أخر الاخبار

رواية زوجوني شاذا الجزء التاني تأليف الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج ممنوع دخول الاطفال ⛔️⛔️

 

رواية زوجوني شاذا الجزء التاني تأليف الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج ممنوع دخول الاطفال ⛔️⛔️

رواية زوجوني شاذا الجزء التاني تأليف الكاتب عادل الصعيدي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج ممنوع دخول الاطفال ⛔️⛔️

ركبت العربيه والسواق قفل ورايا الباب 

وبصيت جمبي لقيت 

واحد كبير بالعمر مقدرتش احدد السن ب في حدود 55 او 60 سنه كدا 

باين عليها الوقار والهيبه 

وملامحه حاده تعابير وشه بتقول كدا 

ركبت جمب منه 

بصت ناحيتي وكان في بوقه سجاره كبيره من الا كنت بشوفها بالمسلسلات بتوع البشوات وكدا 

بصلي وقال 

ازيك يا شيماء 

رديت عليه بنبره متحشرجه وخجل 

شيماء 

الحمدلله يا بيه كويسه 

المهم 

بصلي وضحك بصوت عالي 

هههههههه بيه انا بيه مع الناس التانيه اما انتي لا 

انتي مراتي يا شيماء 


من غير ما ابص عليه 

هزيت راسي بنعم 


وقلت في بالي معقول اجوز واحد بالسن دي وانا طفله لسه ١٦ سنه 

وكمان باين عليه راجل شخصيته قويه 

والجوازه دي مش هتكون سهله 

سكت شويه وقال 


انا اسمي حسن عشان تنادي باسمي ومتقوليش بيه تاني .

وبعدين انتي قاعده بعيد ليه . قربي جمبي 


قربت منه وانا بترجف ورجليا بتخبط في بعضها 


حط ايده علي كتفي وحس بالخوف اللي جوايا وقالي 


مالك خايفه مني كدا انا جوزك متخفيش 

احنا دلوقتي رايحين الفيلا وهعرفك ع الناس اللي هناك 

انتي هتبقي الكل في الكل في الفيلا وكل حاجه هناك تحت امرك 

بس اهم حاجه كلامي يتنفذ ويتسمع فاهمه 


هزيت راسي وبصوت واطي قلت 

شيماء 

حاضر يا بيه 

بصلي  وقال 

حسن 

تاني انا قلت اي 

شيماء 

حاضر 


المهم 


وصلنا الفيلا 

فيلا كبيره اووي وحاجه فخمه خالص بس انا بردو مفرحتش بيها وكنت حاسه بخوف لما دخلتها معرفش ليه 

وقلبي كان مقبوض اووي 

دخلنا جوه وفي ناس كانت واقفه جمب بعض 

وقفت قدامهم وكان حسن بيه جمب مني


بصلهم بكل هيبه وقار 

وقال وهو بشاور عليا 


حسن

هعرفكم بشيماء هانم مراتي 

مش عايزه اقولك فرحت جوايا قد ايه لما قالهم شيماء هانم وهما وافقين زي طابور العسكر ومحدش قادر يتكلم 


المهم 

بصلي وقال 

دول ولادي يا شيماء 

فواز ونادر وخلود وياسمين 

سلمي عليهم 


المهم 

انا اتخضيت لما قال ولادي سنهم كبير دول اكبر مني كمان وبيقولهم الهانم ومراتي 


متحركتش من مكان وكنت خايفه ومرعوبه منهم 

بصلي وقال بصوت حاد 


حسن 

واقفه ليه سلمي عليهم 

دخلت سلمت عليهم 

واحد واحد 

بس في واحده في البنات اسمها ياسمين 

فضلت معطيها ايدي عشان تسلم وكانت نظراتها ليا مش طبيعه 

وبعد لحظات مدت ايدها بتكبر وغرور ويدوبك لمسحت أطراف صوابعها 


وكانت واقفه واحده كبيره بالسن سلمت عليها ولقيت حسن بيقولي 


حسن 

دي داده فاطمه يا شيماء 

وكمل كلامه وقالها 

يلا يا فاطمه خدي شيماء هانم عرفيها اوضتها 


فاطمه  هزت راسها بصمت 

وقالت 

اتفضلي يا شيماء 

القصه كامله بصفحتي

مشيت معاها واحنا طالعين فوق 

سمعت حسن بيقول لاوده 

يلا اتفضلوا انتوا 

وهما رايحين يمشوا قال

بصوت عالي  


حسن 

ياسمين خليكي انتي هنا 

بصيت ورايا 

لقيت داده فاطمه مسكت ايدي عشان ما ابصش ورايا 


وقبل ما نوصل اوضتي 

سمعت ...


الفصل الثالث من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close