رواية ليله بكى فيها الحاضرون الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

 رواية ليله بكى فيها الحاضرون الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية ليله بكى فيها الحاضرون الفصل الثالث بقلم محمد طه حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


ف يوم ميلادي والمشهد 3

رقمي المميز يا رب أجبر بخاطري

أتمنى التفاعل يذيد

سهام/هزار وكلام انته لسه شوفت

هزار ولا سمعت كلام

هات الحديده يا ابني

عايزه أرحب بالضيوف....


سامر يهدئها/لأ أبوس ايديكي بلاش

أنا هرحب بيهم بالنيابه عنك


سهام برفع حاجب/تتتتتتتت تبوس تاني

خد بالك أنا بتقرف من الكلمه دي عالفكره

وترحب بيهم بالنيابه عني ليه

هوا أنا لساني مقطوع


سامر يقترح/طب أقولك شاوريلهم

ورحبي بيهم بإيديكي


سهام/هعملهم حركات بإيدي

وبصوابعي مش هتعجبهم


سامر بخوف شديد/لأ لأ..... أ أ أ أ أ أ


سهام تهدد/انطقها عشان التالته تابته

واقطعلك لسانك


سامر يقترح/ابتسميلهم يبقى كده

انتي رحبتي بيهم


سهام بجنون/هطلعلهم لساني


سامر برومانسيه/سهام حياتي وفري

جنونك دا ليا لما نبقى لوحدنا

اعملي وقولي اللي انتي عايزاه


سهام برد ناشف/ح ح ح ح حا إيه

كمان شويه تقولي يا بيبي ويا روحي

إنشف يلااااااااا واسترجل ف كلامك

معايه..... هيا فين هيا فين هيا فين


سامر/هيا إيه بتدوري على إيه

الناس بدأت تاخد بالها

سهام بوجه شراني/بدور ع المطوه

أصلك مش هتعدي الليله دي على خير


سامر/مطوه!!!!!!الحمد لله المأذون وصل

هوا مفيش حد من أهلك جا ليه لحد دلوقتي


سهام بتكبر/ليه مش هعرف اجوز نفسي

لوحدي طب انته عيل وجايب أهلك

وأصحابك معاك أنا اعملك إيه


سامر/يا بنتي الله يهديكي

عدي الليله دي على خير


سهام بهبل ذياده عن اللزوم/بببببببببب بنتك

يعني انته اتجوزت امي وجاي الليله

تتجوز بنتها اللي هيا بنتك طلق أمي يلاااااااااااا

بدل ما أقوم اتجوز أمك

زي ما اتجوزت أمي

طلقني أنا وامي ياااااااااااااااض


سامر بضحكه من قلبه/يا بنت المجانين

لمي الدرو بقى عشان أنا بدأت أصدق


سهام تترجىَ/والنبي سيبني شويه كمان

أنا اندمجت ف الدور وعاحبني اوي


سامر بجديه/فركش يلا عشان كتب الكتاب


المأذون/بطايقكم يا عرسان


سامر/اتفضل يا مولانا


المأذون/بطاقتك يا عروسه


سهام تسأل/ليه


المأذون ينظر لها بإبتسامه/عشان ناخد

بياناتك منها


سهام بإستهبال/طب يعني انته سألتني

وأنا ما جاوبتش


المأذون يمسك أعصابه/مينفعش لازم البطاقه


سهام تحذر/تعرف يا اسمك إيه لو حد غيرك

سألني ع البطاقه كان زمان لسانه

بيزغرط ف حجرو دلوقتي


المأذون بإستغراب/نعم


سهام/احم احم بتعرف تلقف

هدورلك عليها ف الشنطه


+تفتح شنتطها وتدور ع البطاقه

وتتكلم بصوت يسمعه الجميع


_دي علبه السجاير......

ودي الولاعه جبهالي الواد شيشه......

ودا فرش حشيش.......

يااااااااه ودي صوره الواد زلطه

كنا خاربنها سوا.........

وتعلي صوتها شويه

ودي المطوه.......

وتقريبآ هيا دي اللي انته عايزها.....

هاااااااا اللقف


*وبعد الإنتهاء من كتب الكتاب مباشرآ

يتشنج العريس بطريقه غريبه

ثم يفقد الوعي تمامآ


*ويقوم أحد الحاضرين بالكشف عليه

ويصدم الجميع/البقاء لله.



تابعووووني للروايات الكامله والحصريه 




بداية الروايه من هنا



انضموا معنا على تليجرام ليصلكم اشعار بالروايات فور نزولها من هناااااا



الروايات الحديثه من هنا


جميع الروايات الكامله من هنا

إرسال تعليق

أحدث أقدم

إعلان آخر الموضوع

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close