رواية « زواج بالإغصاب» بقلم دنيا محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول

 رواية « زواج بالإغصاب» بقلم دنيا محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول 

رواية « زواج بالإغصاب» بقلم دنيا محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول 

فيه اوضة نوم كانت نايمه زهرة عا*رية لا يستر جس،دها غير مفرش السرير 


زهرة فتحت عيونها وبصت حواليها واتصدمت انها نايمه ف اوضة غير اوضتها


زهرة بصت علي نفسها لقت نفسها من غير هدو'م وفيه د*م علي السرير


خرج. عمر من الحمام. وهو لافف فوطه علي وسطه 


عمر بخبث.. صباحيه مباركه ي حلوة


زهرة بعياط.. اي الي حصل واي الدم الي علي السرير ده 


عمر بوقاحه.. اي نسيتي كده ليلة امبارح بسرعه بس اي كانت احلي ليلة ف حياتي 


زهرة بعياط.. ليه عملت فيا كده حرام عليك 


عمر..  تؤتؤ وفري عياطك قدام ابوكي لما يعرف 

انك كنتي معايا ويشوف بعيونه 


وجاب عمر فونه ووراها الفيديو


عمر.. بس كده كفاية عليكي 


زهرة.. انت عملت فيا كده لي حرام عليك 


عمر.. زي اللي اخوكي عمله ف اختي ولا انتي مفكراني هسيب حقها 


زهرة برعشه.. ا اخويا معملش حاجة انا اخويا محترم 


عمر.. محترم اااه اخوكي ده او*سخ انسان ف الدنيا بس صدقيني هندمه علي كل ثانية حاول يقرب فيها من اختي.. اختي بقت مرمية في المصحه النفسية بسببو


زهرة بعياط.. خدتني بذنب اخويا لي 


عمر.. اقولك انا 


فلاش باك 


عمر بابتسامه.. لما تخصلي شغل تعالي ننزل نتغدا مع بعض


زهرة بابتسامه جميله.. ملوش لزوم التعب ده ي عمر


عمر بخبث.. لا تعب ولا حاجة وبعدين لازم نعمل عيش وملح بينا دانتي حته بنت شريكي كمال بيه 


 زهرة.. خلاص ماشي الي تشوفه 


ورحوا يتغدوا مع بعض في الليل كانت واقفة زهرة مستنيه السواق يجيلها


عمر.. تعالي اوصلك بلاش الوقفة بتاعتك دي بليل


زهرة.. اصل طريقي غير طريقك وكمان السواق جاي


عمر بخبث.. يمكن يبقا نفس الطريق تعالي وبعدين السواق هيتاخر


ركبت زهرة العربية وطلع عمر من جييه مخدر ورشه في وشها 


زهرة ف ساعتها اغمي عليها 


عمر بشر.. واخيرا هجيب حق اختي


وصل عمر بيته وهو شايلها علي ايديه 

ونيمها علي السرير وقل"ع الهدوم بتاعته وقرب منها و


بااااك 


زهرة حطت ايدها علي بوقها.. ياعني انا مبقتش بنت بابا لو عرف ممكن يحصلو حاجة


عمر بشر.. ونا بقا طالب انو يعرف عشان راسو وراس اخوكي الكل*ب تبقا ف الارض 


زهرة بذل.. ونبي علشان خاطر ربنا متوريش الفيديو ده ل بابا ولا ل ياسين اخويا


عمر بمكر.. لي ي قلبي دنا لسه هنشره ع المواقع


زهرة بخوف.. لا ونبي والي انت عايزه هعملهولك


عمر.. اول حاجة مفيش خروج من هنا وهتفضلي زي الكلبة بتخدميني انتي ليا هنا للخدمة بتاعت ومت*عتي


زهرة هزت راسها كتير بخوف


عمر.. غوري استحمي يلا


زهرة دخلت الحمام تستحمي وعمر غير الملاية بوحدة تاني 


واتصل عمر باخوها من فونها


ياسين يغضب.. انتي مجتيش من امبارح ي زهرة اقسم بالله لوريكي


عمر بخبث.. توريها لي اختك كانت بتقدي الللية معايا والحقيقة اختك جامدة بصراحه


ياسين بصدمة.. انت مين يابن ال***


عمر بشر.. انا عمر الشرقاوي عارفه. الي خطفت اخته واغتص*بتها وخلتها مرمية ف المصحه وديني لا انت وابوك ما هتشوف اختك دي تاني 


ياسين.. انت مش عارف اني ممكن. ادف*نك مكانك 


عمر.. كمال بيه شريكي ااه وشركتنا هتفضل دايما بس الفرق اني هذلكم واكسر راسكم واي وقت احبو هنشر الفيديو والكل هيشوفه والكل هيعرف ان اختك الي عرضت نفسها عليا 


وقفل عمر السكه ف وشه 


خرجت زهرة وهي بتترعش وخايفة


عمر قام ومسكها من وسطها


عمر بوقاحه وبيبص ل جسمها.. انا مش عايز كسوف بقا دحنا يعتبر كسرنا حاجز الكسوف 


زهرة بخوف.. اب ابعد عني 


عمر قربها منه. اكتر وهمس في ودنها.. مش. هسيبك عارفة لي عشان كل ما احب اشوفك ابص في عيونك واشوف نظرة القهرة والكسرة الي في عينيكي 


زهرة بعياط.. انا وبابي واخويا عملنالك اي عشان تعمل فيا كده


باسها عمر ع خدها وقال.. عملتو كتير وعلشان كده هتشوفو السواد كلو علي ايدي


زهرة بصريخ.. انت انسان مريض 


عمر ضر*بها ب القلم علي وشها


عمر مسكها من شعرها وقال.. انتي تخرسي ومسمعش نفسك بدل ما اعمل. حاجة تفكرك بامبارح قال كلامه وغمزلها بوقاحه


زهرة قعدت علي السرير وفضلت تعيط 


زهرة برعشة.. عايزة حاجة البسها


عمر.. خدي تيشرت من عندي واتنيلي البسيه لحد ما اجيب لك هدوم 


زهرة بعياط.. انا عايزة اروح ل بابي 


عمر بضحك.. بابي بابي لو شافك. ممكن يطلع مسد*سه ويقت*لك بيه ويخلص نفسه من العار 


زهرة حطت ايديها ع وشها وفضلت تعيط وجرس الباب رن راح. عمر. يفتح 


رنا بجرأة.. وحشتني ي بيبي 


عمر ببرود.. اي الي جابك 


رنا.. جاية ليك ي قلبي وحشتني اوي 

ولفت ايديها حوالين رقبته 


طلعت زهرة وشافت المنظر و 

رواية.. زواج بالإغصاب.. 

الثاني. "


طلعت زهرة من الاوضة وشافت رنا محاوطه رقبة عمر


رنا بصت ع زهرة بصدمة.. انت بتخوني ي عمر


عمر بجمود.. وهو انا فيه اي بيني وبينك عشان اخونك وبعدين ميخصكيش ويلا اطلعي بره 


رنا بزهول.. انت بتطردني علشانها نسيت كل الي بينها


عمر.. انتي كنتي مجرد سلعه وخلص وقتك ويلا اتفضلي ومشوفش وشك تاني


رنا زقتو ووقفت قدام زهرة


رنا بغل.. اسمعي كويس لو هو جايبك هنا ف هو جايبك مش عشان ميت فيكي وبيحبك لاء ي حبيبتي انتي هنا ل متع*ته وبس 


عمر شدها وضر*بها ب القلم 


عمر زقها برا البيت


عمر بزعيق.. بقولك امشي بدل ما امشيكي من هنا بفضيحه


رنا بحقد.. ماشي ي عمر وديني ل هفضحك وهخلي سيرتك علي كل لسان


عمر ببرود.. لو هتفضحيني علي الي حصل بينا ف انتي اكتر واحدة هتتفضحي ي حلوة لانك انتي الي سلمتي نفسك وكان برضاكي اوي 


رنا اتصدمت وعمر قفل الباب ف وشها


زهرة بدموع.. مشيني من هنا ونبي انا معملتلكش حاجة


عمر بغل.. مش انتي الي عملتي اخوكي ال****هو الي عمل بس انا هاخد حقي فيكي وفيه


زهرة.. لي ونا مالي ضيعت مستقبلي لي حراك عليك


عمر.. اخر الكلام انتي هتفضلي قاعدة هنا برضاكي او غصب عنك ومش هتعرفي تهربي وصدقيني لاحرق قلب اخوكي وابوكي


زهرة بعياط.. انا بكرهك 


قالت جملتها ودخلت جوه بعياط 


عمر بقسوة.. ياريت تكرهيني اكتر واكتر 


جه الليل وكان عمر قاعد كل ده ف الصالة


زهرة طلعت وكانت عينيها محمرة من العياط


عمر ببرود

عاوزة اي


زهرة.. اكتب عليا مؤقتا حته عشان انا مش هقبل بكدة


عمر بقرف.. انا اتجوزك انتي 


زهرة نزلت راسها تحت.. انت اكيد عارف ابويا يبقا مين ونت من غيرو ف الشركه ولا حاجة


عمر بعصبية.. اخرسي انا اكتر واحد تعب عشان يوصل للي انا فيه ده.. ابوكي يدوب ساعدني


زهرة.. اكتب عليا ونا مش. هخلي بابا يفك الشراكه


عمر ببرود.. موافق بس بشرط


زهرة.. اي 


عمر بخبث.. وقت ما احب اقرب هقرب ومش هتمنعيني


زهرة بقهرة.. ح حاضر بس تخليني انزل الشركه واشوف بابا


عمر.. لا ي حلوة انا مش سايبك انتي هتفضلي قاعدة هنا ومش. هتطلعي


زهرة نفخت ودخلت 


زهرة بزهق.. ياربي اعمل اي واخد من التلفون وكل حاجة ونا زهقانه 


دخل عمر عليها وقال: اجهزي بكره عشان هنروح نزور اختي ف المستشفي ولو زعلتيها بكلمه صدقيني هعمل حاجة تزعلك 


زهرة بضيق.. للاسف معنديش هدوم اقابلها بيها ثانيا انا مش هقولها حاجة هي ملهاش ذنب بلي اخوها عملو.. اديك شايف مباخدهاش بذنبك لكن. انت اخدتني 


عمر بجمود.. خلصتي ياريت بقا تجهزي انا رايح وهجبلك هدوم 


زهرة.. طب لو سمحت اديني فوني عشان انا زهقانه


عمر.. هاخدك معايا بس لو عملتي اي حركه قليلة الاصل خعرف اجيبك لو ف بطن امك 


زهرة بخوف.. لا والله مش هعمل حاجة


عمر اتنهد ولبس واخدها معاه 


وراحو احسن المولات


عمر.. ها جبتي كل لبسك؟ 


زهرة.. ااه بس محتاجه اجيب حاجة كمان


عمر.. حاجة اي 


زهرة.. عايزة اجيب حاجة خصوصية ليا


عمر.. هاتيها ونا معاكي انا كده كده عارف عنك كل حاجة


زهرة وشها احمر وجابو كل حاجة وفجأة وهما ماشيين ياسين كان ماشي ف نفس المكان


ياسين بصدمة.. زهرة


وراح بسرعه عليهم 


ياسين بغضب.. اخيرا لقيتك يابن ال*


عمر:؟؟؟؟ 


رواية.. زواج بالإغصاب.. 

الثالث"


ياسين بغضب.. يحيوا*ن ي زبا"لة بتخطف اختي انا وتعمل فيها كده


عمر مسكو من قميصو وادالو بوكس


عمر.. انت الي ابن و**** انت السبب الب خليت اختي مرمية في المستشفي بسببك


ياسين.. افهم بقا ي غبي انا معملتش حاجة ف اختك


عمر بغضب.. كداب وحقي*ر انا هحرق قلبك وقلب ابوك


ياسين شد زهرة 


عمر.. زهرة هتمشي معايا وعمرك ما هتشوفها تاني


ياسين بغضب.. علي جثت*ي انك تاخدها


عمر شدها ناحيتو وهمس في ودنها.. احسنلك توافقي تروحي معايا بدل ما تصرف مني اخليكي بتعزي ف ابوكي


زهرة ارتعشت بخوف.. ان انا هروح معاه ي ياسين


ياسين بصدمة.. بيهددك ي زهرة وبتوافقي انا اخوكي


زهرة بتوسل.. عشان خاطري ي ياسين سبني امشي عشان خاطري


ياسين بص بغضب ل عمر.. وحيات امك ما هسيبك واختي مش هتفضل معاك كتير


عمر بصلو بسخرية واخد زهرة وطلع ركب عربيتو ومشي


زهرة كانت بتعيط


عمر بزعيق.. ما تبطلي بقا عياط انتي اي


زهرة اتخضت  وعيطت اكتر


عمر.. يووه انا مبحبش العياط 


زهرة بعياط.. ياعني انت خاطفني واغتصب*تني ومش عايزني اعيط 


عمر ببرود.. ده حقي وباخدوا ومش عايز اسمع صوت كتير


زهرة بغضب.. ما تسبني بقا سبني ف حالي عايز اي مني ي اخي بكرهك ومش عايزاك دانت انسان مقرف 


ضر*بها عمر ب القلم علي وشها وزهرة نز*فت من مناخيرها


عمر بغضب.. وحيات امك لو نطقتني تاني ل هكون ممو*تك ف ايدي


زهرة سكتت وهي بتشهق بخوف وتعب


عمر وصل الشقة ومسكها من دراعها وهي ماشية جسد بلا روح ورماها ف الشقة


زهرة بوجع.. حرام عليك


عمر.. ششش مش عايز اسمع صوتك يلا خشي اتزفتي البسي


قامت زهرة بمحاولة وغيرت لبيجامه لونها بينك


في مكان تاني 


رنا.. لا ي نسرين انا مش هسبهم انا هدمرهت المهم يكون عمر معايا انا


نسرين بخبث.. عندي ليكي فكرة بمليون جنيه


رنا.. طب قولي ي نسرين


نسرين بخبث.. تعالي 


رنا.. اه يابنت اللعيبة دانتي طلعتي جامدة


نسرين.. شوفتي تربيتك ياحب


رنا.. كده بقا لازم اظبط نفسي عشان يبان انب كده فعلا 


نسرين.. كلو جاهز


تاني يوم عمر صحي. وزهرة راحت معاه عند اخته


الدكتور.. للاسف بلاش الزيارة انهاردة عشان هي حاليا بتاخد راحه من انها تشوف حد


عمر بتعب.. طب اجلها امتي 


الدكتور.. ف اي وقت بس بلاش النهاردة


عمر.. تمام ي دكتور 


عمر مشي وزهرة كان مسكها ف ايديه


زهرة.. ما تسبني ونا ههرب منك


عمر.. بت انا مش عايز اسمع صوتك كفاية الي فيا


زهرة سكتت بضيق


روحوا البيت 


زهرة... ممكن افهم احنا علاقتنا هتفضل لفين


عمر.. لحد منا اقرر


زهرة.. ونا ماشية علي مزاجك


عمر بتحدي.. وتحت طوعي كمان ومتتحدنيش عشان متتعبيش ي قطة


وفجأة دخلت رنا من باب الشقة


رنا بمسكنه.. عمر حبيبي


عمر بضيق.. انتي اي الي جابك تاني


رنا بخبث.. انا حامل


عمر بصدمة.. نعم؟؟ 

رواية « زواج بالإغصاب» 

