رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل السادس عشر والسابع عشر والثامن والتاسع عشر والعشرون بقلم جاسمين محمد حصريه وجديده على مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات
خالد(ابو فاطمه): ازيك ياحمد ياخوي في ايه لم الواد مصطفي قالنا لازم تيجو
احمد: طيب نسلم علي بعض الاول وبعدين ترتاحو وابقا احكيلكم
احمد: ازيك يابوي وراح باس ايده وحضنه
محمد: كويس يابني بس انتو قلقتوتنا فين فاطمه والعيال
احمد: فاطمه وفرح نايمين وزين ومصطفي طلعو يتمشو وجاين دلوقتي ازيك ياهدي عامله ايه
هديه: كويسه يااحمد ياخوي
احمد: يلا ارتاحه اهو زين ومصطفي جو
زين: صباح الخير ازيك ياجدي
محمد: كويس ياولد انت عامل ايه
زين: كويس الحمد
وسلم علي عمه ومرات عمه ومصطفي كمان سلم عليهم
هدي: علي فكر يازين انت نسيت تحضني ولا اسكندريه نستك مامه هدي
زين: مستحيل ايه حاجه تنسيني مامه هدي ابدا وراح حاضنه
مصطفي: لا والله دانا اللي ابنك مقولتليش كدا وانت ياحج كيس جوافه ولا ايه يعني بتحضن الشباب عادي
زين: مالكش دعوه انت يامتغاظ ابعد علي جنب وعمي مش هيتكلم عشان هي بتحضن ابنه حبيبه
خالد: زين كلامه صح يامصطفي
مصطفي: بالصلاه علي النبي هو انتو مكملتوش ربع ساعه وجينا مع الاستاذ زين وسيبين ابنكم ماشي خليكم عرفينا عشان لم اقولك ياجدي ان انا مش ابنهم وهم اكيد لقوني يبقا تصدق
محمد: كلامك صح ياولدي دول اكيد مش اهلك
الكل: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
زين اول ما شاف فاطمه نازله بطل ضحك
زين: انا هطلع اغير طيب عشان عندي شغل
هدي: خليك يابني
زين: لا مش فاضي اسف يامرات عمي وسابهم وهو طالع علي السلم عد من جمب فاطمه
فاطمه: صباح الخير
زين: بصله بصه ومتكلمش وطلع
فرح: متزعليش ياقلبي تعالي بس نسلم علي جدو وعمو ومرات عمو
فاطمه: بزعل يلا
فاطمه: سلمت علي ابوها وامه وحضنتهم وجت عند جدها وحضنته وبدات تعيط
محمد: حبيبت جدو بتعيط ليه مالك
فاطمه: وهي بتمسح الدموع ها لا ولا حاجه بس فرحانه اني شوفتهم
محمد: بجد انا عارفك لم بتخبي
فاطمه: بجد
محمد: طيب ياقلبي ورح ماسح دموعه
محمد: مشوفكيش ابدا بتعيطي حتي لو ايه حصل انتي معاكي اتنين زي الشحوطه غير ابوكي وانا وعمك يقدر يجيبه حقك لو حد قربلك
فاطمه: بصت لامصطفي وسكتت
احمد: يلا نفطر يابوي
محمد: يلا ياولد
_الو ايو ياملك
ملك: ها في حاجه جديده
_ايو ابو فاطمه وامه وجدها جو تعالي انتي و حاتم بقا
ملك: تمام يلا سلام
_سلام
محمد: يلا بقا ياحمد يابني احكي في ايه
احمد: بصراحه يابوي فاطمه بتحب واحد وعايزه تتجوزها
خالد والجد وهدي فرحو (عشان يحسبه اللي هيتجوز فاطمه زين)
الجد: بفرحه طيب وفيه ايه يابني زعلان ليه ولا مش عايز تجوز ولدك ل فاطمه
زين: من ورهم مش انا العريس ياجدي
خالد: مش انت امال مين
حاتم: انا العريس
محمد: وانت مين
حاتم: انا حاتم حسين بكون دكتور الانسه فاطمه في الجامعه وكمان صاحب زين
محمد: اه طيب فاطمه انتي موافقه علي الجوازها دي
فاطمه: ها اه موافقه ياجدي
محمد: تمام مدام انتي موافقه يبقا تعال يابني نقعد نتكلم ونشوف هنعمل ايه
حاتم: انا كل حاجه جاهز وموافق علي اي طلب بس مافيش غير موافقكتم بس وياريت الفرح يبقا خلال اليومين دول
محمد: وليه مستعجل كدا لا احنا هنعمل خطوبه دلوقتي وبعدين شوي ونبقا نفكر في الفرح عشان هي لسه صغير وبتتعلم
حاتم: تمام وانا موافق
محمد: تمام يبقا الخطوبه بتاعت حاتم وفاطمه بعد بعد اسبوع ايه رايك يافاطمه
حاتم: فاطمه اكيد موافقه ياجدي صح ياقلبي
محمد: انا بساله هي ها يافاطمه
فاطمه: اللي تقوله ياجدي انا موافقه عليه
محمد: طيب تمام
زين: وخطوبتي انا كمان وملك معاهم ياجدي ياريت
فاطمه: بصت لزين 😳😳😳😳😳
ملك: 😳انت بتتكلم بجد
زين: اه ياقلبي
محمد: ومين دي ملك
زين: هي دي ملك ياجدي
محمد:طيب انتي موافقه يابنتي
ملك:بفرح اه موافقه
مصطفي: لا كدا حرام وانا كمان عايز اتجوز البت اللي هتعنس دي اهو نكسب ثواب
فرح: لا والله انا اللي هعنس ياعجوز
مصطفي: انا اللي عجوز يامعنسا
احمد: باس ماشي وانتو كمان معاهم اسكتو بقا انا حاسس انه مسابقه مش جواز
محمد: انا طالع ارتاح سلام
خالد: خدني معاك يابوي عشان عايزك في حاجه
محمد: تعال ياولدي
فرح: فاطمه تعالي معايه عايزاكي
فاطمه: حاضر يلا وبصت لزين ومشت
فرح: قوليهم الحقيقه خليهم يخلصوكي منه ده مش انسان
فاطمه: مستحيل اقولهم وحد يخسر حياته بسببي انا هتجوزه وارضه
فرح: زين بيضيع منك انتي مش شايفه زين هيخطب ملك فوقي
فاطمه: هه هفوق مانا فايقه بس اعنله ايه هو لازم يتجوز اكيد وهو بيحب ملك ربنا يتمملهم علي خير
فرح: وانتي
فاطمه: انا ايه مافيش حد يرد يتجوز وحدها مغتصبه افهمي بقا
مصطفي من وراهم: مين اللي مختصبه دي
فرح وفاطمه بصه لبعد 😳😳😳
مصطفي: ردو
فرح: ها لا ولا حاجه بس بنتكلم علي وحدها صحبتي بتحب واحد وفي شاب اغتصبه فاحنا بنتكلن عليه.
