روايه ندم عمري بقلم الكاتبه زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده وكامله جميع الفصول


روايه ندم عمري بقلم الكاتبه زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده وكامله جميع الفصول 

روايه ندم عمري بقلم الكاتبه زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده وكامله جميع الفصول 


نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ♥

♥♥♥♥♥♥♥

في احد القصور الفاخمه كانت تنام بعمق لياتي اليها ذلك الباطل الوسيم 


جاسر. هنا اصحي بقا هتتاخري عل الجامعه وانا هتاخر عل شغلي 


هنا كانت في سابع نومه ومش حسه بيه اصلا 


جاسر. مسك المنبه وحته عل ودانها 

ترن ترن ترن 

هنا لسا نايمه برضو 


جاسر. ياربي دي ماتت ولا اي هنااااا 


هنا. مابتردش برضو 


جاسر. انتي مش هتصحي يعني بزوق ماشي 


جاب كوبيه ميه ودلقها عليها 


هنا بخضه. بغرق بغرق الحقوني 


جاسر كان واقف وميت عل نفسه من الضحك 


هنا. في حد بيصحي حد كدا يارخم 


جاسر. اه بقالي ساعه بصحي فيكي 

يلا هنتاخر بسببك معاكي خمس دقايق بس 

ومشي 


هنا. قامت من النوم ودخلت الحماه وهجزت وصلت ونزلت 

♥♥♥♥♥♥

عل ماىده الطعام 

كان يجلس هو وجدته لتناول الطعام 


هنا. ببتسمه. صبح صبح ياعم الحج بطريقه تتح 


جدتها واسمها ساميه. صباح الورد والياسمين على عيونك الحلوين 


وقعدت تفطر 


جاسر. افطري بسرعه يلا عشان منتاخرش 


هنا. روح انت وانا هروح مع السواق 


جاسر بغضب. بتقولي ايه 


هنا بخوف من غضبه. مابقولش هو انا اكلمت دا نا نسمه 


جاسر. طيب يلا يانسمه 

قام واخد الجاكت بتاعو من عل الكرسي ولبسه وسلم عل جدته ومشي 


هنا قامت وراه جري لقاتو راكب العربيه 

ركبت وراء 


جاسر. هو انا سواق الهانم اركب قدام 


هنا. نزلت وركبت قدام من غير كلام 


جاسر. ممنوع الكلام مع الشباب ممنوع الضحك وقاطعتو هنا 

هنا. وممنوع انك تمشي تتمرقي وممنوع وممنوع ولله حفظت معنتش تكرر كلامك تاني 


جاسر. انا بفكرك بس 


هنا نفخت بضيق 

وصلو الجامعه وهنا نزلت 

جاسر. هنا استني 


هنا. نعم 

جاسر اداها فلوس 

هنا. معايا 


جاسر. عارف بس خديهم برضو انتي وتيته مسؤليتي يا هنا 


هنا خدتهم وابتسمت له ومشيت وهو مشي 

♥♥♥♥♥♥♥

هنا دخلت الجامعه وقابلت مريم صحابته 

مريم. احل صباح عل هنون 


هنا. احل صباح عليكي انتي 


مريم. المز برضو هو الجايبك 


هنا بضيق. مريم اتلمي 


مريم لخبث. اي دا انتي بتغيري عليه ولا ايه 


هنا بارتباك. لا وانا اغير عليه لي عشان بس ابن عمي 


مريم. ابن عمك برضو 

هنا. اه ويلا عل المحاضره هتبدا 

راحو المحاضره 


دخلو المحاضره وكان عليهم الدكتور معاذ وهو اخو مريم الكبير 


معاذ بدا يشرح وهو عينه عليها 

بعد المحاضره 

♥♥♥♥♥♥

مريم وهنا راحو الكافتريا 


مريم. انا دماغي وجعتني 

هنا. وانا برضو 


مريم. انا هروح اطلب قهوة وانتي هتطلبي ايه 


هنا. وانا برضو 

مريم راحت تجيب وهنا بقيت لواحدها 

معاذ جه عليها 


معاذ. صباح الخير ياانسه هنا 


هنا. صباح الخير يا دكتور 


معاذ. ممكن اقعد معاكي 


هنا. اكيد وبعدين مريم جايه 


معاذ قعد معاها ووو

♥♥♥♥♥♥♥

عند جاسر 

♥♥♥♥♥♥

كان في شغله هو ظابط مخابرات 


اسر. صحبه. بوص اللواء محمد طالبنا 

جاسر. ماشي يلا 

وراحو عند اللواء محمد 

اللواء محمد. جاسر اسر انتو اكفي ظباط عندنا وانا عاوزكم في مهمه سريه جدا 

وبدا يشرح ليهم عن المهمه 


اللواء. كدا عرفتو كل حاجه تقدروا تتفضلو 

جاسر واسر 

خرجو 

اسر. شكل المهمه دي هتنقلنا نقله لفوق يابوص 

جاسر. بس قول يارب 


جاسر بص في الساعه. اه انا اتاخرت 

اسر. اتخرت عل ايه 


جاسر. هنا زمانها خلصت وانا لازم اروح اجيبها 


اسر. سلام يا بوص 

جاسر. سلام 

نزل وراح ليها الجامعه بس انصدم وووويتبع 


♥♥♥♥♥♥♥♥

البارت 2

من روايه ندم عمري 


نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤

❤❤❤❤❤❤

جاسر. بغضب. هنااااا 

هنا انخضت. جاسر 


جاسر راح عندها زي ال.. تور الهايج 

. هنا هو دا ال انا قلت عليه 


هنا. ولله مريم في الكافتريا وجايه وبعدين دا الدكتور معاذ 

وكان بيشرح لينا حاجات مش فهمنها 


جاسر. سلم عليه وضغط عل ايده قوي ومعاذ حس بقبضت ايد جاسر 


جاسر. اهلا  انا جاسر 

معاذ. اتشرفنا انا معاذ 


جاسر. اي ياهنون مش يلا 

هنا. في سرها. هنون دا هيموتني ويعلقني علي بابا البيت 


جاسر. حبيبي انتي سرحتي فين 

هنا. لا معاك يلا شكرا يا دكتور 


معاذ. لو عاوزتي حاجه تاني اتصلي بيا 


جاسر كانت عيونه كلها غضب وحمره 


جاسر وهنا مشيو 


مريم جات 

. امال هنا فين 

معاذ. في واحد اسمه جاسر جه اخدها 

مريم. المز جه خدها 


معاذ. بغضب. مز عل اي دا مش حلو 


مريم. امال دا مش حلو امال انا ال حلوه 


معاذ. دا همجي قوي 

مريم. بستغراب. لي بتقول كدا 


معاذ. حكالها ال حصل بنهم 

مريم. ههههه 😂عشان بس هيا من مسؤليته بس 


معاذ بانتباه. مسؤليته يعني ايه 

مريم. هنا تبقي بنت عمه وهو يعتبر ال مربيه


معاذ بفرحه. يعني مش خطببتو 

مريم. بخبث. لا ماهاش خطببتو ولا اي حاجه ومالك فرحان 😃كدا ليه 


معاذ. لا عادي ويلا اشربي القهوه عشان نمشي 


❤❤❤❤❤❤

في العربيه 

❤❤❤

جاسر كان هادي جدا ودا قلق 😟هنا اكتر 

مره واحده فرمل جامد لدرجه انهم طلعو لقدام 


هنا بصريخ. في اي ماتحسب هتموتنا 


جاسر. كان غضبان 😡جدا وعيون بطلع شرار. انتي تخرصي خالص فهمه دانا هعرفك ازاي كلامي مايتنفذش 