الرابع"

فتح عمر الباب واتفجأ برنا 


عمر بغضب.. اي الي جابك تاني


رنا بخبث.. انا حامل ي حبيبي


عمر بزهول.. نعم حامل من مين


رنا.. منك ي قلبي


عمر.. بقولك اي يابت انا ملمستكيش. غير مرة روحي شوفي مين ابن الي ف بطنك ده لو انتي حامل اصلا


رنا بغضب.. الي ف بطني ابنك ولا انت بقا عايز تهرب من عاملتك السودة


عمر بقوة.. انا هجيب دكتورة وتكشف عليكي دلوقتي


رنا بتوتر.. ها انت ليه مش مصدقني ي عمر


عمر شدها ودخلها الاوضة


زهرة.. ف اي انت ماسكها كده لي


عمر بعصبية.. اسكتي انتي ملكيش دعوة


واتصل ب دكتورة وجت 


عمر.. عايزك. تكشفيلي عليها وتشوفي اذا كانت حامل او لا


الدكتورة.. علي انهي واحد


عمر مسك زهرة وقفها جنبو.. علي دي وشاور علي رنا


الدكتورة.. طب اتفضل حضرتك برة عشان اكشف


عمر ببرود.. لا هتكشفي عليها وقدامي


الطبيبة.. يافندم ميصحش كده


عمر بزعيق.. هتكشفي عليها ولا اتصرف بطريقتي


الدكتورة بخوف كشفت علي رنا ورنا خلاص هيغمي عليها من الخوف


الدكتورة.. لا حضرتك هي مش حامل 


عمر بص ل رنا بشر.. تمام اتفضلي


حاسب عمر الدكتورة وهي مشيت


عمر ل زهرة.. اطلعي بره ي زهرة


زهرة بخوف.. لي 


عمر بحدة.. قولت برا


زهرة طلعت بخوف


وعمر مسك رنا ونزل فيها ضر*ب 


زهرة بزعيق.. سبها ي عمر حرام عليك دي بنت


وكان عمر كالمغيب ونازل فيها ضر*ب مسبهاش غير لما جسمها كله جاب د*م


زهرة بحدة.. انت ازاي تضرب بنت بشكل ده


عمر.. انتي مالك انتي متفهميش حاجة 


زهرة بدموع.. انا مش مصدقة بجاحتك انت انسان قذ*ر بتعمل كده مع كذا بنت وترميها ي و**


عمر ضر*بها ب القلم 


عمر.. انتي يا و*** بتعلي صوتك عليا انا 


وضر*بها قلم. تاني


زهرة.. حرام عليك سبني انت اي


عمر بشر.. هتفضلي هنا زيك زي الكرسي ومسمعش صوتك انتي فاااهمه


زهرة هزت راسها بخوف


تاني يوم راح عمر الشركه بكل غرور وتكبر


دخل مكتب كمال بخبث


كمال اول ما شافوا قام ومسكو من هدومه


كمال بغضب.. بنتي فين يا حيوا*ن


عمر بخبث.. متقلقش ي كمال بيه بنتك معايا وهكتب عليها انهاردة ماهو ميصحش برضو بنتك تبقا مدام منغير جواز 


كمال بصدمة.. م مدام؟؟ 


عمر.. طبعاً بنتك يوم ما خطفتها كانت اسعد ليلة عليا 


كمال بغضب.. رجعلي بنتي ي عمر


عمر.. تؤتؤ مش هترجع غير لما اعوز ارميها هرميها


كمال.. انت كده بضر نفسك


ياسين دخل ومسك عمر من رقبتو ولكن عمر ادالو بوكس


عمر.. من الاخر بقا زهرة دي تنسوها خالص انتو سامعين


ياسين.. وديني لعرفك اخر الي عملتو ده 


عمر.. والي انت. عكلتو ف اختي كان اي


ياسين.. انا معملتش حاجة ف اختك ي غبي


عمر.. انت. تسكت خالص ويلا باي ي شباب نتقابل  مرة اخري


قال كلامو وطلع برة المكتب وروح بيته


دخل عمر الشقة ودخل اوضة زهرة ولكنو اتفجأ 


زهرة مرمية علي الارض وايديها بتنزل دم 


عمر بصدمة..؟؟؟؟ 


رواية.. زواج بالإغصاب.. 

الفصل / الخامس 


عمر جري عليها وشالها بسرعه وجاب قماشة يكتم الد*م بتاعها ونزل جري علي العربية وطار بيها علي المستشفي


عمر بزعيق

دكتور بسرعه 


جابوا ترولي وحطوها عليه ودخلت العمليات وهو فضل مستنيها وقلقان ليكون حصلها حاجة هو مش عارف هو خايف عليها لي بس يمكن مجرد قلق منو


وبعد ساعتين الدكتور طلع


عمر 

ها ي دكتور طمني


الدكتور باسف

للاسف الحالة مش مستقرة ونز*فت دم كتير

وعايزين حد يتبرع لها بدم 


عمر بلهفة

انا خدني


وفعلا اخد. عمر وسحب منو وعمر طلع وحاسس بدوخه بس اتحمل 


الممرضة

اتفل العصير  ده حضرتك دايخ جدا


عمر بدوخه

متشكر وشرب من العصير ورجع كويس


وبعد شوية الدكتور طلع


الدكتور

دلوقتي اتعدت مرحلة الخطر الحمد لله 

بس لازم هنعمل محضر عشان دي حالة انتحا*ر 

انت جوزها؟ 


عمر بجمود

ايوة جوزها


الدكتور

للاسف هنعمل محضر لانك خليتها تخاطر بحياتها


عمر بجمود

انا هعمل نفسي مسمعتش حاجة عشان لو فيه محضر اتعمل ههد المستشفي دي علي دماغك وارميك انت نفسك في الحبس انت سامع


الدكتور بخوف

عن. اذنك


ومشي الدكتور وعمر اتنهد ودخلها

كانت نايمه ووشها مسحوب وشفايفها مزرقة ووزنها منخفض بسبب قلة الاكل 


عمر.. لو مكانش اخوكي عمل كده في اختي مكنش كل ده حصل 


وقرب منها يدقق في ملامحها 


وعدي اليوم وكان يوم تعب جدا بنسبالهم


تاني يوم صحت زهرة بتعب


زهرة بصت حواليها لقت انها في مستشفي وعمر نايم علي الكنبة


زهرة دمعت وقالت

ليه بس ممو*تش ليه اااه ي قلبي


قام. عمر بسرعه

فيه اي انتي كويسة؟! 


زهرة بجنون

ابعد عن وشي م عايزة اشوفك انا بسببك كرهت حياتي ودنيتي كتك القرف ي اخي 


عمر بمحاولة السيطرة عليها

اهدي بقولك اهدي واخدها ف حضنو وفضل يطبطب عليها وهي بتقاومو لحد ما سكتت وبتعيط


عمر بهدوء.. اهدي علشان صحتك


زهرة.. معتش فيا صحه انا خلاص منت بتمني الموت ونت برضو انقذتني ليه ي اخي


عمر.. استهدي بالله مينفعش تمو*تي 


زهرة بمحاولة انها تتكلم لانها تعبانه.. طبعا ازاي امو*ت نفسي قبل مانت تخلص عليا وتزلني وتقهر*ني باخويا 


عمر.. ياريت متفكريش بحاجه دلوقتي واهدي


في مكان تاني 


كمال كان بيتكلم مع شخص في التلفون 


كمال بجمود

بقولك لازم تجبهالي تراقبو كويس في كل مكان ان شالله حتي تمو*تو بس تجبلي بنتي


المجهول.. امرك ي باشا 


عمر 

هساعدك. تلبسي علشان نخرج. من هنا 


زهرة.. مش عايزة اروح معاك


عمر ولا كانو سامع حاجة وشالها ودخلها حمام الاوضة المستشفي


وساعدها وطلعوا ركبوا العربية


زهرة كانت طول الطريق ساكته


عمر كان مركز ف المراية وفيه عربية مرقباه طول الطريق


زهرة

في اي انت بتحرك العربية كده لي


عمر 

فيه عربية بتطاردنا 


زهرة بخوف

يلهوي 


عمر 

اهدي 


وفل يحاول يهرب من العربية لحد. ما العربية وقفت قدامو نزل من العربية شخصين ضخام جدا 


عمر نزل من عربيتو ولسه هيطلع مسد*سو ولكن التاني اسرع وضر*بو ب المسد*س في صدرو


عمر نزل وبينز*ف 


زهرو صرخت برعب واتقدم ناحيتها الاشخاص 


الراجل.. متخفيش ي هانم هنرجعك لابوكي 


زعرة برفض:***** 

الفصل / السادس.. 


زهرة برفض.. انا م هتحرك من هنا غير لما تودوه علي المستشفي


الراجل بزهول.. ازاي ي هانم ده خاطفك


زهرة بزعيق.. بقولك نفذ الي بقولهولك


وفعلا الاثنين شالو عمر وودوه. المستشفي وزهرة فضلت جانبو


الدكتور.. للاسف ي هانم. لو عدي اربعه وعشرين ساعه ومفقش كده هيكون دخل في غيبوبة


زهرة.. ان شاء الله هيفوق اهم حاجة تعملو كل اللازم


الدكتور.. هيفضل تحت الملاحظة لحد ما يفوق 


زهرة.. اشكرك.. ودخلت ل عمر بصتلو بحزن


زهرة.. كنت بحبك بس بعد الي عملتو فيا حسيت اني خلاص روحي بتتسحب ونت رفضت تخليني افارق الدنيا 

صدقني معرفش الي انت عملتو سبب فعلا ان اختك حصل فيها كده ولا لا بس كده ولا كده انت خدتني بذنب ونا مليش علاقة بيه 


زهرة اتنهدت بدموع.. للاسف همشي وهتبقا علاقتنا انتهت عن بعض معرفش ازاي ونت جوزي بس الاكيد ان بابا مش هيخليني علي ذمتك 


زهرة حضنتو وقربت من شفايفو براحه. وطبعت بوسة عليها بحزن وبصت في ملامحو بحب وحزن ومشيت مع رجالة كمال 


كمال حضن زهرة بشدة.. يا حبيبتي ي بنتي اخيرا رجعتيلي صدقيني هقتل*ك الكلب ده 


زهرة.. ارجوك ي بابا لو بتحبني متعملهوش حاجة


كمال بصلها بصدمة.. ده حزن قلبي عليكي وخدك بالغصب 


زهرة.. ولكن ده جوزي ونا مش عايزاك تأذيه


كمال بجنون.. انتي بتحبيه وهو السبب ف انك تتأذي بشكل ده


زهرة سكتت بدموع


ياسين.. مستحيل تكوني بتحبيه ي زهرة ده حيو*ان وغبي


زهرة بتعب.. لو سمحتي ي بابا لو سمحتي ي ياسين انا تعبانه ومش حمل كلام وارجوكم متأذهوش لو بتحبوني بجد 


قالت كلامها ودخلت اوضتها تاخد شاور يريح اعصابها


ياسين.. البت دي اتجننت 


كمال.. سبها يابني هي بتحبو من زمان بس هو الي كل*ب 


ياسين.. طب هتعمل اي معاه


كمال بهدوء.. انت عارفني بحب اختك قد اي وعمري ما هخليها تخش ف خالة نفسيه سيئة 


ياسين.. بس تطلقها منو


كمال.. وهو ده الي هيحصل بس لما يفوق من الي هو فيه 

الاول


ياؤين اتنهد 


عند زهرة كانت قاعدة علي سريرها وبتفكر في عمر


عقل زهرة.. ازاي لسه بتحبيه رغم انو اذاكي وخلاكي تنتحر*ي


القلب: كان غصب عنو لان اخوكي كان السبب في الي خصل لاختو


العقل.. بس بطل هبل هو مفهوش مخ يفكر انو ياخدها بذنب اخوها 


زهرة اتنهدت بتعب وحاولت تنام ومتفكرش ف حاجه.. 


عند عمر كان فاق وراسو بتوجعو جدا داس علي الجرس 


الممرضة.. تأمر بايه حضرتك


عمر.. عايز ماية وهاتيلي الدكتور بتاع حالتي


الممرضة.. حاضر


عمر بشر.. عملتها ي كمال عشان تاخدها بس ماشي ملحوقة


الدكتور جه وكشف عليه


عمر.. كده اقظر اخرج


الدكتور.. ايوة بس مبنفعش ليك اي مجهود خالص


عمر.. تمام 

وجابوا ممرضين يساعدوه وفعلا خرج عمر ورجع شقته 


ولكن كان عمر عارف رقم تلفون زهرة واتصل عليها 


زهرة كانت نايمه وفتحت عيونها واتكلمت


عمر.. اي ي حبيبتي كنتي نايمه


زهرة بصدمة.. انت فوقت 


عمر.. ايوة كنتي فرحانه طبعا بس انا عمري ما هسيبك


زهرة.. بالعكس انا ممشتش معاهم غير لما ودوك المستشفي 

وبعدها مشيت ياريت تنساني ي عمر انا تعبت بجد 


عمر.. انا هاخدك حتي لو ابوكي عمل ايه


زهرة.. طلقني وانساني


عمر.. بتحلمي انا مش هسيبك 


زهرة قفلت التلفون واتنهدت بألم 


عددت الايام وزهرة قررت تنزل شركه 


وقعدت في مكتبها وركزت في الشغل 


وفجأة دخل عليها عمر


زهرة بصدمة.. عمر


عمر باستفزاز.. ااه جوزك 


زهرة.. لا مانت هتطلقني


عمر.. تخيلي اني هجتمع بابوكي واخوكي ونتي انهاردة عشان تشوف مزانية الشركه


زهرة.. يريت تختفي عشان بابا مش هيسيبك 


عمر ابتسم بسخرية وقرب وهمس في اذنها: صدقيني هاخدك وقريب اوي


زهرة ارتعشت من انفاسه المخترقة لاذنها


وكانوا مجتمعين كلهم ودخل عليهم عمر 


كمال وياسين في صوت واحد.. عمر؟! 


عمر بخبث.. اي مفكرين ان الحماية هتعدي بساهل كده


كمال وقف بجمود.. انت عاوز اي تاني


عمر.. مراتي.. عايز مراتي


ياسين.. وزهرة نستحيل هتفضل علي ذمتك وهنطلقها منك


عمر.. طلاق مش هطلق وهاخدها معايا بالعفية او بذوق


كمال بزعيق.. متنساش اني اقدر افك الشراكه ف طلقها احسنلك


زهرة بجمود.. انا عمري ما هرجع للذل والاهانه تاني ي عمر انا كنت ااه بحبك زمان ولكن الي انت. عملته خلتني اتمني الموت وكنت بحاول الانتحا*ر عشان اخلص 

ولا انك اغتصبت*ني 


عمر بصلها بندم وساب اوضة الاجتماعات ومشي 


زهرة قعدت مكانها ودمعت 


ياسين

متزعليش ي حبيبتي صدقيني هيطلقك


زهرة كانت نفسيتها مدمرة حرفيا 


في يوم كانت زهرة في حمام الشركه وفجأة حست بحركه كانت واقفة قدام المراية ولكن عمر جه بسرعه ودخلها احد اوض الحمام 