مصطفي: فرح انا مش اهبل عشان تقولي كدا قولو الحقيقه احسن مطلع دلوقتي وخليكم تقولوها قدام الكل
فاطمه: بعياط انا اللي مغتصبه
مصطفي: 😳كيف ده وحصل كيف
فرح.: مصطفى مصطفى هتفهوني ايه مين الحيوان اللي عمل كدا فيكي
فاطمه: بعياط حاتم خطفني وغتصبني وخلاني اوافق واقول اني بحبه لامه هيموت زين وينشر الفديو اللي صورهولي
مصطفي: يابن ال…. والله لانا مموته فيه
فاطمه: مسكت ايدها لا والنبي متعملش حاجه كدا كدا هيبقا جوزي فاوالنبي مضيعش نفسك
مصطفي: خدها في حضنه انا اسف والله ياقلبي اني دايقتك بكلامي والزباله ده والله لاجبلك حقك منه بس استني عليه
فاطمه: اوعدني والنبي لو بتحبني ابعد عنه وعتبر نفسك مسمعتش حاجه
مصطفي: انتي بتقولي ايه
فاطمه: وحياتي عندك اوعدني
مصطفي: وعد بس برضو مش هسكت وسابه ومشي
فرح: هنعمل ايه دلوقتي
فاطمه: معرفش انا خايفه
فرح: لا اهدي واحنا نشوف حل بس تعالي ننزل نشوف هيحصل حاجه ولا لا
فاطمه: يلا
ملك: يالهوووي انا مبسوطه اخير هتجوز زين انا هطير
حاتم: وانا كمان هتجوز فاطمه
_وانا كمان هطير من الفرح انك خلاصي هتتجوزي زين وفاطمه دي هتططلع من البيت اخير
ملك: هههههه خلاص بقا عايزين نحتفل وشكر بجد ياطنط علي وقفتك معانا
منال: شكرا علي ايه دانا مبسوطه ان زين هيتجوزك يابت اخير والفلاحه دي تطلع من البيت
حاتم: لاحظه انكم بتتكلمه عن مراتي المستقبليه
ملك: هههه حاضر ياخوي ها هنحتفل فين
منال: بليل نبقا نعمل حفله صغير ونحتفل ايه رايكم
ملك: اشطااا انا هروح اروح بقا
منال: تمام
مصطفي: الوو
_ايو في ايه
مصطفي: كلامك طلع صح فاطمه مستحيل تعنل كدا
_تمام ايه اللي حصل بقا
مصطفي: حاتم اغتص،ب فاطمه والله مانا سايبه
_اغتصبه كيف
مصطفي: كان عايزها تتجوزها وتسيبك بس هي مردتش فاغتص،بها وهددها لو قالت لحد هيبعت الفديو اللي مصورهولها للناس كله وهيموت زين
_يابن ال…… تمام انا هتصرف بس انت اهدا خالص وانا هجيب حقه كله
مصطفي: هتعمل ايه
_اتاكد الاول اذا كان اغتص،بها ولا لا عشان ممكن ميكنش اغتص،بها
مصطفي: تمام وكيف برضو اتتاكدا
_هتعرف بعدين يلا سلام دلوقتي
مصطفي: سلام
رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
زين: ايه الاحتفال ده عشان ايه
ملك: عشان انا وانت ياحبيبي وعشان حاتم وفاطمه ومصطفي وفرح
زين: اه تمام وبيبص لقي حاتم ماسك ايد فاطمه وداخل
حاتم: هاي ازيك يازين ازيك ياملك
زين: كويس ياصحبي
حاتم: الف مبروك
زين: الله يبارك فيكي
حاتم: يعني ماسلمتش علي فاطمه بنت عمك ولا حتي بركتلنا
زين: اصلا بمبحبش اسلم علي الكدبين
فاطمه: عنيه دمعت
فاطمه: بعد ازنكم انا هطلع البلكونه اشم هو وسالبتهم ومشت
حاتم: زين ان غلط فيه تاني هزعلك فاطمه هتبقا مراتي واللي يهينه كانه هاني
زين: تمام ياصحبي
حاتم: انا طالع اشوفه عشان انا مش بحب اشوفه زعلانه سلام
ملك: سلام شوف يازين بيحبه كيف وانت كمان بتحبني اكتر منه صح
زين: بعصبيه ها اه اكيد بحبك ياقلبي
مصطفي: هلا هلا
زين: هلا الله يرحم ايه اللي جابك
مصطفي: فرح عزمتني انا وفرح
زين: شكرا ياملك والله انا مش عارفه اقولك ايه انتي انسانه جميله وطيبه
ملك: ياقلبي مافيش شكرا مابينا اهلك بقا اهلي خلاص
منال: كلامك صح يابنتي والله
زين: انتي عزمتيها هي كمان
ملك: اه مش هي تبقا مامتك يبقا لازم اعزمه
منال: حبيبتي تسلميلي ربنا يخليكم لبعض ويبعد عنكم اي حد وحش وبصت لفاطمه
زين: يلا عشان نفرح يلا
ملك: يلا
فاطمه كانت واقفه عماله تتفرج علي زين وهو عمال يضحك ويهزر معا ملك
حاتم: مالك زعلانه ليه
فاطمه: ها لا وازعل ليه
حاتم: فاطمه انسيه هو بيحب ملك مش بيحبك انتي وكمان هبتخطبوها
فاطمه: عايزني اعمل ايه ياحاتم
حاتم: عايزك تنسيا وتحبيني انا انا والله بحبك اوووي
فاطمه: هحاول انسا بس احبك مستحيل انت عارف انت عملت فيه ايه انت دمرتني ياحاتم وانا مستحيل اقدر اسامحك او احبك
حاتم: يعني كنتي عايزاني اعمل ايه مانتي مكنتيش راضيه تتجوزيني فكان لازم اعمل كدا
فاطمه: عارف ياحاتم انت اكتر انسان زباله انا شوفته ومش عشان وافقت اني اتجوزك وساكته يبقا خايفه منك لا انا خايفه علي زين عشان لو عرفك هيموتك فيه وانا مش حابه يضيع حياته عشان انسان زباله زيك
حاتم: راح مسكه من دراعه جامد لا بصي هو مش عشان بحبك وساكت يبقا تشتمي براحتك لمي نفسك
فاطمه: ان مسيبتش ايدي دلوقتي مش عارف انا ممكن اعمل ايه فيكي وراحت زيحه بعيد
فرح: فاطمه تعالي عايزاكي في حاجه
فاطمه: حاضر بعد ازنك ياحاتم انا هروح مع فاطمه
حاتم: تمام ياحبيبتي روحي
فرح: فاطمه في ايه صوتكم كان عالي شوي
فاطمه: ها لا مافيش حاجه بقولك انا زهقانه وعايزه اروح وكانت وهي بتتكلم بتبص علي زين
فرح: ايه زعلانه قوليله ورجعيه ليكي
فاطمه: اقوله ايه انا لو قولتله هضيعو اكتر وكمان ممكن ميرداش ياخدني وانا كدا
فرح: فاطمه زين بيحبك وهيبقا عارف انه غصب عنك فمستحيل يسيبك
فاطمه: زين بيحب ملك مش بيحبني انا
فرح: زين بيحبك انتي
مصطفي: بتحكو في ايه
فاطمه: مافيش بس عايزه اروح تعال روحني
مصطفى: تمام تعالي
مصطفي: هنعمل ايه الخطوبه خلاص بعد بكرا
_مش لقي فكرا اعمل غير اني اروح امسكه حاتم الكلب ده وخليه يقول كل حاجه
مصطفي: مش هيقول الحقيقه عارف
_عارف
مصطفي: ملك مشتركه مع حاتم وفي شخص تالت بس معرفهوش مين التالت
_ملك يابنت ال…. انا كنت شاكك فيه بس كنت عايز اتاكد وانت عرفت كيف
مصطفي: يوم الحلفه سمعت ملك وهي بتكلم حاتم في الاوضه
فلاش بااااك
حاتم: كدا احنا كسبنا بس خطه حلو اللي عملنه دي
ملك: هههههه اه وزين الاهبل هو مصطفي والعياله كله صدقه عشان مش واثقين في بنتهم
حاتم: هههههه بس كدا خلاص انتي خدتي زين وانا خدت فاطمه واحنا اللي كسبنا
ملك: فعلا وطنط التانيه الهبله اللي بنستغاله مصدقانا وماشيه معانا
حاتم: هههههه فعلا باين عليه العيله كله هبله المهم يلا نطلع احسن حد يسمعنا
ملك: يلا
الحاضر
_يابنت ال…. كدا تمام والله لاندمهم والمجهول التالت ده هعرفه بس استنا المهم هتعمل ايه هتاخد الدو ده وتحطه في عصير او اكل لفاطمه
مصطفي: بتاع ايه الدو ده
_هيخلي يطن فاطمه توجعه وانتو هتخدوها تكشفو عليه وهتتفق مع الممرضه انه تكشف عليه
مصطفي: تمام بس هتنجح الخطه
_اه متخافش يلا روح بقا كمل نوم وانا كمان
مصطفي: تمام
مصطفي: صباح الخير
فاطمه: صباح النور
مصطفي: جبتلك احل عصير مانجا
فاطمه: هههههه وايه الروقان علي الصبح ده في حاجه ولا ايه
مصطفي: هههه لا عادي هو عشان جبتلك عصير يبقا في حاجه انا غلطان انا ماشي
فاطمه: هههههه لا خلاص هات وتعال
مصطفي: حبيبتي يلا اشربيه كله عشان عايزين ننزل نقعد شوي في الجنينه
فاطمه: تمام وراحت شاربه العصير
فاطمه: الحمدلله خد الكوبايه اهي
مصطفي: تمام هروح انزل استناكي علي الفطار
فاطمه: تمام
بعد شوي فاطمه كانت نازله عشان تفطر والكل كان قاعد علي طاولت الفطور يفطر
فاطمه: صباح الخير
الجد: صباح النور ياجميل تعالي افطري
فاطمه: تمام وقعدت تفطر ولسه هتحط اول لقمه في بوقه وحست بوجع جامد في بطنه
فاطمه: آه اه اه اه
فرح: مالك
فاطمه: قامت جري علي الحمام ترجع
الكل جري ورها
فاطمه طلعت من الحمام
هدي: مالك ياحبيبتي
فاطمه: معرفش بطني وجعاني اوووي وعايزه افضل ارجع
مصطفي: تعالي ناخدك عند الدكتور
فاطمه: لا اه اه
الجد: يلا يامصطفي خدوها عند الدكتوره تكشف عليه دي تعبانه اوووي
مصطفي: تمام هطلع اجهز العربيه عقبال ماتيجو ورايه
زين: طيب انا هروح الشغل بقا
الجد: روح مع بنت عمك مش شايفه تعبانه.
