رواية لما_آنت البارت الحادي_عشر_والآخير بقلم دنيا محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية لما_آنت البارت الحادي_عشر_والآخير بقلم دنيا محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية لما_آنت البارت الحادي_عشر_والآخير بقلم دنيا محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

شهد بصدمة:  بتحبني؟!  طب ازاي ازاي ونت شايف المصايب الي انا كنت فيها وبعملها 


محمود بهدوء.. انا عارف انك. توبتي وبقيتي كويسة ومش هتعملي حاجة تأذي حد تاني بس انا بصراحه مش قادر اكتم مشاعري اكتر من كده 


شهد.. بصراحه يباشا انت طلبك غريب ونا مستغرباك


محمود بتساؤول.. ياعني انتي مش بتحبيني؟! 


شهد.. انت اكتر انسان ساعدتني ووقفت جنبي وابقا وحشة اوي في حقك وحق نفسي لو محبتكش انا بحبك بس القانون والمجتمع كان هيرفض انك تتجوز متهمة عندك


محمود.. ونا جاهز يا شهد ومستعد اتجوزك انا كده كده عايش لوحدي واهلي ميتين ياعني وحيد 


شهد.. ونت بقا عايز تتجوزني عشان وحيد ولا عشان بتحبني


محمود بابتسامة.. بصراحه الاثنين بس الاكتر علشان بحبك 


شهد.. امم


محمود.. موافقة طبعا


شهد.. لا سبني افكر 


محمود برفعة حاجب.. والله 


شهد بضحك.. لا خلاص موافقة


وعدي يومين وجه يوم كتب كتاب شهد ومحمود وكان الحاضرين هما سيف وهمسة وسميحه وهيثم 


سميحه.. انا كل مشةفها دمي بيتحرق


همسة.. خلاص بقا يخالتي انسي وابدأي صفحه جديدة


وراحو يسلمو عليهم 


شهد بدموع.. سامحيني ي همسة حقك عليا


همسة بابتسامة.. مسمحاكي وبعدين اضحكي بقا ده حتي انهاردة ليلة دخلتك افرحي


ضحكت شهد ومحمود سلم عليهم


سيف.. عقبالك يخويا


هيثم بغمزة.. قريب هروح اتقدم ليها من امها نوارة حياتي 


سيف بتريقة.. ماشي يحنين علي الله نفرح بيك 


وكتب الكتاب خلص وكلو روح بيتو


شهد كانت بتغير هدومها ومحمود برضو وبعدين شهد طلعت وهي لابسة فستان بني قصير ظاهر بشرتها الجميلة وشعرها المنسدل علي ضهرها البني وعيونها العسلي هي ملامحها جميلة بس كانت بتخفيها ب المكياج 


محمود. بانبهار.. اي الجمال ده 


شهد.. عجبك!! 


محمود. قرب منها وباسها علي خدها: جدا شكلك زي القمر 


شهد كانت محرجه شوية ولكن محمود كان عمال يبو*س فيها وبعدين شالها وحطها علي السرير 


وعددت الشهور وهمسة كانت بطنها بتكبر وتكبر وبقت في الشهر السابع 


وبعد ما هيثم اتقدم ل نوارة وافقو واتحدد الفرح لانو كان عايز جواز علطول 


همسة.. ياعني الواد فرحه بكره ونت عايز تنزلو يشتغل انهاردة


سيف.. قاسي انا صح


همسة.. جدا ده حرام عليك والله 


سيف.. هلاص ياستي ليكي علسا هقفل الورشة انهاردة وبكره كمان اهو يفرح بفرحه 


همسة.. انت صح ونا بقا هروح ل نوارة واحتفل معاهم


سيف.. تروحي فين انتي حامل 


همسة.. اي ياعني حامل سبني ي سيف اروح 


سيف.. هوديكي بس بشرط 


همسة.. موافقة


سيف.. تديني بوسة من. هنا وشاور علي شفايفة


همسة بشهقة.. كده هتاخر اوعي بقا 


سيف.. هو ده شرطي 


همسة.. يووه حاضر بس غمض عيونك


سيف غمض وهمسة قربت ببطئ وباسته برقة وبعدت بسرعه


سيف بغمزة.. دوري بقا 


وسبت راسها بايديه واخدها في قبلة عميقة 


همسة وهي بتاخد. نفسها.. يخربيتك. اتاخرت اوعي واخدت شنطتها ونزلت وسيف ضحك عليها 


وخلص اليوم وهما بيحتفلو ب نوارة واليوم خلص 


جه تاني يوم وقت الفرح كان كل الحته معزومة وحتي شهد. ومحمود 


محمود.. الف مبروك


هيثم.. الله يبارك فيك ياباشا


محمود.. باشا اي بقا خلاص احنا هنا في حتتكم مش ف القسم


سيف بضحك.. عين العقل ي محمود بيه 


وانتي الفرح وطلع هيثم ونوارة بيتهم بعد نا فرحهم انتهي 

وعاشوا حياة جميلة مع بعض 


في يوم 


همسة بتعب.. ي سيف ابعد بجد مش قدرة للي انت عايزو ده


سيف.. مش قدرة اي دانتي قمر اهو حتي


همسة بتعب شديد.. تعبانه اوي والله ي سيف 


سيف بقلق.. في اي ي همسة انتي لسه في اخر الثامن 


همسة بصويت.. ااااه مش قدرة الحقني ونبي وديني المستشفي شكلي بولد


سيف بخوف شالها ونزل بيها وسميحه راحت معاهم 


سيف.. دكتورة بسرعه مراتي بتولد


جابولها ترولي وخدوها للعمليات وبعد ساعه كان نوارة وهيثم ومحمود وشهد وصلوا المستشفي لان سيف قالهم 


شهد.. هي طلعت


سيف.. لسه 


نوارة.. متقلقوش باذن الله خير 


وبعد مرور ساعتين طلعت الممرضة ب طفل زي القمر 


الممرضة.. مبروك ي استاذ بيبي زي القمر يتربي في عزك


الكل بارك ل سيف وسيف شايل الولد بفرحه وكبر في ودنه وابتسم ودخل ل همسة 


سيف بحب.. هنسميه اي ياروحي


همسة بدموع.. شكله حلو اوي ماشاء الله انا هسميه زين 


سيف بحب.. حلو زين تصدقي نورت الدنيا ي زين 


وانتهت قصتنا 


سيف انجب من. همسة زين وميرنا وياسين ودينا 


هيثم ونوارة انجبو همس وروح و مصطفي 


محمود وشهد انجبو نيرة و حمزة 

وتمت قصتنا.. 


بداية الرواية من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close