علاقه علي الماسنجر البارت السابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات قصه للموعظه قمة الاثاره والمتعه جدااا

 علاقه علي الماسنجر البارت السابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات قصه للموعظه قمة الاثاره والمتعه جدااا

علاقه علي الماسنجر البارت السابع حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات قصه للموعظه قمة الاثاره والمتعه جدااا

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

نرمين: ابوس إيدك يا حازم اطمن على ماما وبعديها موتني


حازم: أمك بخير يلا بينا على البيت


نرمين: سبني ادخل المستشفي اطمن عليها وبعديها اعمل اللي انت عاوزه


حازم: قولتلك هي بخير وانا الي كلمتك مش بنت خالتك ويلا بينا علشان الناس بدأت تاخد بالها


نرمين: طيب سيب ايدي وجعتني حازم لم يترك يدي ثم ينظر إلى صاحب التاكسي فاضي ياسطي


السواق: ايوه فاضي بس الانسه نسيت تحاسبني


حازم: اركبي دفعني في التاكسي ثم ضربه في الرأس اغمي عليا


السواق: اي ده هو في ايه


حازم: إطلع لخليك تحصل الميتين


السواق: حاضر حاضر بس علي فين


حازم: سوق وانا هقولك الشارع الي جاي خش يمين


السواق: بخوف حاضر


حازم: بس تمام هنا وصلنا حسابك كام


السواق: لا مش عايز فلوس ممكن امشي


حازم: اذاي هتبكشش عليا يعني


السواق: مش قصدي انا بقول لو مش معاك فلوس خليها علينا


حازم: لا معايا خد 200جنيه الباقي علشانك


السواق: ألف شكر


قدام باب العماره


جارتنا سهير الف سلامة مالها يا حازم حصلها ايه


حازم: مفيش اغمي عليها


سهير: تعالي يا حبيبتي وراحت تشلني مع حازم بس حازم كان عصبي


حازم: انتي هتعملي إيه


سهير: هساعدك نطلعها فوق


حازم: لا شكرا هي مش تلاجه يعني ولا غساله روحي شوفي نفسك انتي رايحه فين محدش طلب مساعدتك


سهير: كده برضو يا حازم وأنا بقول عليك ذي اخويا


حازم: يوووه انتي هتمشي ولا اعملها معاكي ع المسا


سهير خافت وطلعت تجري من قدام نظرات حازم كانت مخيفه


ماما: ايه مالها


حازم: لسه فيها الروح


ماما: خش ارميها جوه


حازم: حاضر


ماما : روح هات كوباية مايه من التلاجه


نرمين: هاا انا فين


ماما: كنت فين يا كلبه


نرمين: ها ماما انا انا


ماما: انا ايه اخلصي كنتي فين


نرمين: كنت عند صاحبتي


حازم: وحنا المفروض نصدق


نرمين: والله مش بكدب


حازم: كنت زمان بصدقك انما دلوقتي لو حلفتي خمسين يمين مش هصدقك عارفه لي علشان انتي في نظري بنت سافله وناقصه وساقطه ذيك ذي البنات الشمال الي بتنام في الشوارع يمكن هما اشرف منك علشان مش لاقين ياكلو ولا يلبسو عايز اعرف احنا قصرنا معاكي في ايه علشان تحطي راسنا في الطين


ماما: ملوش لازمه الكلام ده يا حازم المهم دلوقتي عايزين نعرف منك الكلب ده فين عنوانه إيه


نرمين: معرفش


ماما: يعني إيه متعرفيش


نرمين: كل الي اعرفه عنه أسمه على الفيس بوك


حازم: طيب اعطيني تلفونك أنا هعرف أوصله


نرمين: تلفوني وقع مني لما ضربتني وحنا في التاكسي


حازم: يعني إيه وقع منك استغفر الله العظيم


ماما: اهدا يابني اكيد هنعرف نوصله ربنا مابيسبش حق مظلوم ابدا


نرمين: بس مصطفى عنده عنوان صفحته


حازم: طيب انا رايح اطمن على مصطفى وبالمره اخد منه اسم صفحة ابن الكلب ده


نرمين: أروح معاك


ماما: خدها معاك يا حازم هي صحيح كلبه ماتستهلش بس انت عارف مصطفى متعلق بيها


حازم: طيب اجهزي


نرمين: حاضر


بعد خروجنا من البيت وقربنا من المستشفي


نرمين: انا عارفه اني استاهل الحرق ومش صعبانه عليا نفسي عارف إيه الي بيخليني اموت الف مره


حازم نظر إليها وكأنه يقول أنتي ميته ومحدش بيسمع الأموات


نرمين: والله لما بشوفك زعلان بتمني الموت


حازم: اطمني موتك قرب وعلي ايدي إن شاء اللة


نرمين: لو الدنيا كلها قالت إنك بتكرهني مش هصدقهم


حازم: لو سمحتي هي غرفه 307 فين


الممرضة: آخر الطرقه يمين


حازم: اي عامل ايه دلوقتي


مصطفى: بقيت كويس اي ده نرمين معاك


حازم: قول الكلبه الحيوانه المتخلفه


مصطفى: قصدك القمر العسل ملكة جمال الشرق الأوسط ههههههههههه


حازم: سيبك من الكلام ده عايز اعرف منك صفحة العيل ده


مصطفى: خد التلفون هتلاقي رابط صفحته على رساله في المسنجر بعتاها نرمين


حازم: ااه شوفتها ثم وجه شاشة الفون ناحيتي هي دي يابت


نرمين: ايوه هي


مصطفى: اوعي تكون بتفكر في اللي بفكر فيه


حازم: عندك حل تاني


مصطفى: ههههههههههه لا معنديش هو ده حازم اخويا الي اعرفه مش الصعيدي ابو مخ اتخين


حازم: بطل غلط الصعايده اشرف منك ومن الي يتشددلك انت فاهم


مصطفى: خلاص ياعم ام العصبيه دي احنا اسفين الصعايده احسن ناس


حازم: ده غصبن عنك وعن اي حد


مصطفى: هو لي اخوات يانرمين


نرمين: هو مين


حازم: حبيب القلب الي بتحبي علي الفيس بوك


مصطفى: بس بقي البت عرفت غلطها وندمانه ايه ياعم ده ربنا بيرحم


نرمين: هو لي اخت إسمها شيماء أحمد


حازم: اشطا هي صديقه على صفحته


نرمين: ايوه بس دي صعب حد يوصلها


حازم: لي ان شاء اللة ده القمر الناس بتوصله هتكون هي أبعد من القمر


نرمين: لا بس اخوها كل يوم بياخد منها الموبايل ويفتش فيه علشان كده لما كانت بتكلمني قاطعني حازم بس خلاص بطلي رغي كل المطلوب منك تطلعي اسم البنت دي من الأصدقاء عنده


مصطفى: هتخش انت ولا اخش انا


حازم: لو هتعرف اتعامل انا معنديش مانع اهم حاجه ناخد صورها الشخصيه علشان اخوها يمسح الصور بتاعت الجزمه دي


مصطفى: لا ياعم انا مش قدك خش انت ده انت عندك 5000صديقه غير المتابعين أروح أنا فين جنبك ههههههههه


حازم: بطل رخامه انت عارف مش بعمل حاجه غلط كل الحكايه لما بكون فاضي بكتب قصص ونشرها


نرمين: صدقني يا حازم مستحيل تكلمك دي صعبه اوي فوق ما تتخيل


مصطفى: بس ده حازم طائر الأحلام مين يوقف قصاده هههههه مش هتاخد في ايده ساعه


نرمين: بس شيماء يا مصطفى نوع مختلف انا اعرفها كويس


حازم: يعني إيه نوع مختلف مش عندها مشاعر


مصطفى: ههههههههههه اصلها متعرفكش


حازم: أنا هروح الجزمه دي ورجع انام معاك


مصطفى: خلاص ماشي يبقي هاتلي سجاير معاك


حازم: سجاير في المستشفي


مصطفى: عادي يازميلي الليل واخره ههههههههه


حازم: يلا يا بت


بعد ما وصلنا البيت


حازم: من النهارده ممنوع تطلعي بره البيت انتي فاهمه


نرمين: حاضر


ماما: خد يا حازم الاكل ده معاك أنت ومصطفي

حازم: ماشي يلا سلام والبت دي ممنوعه من الخروج


ماما: حاضر بس انت خلي بالك من نفسك


في المستشفي


مصطفى: ياخبر


حازم: ايه مال....

لو عاوز باقي القصه علق ب عشرين ملصق وقول رايك في القصه.


💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐



البارت التامن من هنا



بداية الروايه من هنا



اكتب في بحث جوحل( مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات) تظهر القصص كامله


القراء والمتابعين الغاليييييييين عليا إللي يدخل عندنا ميخرجش كل إللي محتاجينه هتلاقوه من غير تعب ومن غير لف في الجروبات والصفحات موجود في اللينكات بالاسفل 👇👇👇



أروع الروايات الكامله من هنا



اللي يخلص قراءه ميسبناش ويمشي أنا بحبكم أدخلوا انضموا معايا علي تليجرام واستمتعوا بقراءه الروايات من اللينكات بالاسفل 👇💙👇❤️👇



انضموا معنا على تليجرام عشان كل متنزل روايه يصلكم اشعار فور نزولها من هناااااا




اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




الروايات الحديثه من هنا




جميع الروايات الكامله من هنا




وكمان روايات كامله من هنا




🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺





إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close