زين: اخوها معاها وممكن ترن علي حاتم يجيله هروح عشان ملك مستنياني هشوفه وبعدين اطلع علي الشركه
الجد: بس ياب
فاطمه: والدموع في عينه خلاص ياجدي روح ياستاذ زين ل ملك احنا مش عايزينك
زين: تمام سلام
هدي: يلا يابنتي
فاطمه: يلا ياماما
عند الدكتوره
الدكتوره: مالك
فاطمه: مش عارفه كنت لسه هفطر ولقيت بطني وجعتني وبدات ارجع ومش قادره
الدكتوره: تمام تعالي اكشف واشوف في ايه
فاطمه: تمام
الدكتوره: خدي العلاج ده وان شاءلله هتصحي هو زي برض في معدتها
هدي: تمام شكرا يادكتوره
مصطفي: خدوها وانزلو وانا هحاسب واجي
فرح: تمام
مصطفي: ها ايه الاخبار
الدكتوره: هي لسه بنت بنوت
مصطفي: تمام شكرا اتفضلي الفلوس دي وشكرا بجد
الدكتور: العفو
مصطفي: سلام
بليل
_ها ايه الاخبار
مصطفي: مامسهاش
_كنت متاكدا تمام كدا بكرا بقا انا هعرفك هعمل فيه ايه
مصطفي: هتعمل ايه
_هيحصل……….
مصطفي: اشطاااا
_يلا تصبح علي خير
مصطفي: وانت من اهله
رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل الثامن عشر 18 بقلم جاسمين محمد
هدي: فاطمه قومي بقا كفايه نوم
فاطمه: ياماما سيبيني عايزه انام والنبي
هدي: يابت قومي عشان تجهزي نفسك
فاطمه: صحي فرح طيب وانا هصح عقبال ما هي تصحا
هدي: قومي يافرح يابنتي
فرح: انا عايزه انام قومي فاطمه
هدي: متقومه بقا انتو الاتنين
مصطفي: وهو واقف بر
مصطفي: ادخل اصحيهم انا بطريقتي
فرح وفاطمه: طريقته بتاعت زمان لا وراح قامو
مصطفي: ها ادخل وهم عارفيني بصحي كيف
هدي: هههههههه ياريتك كنت جيت من بدري دول خلاص قامه ههههه
فاطمه: اهدكي ياختي ادينا صحينا خلي ابنك ده يمشي واحنا يلا نوم نجهز نفسنا
فرح: صباح الخير الاول يامصيبه ازيك ياماما ممكن اعرف انتي بتصحينا بدري ليه
هدي: هههه صباح النور وبصحيكم مش النهارده خطوبتكم قومه عشان تجهزو نفسكم
فرح: اه خطوبتنا تصدقي كنا ناسيين تمام بس احنا مرحناش امبارح اخترنا فساتين
هدي: مصطفي رح جابلك وحاتم بعتلك الفستان امبارح يافاطمه وزين راح جاب ل ملك
فاطمه: بزعل زين جاب ل ملك تمام احنا قايمين
هدي: تمام انا هنزل اجهزلكم الفطار عقبال دا تفوقه وتنزلو ورايه
فرح: تمام
فرح: مالك يافاطمه
فاطمه: حلمت حلم غريب
فرح: حلم ايه
فاطمه: حلمت ان في شاب جه وخدني من حاتم وقالي هو مش بيحبك انا اللي بحبك تعالي معايه
فرح: طيب وانتي تعرفي الشاب ده
فاطمه: لا حتي كان شكله مش واضح خالص
فرح: مين ده اللي عايزك ومش عايزك تكوني مع حاتم
فاطمه: معرفش والحاجه امي اللي بتقطع الاوقات الحلو جت صحتني وانا قومت
فرح: ههههه عشان كده مكنتيش عايزه تصحي وعماله تقوليله سيبيني انام
فاطمه: اه ياختي يلا قومي بقا احسن متبعتلنا مصطفى
فرح: لا يلا قومي ياختي
قامه غيرو ونزلو تحت
علي طاولت الفطور
فاطمه: صباح الخير
فرح: صباح الخير
الجد: صباح الورد علي احل وردتين اقعدو افطرو
فاطمه وفرح: تمام
احمد (ابو زين): زين انت ومصطفي عزمته كل الناس
زين: اه
فاطمه: طيب احنا مش المفروض نروح الكوفير
زين: في بنات هتيجي تجهزكم عشان انتي منتقبه وهناك بيبقا في شباب وفانا جبتهم هنا
فرح: تمام وهيجو ايمتا
زين: ساعه ويكونو هنا ملك: هترن عليكم وتيجي
فاطمه: وملك نتيجي هنا ليه
زين: مش خطوبته النهارده انا وهي ولازم تجهز وكمان البيت ده بيته فتيجي في اي وقت
فاطمه: بيته تمام انا هقوم اطلع اقعد في الجنينه شوي
خالد (ابو فاطمه): ماشي اطلعي يابنتي
زين: انا طالع اوضتي هعمل حاجه
منال: زين عايزاك يابني في حاجه
زين: تمام تعالي
زين: ايو احكي
منال: انت ليه بتعامل فاطمه كدا
زين: كدا كيف مش فاهم
منال: يعني انت كنت بتحبه دلوقتي بتعامله بطريقه وحشه
زين: انا اه كنت بحبه بس هي خلاص بتحب حاتم وانا كمان بحب ملك فخلاص
منال: اه
زين: بعد ازنك بقا عشان عايز اطلع فوق
منال: تمام
فرح: مالك يافاطمه
فاطمه: مش قادر استحمل انه هيبقا معاها وانا مش هيبقا ليه الحق اني اتكلم معا عارفه مع انه موقفش جمبي وبقا بيغلط فيه بس لسه قلبي ده بيقولي لا مش هنكرهو مش عارفه ليه انا تعبت عايزه انسا مش عارفه
فرح: اهدي طيب
وهم بيتكلم في ورقه وقعت علي فاطمه
فرح: ايه الورقه دي
