expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية عشق بقلب عنيد البارت الخامس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية عشق بقلب عنيد البارت الخامس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية عشق بقلب عنيد البارت الخامس بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

حبت تجرحو بنفس الطريقه فتحت وقالت..ايوه يا حبيبي وحشتني يا ممدوح


هنا عز سحب التليفون منها وقال بغضب شديد..اياك تتصل هنا تاني يا سا،فل يا وس،خ..لو وقعت تحت ايدي اهلك مش هيتعرفو عليك قال كده بمنتهى  الغضب ورما التليفون في الحيط بعن ف كسرو ميت حته 


وتين خافت ورجعت لورا وهو شدها من دراعها بعن،ف وقال...انا مش قولتلك الزفت ده متتكلميش معاه تاني وبتقوليلو وحشتني قدامي وضر،بها قلم وقعها على السرير 


وتين قالت بغضب وزعيق ..كفايه بقى مش كل شويه تضربنيي ده وشي مش كلكس عربيتك


عز كان هيتجنن من الغضب والغيره مسكها من دراعها بعن،ف وقال..وهكسر دماغك كمان انتي مراتي فاهمه مراتي بتاعتي انا ملكي لوحدي مش لاي حد و


بس قطع كلامو بصدمه لما با،سته بقوه وامتصت كل غضبو وهيه متعلقه في رقبتو 


عز اتصدم بس شدها عليه بقوه لما كان هيحطم عضمها بين اديه وبقى يبادلها بقوه وجنو،ن


بعدو عن بعض علشان يتنفسو وكان بيبصلها بزهول ورغبه ووتين بصت لعيونه جامد بجراه وقالت...يبقى انت كمان ممنوع تكلم غيري ولاتلمس غيري انت كمان بتاعي انا لوحدي ملكي حبيبي انا وبس يا عز

بقلم...زهرة الربيع

عز كان فيه قمة الصدمه وقلبو بيدق بعن،ف ومش مصدق الي قالتو بلع ريقه بزهول وقال..انتي..انتي قصدك ايه


قالت بنفس الاصرار...قصدي انك جوزي وحبيبي..بس لوحدي ليا انا وبس مررت صباعها على شفايفه وقالت بدموع وصوتها بالعافيه طالع..كل حاجه فيك من حقي وشفايفك دي ممنوع تلمس غيري


كان واقف يبصبها بزهول وصدمه واتملت عيونه بالدموع وكان قلبو هيقف من السعاده 


وتين مسكت اديه وحطتهم على وسطها وحطت ايدها على رقبتو ووقفت على اطراف اصابعها وقالت بهمس قدام شفا،يفو..دول بتوعي انا.. بتوعي لوحدي 


قربها ليه اكتر وقال ...بتوعك ..وكلي ليكي..وعمري عمري ما قدرت ابقى لحد تاني مهما حاولت ولا حسيت بطعم لاي لمسه مع اي واحده غيرك..انا عايزك ومش عايز اي حاجه من الدنيا بعدك 


وقرب تاني وشالها وراح بيها على السرير واندمجو سوا في لحظات جميله جمعتهم نسيو فيها كل الدنيا


بعد فتره كانت نايمه على دراعو وحاسه بكسوف شديد اول مره تحسو من الي حصل بينهم


عز كان في قمة السعاده بصلها وابتسم على كسوفها وقرص خدودها الي كانت حمر جدا من الكسوف وقال..هو كيلو الطماطم بكام


وتين ضحكت وقالت...بس بقى وانبي انا هموت من كسوفي احنا .. احنا ازاي عملنا كده يا لهويييييي


عزضحك بشده  وقال..هو احنا لسه عملنا..ده لسه العمايل والهوايل ده انتي هتابتي صاحيه انهارده


وتين ضحكت وقالت..احم هو احنا كده وضعنا هيبقى ايه يعني و


بس حط صباعو على شفايفها وقال اشش..انا فاهم عايزه تقولي ايه..وانا مستحيل ابعد عنك..متقلقيش مني ..انا صحيح ضايقتك وقولت كلام كتير بس ولا حاجه من قلبي يعني...يعني مستحيل يكون الي بيربطني بيكي هو الي حصل بنا ده...ومش معني انه تم يبقى هطلقك انا مقدرش اعيش من غيرك...انا كنت بس محتاج اعمل كده علشان اضمنك انك تبقى ليا ليا انا وبس


وتين قالت..وكمان علشان تتأكد

استغرب وقال اتأكد من ايه


ونتين قالت..انك اول واحد يلمسني يعني لا ممدوح ولا غيره..اظن اتأكدت دلوقتي


عز ضحك بقوه وقال ..ده على اساس اني كنت شاكك اصلا..انتي عارفه اني كنت بقول اي كلام علشان اردلك بيه شويه من الي حسيتو..انما عمري ما شكيت فيكي انا مربيكي على ايدي يا وتين وعارف اخلاقك..ولو كنتي غلطتي غلطه زي دي مكنتش اتجوزتك...كنت دفنتك يا قلبي


