expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية أدهم وملك الحلقه الاولى والتانيه والثالثه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية أدهم وملك الحلقه الاولى والتانيه والثالثه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


رواية أدهم وملك الحلقه الاولى والتانيه والثالثه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


"ملك لبسه هدوم المدرسه ومنزله شويه شعر ع وشها ونازله تجري من ع السلم "

-استني عندك ..بتجري كده لي 

"لسه مديره وشها عن ادهم "

=عشان الحق الباص يا أبيه 

-لفي وشك 

"لفت ملك وشها ونزلت راسها الارض ،قام ادهم من مكانه وراح رفع وشها وبص فيه ،

-اي الل حطاه ع شفايفك ده 

=دي ..دي زبده كاكاو مش روچ 

-امسحي الزفت ده وتاني مره ميتحطش  فااهمه 

" انتفضت ملك وهي واقفه وطلعت منديل ومسحته ...امشي  ؟!

-يلا روحي مدرستك ومتتاخريش 

=حاضر 

"جريت ملك من قدامه وراحت المدرسه "

*لارا هي دي البنت ال طالعه المركز الاول 

=ايوه هي 

*طب شوفي هخلي المدرسه كلها هتصحك عليها ازاي 

"زينه خلت ملك داخله المدرسه وكعبلتها وقعتها ع وشها والكل قعد يضحك عليها ، ملك قامت من ع الارض ونفضت هدومها "

=انتي قاصده تكعبليني انا شوفتك وانتي بتحطي رجلك .

*ولو قاصده هتعملي اي يعني 

=هتشوفي 

"راحت ملك ضربتها زقتها وفضلوا يتخانوا ويشتموا ف بعض ...جت لارا جريت جابت ولد .. الحقني يا احمد البت دي ضربتني وبتعيط باصطناع 

*راح احمد ضرب ملك بالالم 

الامن مسكوهم التلانه وطلعوا للمدير 

ملك بتعيط بانهيار ..والله يا فندم هي الل بدات وهو ضربني 

-اخرسي يا كدابه ..انت كويس يا حبيبي وانتي يا زينه

بتمثل الالم والعياط...مش قادره دي ضربتني وشدتني من شعري 

=انتي كدابه انتي الل كعبلتيني وهو وهوو ضربني بالالم 

*انتي مفصوله من المدرسه لمده سهرين ومتدخليش المدرسه غير بـ وليّ الامر ..اطلعي برا 

" خرجت ملك منهاره من العياط .. رجعت البيت

دخلت وهي بتعيط جامد قابلتها سعاد 

*مالك ي ملك ف اي اي الل حصل اهدي 

"انهارت ملك ف حضنها وهي بتعيط انا انفصلت من المدرسه "

*بتقولي اي لي كده حصل اي 

حكتلها كل الل حصل وهي بتشهق من العياط خدتها ف حضنها "

*طيب اطلعي انتي اوضتك وانا هتكلم مع ادهم بيه "

طلعت ملك غيرت هدومها وفضلت تعيط ومنزلتش خالص تحت ، لما ادهم رجع سعاد حكتله ع كل حاجه 

=طب لو سمحتي ياسعاد ناديلي ملك 

"ملك نزلت وكانت لبسه  برموده قصيره وقميص زيتي نص ومنزله نص شعرها ع وشها مكان الالم .

-نعم يا ابيه 

=الل حكته سعاد ده بجد ولا انتي الل بداتي 

-انهارت ملك من العياط " والله ابدا يا ابيه هي الل كعبلتني والولد ضربني والمدير مرضيش يسمع مني وفصلني "

=مسحلها ادهم دموعها بايده وقالها متعيطيش انا هاجي معاكي بكره وهاخدلك حقك منزله شعرك كده لي ؟!

-اييي لا عادي 

=رفع ادهم شعرها لقي أثر الالم وبقي ازرق ووشها وارم 

"غضب ادهم واتعصب جامد ..ابن ال...  ورحمه ابويا لربيه..بكره تجهزي نفسك عادي انا هاجي معاكي المدرسه 

-حاضر ي ابيه 

=متعيطيش بقي واطلعي ارتاحي وخلي سعاد تعملك كمدات ع وشك

"تاني يوم ملك جهزت نفسها ونزلت كان ادهم مستنيها ، ركبت معاه العربيه ووصلها دخل بالعربيه ساحه المدرسه  ، اول م دخلو شاورتله ع الولد الل ضربها من بعيد ، وقف ادهم العربيه قدام مهو واقف بالظبط ،وسط كلام من بين الطلاب كلهم ازاي عربيه تدخل لحد الساحه ده ممنوع 