فاطمه: معرفش اديلي يجي كام يوم تنزل علي ورقه زي دي
فرح: طيب افتحيه نشوف فيه ايه
فاطمه: تمام فتحت الورقه وعماله تقرأ اللي فيه
فرح: قولي بصوت عالي
فاطمه: تمام اللي مكتوب فاطمه امسحي دموعك عشان والله غالي عليه وانا بزعل اووي او ما اشوفه نازله ومتخافيش خلاص انا هنقزق النهارده من حاتم ومتقوليش ان مافيش حد واقف معايه لا انا معاكي طبعا كل يوم بتسالي مين اللي بيبعت الورقه دي صح ههههه هتعرفي بليل من صاحب الورق بس وحيات اغل حد عندك امسحي دموعك وفي حاجه تانيه وانا نفسي تعمليه وهي انا حاطيت في اوضتك فستان غير بتاع حاتم لو لبسته النهارده هتعرفيني انا مين وهبقا ليكي انتي بس لو متلبسش مش هبقا ليكي وهتندمي بعدين
يلا كفايه رغي بقا مع البت فرح الرغايه دي ياحل نجمه في السماء وقومي جهزي نفسك ياقلبي انتي والله يخرييتك مش عارف انتي عملتي فيه ايه خلاني احبك كدا
مع السلام ياروح قلبي عشقك
فرح: بيقول علي انا رغايه
فاطمه: ههههههه بصرحه عندو حق ههه
فرح: اضحكي اضحكي المهم مين ده
فاطمه: معرفش تعالي نطلع نشوف الفستان اللي بيقول عليه
فرح: يلا
فرح: الله ده تحفه مش فستان ده جميل اوووي
فاطمه: اه حتي جايب كل حاجه تخصه والنقاب والطرحه
فرح: بس ايه ده في ورقه اهي
فاطمه : هاتي كدا
فرح: لا استني انا هقرأ (هو ده الفستان لملاكي بس بصي متحطيش ميكب عشان هزعلق عشان انا ملاكي حلو من غير اي حاجه سامعه عشان لو حطيتي هزعلق يخربيت حلاوت امك انا عارف كانت بتتوحم علي ايه يوم ما جابتك 🤣🤣🤣
بس انا ابقا اساله يلا سلام عشقك)
فرح: يلوي اهو ده الرجاله مش زين ومصطفي ياختي 😏😏
فاطمه: هههههه بس مين ده
فرح: هنعرف بليل يلا نجهز نفسنا
فاطمه: هلبس الفستان ولا لا
فرح: البسيه
فاطمه: بس هو عرف حاتم كيف اوع يكون عرف الموضوع
فرح: لا متخافيش يلا بس نجهز نفسنا
فاطمه: طيب يلا
بليل في الحفله
الجد: انتو جايبين المازون ليه
زين: عشان هيبقا كتب كتاب وخطوبه
الجد: ليه كتب كتاب دلوقتي
مصطفي بصوت واطي جمب زين: اصل الاستاذ من كتر حبه للعروسه خايف احسن ما يعمل حاجه
زين راح ضارب بدرعه في بطنه
الجد: بتتكلم في ايه
زين: ها لا ولا حاجه ياجدي كدا احسن عشان لو حد عاوز يخرج مع خطيبته يبقا عادي وانت متتكلمش
الجد: طيب
حاتم: احسن حاجه عملته ياصحبي والله فين بقا العرايس
هدي: نزلين اهو
مصطفي وزين تنحو
مصطفي: هي دي اختك ياواد يازين ولا انا غلطان
زين: هههههه لا اختي يالهوي هو الملاك اللي نازل جمبه ده هيبقا ليه لوحدي دانا هحبسه مش هخليه تطلع خالص
مصطفي: ههههههههه دانت وقعت اكتر مني يخربيتك
زين: هههههههه
(فاطمه كانت لبسه فستان طويل لونه وردي ومطرز بفصوص بيضه ولبسه النقاب وكانت زي الملاك)
(فرح كانت لبسه فستان احمر وكان طويل وكانت حاطه وفيه وحاطه ميكب خفيف ولفه طرحه)
(ملك كانت لبسه قستان اسود بس لحد الرقبه وكانت سايبه شعرها وكانت حاطه ميكب كتير)
فاطمه وملك وفرح نزلو
الجد: الله امصلي على النبي الف مبروك
فاطمه: الله يبارك فيك ياجدي
فرح: الله يبارك فيك ياجدي
الجد: يلا اكتب يامازون
المازون: مين الاول
مصطفي: انا الاول
الجد: ومستعجل ليه دي هتوريك الويل ههههههه
مصطفي: يلا ياحضرت المازون ويل ويل دي البت قمر يخربيت حلاوتك
الكل: 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
المازون كتب كتاب مصطفي وفرح
المازون : مين العرسان التانين
زين: انا ياحضرت المازون
المازون: مين العروسه
زين: العروسه فاطمه خالد
رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الفصل التاسع عشر 19 بقلم جاسمين محمد
المازون : مين العرسان التانين
زين: انا ياحضرت المازون
المازون: مين العروسه
زين: العروسه فاطمه خالد
الكل 😳😳😳😳😳😳😳😳
حاتم: فاطمه كيف يازين فاطمه ليه انا
زين: وانا قولت فاطمه هي اللي هتبقا مراتي
حاتم راح مسك ايد فاطمه متتكلمي وقوليلهم مين اللي انتي عايزه
زين مسكه ضربه
زين: ايدك دي لو لمستها تاني هخليك تتمنا الموت انت سامع
فاطمه: زين ابعد وسيبه متدربهوش
مصطفي: سيبه يافاطمه هو لس معملش فيه حاجه
الجد: في ايه فهموني
مصطفي: الاستاذ ده كان خاطف فاطمه ولا كمان كان ممثل عليه انه اغتصبه وكان بيهددها.
