expr:class='data:blog.languageDirection' expr:data-id='data:blog.blogId'>

روايه جحيم ابن عمي بقلم شروق احمد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت36 و 37 و 38 و 39 و 40 الاخيرة

روايه جحيم ابن عمي بقلم شروق احمد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات البارت36 و 37 و 38 و 39 و 40 الاخيرة 

جبل بصراخ... قومي يافيروز قومييي 
وفضل يعيط.. لا مش هسيبك مش هسيبك تمو*تي
وشلها تحت انظار كيان
كيان كان مو*لع من الغيره
خدها من البيت للمستشفي
الدكتوره.. الحمدلله ان جبتها ف الوقت دا كان ممكن حصلها حاجه 
جبل.. الحمدلله 





كيان.. علفكره انا سكت كتير ياجبل
جبل بستغراب.. في اي
كيان.. انت ناسي ان دي مراتي 
جبل.. انا اسف بس فيروز لسه بحبها ومش عارف اعمل اي
كيان.. انسها
جبل.. مش قادر انساها
كيان.. لا انسها عشان هي بقت مراتي
جبل.. انسا اي انت اهبل بطل عبط 
كيان كان هيرد بس جبل سابو ودخل الاوضه فيروز
جبل.. فيروز 
فيروز بصت عليه وسكته 
جبل.. فيروز فريده هتيجي قريب انتي بس فوقي لنفسك عشان فريده تيجي تلاقيكي كويسه
فيروز سمعت اسم فريده وعيطت 
جبل حضنها.. اشش اهدي فريده هتيجي قريب 
فيروز.. هتيجي هتيجي امتي لحد امتي هتصبرني 
جبل.. اشش والله لجبهالك 
فيروز.. هتلي بنتي ياجبل ابوس ايدك 
جبل.. بطلي هبل بنتك هتبات ف حضنك انهارده او بكره 
فيروز سكتت
جبل.. انا همشي
فيروز بصتلو
جبل كمل.. اهدي هجبهالك خلاص وعدتك
فيروز.. ماشي 
جبل خرج واتصل بحد
جبل.. تجبلي عنوان الزفته روح
وقفل
وخرج راح مكان 
تلفونه رن
جبل.. جبتلي عنوانها
جبل.. تمام
وبالفعل وصل العنوان 
روح كانت لبسه لبس مكشو*ف.. اخيرا جيت ياجبل مستنياك
جبل سحبه*ا من شعرها... فريده فين
روح.. فريده مينن
جبل.. متستعبطيش يروح امك
روح بصراخ.. مش هقولك فينها
جبل فضل يضر*ب فيها 
روح.. خلاص خلاص هقولك
جبل.. قولي يازبا*له
روح.. ف عنوان ****
جبل.. اتفوو*و
وسبها
وراح العنوان
لقي ناس كتير وقفه قدام البيت اللي راحو
جبل.. ياالله 
وفضل يضر*ب فيهم لحد مخلص عليهم ودخل البيت 
لقي فريده عمله تعيط والشخص ضر*بها ساعتها جبل حس بحساس غريب كان عايز يو*لع ف الشخص اللي ضر*ب فريده
جبل دخل بعصبيه وفضل يضر*بووو.. عايززز ايييي منهاااا انطقققق
الشخص بخوف.. انا الهانم امراني ان اخطفها مليش زنب
جبل.. مينن 
الشخص.. روح 
جبل.. انا جبت اخرى منك ومنهااا وفضل يضر*ب فيه وبعدها خد فريده ومشي بيها 
جبل.. متخفيش يبابا
فريده.. انا انا كنت خايفه يعمو
جبل.. متخفيش يقلب عمو
وفضل حضنها 
ووصل بيها بيت فيروز
فيروز كانت بتعيط عل بنتها وفجاه لقت فريده قدامها
فريده.. ماما
فيروز قامت حضنت فريده.. اخيرااا رجعتي ياصغيرتي 
فريده.. وحستيني يامامي
فيروز.. ونتي يقلب مامي
فريده فضلت تلعب مع فيروز عشان تنسيها تعبها وبعد فتره نامت فريده
فيروز.. اخيرا رجعتلي بنتي
جبل.. اي خدمه 
فيروز مسكت ايده..شكرا ياجبل
جبل سحب ايدو.. انا معملتش حاجه 
فيروز سكتت
جبل.. انا انا هبعد يافيروز 
