expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية صديق زوجي الفصل الاول والثاني بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده

رواية صديق زوجي الفصل الاول والثاني بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده 

رواية صديق زوجي الفصل الاول والثاني بقلم عادل عبدالله حصريه وجديده

بعد اللي حصل 

بيني وبين صاحب جوزي استحاله اقعد 

عند جوزي تاني 

انا مكنتش متوقعه يحصل دي بينا 

والمصيبه

 ان جوزي كان هو السبب وموافق علي كدا 

انا في مصيبه ومش عارفه هعمل اي ..


انا ساميه 

عندي 31 سنه ست بيت جميله وبشرتي بيضا 

وجسمي كيرفي مشدود مجوزه من ثلاث سنين ولسه مخلفتش 

جوزي خالد

 بيشتغل موظف جمارك 

الحكايه بدأت 

لما خالد جوزي اتعرف علي عادل زميله في الجمارك وبدأت الحكايه 

تتطور بينهم 

وبدأ يعزم عادل في شقتنا 

باستمرار 

انا اتكلمت معاه وقلتله قبل كدا ما ينفعش

 راجل غريب يدخل بيتي 

لقيته دايما يطلع بمبررات ويقولي بنعمل شغل ومرات يقولي بيساعدني في الشغل 

وكمان كان 

دايما يدخلوا الاوضه اللا فيها مكتبه ويفضلوا بالساعات جوه 

وفي يوم 

كنت انا في بيت بابا ولما رجعت الشقه 

فتحت الباب علي طول 

لان معايا مفتاح للشقه 

واول ما دخلت شقتي وعيني جات علي

 الصاله لقيت جوزي خالد وعادل بيعملوا .....

الجزء الثاني .. ممنوع دخول الصغار ⛔️⛔️


صديق جوزي 

لقيت خالد جوزي وصاحبه عادل في الصاله بيعملوا 

الحاجات الا توقعتها 

شفتهم بعيني

 بيشربوا مخ،درات 

ولما شافوني 

رموا السجاير من ايدهم 

دخلت اوضتي بسرعه وانا بعيط 

بس لفت انتباهي علبه كبير ملفوفه بورق الهدايا فوق السرير 

عملت نفسي مش شايفه وقعدت قدام التسريحه وعملت نفسي بعيط 

لما حسيت خالد جاي علي اوضتي 

ولما دخل حض،ني وقالي 

اتاخرتي عليا 

ليه يا حبيبتي 

وفضل يقولي كلام غزل عشان يثبتني ومعملش 

معاه مشكله عشان الزفت 

الا بيشربوه 

بصتله وقلتله وانا بعيط 

انا ايه الا شفته 

دي يا خالد بتعمل كدا في بيتي 

فضل يدحلب في الكلام ويخبي ويقولي 

مش بنشرب حاجه دي سجاير عاديه 

بس انا متأكده لاني شفت السجاير دي علي الانترنت بيحطوا جواه حش،يش 

عملت نفسي مصدقه كلام 

وسكت ومسك 

ايدي وشدني من علي الكرسي 

وحضني حضن كبير 

وقلي بصي وراكي 

ولما بصيت ورايا 

عملت نفسي مش واخده بالي من العلبه 

راح جابها وقالي دي هدية جوزانا مع ان مش موعد جوازنا والا التاريخ 

ولا اليوم 

عملت نفسي عبيطه 

وفرحت بالعلبة الهديه وكانت كبيره 

ومن شدت الفرح بالهديه نسيت المشكله بتاعت الحشيش 

اخدت العلبه وخالد طلع بره عشان صاحبه عادل ماشي 

بسرعه حطيت ع العلبه علي السرير 

وفتحت العلبه ولقيت في الطبقه الا فوق سلسله وخاتم الماظ 

وكانت في طبقه تانيه بالعلبة ولما شيلت 

الكرتونه الفاصله بينهم 

لقيت قطعتين هدوم داخليه 

اندر وسنتيان 

واول ما شيلتهم لقيت تحت منهم 

ورقه مكتوبه بخط ايد والخط المكتوب فيها مش خط 

خالد جوزي انا عارفه خطه كويس 

والورقة كان مكتوب فيها .....


يا تري ساميه لقيت مكتوب فيها ايه ؟

ويا تري الورقه من مين ؟


الفصل الثالث من هنا


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ادخلوا بسرعه حملوه وخلوه علي موبيلاتكم من هنا 👇👇👇

من غير ماتدورو ولاتحتارو جبتلكم أحدث الروايات حملوا تطبيق النجم المتوهج للروايات الكامله والحصريه مجاناً من هنا


وكمان اروع الروايات هنا 👇

روايات كامله وحصريه من هنا


انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا


🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close