القائمة الرئيسية

الصفحات

اخر الاخبار

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الثاني عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية خيانه اختي وزوجي الفصل الثاني عشر بقلم دنيا ثروت حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


صراخ نيروزه ملي القصر =اااااه اااااه

كله جري عليها بما فيهم فيروزه

فيروزه بتقرب منها بصدمه : في اي اي اللي حصل

نيروزه وهي ماسكه بطنها وفاتحه عينيها اوي بتعيط : بطني بطني مش قادره يافيروزه بطني ااااااه


عاصم مسك كوبايه اللبن: انا نازل بسرعه اجيب العربيه

نزل وغسل الكوبايه كويس وحط فيها شويه لبن.. راح جاب العربيه وطلعلهم سندها ونزلو راحو المستشفي


..... بعد خمس ساعات في العمليات💫💫💫💫💫💫


نعيمة بتجري علي الدكتور : اي طمني هي كويسه

الدكتور بأسف : هي كويسه بس للاسف الجنين ما'ت.. اتمني تاخدو بالكو منها لان الاجهاض المره الجايه هيؤدي ان نستئصل الرحم

نعيمة بصدمه : اييي

الدكتور: حالات الاجهاض عندها كبيره غير طبيعيه.. بعضها بتحصل بسبب ماده دخلت جسمها والبعض التاني بمجهود

عاصم  وهو بيبرئله بعينيه: يعني اي يادكتور

الدكتور بخوف : قصدي يعني مجهود تراب مثلا دخل بالغلط عادي بتحصل.. عن اذنكم

عاصم : عن اذنكم اروح للدكتور اسئله هتخرج امتي..

دخل المكتب بعصبيه رزع الباب قرب عليه مسكه من فكه جامد : لو فكرت تقول سبب اجهاضها هوريك النجوم في عز الضهر فاهم

الدكتور بخوف : حا.. حاضر

💫💫💫💫💫💫💫💫عند فيروزه💫💫💫💫💫💫💫


فيروزه واقفه من بعيد وبتبص علي نعيمة باستغراب ونظرات محدش فاهمها.


في عقلها = معقول.. معقول كل ده وهم وانتي مش امي

بتبص علي صالح = حتي انت.. حتى انت يابابا ولا اقول اي ههه ضحكتني والله.. انتو عيشتوني في كذبه اخدو مني كل حاجه وانا انا معملتش ليكو اي حاجه بالعكس ده كل ده خيري وفلوسي صدقوني هندمكم على كل حاجه


عاصم بيقطع حبل أفكارها = هتخرج بكره ان شاء الله ياجماعه

انا هروح اجيب ليها هدوم عايزين حاجه من هناك

فيروزه : خدني معاك انا تعبانه.. معلشي ياماما همشي تعبانه.

نعيمة بلا مبالاه: امشي. 

فيروزه ركبت العربية معاه بدون اي كلمة


وصلو البيت.... 💫💫💫💫💫💫


عاصم بصوت عالي نسبيا : في اي يافيروزه

فيروزه يتلف راسها لي : قصدك اي

عاصم  قرب عليها : اي اللي قصدي.. انا بسأل سؤال تجاوبي مش تردي بسؤال

فيروزه : تمام اوي.. عايز تعرف في اي.. في ان حضرتك يامحترم سبتني في اكتر وقت محتاجاك فيه

عاصم بصوت عالي : طب وانا.. انا كنت مش قادر انتي متخيله ازاي في يوم اخسر ابني انتي مستوعبه ولا لا

فيروزه بصوت اعلي : ابننا ابننا ياعاصم ابننااااا اتمني تفهم ان هو مش ابنك لوحدك.. وكمان رايح ليها وتقولها مبروك وعامل فيها الحنين ان هتجبلك الولد

عاصم : ولا حنين ولا زفت.. انتي عارفه اني مبحبهاش وعارفه كويس ان مش عايز منها ولا عيل ولا غيره

فيروزه : اه كان باين اوي انهارده

وطلعت علي اوضتها دخلت وهي متعصبه وحطت الشنطة مسكت في شعرها جامد وهي بتعيط

عاصم دخل عليها : انتي لي مش عايزه تفهمي ليييي

حس انها بتعيط قرب منها لفها ليه بص في عينيها : فيروزه انتي بتعيطي

بصت عليه وهي ساكته... هو كمان بيبص عليها وهي وحشاه.. في لحظة ضعف قبلها بعنف... وفعلو ماحرمه الله لهم...

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

في المساء...

فيروزه بعد مالبست هدومها قعدت علي حفه السرير = عاصم انا زهقت من كل ده حرام عليك طلقها بقا وريحنا

عاصم : هيحصل قريب يافيرو.

فيروزه : لو علي الفلوس متقلقش كل ده ملكي وفلوسي

عاصم : يعني اي

فيروزه : انا مش اختها ولسه عارفه ده امبارح مكنتش واثقه ان اقول لحد ان عرفت بس لازم تعرف عشان تسيبها.. مسكت ايده بحب.. مفيش حاجه نشيل همها الفلوس واهي موجوده ياروحي.

عاصم : انتي عرفتي منين.. مين قالك

نيروزه من وراهم : شكلي جيت في وقت مش مناسب ياحلوين.!!!

بارت 12💔✍️

(هل هذا وهم ام واقع ربما تكون خطة 💔) 

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين 💙



الفصل الثالث عشر من هنا




بداية الروايه من هنا




تعليقات

close