فيروز بستغراب.. هتبعد فين 
جبل.. انا مسافر
فيروز.. لي
جبل ببرود.. عشان هتجوز
فيروز بصدمه.. هتتجوز
يتبعالبارت37
جبل ببرود.. اه هتجوز عندك مانع 
فيروز بتحاول متعيطش.. لا معنديش مبروك
جبل.. بعد اذنك
وسبها ومشيت
وفيروز دخلت ولقت فريده قعده بتسمع كرتون
(ملحوظه فريده كبرت وبقا عندها 3سنين حبيت اكبرها احسن) 
فيروز.. يلا يافيرو عشان تنامي
ولدها وودتها اوضتها
فيروز.. يلا عشان احكيلك حدوته
فريده. هيييي اخيرا
فيروز ضحكت وفضلت تحكي لبنتها حدوته لحد منامت
فيروز.. ياترا هتتجوز بجد يجبل ولا عشان تكسر*ني
عند جبل
جبل كان بيطلع غضبو كلو في الجيم
وعمال يفكر فيها بطريقة رهيبه بزعيق: اخرجيي من دماغي بقاااا
وساب اجهزه الجيم وفضل يتمشي ف الشارع
جبل.. انا انا تعبت بجد تعبت
وبعدها روح نام من غير تفكير 
عند فيروز
فيروز كانت تعبانه بسبب جر*ح ايدها.. اوف يالله منا خدت المسكن مسكنش ليي في ايدي يااربي
دخل عليها كيان
كيان.. مالك
فيروز بتعب.. تعبانه ياكيان ايدي بتوجعني 
كيان.. ماكلو بسببو
فيروز.. احترم نفسك مش عشان خدت عليا تتكلم معايا كده 
كيان.. اوف نا ماشي
فيروز.. بسلامه. 
عند اشخاص تانيه
واحده كانت بتجريي بتجريي عشان متتمسكش من الاشخاص الوحشه
.. ياربي انا هعمل اي يارب وقفلي ابن الحلال 
وفجاه ظهر شخص.. اهدي انا جمبك 
الشخص الاول... هي تخصك
الشخص سحبها ورا ضهره.. نت عايز اي اه تخصني
الشخص التاني.. طب متسبهالنا نجر*بها 
الشخص.. ليله ابوكو سود*ا 
وفضل يضرب فيهم وهو كان جسمو مليان عضلات 
وبعدها سحبها لعنده وقرب من وشها .. انتي كويسه
البنت.. اه اه كويسه 
الشخص.. انا مراد ونتي
البنت.. صفا
مراد.. تشرفت بيكي ياصفا
صفا.. شكرا جدا لحضرتك انك انقذتني
مراد.. معملتش حاجه عشان تشكريني
صفا.. بردو لازم اشكرك
مراد.. يستي تعالي اوصلك واشكريني براحتك
صفا.. تمام
وفضلو يتمشو لحد العربيه 
وركبت معا ووصلها البيت
صفا.. انا تعبتك معايا معلش
مراد.. متتكلميش معايا برسميه انا عادي كلميني عادي والله
صفا بجديه.. انا معرفكش عشان اكلمك مش بارسميه
مراد.. يستي نتعرف
صفا.. شكرا مش بتعرف عل اي حد سلام
ف اللحظه دي وصلت بيتها
صفا.. شكرا
ومشيت
مراد.. شكلها هتتعبني بس اخر التعب راحه
ومشي هو كمان
عند صفا
صفا... يااميييي انا جيت 
الام.. كنتي فين يابنت الكل"ب
صفا.. كنت عند هاله ياامي
(ايوه هي هاله انا ليا حلقه او مجبش سيرتها بس هجيب) 
الام.. طب هي كويسه 
صفا.. ايوه 
الام.. طب الحمدلله 
صفا.. انا دخله انام ياامي تصبحي على خير 
الام.. ونتي من اهل الخير يحبيبتي 
عند هاله
هاله كنت بتكلم صحبتها وفجاه لقت حد دخل من شباكها. 
هاله بخضه.. عاااا انت دخلت هنا ازايي
اسد حضنها.. وحشتيني اويي
هاله بعدت عنه بكسوف.. جاي لي
اسد.. جاي اطمن عليكي
هاله.. اسد ممكن جبل يدخ 
ومكملتش الكلمه ولقت جبل في اوضتها وشاف هاله واسد شبه حضنين بعض جبل بعصبيه وعيون غضبه... هالهههههه انتو بتعملووو اييييي
يتبع
#جحيم_ابن_عمي.  بارتين مع بعض 😒

جبل بغ"ضب.. انتو بتعملوا ايه
هاله بعياط.. والله ياجبل مبنعمل حاجه دا دا اسد جاي يطمن عليا مش كدا يااسد
اسد ببرود.. اه صح يقلبه في اي ياجبل دا مراتي 
جبل بعص"بيه.. اسدد متعص"بنيش انا موافقتش عليك
اسد.. هتوافق غص"ب عنك
جبل.. طب امشي من هنا يلا ياسكر خلصنا لبن
اسد قرب من جبل.. جبل انت عارف ان بحب هاله بس عايز تبعدني عنها ونا مش هبعد غير بمو*تي او بمو*تها وهعيش عل ذكريتها بردو
جبل.. يابجحتك يخي 
اسد.. جبل متعص"بنيش وعلفكره بقا هاله مراتي حد يسيب مراته بردو
جبل بصد"مه.. ازاي
هاله بصدمه هي كمان.. ازاي ياا"سد انت اكيد بتهزر
اسد ببرود.. مش بهزر انتي مراتي فاكره الورقه اللي مضيتك عليها قبل متمشي
هاله افتكرت

فلاش باك
اسد.. يلا عشان تمشي
هاله.. بجد هتوديني عند اخويا
اسد ببرود.. اه بس امضي عل دي
هاله.. اي دي
اسد.. حسا"ب بيني وبين اخوكي اخلصي
هاله مضت عشان اخوها 
باك
هاله بعياط.. لي لي تعمل كده لي
اسد.. عشان محدش يخدك مني ياهاله 
جبل.. هتطلقها 
اسد.. هاها كان نفسي اقولك حاضر بس مقدرش عشان هاله هنا(شاور عل قلبه) للاسف بحبها وكنت فاكر ان هنت*قم منك فيها بس للاسف طلع غلط تفكيري
جبل.. انت اي يخي نت م شايف انهير*ها وعيا*طها
اسد.. ينفع تسبني شويا معاها ونا بوعدك لو عايزاني اسيبها هطلقها
جبل.. تمام
وسبهم وخرج

اسد.. هتسيبي اسدك لمين
هاله بعيون حمر"اء من البكاء... هسيبو للدنيا انا للاسف بطلت أحبك 
اسد.. بصي ف عيوني وقوليها
هاله بعياط اكتر.. ازاي ازاي عملتها فياا دا انا بعشقك يخي نت اي مش حا"سس بيا دا انا كنت بحارب قلبي وعقلي عشان ميفكروش فيك
اسد متكلمش قر*ب منها وبا. سها من غير كلام طلع كل الحب والعشق كلو والخو'ف ان تسيبو وتمشي ف البو*سه دي
اسد.. متسبنيش ارجوكي ياهاله انا محدش فضل جمبي زيك 
هاله ضر*بتو بالقل*م وبصر"اخ..انت اي يخي شي*طان دا الش*يطان ارحم منك انت جن*سيتك ايييي هااااا 
اسد.. مش هسيبك ياهاله
هاله.. للاسف انا الي هسيبك سلام

وسبتو وخرجت من الاوضه
اسد.. لازم اتحمل 
وخرج هو كمان
جبل شاف اخته بالحاله دي اتجنن
جبل.. مين عمل فيكي كدا 
هاله بعياط وحض*نته.. انا انا تعبانه ياجبل خليني ف حض*نك عشان خاطري 
جبل فضل يل"مس عل شعرها.. اشش اهدي متعي"طيش دا انا اقت*ل اللي يفكر ينزل دمعه من عينك
هاله انفجر*ت ف العياط.. انا انا عايزا انام نا"م جمبي
جبل خد"ها من ايدها وفضل جمبها لحد منامت
عند اسد
اسد.. مش هسيبك ياهاله وعد مني لخدك غص"ب عن الكل
عند فيروز
كانت نايمه وفضلت تفكر ف جبلها وحبيبها اللي م قادره عل بعده
فيروز لنفسها.. انسيه بقا وعيشي حياتك جبل خلاص هيتجوز وهسيبك