=انزلي يا ملك 

" فتحت ملك الباب ونزلت وقفت قدام الولد 

*انتي مش مفصوله يا بنت انتي ، اي الل جابك ولا عاوزه تنضربي تاني 

"فتح ادهم الباب ولفله ، انت بقي الل ضربت ملك 

" بص الولد ل ادهم لقي شاب ٢٥ سنه جسمه ممشوق وعضلاته بارزه اترعب ، من ملامح وشه ادهم عرف انه هو .رزعه الم وقعه الارض ، وطي جابه وفضل يزق فيه لحد اوضه المدير ، ورزع الباب برجله فتحه وزق الولد رماه ع الارض وقع تحت رجل المدير وهو مصدوم...

الحلقه الثانيه 


وفضل يزق فيه لحد اوضه المدير ورزع الباب برجله فتحه وزق الولد رماه ع الارض 

وقع الولد تحت رجل المدير وهدومه متبهدله 

ف اي اي ال بيحصل ده انت مين يا جدع انت وازاي تدخل كده واي ال عملته ف الولد ده ...

هشششششش راح ادهم قعد ع كرسي المدير وحط رجل ع رجل

اټصدم المدير من رد فعل ادهم ..انت مين يا بني ادم وازاي تعمل كده اطلع برا لندهلك 

الامن 

انا ادهم المنياوي

صعق المدير من الاسم ال سمعه ..حضرتك ادهم المنياوي صاحب مجموعه شركات ادهم المنياوي !

ايوة

ارتبك المدير وحس انه ف ورطه 

انت عارف ال ممكن يحصلك بسبب ال عملته ف ملك ..

دوول ..دول طلاب مع بعض انا مليش دعوه 

ضړب ادهم ايديه الاتنين ع المكتب كله اتخض .. انت بتستعبط ازاي تكدب بنت ومتسمعش منها ازاي تفصلها والاتنين التانين تطبطب عليهم بص ع وشها انا هوديك ف داهيه انا بكلمه واحده ممكن اقفلك المدرسه دي واقعدك زي الستات ف البيت .

ادهم بيه .. انا مستعد اعمل اي حاجه تقول عليها بس بلاش تقطع عيشي

ملك..تاخد حقها بايدها ..اعترض الولد وعلي صوته ..مستحيل انت بتقول اي ..

راح المدير ضربه بالالم .. اخرس اسكت خالص ..اسظع الكلام

تاخد حقها من الوةد ده والبنت ال شدتها من شعرها ..وحالا قدام عيني 

امرك يا ادهم بيه

طبعا ضړبوها بدام الطلاب ف الساحه ...يعني انت وهما الاتنين هتعتزروا ليها ف الطابور بكره .

لا كده كتير ..انا مش هعتزر 

طيب نشوف راي رئيس مجلس اداره المدرسه اي 

خلاص حاضر 

خدي حقك يا ملك

وقفت ملك قدام الولد وبصتله پغضب وهو واقف يبصلها بتوعد رفعت ملك ايدها وضړبته بالالم .

لو ملك حصلها اي خدش انت ال هتشيل المسؤليه وبكره لو معتزرتش انت وشويه الكلاب دول قدام المدرسه كلها خلال ساعه هتكون قاعد ف بيتك بتولول .

تمام ي ادهم بيه ..هي ملك تقرب لحضرتك اي !

ملك تبقي بنت عمي .. يلا ي ملك روحي ع فصلك واليوم يمشي عادي اي حاجه تحصل رني عليا هتلاقيني هنا 

حاضر يا ابيه ..وجريت ملك وهي فرحانه من ال عمله ادهم وحقها ال رجعلها وان المدير نفسه هيعتزرلها بكره

رجع ادهم ع الشركه ومشي اليوم عادي ما بين صفقات للشغل وزيارات لشركات تانيه اما ملك خلصت يومها ف اامدرسه ورجعت البيت وهي داخله خبطت ف بنت ٢٣سنه طويله شعرها قصير عنيها رمادي

مش تخلي بالك يابت انتي 

انا اسفه مكنتش باصه قدامي 

طب انتي بنت الخدامه الجديده لما ادهم باشا يجي قوليله رزان رجعت من لندن وجات هنا .

قالت كده وملك واقفه مصدومه ازاي تقولها كده وازاي مفكراها بنت الخدامه 

قوليلوا انتي انا مش خدامتك انا بنت عم ادهم 

مهتمتش رزان بكلام ملك وبصتلها بقرغ ومشيت ركبت عربيتها 

اي قله الزوق دي هي مفكره نفسها مين دي 

شمس لقتها داخله من الباب بتكلم نفسها ومټعصبه ..مالك ي لوكه ..شكلك قابلتي رزان وانتي داخله .

