رواية أسيرة الذئب الفصل الخامس بقلم حسن الشرقاوي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية أسيرة الذئب الفصل الخامس بقلم حسن الشرقاوي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية أسيرة الذئب الفصل الخامس بقلم حسن الشرقاوي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية أسيرة الذئب الفصل الخامس بقلم حسن الشرقاوي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية أسيرة الذئب الفصل الخامس بقلم حسن الشرقاوي حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


مسكت كارما تليفونها وبتردد طلعت رقم نوال واتصلت عليها


....الوو ازيك يا نوال فوتي عليا الصبح أنا هاجي معاكي


نوال....ايوووه كدا ياحبيبتي عين العقل

هافوت عليكي جهزي نفسك


قفلت كارما معاها وفضلت تفكر إزاي هاتقنع حسن حبيبها إلي رافض إنها تشتغل مع الست دي


وقالت...طيب أعمل ايييه بس أنا لازم أشتغل لو قعدت مين هايصرف عليا وهاكمل تعليمي إزاي

وهيا بتفكر وبتكلم نفسها جابت رقمه واتصلت عليه


....ايووه يا حسن أنا عاوزاك ضروري 


وراحت تقابله وحكت ليه كل حاجه حصلت ليها

وشه اتحول للعبوث والغضب


قال....ماتصلتيش عليا لييه اجي أدبه وأعرفه مقامه الراجل الكلب داا


كارما..تأدب اييه يا حسن ونبي أنا مش ناقصه مشاكل الموضوع خلص خلاص.. وماقدرش يعمل معايا حاجه

أنا إلى تاعبني ومزعلني شغلي إلي اتقطع وأنت عارف ظروفي مع أهلي 

وجايباك تفكر معايا أعمل اييه


حسن...إن كان عليا أنا مش عاوزك تشتغلي خالص ياكارما


وبعلامات حزن ظهرت عليها.. وأصرف منين يا حسن وأكمل تعليمي إزاي بسسس 


حسن...أنا أساعدك يا كارما


كارما...تساعدني إزاي ولحد امتا والفلوس إلى بياخدوها مني في البيت

لاااا ياحسن الموضوع أكبر من إنك تساعدني أنا لازم أشتغل وأكمل تعليمي زي ما اتفقنا

علشان لما تيجي تتقدملي اشرفك


حسن....اااه بس لو أمي ماكانتش بتاخد كيماوي وكل الفلوس اللي بشتغل بيها رايحه على علاجها ماكنتش قبلت تشتغلي ابداا


كارما...معلش ياحبيبي أنا عارفه ظروفك كويس  ربنا يشفيها وبعدين إحنا اتفقنا نتحمل بقاا علشان نكون مع بعض في الآخر


حسن...إن شاء الله المهم هاتعملي إيه هاتشتغلي فين


كارما...والله ياحسن عندنا واحده في المنطقه شايفالي شغلانه كدا وهاروح معاها بكرا ودا الموضوع إلى طلبت اقابلك بخصوصه


حسن...شغلانة اييه


سكتت شويه واعاد عليها حسن السؤال مره تانيه بصتله وبقت متردده وخايفه تقله


حسن...ايييه يابنتي سكتي ليه شغلانة اييه دي 


كارما...كوافير واردفت محل كوافير حريمي


حسن...مع مدام هناء الست إلى قلتيلي عليها قبل كداا


قالت....ااه


حسن...وأنا قلتلك لاااا الست دي لاااا يا كارما


كارما....ليييه بس دي حتى بتدي فلوس كويسه


حسن....لاااا بس سمعتها مش حلوووه


كارما....وأنا مالى ومال سمعتها أنا هاشتغل في المحل وبس ومعايا البنت بتاعت منطقتي دي وبنات كتير 


حسن... لا قلتلك لااا


اتحول وجهها للعبوث وسكتت وزرفت الدموع من عنيها بشده ونزلت راسها في الأرض مسك حسن أيدها 


حسن...طييب بتعيطي ليه بس دلوقتي


كارما...علشان مش عارفه أعمل اييه وبعدين إنت عارف أخلاقي كويس لاهناء ولا مليون غيرها يقدروا يخلوني أعمل حاجه مش كويسه


ربا على ايدها بحنيه وقال


.....طييب خلاص المهم خدي بالك من نفسك أنا خايف عليكي 


....................................


وعلى الطرف الآخر


.......................................


النمر بيكلم راجل من رجالته


.....أيوه يا رشيد أنا عاوزك تجهز  رجاله من رجالتك يجيبوا البضاعه من المكان إلي شايلينها فيه الشرقاوي وابنه 


رشيد....وانت تعرف يامعلم نمر المكان فين


......ايوووه عارفه


....نفسي أعرف بتجيب المعلومات عنهم من ميين


......من العصفوره يالاااا


.....المهم نفذ إلى قلتلك عليه بالظبط

واردف..الشرقاوي عامل حفله في قصره وأنا هاكون فيها وفي الليله دي تبعت الرجاله تجيب البضاعه من غير شوشره 


.......ماشي يا معلمه


.................................

في شركة الشرقاوي 

....................................


هشام دخل لادهم ومعاه بنت


.....أدهم باشا ايييه رأيك جايبلك حاجه صغيره وحلوه أهي


نظر ليها أدهم ثم رفع قديمه أعلي المكتب


وقال....إنت بتشغلني ياهشام ولا ايه


هشام....ليه بس كدا ياباشا دنا جايبلك حاجه حلوه اهوو


أدهم....فين إلى قلتلك عليها يا هشام


هشام....ياباشا هايحصل أنا قلت اجيبلك حاجه تمشيك الأسبوع دااا لحد ما اعاين البنت إلى إنت عاوزها وأشوف دخله ليها ولأهلها


....لااا مش عاوز ولحد ما تجيبها مش عاوز أشوف وشك


وهما بيتكلموا دخل عليهم الشرقاوي أبو أدهم

اتعدل ونزل رجليه ورد تحية أبوه


.....أهلا يابابا


.....ايييه يا أدهم عروسه جديده ولا ايييه


رد هشام ومش عاجباه ياشرقاوي بيييه


بعد ما نظر ليها بشهوه

قال...لييه مش عاجباك  دي حلووه اهي سيبها ياهشام أنا هاخدها


هشام....ايووووه كداا ياباشا إبن الوز عوام وأنا بقول أدهم باشا طالع لميين

ضحكوا جميعاً

واردف أدهم..ايييه يابابا مش خايف من مراتك ولا ايييه


وبسخريه..الشرقاوي مابيخفش من حد يا ادهوووم


أدهم.......ماشي ياعم الشديد المهم خد بالك لتتعبك 


الشرقاوي...تتعب مييين يالااا أبوك لسه في عز شبابه 


وأخذ الشرقاوي الفتاة ليتمتع بها تحت مسمي زواج المتعه 


.......................................

((( وكم ممن يفعلون هذا الأمر في مجتمعاتنا العربيه للأسف مستغلين فقر الناس وعوزهم))))))

................................


وفي فيلا النمر كانت تنام بين أحضانه ع*اريه 

خد بالك يانمر الشرقاوي مش سهل

ماتخافيش ياحلوووه وضمها بين أحضانه

................................

((((((((وكما تدين تدان))))))))

....................................


في الصباح وقفت نوال تنادي على كارما زي ما اتفقت معاها


نوال....يالااا يابنتي هاتأخرينا


خرجت كارما وسارت معاها قدم للامام وقدم إلى الوراء إلى أن وصلا إلى محل الكوافير وهناك جلست أمام صاحبته ذات السمعه السيئه والتي جلست تنظر لها باتساع لحدقات عينيها

وبسعاده شديده بداخلها


قالت..أهلا ياكارماااا أخيرا وافقتي تشتغلى معانا

واردفت خديها يا نوال وعرفيها هاتعمل ايييه


....ماااشي يامدام


........................