فاطمه: بيمثل كيف انا مش فاهمه
زين: اهدي بس وانا افهمك كل حاجه
فاطمه: هتفهمني ايه قول
زين: انا كنت مش مصدق اي حاجه من اللي انتي قولتيله عشان انا واثق فيكي وبعرفك لم بتكدبي بس كنت بعمل كدا وبعاملك كدا لحد ما تيجي وتقوليلي الحقيقه بس فضلت مستنيكي وانتي مجتيش ومصطفي كان مشترك معايه وهو اللي قالي الحقيقه بس انا مصدقتش وعشان اثبت انك بنت لسه انتي مكنتيش تعبانه انا اتفقت مع مصطفي انه يحطلك الدواء في العصير عشان تتعبي وخدناكي المستشفي وخلينا الدكتور كشفت عليكي وقالت انك بنت ومحدش ماسك وهو كان بيمثل عليكي
فاطمه: بعياط وليه مقولتليش كدا
زين: عشان كنت مستني اليوم ده انا قولتلك وانتي صغير ان انتي ليه ومحدش هيقدر يبعدنا عن بعض غير الموت وكنتي انتي وعداني انك تقوليلي اي حاجه تحصل معاكي بس انتي خنتي الوعد ده وبعدتي عني
فاطمه: والله اسفه بس كنت عايزني اجي اقولك ايه وهو كان مفهمني انه مصورني ولو فتحت بوقي هيفرج العالم كله عليه
زين: كنتي جيتي وانا جبتلك حقك مش تكدبي عليه
_سلام عليكم
زين: وعليكم السلام هم دول ياحضرت الظابط حاتم وملك
_تمام اتفضلو معايه
ملك: مستحيل اسيبكم تتهنو ابدا وهرجع واندمك يافاطمه انتي وزين
خالد: شكرا يابني عشان جبت حق بنتي
زين: علي فكرا هي بنت عمي وهتبقا مراتي دلوقتي برضها او غصب عنه
فاطمه: غصب طيب انا مش موافقه وعلي فكر في واحد غيرك عايزني وهيجي يتجوزني هو ومش زيك كان مزعلاني الفتره اللي فاتت لا ده كان بيبعتلي كلام حلو كل يوم
زين: ومين ده بقا
فاطمه: لم يجي هقولك عليه اصلا انا لبسه الفستان ده عشان هو طلب مني البسه وبتاع حاتم الزباله فوق
زين: طيب تعالي اقولك حاجه في ودنك
فاطمه: نعم قول
زين: مش اللي كان بيبعتلك الرسايل كل يوم اسمها عشقك
فاطمه : 😳😳وانت عرفت منين
زين: ههههههههههههه عرفت منين كيف مهو انا يامجنونه اللي ببعتلك كل يوم رساله وانا اللي باعت الفستان هو في حد يقدر يقولك الكلام اللي في الورقه دانا كنت موته
فاطمه: طيب لم انت كنت واثق فيه وانت اللي كنت بتبعت الورق ليه خبيت ومقولتليش
زين: عشان لو قولتلك مكنتيش هتعرفي تمثلي وانا كان لازم اعرف كل الحقيقه
الجد: يلا بقا هتكتبه الكتاب ولا لا خلينا نخلص
زين: اكتب ياحضرتك المازون زين احمد وفاطمه خالد
فاطمه: بس انا مش موافقه
زين: ههههه لو مش موافقه مكنتيش لبستي الفستان 😉😉وانا متاكدا انك كنتي حاسه انه انا اللي بعت الفستان
فاطمه: عايزه الحقيقه
زين: اكيد
فاطمه: بصراحه كنت حاسه انه انت بس لم بتتصرف معايه تصرف غلط بزعل اوووي
زين: والله انا اسف وعندي استعداد اعمل اي حاجه عشان تسمحيني يلا اطلبي عايزه ايه
فاطمه: عايزه اتجوزك 🙈🙈
الكل 🤣🤣🤣🤣🤣
زين: هههههه امال مغلباني ليه بس 😂
اكتب ياحضرت المازون قبل متغير رايه
الكل 🤣🤣🤣🤣
زين: لو شوفتك بتسلمي علي راجل او بتتكلمي مع حد مش عارفه هعمل ايه
فاطمه: ههههههه بتغيري ياوزه
زين: وزه ياشيخه روحي بحلوتك دي وانا اللي جايب الفستان وحش عشان تطلع وحشه لا ده خلاها ملاك مش حلو طيب اخبيكي فين انا
فاطمه: هههههههههه هموت يخربيتك بس 😂
زين: تموتي ايه احنا لسه عملنا حاجه 😉🤣🤣
فاطمه: زين
زين: عيون وقلب زين
فاطمه: بحبك 🙈🙈
زين: انا بقا بعشقكككككككككك يابنت قلبي
فاطمه: بس وطي صوتك يامجنون الناس بتتفرج
زين: اللي يتفرج يتفرج ياجماعه ممكن تبصو هنا لو سمحتو
فاطمه: زين بس
زين: عايز اقول لمراتي حبيبتي قدام الكل اني انا مش بحبك انا بعشقككككك ومقدرش عيش من غيرك ومستحيل اخلي دمعه تنزل من عينك تاني ابدا
فاطمه: عينه دمعت
زين: عينك دمعت ليه