زهرة بتبريقة.. انت عايز اي مني


عمر بشوق.. عايزك 


زهرة.. ابعد عني مش كفاية الي عملتو فيا ولا الحيوا*نه الي كانت حامل منك


عمر.. صدقيني كانت مرة واحدة الي لمستها فيها


زهرة.. واهانتي والذل الي انت ورتهولي


عمر دفن. راسو في رقبتها يستنشق رائحتها 


عمر.. اطلبي منهم انك ترجعيلي وصدقيني هرجع كل حاجة زي مكانت


زهرة.. لا ابعد وطلقني وشوف حياتك


عمر قرب وباسها من شفايفها باشتياق.. وحشتيني ارجوكي ارجعيلي ونا  مش هزعلك تاني 


زهرة ببرود.. موافقة بس بشرط


زهرة..***** 


الفصل / السابع


عمر بلهفة.. اي هو ونا هعملهولك


زهرة بجمود.. رنا هتقطع علاقتك بيها وهتسمع اخويا كلامه والحكاية كلها وفوق كل ده هتعتذر لابويا.. مش كفاية انك اغتص*بتني وصورتني 


عمر برفض.. اعتذر لابوكي لا طبعا


زهرة.. تمام براحتك


عمر مسك ايديها.. اهدي طيب واسمعيني انا اتأذيت من اهلك واختي اكتر واحدة اتأذت في وسطيكم


زهرة ببرود.. لما تسمع اخويا كويس هتعرف ان اخويا ملوش ذنب وان مازن الي كان خطيب اختك هو الي خدرهم ونيم*هم جنب بعض


عمر.. مستحيل 


زهرة.. انا مستعدة اخدك دلوقتي المكتب ويحكيلك


وفعلا مسكتو زهرة من ايديه وكلوا مستغرب الي هي بتعمله وازاي مسكاه من ايديه كده


ودخلت مكتب كمال وكان ياسين قاعد معاه بيتكلمو في شغل


زهرة.. بعد اذنك ي بابا


كمال بغضب.. انت اي الي دخلك


زهرة بتهدئة.. لو سمحت ي بابا عايزة ياسين يقول كل حاجة حصلت مع اخته ي ياسين


ياسين بتنهيدة.. انا هقول علي كل الي حصل 


ياسين بوضوح.. انا كنت مع اختك وخطيبها كنا قاعدين فيه كافية عادي ومازن غفلني لما دخلت الحمام وحط ليا حاجة ول نورين حاجة ف العصير لانه خلاها متاخدش بالها 


فلاش بااك

مازن بخبث

اي ي حبيبتي الي علي شعرك ده


نورين بستغراب

في اي


مازن

تعالي هشيل الي علي شعرك ده


وخلاها تدير وشها وحط منوم ل ياسين ونورين ف العصير


نورين

كده بقا شكلي مظبوط


مازن 

جدا ي قلبي


وياسين جه من الحمام 


ياسين

اي ي عم دحنا ف كافيه حتي


نورين بضحك

ملكش دعوة ي رخم 


مازن بحب مصتنطع 

هتبقا مراتي يبقا اعمل الي عايزه براحتي


ياسين بضحك

ايوة ي حرااق 


وبعد ما شربوا العصير حسوا بانفاسهم تقيلة


ياسين بدوخه

انا حاسس اني دايخ اوي 


نورين بنفس الاحساس

ونا اوي بجد


ياسين اترمي علي الطربيزة وفقد وعيه ونورين بعديه 


مازن نده الحراس بتوعه يخدوهم علي العربية


ياسين بتنهيدة وبيكمل.. وبعد كده طلعنا بيتي الي انا لما بزعل بروح واقعد فيه وهو عشان كان صاحبي كان معاه نسخه من المفتاح ودخلنا وخلانا ننام جنب بعض وقلعني التيشرت وهي كمان عشان يبان اننا عملنا حاجة مع بعض فعلا.. 


نورين فاقت وراسها تقيلة وبتوجعها وبصت جنبها


نورين بصريخ

ياااسينن


ياسين قام بخضة وبص حوالية 


نورين بعياط

انت ازاي تعمل فيا كده 


قام ياسين وكان فيه سائل احمر علي السرير 


نورين

انت دمرتني كده مازن مش هيكمل معايا اااه ي قلبي


ياسين

انا مش فاكر اي حاجة انا اكيد معملتش كده 


نورين بصريخ

حرام عليك منك لله 

وفضلت تصوت وتضرب ف نفسها لحد ما فقدت وعيها 


بااااك


عمر بزهول.. مازن يعمل كل ده ازاي وعشان اي


ياسين 

مازن واجهني وعمل كل ده عشان كان مش عايز اختك 

ولعلمك اختك لسه بنت ومحدش لمس*ها 


عمر بدموع.. انا اختي بقت ف عالم تاني مبقتش هي بتاعت زمان بقت مرمية ف المصحه 


زهرة مسكت ايديه 

صدقني هتبقا كويسة ولما نحكلها الحقيقة هتصدق وهتفرح ان محدش لمسها


زهرة بدموع

بس مش مسمحاك لانك عملت فيا الاسوء 


عمر بتنهيدة.. زهرة انا ملمستك*يش 


زهرة بصدمة.. اتت كداب  والصور والفيديو


عمر باسف.. انا اسف بس مكنش فيه حاجة ف الفيديو اني مصورك ونتي نايمه وبس 


زهرة بلجلجة.. ي ياعني انا بنت؟ 


عمر.. انتي بنت وزي الفل ومكنش هاين عليا برضو اعمل فيكي كده مع اني كان محروق قلبي علي اختي


زهرة عيطت وهي بتضحك.. ي ياعني انا كويسة انا سليمه الحمد لله يارب


عمر.. سامحيني ي زهرة انا اسف


زهرة بجمود.. لو نفذت بقيت الشروط مش هطلق منك وهكمل معاك


عمر بص ل كمال.. انا اسف ي عمي اتمني تقبل اسفي انا بحب بنتك وعايز اكمل معاها حياتي انا قلبي مرداش اني المسها غير لما تكون مراتي وتبقي راضية عني 

لاني بحبها من زمان 


كمال بجمود.. انا مسمامحك بس صدقني هتزعلها تاني هاخدها ونسافر ومش هتلاقي ليها طريق


عمر بلهفة.. انا هنفذلها كل حاجة هي عايزاها 


زهرة.. تنسي رنا وتقطع علاقتك بيها


عمر.. انا رمتها ف الحبس اصلا


زهرة.. انا كنت حاسة انها جاية ترمي بلاها عليك بس فكرة انك لمستها دي مش عحاسبك عليها لسبب


عمر.. اي هو


زهرة.. كل حاجة حصلت ف الماضي قبل مخش حياتك مش هحاسبك عليها انا هغيرك للاحسن بس هنعمل فرح


عمر.. طبعا واحلي فرح كمان


ياسين.. انا عايز اقابل نورين ي عمر


عمر بتعب.. بكره نروحلها احنا التلاته


وتاني يوم عمر راح المستشفي ودخلها هو وزهرة


عمر باس ايديها.. عاملة اي ي حبيبتي


نورين هزت راسها لانها رافضة تتكلم


عمر.. فيه خبر هيفرحك بس عايزك تمسكي اعصابك وتهدي لان مش انا الي هحكيلك 


نورين بصتله.. مين؟ 


ياسين دخل.. انا الي هجكيلك


نورين بجنون.. طلعوا بره طلع الحيوان ده بره بقولك


عمر خدها ف حضنو.. اهدي اهدي هو ملوش ذنب ولازم تسمعي منو كل حاجة


نورين كانت بتشهق جامد 


ياسين.. صدقيني انا مليش ذنب انا ضحية زيي زيك وهحكيلك بس ارجوكي تسمعيني


سكتت نورين وياسين حكالها كل حاجة


نورين بصدمة: ياعني مازن هو الي عمل كل ده؟! 


ياسين هز راسو بحزن. ووو


#زواج_بالإغصاب 

#الفصل_الثامن


نورين بدموع.. ياعني كل التمثيل ده ف الاخر يطلع من مازن حبيبي وخطيبي


عمر بشر.. وديني ما هسيب حق حرقة قلبك وهنتق*م منه


ياسين مسك ايدين نورين.. انا عايزك تسامحيني علي اي حاجة حصلت وباس ايديها


نورين بتعب.. انا فضلت مرمية هنا حوالي خمس شهور 


ياسين.. صدقيني هنعوضك وهنخليكي تشوف كل حاجة  اتحرمتي منها


بصت نورين ل عمر وقالت.. هاتلي حقه مني ي اخويا انا مش هرتاح غير لما الاقيه جاي يبوس ايدي وبيترجاني اني ارحمه


عمر.. وحياتك عندي ي نورين لجبهولك راكع تحت رجليكي

بس تخرجي معانا انهاؤدة وتنوري بيتك


نورين هزت راسها بهدوء


وفعلا خرجوا وكانت زهرة وياسين معاهم


نورين.. الا انتي ي زهرة متجوزة عمر من قد اي


زهرة.. حوالي شهر ونص كده 


نورين بابتسامة.. ربنا يرزقكم ب ذرية ي حبيبتي


عمر ابتسم وزهرة سكتت بهدوء


ياسين.. طيب هستإذن انا بقا.. عايزة حاجة ي زهرة


عمر.. ليه ما تقعد ياعم


ياسين.. لا هروح احسن لاني همدان وعايز اترمي ع سرير


عمر.. خلاص اشطا بس هتيجي بكرا انت وكمال بيه تتغدوا معانا ونعمل حفلة ع القد بمناسبة خروج نورين


ياسين ابتسم ل نورين.. اكيد طبعا حمدلا ع سلامتك ي نورين


نورين بنفس الابتسامه.. الله يسلمك ي ياسين


ياسين مشي وعمر حضن نورين بح


عمر بحب.. مش مصدق انك رجعتي بيتك تاني ي حبيبتي انا كنت عامل زي اليتيم من غيرك


نورين بابتسامة.. حبيبي ده كان قدري وبعدين اهي معاك مراتك تملي عليك حياتك غير انا بقا هجننك معايا


عمر.. طيب ي روحي اطلعي اوضتك. ارتاحي وخدي دش ونامي براحه


نورين.. فعلا انا مكنتش برتاح ف المستشفي قد ما برتاح ف بيتي


عمر ابتسم.. تصبحي علي خير ي حبيبتي 


ودخلت نورين اوضتها 


عمر بحب ل زهرة.. ونتي برضو خشي عشان ترتاحي


اومأت له زهرة ودخلت الاوضة واستحمت طلعت وهي لابسة قميص نو*م مثي*ر بلون الاسود وقصير مبين تفاصيل جمالها وبشرتها ابيضاء الناصعه 


دخل عمر الاوضة واتفجأ بكتلة من الجمال قدامو


عمر بلع ريقه وقال بصدمة من جمالها

اي الجمال ده والحلاوة دي 


زهرة بصتله بكسوف


عمر قرب منها وباس خدها بحب.. متزعليش مني ي زهرة انتي عارفة كويس اني بحبك والله 


زهرة بدموع.. انا بحبك من زمان ي عمر واكيد انت عارف كده ولاحظت ف نظراتي 


عمر.. دلوقتي انا مش ملاحظ حاجة غير اني بعشقك وبس


زهرة حضنتو بحب شديد وهو شدد علي حضنها بحب 


وقرب وباسها من شفايفها بحب 


وشالها وحطها علي السرير وقال 

بعشقك ي زهرة 


تاني يوم الصبح


#زواج_بالإغصاب 

#الفصل_التاسع


تاني يوم الصبح استيقظ عمر من نومه يجد زهرة بين ذراعيه نائمه بعمق 


بصلخا عمر بحب وباسها من خدها وخدها في حضنو اكتر وهمس بحب: كنت اتمني انك تبقي ليا من زمان واهو حصل ي زهرتي


زهرة فاقت من نعاسها وبصتلو بخجل.. صباح الخير


عمر بحب.. صباح الخير مش بتتقال كده


زهرة لسه هتتكلم ولكن عمر اسكتها بقبلة عميقة يبث فيها حبه الشديد لها. 


زهرة وشها احمر من الخجل


عمر بضحك.. خجلانه ليه اومال الي حصل طول الليل ده كان ايه؟ 


زهرة ضر*بتو علي صدرو بكسوف وقالت: بطل قلة ادب 


عمر ضحك بصوته كله.. طيب يلا قومي. خدي دش عشان جسمك يفك 


زهرة ابتسمت.. حاضر 


وقامت زهرة تستحمي وبعدها دخل عمر 


زهرة مسكت ايدين عمر.. انا زعلانه علي نورين اوي كل أرى الصدمات دي كانت كتيرة علي واحدة زيها 


عمر بتنهيدة.. حبيبتي نورين كانت لازم تعرف ان مش ياسين الي عمل فيها كده وانها بنت لسه.. وكويس اننا اكتشفنا كده بدل ما كنا اعداء وعايشين في دوامه 


زهرة.. كنت بفضل احاول افهمك ولكن انت كنت بتفضل تضر*بني


عمر خدها ف حضنو وحرك ايده علي شعرها بحنان.. ياريت تنسي اي حاجه حصلت في الماضي عايزين نبدأ حياة جديد 

ولا ايه وباسها من خدها


زهرة ابتسمت وحضنتو


ونزلوا تحت للفطار 


نورين كانت قاعدة


نورين بابتسامة.. ي صباح الخير فضلت مستنياكم بس قولت مطلعش ازعجكم 


عمر بحب.. انتي تعملي الي انتي عايزاه ي. قلبي 


نورين بحب.. حبيبي تصدق وحشني جدا هزارنا وكل حاجة كنا بنعملها مع بعض 


عمر.. ونا كمان ي حبيبتي وع فكرا لسه شغلك ف الشركه موجود ياسين كان ماسكو وقت مانتي ف المستشفي


نورين بابتسامة.. والله ياسين ده اكتر واحد شال همنا


عمر بضحك.. لا ونا الي كنت بكرهه طلع مفيش اجدع منو


زهرة.. ياسين اخويا عمره ما يعمل حاجة غلط انا اصلا مكنتش اعرف الموضوع غير لما البيه خطفني


عمر بهزار.. خلاص بقا ي زهرتي الي فات مات


نورين.. اي ده هو عمل فيكي اي


عمر بمحاولة الهروب.. اي رايكم نخرج انهاردة؟! 


نورين بابتسامة.. والله ماشي بقالي كتير مشوفتش الشارع 


عمر.. دنا هبدلكم خروجات الايام دي 


زهرة.. عندي شغل الايام دي ي بابا


عمر.. شغل اي ي ماما انتي واخدة اجازة معايا انا مكلم كمال بيه اصلا


زهرة.. كده ي بابا مااشي 


وضحكو كلهم في سعادة


وبليل خرجهم عمر وداهم الملاهي وراحو مطعم وكانوا فرحانين جدا  


عمر بتعب.. يلا بقا عايزين نروح خلاص كده


زهرة ونورين.. ونبي استني شوية


عمر فضل مستنيهم يخلصوا لعب وجالو اتصال من راجل من رجالته


عمر.. اي ي فضل


فضل.. احنا عرفنا مكان مازن فين وهنجييه ف اسرع وقت انهاردة بكتير ساعه هيطون ف المخزن


عمر بشر.. تروقوه عقبال ما اجيلكم فاهمين 


عمر قفل الاتصال وقال بهدوء

يلا خلاص كده كفايه مش صغيرين انتو


وفعلا روحوا معاه 


زهرة.. اي ي عمر انت مش طالع معانا؟! 


