رواية سجينه_بنار_الهوى_النهايه بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية سجينه_بنار_الهوى_النهايه بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية سجينه_بنار_الهوى_النهايه بقلم زهرة الربيع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

لقا القنبله فعلا في العربيه وفاضل دقيقه وتنفجر

الراجل رجع للبنهاوي وقال...فيه قمبله فعلا ياريس البنهاوي جري هو والرجاله ويمان جري على بشرى وقال قومي معايع يا قلبي..قومي بسرعه ...وقعدها على الكرسي وجاب شويه ميه وبقى يحطلها على وشها وقال...حاولي تفوقي علشان نطلع من هنا خليكي معايا


وراح ووقف جمب الباب واخد  مسدسين في اديه من بتوع رجالة البنهاوي


البنهاوي كان بيجري هو ورجالتو وبعدو كام خطوه وسمعو صوت تافه جدا زي صوت البوق ومحصلش اي حاجه للعربيه ولا للمكان


وقف باستغراب بس اتحول استغرابو لغضب ورجع هو ورجالتو وبيبص في العربيه لقا القمبله واقفه ومكانتش قمبله حقيقيه اصلا


دخل هو ورجالتو المكان بغضب بيبصو شمال ويمين ملقوش يمان


البنهاوي بص لبشرى وقال..جوزك فين..انطقي اتكلمي وهنا طلع يمان من وراهم وبسرعة البرق بقى يضرب رجالتو بالنار وقعهم في ثواني والبنهاوي بقى بطوله


البنهاوي بصلو بزهول من الي عملو ويمان قال بغضب...كان نفسي ابعتك لاولادك تونسهم...بس انت ميصحش ترتاح زيهم وشد التليفون هيطلب القوه اتفاجأ باخوه داخل ومعاه البوليس وقال..كلو يسلم نفسو و


وائل قطع جملتو  بزهوا لما لقاهم ميتين على الارض ومفيش حد يسلم نفسو اتنهد وقال... قتلتهم ليه...دي اول طلعه ليا اقبض على مين دلوقتي


يمان ضحك وزقلو البنهاوي وقال..حظك من السما اول طلعه ليك وهتقبض على  راس الافعى


الضباط اخدو البنهاوي على العربيه ووائل حضن اخوه وقال..حمد الله على سلامتكم انا لنا كلمني ممدوح وحكالي الي حصل مقدرتش استني.. وبص لبشري بحزن وقال ..حمد الله على سلامتك انتي كمان يا بشرى...و...وانا اسف..ياريت تحاولي تسامحيني


بشرى ابتسمت بدموع وقالت...المهم اننا بخير يا وائل في النهايه احنا عيله


وائل ابتسم وراح اخد البنهاوي على الحجز ويمان بص لبشرى وكان مضروب جامد ومتخرشم وهيه نفس الحال قال ...كنت مستني اليوم ده..اقبض عليه واطمن ان محدش هيضايقنا تاني .. وكنت ناوي اخربها..بس بحالتنا دي..هكتفي باني اقولك ..اني بعشقك...ورزقنا على الله


بشرى ضحكت بالم وقالت..ده وقت تقولهالي فيه..انا استنيت كتير اسمعها


يمان ابتسم وقال..وانا استنيت كتير علشان اقدر اقولها..مش هينفع اجلها اكتر من كده..


بشرى ابتسمت وقالت..انا كمان بموت فيك..من زمان وانا مش بحب غيرك ولا قادره اشوف غيرك


يمان قال ...ياريتك شوفتي مكنتيش وصلتي للحاله دي..وبثلها جامد وقال ..بمناسبة الشوف هيه فين عينك صحيح


بشرى حطت ايدها على وشها وقالت ببرائه اهيه..بس اتألمت لما حطت ايدها على عينها لانها كانت مضروبه جامد


يمان نزل راسو بحزن وقال...الي انتي فيه ده بسبي... انا اسف


بشرى بصتلو وقالت...بصلي


يمان رفع عنيه ليها وبشرى قالت بحب..العيون دول انتخلقو علشان يبقو في السما  انا حبتهم لانهم مرفوعين ومينزلوش ابدا..انا فخوره بيك...وزي العاده انت اماني ومسمحتش لحد يأذيني..هيه  بس عيني الي طارت وهترجع تاني


يمان ضحك وقال..عينك بس ده انتي فايته في تريله..امشي معايا اشوفلك دكتور ولا محل صيانه


بشرى ضحكت واترمت في حضنو وقالت..هنا صيانتي ودكتوري..واماني ومكاني بين اديك وفي قلبك..راحتي من كل وجع..يمان يعني الأمان


يمان ضمها ليه اكتر وقال ..وده هيفضل مكانك ديما هتبقى سجينة بنار هوايا ..وسجنك ملوش مفتاح 🥰


كنتم مع سجينه بنار الهوى بقلم..زهرة الربيع ..زهرتكم تحييكم ودمتم في امان الله مع من تحبون🌹🥰



بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close