القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عين ورشيد الفصل السادس بقلم علي أبو الدهب حصريه وجديده

اعلان اعلى المواضيع

 رواية عين ورشيد الفصل السادس بقلم علي أبو الدهب حصريه وجديده


رواية عين ورشيد الفصل السادس بقلم علي أبو الدهب حصريه وجديده


بترفع عيونها وهو بتشوف مين ذلك الشخص وهنا بتبرق عيونها بصدمة فهذة اخر ما كانت تتمني ان تراه وبتقول بصدمة بابا 


احمد بابتسامة خبيثة مفاجاه مش كدا مكنتيش متوقعة اني عايش يا عين 


عين بصدمة ازاي ازاي انت عايش انت مش المفروض ميت 


احمد بيضحك بسخرية وهو بيقرب منها وبيبص فعيونها بكل جبروت وهو بيقول بغ"ل وش"ر ورجعت من المو"ت عشان انت"قم منكم وادمر"كم كلكم هكون الجح"يم ليكم يا عين 


عين بخو"ف ورد ورد فين انت روحتلها اوعي تكون قربت منها 


احمد بيضحك بعلو صوتة وهو بيطلع علبة السجاير من جيبو وبيو"لع سيجا"رتة وهو مازال بيضحك وكان شكلو بشع 


عين بغضب ورد فين بقولك رد عليا عملت فيها اي 


احمد بسخرية خايفة عليها اوي بس متقلقيش مش انا اللي هعمل فيها في حد تاني اللي هيعمل وهيقوم بالواجب دة اذا مكنش عمل وخلص اصلا وزمانها ما"تت 


عين بصدمة انت بتقول اي انت اتجننت ودتها فين ورد فين وبتبداء تحرك نفسها بعصبية وخوف ولكن لا حول ولا قوة لها 


وبتص لي احمد بكرة العالم كلو وبتقول باشمئزاز انت مستحيل تكون بني ادم انت شيطا"ن فصورة بني ادم الشيطا"ن يمكن ارحم منك انا بكرهكككك ياريتك انت اللي مو"ت بدل ماما لو بايدي هق*تلك كنت قت*لتك ورد لو حصلها حاجه صدقني هنسا انك ابويا وانا اللي همو"تك بايدي ي احمد 


احمد بيقرب عليها بغض"ب وهو يمسكها من شعرها وبيضر"بها بالقلم بكل غ*ل وهو بيقول بجنو"ن انا اللي بكر"هكو اوعي تكوني فاكرة اني فارق معايا حبكو ليا اولعو ولسة هخليكي تتحسري علي اختك وهي بتموت قدامك وغير هحسرك علي نفسك همو"تك بالبطئ ورشيد حبيب القلب همو"تو قدام عينك واقولك الصدمة الكبيرة امك انا اللي مو"تها 


عين كانت بتبصلو بكرة وبيتحول لصدمة وهنا احمد بيضحك بجنون علي صدمتها وبيقول بحنون ايوة انا اللي مو"تها كنت حطتلها سم بيموت بالطئ عشان تتعذ"ب قدام عيني واستمتع بمو"تها واشوفكو بتتعذ*بو معاها 


وهنا عين لم تتمالك اعصابها وبتف فوشة بكل غضب وكرة وبتقول بصراخ انت ابل"يس ابلي"س امي عملتلك اي يشي*طان


احمد هنا بيمسح وشه بغضب وبيقول بجنو"ن بتفي عليا يا بنت شمس انا هوريكي اللي عملتية ده عقابو اي وبيزقها بالكرسي عالارض وهي متكتفه وبتخرح صر"خه بالم منها فهي حاسة كل عضمها اتك"سر ودموعها بتنزل بالم علي صدمتها فهي لي امتي هتتحمل هذا الجح"يم احمد بينزل لمستواها وبيمسكها من شعرها وهو بيرفع وشها قصاد وشة وبيقول بجنون وشر بتعيطي عيطي يا عين عيطي لسة هخليكي تبكي بدل الد"موع د"م وهتشوفي هعمل فيكي اي دلوقتي 


وبيرميها عالارض وهو بينادي بصوت عالي رررعدددد 


بيدخل شخص طويل جدا وضخم اوي وكانت شكلو مريب 


وبيقول اومرني يا باشا 


احمد ببرود وهو بيبص لعين وبيقول لرعد اي رايك فيها 


رعد وهو بيبصلها بشهو""ة ونظرات قذ"رة وبيقول بصوت مريب حلوة اوووووي يا باشا تتاكل اكل 


احمد بابتسامة ودي هدية مني ليك عاوز اسمع صوت صريخها كانو مزيكا يا رعد 


عين بتبصلو بصدمة معقول معقول يسلمها لية 


رعد بيقرب علي عين بشهو**ة وقذارة بس كدا من عيوني يباشا 


بيسبهم احمد وهو بيضحك بجنون وبيقول قبل ما يخرج لعين مش قولتلك هدوقك العذاب الوان واخليكي تتمني المو"ت ومطلهوش ودي البداية ي عين وبيسبها وبيخرج وعين بتقول بصراخ بككككر"هكككككك همو"تككككككككك هدفع تمن كل دة يا احمد 


واحمد ولا كانو سامعها وبيفضل يضحكك علي صراخها 


رعد بيق*لع قميصة وبيرمية عالارض وهو بيقرب من عين وهي بتقول بغضب وصر"اخ ابعددددددددد عنيييييي يحيوان اياااااااك تقرب مني ابعددددددددد يا كل""ب كلااااااااااااااااب كلكم كلاااااااااااااااااااااب رعد بيقرب عليها بكل وحشية وهو بيق""طع هد"""ومها وهنا عين بتقول بدموع وصرااااااخ رشششششششششششيييييييييييييدددددد وووو

بقلم علي ابو الدهب 

عند ورد جهاز القلب بيعلن عن توقف نبضها وكانها سمعت تهديدو ليها ولا تريد هذة الحياة القاسية 


بجاد بيبص للجهاز بصدمة وهنا الدكاترة بيدخلو بسرعة وبيخرجو بجاد برا الاوضاعة وهما بيبداءؤ يعملولها انعاش لقلبها وبعد عدة محاولات بيرجع نبضها للحياة تاني وبيخدوها لي اوضة العمليات بسرعة وبيعدي ساعة والتانية وبجاد واقف برا جوة احساس متناقض مبين حاسس بخوف عليها مبين عاوز ينت*قم منها وبيعدي اكتر من ست ساعات ورد داخل اوضة العمليات ولا تدري باي شي حوالها فهي تصارع الحياة بالداخل لكي تعيش 


وبجاد هنا ابتداء يقلق وبقا رايح جاي فالطرقة بخوف عليها وبيعدي ساعة كمان وهنا بيتفتح الباب وبيخرج الدكتور بتعب وعلامات الارهاق علي وشة بجاد بيقرب عليه بقلق وهو بيقول عايشة صح 


الدكتور بتعب العملية عدت بصعوبة بس نجحت الحمد الله ونفدت من المو"ت بصعوبة هننقلها في العناية دلوقتي عن اذنك


هنا بجاد بيتنفس براحه وبيقعد علي اقرب كرسي وهو بيضم وشة بين ايدية بتعب وبتمر الساعات وبيكونو نقلو ورد لي اوضة تانية بجاد بيفضل جمبها وهو بيبصلها وجواة مليون سوال نفسو يعرف اجابتهم وبيحس بغضب لما بيفتكر الدكتور وهو بيقولو انها مش عذر"اء وهنا الد"م بيغ"لي فعروقة 


ورد بتبداء تفتح عيونها بتعب وهي بتان بتعب بجاد بيقول بهدؤء ولكن يغلفه الجمود انتي كويسة حاسة بوجع انادي الدكتور 


ورد بتبصله ومبتردش علية وبتلف وشها الناحية التانية هي اه حاسة بتعب ولكن مش هتقولو ولكن هنا بجاد بيفاجئها بسواله انتي مش عذ*راء 


ورد هنا الدموع بتبداء تتكون داخل عيونها وبتقول بصوت مخنوق ولكن ضعيف ايوة


بجاد هنا بيجز علي سنانه وهو بيضم ايدة بكل غضب لكي لا يمسكها يمو*تها حالا 


ولكن بيقول بيتماسك وبيقول بحدة ازاي ومين اللي عمل كدا 


ورد بجود ابويا وو


يتبع لسة الاحداث اللي جاية دمار انتو مزعلني بالتفاعل بيقل انا مش بزعلكو بنزل بارتين كل يوم كدا هتخلوني انزل بارت بس فاليوم 🥺♥


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه



الفصل السابع من هنا




بداية الروايه من هنا



ادسنس وسط المقال

تعليقات

التنقل السريع
    close
     
    CLOSE ADS
    CLOSE ADS