expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

رواية التلميذه حور البارت الاول والتاني حصريه وجديده

رواية التلميذه حور البارت الاول والتاني حصريه وجديده 

رواية التلميذه حور البارت الاول والتاني حصريه وجديده 


نيره بصريخ : يلا يا حوووووور اتاخرناااااا مش هندخل الدرس 

حور : خلاص ي اختي خلصت اهو يلا 

حور : يا ماما انا ماشيه علي الدرس عاوزه حاجه 

والده حور (فاطمة)ببرود : لا مش عاوزه ويلا امشي 

حور : ماشيه اهو سلام 


ذهبت حور و نيره الدرس عند الشرح المدرس بإعجاب لحور يا حوري ركزي معايا 

حور : حاضر يا مستر وانا اسمي حور مش حوري 

المدرس : ماشي يا حور 

بعد الدرس ...

نيره : يلا يا حور علشان منتأخرش  وماما تقلق عليا 

حور : تمام يلا 

بعد فتره ....


نيره : سلام يا حور خدي بالك من نفسك وانتي ماشيه 

حور : ماشي سلام واكملت حور طريقها 

في الطريق تقف سياره سوداء أمامها ويضع شخص منديل علي وجه حور 

بعد فتره ...

مجهول : ايوه ي دكتور اسر المهمه تمت بنجاح 

اسر : حلو اوي مستنيكو 

زين : الرجاله عملوا ايه يا اسر 

اسر : المهمه تمت بنجاح 

زين : حلو اوي 


باااااس تعالوا نتعرف على ابطالنا 

( حور : فتاه في الصف الثاني الثانوي جميله وقصيره عيونها بني وبشرتها قمحاويه )


  ( اسر : طالب في اخر سنه له في جامعه الطب يعني في اخر سنه الامتياز عنده ٢٥ سنه عيونه خضراء و بشرته قمحاويه وعضلات كدا ايه حاجه ولا في الخيال )


(نيره : صديقه حور المقربه وتعلم كل شيء عن حور وهي فتاه قصيره وعيونها خضراء وبشرتها بيضاء جميله جدا )


( زين : طالب في جامعة الطب صديق اسر المقرب ويعلم كل شيء عن اسر عيونه سوداء وبشره قمحاويه و عنده ذقن سوداء وعضلات كبيره وطويل وحاجه اخر جمدان من الاخر )


ولسه في ابطال هتظهر معانا تاني في الروايه ويلا نكمل 

 

في منزل في مكان مهجور 

اسر : بنت ولا ولد 

مجهول : بنت 

اسر : هي فين 

مجهول: في الاوضه التانيه 

اسر : تمام جهزوا غرفه العمليات بسرعه قبل ما تفوق من المخ*در

مجهول: تمام يا اسر بيه 

وبعد فتره .....

اسر : يلا ي زين نعمل العمليه قبل ما تفوق 

زين : تمام يلا


 البارت الثاني 2


اسر : يلا ياسر نعمل العمليه قبل ما تفوق

زين: تمام يلا 

دخل اسر وزين وانصدموا من جمال حور 

اسر : هي دي البنت اللي هتعمل العمليه 

مجهول : ايوه 

زين : دي جميله اوي 

اسر بزعيق : احنا كدا مش هنخلص يلا نبدأ العمليه 

زين بخبث : بقولك يا اسر متيجي نتسلي بيها شويه الاول 

اسر : ومالوا اصلا دي دخلت دماغي 

وضحكوا ضحكة شر هههههههه 

زين : رجعوها الأوضه التانيه تاني 

اسر : زين انا هدخل الاول 

زين : ومالوا 

وعندما دخل اسر الغرفة كانت حور تستيقظ 

حور : انتوا مين وعاوزين مني ايه 

اسر : متخفيش ي قطه احنا هنتسلي معاكي شويه وبعدين هنبيعك هههههه


حور باستغراب : تبعوني ازاي 

اسر : اعضاء ههههه ولا تحبي نبيعك عبيد على الاقل انتي جميله اوي وهتتباعي بسرعه ههههههه

حور : وانا موافقه بس عندي شرط 

في المنزل عند والدة حور 

فاطمه : يا ياسر اتصل باختك شوفها اتاخرت كدا ليه 

ياسر : حاضر يا ماما 

وبعد دقائق ... 

ياسر : ماما حور مش بترد علي التلفون 

فاطمه : حاول تاني يا ابني 


ياسر : حاولت يا ماما ومش بترد 

فاطمه : طب رن علي نيره صحبتها 

ياسر :حاضر يا ماما 

نيره : الو

ياسر : الو يا نيره انا ياسر اخو حور هي حور معاكي 

نيره : لا هي لسه مش رجعت انا سيبها بقالي ساعتين 

ياسر : لا لسه لو اتصلت بيكي ابقي طمنيني 

نيره : حاضر 

ياسر: سلام واغلق الخط 

فاطمه : ها ي ابني طمني 

ياسر: مش معاها هي سيباها من ساعتين  وانا بدأت اقلق انا نازل ادور عليها 

فاطمه : ماشي ي ابني وابقي طمني

ياسر : ماشي سلام

عند حور 

حور : وانا موافقه بس عندي شرط 

اسر بصدمه : ايه 

حور : بقولك موافقه بس تقتلني الاول

اسر : ههههههههه انتي شكلك كدا هبله صح 

حور : لا انا مش هبله وف كامل وعيي بس والنبي اقتلني انا مش عاوزه اعيش وصرخت وقالت مشششش عاااااااااااوزه اعييييييش اقتلنيييي وبكت بكاء هيستيرى

اسر :......... 



الفصل الثالث من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺




تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close