عمر.. لا انا فيه حاجة لازم اعملها 


زهرة.. حاجة اي دي 


عمر.. هتعرفو لاني اول معملها هخليكم تشوفوها


نورين بقلق.. واد ي عمر انا مش مرتحالك 


عمر بصلها وابتسم.. اطلعي ي نورين وخدي زهرة 


وطلعوا هما الاثنين وعمر خرج من عربيتو وراح مخزن الجنينه 


فضل.. مرمي جوه ي بيه 


عمر.. اصرف ليك مكافأة انت والرجالة


فضل بفرحه.. ربنا يشكر فضلك يا بيه 

عمر دخل المخزن وكان مازن مرمي علي الارض ووشو مليان علمات الضر*ب 


عمر اخد ازازة ماية بشر وكبها عليه كلها


مازن بشهقة


مازن بخوف.. ع عمر 


عمر بشر.. ايوة عمر عمر الي انت دمرت اخته وخلتها تدخل المصحه بسبب عاملتك الوس*خه 


مازن بخوف.. انا معملتش حاجة


عمر.. لا والله العب غيرها اهو دلوقتي انا هوريك العذاب الوان


مازن.. انا مستعد ابوس ايديها بس خرجني من هنا


عمر.. لا مانت هتبوس ايديها ورجلك فوق رقبتك 

وياسين الي طلع اشرف منك ولبستو انت كل حاجة عشان خاطر الغيرة وانك تهرب من الجواز بشياكه


واكمل عمر بشر

بس انا هخليك تتمني المو*ت ومتلقيهوش


مازن بصلو بخوف وعمر ولع سجارة وحطها ف بوقو 


عمر.. بس قبل ما تيجي تشوفك لازم اعلمك درس 


مازن بخوف.. ارجوك متعملش حاجة 


عمر بزعيق.. فضل ي فضل  


فضل دخل.. نعم ي عمر بيه


عمر.. هاتلي سيخ ويكون محطو*ط علي نار ولسه جاي حالا 


فضل.. حاضر


مازن بخوف.. لالا انت مش هتعمل كده اكيد


عمر.. هعمل الاوحش من كده 


وفضل جاب السيخ وادهولو


عمر مسك السيخ وقال 

اقلع 


مازن برفض.. لاء


عمر بغضب.. بقولك اقلع


وقلع مازن التيشرت 


عمر.. والبنطلون


مازن بصلو يصدمة


عمر.. نفذذ 


عمر.. اطلع ي فضل هات زهرة ونورين هانم من فوق


فضل.. حاضر يابيه


عمر بشر.. هتتعذب قدام عينيهم 


زهرة.. مقالكش عايزنا ف اي 


فضل.. لا والله ي مدام


زهرة مسكت ايد نورين وطلعوا معاه


ودخلهم الاوضة المخزن فضل


زهرة بشهقة.. يلهوي 


عمر.. متخفيش انا عايزو يتعذب قدامكم عشان يحس بنفذ العذاب الي كنت بتعذبة واخوكي واختي اتعذبوه


وحط عمر السي*خ المولع بالنا*ر علي جسمو


مازن بصريخ زي الستات 

ابوس ايدك ارحمني


عمر.. بوس ايديها واترجاها هي


مازن زحف ليها 


نورين نزلت بكف ايديها علي وشو 


نورين بعياط.. ي كل*ب ي حقي*ر انا كنت بحبك بس دلوقتي اتمني ليك المو*ت ارحم

وبعدت ايديها عنو وزقتو


عمر بعدها وفضل يعذب فيه لحد ما جسمو. اتشو*ه


عمر بنهج.. تشيل الحيوا*ن ده وتوديه السجن بايديك انا متفق مع ظابط متقلقش 


فضل.. امرك ي عمر بيه 


عمر اخدهم وطلع 


زهرة.. انا قلبي كان هيقف 


عمر.. يقف عشان مين ده كل*ب اذاكي واذي اخوكي واختي كلنا بسببو كنا تايهين


وفعلا مازن اترمي في السجن طبعا وطان حرفيا ملوش معالم بسبب كتر الضر*ب والتشوي*ه


في يوم 


زهرة كانت بترجع في الحمام


نورين بتدعك ضهرها

مالك بس ي حبيبتي كلتي اي


زهرة بتعب.. مكلتش حاجة ونبي اتصليلي ب عمر


وفعلا نورين اتصلت بعمر 


عمر.. اي ي حبيبتي 


نورين.. زهرة تعبانه اوي تعالي بسرعه


عمر اتنفض من مكانه.. ايه انا جاي حالل 


وقام وركب عربتيو وطلع علي البيت 


عمر.. مالك ي زهرة في اي


زهرة كانت فاقدة الوعي


نورين بقلق.. فين الدكتورة؟! 


عمر بخوف.. جاية خلاص


وبعد وقت الدكتورة جت وكشفت عليها


الدكتور بابتسامة.. ملوش لزوم كل القلق ده المدام في اوائل الحمل وده. الطبيعي انها ترجع وتدوخ بس اهم حاجة التزمو باكلها وصحتها


عمر بفرحه.. بجد ي دكتورة ياعني زهرة حامل


الدكتورة.. ايوة والله


نورين وصلت الدكتورة 


وفاقت زهرة بتعب 


نورين بفرحه

مبروك ي قلبي


زهرة بتعب

علي اي


عمر بابتسامة.  انتي حامل ي روحي


زهرة بدموع: "" "


#زواج_بالإغصاب 

#الفصل_العاشر والآخير


عمر بابتسامة.. انتب حامل ي روحي


زهرة بدموع وفرحه.. بجد ياعني هيبقا عندي طفل انا مش مصدقة 


عمر قرب وباسها من ايديها.. ايوة بجد هيبقا عندي اجمل طفل منك


نورين بحب.. الف مبروك ي حبايبي 


زهرة وعمر.. الله يبارك فيكم 


في يوم كان كمال وياسين معزومين عند عمر ونورين وزهرة


كمال.. كويس يابنتي انك رجعتي بسلامه 


نورين بابتسامة.. ربنا يخليك ي عمي


ياسين.. كلو مت الزفت الي اسمو مازن


عمر ببرود.. ااه ادعيلو الي زيو محتاج الدعوة


ياسين بستغراب.. دعوة اي فيه اي


عمر.. اصلي عملت معاه الصح. خليتو مش نافع واترمي ف السجن


كمال.. برافو يابني هو ده الي كان لازم يخصل وتعرف الحقيقة وتفوق 


عمر.. انا عمات كده لانو خلاني أاذيكم


ياسين.. يغور في ستيت داه*ية

ان شالله يمو*ت 


نورين بهدوء..اكتر حاجة فرحتني لما كان بيزحف علي الارض عشان يترجاني ارحمو


زهرة.. كل*ب وراح انسوه وابدأو حياة جديدة


وخلصوا غدا وبقوا قاعدين مع بعض كلهم


ياسين بهزار.. كل مفتكر ونا بقول ل عمر 

ياغبي مش انا افهم بقااا


عمر ضحك بشدة.. ونا مصدقكش دنا كنت تايهه


كمال.. الحمد لله ان ربنا بيظهر الحق


نورين.. المشكلة انو كان مشيلني ذنبو انو اختفي وقت منا دخلت المستشفي حاجة تجنن بجد كنت حسيت اني هبقا عانس لو كان فعلا عمل فيا حاجة بجد


ياسين بحب.. عانس ليه بلعكس حتي لو كان عمل حاجة كنتي هتتجوزي ده بعد ما انتقم منو طبعا