في فيلا الشرقاوي

........................


يجتمع الكثير من الرجال السكاري والنساء شبه العاريات فهذه عادة تلك الحفلات التي يطلق علي مرتديها صفوة المجتمع 


 في حفل أعده بمناسبة وصول البضاعه إلى مخازنه

وتصب كؤس الخمور لهم


....مبروك يا باشا على وصول البضاعه


....الله يبارك فيك يانمر


وبعد فترة من الحفل جائته مكالمه غيرت لون وجهه وأشار إلى ولده أدهم


.....خير يابابا مالك


قال...في ناس كانوا عاوزين يسرقوا البضاعه


وبلهفه قال أدهم.... وحصل ايييه


....ماتقلقش رجالتنا سيطروا على الموقف بعد الحفله نروح ونشوف إيه إلى حصل


لا حظت ساره زوجته تغير وجهيهما واقتربت لتساله ليخبرها بما حدث وأن كل شيء على مايرام 

وبعد أن سمعت بأن كل شيء على مايرام تغير لون وجهها هي الأخري ونظرت للنمر نظرات كلها تحذير وخوف 

وأشارت له بأن يتبعها إلى الخارج لتخبره بما حدث 


وبعد انتهاء الحفله


الشرقاوي....استني يانمر


...خير ياشرقاوي باشا وقص عليه ماحدث

واردف تعالا معانا نكمل الحفله برا 


ثم أخذه هو وزوجته وادهم إلى مخزن لا يعرف مكانه أحد 


أدهم.....أحسن يارجاله 


رد حارس..يا أدهم باشا إحنا موتنا كله لكن لسه في واحد عايش سيبناه علشان يقول مين إلى باعته


أدهم...طيب هاتوه


وقف النمر وساره ينظران لبعضهما البعض نظرات كلها ترقب وخوف


أمسك أدهم ورجاله بهذا الشخص وابتدوا في تعذيبه ليقر على من ارسله


قال....معرفش والله ما أعرف كل إلى أعرفه أنه واحد إسمه رشيد هو إلى اتفق مع الريس بتاعنا واحنا مانعرفش هو مين 


وبعد الكثير من التعذيب والمحاولات أمر أدهم رجاله أن ياخذوه إلى غرفه

وجلس هو والشرقاوي وزوجته والنمر أمام شاشه كبيره

وقال لرجاله عبر مكبر صوت أمامه


.......دخلوه جوه


فتح الباب وكان في انتظار الرجل في داخل تلك الغرفه الواسعه ذئب  انقض عليه بمجرد دخوله لينهش فيه


أدهم والشرقاوي كانوا يضحكون بشده وهم يرون الذئب يلتهمه


الشرقاوي....حلووو اوووي الديب بتاعك دا يا أدهم بس ليه بتجوعه كدااا


أدهم...علشان أي حد يفكر يخون أو ييجي على الشرقاوي يكون الديب جاهز لأكله 


زاد رعب النمر واحمر وجهه وهو ينظر في الشاشه للرجل والذئب ين*هش فيه 


الشرقاوي...تفتكر مين رشيد إلى قال عليه داا يانمر


هاااا اااااااااا


مش عااارف ياشرقاوي باشااا بس هانعرف ياباشا هانعرف وهاجبهولك لحد عندك


الشرقاوي....خلاص يا أدهم سيب الديب جعان بقااا لحد ما النمر يجيبه


.........................

على الطرف الآخر

............................