عند جبل
رن عل حد
جبل.. اي يانور عامله اي
نور.. كويسه انت كيفك 
جبل. الحمدلله وحشتيني 
نور.. ونت كمان وحشتني كتير
جبل.. ينفع تيجيلي البيت يانور عايزك في موضوع 
نور.. تحت امرك من عيوني 
جبل.. تسلم عيونك هستناكي
وقفل معاها واستناها 
جبل.. انا هعرف ازاي هند*مك يافيروز 
وصلت نور بيت جبل
جبل.. بقولك يانور
نور.. عيوني 
جبل بتنه*يده.. تتجوزيني 
يتبع
البارت ال39
جبل.. تتجوزيني يانور
نور بضحك.. نت بتقول اي
جبل.. اي اللي بيضحك 
نور.. نت بتطلب طلب غريب شويا
جبل.. خلاص براحتك 
نور.. اهدا بس وقولي حصل اي
جبل.. هقولك
عند فيروز 
فيروز صحيت عل صوت بنتها
فريده.. مامي قومي
فيروز.. في اي يافيرو
فريده بعياط.. انا عيثكي تثحي(عايزاكي) 
فيروز.. متعيطيش يعيوني انا اهو صحيت 
فريده.. طب قومي فثحيني
فيروز.. اهو قومت دلوقتي افسحك 
فريده.. اه
فيروز.. طب قومي البسي 
فريده. هييي 
وجريت عشان تلبس
فيروز.. يالله
ولبست دريس نبيتي وطرحه سودا وكوتشي 
فيروز.. يلا يافيرو 
فريده.. يلا بينا 
وخرجو وفسحتها لحد متعبو من اللعب
فيروز.. يلا بقا بافريده
فريده.. يلا يمامي
وفجاه ظهر جبل
فيروز.. عايز اي
جبل.. جاي اقولك كلمه ينفع
فيروز.. تمام استنيني ف العربيه يافيرو ماشي 
فريده.. حاضر
فيروز.. نعم
جبل.. فين كيان
فيروز.. يخصك في اي
جبل.. يخصني ان الطفله دي عيزه ابوهآ
فيروز بسخريه.. ماابوها واقف قدامي 
جبل بصدمه.. نعم قصدك اي
فيروز.. قصدي انت ابوها 
جبل.. اكيد بتكدبي
فيروز.. وربنا انت ابوها ولو مش مصدق تعال نعمل تحليل واثبتلك
جبل.. يلا 
فيروز بستغراب.. يلا اي
جبل.. عايز نعمل تحليل  
فيروز.. تمام
وبالفعل راحو عشان يتاكدو وعملو التحليل واستنو النتيجه
وجه وقت النتيجه التحليل وبالفعل طلعت بنته
جبل.. فهميني ازاي فريده بنتي 
فيروز.. لما سبنا بعض اكتشفت ان حامل خفت لتقولي سقطتي واتجوزت كيان وعارفه ان الجوازه با*طل بس اعمل اي عشان ناس متقولش عليه حاجه  واتجوزته وكان معيا ف كل لحظه وكتر خيره شال شيله مش بتعته
جبل كان بيسمع وهو مصدوم يعني اللي وقفه قدامو د بنته
جبل.. انا مش عارف اقول ايه انا مصدوم
وسبها ومشي
فيروز فضلت تعيط
جبل فضل يمشي بالعربيه وهو تايهه وكان خايف خايف يقرب من بنته تكون مش متقبلاه ولا تحبو
جبل.. انا انا مش فاهم نفسي انا حياتي اتشقلب*طت ف دقيقه ف ثانيه انا مش عارف اعمل اي يارب مشيني ف الطريق الصح