هنا بتصنع القوه وهيا من جوها ميه من الخوف. انا عملت ايه يعني 


جاسر بغضب. يعني مش عارفه اي ال مقعدك مع الواد الملزق دا 


هنا. مسمهوش واد وبعدين مريم كانت معانا وهو كان بيشرح لينا 

دا ال حصل 


جاسر. ومالك محموقه عليه كدا 


هنا. مش محموقه ولا زفت ويلا انا عاوزه امشي 

جاسر ساق العربيه ووصل هنا وراح علي شغله 


❤❤❤❤❤❤

هنا طلعت عل اوضتها عل طول بس كانت فرحانه انه كان غيران عليها 

دخلت الحمام وصلت واترمت على السرير 

❤❤❤❤❤❤

عند جاسر 

❤❤❤❤

دانو يلف بلعربيه شويه وبعدين راح شغله 

دخل مكتبه ودخل وراه اسر 


اسر. اي ياعم دا ال هترجع عل طول اي ال اخرك 


جاسر كان بيتنفس بغضب ومش طايق نفسه ولا حد. اسر انا مش طايق نفسي انجز عاوز ايه 


اسر. بقلق. مالك يابوص 


جاسر. مخنوق 

اسر. بقلق. مخنوق من ايه تيته او هنا فيهم حاجه 

(اسر يعتبر متربي مع جاسر) 


جاسر بغيره. انه نطق اسمها من غير لقب 


. لا مفهمش حاجه بس انا عاوز اكون لوحدي 


اسر بغتاته. لا مش هسيبك هتيجي تسهر معايا انهارده 


جاسر. لا مينفعش 


اسر. ماينفعش لي 

جاسر بتلقائيه. عشان هنا زعلانه مني ولازم اصالحه 


اسر بخبث. هيا غمزت ولا اي 😂


جاسر. هيا اي دي 


اسر. الصناره بتحبها 


جاسر. بتنهيده. هيا شيفاني ابوها واخوها بس 


اسر بحزن. طيب وقلبك 

جاسر بحزن. قلبي وقام يبص من الشباك. قلبي وجعني اوي يااسر 


اسر قام ووقف جنبه. هتتعدل يا صاحبي إن شاءلله 


جاسر. طيب اصالحه ازاي 

اسر بتفكير. هقولك 

❤❤❤❤❤❤❤

بليل 

❤❤❤❤❤

ساميه. قالت للخدامه. انها تنادي هنا عشان العشاء 

الخدامه. قالت لهنا وهنا قالت لها ماشي 


جاسر. كان داخل بيصفر واخر روقان شافها نازله دانو يبص عليها بس هيا اتجهلتو 


ساميه. يلا عشان العشاء 


كانو قاعدين وكل شويه بيص عليها وهيا متجالها تماما 

خلصو عشا 

كل واحد فيهم راح اوضته 

لقت ال بيسحبها ويدخلها اوضته كانت هتصوت بس هو حط ايده على بقها والايد التانيه عل وسطها 


جاسر. ممكن تسمعيني 

هنا كانت بتبص في عيونه وهو برضو بص في عيونها وسرحو هما الاتنين 


جاسر شال ايده من عل بقها وحطها عل رقبتها وهما لسا سرحنين مع بعض 

في لحظه كان بي💋سها 


هنا. فاقت لما بس💋

وزقته وضربته بلقلم وطالعت تجري 


❤❤❤❤❤❤

هنا. دخلت اوضتها وهيا فرحنا وكل شويه تحط ايدها على شفايفها وتضحك مش مصدقه 

. بيحبني زي ما بحبه 

❤❤❤❤❤❤

جاسر. كان في عالم تاني وكل مايفتكر يضحك 

❤❤❤❤❤

الصبح 

❤❤❤❤❤

كانو بيفطروا وهما متجنبين النظر لبعض 

جاسر. مش رايحه الجامعه ولا ايه 

هنا. لا 

جاسر. ماشي 

وقام بس ساميه ومشي 

عل شغله 

❤❤❤❤❤

عند جاسر 

❤❤

حد خبط علي الباب 

جاسر. اتفضل 

العسكري. في واحد عاوزه حضرتك بره يافندم 

جاسر. خليه يدخل 

العسكري دخلو 

جاسر. انت عاوز ايه 

... عاوز اطلب ايد الانسه هنا 


جاسر. بغضب جهيمي. نعم 

❤❤❤❤❤❤

البارت 3

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤

جاسر. نعم ياروح *امك 

عاوز ايه 

معاذ. عاوز اتجوز هنا 

جاسر بغضب.دانت نهار ابوك *اسود انهارده عاوزه تجوز هنا طيب تمام لازم تاخد الضيافه يتاعتك 

معاذ. مش فاهم حاجه. انا مش عاوز حاجه انا عاوز هنا بس 

جاسر. لا لازم تاخد الضيافه عيب تمشي من غيرها 

ندا عل العسكري وقالو يخد معاذ ويضايفه احل ضيافه 

معاذ راح مع العسكري ودخلو اوضه الحجز ودخل عليه اتنين شكلهم يخوف ومسكو معاذ رانو حتت علقه محترمه يعتبر كسروا تكسير مخلوش فيه حته سليمه 


جاسر. راح لعندو. ها عجبتك الضيافه بتاعتنا 

معاذ. مش قادر يتحرك من كتر الضرب. انا عاوز اشرب 


جاسر. عاوز تشرب طيب وندا عل العسكري وقالو هاتلو مايه 

العسكري جاب الميه واداها لجاسر 

جاسر. عاوز تشرب عطشان قوي صح 

معاذ. قوي 

جاسر. من عيوني وفتح الازازه ودلقها عل الارض وقالو اوبس وقعت مني 


معاذ. حرام عليك عاوز اشرب 


جاسر مسكو من شعره وقالو بفحيح الافعي. لو شوفتك بس جانب هنا او لمحت خيالك جنبها هخلص عليك انت فاهم وندا الاتنين ال ضربو معاذ وخالهم يرمو في الحجز وكل يوم يجو يسلمو عليه وسابهم ومشي (جاسر دا مفتري قوي) 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عند هنا 

❤❤❤❤

كانت فرحنا فجات عليها مريم 

مريم. مجتيش لي انهارده 

هنا. مفيش كنت تعبانه شويه 

. مالك يابت 

مريم. بخوف. معاذ 

هنا. مالو 

مريم. معاذ خرج الصبح ولحد دلوقت مجاش وانا خايفه عليه 

هنا. تلقي مع صحابه 

مريم. معاذ ملوش صحاب انا خايف عليه قوي 

هنا. إن شاءلله هتيكون بخير 


جاسر كان طالع وبيصفر بروقان راح عند هنا لق مريم عندها 


جاسر. ازيك ياهنون 

هنا. الحمدلله 

جاسر. مش انتي صحبت هنا 

مريم بخجل. اه 

هنا. دي مريم صحبتي 

جاسر. ازيك يا انسه مريم 

مريم بخجل. الحمدلله 

جاسر. عامله ايه ياهنون من امبارح وغمز لها وهنا فهمت وانكسفت ومريم عامله زي الهبله مش فاهمه حاجه 


جاسر بضحك خطفت قلب هنا ومريم. ههههههه خلاص متقلبيش طماطم كدا 

. اسبكم لوحدكم بقا وسابهم ومشي 


مريم بعد فهم. اي ال حصل يابت 

هنا بكسوف. مفيش حاجه 

مريم بغمزه. عليا يابت قولي 


هنا. يوه خلاص هقولك وقالت لها 

مريم بصدمه. وفتحت بوقها. إن المز ده عمل كدا 

هنا بضيق. مريم 


مريم. بضحك. مابتحبوهوش 


هنا. ااووووووف مريم قومي روحي وزقتخا 


مريم. هو انا بنطرد صح 


هنا. هزت راسها بمعني اه. يلا روحي 


مريم. خلاص انا ماشيه عشان برستيجي باظ 


هنا بضيق. الصبر يارب 

مريم مشيت وهنا نزلت معاها ووصلتها للباب 

وكانت طالعه لقاتو في وشها 


جاسر كان لبس ترنج رياضي تشيرت ابيض وبنطلون اسود 

وكان واقف عل السلم وحاطط ايده في جيوبه 

. جاسر بستفزاز. صحبتك حلوه 


هنا بصيق وغيره. روح ليها جاي تقولي كدا لي ماتروح تقول كده لها انا مالي 


جاسر. امممم غيران يعني 

هنا بتوتر. لا وإن اغير لي 

جاسر. يمكن عشان بتحبيني 

هنا بتوتر اكبر. اه بحبك عشان انت اخويا الكبير 

جاسر. انصدم من ان هيا بتعتبره اخوها بس 

. ماشي وسابها ونزل اوضة التدريب بتاعتو وفضل يدرب لحد ماتعب ووقع عل الارض 


وكان بيردد بس كلمه اخويا اخويا اخويا فضل يضرب في الارض لحد مايدو اتفتحت 


كانت ايدو بتزف وهو كل ال بيتردد في ودانه الكلمه دي 


جاسر. فضل يضرب عل قلبه ويقولوا انساها ياقلبي انساها 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عند هنا 

❤❤❤❤

كانت مضيقه منه وكانت راحه اوضته عشان تضربوا بس استغربت انه مش موجود نزلت تدور عليه في البيت كلو بس ملقتوش راحت اوضه التدريب لقاتو في الاوضه بتاعت التدريب بس لقت كائن تاني غير اال تعرفو 


هنا. جاسر 

جاسر غمض عينو بضعف 

وبعدين اتكلم بغضب. عاوزه اي 


هنا. بخضه من غضبه. انا انا 

جاسر بغضب. عاوزه اي اخلصي 


هنا عيطت وطلعت تجري 

جاسر وووويتبع 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

البارت 4

❤❤❤❤

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤

❤❤❤❤❤

جاسر بعياط. انا اسف حقك عليا 


هنا. طلعت اوضته وفضلت تعيط لحد مانامت 

❤❤❤❤❤❤❤

الصبح 

❤❤❤❤❤

ساميه. هنا انتي ماشفيش جاسر 

هنا. لا تاقيه في اوضته 


ساميه. لا مهوش في البيت كله 


هنا استغربت عشان هو ال بيوديها. طيب رني عليه 

ساميه بخوف. فونه مغلق 

هنا بخوف. في سرها. روحت فين يا جاسر 


هنا عشان تطمن جدتها. تلقيه عندو مهمه ونزل بدري وعشان مايقلقناش مشي عل طول 


ساميه. طيب كلمي اسر صحبه دا


هنا. رنت علي اسر 

اسر. الو مين معايا 


هنا. الو اسر انا هنا بنت عم جاسر 


اسر. ازيك عامله ايه 

هنا. الحمدلله 

اسر هو جاسر معاك 


اسر. بستغراب. لا 

هنا بخوف. طيب مش انتو عندكم مهمه ولا كدا او جاسر عندو 


اسر. يمكن بس لو عرفت حاجه عنو هعرفك 

هنا. اوكي 


ساميه.بقلق. ها قالك ايه 

هنا بقلق وخوف بس دارتو عشان جدتها. قالي انو عندو مهمه 


ساميه براحه. ماشي ياقلبي ربنا بسترها معاه 

هنا. يارب 

ساميه. تعالي افطري عشان تروحي الجامعه 

هنا. ماشي 

هنا كانت قلقانه عليه اوي 

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

في الجامعه 

❤❤❤❤❤❤❤

هنا كانت تفكيرها كلو مع جاسر 

جات عليها مريم 

مريم. صبح صبح 

هنا كانت سرحانه 

مريم. بت مالك وهزتها 

هنا. ها 

مريم بقلق. مالك 

هنا. جاسر 

مريم بضحك. هو واخد عقلك وقلبك كمان 

هنا. سكتت 

مريم. هنون مالك 

هنا. جاسر مش عارفين عنو حاجه 

مريم. ازاي 

هنا حكات لها ال حصل كلو 

وهيا بتعيط 

مريم طبطبت عليها. طيب مفيش مكان بيروح عليه لما بضيق 

هنا. لا عمرو ماساب البيت كدا 

مريم حضنتها. اكيد عيرجع ياقلبي 

هنا بعياط. يارب 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


عد اسبوع ولسا ميعرفوش حاجه عن جاسر 

هنا كانت حالته متهوره وساميه ال بدات تشك 

فيها بس هنا كانت بتكدب عليه وتقول لها إن هو بيكلمها بس هيا بتقا نايمه فامابترداش تصيحه 


واسر ال كل يوم بحال ومش عارف صحبه فين 


ومعاذ خرج من السجن وراح قال لهنا ال جاسر عملو فيه 


ومريم ال قلقانه عل صحبتها وشايفها بتموت قدمها 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

مريم. بس انا عندي خطه ترجع جاسر 

اسر. قولي بسرعه 


مريم. تدفعو كام 

هنا. لله هضربك 


مريم. خلاص هقول 

احنا نعمل ان هنا تعبانه وحالتها سيئة جدا وفي المستشفى ولما يعرف اكيد هيجي ليها جري 


اسر. ولله فكره حلوه 

هنا. بس ال كلام دا هيوصلو ازاي 


مريم. بصت لاسر. وقالت عن طريق اسر 


اسر بفضول. ازاي 

مريم. تنزل بوست عل الفيس وتقول مجتاجين دم فالما هيشوفوا هيسالك مين تقولوا هنا وهو هينزل جري عليها 


هنا. يارب يا مريم يارب يارب 

فعلا اسر نزل البوست 

وووويتبع 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ياترا جاسر اي رد فعله 

وهيعمل ايه فيهم لما يعرف انها خطه 

❤❤❤❤❤❤

البارت 5

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤

جاسر عرف الخبر ونزل جري من المكان الي كان قاعد فيه 

جاسر رجع البيت جري قبل مايعرف اذا كان الخبر صح ولا لا 

دخل ينادي عليها 

. هنا هنا 

ساميه. راحت حضنته. حبيبي كنت فين كدا تعمل فينا العمله دي 

جاسر. اسف ياتيته المهم هنا فين 

ساميه. فوق 

جاسر طلع جري وفتح الاوضه قبل مايخبط 

كانت هنا بتغير هدومها 

وهو فتح في اللحظه دي 


هنا بصريخ. اعاااااا اطلع بره اوضتي 

جاسر طلع وقفل الباب وراه بسرعه 


وهو ينهج وبيضحك. خلاص ممكن ادخل 


هنا بخجل. اه خلاص ادخل 

جاسر دخل وراح حضنها وهيا حضنته بقوة 

جاسر. وحشتيني 


هنا بحب. وانت كمان وحشتني 


جاسر. اتفحص هنا. فين بيوجعك وتعورتي ازاي ها قوليلي 


جاسر وهو موطي مسك ايديها وبيشوفها مالها 


هنا بعياط. انا كنت بموت من غيرك بس دلوقت رجعت ليا الحياة 


جاسر. استغرب من كلامها 

. يعني ايه 


هنا. انا بحبك يا جاسر اوي 

جاسر.بالم. اه زي اخوكي 


هنا. لا زي مانت بتحبني 

جاسر بوجع. انا بحبك زي اختي يا هنا بس 


هنا بصدمه. اي طيب اهتمامك بيا وغيرتك عليا دي اي 


جاسر بوجع اكتر. لانك كنتي مسؤليتي يا هنا بس 


هنا. انت بتهزر صح 

جاسر. لا وبعدين انا بحب واحده تانيه وهاخطبه كمان يومين 


هنا. طيب وانا 

جاسر. دي مشكلتك مش مشكلتي انا 


هنا ببتسمه وجع. الف مبروك ي يا ابيه وسابته ومشيت 


جاسر. قلبه. لي عملت كدا 

عقله. هنا بتحبني بس عشان اتعودت عليا بس هيا قالتلك انك اخوها الكبير 


قلبه. بس انا حاسس بحبها ليك 


عقله. وفين كبريائه هيضحي بيه عشان بنت 


جاسر. خلاص انتو الاتنين خلاص كسرتها 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عند هنا 

❤❤❤❤❤

نزلت جري عل الشارع فضلت تجري تجري كتير وهيا بتعيط وكل كلمه قالها ببتردد في ودانها 