......جدعه يا كارما شاطره اتعلمتي بسرعه


نوال.....مش قلتلك يا مدام دي دماغها حلوه وهاتتعلم بسرعه


ودخل راجل أربعيني غليظ وبيملك بنيه ضخمه


قال....هااااا ياهناء عملتي ايييه أنا عاوز البنت دي يقصد كارما


هناء....خلاص يامعلم هي بتاعتك النهارده بس هاتعمل معاها إلى بنعمله مع كل بنت بتكون راكبه دماغها في الأول


وبسعاده كلها شهوه.... طيييب يالاااا أنا مستني


هناء....بقلك اييه يا كارما


كارما....أيوه يامدام هناء


....شايفه الراجل المحترم إلى هناك داااا


كارما....اااه ماله


.....هاتروحي معاه في بضاعه عنده هاتروحي تجبيها منه


كارما....بس أنا اتأخرت يا مدام


.....لا ما المحل بتاعه قريب مش بعيد وبعدين أنا قلتله يبعتك بعربيه ماتخافيش ياحبيبتي


كارما.....ماشي يا مدام هناء


وندهت عليه إلى قام وجه بسعاده كبيره


قالت....خلاص ياحج كارما هاتيجي معاك أهي بس مشيها بسرعه وحيات عيالك 


قال.....ماشي يالا يابنتي تعالي


جائت لها نوال وقالت..... خلاص الليله


هناء....ايووه ماهو مش هاينفع معاها غير كدا لازم نكسر عنيها ونذلها علشان تعمل إلى إحنا عاوزينه الرجاله هاتموت عليها ومابقتش عارفه اققلهم ايه 


نوال....بس لتبلغ الشرطه


هناء....لاااا ماتعملش كدااا هتخاف من الفضيحه وبعدين إحنا أول مره نعمل كداااا


ركبت كارما معاه السياره وكان بيبص لجسمها نظرات مريبه وكلها شهوه الأمر إلى خلاها تخاف وتاخد بالها


قالت....هو لسه كتير ياعم الحاج


قال....لاا ماتقلقيش خلاااص هانوصل اهووو


وبعد شويه

....اهو وصلنا يالاااا انزلي


كارما...اييه دا يا عم الحاج دا بيت فين المحل وبعدين المكان مافهوش حد ليه كدا


قال....ماتقلقيش يابنتي أصل أنا مش كل البضاعه في المحل وبعدين مراتي جوه إنتي خايفه ولا اييه


قالت وهي تنظر للمكان بخوف....هاااااااااا


قال....يالااا تعالى ثواني هاجبلك البضاعه وابعت معاكي أبني يوصلك


 نزلت بتردد وخوف لحد ماوصلت معاه للباب


قالت...البيت شكله مافهوش حد


قال...انتي يااابت اسالتك كتييير ليييه


قالت...بتتت؟!!!!


ايووووه.... واتحول شكله لديييب شرس ومسكها بالعافيه فتح الباب

ودخلها جوووه

وبشهوه قال.... تعااالى بقااا ياحلووه وهجم عليها شالها

واتجه بيها لغرفة النوم


قالت.. إنت لييييه بتعمل كدااااا حراام عليك 


كانت بتصرخ وبتترجا فييييه أنه يسيبها

لكنه لم يآبه لها ولا لتوسلاتها


رماها على السرير ووقف يبص ليها بعنيه بشهوه كبيره


....اممممم اخيراااا يا كارماااا اخيراااا ياحلوووووه


وفجأة



الفصل السادس من هنا



بداية الروايه من هنا



اعملوا متابعه لصفحتي عليها جميع الروايات إللي عوزينها من هناااااااا




انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااااا



الروايات الحديثه من هنا



جميع الروايات الكامله من هنا



🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺


إقرأ أيضا :

تعليقات

  1. لإدخال كود <i rel="pre">ضع الكود هنا</i>
  2. لإدخال مقولة <b rel="quote">ضع المقولة هنا</b>
  3. لإدخال صورة <i rel="image">رابط الصورة هنا</i>
اترك تعليقا حسب موضوع الكتابة ، كل تعليق مع ارتباط نشط لن يظهر.
يحتفظ مسيري ومدراء المدونة بالحق في عرض, أو إزالة أي تعليق
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS