رواية ايتي العاشقه الفصل الرابع بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/02/02

رواية ايتي العاشقه الفصل الرابع بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ايتي العاشقه الفصل الرابع بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 


رواية ايتي العاشقه الفصل الرابع بقلم ميرا أبو الخير حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

طارق بشر:  عاوزك تشيلي الرحم من طليقتي و تبدليه لمراتي يارا. 

الدكتورة بصدمة: نعمم اي الجنان دا. 

طارق بغل:  مش عاوز اخويا يخلف وخصوصا انه هي كانت حامل ونزلته. 

الدكتورة بجمود:  اولا دا مينفعش ومستحيل ثانيا اطلع برا وايلا هبلغ عنك. 

طارق ببرود:  هدفعلك كل يلي انتي عاوزاه وايلا صدقيني هشطب اسمك من النقابة نهائي. 

الدكتورة بتوتر:  اقدر اشيله بس التبديل دا مستحيل اعمله لانه غلط. 

طارق بخبث:  يبقا اتفقنا هبعتهالك النهارده بليل مع رجالتي. 

الدكتورة بخوف:  م ماشي. 

خرج من العيادة وهو مبتسم بنصر:  ماشي يا نزار انا هوريك عشان تتجوز مراتي. 

في البيت.... 

كف بينزل ع وشها بيوقعها الارض:  ايدك وجوزي يا بتاعت الر"جالة يا ******. 

يارا بغضب وقفت ومسكتها من شعرها:  انا بتاعت الر"جالة يا معفـ. ـنة يا بيئه. 

اية زقتها وقلعت الجزمة:  انا هوريكي البيئه هتعمل فيكي ايه تعالي ليييي. 

وقعتها ع الارض ونزلت ضر"ب فيها ونزار واقف بيضحك شال اية بالعافيه:  بس اهدي بقا. 

ايه بغل:  اوعا ياض سابني عليها انا هعلم ع امها. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

نزار بضحك:  ياض وتعلمي اي يا بنتي دا اهدي بقا. 

يارا بالم:  والله لوريكي. 

نزار ببرود:  انا لو سبتها عليكي مش هترحمك قومي غوري من وشها. 

يارا جريت بخوف و اية بحنق:  هتفضل شايلني كدا كتير. 

نزار بابتسامة:  انا مرتاح كدا. 

ايه سرحت ف ملامحه:  هو انت حقيقي. 

نزار بحنان: لا جرافك. 

نزلها ونزار باس خدها اتكسفت وجريت علي شقتها... 

ايه وشها قلب الوان:  يخربيته يالهوي استغل الوضع بس اول مرة اخد بالي انه حلو اوي كدا. 

نزار ضحك ونزل ع شغله. 

طارق رجع وقابل اخوه ع السلم. 

نزار بص له ببرود وكمل طريقه طارق بص له بقرف وطلع شقته. 

يارا بدلع: كنت فين. 

طارق بحنق: بس بقا مش فايق لك. 

يارا بخبث:  اومال فايق للسنيورة. 

طارق بغضب:  اخرسي يا يارا. 

يارا بمكر:  مش هخرس ولازم تعرف انه نزار كان بيعشق مراتك قصدي طليقتك. 

طارق بصدمة:  يعني ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

يارا بخبث:  يعني يا حبيب قلبي كل دا كانت خطة منهم الاتنين. 

طارق بصدمة:  قصدك ايه. 

يارا بمكر:  قصدي انه طليقتك كانت حامل من اخوك وعملوا كل التمثيلية دي ونزلت الولد عشان ابوك يكتب لاخوك كل املاكه. 

طارق مسكها من شعرها:  انتي فاكرها زيكك ايه عمرها ما تخوني. 

يارا بالم:  لا خانتك زيهم زينا ع فكرة و اية دي مدورها. 

طارق ضر"بها بالكف:  كلمة منك تاني هتكوني طالق فاهمة. 

يارا بغل:  طلما بتحبها اوي كدا يبقا ليه كنت معايا هااا. 

