيم كل حاجه هتتحل
رحيم كان ساكت لدقائق
نور : رحيم انطق ياحبيبي طمني يزن بخير
بيرفع راسه ليهم بيتكلم بجمود =انا لازم اتجوز قمر...!
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹
ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇
وكمان اروع الروايات هنا 👇
انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
تعليقات
إرسال تعليق