وفضل يسوق العربيه
عند فيروز
نامت وصحيت عا خبط الباب
فتحت لقت جبل ونور
فيروز ببرود.. نعم
جبل ببتسمه استفزاز.. انا جاي اعزمك عل فرحي انا ونور واكيد هتيجي
فيروز.. اكيد طبعا
بس لحظه 
قبل ماجبل يتكلم لقي فيروز سحبت نور م شعرها وفضلت تتضر*ب فيها
جبل بيبعدها عن نور... ابعدي عنها يفيروز ابعديي بقولك يست ابعدي
فيروز وهي بتتضرب نور.. جبل ليا انا جبل لفيروزتو انتي فاهمه محدش هيشاركني فيه انتي فاهمه 
نور فضلت تصرخ.. ابعدي يست ابعدي يرتني مصدقتك ولا صدقت لعبتك ياجبل الكلب انا كر*هتك
وسبتو ومشيت
فيروز مصدومه... هي قالت اي
جبل.. مش عارف 
فيروز فضلت تجري ورا ف الشقه.. هي قالت اي ياجبل انطق
جبل بيجري.. خلاص بقي يفيروز قلبك ابيض
فيروز.. نت اي يخي انت اييي
جبل.. بت بت هزعلك 
فيروز.. جبل اقف بقولك اقف
جبل.. هتتضر*بيني
فيروز بتخبي الضحكه.. لا 
جبل... كدابه
فيروز.. وحياتك 
جبل قرب منها وهي فضلت تتضر*ب فيه 
جبل.. نتي غشاشه
فيروز.. نت شخص كداب
جبل.. وبحبك
فيروز.. ابعد رايحه اشوف فريده
جبل بتردد.. فيروز عايز اشوفها ينفع
فيروز.. تعالا
ودخل معاها
فيروز.. فريده اصحي يقلب امك
فريده.. مامي
فيروز.. سلمي عل بابي يلا
فريده حضنت جبل 
وجبل كان حاسس بحساس غريب بس جميل وحضنها.. يقلب بابي انتي
فريده.. طب وبابي كيان
كيان ظهر ف اللحظه دي.. لا انا من دلوقتي معرفش امك انتي طالق طالق طالق يافيروز 
فيروز.. كيان انت دخلت ازاي
كيان.. مش لازم تعرفي انا اهو طلقتك عيشي مبسوطه ولو يوم واحد مع حبيب عمرك سلام
ومشي مدايق
عند مراد وصفا
مراد لقي اكونت صفا ودخل لقيها حطا بوستات ضحك وفضل يضحك عل بوستاتها بتضحكو دخل كلمها
وقال(علفكره بوستاتك تجنن وصحبتها كمان اللي هيا انتي) 
صفا لقت رساله دخلت لقتها من مراد.. نت جبت اكونتي منين
مراد.. هو نتي نسيتي انك حطا صورك يهانم 
صفا.. عايز اي يعني 
مراد.. عايزك ياصفا
صفا.. م كل روايه الابطال يتجمعو سوا لا ف رويات الابطال مش بيكملو اصلاا 
مراد.. يعني اي
صفا.. يعني انا مش بحبك ولا عيزاك
مراد.. تمام سلام
صفا عملت بلوك.. يالله اكيد اللي بعملو دا خير اكيد
مراد حزن من نفسه ان اعترف واترفض ياترا ليهم قصه تانيه ولا نهايتهم خلصت 
عند فيروز 
جبل ببرود.. جهزي فريده عشان هخدها تعيش معايا
فيروز بصدمه.. نت بتقول اي
يتبع

البارت 40الاخيره
جبل.. انا جيت اخد فريده
فيروز... نعم انت بتقول اي
جبل ببرود.. زي مسمعتي 
فريده بعياط.. نا مس هسيب مامي
جبل نزل لمستوها.. طب وبابي هتسبي 
فريده.. ناخد مامي معانا 
جبل ببرود.. لا ياقلب بابي نا ونتي هنعيش سوا وماما مامي نور
فيروز مستحملتش وسحبت جبل من قميصو.. اقسم بالله ياجبل لو جبت اسم البت دي هزعلك نت ليا انا وبس انت فاهم اوعا تفتكر ان انا هسيبك لحد لا يحبيبي انا سيباك بمزاجك بس انا مش هسيبك نت فاهممم
جبل بضحكه.. اهدي ها ليحصلك حاجه 
فيروز.. مستفزنيش ياجبل
جبل.. بطلي هبل نتي الي فقلبي يهبله
فيروز.. يعني اي
جبل.. يعني هي واحده غريبه اه صحبتي بس عمري مفكر ابص علي حد غيرك يافيروزتي
فيروز.. بس بس انت جر*حتني
جبل.. دا انتي اللي جر*حتيني يافيروز 
فيروز.. طب خلاص انسا
جبل.. نرجع
فيروز.. هرجع بس عشان فريده مقدرش ابعدها عن ابوها نت مهما كان ابوها ولازم تشبع منها وتشوفها هي وبتكبر
جبل بفرح.. ونا موافق 
فيروز.. تمام هنادم عل فريده استنا
جبل.. تمام
فريده طلعت ف اللحظه دي.. هيهييي اخيرااا 
جبل بضحك ع بنته
فيروز سرحت ف ضحكت جبل
جبل بغمزه.. طب اي
فيروز بكسوف.. اي
جبل.. يلا عشان اردك عل زمتي تاني
فيروز.. طب هلبس وهجي
جبل استناها وبعد دقايق طلعت من الاوضه وكانت ملكه لابسه دريس اسود وطرحه زرقاء وكوتشي ابيض وكانت مثل الاميرات 
فيروز.. انا جهزه
جبل.. انا مش عارف ازاي هخليكي تخرجي كدا 
فيروز.. يلا بقا
جبل بتنهيده.. قدامي ياللي مطلعه عيني
فيروز فضلت تتضحك 
وصلو عند الماذون وخلصو الاجراءت ورجعو لبعض تاني
جبل بحب.. انا استحاله ابعد عنك لحظه تاني ابقا حمار
فيروز.. دا انا اللي مش عارفه ازاي سبتك وبعدت عنك 
جبل.. اشش انسي الماضي بقولك اي
فيروز.. مم قول
جبل. متيجي نجيب للبت فيرو اخ يلعب معاها
فيروز بضحك.. اللي فيك فيك مش هتبطل قله الادب دي
جبل.. هو في احلي من قله الادب
فيروز ضحكت
جبل.. متيجي نروح بيتنا ونشوف الموضوع دا
فريده طلعت فجاه.. اي يااثتاذ بابا مش هنروح ولا اي
جبل.. انا مش عارف نتي جيتي امتي خضتيني والله
فريده.. يلا نروح بق
جبل.. يلا
وبالفعل رواحو البيت وفريده نامت
فيروز بهمس لنفسها.. هي لازم تنام فريده ماعلطول بتسهر اي اللي خلاهاا تنام دلوقتي 
جبل.. بتقولي اي يافيرو
فيروز.. ها لا يحبيبي مش بقول حاجه 
جبل.. مش يلا
فيروز بدلع.. متخليها بعدين ياجبلي انا تعبانه وعايزا انام
جبل.. طب وحيات جبلك مسيبك تنامي 
فيروز.. يوه بقا ياجبل 
جبل.. فوقيلي يست فيروز
فيروز.. عايز اي يجبل
قرب منها جبل وقال.. هو نا موحشتكيش
فيروز بكسوف.. ابعد شوي
جبل ضحك ضحكه رجوليه.. متهدي بقا عشان اعرف اخد حقي منك ومن انك تبعدي عني
فيروز.. متسبنيش ياجبل
جبل.. مش هسيبك
بعد 9شهور
فيروز... اععع الحقني ياجبل بولدد الحقني
جبل.. يست دا تاسع مره تقوميني من النوم وم بتولدي
فيروز بعياط.. الحقني اههه 
جبل انخضّ.. طب طب اهدي خدي نفسك اهدي اهدي
فيروز بعياط.. انا نا خايفه خلي بالك من فريده ياجبل
جبل بزعيق لما قالت كده.. متهدي بقا نتي هتبقي كويسه وابننا هيجي وهيبقا زي الفل
فيروز.. بحبك
ودخلت العمليات وبعد ساعة ساعتين مفيش خبر عن فيروز
خرجت الدكتوره.. مبروك جبت ولد زي القمر
جبل.. اهم حاجه فيروز اي
دكتوره.. متقلقش هي كويسه بس البنج لسه مفكش 
جبل. الحمدلله
وبعد شويا دخل اوضه فيروز ومعا الصغنن 
جبل.. مبروك ولد يحبيبي
فيروز.. نا هسمي دياب ياجبل
جبل.. ونا مش هقولك لا ونا موافق يحبيبتي
فيروز.. يخليكو ليا
فريده.. عايزه اشيلو ياماما
فيروز.. اهو يحبيبت قلبي بس هو صغنتوت
فريده.. هيييي اخيرا بقا ليا اخ
جبل وفيروز انفجرو ضحك عل تلك الطفله
تمت
عايزا تفاعل عل البارت مش عشان الاخير متتفاعلوش😡🥹
#جحيم_ابن_عمي
#بقلمي_شروق_احمد






أروع والذ الروايات أدخلوا ومش هتندموا من هنا 👇


روايات شيقه وجديده من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

الصفحه الرئيسيه للمدونه من هنا

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



اللي عاوز باقي الروايه يعمل متابعه لصفحتي من هنا 👇👇


ملك الروايات



لعيونكم متابعيني ادخلوا بسرعه


👇👇👇👇👇


جميع الروايات الكامله من هنا




تعليقات



CLOSE ADS
CLOSE ADS
close