وكل ذكريتهم سوي تشوفها قدمها 


فجاء قلبها فضل يوجعها وبعدها محستش بدنيا ووقعت 

❤❤❤❤❤❤❤❤

جاسر نزل وقال لجدته انو قرر يخطب وجدته فرحت لانها فكرتها هنا 

بس جاسر صدمه وقال لها انها هتكون بنت اللواء بتاعه 


ساميه بحزن. الف مبروك ياحبيبي 

جاسر. بوجع. الله يبارك فيكي 

جاسر. انا هخرج بقا 


راح شغلو 

اسر راح عندو بسرعه 

اسر بمرح. تصدق انك بتحب هنا قوي عشان كدا رجعت لما هيا تعبت 


جاسر كان سرحان 

اسر. مالك يا بوص 


جاسر حكالو ال حصل كلو من قبل مايختفي لحد دلوقت 


اسر. بغضب. انت ازاي تعمل كده انت مجنون دي كانت هتموت بسببك وانت جاي تقول لها كدا 


جاسر. عشان انت وهيا كنتو بتكدبوا عليا 


اسر. عشان حضرتك اختفيت ولا سالت عل حد خالص وكمان فونك كان مقفول فعملنا كدا عشان ترجع يعني عشانك 


جاسر. عشاني يعني بتكدبوا عليا وتيجي تقول عشاني 


اسر. اه بس تعرف انت ماتستاهلش الحب ال حبته ليك هنا 


جاسر. مستهالهوش 


اسر. اه وسابه ومشي وهو غضبان 😡من جاسر الحم*ار دا 


جاسر كان متعصب اوي 

وهو غضبان 😡راح للواء بتاعو وطلب منه ايد بنته كارما 


والواء وافق وقالو يجي بكرا عشان يتقدم رسمي 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بليل 

❤❤❤❤

كان دخل البيت لقاه جدته قاعده وخايفه 

راح عندها 


جاسر. مساء الخير يا تيته قاعده كدا لي 


ساميه بخوف. هنا لسا مرجعتش من ساعه الصبح 


جاسر بجنون. ازاي دي الساعه 12


طيب متعرفيش رقم صحبتها دي 


ساميه. اتصلت عليها وقالت مش عندها 


جاسر. انا هروح ادور عليها كان خارج بس لقاها دخله 


جاسر بغضب. كنتي فين لحد دلوقتي 


هنا بصتلو وسكتت 


جاسر بجنون. انطي كنتي فين 


ساميه. كنتي فين يابنتي خوفتيني عليكي 


هنا. كنت مع معاذ 


جاسر بغيره وجنون. معاذ اي ال كنتي معاه دا 


هنا. معاذ ياتيته اتقدملي وانا وفقت قولت اعرفك ياتيته 


جاسر بصدمه. وافقتي 

هنا ببرود. اه مش هلقي حد احسن منه 


ساميه. ربنا يتمم علي خير 🙂


جاسر. انا برضو هروح اخطب كارما بكرا 


هنا. الف مبروك وسابتهم ومشيت 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

هنا اول لما دخلت اوضتها اترمت عل السرير وفضلت تعيط وافتكرت 


فلاش 

هنا وقعت عل الطريق 

كان معاذ معدي بعربيته وشافها واخدها عل المستشفى 

الدكتور خرج من عند هنا 


معاذ بخوف. خير يا دكتور 


الدكتور. للاسف عندها قلبها ضعيف جدا نتيجه تعرضها لصدمه كبير ه

وقلبها مش حمل اي صدمات تانيه 


معاذ. يعني ايه 

دكتور. يعني لو اتعرضت لصدمه تانيه هتموت 


معاذ بصدمه. تموت 

دكتور. اه لازم تخلو بالكم منها وتاخد الادويه في وقتها 


معاذ. شكرا ومشي الدكتور 

معاذ. دخل لهنا لقاها فاقت 


هنا. انا فين ومين جابني هنا 


معاذ. انتي في المستشفي وانا ال جبتك 


هنا. دكتور 

معاذ. في اي اي لوصلك لكدا 


هنا افتكرت وقعدت تعيط 


معاذ. ممكن تعتبرني صديقك او اخوكي وتحكيلي 


هنا حكا له كل حاجه 


معاذ. مش معقول دا بيحبك واكبر دليل ال عملو فيا لما اتقدمتلك 


هنا. مش عارفه 

دكتور ممكن ماتقولش لحد عل مرضي لو سمحت 


معاذ. اوكي 

هنا. ممكن طلب تاني 

معاذ. اكيد 


هنا. ممكن تيجي تتقدملي بس هتكون تمثليه صغيره 


معاذ. موافق 

هنا. شكرا 


باااك 

هنا. ولله لادفعك التمن غالي اوي 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

الصبح 

❤❤❤❤

جاسر. هنااااااا 

البارت 6

عشان لو معرفتش انزل بكره 

من روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤❤❤

جاسر. هنااااا 

هنا مانت هيا ومعاذ في الصالون وجات عل زعيقه. في اي 


راح عندها بغضب. الزقت دا بيعمل ايه هنا 


هنا بغضب. ماسموش زفت اسمه معاذ ثانيا واحد وجاي يشوف خطبتو فيها اي 

جاسر. بضيق. خطبتو 

معاذ ببتسمه مكر. طبعا يابو نسب 


جاسر وخلاص جاب اخرو. شكلك محرمتش من اخر مره وعاوز تتربه وكان هيضربه بوكس 👊بس هنا مسكت ايدو في اخر لحظه وهو اتفج 


هنا. اوعك تعمل كده وماتنساش هو يبقي بنسبه ليا اي وكملت بتحذير. لو فكرت تعملو حاجه هتلقيني انا ال في وشك فاهم 


جاسر كان مصدوم 😳. هيا دي فعلا البنت ال انا ربتها ومن الصدمه مقدرش يكلم 


هنا لفت لمعاذ. انت كويس يا حبيبي واتكت عل حبيبي 

معاذ. اه ياروحي 


جاسر.بغضب اكبر. روحك دا نا ال هطلع روحك في ايدي وشد هنا وراه وضرب معاذ بوكس 👊وقعو في الارض 


معاذ بالم. وبيمسح بقو من الدم. كدا يا بو نسب 

بس انت اكيد ماتقصدش وقام وقف جانب هنا ومسك ايديها وكمل. يلا نروح الجامعه سوء 


جاسر بغضب. لا انا ال هوديها 


هنا بستفزاز.  انا هروح مع حبيبي 

جاسر. فكرها بتقول عليه فبتسم 

. يلا 


هنا. يلا يا معاذ يا حبيبي 


جاسر كان مصدوم 😳اي كميت الصدمات دي

(صحيح ان كيدهن عظيم) 


هنا ومعاذ مشيو وهما مسكين ايد بعض 

وهو كان هيطق من الغيره 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

في العربيه 

❤❤❤❤

هنا. انا اسفه يا دكتور 


معاذ. عل اي دا نا مبسوط

هنا بستغراب. لي بعد الضرب دا كلو هو ايدو تقيله انا عارفه 


معاذ. هو صحيح ايدو تقيله بس انا مستمتع وانا شايفه كده 

هنا بضيق. بس انا مش عاوزه اضيقه او اعصبه بس هو ال كسرني 


معاذ. هنا جاسر بيحبك ودا باين في عيونه قوي وال عملو فيا دا غيره مش اكتر 


هنا. بحزن. بيحبني عشان كدا كسرني وهيخطب 


معاذ. انا معاكي في اي حاجه 


هنا. شكرا يا دكتور 

معاذ. ببتسمه.. العفو 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

وصلو الجامعه 

❤❤❤❤❤

قابلتهم مريم 

شافت وش معاذ وعرفت مين الي عمل كدا 

. جاسر صح 

هنا. هزت راسها 

مريم. يعني هو صدق انكم هتنخطبو 

معاذ. اه 

انا هروح عشان عندي محاضره دلوقت اشوفكم بعدين 


مشي وسابهم مع بعض 

هنا. دكتور معاذ دا طيب قوي واي وحده تتمنه 

مريم بحزن. بس هو حظه شويه 


هنا بستغراب. مالو 

مريم. حب بنت وهيا كانت بتحبه بس ابوها موفقش 


هنا. لي ادام بيحبو بعض 

مريم. عشان معاذ كان لسا متخرج جديد وابوها رفضه 

هنا. ربنا يعوضو بالحسن يارب 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

عند المجنون 

❤❤❤❤❤

كان عامل زي المجنون فعلا 


وفضل يكسر في كل حاجه حوليه 

كان شايفها وهيا مهتمه بمعاذ 

وخوفها عليه 

جاسر. ولله ليكون موتك عل ايدي يا معاذ 🐕

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


عند كارما 

❤❤❤❤❤

كارما كانت قاعده في اوضتها دخل عليها ابوها 


محمد. كوكي عامله ايه ياقلبي 

كارما. الحمدلله يا بابي 

محمد. كوكي جايلك عريس 

كارما. مين هو 

محمد. جاسر 

كارما باعجاب. جاسر 

محمد. اه وهيجي يتقدملك انهارده مع اهلو 

كارما. ماشي 


محمد. انا قولت اعرفك عشان تجهزي 


كارما. اوكي 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بليل 

❤❤❤❤

كانو رايحين عن كارما 

كان جاسر وساميه مستنين هنا 


جاسر. كل شويه بيص في الساعه. اوف اتاخرنا 


هنا كانت نازله وابسه فستان ضيق اوي وفارده شعرها وكانت حاطه ميكب اب . انا اسفه ياجماعه اخرتكم 


جاسر بغضب. هنا اطلعي غيري ال انتي لبسه دا وشيلي الميكب اب دا 

بسرعه 


هنا. لا انا عجبني شكلي ويلا عشان منتاخرش ومشيت قدامهم يلا ياتيته 


جاسر كان شايط من جوه 

ومشي وراهم

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

راحو عند كارما 

كانو كلهم قاعدين 

كارما كانت لبسه فستان قصير لحد الركبه وضيق اوي ورفعه شعرها كحكه وحاطه ميكب اب برضو بس جاسر كانت عيونه عل هنا وعيونه بتطلع شرار 


محمد. شرفتونا 

ساميه. الشرف ليا احنا 


منال. مشاء الله مين العروسه الحلوه ال معاكم دي 

ساميه. هنا بنت ابني 

منال. هو انتي مخطوبه 

هنا. اه 

منال بحزن. ربنا يسهالك يا بنتي دا انا كنت عاوز اخدها لرحيم ابني 


جاسر بقي يجز عل سنانه. 

انا طالب ايد بنتك كارما ليا وليا الشرف اني اناسب حضرتك يافندم 


محمد. طبعا موافق بس نشوف راي العروسه 

كارما. موافقه بس بصت بصدمه عل دخول شخص 

... مساء الخير اسف عل التاخير وووويتبع 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

البارت 7

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤❤

وقفت كارما بصدمه وكان الوقت وقف بيهم قربت منه وهو قرب منها 


كارما. بحب كبير وشوق. م معاذ 

معاذ بنفس الشوق. كارما 


محمد بغضب. اي ال جابك هنا انت اجننت جاسر بغضب. كان رايح يضربه بس هنا وقفت في النص لان هنا عارفه جاسر 


هنا. انا ال قولت لمعاذ يكون موجود 

جاسر بصلها. يكون موجود بصفته اي 

هنا. بقوة. بصفته خطيبي 


الكلمه وقعت عل كارما زي الصاعقه وبصت لمعاذ ال بصلها 


محمد. اطلع بره بيتي 

معاذ كان هيخرج بس هنا مسكت ايده 

هنا. اذا خرج معاذ انا كمان هخرج معاه وكانت خارجه 


جاسر. انتي رايحه فين 

هنا. مع خطيبي 

جاسر. نعم ياروح *امك دا نا اقتلك 

هنا. دا ال عندي 


منال. استهدوا بالله يا جماعه اقعدي يابنتي 


هنا. ببقوة. اعتذروا من خطيبي 

جاسر ومحمد. نعم 


هنا. خلاص نمشي 

ساميه. اهدي ياهنا نتكلم بعدين 

هنا. لا هما غلطو في معاذ وال غلط لازم يعتذر 

وهما غلطو فيه ولازم يعتذروا 


محمد. بغضب مكتوم. انا اسف 

جاسر بصله بصدمه. حضرتك بتعتذر 

محمد. اه عشان نعدي اليوم دا عل خير 


هنا بعند. في حد هنا كمان لازم يعتذر 

وبصت عل جاسر 


جاسر. بيجز عل سنانه. اسف 

هنا. مسمعتكش 

جاسر. اسف كان عيونه حمره زي الدم لانه اول مره يعتذر قدام الناس 

(يعيني عليكي يا هنا دانتي هتعلقي من صوابع رجليكي)


ساميه. خلاص بقي يا جماعه 

هنا قعدت هيا ومعاذ جانب بعض 

ودا زاد جنان جاسر اكتر 

جاسر. كان ببص عليهم ويتوعد ليها 


كارما كانت بتبص عل معاذ وهيا منعه دموعها من انها تنزل وانها خسرت حب عمرها 


معاذ كان ببص عليها برضو وادا اي هو اشتاق لها 

محمد. نقرا الفاتحه يا جماعه 

الكل. قروها 

ومشيو 

جاسر. يلا يا تيته انتي وهنا اركبو 

هنا بعتراض. لا انا هركب مع معاذ 


جاسر بغضب. نعم معاذ مين دا ال هتركبي معاه 


هنا ببرود. خطيبي 

ساميه. احقت الموقف قبل مايكبر ببنهم 

. خلاص ياهنا روحي مع معاذ 


جاسر بصلها بغضب. اي ال انتي بتقوليه ده 

ساميه. دا خطيبها ولازم يقضو وقت مع بعض 

معاذ. شكرا ياتيته وماتخفيش عليها انا هوصلها 

ساميه. انا عارفه بنتي كويس وعارفاك عشان انك مش هتعمل حاجه فيها لان كما تدين تدان 


معاذ. وانا قد الامانه 


جاسر. كان هيطق من كتر الغيره والغضب 


هنا ركبت مع معاذ ومشيو وجاسر اخد ساميه ومشيو 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

في العربيه 

❤❤❤❤❤

معاذ. انتي كويسه 


هنا. مصدقت وانهارت في العيط 


معاذ. انا عارف ان صعب عليكي تشوفيه مع وحده تانيه 


هنا بعياط. مانت برضو كان صعب عليك 

معاذ. قصدك ايه 

هنا. انا عارفه ان كارما تبقي حبيبتك 


معاذ بتنهيده. وخلاص بقت وحده مخطوبه ربنا يكملها عل خير ويسعدها 


هنا. عيط 😢زعق اتكلم بدل مانت ساكت كدا 


معاذ. بدموع اول مره تشوفها. 


هنا. ممكن ننزل هنا ونقعد عل البحر شويه 

معاذ. اه ونزلوا 


هنا. انا كان نفسي امسكو اضربو واقوله انت بتاعي وبس بس هو غبي 


معاذ. صحيح غبي عشان ساب جوهره محدش قدر تمنها 


هنا. شكرا 

وقعدوا يتكلموا 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله 

عند جاسر 

❤❤❤❤❤للكاتبه زهرة اللوتس الجزار ♥

وصل البيت وساميه طالعت اوضته وهو طالع اوضته بس قبل مايطلع دخل اوضته هنا 


دخل وفتح الدولاب وخرج فستان وقعد يشم فيه واد اي رحتها وحشاه ريحت هنا حبيبته مش بنت عمو دي وافتكر ازاي كان بيصحيحا ووازاي كانوا بيعملوا مقالب في بعض 

وشاف المواقف كلها بتنعرض اقدامه 


وشاف موقف ال اعترافتلو بحبها فيه وهو كسرها 💔


كان رايح يفتح الدولاب ويحط الفستان شاف البوم صور في الدولاب اخده وفتحو 


كان البوم كلو مليان صور ليه هو وكان في صور متقطعه ليهم سوء وكان الصور مكتوب عليهم حبيبي 


قعد يعيط ويقول. انا اسف ولله اسف 

حطت كل حاجه مكانها وبص في الساعه لقي الوقت اتاخر وهيا لسا مرجعتش 


اتصل عليها بس مردتش 

قلق 😟عليها اكتر واخد مفتاح عربيته وكان رايح يدور عليها بس لقاها بتنزل من عربيه معاذ 