اتسعت عنيها بزهول بس ابتسمت على شكلو وقالت بدلال... واهون عليك يا زيزو


عز بلع ريقه بارتباك من حركاتها المهلكه وشدها عليه بقوه وقال ..لا..مش هتهوني عليا ابدا..وكنت هحصلك


 وتين حض،نتو وكانت مرتاحه جدا بين اديه بس قالت بحزن..بس انا هنت عليك من وقت ما اتجوزت عليا يا عز


هز ابتسم وقال..بس انا مستتحيل اتجوز غيرك...انتي تصدقي برضو ان الي بره دي تملا عيني بعدك


وتين بصتلو باهتمام وقالت..ازاي  هي مش مراتك

عز قال ..لا..مش مراتي دي رقاصه اصلا وده شغلها انا اجرتها  علشان احرك قلبك من ناحيتي 


وتين ابتسمت بسعاده وحض،نتو بكل قوتها وقالت ...بجد..بيعني مش مراتك انا مش مصدقه


عز بقى يحضنها وقال..لا مش مراتي انا مقدرش اتجوز غيرك

بقلم..زهرة الربيع

نطت من على السرير وقالت..طب يلا بسرعه روح مشيها مش عايزه اشوفها ابدا


ابتسم على جنانها وقال..طيب يا بنتي همشيها والله بس حالا يعني

وتين قالت..ايوه.. ايوه حالا انا مش طايقه اشوفها بعد الي حصل من شويه


عند ميار كانت قاعده في الاوضه وتليفونها رن قالت بملل نعم يا ممدوح عايز ايه

ممدوح قال بغضب ...هو انتي يا بنتي مش امبارح قولتيلي ان الي اسمو عز ده بيكرها ومتجوزها علشان ينتقم منها 


ميار قالت اه..لحد امبارح كان كده 

ممدوح قال يعني ايه لحد امبارح كان كده

ميار قالت يعني كانو مش طايقين بعض بس دلوقتي بقالهم اكتر من ساعتين سوا وهيئ وميئ وشكلهم اتصالحو وبعدين يا خويا انت مالك ومالها انت مش سبتها


ممدوح قال بضيق كنت غبي ..وبقالي فتره بحاول اصالحها لحد ما اتفاجأت بجوازها منو ولما شوفت الفرح على التلفزيون وشفتو داخل بيكي قدام الكل قولت يبقى فيه فرصه وعلشان كده كلمتك وانتي اكدتيلي انهم بيكرهو بعض


ميار قالت.. قصرو عايز ايه

ممدوح  قال ...عايزك تساعديني وتبعديه عن البيت وتعطليه بره شويه لحد ما ادخل اكلم وتين


ضحكت وقالت مكانش ينعز بقولك اتصالحو انا نفسي زمانهم هيمشوني


قال ممدوح.. خدت بالي انهم اتصالحو  لاني لما رنيت لها اخد منها التليفون وبهدلني بس هيه قالتلي وحشتني علشان كده هحاول تاني انتي بس خرجيه واخريه قد ما تقدري وكلو بحسابو على بال بس ما نصتلح وننبسط


ضحكت بمياعه وقالت..حاضر هبعدو عن البيت واخرو دي بسيطه بس هتفك ايدك معايا


عند عز قومتو وتين وبقت تستعجلو يستحمى بسرعه علشان يطلع يمشي ميار وكانت مبسوطه ومتحسه


وتين دخلت كمان تستحمى وعز طلع راح لميار علشان يمشيها

ميار لبست وجهزت وقبل  ما يخبط عليها فتحت وقالت انا جاهزه ..هات بقيه حسابي


عز ضحك وقال..لسه زي ما انتي بتلمعي اوكر


ضحكت وقالت لا يا خويا انتو الي صوت ضحككم كان مسمع وباين انكم اتصالحتو..بس انا قصداك في خدمه يا ريت توصلني بعربيتك الدنيا قربت تليل وبتمرمط في الموصلات


عز قال..تمام مفيش مشكله يلا

في الوقت ده طلعت لهم وتين وقالت بضيق يلا فين 


عز قال بابتسامه.. هوصلها وهجيلك جري

وتين قالت بقلق منها ..لا متوصلهاش ولا اقولك خدني معاك

ميار قالت بسرعه مش هينفع ..وميلت على عز وقالت ...مش هينفع تيجي انت عارف الاماكن الي انا بروحها


عز قال..اه معاكي حق وبص لوتين وقال..توته انا هاجي على طول يا قلبي والله ما هتأخر 


وتين ابتسمت بالعافيه وقالت..طيب


ميار مشيت هيه وعز وفضلت وتين مستنياه بقلق ومضايقه انو طلع معاها 


بعد شويه الباب خبط وابتسمت بسعاده افتكرتو رجع وجريت فتحت بس اتصدمت لما لقت ممدوح قدامها وووووو


يلا يا قمراتي فاضل بارت واحد تشجيع عاااااااالي يا غوالييي لايك وعشر كومنتات 😘


الفصل السادس والأخير من هنا


بداية الروايه من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close