طارق بص لها بغضب ونزل. 

بعد شويه... 

نزار بتفكير وبيكلم نفسه :  طب اتصل عليها ولا هتزعق ولا اعمل ايه طيب لا اتصل واخرجها شوية. 

اتصل ع اية. 

اية:  الو يا نزار خير ف حاجه انت لسه نازل. 

نزار بتوتر وتلجلج : ايهه ياختي هو بلعة واتفتحت ف وشي انا يعنى حابب اروح اتعشى بليل ومينفعش ادخل المكان دا غير ب كابلز ف يعني. 

اية مقاطعه:  هستناك تيجي تاخدني بليل نتعشى سوا. 

نزار بيضحك باحراج: احم ماشي. 

قفل وهو بيضحك:  انا شكلي بقا وحش ولا اي. 

ايه قفلت وضحكت هي الاخرى. 

في شقة سهير. 

بقلم ميرا ابوالخير 

يارا بملل:  ف ايه يا حماتي مالك كدا. 

سهير بقرف:  هيكون مالي امشي اطلعي برا. 

يارا بملل:  يووه انا نازلة لاجل عيون طروقتي وو.. اعااااا. 

لاقت كيس زبا"لة مدلوق عليها من اية. 

اية بشهقة:  يالهوي معلش مش خدت بالي منك اصلك والباسكت واحد. 

سهير ضحكت ع اخرها. 

يارا بقرف من نفسها:  يععع انا هوريكي يا اية اعاااا. 

طلعت ع شقتها بغضب. 

سهير وكا"تمة مناخيرها:  عاجبني يلي عملتيها بس بوظتي لي الشقه بالريحه. 

اية وهي حاطه ايديها ع مناخيرها:  عندك حق بس هي تستاهل يععع يلا والخدمة هتعدل الدنيا تعالي نقعد ف البلكونه. 

بقلم ميرا ابوالخير.. 

بليل. 

ايه كانت قاعدة مع حماتها. 

سهير بحنان:  حاسة بيكي يا بنتي بس صدقيني نزار مش زي اخوه. 

بقلم ميرا ابوالخير 

ايه بهدؤء:  عارفه يا ماما نزار شخص كويس ومحترم بس نصيبنا كدا. 

سهير بحنان:  ربنا يهدي سركم يا بنتي. 

ايه بهدؤء:  يارب انا طالعة ارتاح شويه. 

سهير:  ماشي يا حبيبتي. 

خرجت من شقة حماتها لاقت يلي بيحط ع وشها حاجه فقدت وعيها....  

بعد شويه. 

الدكتورة للممرضة:  هي نايمة دلوقتي. 

الممرضة:  ايوا هنعمل ليها العملية. 

الدكتورة بتبص ع اية باسف:  ايوا يلا هاتي العدة عشان نخلص بسرعة. 

الممرضة: تمم. 

اية كانت غايبة عن الوعي ومش حاسه ب حاجه. 

الدكتورة مسكت المشرط و قطعت التيشرت من ع بطن اية وو.... 

عند يارا. 

يارا بتتفكر ف حاجه:  انا لازم اخلي البيت كله يكر"ه اية اعمل ايه يا ترا. 

بصت ع التسريحه لاقت صوره عائلية وفيها طارق ونزار و محمد وسهير ابتسمت بمكر. 

يارا بخبث وشر:  سامحيني بقا يا حماتي انتي كدا كدا رجلك والقبر و يلي يلبس التهمة هو اية الكل هيتقلب ضدها. 

ضحكت بخبث. 

عند نزار. 

نزار كان قاعد مخنوق لاقي رسالة فزعته. 

( اخوك خطف مراتك و هيشيل رحمها الحقها قبل ما يحصل ليها حاجه دا العنوان *****). 

خد عربيته وساق باقصى سرعه ع العنوان:  مش هسيبك يا طارق لو حصلها حاجه. 

زود سرعته وماخدش باله من العربية يلي ظهرت قدمه وو.... 



الفصل الخامس من هنا



بداية الروايه من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا



 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS