أعلان الهيدر

2023/11/03

الرئيسية رواية مغتصبي اللعين الجزء الثامن والعشرون🫶 والتاسع والعشرون 🔥 والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغتصبي اللعين الجزء الثامن والعشرون🫶 والتاسع والعشرون 🔥 والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية مغتصبي اللعين الجزء الثامن والعشرون🫶 والتاسع والعشرون 🔥 والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 

رواية مغتصبي اللعين الجزء الثامن والعشرون🫶 والتاسع والعشرون 🔥 والثلاثون حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

انا هقوولكم كل حااجه 

كانت الكلمه دي خاارجه من رسل 

قاادر بصلها بصدمة وهو مبرق لها عنيه وباصلها بغضب 

رسل لقتها فرصه تنتقم من الي حصل لها لكن كاانت خاايفه قووي من ردت فعل قاادر بعد ما تقوول 

رسل قربت لسليم 

عمي الحكاايه ملها ان زين اخويا اغتصب قدر واتجووزها وبعدين قاادر حب يردلوا الالم الميين فمثل عليا الحب واتجوزني ورفعت كتفها بس 

سليم :انتي بتقوولي ايه 

كريم نزل رااسه الارض 

سليم :الكلام دا بجد يا كرييم 

محمد اتجنن :عمي الكلام دا بجد 

كريم :بجد يا بن اخووويا ومحدش يلوومني انا عدت عليا اياااام محدش يعلم فيها غير ربنا 

مرااد بصدمه :وانتو سكتوا على الي حصل وراح حقها كده عااادي 

سليم حس بكريم 

سليم لولاده روحو انتو وانا هحصلكم 

محمد بغضب لعمه :ما هو يا عمي مش بعد كل ده اخليها لواحد كلب زي دا 

قاادر كان بيبص لرسل بغضب عاارم مسكها من درااعها قداام الكل 

والمفروض كده انتي بتربيني مش كدا طب رووحي يا حبيبت اخوووكي انتي طااالق 

رسل اتصدمت ودموعها بتنزل ومجرووحه كل حااجه مع بعض 

كريم :انت عملت ايه يا حيوان هي بنات الناس لعبه 

مراااد ضحك بمسخره 

محمد سابهم وخرج لانه كان حاسس انه هيكسر كل حاجه قدااامه 

سليم :ليه يبني كده هي ملهااش ذنب 

قااادر :لو سمحتوا محدش لو دعوا بمراتي 

ومسكها من درااعها يالله يا حيلتها لمي هدوومك واخرجي برا بيتي انا حااولت اديكي فرصه وحاولت اصلح الي عملته وانتي بوضتي كل حاجه فكل واحد يروح منا بسكه 

رسل كانت بتبصله بألم انه ازااي هي متفرقش معااه 

قااامت ومسحت دمووعها واللهي لتندم يا قاادر واهو بقوولك ادام الكل 

انا فضلت معاااك بعد الي عملته لانك رووحي وكنت النفس الي بيخرج مني لكن دلووقت انا هخرج روووحي من جسمي وانسى في يوم انك كنت تعرف وحده اسمها رسل 

ولمت الي بااقي من كرامتها وخرجت برا البيت حتى بدون ما تاخد حااجتها معاااها 

كريم :الحق مرااتك يله قبل ما تبعد وما تعرفش تصلح حااجه 

قاادر ما اتكلمش،ودخل اوضته 

سليم :ايه الي حصل معااكم يا كريم انا عايز اسمع منك يااا خوويا وشدد على كلامه 

كريم قعد مع سليم وشرحله كل حااجه حصلت 

كريم :ابعد ابنك عن جووزها دا واصل وومكن يأذيه وهو بيحبها قوووي فخليه ينساه احسن للتنين فاهمني يا سليم 

سليم :انت تعررف مين والد زين 

كريم هز برااسه :عرفت لكن من فتره قريييبه 

(ودا المجهووول الي كان كريم بيكلمه )

فلاش بااااك 

الوووووو

كريم :السلام عليكم مين معايا 

رامز :ازييك يا كريم انا رامز القاادري 

كريم اتبسط حدا لمى عرف هويته 

يا اهلا برفيق الجااامعه ازيك 

الحمدلله تمااام بقووولك انا عايز اشووفك ضرووري لكن برا  البيت هشوفك في .....

ماشي يا صااحبي 

سلام 

بعد يومين

اتقاابل كريم وراامز وقرروا انهم يصلحوا بين الولاد لكن من بعيد لبعيد 

باااك 

وهو الي قاالي عن قاادر وعمل ايه مع بنته 

سليم،:طيب وهتعمل ايه دلووقت ميصحش تفضل كده وما تتدخلش بحااجه العيال لازمهم كبييير 

كريم مسك رااسه بايديه :مش عارف يا سليم مش عاارف انا تعبت كل حاااجه جت مع بعضها وابنك الي طلعلي دلووقت انا اصلا كنت خايف من مواجهته وكسرة قلبه 

سليم :بشروود انا عارف وخااايف منه بنفس الوقت مستحيل يعدي الي حصل مع قدر ولا يسيبها 

ربنا يستر من الي جااي 

.............................

بعد اسبووع 

الاحداث كانت زي مااهي زين بيحااول يتقرب من قدر وقدر حااسه بحاجات نااحيته وبتكدب مشااعرها 

وملك مجننه ايياااس بعنادها 

وروساان اتقدم رسمي لسلمى وعايشين اجمل قصة حب 

وقدر من لمى خرجت من عند قاادر ومحدش يعرف هي فين ومرحتش لاهلها  وقاادر بيدور عليها زي المجنون 

ومحمد بيحاول باي طريقه يشووف قدر ومش قااادر 

...................

عند زين 

زين زين 

زين بنعس في ايه يا قدر على الصبح 

قووم صلي 

زين وهو ناايم طيب وكممل نوووم 

قدر :اوووف كل يووم على نفس المواال 

وخبطت رجلها في الارض شبه الاطفااال وجتها فكرره 

ززززززززززين 

زين قاام مفزوووع في ايه يا بت المصرووعه 

قدر بضحك 

متغلطش وحطت صبااعها في وشه بتهديد انا بنبهك 

زين بغضب ايه الصرااخ دا 

قدر ببراءه 

ولا حاااجه كنت عايزك تصلي 

زين كان بيبصلها غضب 

قدر اخفي من وشي دلوووقت 

قدر جريت على السرير وهي كاتمه ضحكتها واستخبت تحت الملايه 

زين قااام صلى وبعد ما خلص بص بخبث لقدر 

راحلها وعملت نفسها نااايمه 

زين قررب عليهها وصررخ بنفس اسلوووبها 

قدددددر 

قدر ضحكت 

زين شدها لعنده من ظهرها وبهمس مغررري 

دي طريقه برضوا تصحي فيها جووزك لو كنتي جيتيني ووو.......  كنت صحيت على طوول 

قدر فتحت عنيها من جرئته 

انت انت انت قليل الادب على فكره 

وجت تقووم مسكها وهو بيضحك 

انا هووريكي دلووقت قلت الادب على اصووولها تعععالي هنا 

قررب على قدر يبووسها وقدر كعاادتها اول ما يقربلها بتترعش بين اديه 

زين قاام عنها بغضب :وبعدهااالك هتفضلي لوح تلج كده كتيييير 

قدر فضلت ساااكته ومدمعه 

زين مسكها من درااعها 

قدر انا سااكت وصاابر عليكي وبقوول بكره هتتعوود لكن خلاص بكفياكي كده انا بعمل كل حااجه على شان ارضيكي ليه كل ما اقربلك بتخشبي كده المفرووض التغيير يكون من الطررفين 