نورين بعدم فهم.. ياعني ايه؟؟ 


ياسين.. ياعني انا بحبك وعايز اتجوزك


الكل بص ل ياسين بصدمة


ياسين بهزار.. فبه ايه انتو ليه محسسني اني شتمتكم


عمر.. لا اصل انت كنت بتتغدا عادي معانا والموضوع قلب بجواز


ياسين... والله انا بحبها من. زمان بس كنت بحاول امنع نفسي واشيل الحب عشان هي كانت مخطوبة خلاص وجه الوقت الي اقولها 


عمر بص ل نورين.. موافقة ولا لا ي حبيبتي


نورين وكان ليه علامات الزهول علي وشها 


نورين بجدية مصتنطعه.. انا م موافقة


ياسين باحراج.. يلهوي علي الاحراج


نورين بهزار.. انا مش موافقة اعمل فرح في الفيلا انا 

هعملو في اكبر القاعات


رجعت الضحكه علي الوشوش تاني 


كمال بحب.. علي بركة الله ي حبايبي ناقص تحددوا ميعاد الفرح وسيبو الباقي عليا 


ياسين.. هتعمل اي ي بوص 


كمال.. هعملكم. اجمل فرح في الدنيا


عمر بابتسامة.. يبقا مبروك عليكم


وقروا الفاتحه وزهرة كانت مبسوطه جدا لاخوها 


وفعلا تم ميعاد الفرح ونزلوا وجابو كل التزامات الفرح 

وهي البدلة والفستان وحجز القاعه


يوم الفرح الصبح كانوا بجيهزوا نورين وقاعدة متوترة


زهرة طبطبت عليها.. ينفع تبطلي توتر ده لسه فيه بليل الرقص والهيصة كلها


نورين بقلق.. انا متوترة بس شوية ماهو طبيعي اي حد مكاني هيتوتر 


زهرة بطبت عليها.. صدقيني ياسين متفهم وهادي خالص


نورين اتنهدت بطمئنان


عند ياسين في الاوضه بيجهز وعمر معاه


عمر بضحك.. ابوة كده شكلك نضف


ياسين.. بس ي بابا انا شكلي نضيف من زمااان 


عمر.. ااه علي يدي 


كمال.. كان شكلو زمان شبه العيال الهبلة بس سبحان مغير الاحوال


عمر ضحك وبصلوا ياسين بغيظ 


وفعلا جه وقت الفرح وكان هو ونورين بيرقصوا سلو زي اي عريس وعروسة


وجه وقت كتب الكتاب


انتهي الشيخ كتب الكتاب ب جملته 


(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في الخير) 


تعالت الزغاريط وحتي زهرة كانت بتزغرط بحب


وجه وقت الي كل واحد يرقص مع مراته


شد عمر زهرة من وسطها بطريقة شيك 

وكانوا بيرقصوا والصحافة بتصورهم 


عمر همس في اذنها بحب.. بحبك ي اجمل امرأة ف الدنيا 


زهرة بنفس الهمس.. ونا بحبك ي احلي زوج ف الدنيا 


قرب عمر وخطف شفايفها في قبلة بسرعه 

والصحافة اخدت صورة ليهم بالوضع ده


زهرة ضربتو ع صدره بخفة.. عجبك كده الصحافة صورتنا ونت بتعمل كده


عمر شدد عليها.. انتي مراتي يبقا براحتي


وعدي اليوم وياسين اخد نورين وسافر شهر العسل يقدوا حياة جديدة مع بعض 


وعددت الشهور وبقت زهرة ف السابع وبطنها مترين قدامها 


زهرة ماسكه بطنها في المراية بحب جه عمر من وراها وحضنها. 


عمر بهمس.. كلها تلت شهور وتولدي اجمل باشا ينور علينا


زهرة بحب.. وعرفت منين بقا انو ولد


عمر.. احساسي بس ولد بنت اي حاجة يجبها ربنا كويسة الحمد لله


زهرة.. فعلا كل الي يجيبوا ربنا حلو  وبعدين هيبقا حلو اكتر لانو منك


عمر لفها ليه وباسها من شفايفها بعشق


زهرة اندمجت معاه وبعدين بعدت


عمر بيتنفس بسرعه وقال.. بعدتي ليه؟! 


زهرة.. عشان انا حامل وتعبانه


عمر بحب وحضنها.. الف سلامة عليكي يا حبيبتي 


عند باسين


ياسين.. يابت اهدي. ومتجرنيش وراكي


نورين بضحك.. قولت لا لو مسكتني الاول اعمل الي انت عايزه


ياسين فجأة مسكها وقعت ف حضنو


ياسين ضحك بوسامته الجميلة.. ها مسكتك ولا لا


نورين بخوف.. اهدي ي سبعي مكنش قصدي 


ياسين شالها وحطها ع سرير بحب.. سبيلي نفسك خالص انت دلوقتي مع حبيبك 


نورين اندمجت معاه بحب 


وعدي الشهور وخلاص اخر شهر علي زهرة وبطنها منفوخه 


ع الاخر


عمر.. اي ياروحي اقعدي انتي مش قدرة تمشي اصلا


ظهرة بتعب.. لاني ف اخر شهر خلاص 


عمر.. طب خليكي مكانك هروح اجبلك طبق فاكهه واجيلك عمر دخل المطبخ  وطلع تاني وزهرة اخدتو وبدأت تاكل منو


زهرة بصت ل عمر الي قاعد وحاضنها


زهرة.. عمر انا بولد


عمر ومركز في التلفزيون.. لسه بدري ي حبيبتي


زهرة بصريخ.. بقولك بولدد ي عمرر


عمر قان بخضة.. يلهوي ده بجد 


وشالها بسرعه وهي عمالة تشتم وتضرب فيه


عمر.. يابت اهدي بقا منا بدور علي الشبشب


زهرة.. اكون موت عقبال مانت تدور اااااه


عمر نزل بيها بسرعن وحطها ف العربية

واتحرك


زهرة.. هات ايديك 


عمر مد ايديه ليها.. لي ي حبيبتب وفجأة ضرخ بعلو صوته


عمر بوجع... ااااه حرام 


زهرة.. مش قدرة معلش


عمر بص للعضة.. دنا اتعلم عليا لو مكنتيش حامل 


زهرة بدموع.. مش قادره 


عمر زود السرعه. ووصلوا امام المستشفي ودخلوها بسرعه العمليات 


وكان كل العيلة جت 


ياسين.. اختي ولدت ولا لسه


عمر.. لا لسه وبعدين منها لله بص عملت اي ف ايدي


ياسين بصلوا بشماته وضحك


عمر.. اضحك اضحك نورين هتعمل اكتر من كده لما تحمل


نورين ضحكت بشدة 


وبعد وقت كلعت الممرضة وشايلة الطفل 


الممرضة.. اتفضل ي استاذ حالك مولود زي القمر 


كمال.. متشكرين يابنتي


عمر شال الطفل بدموع ومبر في ودنه وباسو بحب


كمال شالو هو كمان ودمع 


ياسين.. تعالي ي حبيب خالك انا الي هخليك فقدان


عمر.. بعينك انك تاخدوا اضلا


ياسين بضحك.. هتسموه ايه 


عمر بصلوا بحب شديد.. هسميه رحيم 


ياسين.. الف مبروك ي ابو رحيم


باركو لعمر ودخل عمر ل زهرة بحب


عمر.. مبروك ي حبيبتي رحيم نور بسلامه


زهرة مسكت الولد بحب وخوف وباستو بحب شدبد 


عمر هاتيه ي حبيبتي عشان يجهزوه. 


زهرة.. انا بعشقك ي عمر


عمر ميل باس راسها بحب

ونا بموت فيكي يام رحيم


وبكده تمت الرواية ياريت التفاعل يكون أحسن وحلو يشباب يابنات استودعكم في الله


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺







إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close