رواية صفاء البارت الثاني والثالث حصريه وجديده - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2024/01/26

رواية صفاء البارت الثاني والثالث حصريه وجديده

 

رواية صفاء البارت الثاني والثالث حصريه وجديده

رواية صفاء البارت الثاني والثالث حصريه وجديده


خرجت تشرب ولابسه هدوم بيتي مريحه ومجسمه ظاهر مفا-تنها لاقت يلي بيشدها لحضنه وبيبو-س رقبتها . صفاء بزعر:  خ خالد. 

خالد:  قلبه النهارده هقضي الليلة دي معاكي مش انتي بتحبيني سيبيلي نفسك خالص . 

صفاء بغضب زعقت:  انت اتجننت يا حيو#ان. 

خالد لارد وبدء يتحر#ش بيها و يحاول يبو-سها وهي بتزقه لف ايديها و باسها من شفايفها بشهو-ة وبيزقها ع الاوضة وهو كاتم نفسها عشان صوتها ميطلعش و بيحاول يقط-ع هدومها و صوت زعيق من وراهم قام بخوف وعدل نفسه. 

نسمة بيتداخل بتنصدم بتلاقي خالد بيزعق ل صفاء. 

نسمة بصدمة:  انتو بتعملوا ايه هنا. 

خالد بتمثيل زق صفاء يلي بتترعش من خوفها وبتدري نفسها:  اختك المحترمة بتعرض عليا ابات معها شوفتي. 

صفاء بتهز راسها بعنف انها معملتش كده. 

نسمة راحت و جابتها من شعرها وامها جات علي الصوت. 

نسمة بغضب:  بتبصي لجوزي يا فا_جرة كل دا عشان سابك واتجوزني يا ح_يوانه انا هفضحك. 

صفاء بدموع:  والنعمة ابدا هو يلي جبني هنا و كان بيتحر-ش بيا. 

خالد بتمثيل:  كدابة انتي يلي جبتيني هنا وشدتيني ليكي و كنتي هتقل_عيلي يا قليلة الربا_ية مش عارف كنت هتجوزك ازاي. 

:  بقا كده يا و** تعاليلي بقا. 

مسكتها مرات ابوها بغضب و نسمة و نازلين فوقها ضر-ب. 

خالد بيسلك:  خلااص كفاية عليها كده اتربيتي. 

نسمة بقرف تفت عليها و خرجوا يشوفوا حل ليها. 

صفاء لا حول ليها ولا قوة. و جسم_ها ظاهر مفا_تنها اكثر. 

خالد بيبلع ريقه و بينزل لمستواها وبيبص عليها بصات كلها شهو--. 

صفاء بغضب بتضربه بالكف: برررا يا ق-ذرررر. 

خالد بخبث:  تتجوزيني عرفي نتسلى بدل سمعتك يلي باظت دي. 

صفاء بصدمة: 


#يتبع...


#الثالثة.

صفاء لا حول ليها ولا قوة. و جس-مها ظاهر مفا_تنها اكثر بتحاول تدريه. 

خالد بيبلع ريقه بصعوبة و بينزل لمستواها وبيبص عليها بصات كلها شهو--. 

صفاء بغضب بتضربه بالكف: برررا يا ق-ذرررر. 

خالد بخبث:  تتجوزيني عرفي نتسلى بدل سمعتك يلي باظت دي. 

صفاء بصدمة: انت بتقول ايه. 

خالد بيقرب ليها اكتر:  انتي لسه بتحبيني يبقا هتوافقي وايلا هاخد يلي عايزو بفضيحه منك. 

صفاء بزعيق و بتقوم: بررررا هصوت والمهم بررررا. 

خرج خالد بغضب و صفاء قاعدة بحزن قفلت الباب بالمفتاح و قعدت تعيط ازاي حبت واحد ق-ذر كده وشهو__ ازاي قدرت تحب واحد زيه و ليه اختها اخدته منها. 

قامت تستحما و تفوق من الضر_ب بتعهم دا. 

برا. 

خالد بيمثل الصدمة:  مش فاهم كنت هتجوزها ازاي دي. 

نسمة:  ياخويا بلاهم دي واحدة زبا-لة. 

:  البت دي فيها حاجه غلط. 

خالد بتوتر:  ايوة انا بقول كده فيها حاجه انتو عارفين انها في الخطوبة كانت بتيجيلي الشقه لوحدنا عشان تقعد معايا وانا مش بوافق. 

نسمة بصدمة: الو###. 

عند صفاء. 

لابست و قامت اتصلت بشخص ما. 

صفاء بانهيار وقصت ما حدث. 

الشخص:  بن الك-لب انا جايلك متتحركيش. 

صفاء بدموع:  بسرعه يا شهاب انا محتاجلك اوي. 

شهاب قفل معها وخد مفاتيحه و نزل بسرعه عشان يروح ليها. 

برا. 

:  انا لازم اتاكد من البنت دي ازاي لسه بنت بنو_ت ولا معيوبة. 

خالد متداخلا:  ادخل عليها انا و نتاكد اذا بنت ولا لا . 

الاتنين......



نهاية الروايه من هنا



بداية الروايه من هنا



الصفحه الرئيسيه للرويات من هنا



روايات كامله وحصريه من هنا




 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS