رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الرابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/12/26

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الرابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الرابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الرابع بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


نيروزه من وراها : مين دي اللي تقتل'يها وبصت للاوضه باستغراب وبعدين الاوضه كدا لي!

فيروزه شدت ايديها بسرعه من علي ياقه عاصم وعاصم بيبلع ريقه بخوف

نيروزه بتقرب عليهم وبتزعق : انا عايزه اعرف اي اللي بيحصل هنا فهموونييي

فيروزه بعصبيه : في اي انتي متخلفه اي اللي انتي بتقوليه ده بعدين اه اقتل'ها مقتل'هاش لي.. يعني يرضيكي تقولي علي اختي عقيمه ومش هتخلف

عاصم بصلها بصدمه

فيروزه بتبصله: احكي ياعاصم احكيلها ولا اقولك انا اقولها

قربت من نيروزه واتكلمت بعياط :  عندي صديقه لما عيطتلها وحكتلها علي موضوعك قالتلي اختك عقيمه ومش هتخلف اتعصبت ورميت التلفون وبهدلت الاوضه كلها مستحملتش حد يقول علي اختي كدا وساعتها عاصم دخل الاوضه وهداني وقالي يلا عشان تقومي تعملي الاكل لاختك وكنت لسه بشكره علي جدعنته وبعدل ياقته عشان يروحلك منظم.... حضرتك عملتي اي دخلتي وزعقتي فينا وشكيتي في اخلاق اختك.

وكملت بزعيق وعياط اكتر : مش انتي لوحدك ماما وبابا كلكو بتشكو فيا كل ده عشان متجوزتش مش هسامحكو مش هسامحكو وخرجت وهي بتعيط راحت حديقه القصر

نيروزه : فيروزه استني انا اسفه فيروزه فيروزه

صالح : معلشي يابنتي انا هنزل افهمها ارتاحي انتي بس

نعيمة : وانا هروح اعملك لقمه تاكليها اهدي انتي بس

عاصم قرب منها واخدها للاوضه قعدها علي السرير

ركع علي ركبتيه: متزعليش منها هي بس اتعصبت من كلامك هتلاقيها تلين وخلاص متقلقيش

نيروزه بزعل : وانت ياعاصم مش زعلان

عاصم : نيروزه انا عارف انتي خارجه من اي وحالتك

عايزاني اعمل اي ازعقلك وازعلك وانتي كدا وبعدين ياستي انا عارف انك واثقه فيا زي مانا واثق فيكي صح ولا اي بقا ومسك وشها بضحك : اضحكي بقا يلا

نيروزه : ههههه.. بحبك علفكره

عاصم حضنها : وانا كمان ياقلب عاصم.

خرجها من حضنه : بعدين قوليلي بقا اي اللي خرجك من المستشفي من غير ماتقوليلي.

نيروزه مسكت ايديه : وحشتني ووحشني سرير وبعدين عايزة انام معاك انهارده وقربت عشان تقبله في شفتاه بعد عنها وساب ايديها = هنزل اشوف ماما نعيمه خلصت ولا عملت اي وهجيلك خدي انتي  اشربي المياه دي يلا عشان شكلك تعبان وارتاحي 

عاصم نزل في المطبخ تحت : ماما نعيمة وبابا صالح نيروزه نامت من التعب ادخلو انتو كمان نامو عشان شكلكو تعبانين

نعيمة بنعس: عندك حق ياأبني يلا تصبح علي خير

نعيمة وصالح اتجهو لغرفتهم

عاصم اقتحم اوضه فيروزه وقفل الباب : لعبتي الدور حلو هههههه

فيروزه وهي بتخل'ع قميصها النومي وترميه علي الارض : عيب عليك ههههههه 

عاصم بيقرب منها ويقبلها بشفتاها. 

فيروزه بتزقه : عملت اي فيها لنلاقيها في وشنا 

عاصم : متقلقيش اديتها منوم وزمانها بتاكل رز بلبن مع الملايكة خلينا نكمل بقا. 

وفعلو ماحرمه الله لنا 💔✍️. 

الساعه 7 الصبح 

عاصم بيلبس هدومه : يلا انا هرجع الاوضه متنسيش تنزلي علي الفطار. 

فيروزه : عاصم

عاصم : يانعم 

فيروزه :  لي اتجوزت نيروزه ومتجوزتنيش طالما بتحب جسمي انا 

عاصم قرب منها ومسك فكها : الجسم مش كل حاجه يافيرو. 

فيروزه باستغراب : يعني اي 

عاصم وهو خارج بضحك : هتعرفي بعدين 

دخل اوضته  بهدوء وهي كانت نايمه نوم زي الملايكة بيقرب منها وبيقول في عقله = اه لو تعرفي ان انا اللي كنت بديكي الدوا عشان تسق'طي كل مره.... 

بارت 4💔✍️

(عقابك بيزيد يوم عن يوم والحق هيرجع علي أتم الأوجه 💔✍️) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل الخامس من هنا



بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هنااااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS