Header Ads Widget

رواية ورطة مع زوجي الحلقة الحادية عشر بقلم اسماء الكاشف حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج

رواية ورطة مع زوجي الحلقة الحادية عشر بقلم اسماء الكاشف حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

رواية ورطة مع زوجي الحلقة الحادية عشر بقلم اسماء الكاشف حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج 

جريت وانا مرعوبة اوى منهم كل تفكيري انى اهرب من محمد وعمه انا  اتخدعت خرجت من البوابة الداخلية وسط صدمتهم وصراخ محمد المندهش من هروبي

دموعي نازلة ذى الشلال وعامية الرؤية خالص بس شايفه من بعيد البوابة الخارجية اول ما وصلتلها لقيت إلى شدني ليه جامد

– ايه إلى بيحصل معاكي قالها بعصبية وعروق رقبته ظاهره

*سيبني عايزه اخرج من هنا مش عايزه اموت قولتها برعب وبشهق من خوفي ابتسم بهدوء علشان يضمني

– ماحدش يقدر يأذيكي انتي مراتي يا مسك

* سبينى امشى من هنا ارجوك مش هقول لحد وهسيب القضية كلها خليني اعيش يامحمد

قولتها برعب ومسكت ايديه بترجي بصلي بحزن

– انتي مراتي فاهمه قالها بتأكيد

اتعصبت منه

*انت طلعت منهم وضحكت عليه ازاى اتخدعت فيك

– انا مضحكتش عليكي

* ازاى بتنكر عارف اني جاية أمسك عليهم واقفشهم بيهر*بو آثار وطلعت انت واحد منهم انت جايبني علشان تسلمني  ليهم تسليم أهالى

قولتها وعيط بطفوليه وخايفة من مصيرى المحتوم

حضني لأول مره وشدت عليه اووي وصوته بيطمني

-اهدي والله ما هأذيكي ولا هسمح لحد يقرب منك يا مسك

لفيت ايدي حول وسطه وعيطت بهدوء

*انا عايزه اروح ارجوك

– هنروح يا حبيبتى هنروح بس بعد ما تخلصي مهمتك الأول

بعد عن حضنه شويه وبصيت على عينيه وفرق الطول واضح اووى العينين فى  تواصل ولسه قافش فيه وأنا مستريحه ببصله برجاء يفهمني وهو ما بخلش عليه  بصراحه

–  مش مهمتنا ندخل العيلة ونقفشهم ياحب اهو انا قصرت الطريق بدل ما  نلف عليهم بخطة أسامة عملت شوية على الخطة ندخل وسطهم المره دى رسمي وانتى  مرات محمد الدمنهوري

*يعني مش هتسلمني تسليم اهالى وجايبنى ليهم يموتوني

قولتها برعب وغباء

-تؤتؤ فى حد يموت نفسه انتى دلوقتى نفسي يا مسك وأغلى كمان انا بحبك وعمري ما هأذيكي

اعترف بحبه ليه وليست المره الأولى ولكن هذه المره صريحه اربكتني فبعدت عنه بتوتر

*احم اوك هنعمل ايه دلوقتي

ابتسم لخجلي ومسك ايدي بهدوء ذى اى أثنين عاشقين واتحركنا لجوه

– اثنين متجوزين بيزورو العم يا قلبي هيقضو يومين حلوين ودوري ذى ما تحبي فى السكرته

بقلم أسماء الكاشف

دخلنا واعتذرت لعمه ومحمد قال كذبة صدقوها من غير جدال وكأن كل حاجه مترتبة حسيت بشك صراحة لكن اعمل ايه لازم اخلص المهمه

= اطلعو استريحو ياابنى شويه طريقكم كان طويل ومراتك باين عليها التعب وعقبال ما الغذا يجهز تكونو ارتحتو

_ اوك ياعمي نستأذن احنا قالها بهدوء وطلعنا اوضتنا وعيني اتسعت برعب  من كلمة اوضتنا انا ومحمد فى اوضة واحده والشيطان ثالثنا مشيت معاه وانا  خايفة بس لو قرب هضربه واستعديت ليه

بعد ما طلعنا خرج جدو حسن واتكلم

^ طلعو علي اوضتهم خلاص

=ايوه طلعو يرتاحو

^ حلو كله ماشى ذى ما احنا عايزين يا ابني

قالها بغموض وملامح هادئة


الحلقه الثانيه عشر من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



إرسال تعليق

0 تعليقات

close