ايوه قابلتها مين دي ي شيء مس وازاي تكلمني كده دي مفكراني خدامه هنا 

معلش ي ملك هي كده انا اصلا مش بطيقها دي خطيبه ابيه ادهم كانت مسافره ولسه راجعه 

هو ابيه ادهم خاطب 

لا شبه خاطب لسه م اعلنوش الخطوبه ويارب ميخطبها دي رخمه 

ملك لتلص ع الباب ...واضح اووي ي شمس

سيبك بقي منها وتعالي احكيلي ابيه عمل اي مع الولاد الل ضايقوكي

ده فرهمهم ولا المدير كان شويه وهيعيط تعالي احكيلك حكت كت ملك ل شمس ال حصل  

احسن ده واضح ان ابيه ادهم بيحبك اووي .

قالت شيء مس بدون وعي وانا بحبه اووي 

بجد ي ملك 

انتبهت ملك للي قالته ..اي اه بحبه مش هو زي اخويا وكده انا هروح اغير بقي 

ماااش

ادهم كان علطول بيذاكر لملك كل المواد كل يوم ولاحظ انها شاطره جدا وبتستوعب بسرعه ف فترة الامتحانات كثف ادهم المذاكره لملك عشان تحل كويس ودخلت الامتحنات وبالفعل حلت كويس جدا كمان

يوم النتيجه اتجمعوا كلهم وادهم فتح اللاب بتاعه وبدأ يدخل رقم الجلوس بتاع ملك ملك غمضت عينها ..يارب استر يارب يارب 

ملك !! الف مبروك انتي طالعه المركز الاول دي تاني سنه ليكي الف مبرووك

ادهم اتفاجئ واتوتر جدا بعدها شويه عنه ...لا يا ملك انتي شطوره وبتستوعبي بسرعه الف مبروك .انا هروح الشركه بقي 

احتفلت شمس وملك والكل بنجاحها وكانت رزان موجوده الكل قدملها هدايا وجه الدور ع رزان 

انا جبتلك دي ي ملك عشان انتي بنوته شاطره وبتسمعي الكلام ..رزان كانت قاصده تصغر ملك قدام ادهم وتبينها طفله والاسلوب ده معجبش ملك ..ادتها علبه

 الحلقه الثالثه 

الحلقه 3

ملك فتحتها لقتها بنبوني ومصاصات وشكولاته ..فهمت ان هي قاصده بس عرفت هتتصرف معاها ازاي 

ميرسي اوي ي رزان عجبتني جدا 

ابتسمت رزان.. عشان طفله 

اتفضلي دي منها لازم تاكليها بليز 

الكل صمم انها تاخدها من ملك واخدتها واكلتها ڠصب عنها..

حلوة يا رزان 

قالت ايوه پغضب

عشان طفله واتعصبت ومشيت 

الكل ضحك واحتفلوا بملك ..

الكل كان متجمع ع الغدا وفجأه رزان دخلت .

هاي ادهم هاي شمس ..واتجاهلت وجود ملك 

ازيك ي رزان اقعدي اتغدي 

لا ميرسي انا جايه اعزمكم بس عشان عيد ميلادي انت وشمس وبصت لملك وابتسمت ب خبث 


ملك كانت بتاكل وسامعه ومهتمتش بكلامها مما اغضب رزان وخلاها متغاظه ازاي تتجاهلها .

كل سنه وانتي طيبه يارزان هو امتي !

وانت طيب ي حبيبي بعد بكره ف البيت عندنا

تمام كلنا هنيجي ان شاء الله 

كلكوا 

ايوة كلنا ي رزان لو مش كلنا مش هنيجي 

ماشي يا ادهم هستناكم .

ابيه ادهم انا مش عاوزه اروح 

وانا كمان يا ابيه مش بحب اروح هناك 

مش هنطول يا بنات شويه صغيرين وهنرجع الكلام منتهي

حاضر..يا ابيه 

بعد الغدا شمس كلمت ملك  

ملك عاوزه اتكلم معاكي شويه 

نعم يا شموستي انا سمعاكي 

بصي يا ملك اسمعيني كويس انا بحب ولد اسمه مازن من نص سنه وهو كمان بيحبني هو عامل حفله ف البيت وعازمني ولازم اروح عشان مش يزعل ممكن تساعديني عشان ابيه ميعرفش 

انتي عارفه يا شمس لو ابيه عرفت هيخلي عيشتك سوده وازاي تروحي بيت واحد غريب 

يا ملك هي نص ساعه مش هتاخر ابيه مش هيعرف وانتي هتغطي علي غيابي ارجوكي يا ملك ساعديني ارجوكي ارجوكي 

فضلت شمس تزن ع ملك لحد م وافقه

حاضر  يا شمس بس هساعدك ازاي !

بصي هو مش عيد ميلاد رزان بكره ..احنا هنروح العيد ميلاد ورزان كده كده مش هتسيب ابيه انتي بقي غطي علي غيابي نص ساعه وهكون ف الحفله تاني وهنرجع من هناك سوا 

ولو ابيه عرف يا شمس 

متقلقيش مش هيلاحظ 

ربنا يستر 

جه يوم الحفله والكل جاهز ملك كانت لابسه فستان روز قصير ورافعه شعرها ومنزله قصه كانت زي القمر ادهم اول ما شافها تنح قدام جمالها شويه وهي مش واخده بالها وفوق نفسه بسرعه

يلايابنات 

ركبوا العربيه ووصلوا الحفله اول م دخلوا جريت رزان علي ادهم ه ملك بصتلها بغيظ مكنتش عارفه ليه شعور الغيره ده دي خطيبته وهو حبيبها هي غيرانه لي قدموا الهدايا واخدت رزان من ملك الهديه ببرود 

ميرسي ابتسمت ملك ابتسامه مجامله 

ابيه هنلف انا وملك ف الحفله لو احتاجتنا رن 

متبعدوش ي بنات 

حاضر 

يلايا ملك انا همشي وانتي راقبي ابيه مش هتاخر 

هاتي العنوان واسم الولد ده عشان لو اتاخرتي 

طيب خدي ..ادتها شمس العنوان والاسم ومشيت علطول 

استر يارب استر وعدي الليله 

_ف بيت مازن _

مازن مش بيحب شمس وبيضحك عليها جمع صحابوا ف البيت وجهز القعده ومستنين شمس لما توصل عشان يتسلوا بيها  

فين يابني المزه اتاخرت كده لي 

ياجماعه انتوا سكرتوا كده لي احنا متفقناش اننا نئذيها 

ملكش انت دعوه هي تيجي وسيبها لينا

مازن للحظه حس انه ندل ومش راجل ازاي هيعمل كده ف بنت بتحبه بجد خرج بسرعه من البيت لقي موبيله بيرن وكانت شمس 

ايوه يا مازن انا قربت اوصل 

خليكي عندك يا شمس متجيش انتي فين 

قربت اوصل البيت

خرج بسرعه وقابلها بالعربيه وركبها وخدها وبعد عن البيت الله يخربيتك ياشمس اتاخرتي لي 

ملك بتبص ع الساعه لقتها عدت ساعه الاربع ولسه شمس مرجعتش وبترن عليها غير متاح بعتتلها رساله

انتي يا زفته انتي مرجعتيش لي ابيه سال عليكي مرتين وانا اقوله ف الحمام جايه انا جيالك قولي لصحابك بقي عشان متحرجش 

بعتتلها ملك الرساله واتحركت بسرعه للعنوان بتاع مازن ..قعدت تبص ع البيوت ومش عارفه توصل ف الاخر قررت تسال حد من المنطقه رنت جرس بيت من البيوت خرج شاب ف نفس سن

ملك

عمرو

فلاش باك

عمرو صديق ملك من اول ما راحت المدرسه وكان بيساعدها ف حاجات كتير وبيعتبرها زي اخته وملك بتحكيله كل حاجه وهي شايفاه اخوها ..هو مصري مقيم ف لبنان وتقريبا عارف كل حاجه عن ملك 

بااك 

ملك 

عمرو 

اي الل جابك هنا ف الوقت ده في اي 

حكتله ملك علي كل حاجه 

ايوه اعرفه ده بيته قريب استني هاجي اوصلك 

يعني اي يا مازن انت كنت جايبني لصحابك عشااان طب لي لييي انا حبيتك لي تعمل فيا كده هو انا ازيتك ي مازن 

انا اسف ي شمس انا معرفتش عملت كده ازاي بس انا بحبك يا شمس والله 

قطع كلامه صوت وصول رساله لشمس فتحت شمس الرساله وصوتت 

ملك الحق ملك يا مازن رايحه البيت عندك 

ركبوا بسرعه العربيه وهما ف العربيه موبيل شمس رن وكان ادهم ردت عليه 

ايوه يا ابيه الحقني 

في اي ياشمس وانتي فين انتي وملك دورت عليكم مش موجودين بټعيطي لي اهدي 

حكت شمس كل حاجه بعياط لادهم وهو اټصدم


يتبع 


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close