فاطمه: انا بحبك اوووي ربنا يخليك ليا يارب وراح زين شايله ولفف بيه
رواية عشقت ابن عمي منذ الصغر الحلقة العشرون
🌸الاخير 🌸
هدي: يابت قومي كفايه نوم زين مستنكي عشان تروح الجامعه
فاطمه: قوليلو مش هتروح النهارده يلا سيبيني انام
هدي: والله لانادم عليه يجي يصحيكي هو مدام انتي مش راضي تقومي معايه يازين يازين
فاطمه: زين حبيبي هيقولك خليه نايمه
زين: ايو ياماما هدي
هدي: ادخل صحي البت دي انا مش عارفه اصحيه
زين: من عنيه
فاطمه: يالهوووي تدخل مين خلاص صحيت
زين: خليني ادخل انا جوزك برضو يعني عادي
فاطمه: زين بطل قلت ادب وامشي من هنا وانا اخلص واجي وراك
زين: طيب ياختي نازل
هدي: هههههههههههه
فاطمه: بتضحكي علي ايه كنتي عايزه يدخل ويشوفني وانا لبسه القصير ده
هدي: وانا ماللي مش انتي اللي مش راضيه تصحي
فاطمه: اديني قومت ياختي يلا انزلي عقبال ماجي وراكي
هدي: طيب
فاطمه: صباح الخير
الكل: صباح النور
زين بصوت واطي جمب فاطمه: صباح الورد والفل هو في قمر بيطلع في النهار ولا ايه
فاطمه: 😌😌😌هنفطر ولا هنقعد نتكلم
زين: اطفحي ياختي نفسي اقولك كلام حلو والقيكي بتقوليلي زي مابقولك 😏😏
فاطمه: ههههههههه حاضر ابقا اقولك بس بعد الجواز يلا قول عشان هنتاخر
زين: جواز دانا حاسس بالنظام ده هخلع
فاطمه: يبقا احسن برضو
الجد: بتتكلمه في ايه
زين: ها لا ولا حاجه انا هطلع اجيب حاجه من فوق وانزل
الجد: طيب
مصطفي: انتو اتخانقتو ولا ايه
فاطمه: لا متخنقناش ليه
فرح: اصلا زين كان بيضحك ولقينه وشه اتغير
فاطمه: لا عادي
فرح: والله لسانك ده ليخليه يسيبك يابنتي قوليلو كلامه حلو
فاطمه: انا دانا لساني حلو
فرح: عليه برضو
زين: فاطمه هستناكي في العربيه عقبال متيجي
فاطمه: استنا جايه معاك
زين: يلا سلام هتعوزو حاجه
الجد: لا يابني عايزين سلامتكم بس
زين: تسلم
في العربيه زين عمال يسوق ومش بيتكلم خالص
فاطمه: زين مالك انت زعلان
زين: لا مش زعلان ازعل ليه عادي
فاطمه: حبيبي بصلي
زين: نعم
فاطمه: اسفه والله كنت بهز
زين: لا عادي انا صلا اتعودت عليكي كدا خلاص
فاطمه: زين
زين: نعم
فاطمه: بعشقك وبمون فيك ياقلبي انت
زين: وقف العربيه فجا لا انتي سخته ولا انتي مش فاطمه
فاطمه: 😒😒زين اسكت
زين: 🤣🤣🤣🤣وحدها في وحدها
فاطمه: بقا كدا ماشي
زين: هههه خلاص بحبك
فاطمه: وانا كمان بحبك يلا بقا هنتاخر علي الجامعه
زين: حاضر يلا
في السجن
منال: ازيك ياملك
ملك: كويسه ايه الاخبار
منال: عايشين قصه حب ولا في الروايات
ملك: بقا كدا ماشي بصي خدي الصور دي ووريها ل زين
منال: فيه ايه الصور دي
ملك: هتعرفي لم زين يفتح الحواب قدامك
منال: تمام يلا سلام اروح اروح
ملك: تمام وابقا عرفيني ايه اللي حصل
منال: تمام
منال: زين عايزاك في حاجه
زين: تمام قولي فاطمه مراتي فقولي براحتك
منال: لا عايزاك لوحدينه
زين: تمام وبص لفاطمه شوي واجيلك
زين: ها احكي
منال: في حد جاب الجواب ده وقالي ادهولك
زين: تمام طيب كنتي ادتهولي تحت عادي
منال: عادي بس هو قالي اديه لاستاذ زين بس لم يكون لوحدها معرفش ليه
زين: تمام هاتي وفتح الجواب وطلع اللي فيه وملامح وشه اتغيرت
منال: مالك يازين في ايه هات اشوف وخدت منه الصور وبتبص 😳
منال: ايه ده دي مستحيل تكون فاطمه صح
زين: اه بس مين ده ممكن تكون صور مفبرك صح
منال: لا دي باين عليه صور حقيقي بس ايه دها هي حاضنه مين ده لا وكمان بيبوسه بعض يالهوووي وعماله فيه الطاهر الشريفه قدامك لم تيجي تمسك ايدها حتي
زين: انا هنزل دلوقتي وعرفه نفسه
زين: فاطمهههههه
فاطمه وهي طالعه من المطبخ: في ايه يازين
الجد: في ايه يازين مالك صوتك عالي ليه