قدر بدموع مسكت ايده :انا اسفه واللهي غصب عني 

زين قاام من عندها مداايق جهزي نفسك النهارده واحنا راجعين من الجاامعه هنرووح لدكتوره نسائيه عايز اشوف اخرت الحاله دي معااكي 

يالله نص سااعه تكووني جااهزه نرووح الجامعه

لبس زين هدوومه ونزل تحت لاول مره من غيرها فطر وفضل يستنااها 

نزلت قدر واثار الدموع لسى واضحه عليها 

صباح الخير 

رحاب ورامز :صبااح النوور يا بنتي 

زين بأمر :افطري ويالله اتأخرت 

قدر :مش جعانه نقدر نمشي 

زين وهو بشدد على كلامه

افطري يا قدر ويالله بدوون نقاااش 

قدر قعدت تفطر 

رامز :معرفتش حاااجه عن اختك وهي فين دلووقت 

زين :لا يا باابا ورجاالتي بيدوروا في كل مكان 

رحااب :طيب والجاامعه مبتروحهاش معقوول 

زين :لا ما جاتش من يوومها 

رحااب مسكت ايد رامز :ارجووك يا رامز لاقيها متنسوش هي حاامل 

زين :مهو لولا الكلب جووزها ذلها وجرحها ووراها الويل مكنتش ساابت البيت 

قدر وهي بتااكل غصت في الاكل لمى جاب سيرة قاادر 

زين مسك الميه وببرود اشربي 

زين قاام  اذا خلصتي اكل يالله اتأخرت 

قدر قااامت وراه 

ركبت العربيه ومشيوا 

قدر سرحاانه وزين متعصب منها لانه حااسس انها مش متقبليته 

زين :هتخلصي اي سااعه النهارده 

قدر الساعه ٣ليه 

متروحيش مع السوواق زي ما قولتلك هنرووح للدكتوور 

قدر بعصبيه :انا مش فيني حااجه ومش هرووح في حته هروح لها اقولها ايه 

زين وقف العربيه فجاءه :هتقووليلها الي بيحصل معااكي بالزبط كل ما اقرب عليكي 

قدر بدمووع :لا ارجوووك انا بتكسف 

زين :انا قوولت الي عندي متروحيش الا معايا فااهمه 

.........................

عند قاااادر 

من لمى خرجت رسل وهو حااسس ان رووحه بتووجعه 

دور عليها وملقهاش عند حد وكمان ما بتروحش الجااامعه 

دخلت فريده عليه :وبعدهالك يا بني هتفضل كده لامتى 

قاادر :هفضل كده لحد ما الاقي مراتي وابني 

فريده :مهما حصل يا بني مكنش لازم تطلق الطلاق حااجه وحشه بغض النظر عن احساسي تجاهها ايه لكن ربنا ما بيرضاش بالظلم وانت جرحتها واذيتها وعند اول دفااع عن نفسها استغنيت عنها وطلقتها 

قاادر :لكن انا رديتها يا امي 

فريده :رديتها وهي متعرفش ايه الفاايده 

انت حبيتها ياا قاادر 

قاادر بتنهيده :واللهي ما اعرف يااا امي لكن الي اعررفه اني مفتقدها قووي

......................

عند قدر خلصت محاظراتها 

وزين كان طوول الوقت مطنشها 

قعدت مع ملك 

ملك :في ايه وشك اصفر كده ليه 

قدر :انا خااايفه 

من ايه 

قدر :زين عايزني اروح للدكتوره 

ليه في ايه موجووعه 

قدر قصت على ملك كل حاااجه 

لو انتي مكاني يا ملك هتعملي ايه 

ملك :انتي حبتيه يا قدر ؟

قدر :اذا قولتلك مش عاارفه هتسدقيني 

ملك شرردت باياس :هسدقك 

قدر لوحت لها بايدها رحتي فين 

ملك :دنيتنا غرييبه قوووي انسسسي 

ملك :مهو يا قدر اي راجل بمكانه هيعمل كده لازم تتفااعلي معااه ولا هيفضل كده فااكرك بتقرفي منه ببعدك ده وعمره ما هيتغيير 

جه صوووت من وراااهم 

مساااء الجماال 

عنين ملك لمعت وحست قدر بده 

ايااس حااطط ايده في جيبه :ازييكم يا بنات 

ملك :بخيير الحمدلله 

جه زين 

ازيكم 

قدر :الحمدلله 

زين لاياس :ايه يله انت ورايا ورايا في الجاامعه والشركه 

ايااس :منتا مراتك معااك هنا وفي البيت اما انا يااحسره بشوفها بصعووبه 

زين رفع حاااجبه :ايه هخااف على روحي لا تحسدني 

ايااس :بص على ملك فرحنا كمان يووومين مس محتااجين عزووومه طبعا 

قدر :ايه دا بجد ومقولتيش ليه يا ندله 

ملك بمسخره :ردي على تلفوونك الاول بعدين ابقى اقلك 

ايااس :متيجوا تتغدوا معاانا 

زين :بص على قدر لا احنا عندنا مشاااريع تانيه يالله يا قدر 

قدر قاامت بسكات 

ملك بااصه لاياس وشارده فيه 

اياااس عدل قميصه وبهزار :_هو انا جميل قووي كده سرحاانه فيا وغمزها 

ملك اتكسفت وقااامت 

......... .........

عند زين 

وصلوا للدكتوره 

نزل زين وايده بايد قدر دخلوا 

لو سمحتي عايزي.... ولسى هيكمل اتصدم 

مش معقوول ؟؟؟؟

زين بغضب :انتي بتعملي ايه هنا 

رسل :اتفضل عايز ايه لو سمحت انا هنا في شغلي 

زين مسك درااعها بقى بنت القاادري على اخر الزمن تشتغل سكرتيره 

قدر مسكت ايده :زين اهدى مش كده 

زين بعد ايدها :اخفي من وشي انتي التاانيه كله بسبب الزفت اخوووكي 

هنا خرجت الدكتووره :في ايه ايه الصووت ده ولمى شاافت زين فهمت 

(دكتوره لميا صديقة العائله )

لميا بهدوء :زين يا بني اتفضل وانا هفهمك مل حااجه 

جت قدر تدخل معااه 

الدكتوره :لو سمحت لووحدك 

زين :خليكي هنا 

قدر قعدت مع رسل 

قدر :قااادر بيلف عليكي ومش عاارف يوصلك هو غلط اه لكن انتي ميصحش تختفي كده 

رسل بصتلها :قدر انتي متحطتيش مكاااني ولا حسيتي بالي لنا حسيته عااارفه يعني ايه الي بتحبيه يستغلك بسبب حبك ليه وانه متأكد وعاارف انك مش هتقدري تسبيه 

اخووكي كان بيضرب على الجرح دا واخرتها لاول غلط جرني من شعري وطلقني ودمعت 

ملحوظه القصه كامله فى جروب قصص وروايات مع روميو

قدر :لحظة غضب مهما تقوولي الي عمله زين فيا اصعب من اني اقدر احكيه واديني عايشه وراضيه الفرق ان انتي وقاادر بتحبوا بعض 

اما احنا مجبوورين 

رسل ضحكت بمسخره بنحب بعض :هه اخووكي ميعرفش يحب يعرف يجرح بس انا الي بحب وبدي وهو بس بياااخد 

قدر ضحكت نفس ضحكتها بمسخره :هه محدش رااضي بكره تعررفي انتي خسررتي ايه 

وفضلوا الاتنين ساااكتين 

عند زين دخل مع الدكتوره وهو متعصب 

لميا :اهدى يا زين 

زين :انا عايز اعرف الزفته دي جت هنا ازااي وازااي اصلا تقبلي انك تشغليها 

لميا :اولا دا شغلي وانا عاارفه عملت ايه وبعدين اختك حد مجتهد وطبيعي تلاقي فرص كتير وبما انها طلبت مسااعدتي فانا مش هتأخر ابدا ومتخااافش هي كاانت هتبات في فندق لكن انا اصلا جوزي وولادي زي منتا عارف برا مصر ولوحدي فهيا قااعدا معاانا 

زين خبط عالطاااوله 

مش اخت زين القاادري الي النااس تتحسن عليها 

لميا :زين ارجع مكانك واهدا دا وضع مؤقت على ما تربي جووزها 

زين بغضب اكبر :جووزها دا انا لوو مكانه كنت فررمتها ازااي تخررج برا بيتها وهو ميعرفش مكاانها 

لميا بصدمه :عايزها ترجعله بعد ما طلقها انا مصدوومه فيك 

زين بصدمه اكبر :مين دا الي طلقها انا معرفش غير انها سابت بيتها 

لميا :طلقها ورمااها برا بيته 

زين سكت وخررج لهم 

رسل حاافظت على هدوئها وقدر كاانت خاايفه 

زين بغضب :الزفت جووزك بجد طلقك 

رسل :اه بجد 

زين :ليه 

رسل :حكااية طوويله 

زين بغضب مسك قدر من ايدها وانتي كنتي تعررفي 

رسل حبت تنقذها __:لا هي متعرفش عرفت دلووقت مني 

زين بصلها وهو عاارف انها بتكدب 

طيب يالله قداامي مفيش شغل مش على اخر الزمن بنت عيلة القااادري تشتغل هنا 

رسل :انا مش هروح في حته وهبني نفسي بنفسي وارجووك مش انت تخليت عني في البداايه وحملتتوني كل الغلط انا عايز اتحمل نتيجة غلطي 

زين :اخر كلام عندك 

ايوووه 

زين مسك ايد قدر يالله قدر لفت للباب كانت فاكره انه هيرووحها 

زين شدها لعنده يا روح امك فووتي للدكتووره وقوليلها مشكلتك ايه وزقها للباب 

قدر بصتله بصدمه هو في ايه ولا ايه وخبطت على الدكتووره ودخلت 

اتفضلي يا مدام 

قدر :السلام عليكم 

لميا :زين محضوض اووي فيكي 

قدر :شكرا لحضرتك 

لميا :نرجع للموضوع الاسااسي ايه المشكله الي عندك 

قدر كان مكسووفه 

لميا :متخافيش وبدون خجل اتكلمي 

قدر بخجل :انا انا 

لميا :اتكلمي حبيبتي 

قدر :انا عندي رهبه من العلاقه 

لميا بتركيز ازااي يعني 

قدر بخجل لما زين بيقررب مني بترعش قوووي وبتوتر 

لميا :اول مره حصلت فيها العلاقه كانت برضاااكي 

قدر سكتت 

لميا فهمت عليها 

اها طيب بتتوجعي بالعلاقه 

قدر هزت برااسها بااه

مبدئيا انا هكتبلك على دوا يخفف من التوتر الي عندك 

هنا زين خبط كاان غاامض خلصتوا 

لميا :زين تعاال يا بني عايز اتكلم معااك 

قدر شكرا ليكي لو سمحتي تستني برا 

خرجت قدر 

زين :ايه سبب الفتور الي عندها 

لميا :مراتك بطبعها خجووله ودا اسااسي بالي بيحصل لها والي فهمته ان اول علاقه حصلت ما بينكم كاانت مش مستعده ليها فده السبب الرئيسي والعلاقه بحد ذاتها بتسبب لها توتر وخووف ووجع فااهمني 

زين هز براسه 

انا كتبتلها ادويه وفهمتها هتعمل ايه وانت لازم تكوون حنين معااها وتعودها عليك 

زين قام :شكرا ليكي وبالنسبه لرسل انا فهمتها برا هتعمل ايه وعاايز مساندتك وشكرا ليكي على وقفتك معااها 

لميا :العفو دا واجبي ورسل بنتي 

خرج زين من عندها وبص لرسل 

ورسل فهمتله 

(يا ترى خطط معااها على ايه )

بص على قدر يالله 

.................

عند اياااس 

رااح هو وملك لمطعم من افخم المطااعم لوهله تحس برعب وانت دااخله من جمااله 

ايااس ذووقا رجع الكرسي على شان تقعد 

ملك مبهووره بالمطعم 

ايااس باستغراب :ماالك فيكي اايه 

ملك :المطعم حلوو اووي بس مفيش حااجه 

اياااس :اهااا طيب تاكلي ايه 

ملك :عاايزه ستيك وسلطه 

وايااس طلب متلها 

وهمم بياكلوا كانت ملك بتسررق لحظات تبص عليه وهو بيااكل بكل رقي 

دخل رووسان ومعااه سلمى شاف اياس وجه سلم عليه 

وبهمس مين المووزه الجاامده دي 

ايااس اتعصب وشد على ايده 

ملك السيد خطبتي وبعد يومين مرااتي 

روسان :بهزر يا عم مااالك الف الف مبرووك 

سلمى سلمت على ملك :مبااارك ربنا يتمم لكم على خير 

ايااس :ازيك يا سلمى 

الحمدلله استاذ ايااس مبااارك الخطووبه 

الله يبارك فيكي 

ايااس :اقعدوا معانا اتغدوا 

روسان مسك ايد سلمى :لا خد رااحتك انا عاايز سلمى في حااجه كده 

ايااس غمزه :يسهله يا رب 

ملك :هو قاالك ايه عصبك 

ايااس :ملكيش دعووه كملي اكلك 

ملك فضلت باصااله 

ايييه مالك هو انا اكلك سرحتي فيا 

ملك :انت غريب كده ليه بحسك بمليووون وش 

اياااس ضحك ازااي يعني 

ملك :انا بتكلم جد عصبي على طيب على بتااع بناات على متعرفش ربنا على حنين 

اياااس :حيلك حيلك حيلك ايه كل ده 

ملك بغيظ :انت الي طلبت اقلك على فكره 

اياااس :اووعي تكوووني حبيتيني انا بقلك اهو عشان نكوون على بينه انا اتحب لكن ما احبش على شان متوقعيش في احلام يقظه بس 

ملك كلانت مقهوره منه لكن حاولت متبينش :هههه احبك انت دا انتا اخر واحد ممكن افكر فيه 

اياااس بغمووض :يعني انتي مبتحبنيش 

ملك :طبعا لا 

ايااس : رفع ايديه باستسلام ريحتيني عشان نكوون عارفين طبيعة الحياة ما بينا هتكوون ازاي 

ملك :وطبيعة الحياااة هتكون ازااي طبعا قاالت بمسخره وهي بتاكل

ايااس :انا جوازي مجرد واجهه اجتمااعيه قدام الناس وانتي اتجبرتي عالوضع ده فعلى شان كده رااضيه وسااكته 

ملك :هه كويس انك عارف 

ايااس :متخاافيش عاارف وعاارف ايه الي في بااالك فمش هسمح انه يحصل 

ملك :الي في باالي وايه هو الي في باالي يا ترى 

ايااس :احنا تكلمنا كتيير قووي بكفيانا كده خلي كل حااجه في وقتها  خلي حاااجه لليلة دخلتنا يا عسل وانتي في حضني 

ملك مقدرتش والدمووع لمعت في عنيها قد ايه هو اناني مبيفكرش بحد 

ملك :يعني انت همك ليلة الدخله وبس بغض النظر عني 

 

ايااس :حس انه جرحها قووي بكلامه مع انه حااسس جوواه بمشااعر ليها لكن واخد المووضوع تحدي 

ايااس ببرود :قاام اذا خلصتي اكل يالله 

ملك قاامت بسكات ووصلها بيتها ومفيش كلام بينهم لحد ما وصلوا 

................................

عند زين 

دخل القصر سلم على الي موجودين وطلع اوضته وقدر حصلته 

قدر دخلت الاوضه كان زين في الحمام 

استنته على ما خرج وهي سااكته وخدت هدوومها ودخلت 

زين لبس شوورت وبس وخلا صدره مكشووف 

خرجت قدر من الحمام لابسه لاول مره قميص نوم بيتي عليه رسوومات كرتوونيه 

زين عجبه شكلها لكن فضل جاامد وبيقلب بالورق الي بين ايديه 

جت تمشي من قدامه 

مسك ايده وشد عليها 

زين :لو حد عرف رسل فين مش هيحصلك طييب فااهمه والي حصل عند الدكتوره يفضل بينا 

قدر بغضب :انت بتقوول ايه قاادر هيتجنن ويلاقيها بدل ما تعقلها عايزها تكمل 

زين قام وشد على شعرهاا :شدد على كلامه 

انا كلامي مفهوووم قووي محدش يعرف بالي حصل ولو حد عرف ليلتك مش هتعدي 

قدر حاولت تشيل ايده عن شعرها مقدرتش 

بدمووع بتووجعني 

زين سااب شعرها :طوول ما انتي بتعاندي كده  هنفضل نرجع لنقطة الصفر 

قدر فتحت عنيها ان هيا بتعااند في ايه هي كل حااجه بتقله حااضر عليها 

قدر بدمووع :انا بعااندك دنا بعد كل الي عملته فيا ما بقلش غير حاااضر وبس حقووقي كلها خدتها مني وانا سااكته اهلي بعدت عنهم كل حااجه ممنوعه وعيطت 

زين :عملت عملت وبصرااخ عملت واتندمت واتأسفت اعمل ايه تااني دنا من لمى عرفتك وانا ندماان وبتأسف انتي الي مش عااايزه تتقبلي اسفي وانتي الي بتبعدي وقرب عليها 

عاررفه ليه بتبعدي لانك اكتشفتي حااجه ومش عاايزه تسدقيها وبص في عنيها 

انتي بتحبيني زي ما بحبك واكتر كمان لكن انتي مش عايزه تعترفي حتى لنفسك 

قدر بعدت عنه 

انا مبحبش حد واذا كنت بعااملك كده فكل ده على شان ربنا بس وقاادر اخوويا لازم يعرف مكان مراته مش هوقف اتحررق انا وبصت لزين انا قلبي بيتحرق يا زين طول ما قاادر موجووع ارجووك افهمني 

زين مسك دراعها 

انا قلت مش عاايز حد يعرف والا واللهي هقتلك اخوووكي الي انا اصلا مش عارف هو شايف نفسه على ايه 

وتركها 

دا لازم يحمد ربنا هو كان يحلم يتجووز وحده زي رسل من عيله وبنت ناااس يجي يشووف انا معيشك ازااي وفي ايه واخرتها يطردها ولا كمان يطلقها 

قدر بألم من الجرااح ال بيسببهالها :

يجي يشووف عايشه ازاي ههههههههههههه عايشه بجهنم على الارض 

زين بغضب :عيشتك معاايا جهنم 

قدر فضلت تعيط 

زين مسكها ورمااها على السرير 

جهنم جهنم وانا هبقى ابليس ؟؟؟؟

: الجزء التاسع والعشرون

جهنم جهنم انا ابليس 

قدر بعياااط :لا يا زين ارجووك ابعد ارجوووك 

زين مكنش سااامعها وكان بيبوسها بغل وعنف 

قدر بتترعش وبتحااول تبعده 

ا رجوووك يا زين ابعد ارجووك انا بحبك مش عااايز اكررهك 

هنا زين صاار زي الصنم 

زين رفع رااسه وبص في عنيها 

وحس ان الدنيا كلها وقفت على الكلمه دي 

زين :انتي قوولتي ايه 

قدر مسكت وشها في ايديها وعيطت 

زين قرب منها ومسك ايديها عيديها يا قدر 

قدر حااولت متبصش فيي عنيه وجت تقووم زين مسكها عيدي الي قولتيه من شويا 

قدر :قوولت ابعد عني 

زين :ههههه لا الي بعدها 

قدر خجلت رفع وشها بايديه قوليها ياا قدر وانا مش هخليكي تندمي 

قدر بصت في عنيه 

ودمعت انا فعلا بحبك يا زين مش عاارف امتى وليه لكن انا حبيتك وعيطت جااامد 

زين انصدم من رد فعلها 

قرب منها زيااده وبغمووض سألها 

وانتي مش عاايزه الحب ده صح انتي مكسووره من جوااكي انك قدرتي تحبيني بعد الي عملتوا 

قدر فضلت تعيط 

زين لبس قميص وساابها وخرج 

قدر فضلت تعيط لحد الدموع في عنيها خلصت من كتر العيااط 

ليه يا رب ليه كده انا مش عاارفه اعمل ايه انا في ناار جوايا مش قاادر اطفيها انا بحبه اه لكن هو اذااني جدا مش قاادره انسى حااجه مش قاادره 

وضرربت على ملك 

قدر :الووووو ازيك يا ملك 

ملك ما كنش حالها احسن من قدر :اديني عايشه 

قدر ضحكت بمسخره :ههه ماالك انتي كمان 

ملك :قدر انا عاايزه اشووفك ضروري وعيطت انا تعباانه ومش عاارفه اعمل ايه عايزااكي جنبي 

قدر مسحت دموعها :اهدي يا ملك وانا كماان عاايزك ومحتاجه اتكلم متيجي لهنا 

ملك :لا مقدرش في بيتك تعالي نطلع اي مكان تعالي نروح البحر 

قدر :مش عاارفه وبعدين قالتلها اقوولك نص سااعه وهتلاقيني عندك 

قدر ضربت على زين تقووله لكن ما بيردش 

زين كان رااح الشركه وبيفش غله في الشغل ومش ساامع الموبايل 

قدر لبست ونزلت تحت لعمها ورحاب 

قدر :السلام عليكم 

رحاب :اهلا يا بنتي ازيك 

قدر :الحمدلله يا طنط 

بعد اذنكم اقدر اخررج عايز اشووف وحده من صحبااتي 

رامز :طبعا يا بنتي انتي مش بحااجه تستأذني من حد 

قدر :انشاء الله 

خرجت قدر وقابلت ملك 

قدر بصتلها كانت حزينه قووي وعنيها متورمه 

من العيااط 

قدر :مالك يا ملك في ايه ليه حزينه كده فين العند والقووة الي عندك دنا بستمد طااقتي منك انتي 

ملك عيطت في حضنها جاااامد قووي 

قدر كانت مش عاارفه تهديها ولا تهدي نفسها 

ملك بعياط :حبيته يا قدر حبيته وهو ميستاهلش مش عاارفه ازااي 

قدر :ومين سمعك حاالي زي حاالك 

ملك بصتلها بدمووع :انا كنت حالسة انك حبتيه وبتكابري 

قدر اتنهدت :اه حبيته وانتي حبيتي لكن بصت بعنين ملك الي حبيناااهم ميستهلووش الحب دا 

ملك ضحكت بمسخره :ايااس قاالي ايااها صريحه قاالي انتي بالنسباالي واجهة اجتمااعيه وبدمووع يعني انا مجرد واحده مطاابقه للمواصفات الي تقدر تشيل اسمه 

قدر :هه احمدي ربنا انا زين بيقوول بيحبني وبيأذيني لفضيا ومعنوويا عالاقل انتي لسى الاذيه بالكلام انا اذيته بالفعل 

ملك :قدر هو ازاي بيأذيكي هو بيضرربك 

قدر :يا ريتها جت عالضرب بس زين مش صاابر عليا يا ملك عاايز جسمي برضاايا غصب عني عاايزني مقوولش لا ابدا وحتى لمى بسكت بيتنرفز عاايزني اتفااعل معااه بحااجه انا اصلا جديده عليا زين مش فااهمني وبعد كل دا يقوولي اسف وغصب عني ودي رغبااتي وعايز الحلال وعايز ابعد عن الحرام وانا عشان ربنا بفضل ساااكته 

ملك :يااااه يا قدر كل دا وساااكته 

قدر بألم :على شان كده بقوولك يا ريتها جت عاللفظ وبس 

ملك مسحت دمووعها :احنا مش هنفضل كده لازم نلاقي حل لازم ميشفووش ضعفنا دا لازم يشووفوا وش تااني هما ما مش عارفينه 

قدر :نعمل ايه 

ملك ................

..............................

عند زين 

رجع القصر سأل عن قدر قالتله الشغااله فوق لانها ما تعرفش انها خرجت 

طلع زين الاوضه شافها فاااضيه طلع للتراس برضه فااضي 

نزل لووالده 

باابا قدر فين 

راحت تشووف واحده صاااحبتها يا بني 

زين بغضب 

تشوووف مين ومين الي سمحلها تخرج وازاي تخرج اصلا بدوون اذني 

اشرف :ايه الرجعيه الي انت فيها دي يا زين ايه تاخد اذني دي عصر الجااهليه خلص زماان 

زين مسكه من قميصه :انت ما ملكش دعووه لا فيا ولا بمراتي انا سااكت بمزااجي لكن قدر خط احمر وسابه 

اشرف :قدر اصلا متستاهلش تكوون مرات واحد زيك قدر تستاهل حد يقدرها 

زين بغضب ومين الي هيقدرها انت صح انا من زماان شاايف عينك الي هتطلع عليها 

اشررف بغضب واللهي لولا ابووك واقف كنت عرفتك مين الي عينه عليها متنسااش انها مراتك متحرما عليا ليووم الدين 

راامز :بس اخرسوا انتو لتنين ايه مفيش كبير ليكم مش فااضل غير انكم تشدوا في بعض 

هنا دخلت قدر 

شاافت الوضع متوتر 

زين راحلها ومسك درااعها بغضب كنتي فين يا بت 

قدر نزعت ايدها منه 

كنت مع ملك 

زين وملكيش راجل تقوليله قبل ما تخرجي 

قدر بعنف :رنيتلك كتييير وما رديتش اخدت اذن عمي وخرجت 

زين مسك درااعها :ما ردتش تبقي تترزعي في البيت وما تخرجيش غير لمى اسمحلك 

قدر بقووه :وانا مش هسمحلك تتحك فيا اكتر من كده وواللهي يا زين وقدااام اهلك لو عملتلي حااجه تانيه لرمي نفسي واخلص من القررف الي عاايشه معاااك 

رحاااب :اهدوا يا اولاد الامور متتحلش كده 

زين مسكها من حجااابها :بتقوولي ايه ياا روح امك وبعلي صووتك على مين انتي يا زبااله 

