أعلان الهيدر

2023/10/21

الرئيسية رواية ندم عمري الفصل السابع والتامن وقبل الأخير بقلم زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ندم عمري الفصل السابع والتامن وقبل الأخير بقلم زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية ندم عمري الفصل السابع والتامن وقبل الأخير بقلم زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية ندم عمري الفصل السابع والتامن وقبل الأخير بقلم زهرة اللوتس الجزار حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

 البارت 7

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤❤

وقفت كارما بصدمه وكان الوقت وقف بيهم قربت منه وهو قرب منها 


كارما. بحب كبير وشوق. م معاذ 

معاذ بنفس الشوق. كارما 


محمد بغضب. اي ال جابك هنا انت اجننت جاسر بغضب. كان رايح يضربه بس هنا وقفت في النص لان هنا عارفه جاسر 


هنا. انا ال قولت لمعاذ يكون موجود 

جاسر بصلها. يكون موجود بصفته اي 

هنا. بقوة. بصفته خطيبي 


الكلمه وقعت عل كارما زي الصاعقه وبصت لمعاذ ال بصلها 


محمد. اطلع بره بيتي 

معاذ كان هيخرج بس هنا مسكت ايده 

هنا. اذا خرج معاذ انا كمان هخرج معاه وكانت خارجه 


جاسر. انتي رايحه فين 

هنا. مع خطيبي 

جاسر. نعم ياروح *امك دا نا اقتلك 

هنا. دا ال عندي 


منال. استهدوا بالله يا جماعه اقعدي يابنتي 


هنا. ببقوة. اعتذروا من خطيبي 

جاسر ومحمد. نعم 


هنا. خلاص نمشي 

ساميه. اهدي ياهنا نتكلم بعدين 

هنا. لا هما غلطو في معاذ وال غلط لازم يعتذر 

وهما غلطو فيه ولازم يعتذروا 


محمد. بغضب مكتوم. انا اسف 

جاسر بصله بصدمه. حضرتك بتعتذر 

محمد. اه عشان نعدي اليوم دا عل خير 


هنا بعند. في حد هنا كمان لازم يعتذر 

وبصت عل جاسر 


جاسر. بيجز عل سنانه. اسف 

هنا. مسمعتكش 

جاسر. اسف كان عيونه حمره زي الدم لانه اول مره يعتذر قدام الناس 

(يعيني عليكي يا هنا دانتي هتعلقي من صوابع رجليكي)


ساميه. خلاص بقي يا جماعه 

هنا قعدت هيا ومعاذ جانب بعض 

ودا زاد جنان جاسر اكتر 

جاسر. كان ببص عليهم ويتوعد ليها 


كارما كانت بتبص عل معاذ وهيا منعه دموعها من انها تنزل وانها خسرت حب عمرها 


معاذ كان ببص عليها برضو وادا اي هو اشتاق لها 

محمد. نقرا الفاتحه يا جماعه 

الكل. قروها 

ومشيو 

جاسر. يلا يا تيته انتي وهنا اركبو 

هنا بعتراض. لا انا هركب مع معاذ 


جاسر بغضب. نعم معاذ مين دا ال هتركبي معاه 


هنا ببرود. خطيبي 

ساميه. احقت الموقف قبل مايكبر ببنهم 

. خلاص ياهنا روحي مع معاذ 


جاسر بصلها بغضب. اي ال انتي بتقوليه ده 

ساميه. دا خطيبها ولازم يقضو وقت مع بعض 

معاذ. شكرا ياتيته وماتخفيش عليها انا هوصلها 

ساميه. انا عارفه بنتي كويس وعارفاك عشان انك مش هتعمل حاجه فيها لان كما تدين تدان 


معاذ. وانا قد الامانه 


جاسر. كان هيطق من كتر الغيره والغضب 


هنا ركبت مع معاذ ومشيو وجاسر اخد ساميه ومشيو 


❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

في العربيه 

❤❤❤❤❤

معاذ. انتي كويسه 


هنا. مصدقت وانهارت في العيط 


معاذ. انا عارف ان صعب عليكي تشوفيه مع وحده تانيه 


هنا بعياط. مانت برضو كان صعب عليك 

معاذ. قصدك ايه 

هنا. انا عارفه ان كارما تبقي حبيبتك 


معاذ بتنهيده. وخلاص بقت وحده مخطوبه ربنا يكملها عل خير ويسعدها 


هنا. عيط 😢زعق اتكلم بدل مانت ساكت كدا 


معاذ. بدموع اول مره تشوفها. 


هنا. ممكن ننزل هنا ونقعد عل البحر شويه 

معاذ. اه ونزلوا 


هنا. انا كان نفسي امسكو اضربو واقوله انت بتاعي وبس بس هو غبي 


معاذ. صحيح غبي عشان ساب جوهره محدش قدر تمنها 


هنا. شكرا 

وقعدوا يتكلموا 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله 

عند جاسر 

❤❤❤❤❤للكاتبه زهرة اللوتس الجزار ♥

وصل البيت وساميه طالعت اوضته وهو طالع اوضته بس قبل مايطلع دخل اوضته هنا 


دخل وفتح الدولاب وخرج فستان وقعد يشم فيه واد اي رحتها وحشاه ريحت هنا حبيبته مش بنت عمو دي وافتكر ازاي كان بيصحيحا ووازاي كانوا بيعملوا مقالب في بعض 

وشاف المواقف كلها بتنعرض اقدامه 


وشاف موقف ال اعترافتلو بحبها فيه وهو كسرها 💔


كان رايح يفتح الدولاب ويحط الفستان شاف البوم صور في الدولاب اخده وفتحو 


كان البوم كلو مليان صور ليه هو وكان في صور متقطعه ليهم سوء وكان الصور مكتوب عليهم حبيبي 


قعد يعيط ويقول. انا اسف ولله اسف 

حطت كل حاجه مكانها وبص في الساعه لقي الوقت اتاخر وهيا لسا مرجعتش 


اتصل عليها بس مردتش 

قلق 😟عليها اكتر واخد مفتاح عربيته وكان رايح يدور عليها بس لقاها بتنزل من عربيه معاذ 

ودخلت قبلته اتجاهلتو ودخلت 


جاسر. اتاخرتي لي 

هنا.بصوت مدبوح زي قلبها قعدنا والوقت سرقنا 

 جاسر بقلق. مال صوتك 


هنا. مفيش بس اخدت برد 

جاسر. اعملك حاجه ساخنه 


هنا. شكرا مش عاوزه 

 تصبح على خير 

جاسر. وانتي من اهله 

وكان ببص عليها لحد مدخلت اوضتها 

وهو راح اوضته 

❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥

الصبح 

❤❤❤❤❤❤❤للكاتبه زهرة اللوتس الجزار ❤


هنا في الكليه 

مريم بحزن. هنا انتي كويسه 


هنا. امممم 

مريم. معاذ حكالي كل حاجه 

هنا. هو عامل ايه 


مريم.بحزن. طول الليل قافل عل نفسه وبيعيط 


هنا. ربنا يجمعه مع ال تستاهلو بجد 

مريم. وانتي كمان ربنا يجمعك مع جاسر 


هنا ببتسمه حزن. جاسر مخلاص راح لوحده تانيه 


مريم. بتفاؤل. منتيش عارفه اي ممكن يحصل بكرا خالي املك في ربنا كبير ال معه ربنا مابيخفش من حاجة واكيد ربنا معاكي وهيجمعك بيه 


هنا. ونعمه بالله 

مريم. هو انتي تعرفي اسر دا كويس 


هنا. بستغراب. اسر اه اعرفه 


مريم. هو كويس يعني ابن ناس وكدا 


هنا. اه كويس وبعدين لو مكنش كويس مكنش جاسر دخلو البيت عندنا 


مريم. ماشي 

هنا. بت انتي بتحبيه 

مريم. مش عارفه بس بحس احساس غريب لما ببقي جانبه 


هنا بغمزه. الله يساهلو 


مريم. بس بقا عشان جاي علينا 

اسر. صباح الخير 

هنا. صباح الخير 

اسر. ازيك يا هنا وازيك يا انسه مريم 

هنا. الحمدلله 

مريم. الحمدلله 

هنا. انت بتعمل ايه هنا 


اسر. كنت جاي اشوف واحد قريبي هنا فقولت اسلم عليكي 


هنا. اممم ولا جاسر بعتك ترقبني 

اسر بسرعه. لا ولله دا حتي ميعرفش اني هنا 

هنا. ماشي هصدقك 

اسر قعد معاهم وكل شويه يبص عل مريم وهيا مكسوفه وهنا هتموت من الضحك عليهم 


اسر. هنا انتي بتضحكي علي اي 

هنا بضحك. لا ابدا بس انا معاذ زمانه جه هروح اشوفه وغمزت لمريم ومريم كانت هتضربها بس هيا جريت 


اسر ومريم مع بعض 

اسر. هو انتي مخطوبه حد متكلم عليكي مرتبطه كدا 

مريم. لا 

اسر. ماشي 

ممكن تشوفيلي معاد مع بابكي 


مريم. لي 

ااسر ببتسمه. عاوز اشرب شاي معاه 


مريم. اوكي 

وقعدوا يتكلموا مع بعض 

❤❤❤❤❤❤♥❤❤اذكروا الله ♥

عند كارما 

♥♥♥♥♥

كانت بشوف صورها هيا ومعاذ مع بعض 

دخل عليه محمد وهيا خبت الصور 


محمد. كارما شبكتك انتي وجاسر بكرا 

كارما بدموع محبوسه. اوكي 


محمد. خرج وهيا انهارت 

دخلت منال اخدتها في حضنها وقعدت تعيط معها 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥


جاسر عرف بمعاد الخطوبه وعرفهم كلهم 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

يوم الخطوبه 

❤❤❤❤❤

هنا كانت عسوله وجاسر كان مز كان انهارده خطوبتهم هما الاتنين 


في بيت كارما 


كارما نزلت وجاسر راح مسك ايديها ووقفوا في جانب 

كانت هنا ومعاذ ببصو عليهم كل واحد بيشوف حب حياته بيديع قدام عينه 


ساميه. ادت لجاسر الخاتم وهو لبسه لكارما اول ماكارما لبسته حست ان في حلقه بتلف حولين رقبتها 


منال. ادت الخاتم لكارما ولبسته لجاسر 

جاسر حس ان خلاص هيموت والاكسجين خلاص خلص من حوليه 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

معاذ. انهارده مش هتكون خطوبه جاسر وكارما بس انهارده هتكون خطوبتي انا وهنا كمان 


هنا بصدمه....... 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥


يا ترا اي هيكون رد فعل هنا ويياترا هتواقف ولا لا ♥♥❤♥❤♥❤♥❤


البارت 8 القبل الاخير 

روايه ندم عمري 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤❤

في الحفله 

❤❤❤❤

هنا بصدمه. دلوقت 

معاذ. اكيد مفيش احل من الوقت دا واهو تكون الفرحه فرحتين ولا اي يا جاسر 


وبص ليه 

جاسر. كان مصدوم 😳وفضل ساكت 


ساميه. بس يابني احنا مش مجهزين حاجه 

معاذ. ماتخفيش يا تيته انا مجهز كل حاجه 


ساميه كانت هتكلم بس معاذ وقفها 

وخرج الخاتم من جيبه واخد ايد هنا ولبسو لها 

وبقت خطبتو فعلا 


رحيم. اخو كارما مسك الميك واتكلم 

. سيدتي انساتي سادتي انهارده خطوبه اختي الوحيده وحبيبنتا كلنا الف مبروك ياقلبي 

والف مبروك لاحلي عريس ويارب تكون عريس الهنا كلو 

اما الثناىي التاني هو هنا ومعاذ الف مبروك ليكم انتو كمان دلوقت وقت رقصت الكابلز راح مسك ايد كارما وجاسر وخالهم يرقصو وهكذا هنا ومعاذ 


ابتدت الاغنيه وكل واتنين مع بعض مريم واسر طالعو يرقصو برضو 


كانت الرقصه عباره عن كل شويه الشريكه بتتغير 

كانت كارما مع جاسر وبعد كدا بقت مع اسر 

وهنا كانت مع معاذ وبعدين مع جاسر 

مريم كانت مع اسر وبعدين مع رحيم والبنت الكانت مع رحيم بقت مع معاذ 


وفضلو يرقصو 

كانو كلهم بيتغيروا معاد جاسر مكنش راضي يغير هنا 


هنا. جاسر كدا هتبوز الرقصه 

جاسر. ياكشي تنحرق الرقصه 


هنا طيب انا عاوزه اروح ارقص مع خطيبي 

جاسر. اتجنن وانفرد بيها في الرقصه لا دا انفرد

با لمسرح كلو وفضل يلفف فيها وهيا داخت وكانت هتقع مسكخا من وسطها ورفعها لفوق وهيا وقفت عل رجله 


االكل فضلو يصقفو ليهم 


معاذ راح لعند هنا. ومسك ايديها. حبيبتي ماكنتش عارف انك بتعرفي ترقصي حلو كدا 


جاسر. عيونه كانت حمره من كتر الغضب سابهم ومشي 


كانت كارما عيونها عل معاذ ومدايقه جدا 

❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥

بعد الحفله الكل روح بيته 

♥♥♥♥♥♥بقلم. زهرة اللوتس الجزار 

الصبح 

❤❤❤❤

هنا كانت تعابنه جدا طول الليل لان من كتر الرقص قلبها وجعها 


فرحت للدكتور 

الدكتور. هنا الحاله صعبه جدا انا قولت ارتاحي والعلاج مش بتاخديه بنتظام 


هنا بتعب. كانت خطوبتي انبارح وانشغلت كتير ونسيتو


الدكتور. الف مبروك بس لازم ننتظم في العلاج لان المره الجايه ممكن تموتي 


هنا. ماشي شكرا يا دكتور 

الدكتور. كتبتلك ادويه ياريت تستاخد في وقتها واداها الروشته 


هنا خدتها ومشيت روحت البيت ومجبتش العلاج

❤❤❤❤❤❤

وهيا في الطريق 

♥♥♥♥

اتصلت عليها مريم 

هنا. الو 

مريم. الو فينك يابنتي تعاليلي 


هنا. جايه ليكي ماتخفيش قربت عليكي 


مريم. اوكي يلا بسرعه عشان متوتره كتير 


هنا. جايه ياروحي 

♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

في بيت مريم 

❤❤❤❤❤للكاتبه. زهرة اللوتس الجزار 

هنا دخلت لمريم وقعدت تجهز معاها وتهديها من التوتر دا 


بليل 

كان اسر وجاسر وساميه لان اهل اسر مسافرين بره 


اسر. عمي انا طالب ايد الانسه مريم عل سنة الله ورسوله 


ابو مريم. ولله انا مش هلقي عريس احل منك لبنتي بس اشوف رايها 


معاذ ندا مريم وجابت العصير واسر كان عيونه معاها وهيا كانت مكسوفه جدا 


ابو مريم. اي رايك في اسر 

مريم. بكسوف. ال تشوفه يابابا 

ابو مريم. عل خيرت الله 

اسر. عمي انا عاوز جواز عل طول مش عاوز خطوبه وياريت الجواز يكون الاسبوع الجاي 


ابو مريم كان هيتكلم بس جاسر اتكلم 

عمي احنا مصدقنا انه يخطب فيريت توافق 


ابو مريم. ماشي ال تشوفه 

هنا خضنه مريم والكل بارك ليهم 

♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥

في البيت 

♥♥♥♥♥

هنا كانت جابت العلاج وكانت هتاخدوا بس جاسر دخل 

وهنا اتوترت ورمت العلاج عل الارض 


جاسر. انت كويسه حاسك مرهقه 

هنا. اه عشان كنت مع مريم طول اليوم 


جاسر. طيب نامي 

هنا. حاضر هنام كمان شوية 


جاسر. لا هتنامي دلوقت وانا هفضل جانبك لحد ماتنامي خالص 


هنا نامت وهو فضل جانبها ومحدتش العلاج 

فضل قلبها يوجعها بس مش عاوزه حد يعرف حاجه 

♥♥♥♥♥♥

طول الاسبوع كانت هنا عند مريم وبيجهزوا لفرحها هي واسر 

وكانت مبتاخدش العلاج ودا كان ماثر عليها اكتر 

اما كارما مكنتش قادره تتحمل جاسر وقررت انها تشوف معاذ 

وفعلا شافتو وقالتلو انها مابتحبش جاسر وانها لسا بتحبه ومعاذ قال لها ان برضو مبيحبش هنا ولسا بيحبه 


وانه هيروح يخطبه تاني وتالت لحد مابوها يوافق 

ورحيم اخوها قال لها انو هيقف معاهم ولو حتي انو هيجوزهم غصب عن ابوهم 

♥♥♥♥♥♥♥♥

كارما رنت عل جاسر وقالتلو انها عاوزه تقبله 


كارما. جاسر عاوزه اشوفك 

جاسر. اوكي نتقابل فين 

كارما. في كافيه..****

جاسر. ربع ساعة واكون عندك 


♥♥♥♥♥♥

في الكافيه 

❤❤❤❤❤

جاسر. خير 

كارما. انا مش عاوزه اظلمك معايا انا مابحبكش وحاسه ان الخطوبه دي سجن بنسبالي 


جاسر فرح من جوه. عادي براحتك 


كارما. جاسر انا شايفك اخويا وبس بس انا بحب واحد تاني 


جاسر.

 ربنا يسعدك 


كارما. شكرا انك فهمتني 

جاسر. العفو 

كارما مشيت وهيا مبسوطه 


هو فضل. لازم اقول لها واعترف لها بحبي 


❤❤❤❤❤❤❤❤

في الفرح 

مريم واسر كانو موجودين والماذون قاعد معاهم 

وتم كتب كتابهم وبقت مراتو 


معاذ وكارما رحيم جوازهم لبعض غصب عن ابوها 

بعد كتب الكتاب 


مريم واسر بيرقصو مع بعض واخيرا بقت مراتو 

ومعاذ اخد كارما ورقص معاها 


هنا كانت تعبانه 💔جدا لانها مخدتش العلاج خالص 


جاسر مسك الميك وكان هيعترف لها بحبه بس 


لقا ساميه بتصوت 


الكل جري عليها وكان اولهم جاسر 


جاسر. في اي 

ساميه. هنا 


جاسر. بقلق. مالها 

ساميه. قالتلي هروح الحمام اتاخرت روحت عشان اشوفها لقتها وقعه في الحمام ومغمي عليها 


جاسر جري عليها ولقاها مغمي عليها اخدها وجري بيها والكل وراهم 


جاسر بصوت عالي. دكتور عاوز دكتور 


الممرضين. جهم واخدوها ودخلو اوضته العمليات 


جاسر. كان واقف قدام اوضته العمليات وهو هيموت من الرعب عليها الكل جهم عليه 

ساميه. بعياط. فين هنا 


جاسر بعياط وعيون حمره. جوه 

اسر. محدش طمنك 

جاسر. لا 

الكل كانو قلقنين عليها وجاسر كان بيموت 

بعد شويه الدكتور خرج 

الدكتور. انتو كنتو عارفين انها عندها القلب 


الكل بصدمه بصو لبعض 


جاسر بصدمه. ا القلب 

معاذ. اه


جاسر بصله. انت كنت عارف 


معاذ. اه وهنا حلفتني اني مقلش لحد وانا اطريت اني اوافق عشان حالتها الصحيه 


ساميه. بنتي عامله ايه يا دكتور 

االدكتور. بحزن. البقاء لله 


جاسر............. 

❤❤❤❤❤❤

روايه ندم عمري 💔💔💔💔


تابعووووني للروايات الكامله والحصريه 



البارت الأخير من هنا



بداية الروايه من هنا




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
close