زين: ممكن تسالو الاستاذه ايه اللي في الصور ده
فاطمه: في ايه هات
فاطمه: 😳😳ايه ده مستحيل اكون انا دي
زين: ليه مش انت مانفس الاسور اللي لبسه هي اللي انا كنت جيبهالك هدي ونفس البس ده بتاع ومش عينك دي
احمد: زين اهد اكيد في حاجه غلط
زين: تمام اديني هادي فهموني بقا
احمد: انت جبت الصور دي منين
زين: طنط منال هي اللي ادتهالي
منال: وانا ماللي هو في شخص ودهالي وقالي اديها لزين
مصطفي: طيب انتي تعرفيه او لو قولينا عامل كيف حتي
منال: لا معرفهوش وكمان مش فاكرها شكله
مصطفي: مش فاكرها شكله ليه ده لسه جايبهم النهارده يعني اكيد فكرها
منال: مش فاكر انا ورايه مشوار اروحو تكونو خالصتو وجع الدماغ ده
زين: 🤣🤣🤣🤣رايحه فين استني اسمعك حاجه
منال: هتسمعني ايه
زين: شغل يامصطفي
مصطفي؛: حاضر ياصحبي
وشغل تسجيل موجود فيه كل اللي حصل مابين منال وملك في السجن
زين: انا مش نايم واصلا كنت عارف ان في حد مشترك مع حاتم وملك بس حبيت اعرفه فعشان اعرفه حطيت هناك تسجيل يسجل كل حاجه عشان كنت متاكد ان الشخص ده هيروحله وكمان مصطفي: شافك وانتي طالعه من السجن النهارده ههههه عماله فيه ام لينا وانتي تعبانه وطلعتي وسخه زيهم
منال: متغلطش عشان مزعلكش واه انا مشتركه معاهم عشان مش عايزاك تتجوزها وتقوش هي علي كل الاملاك لوحدها وانا بكرها عشان هي بنت وحدها فلاحه وحولت ابعدها زمان عنك لم فهمتك انه السبب في موت امك بس رجعت تاني مش عارفه اعمله ايه تاني موت امك عشان اتجوز ابوك واول متجوزته لقيته عقبه في طريقي بس كل مبعدها تيجي انت وتنقزها
احمد: راح ضربه بالقلم علي وشه انتي اللي موتي مراتي
زين: يابنت ال….. والله لاموتك زي مموتي امي
فاطمه ومصطفي: مسكه زين
فاطمه: اهدا يازين احنا اتصلنا بالشرطه وهم هيجبولنا حقنا اهد والنبي
_سلام عليكم
احمد: خدوها من قدامي قبل ما موته
_تمام يافندم امسها
فاطمه: حبيبي تعالي نطلع فوق واهدي والنبي
فاطمه وزين طلعه فوق
مصطفي بيبص ورها لقي فرح واقفه مش بتتحرك
مصطفي قرب عليه: حبيبتي اهدي بس وخدها في حضنه
فرح: هي اللي موتت ماما
مصطفي: اهدي بس وهي هتموت بس اهدي وحق مامتك هيجي
الجد: خدها طلعه فوق يامصطفي
مصطفي: حاضر ياجدي
خالد: اهد ياخوي هي الحكومه مستحيل تسيبه غير لم تعدمه
احمد: دي لو طلعت صاحي لموته انا
الجد: بس يلا كل واحد يطلع علي اوضته
بعد تلات سنين
هدي: عيال قومه في حد ييقا فرحه النهارده ونايم للضهر قومه يخربيوتكم
فاطمه: ياماما سيبينا ننام بقا
خالد: قومه بقا عشان تبدا تجهزو نفسكم
فرح: حاضر يابابا هنقوم اهو
بليل في زين كان مستني فاطمه ولبسه بداله سوده وقميص ابيض
ومصطفي كان مستني فرح ولبس برضو بداله سوده وقميص ابيض
ب
وبيبصه لقو في زغريط من علي السلم وفرح وفاطمه نزلين
مصطفي: واد يازين انت شايف اللي انا شايفه
زين: انت اللي شايف اللي انا شايفه هي الملاك دي اختك ياواد
مصطفي: سيبك من اختي هي اختك دي بجد
الجد واحمد: هههههههههه انتو اتهبلنو بتكلمه نفسكم روحو خدو عرايسكم
زين: يخربيت جمال امك ايه الحلوه دي دانا نفسي اخدك واطير دلوقتي
فاطمه: بكسوف بس بقا يازين
زين: يالهوووي هو انتي لسه بتتكسفي يخربيتك
مصطفي: بت انتي حلوه ليه كدا طيب اخبيكي كيف دلوقتي
فرح: هههه لم نفسك يامصطفي
مصطفي: بحبك ياقلب مصطفى
فرح: وانا بحبك ياقلب فرح
زين: اوع ولا ولع معاك يامصطفي ولقيت حد بيقولك بحبك مش زي انا بتتكسف
فاطمه: رتحت ضربه في كتفه اسكت يازين
زين؛: خلاص
فاطمه: زين
زين: قلبه
فاطمه: بعشقك
زين: وانا بحبككككككككككككك
كدا الروايه خلصت
تابعووووني للروايات الكامله والحصريه
تعليقات
إرسال تعليق