ودخلت قبلته اتجاهلتو ودخلت 


جاسر. اتاخرتي لي 

هنا.بصوت مدبوح زي قلبها قعدنا والوقت سرقنا 

جاسر بقلق. مال صوتك 


هنا. مفيش بس اخدت برد 

جاسر. اعملك حاجه ساخنه 


هنا. شكرا مش عاوزه 

تصبح على خير 

جاسر. وانتي من اهله 

وكان ببص عليها لحد مدخلت اوضتها 

وهو راح اوضته 

❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥

الصبح 

❤❤❤❤❤❤❤للكاتبه زهرة اللوتس الجزار ❤


هنا في الكليه 

مريم بحزن. هنا انتي كويسه 


هنا. امممم 

مريم. معاذ حكالي كل حاجه 

هنا. هو عامل ايه 


مريم.بحزن. طول الليل قافل عل نفسه وبيعيط 


هنا. ربنا يجمعه مع ال تستاهلو بجد 

مريم. وانتي كمان ربنا يجمعك مع جاسر 


هنا ببتسمه حزن. جاسر مخلاص راح لوحده تانيه 


مريم. بتفاؤل. منتيش عارفه اي ممكن يحصل بكرا خالي املك في ربنا كبير ال معه ربنا مابيخفش من حاجة واكيد ربنا معاكي وهيجمعك بيه 


هنا. ونعمه بالله 

مريم. هو انتي تعرفي اسر دا كويس 


هنا. بستغراب. اسر اه اعرفه 


مريم. هو كويس يعني ابن ناس وكدا 


هنا. اه كويس وبعدين لو مكنش كويس مكنش جاسر دخلو البيت عندنا 


مريم. ماشي 

هنا. بت انتي بتحبيه 

مريم. مش عارفه بس بحس احساس غريب لما ببقي جانبه 


هنا بغمزه. الله يساهلو 


مريم. بس بقا عشان جاي علينا 

اسر. صباح الخير 

هنا. صباح الخير 

اسر. ازيك يا هنا وازيك يا انسه مريم 

هنا. الحمدلله 

مريم. الحمدلله 

هنا. انت بتعمل ايه هنا 


اسر. كنت جاي اشوف واحد قريبي هنا فقولت اسلم عليكي 


هنا. اممم ولا جاسر بعتك ترقبني 

اسر بسرعه. لا ولله دا حتي ميعرفش اني هنا 

هنا. ماشي هصدقك 

اسر قعد معاهم وكل شويه يبص عل مريم وهيا مكسوفه وهنا هتموت من الضحك عليهم 


اسر. هنا انتي بتضحكي علي اي 

هنا بضحك. لا ابدا بس انا معاذ زمانه جه هروح اشوفه وغمزت لمريم ومريم كانت هتضربها بس هيا جريت 


اسر ومريم مع بعض 

اسر. هو انتي مخطوبه حد متكلم عليكي مرتبطه كدا 

مريم. لا 

اسر. ماشي 

ممكن تشوفيلي معاد مع بابكي 


مريم. لي 

ااسر ببتسمه. عاوز اشرب شاي معاه 


مريم. اوكي 

وقعدوا يتكلموا مع بعض 

❤❤❤❤❤❤♥❤❤اذكروا الله ♥

عند كارما 

♥♥♥♥♥

كانت بشوف صورها هيا ومعاذ مع بعض 

دخل عليه محمد وهيا خبت الصور 


محمد. كارما شبكتك انتي وجاسر بكرا 

كارما بدموع محبوسه. اوكي 


محمد. خرج وهيا انهارت 

دخلت منال اخدتها في حضنها وقعدت تعيط معها 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥


جاسر عرف بمعاد الخطوبه وعرفهم كلهم 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

يوم الخطوبه 

❤❤❤❤❤

هنا كانت عسوله وجاسر كان مز كان انهارده خطوبتهم هما الاتنين 


في بيت كارما 


كارما نزلت وجاسر راح مسك ايديها ووقفوا في جانب 

كانت هنا ومعاذ ببصو عليهم كل واحد بيشوف حب حياته بيديع قدام عينه 


ساميه. ادت لجاسر الخاتم وهو لبسه لكارما اول ماكارما لبسته حست ان في حلقه بتلف حولين رقبتها 


منال. ادت الخاتم لكارما ولبسته لجاسر 

جاسر حس ان خلاص هيموت والاكسجين خلاص خلص من حوليه 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

معاذ. انهارده مش هتكون خطوبه جاسر وكارما بس انهارده هتكون خطوبتي انا وهنا كمان 


هنا بصدمه....... 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥


يا ترا اي هيكون رد فعل هنا ويياترا هتواقف ولا لا ♥♥❤♥❤♥❤♥❤


البارت 8 القبل الاخير 

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤

في الحفله 

❤❤❤❤

هنا بصدمه. دلوقت 

معاذ. اكيد مفيش احل من الوقت دا واهو تكون الفرحه فرحتين ولا اي يا جاسر 


وبص ليه 

جاسر. كان مصدوم 😳وفضل ساكت 


ساميه. بس يابني احنا مش مجهزين حاجه 

معاذ. ماتخفيش يا تيته انا مجهز كل حاجه 


ساميه كانت هتكلم بس معاذ وقفها 

وخرج الخاتم من جيبه واخد ايد هنا ولبسو لها 

وبقت خطبتو فعلا 


رحيم. اخو كارما مسك الميك واتكلم 

. سيدتي انساتي سادتي انهارده خطوبه اختي الوحيده وحبيبنتا كلنا الف مبروك ياقلبي 

والف مبروك لاحلي عريس ويارب تكون عريس الهنا كلو 

اما الثناىي التاني هو هنا ومعاذ الف مبروك ليكم انتو كمان دلوقت وقت رقصت الكابلز راح مسك ايد كارما وجاسر وخالهم يرقصو وهكذا هنا ومعاذ 


ابتدت الاغنيه وكل واتنين مع بعض مريم واسر طالعو يرقصو برضو 


كانت الرقصه عباره عن كل شويه الشريكه بتتغير 

كانت كارما مع جاسر وبعد كدا بقت مع اسر 

وهنا كانت مع معاذ وبعدين مع جاسر 

مريم كانت مع اسر وبعدين مع رحيم والبنت الكانت مع رحيم بقت مع معاذ 


وفضلو يرقصو 

كانو كلهم بيتغيروا معاد جاسر مكنش راضي يغير هنا 


هنا. جاسر كدا هتبوز الرقصه 

جاسر. ياكشي تنحرق الرقصه 


هنا طيب انا عاوزه اروح ارقص مع خطيبي 

جاسر. اتجنن وانفرد بيها في الرقصه لا دا انفرد

با لمسرح كلو وفضل يلفف فيها وهيا داخت وكانت هتقع مسكخا من وسطها ورفعها لفوق وهيا وقفت عل رجله 


االكل فضلو يصقفو ليهم 


معاذ راح لعند هنا. ومسك ايديها. حبيبتي ماكنتش عارف انك بتعرفي ترقصي حلو كدا 


جاسر. عيونه كانت حمره من كتر الغضب سابهم ومشي 


كانت كارما عيونها عل معاذ ومدايقه جدا 

❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥

بعد الحفله الكل روح بيته 

♥♥♥♥♥♥بقلم. زهرة اللوتس الجزار 

الصبح 

❤❤❤❤

هنا كانت تعابنه جدا طول الليل لان من كتر الرقص قلبها وجعها 


فرحت للدكتور 

الدكتور. هنا الحاله صعبه جدا انا قولت ارتاحي والعلاج مش بتاخديه بنتظام 


هنا بتعب. كانت خطوبتي انبارح وانشغلت كتير ونسيتو


الدكتور. الف مبروك بس لازم ننتظم في العلاج لان المره الجايه ممكن تموتي 


هنا. ماشي شكرا يا دكتور 

الدكتور. كتبتلك ادويه ياريت تستاخد في وقتها واداها الروشته 


هنا خدتها ومشيت روحت البيت ومجبتش العلاج

❤❤❤❤❤❤

وهيا في الطريق 

♥♥♥♥

اتصلت عليها مريم 

هنا. الو 

مريم. الو فينك يابنتي تعاليلي 


هنا. جايه ليكي ماتخفيش قربت عليكي 


مريم. اوكي يلا بسرعه عشان متوتره كتير 


هنا. جايه ياروحي 

♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

في بيت مريم 

❤❤❤❤❤للكاتبه. زهرة اللوتس الجزار 

هنا دخلت لمريم وقعدت تجهز معاها وتهديها من التوتر دا 


بليل 

كان اسر وجاسر وساميه لان اهل اسر مسافرين بره 


اسر. عمي انا طالب ايد الانسه مريم عل سنة الله ورسوله 


ابو مريم. ولله انا مش هلقي عريس احل منك لبنتي بس اشوف رايها 


معاذ ندا مريم وجابت العصير واسر كان عيونه معاها وهيا كانت مكسوفه جدا 


ابو مريم. اي رايك في اسر 

مريم. بكسوف. ال تشوفه يابابا 

ابو مريم. عل خيرت الله 

اسر. عمي انا عاوز جواز عل طول مش عاوز خطوبه وياريت الجواز يكون الاسبوع الجاي 


ابو مريم كان هيتكلم بس جاسر اتكلم 

عمي احنا مصدقنا انه يخطب فيريت توافق 


ابو مريم. ماشي ال تشوفه 

هنا خضنه مريم والكل بارك ليهم 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

في البيت 

♥♥♥♥♥

هنا كانت جابت العلاج وكانت هتاخدوا بس جاسر دخل 

وهنا اتوترت ورمت العلاج عل الارض 


جاسر. انت كويسه حاسك مرهقه 

هنا. اه عشان كنت مع مريم طول اليوم 


جاسر. طيب نامي 

هنا. حاضر هنام كمان شوية 


جاسر. لا هتنامي دلوقت وانا هفضل جانبك لحد ماتنامي خالص 


هنا نامت وهو فضل جانبها ومحدتش العلاج 

فضل قلبها يوجعها بس مش عاوزه حد يعرف حاجه 

♥♥♥♥♥♥

طول الاسبوع كانت هنا عند مريم وبيجهزوا لفرحها هي واسر 

وكانت مبتاخدش العلاج ودا كان ماثر عليها اكتر 

اما كارما مكنتش قادره تتحمل جاسر وقررت انها تشوف معاذ 

وفعلا شافتو وقالتلو انها مابتحبش جاسر وانها لسا بتحبه ومعاذ قال لها ان برضو مبيحبش هنا ولسا بيحبه 


وانه هيروح يخطبه تاني وتالت لحد مابوها يوافق 

ورحيم اخوها قال لها انو هيقف معاهم ولو حتي انو هيجوزهم غصب عن ابوهم 

♥♥♥♥♥♥♥♥

كارما رنت عل جاسر وقالتلو انها عاوزه تقبله 


كارما. جاسر عاوزه اشوفك 

جاسر. اوكي نتقابل فين 

كارما. في كافيه..****

جاسر. ربع ساعة واكون عندك 


♥♥♥♥♥♥

في الكافيه 

❤❤❤❤❤

جاسر. خير 

كارما. انا مش عاوزه اظلمك معايا انا مابحبكش وحاسه ان الخطوبه دي سجن بنسبالي 


جاسر فرح من جوه. عادي براحتك 


كارما. جاسر انا شايفك اخويا وبس بس انا بحب واحد تاني 


جاسر.

ربنا يسعدك 


كارما. شكرا انك فهمتني 

جاسر. العفو 

كارما مشيت وهيا مبسوطه 


هو فضل. لازم اقول لها واعترف لها بحبي 


❤❤❤❤❤❤❤❤

في الفرح 

مريم واسر كانو موجودين والماذون قاعد معاهم 

وتم كتب كتابهم وبقت مراتو 


معاذ وكارما رحيم جوازهم لبعض غصب عن ابوها 

بعد كتب الكتاب 


مريم واسر بيرقصو مع بعض واخيرا بقت مراتو 

ومعاذ اخد كارما ورقص معاها 


هنا كانت تعبانه 💔جدا لانها مخدتش العلاج خالص 


جاسر مسك الميك وكان هيعترف لها بحبه بس 


لقا ساميه بتصوت 


الكل جري عليها وكان اولهم جاسر 


جاسر. في اي 

ساميه. هنا 


جاسر. بقلق. مالها 

ساميه. قالتلي هروح الحمام اتاخرت روحت عشان اشوفها لقتها وقعه في الحمام ومغمي عليها 


جاسر جري عليها ولقاها مغمي عليها اخدها وجري بيها والكل وراهم 


جاسر بصوت عالي. دكتور عاوز دكتور 


الممرضين. جهم واخدوها ودخلو اوضته العمليات 


جاسر. كان واقف قدام اوضته العمليات وهو هيموت من الرعب عليها الكل جهم عليه 

ساميه. بعياط. فين هنا 


جاسر بعياط وعيون حمره. جوه 

اسر. محدش طمنك 

جاسر. لا 

الكل كانو قلقنين عليها وجاسر كان بيموت 

بعد شويه الدكتور خرج 

الدكتور. انتو كنتو عارفين انها عندها القلب 


الكل بصدمه بصو لبعض 


جاسر بصدمه. ا القلب 

معاذ. اه


جاسر بصله. انت كنت عارف 


معاذ. اه وهنا حلفتني اني مقلش لحد وانا اطريت اني اوافق عشان حالتها الصحيه 


ساميه. بنتي عامله ايه يا دكتور 

االدكتور. بحزن. البقاء لله 


جاسر............. 

❤❤❤❤❤❤

البارت الاخيررررررر 

من روايه ندم عمري 💔💔💔

اكييييد مش هيبقي فيه تفاعل عشان الاخير بس حباه اقلوكم ان ال هتفاعل بس هو ال هتوصلوا روياتي وشكرا 


نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

♥♥♥♥♥♥

الدكتور بحزن. البقاء لله 


الخبر وقع عليهم كلها كا الصاعقه 

جاسر مسك الدكتور بغضب وفضل يزعق فيه ويقول انت بتكدب مستحيل هنا تموت وتسبني 

مستحيل كان بتكلم وهو بيعيط 


 زق الدكتور ودخل ليها لقاهم مغطين وشها 

بقي يبقرب منها براحه وبيعيط راح شال الغط من عل وشها لقاها نايمه 

ضحك.وبقي بتكلم بهمس ليها عشان متصحاش لانه مفكرها نايمه وقال الدكتور الحم*ار ال بره بيقول عليكي موتي بس انتي نايمه صح يل قلبي 


جاسر. هنوني قومي كلاميني انا جاسر حبيبك ردي عليا وبقي يهز فيها ويزعق يقول يا هنا اصحي ردي علينا هناااااااااا وحضنها وبقي يعيط اكتر زي الطفل الصغير 


دخل اسر ومعاذ له عشان يخرجوه بره. 

اسر بدموع لانه بيعتبرها اخته. جاسر حرام عليك سابها عشان حراام كدا انت بتعذبها حرام 


معاذ. جاسر تعالي معانا بره وبيمسك ايده واسر بيحاول ياخد هنا من حضنه 


جاسر زقهم هما الاتنين وبقي يتكلم بغضب وزعيق. ابعدوا اي حد فيكم يقرب منها وحضنها جامد هنا عايشه بس هيا بتعمل مقلب فيا دا اكيد مقلب 


. هنا قومي اضربيني اشتميني اعملي اي حاجه بس ماتفضليش كدا ارجوكي مسك وشها بين ايديه. هنا انا بعترف اني بارد ورخم بس قومي 

هنااااااااا 


قرب منها وهمس جانب ودانها. انتي عارفه اني كنت هقولك انهارده انا بحبك وهنكتب الكتاب بتاعنا مع اسر ومريم وهيكون انهارده فرحنا 


كمل بدموع. هنا هنا انتي مش بتردي عليا لي 

. اسر قولها تصحه هيا بتسمع كلامك 

اسر مستحملش وخرج بره في ركن وقعد يعيط 


ساميه مستحملتش من الصدمه واغمي عليها 


مريم كانت بتعيط هيا وكارما عليها اول ما مريم شافت اسر خارج جريت عليه وحضنته 

وقعدوا يعيطو عليها 


معاذ كان واقف مصدوم 😳ومره واحده خرج من الصدمه دي واتكلم. زعلان زعلان لي ما دا كلو بسببك وجاي دلوقت تقول لها بحبك بعد اي 


بعد ماراحت ما كانت عايشه وانت راحت خطبت وقولتلها انك بتحب بنت تانيه 

ومهتمتش انها بتحبك انت كسرتها 💔وجاي دلوقت تقول ندمان بعد اي خلاص هيا راحت 


الوقت ال كانت محتاجك جانبه انت كنت فين ها كلمني رد عليا وراح مسكه من هدومه بس جاسر كانت عيونه كلها عل هنا 

ومكنش بيرد عليه وكانوا في عالم تاني 


جه وقت انهم ياخدوها عشان يكفنوها 


الممرضه. لوسمحت سابها عشان نكفنها 

وجات تسحب هنا من حضنه اتحول لو*حش. اياك اياك تقربي عليها هنا هتصحي دلوقت بس هيا بتعمل فيا مقلب 


محدش هياخدها مني ابدا هيا حبيبتي وهتقوم 

😢😢😢😢😢

اللمرضه خرجت لاسر ومعاذ. لوسمحتم تعالو خرجوه من جوه عشان نكفنها 


اسر ومعاذ دخلوا معاها لقويوه حاضنه ومانع اي حد يقرب عليها او يا خدها منه 


اسر ومعاذ كتفو وبقي يزعق ويقول سبوني هياخدوها مني ابعدوا ابعدوا عني محدش يقرب منها ماتخدوهاش لا ااااااا هناااااااا 

اسر ضربه بلقلم. اصحي خلاص هيا ماتت اصحي يا صحبي هنا راحت خلاص وخضنه وبقي يعيط جاسر انهار عل الاخر 


واغمي عليه 

😢😢😢😢😢😢

معاذ. خرج بسرعه. دكتورررررر عاوزين دكتورررر 


مريم وكارما كانو مع ساميه في الاوضه 


الدكتور. جه وكشف عليه وقال انهيار عصبي حاد وادا لها حقنه مهداءه للاعصاب 


كانت بينادي. عليها وهو نايم 

كان اسر ومعاذ حزنين عليه وعل وضعه 

😢😢😢😢😢


الممرضين. اخدوها وكفنوها 

الدكتور. لازم تمضو عل ورق الدفنه 


اسر.  بس ممكن لما هو يفوق 

الدكتور. ماشي البقيه في حياتكم ومشي 


معاذ. انا هروح اقول لمريم وكارما انهم خادوها يكفنوها عشان يجهزوا نفسهم 


اسر. ماشي وانا هدخل اشوفه 


معاذ. راح عندهم وقال ليهم ومريم حضنت اخوها وقعدت تعيط عل صحابت عمرها وكارما حاضنه مريم ومعاذ حاضنهم الاتنين 


ساميه فاقت. وصرخت. بنتييييييي هناااااااا 

بنتي بنتي يارب انت خدت مني ولادي الاتنين ومراتتهم وسابتلي جاسر وهنا قولت دا السبب ال انا عايشه عشانه بس دلوقت رجعت خدت هنا مني اهههههههههههه بنتي 


كارما ومريم حاولو يهدوها بس كانت بتصرخ اوي وفجاءة مره واحده قلبها وقف وماتت 


مريم. تيته تيته ردي عليا 


معاذ. خرج دكتورررر تعال شوف تيته مالها 


الدكتور. للاسف القلب وقف البقاء لله 

وسابهم ومشي 


كارما بصدمه بصت لمريم ومريم لمعاذ 

معاذ. ماتت 

اسر.دخل عليهم. تيته عامله ايه 

. مالكم يا جماعه في ايه جاسر فاق 


راح لمريم. مالك في ايه واقفه متنحه كدا لي 


مريم. ت تي تيته 

اسر. بخوف. مالها 


مريم. ما مات*ت 


اسر. انت بتهزري مستحيل 


اسر قعد في الارض وضم رجليه له بخوف. يعني عليك يا صحبي دا ممكن يروح فيها 


معاذ. لازم نبقي جانبه 


اسر بعياط. دا بيسال عل تيته اقوله اي اقول ايه اقوله ماتت هيا كمان بقيت لوحدك اغلي اتنين في الدنيا عندك ماتو سوء وانت بقيت لوحدك دا يموت فيها وبعدين دول عيلتي هنا كانت اختي وتيته وبص عليها كانت. امي وجدتي وكل حاجه ليا 


مريم بعياط. اسر انا معاك ولازم نكون معاه مش هنسيبه لوحده 


😢😢😢😢😢😢😢

اسر راح لعندو واخد الورق بتاع الدفن وقالوا انه لازم انه هو ال يمضي 


جاسر. اخد الورق منه وبس فيه والدموع اتجمعت في عيونه. تيته كمان 


اسر حضنه وجاسر حضن 🫂اسر وفضل يعيط 


جاسر. وقع عل الورق وراح يدفنهم بس قالهم يدفنوهم في القصر بتاعهم عشان يكونوا قريبين منه 


فعلا دفنوهم بعد الدفن الناس مشيت معد اسر ومريم وكارما ومعاذ ورحيم ومنال 


منال. قربت منه وهو كان قاعد جانب القبر بتاعهم. جاسر اعتبرني امك لو احتجت اي حاجه انا موجوده زيك زي كارما ورحيم 


جاسر. هز راسو وخلاص 

رحيم اخد منال ومشي 


جاسر. معاذ خد مراتك ورواحو انتو هنا من انبارح 

معاذ. لا هنفضل هنا معاك 


جاسر. لا روح وانت كمان يا اسر انت عريس وخد مراتك وروح 


اسر كان هيعترض بس جاسر. عاوز اكون لوحدي 


اسر. ماشي بس هجيلك بكرا 

جاسر. هز راسو 


مشيو الكل 

😢😢😢😢😢😢😢

جاسر طلع فوق ودخل اوضت هنا ونام فيها 

😢😢😢😢😢

عند اسر 

روحو بيتهم 

اسر. بعياط. مكنش ينفع اني اسيبه لوحده 


مريم حطت ايديها عل كتفه. خليه لوحده 


اسر حضن مريم والاتنين قعدوا يعيطو 

😢😢😢😢😢😢😢

بعد سنة 

😢😢😢

اللواء محمد. جاسر اسر عندكم مهمه وانهارده معاد التسليم بتاع المهمه دي التسليم هيكون الساعه 2بليل جاهزين 


جاسر واسر. جاهزين ي فندم 


😢😢😢😢😢

وقت التسليم 

جاسر. اساعدوا اهجمو 

فعلا فريقهم هجم وحصل اشتباك كبير بينهم 

واسر كان هيتصاوب بس جاسر زقه وجات فيه هو وجات في القلب 


اسر. جاسر وجري عليه. لي يا صحبي عملت كدا 


جاسر. بتعب. انت عندك بيتك ومراتك وابنك ال لسا جاي اما انا معنديش حد وبعدين تيته وهنا بيندولي ولازم اروح ليهم اوعدني ياسر. انك تدفني جانبهم وتعال عيش في القصر بتاعي انت ومريم 


سلام يا صحبي ومات 

اسر. جاسرررررررر 

فريق اسر اخدوا االعصابه وجات الاسعاف واخدت جاسر بس كان خلاص مات 

اسر. دفنه جانبهم 


😢😢😢😢😢😢

مريم ولدت واسر سمه ابنه جاسر 

وكارما جابت بنت ومعاذ سمها هنا 

😢😢😢😢😢

وبكدا تمت قصة هنا وجاسر 

الحمدلله 

♥♥♥♥♥♥♥

ياريت يا جماعه ناخد من القصه دي ونتعظ ومانجرحش حد ولا نقذيه عشان محناش عرفين اقد التعب والاذا ال سببنها له بمجرد كلمه وبينفعش الندم وقت الخسرة 

مش كل النهايات حلوه ومش كل النهايات وحشه 

♥♥♥♥♥♥

الي القاء في الروايه جديده 

♥♥♥♥♥

بحبكم 

♥♥♥♥♥♥


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺



إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close