قدر نزعت ايده عن حجااابها :ابعد عني ومتقربش عليا ابدا ايووه وبماا اني زبااله زي ما بتقوول وبصت في عنيه مضنش زين القاادري هيقررب من الزبااله دي 

وتركته وطلعت اووضتها 

راامز بصراخ :انت ايه يا بني ادم اذية الناس سهله عندك كده حرام الي عملته والي بتعمله بالبنت دي في واحد متعلم ودكتور وقدوه يعامل مراته بالاسلووب دا 

انت المفرووض ارقى من كدا 

اشرف قررب على زين :بغض النظر عن الحوار الي بدماغك خد باالك منها لتخسرها لانها متتوزنش بالدهب 

زين فضل بااص بأثرها وطلع الاوضه قدر كانت بدلت هدوومها وهتصلي 

زين جاب المشروب وبيبصلها بعنين غااامضه 

بعد ماا خلصت اتجننت لانه بيشرب 

راحتله :زين سيب الزفت من ايدك حرام دا 

زين شرب الكااسه على دفعه وحده 

والي انتي بتعمليه فيا مش حرام ولما تبعدي عني مش حرام ولما تخرجي من غير اذني مش حراام 

وبمسخره بالله عليكي يا شيخه ابعدي من هنا 

زين راح يملي الكااسه مره تانيه 

مسكت الزجاجه منه وكسررتها ومسكت حته منها 

واللهي يا زين اذا شربت تاااني لكوون قاتله نفسي وخلصانه من كل العيشه دي 

زين :طانتي بتعملي ايه يا مجنونه انتي 

الي سمعته يا زين 

زين :طيب خلاص مش هشررب ارمي الزفته دي من ايدك 

قدر :اوعدني الاول انك مش هتشرب مره تااانيه 

وعد مني ما هشرب خلاص 

قدر بكل بروود رمت الازاز من ايدها ورااحت تناام 

زين كان مستغرب ومصدووم من اسلوبها الجديد 

زين قبل ما تناام انتي ليه مش عايزااني اشرب 

قدر وهي بتعدل نفسها هتنام :لانك بتأذيني وبتأذي نفسك بالزفت الي بتشربه 

...............................

عدا يومين 

عادي مفيش فيهم احدااث وقدر كل ما يقررب زين منها بتصده 

وملك بتحااول تتعامل بنفس برود اياس 

وقاادر ما خلاش مكان ما دورش فيه على رسل 

واخيرا جه موعد زفاف ملك وايااس 

ملك راحت للكوافير وكاانت مختاره فستاان قد الخسر وواسع جدا من تحت ولابسه عليه بوليرو وحجاب كانت بالفعل شبه الملاك 

وقدر فااقت بدري وكانت هترووح للكوافيره لكن زين مرضيش وجابلها واحده للقصر 

قدر لبست فستاان اخضر سمكه طوويل بكم  وعليه طبقه تانيه نااازله من عند الخسر لتحت من المخمل 

ولبست عليه حجااب بيج كانت جميله جدا 

زين كاان بينتظرها تحت هو واهله  واصلا ما كنش مهتم هي هتلبس ايه لان التعامل بينهم باارد جدا 

نزلت قدر واول ما نزلت خطفت نفسه مكنش قاادر يتنفس من جماالها الصاارخ كل حااجه كانت عاملاها هاديه وجميله جدا جدا 

زين قرب على السلم وفضل باصص لعنيها 

ومسك ايدها وبااسها انتي جميله قوووي النهاارده 

قدر خجلت جدا لانه بيتكلم قدام اهله 

اشرف لمى شافها عينه ما راحتش من عليها لكن تتدارك نفسه 

وراامز :ايه الاناقه دي يا بنتي 

زين :ايه يا حج هتتغزل بمراتي قدامي 

اخرس يا ولد دي بنتي 

رحاااب :ربنا يحميكي من العين يا حبيبتي 

زين حط دراعه في دراعه وهي مشيت معاه بسكات قرب على ودانها 

بحبك يا قدري 

قدر ابتسمت وخفت بسمتها بسرعه ورجعت للجمود الي فيها 

عند ايااس 

راح يجيب ملك من عند الكوافير لمى شاافها اتجمد مكاانه 

روساان :ايه يا عم العروس بتستنى اياس اياااس 

اياااس كانه مش ساامعه راحلها زي الرجل الالي وهو بااص في عنيها بااسها من دماااغها 

اجمل عرووسه شاافتها عنيا 

حط دراعه في دراعها وركبوا العربيه 

وصلوا صاالة العرس ودخلوا وفضل ايااس طوول الحفله يتغزل فيها وبجمالها وملك خاايفه من الي جي 

زين فضل مع قدر وكان الكل بيجي يسلم عليه ويقدره وهو بيعررفهم على قدر وبيفتخر انها مرااته 

لكن زين فجاءه اختفى والنوور قطع وصاار في حاالة هرع وفزع في المكان وو؟؟؟؟؟؟

ليصلك الأجزاء القادمه التعليق 20 ملصق ولايك.

الجزء الثلاثون🔥


لكن زين فجاءه اختفى والنوور قطع وصاار في حاالة هرع وفزع في المكان وو؟؟؟؟؟؟


وفجاءه في نوور واااحد اتسلط على الاستيج

كان زين بيغني وولع الفرح الفرح

زين عمل فررح لوووحده وخلى الي في الحفله كلهم يرقصوا ويهيصوا وهو بيتنطط


قدر كاانت جنب ملك :جووزك دا مجننون

قدر ضحكت :على اساااس جووزك قااعد مهو بيطنطط اهووو

ملك ضحكت

قدر عجبتها شخصية زين اكتر واكتر ازاااي قدر يحرك كل الي بالفرح ويعمل جو لنفسه


خلصت الاغنيه وزين بااارك لايااس وكان فرحاان ليه بجد

ايااس حضنه :الله يبارك فيك

لكن ايه عندك موواهب مستخبيه اهي

زين عدل ياقة قميصه انت لسى مشفتش حاااجه ضحكو لاتنين

وراحوو للبنات

زين حط ايده على كتف قدر

قدر حااولت تبعد ايده لكن هو شدد عليها وقررب على وداانها تعرفي انك اجمل واحده في الحفله دي

قدر فضلت سااكته لكن من جوواها فرحانه قووي

زين :مش هتحني بقى انا على اخرري

قدر فتحت عنيها وجريت

ملك بتندهلي

ايااس لملك :ايه تعبتي نرووح

ملك اتخضت :اه لا

ايااس :افهم ايه انا يعني اه ولا لا

ملك :قصدي لا انا مبسووطه هنا

وندهت على قدر

ملك قربت عليها :انا خااايفه

قدر مسكت ايدها خليكي ريلاااكس عشان تعررفي تكملي الي جي اصعب لازم تكووني قده

ملك حاااولت تهدا

خلصت الحفله وكل وااحد رووح بيته


اياس اول ما دخل حمل ملك الي تفاجأت

ملك بخجل :اياس نزلني

ايااس :بصلها تؤ دا واجبك ياا روحي


ايااس طلع فيها لاوضة النووم

ملك فضلت متوتره وتفرك بايديها

ايااس قعد قدامها ومسك ايدها ملك خااافت وشدت ايديها منه

ايااااس اتفهم انها خاايفه

ملك اهدي اليووم قدامنا طوويل انا مش مستعحل خدي رااحتك

اقلعي الي لابسااه وخدي شااور وانا هرووح اوضه تانيه ابدل هدوومي واخد شااور واجيلك خدي راحتك

ملك اول ماا خرج جريت قفلت البااب

اياااس سمع الباب وهو بيتقفل وضحك

راح بدل هدوومه وطلب اكل واستنى ملك تندهله

ملك بعد ما قفلت الباب حطت ايدها على قلبها الي كان هيخرج من الخووف

وحااولت تفتح السسته الي بصعووبه اتفتحت قلعت واخدت شااور ولبست بجاامه بيتي عليها سمايلات يعني مش لبس عرووسه اصلا

وصلت وفضلت قااعده خاايفه

بعد سااعه تقريبا

ايااس خبط عالباب ملك ما ردتش

ايااس :ملك ملك وبنفسه معقوول الهبله دي تكوون ناامت مجنوونه وتعملها وخبط اقووى ملك انتي نمتي

هنا ايااس كان معااه مفاتيح احتيااط فتح الاوضه

ملك اتخضت

اياااس بغموووض انتي صاااحيه اهوو اماال مبترديش ليه

ملك بخووف اطلع برا

اياااس حااول يطمنها وقررب عليها وهي تقريبا دمووعها هتنزل ملك اهدي انا مش هعملك حااجه

ملك :متقربش مني

اياااس بغمووض:اي يعني معناااها دي اصل ما تقربش مني الها اكتر من معنى

ممكن تكووني مش عايزااني لانك خاايفه ويمكن تكووني بتحاافضي على نفسك لحد تااني ويمكن تكووني مش بنت اساااسا انتي انهي واحده فيهم


ملك فتحت عنيها من بجاحته :انت بتقووول ايه انت

ايااس :ولا حااجه بفسر معنى كلمتك


ملك :انت لا يمكن تكووون طبيعي اطلع برا

ايااس بثوواني كان قدامها وماسك شعرها صووتك زي الشاطره ميعلاش لاني مبحبش الصووت العالي وتانيا انتي انهي واحده فيهم ايه معنى كلامك

ملك حااولت تبعده عنها وبدمووع اتكلمت :اياااس ارجوووك انا خااايفه

اياااس اتألم من صووتها وبعد عنها ومسك وشها بايديه لانه عرف انها خاايفه من رعشتها بين ايديه

ملك انا لا يمكن اقرررب منك الا اذا كنتي انتي عايزااني اكتر منا عاايزك وما تفهميش كلامي معااكي غلط انا حتى لو جوازي منك مش بدافع الحب لكن عندي حاجات لا يمكن اتخطاها تقدري تعتبريها قواعد اهمها اني لا يمكن اخدك بالغصب الا اذا كان دا برضااكي فما تخاافيش

ملك هزتله براسها وحضنته جااامد

شكرا شكرا بجد انت طمنتني وبعدين خجلت وحست هي عملت ايه وبعدت عنه

ايااس بادلها الحضن وبمزااح

انا كان لازم افهم انك مش عايزاني اقربلك من بجاامة الاطفاال الي لابسااها مش لبس عرووس اصلا 😂

ملك اتغااضت

ايااس مسك ايدها يالله الاكل اكيييد وصل

اتعشوا وجم ينااموا

ملك جت تنام على الكنبه

ايااس حاول يمسك اعصاابه

مش معنى اني قلتلك مش هغصبك على حااجه انك تنااامي بعيد انتي هتنامي جنبي عالسرير وكلامي مفيهووش نقااش

راحت ملك ناامت لكن لزقت بطرف السرير

ايااس مكنش قاادر يناام لانها جنبه كان نفسه ياخدها بحضنه

وملك كانت خاايفه لانه لسى فايق وبيتقلب

ناامت لمى حسته انتظم بالنفس


ً......................

عند زين

بعد ما رجعوا من الحفله قدر دخلت خدت شاااور ولبست بجامه ستان بالون الازرق

زين اتأخر على ما طلع للاوضه قعد مع والده شوويه

طلع كانت قدر بتسرح شعرها دخل خد شااور ولبس شوورت وصدره مكشووف وخرج


قدر كاانت هتناام

زين مسك ايدها وشدها لعنده جااامد ومسكها من وسطها وهي ساااكته

زين رفع دقنها بايده وخلاها تبص في عنيه

هتحني عليا امتى وحشتيني قوووي

قدر حاولت تبعد عنه لكن كان ماااسكها جاامد

زين :انا اسف يا قدر اووعدك مش هزعلك مره تااانيه حني بقى انا ساايبك لاني جررحتك لكن خلاص مش قاادر تبقى بين اديا وجنبي ولمس شفايفها بايده وابعد عن دووول


قدر كان نفسها تحضنه وكااان وحشها جدا

لكن جواها (اجمدي ياا قدر ايه هتحني قواام كده وخدت نفس )

زين قرب يبوووسها لكن هي بعدت وشها

شاالت ايديه عنها

ارجووك يا زين انا مش جااهزه دلووقت

زين حضنها من ظهرها

ارجووكي انتي انا مش قاادر ابعد عنك اكتر من كده وبنفس الوقت مش عاايز اجبررك


قدر بعدت ايديه عنها :وبهدوء مش عاايز تجبرني يبقى تبعد عني دلووقت

وساابته ومبصتلووش لانها عاارفه انها هتضعف من نظراته ليها

زين اتعصب وخبط الطااوله برجله واخد دخاانه وطلع الترااس تقدروا تقوولوا دخن البااكيت

وبعدين دخل كانت نايمه او عامله نفسها ناايمه

اتنهد ومن جوواه نار شااعله وراح ينااام لكن فضل يتقلب راح حضنها من ظهرها وهي ما حبتش تبعده ومبينتش انها فاايقه

زين اول ما حضنها نااام


....................

بعد اسبووع


قااادر فضل يدوور على رسل ومش لاقيها شكله تغييير وربا دقنه وبين عليه النحف

وكان بيرن على موبايلها مغلق

لحد ما في يوم جته رساااله من رقم خااص

(مرااتك بتشتغل عند دكتوره نسا لميا السيووفي وعنووانها ........)

قااادر اول ما فتح الرسااله مكنش مصددق وجري

فريده :بتجري راايح فين يا بني

قاادر :لقيت رسل وخرج بسررعه

رسل كاانت في العيااده والتعب ضااهر عليها من الحمل كاانت بالخاامس كاانت بتطبع

وفجاااءه حد صررخ باسمها

رسسسسل

رسل اتنفضت :وشااافت قاادر كان واحشها قووي لكن حاااولت تتصنع االبررود

طنشته وكملت شغلها

قااادر راح ومسك درااعها :واللهي على الايااام الي ما دقت طعم النووم فيها لاربيكي من اول وجديد

رسل نزعت ايدها منه وقااامت كان بطنها ظااهر

وبصت في عنيه ومنمتش ليه يا حبيبي اوعى تكوون حبيتني تؤ تؤ تؤ كده مش هتقدر تكمل انتقااامك

قااادر بغضب اووعي تتكلمي معايا بالاسلووب دا واجري قدااامي على البيت

هنا المراجعين الي بالعياده اخدوا بالهم

رسل على شان سمعت العياده ولانها مش عايزه تأذي لميا اعتذرت منهم وخرجوا


رسل :حطت صبااعها في وشه وبتهديد انت الي اوعى تكلمني بالاسلووب ده انا مش رسل الهبله الي كنت تعررفها انت كسرت ده واشرت على قلبها وانا الي ياما كنت بقوولك اوعى تبعد عني والي اتكسر عمره ما يتصلح يا قاادر


قااادر :حاااول يهدي نفسه لانه عاارف انه غلطاان


امشي معايا يا بنت الناس من سكات احسنلك


رسل :ههه انت بتتكلم كده على اي اسااس انت طلقتني ورمتني يعني ملكيش عندي حاااجه ومش انت الي قولتلي خلي اخووكي ينفعك اهوو اخويا نفعني


قااادر اتصدم :اخوووكي وقدر يعرفوا انك هنا

رسل بمسخره :ايووه اختك بتراجع عند الدكتوره دي شووف بقى حتى اختك ضحكت عليك


قاادر عرف هيا بترسم على ايه :ومااله برضه قدر لازم تطاااوع جوزها في الي هو عايزه ومسكها من درااعها يالله امشي اتكلمنا كتيير


رسل بصرااخ :بقوولك مش خاارجه ومش رايحه في حته


وهنا ضربت على زين بسررعه

زين الحقني


لميا كانت سامعه كل حااجه ومحبتش تتدخل


قادر فضل يحااول مع رسل وكانت متنحه ومش قابله تنزل معااه

قاادر انتي ملكيش غير الحل دا وشاالها

جه يخررج من البااب زين وقفله

زين بمسخره :ايه يا حلو واخد اختي ورايح فين


قادر نزلها ووقف قدااامه :مش واخد اختك واخد مراااتي


زين :كااانت كااانت مرااتك دلووقتي طليقتك


قاادر :ههههه ليه متعرفش يااحبيبي اني رديتها ومن غير ما تعررف لو تعرف بالشرع هتعرف اني ممكن ارجعها من غير ما هي تعرف


زين كان شد على ايده لدرجة ان عرووقه برزت


زين :الكلام دلووقت ليها لا ليا ولا ليك هشووف هيا هترجعلك ااو لا


قااادر :انا مش هسمع مراتي وابني فاااكيد مكانهم في بيتي ولا ايه يا دكتوور


رسل كاانت تاايهه ما كنتش متوقعه ان قاادر ردها لعصمته مش عاارفه هتعمل ايه


قاادر مسك ايدها وشدها معااه وهي مشيت كانها مغيبه


زين فضل بااص في اثررهم

رووح البيت وطلع لقدر كانت يا دوبها راجعه من الجامعه

فتح الباب فجاءه وقدر اتخضت مالك في ايه هو كده الي يدخل على حد

زين طنش كلامها وبغضب انتي الي قولتي لقااادر مكان رسل


قدر :اتصدمت هو عرف مكاانها بجد

زين بصراخ :قدر متشتغلنيش انتي او لا


قدر بهدوء :لا انا ما قلتش حااجه ومعرفش اصلا انه عرف

زين فضل بااصلها فتره وبعدين طلع التراس


قدر كان بقالها يوومين بتضرب على ملك وملك ما بتردش


.....ً...ً........

عند اياااس

ملك العلاقه بينها وبين اياااس جميله وهااديه ملك حبته قووي لكن مبتحسش ان اياااس بيبادلها نفس المشااعر

ملك حضررت نفسها ولبست قميص نووم بامبي وعملت جوو روماانسي لايااس

كاانت بترنله ما بيردش

قلقت عليه قووي ضرربت على قدر

قدر :ايوووه يا ندله ما بترديش ليه ولا عاايشه في العسل مع حبيب القلب


ملك بخووف :بعدين يا قدر ارجووكي خلي جووزك يشووف ايااس فين انا برنله ما بيردش وخاايفه عليه بالعاده بكوون جه زمان


قدر :طيب طيب افصلي


قدر طلعت لزين الترااس لكن كانت قاالعه الحجااب واول ما طلعت من الهوا شعرها كان بيطير


زين لو سمحت شووف ايااس فين ما جاش البيت وملك خايفه عليه


زين بغضب انتي صح محجبه ازاي تخرجي هنا بشعرك مش في خدم في القصر

قدر انتبهت انها بدوون حجااب اسفه

دخلت حطت حااجه على شعرها وخرجتله


قدر ببرود كده تماام لبست شوف صاحبك بقى فين ملك خاايفه قووي


زين حااول يضبط نفسه :ليه عيل بعدين تلاقيه صاايع مع اي رقااصه من بتووعه


قدر فتحت عنيها انت بتقوول ايه انت وملك ازااي يخوونها


زين كان بشدد على كلامه :مهوو الراجل ما بيبصش برا الا اذا كان مش مبسووط جوا بيته ولا ايه يا قدر


قدر بغضب :الخياانه ملهاااش اسباب ولا اعذاار وبصت في عنيه تخيل انك انت اهملتني وانا خنتك هيكوون موقفك ايه


زين بلحظه كاان مااسك درااعها :اتقي شرري والكلام الي بتقووليه مش عاايز اسمعه تاااني فاااهمه لاني في يوومها اووعدك اني هشرب من دمك


قدر شدت ايدها :اهووو اتخيل موقف ملك لو كان كلامك فعلا صحيح انزل شووف صااحبك فين

زين ساابها وهو غضباان ونزل يشووف ايااس وبالفعل كان سكران طينه وقااعد مع وحده


زين مسك كاسة ميه ودلقها عليه

قوووم يا روح امك قااعد هنا ومراتك بتدوور عليك

ايااس ضحك:مرراتي مين يااعم هو انا مجووز اصلا وفضل يتكلم كلام مش مفهووم


ملك كاانت قلقاانه عليه قووي لكن جااتها رسااله فتحتها وو؟؟؟؟؟؟


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



تكملة الرواية من هنا



بداية الروايه من هنا





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
close