القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية حياتي الفصل الرابع بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده


رواية حياتي الفصل الرابع بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده 

رواية حياتي الفصل الرابع بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده 

سليم مش مصدق نفسه حاسس انه هيتشل من الفرحه راح مقربها منه اووي وفجاه شدها من شعرها ورفع فكها ومسك ش،فايف،ها وفضل يب،وس فيه جامد اووي وهي بتبادلو مسكت حياه قمي،صه بسرعه تفك الازراير بتاعته لحد مبقي ع،اري الص،در قدامها راح سليم مد ايده يخلع لها القمي،ص بتاعها 

ابيه ابيه مالك قالتها حياه بخوف 

فاق سليم لاقي نفسه حض،ن حياه بعد سليم عنها علي الفور

سليم بتوتر وخوف 

-حياه انا اسف والله مكنتش فايق سامحيني انتي كويسه

ردت حياه بقلق

-لا عادي ياابيه انا كويسه عن ازنك

خرجت حياه علي طول

سليم :اووف بقا ياربي اي اللي بيحصلي داا انا لازم اشوف حل

****

في غرفه حياه

حياه مبسوطه اووي عشان حسيت انه بيضعف قدمها ودا دليل انه بيحبها ونامت مرتاحه

في الصباح الباكر الساعه7

حياه حياه يلا قومي

-مش قدره ياماما تعبانه اووي

ليه بس مالك يحبيبتي

-اصلا اصلاا

البتاعه جت ولا ايه

-حياه ببعد الخجل اهاا جات

طب ارتحي وانا هعملك نعناع

******

علي المائده 

سليم:مالها حياه ياامي مطلعتش ليه

-اصلها تعبانه شويه كدا

ليه مالها اطلب الدكتور

-ياحبيبي لا بس هي تعبانه تعب عادي زاي اي بنت

سليم بضحك عشان فهم قصدها

-اه فهمت فهمت 

طب انا نازل بقا يست الكل عايز حاجه

لا يحبيبي ربنا معاك

****

في اوضه حياه

وادي يست النعناع يلا اشربيه

-حاضر

هو هو ابيه نزل

-اه يحبيبتي من بدري


بقولك ايه انا رايحه انام 

بعد خروجها من الاوضه. نامت حياه وعند الساعه 3 العصر

قامت حياه تجري ع الدولاب ولبست هوت شورت وتشيرت قط ولي فاتحه من عند الص،در وسرحت شعرها وخرجت تقعد برا 

ايه يحبيبتي بقيتي كويسه

-اه احسن

طب انا نزله السوق خلي بالك من نفسك

بعد فتره الباب خبط جريت حياه تفتح لاقت ادهم

حياه :ابيه ادهم ازيك مش بتيجي عندنا ليه بقالك كتير

ادهم :هاا .ادهم لنفسه يخربيتك اي الجسم داا يابختك ياعم سليم ليك حق انك تتجن عشان تبقي ملكك

حياه:ابيه في ايه

ادهم:ها ولا حاجه يحبيبتي انتي عامله ايه

حياه:انا كويسه والله وانت.

ادهم:سيبك مني بس ايه القمر دا كبرتي اووي يعني

في هذا الوقت جاء سليم

سليم بعصبيه شديده

-دا اي بقا انشاءلله اللي انتي لابسه دا وكمان خارجه كدا

حياه بتوتر شديد

-عادي يعني في ايه انا داخله

ادهم بصوت عالي الله يخربيتك ووت،كة مفيش كلام

سليم: وحياه امك جرا اي يلا انت اتجننت بص ياادهم حياه دي خط احمر ولو بس فكرت انك تبص لي اي حته فيها هقتلك

ادهم بضحك:في ايه يبني انا بهزر

وقعد سليم وادهم يتكلمووا كتير اووي

بعد مامشي ادهم دخل سليم اوضه حياه 

انتي فين ياهانم يامحترمه

حياه بشجاعه:محترمه غصب عنك انت فاهم وبعدين مالكش دعوه بيا اعمل اللي انا عايزه

مسكها سليم من شعرها ونزل فيها ضرب علي الاخر 

سليم وهو بياخد نفسه بالعافيه 

-انتي ملكي انا جس،مك دا بتاعي كل حاجه فيكي بتاعتي جس،مك دا محدش يشوفه غيري ولا حد يلمسك غيري كل حاجه فيكي تخصني  ومش عايز اسمع سيره الجواز دي فاهمه عشان انتي مش هتتجوزي غيري


الفصل الخامس من هنا


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close