القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

روايه تزوجت عمده البارت الرابع بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات

روايه تزوجت عمده البارت الرابع بقلم ساره خالد حصريه علي مدونه النجم المتوهج للرويات والمعلومات


غزل….انا مش موافقة
مهران…..يعني ايه ده عاد
غزل….انا
محمد وقف …..انتي ايه هاااا
غزل بشجاعة…..انا مخطوبة وبحب خطيبي ومش عايزة اتجوز ابن حضرتك وهو كمان مش عايزني
مهران…..الكلام ده كان يكووون من الأول مش بعد ما نص البلد عرفت الجوازة هتم ومش عايز اعتراض
يلا ي عفاف
محمد……لا ازاي لازم تتعشو معانا شمس جهزي السفرة
عفاف…..انا بقول نشوفله عروسة تانية
مهران….ازاي يعني
عفاف….لو اتجوزو وكل واحد مش عايز التاني الجوازة مش هتنجح يحج

مهران…..انا كلامي خلص
فارس….غززل عايز اتكلم معاكي
محمد…..خديه البلكونة
غزل….طيب
غزل…نعم أنا عملت الي عليا ورفضت الدور عليك بقي
فارس….اممم واضح أنه مفيش مفر فاهنتجوز بس مش جواز عادي
غزل بمقاطعة…..اه عارفة الكلام دا ولا تقوليلي رايح فين ولا جاي منين ولا كنت مع مين وجوزانا يكون عادي ونبان قدام الناس اننا سعداء وبنحب بعض
فارس…….اممم كويس إنك عارفة
غزل…..ههههه عارفة وانت كمان لازم تكون عارف إنك مش هتدخل فيا برضو ولا ف حياتي
فارس…..مش ميت اني اتدخل في حياتك بس نسيتي اني هطلقك بعد كام شهر او سنة

غزل….ههه لا ي روحي مش انا الي اطلق واخد لقب مطلقة من دلوقتي مش عاجبك يبقي ترفض وخلصنا
فارس….اممم نشوف
غزل ف سرها…… هه لو تمت واتجوزنا اصلا
فارس……هدخل انا
غزل….طيب
فارس….مش هتدخلي
غزل….هفضل هنا شوية
فارس….طيب ثم تذكر خطيبها اممم ادخلي زمان الأكل جهز
غزل…..مش جعانة
فارس…..قولت ادخلي
غزل وهي تنظر له بغيظ…..طيب
محمد….اتكلمتو
فارس…..امممم
شمس…..الأكل جاهز ي بابا
محمد…..اتفضلو ي جماعة
بعد وقت ليس بطويل
مهران…..نقرا الفاتحة
محمد….طبعا طبعا…….
مهران……. بكره عنروح نجيبو الدهب
محمد……الي تشوفه يحج
مهران هو ينظر الي فارس وغزل …. مش عايز غلطة ف الفرح إلي هيغلط فيكم هحاسبة حساب عسير
غزل وفارس….تمم
مهران…..يلا هنمشي احنا وبكره هيجي فارس ياخد بتك واختها يروحو يجيبو الدهب ويلبسوهم وبعدها بيومين الفرح
غزل…..ليه السرعة دي
مهران……ههه عايز حفيد عايز اشوف ابن ولدي قبل ما اموت
غزل نظرت إلي فارس بصدمة
فارس…..بعيد الشر عليك يابوي ربنا يطول ف عمرك يلا نمشي بقي
مهران …..يلا بالسلامة
محمد…..سلام
غزل ذهبت الي غرفتها وخلفها شمس
غزل…… سمعتي مجوزني ابنه علشان اخلف واجبله حفيد
شمس …..انا مش عارفة ايه دا
غزل…..هو مش هيلمسني ومش هخليه يلمسني
شمس…. أهدي طيب
غزل….مش ههدي والله لهرب ويوروني بقي هيعملو ايه

شمس…..يلا الي اسمه فارس ده وصل
غزل… بابا فين
شمس…..نزل الشغل
غزل…..طيب يلا اخذت شنطتها واغلقت باب الشقة ونزلو
فارس….هفضل مستني الهانم كتير
غزل….و فيها ايه
فارس…..فيها إنك تتعدلي معايا احسلك
شمس….ما خلاص ي عسل في اي كانت بتلبس
فارس….انتو ازاي من القاهرة بكلامكم دا يلا اتزفتو اركبو
شمس….عادي لو مفكرنا كيوت تبقي غلطان
غزل….انت الي ازاي من الصعيد وبتتكلم زينا
فارس….درست ف القاهرة وعارفها شبر شبر ويلا اتفضلو وصلنا
شمس….. انت مش هتنزل
فارس….جاي وراكم نزل من العربية واتجه إلي عربية كانت تراقبة من بداية خروجه من الفيلا
فارس….إنتي ازاي تراقبيني وتمشي ورايا
جنات…..هي دي الي هتتجوزها هتجيبو الدهب خلاص
فارس…..اممم
جنات بدموع……هتسبني
فارس….لا مش هسيبك هقول ل ابويا إنها مبتخلفش واتجوزك
جنات….بجد
فارس….بجد ي روح قلبي يلا امشي وطمنيني عليكي لما توصلي
جنات….حاضر حضنته وركبت السيارة وذهبت
غزل كانت طالعة تناديه شاهدته وهو يحتضن فتاة ثم دخلت
شمس….راح فين
غزل…… بيحضن ف بنت بره
شمس….. واي اللامبالاه دي
غزل….علشان ميفرقش معايا
فارس….اي اخترتو
شمس….. اه اختار انت بقي
فارس…..تمم
شمس….. اخيرا خلصنا
فارس….لسه هنروح تختار فستان ونحجز ف كوافير
غزل….خليها يوم تاني
فارس…. اخلصو انا مش فاضيلكم
غزل…..ما تهدي ع نفسك ي نجم يعني فاضي تحضن البنات بس ولا ايه
فارس….امممم والله براحتي
غزل….ما زي ماهو براحتك انا كمان براحتي
فارس قرب منها وقال…..براحتك ازاي مش فاهم
غزل ببرود ….ملكش فيه ويلا خلي اليوم دا يخلص ع خير
فارس….ادخلو اختارو ونادوني لما تخلصو علشان احاسب
جلس فارس ف السيارة ودخلت غزل وشمس إلي الداخل
بعد وقت
هاتف فارس كان يرن وجده والده
مهران….ها ي ولدي خلصتو
فارس…اهو بيختارو جوه
مهران…..طيب ي ولدي سلام
بعد وقت رن هاتفه مرة اخره وجده والد غزل
فارس….نعم ي عمي
محمد….رجعتو ولا لسه
فارس….لسه قربو يخلصو
محمد….طيب سلام
فارس…سلام
فارس….هو انا هخطفهم ولا اي وبعدين كل دا بيختارو ثم نظر امامه وجد عدوه (حازم) يدخل إلي الكوافير
فارس….و دا ايه الي جابه هنا ثم دخل للكوافير
حازم…..فارس ليك وحشة يراجل
فارس….اهلا
حازم….بتعمل ايه هنا
فارس….ملكش فيه
غزل….انا خلصت
فارس ف سره (كان لازم تيجي دلوقتي) … طيب هحاسب
فارس….يلا بينا
حازم ….طب مش تعرفني
فارس…..مش لازم
غزل وهي تمد ايدها ….انا غزل وهكون مراته
حازم وهو يصافحها….اهلا اهلا
فارس بتوعد …..مش يلا
غزل…..يلا ثم خرجو وركبو العربية
فارس بصوت عالي ….. وحياة امي لربيكي واضح ان ابوكي نسي انه يربيكي
شمس….. ف ايه لكل دا وطي صوتك
فارس بزعيق….بتسلم علييييه عند فيا بتعاندي معايا طب تمام تمام نوصل بس البيت وهعرفك ازاي تعاندي وتسلمي ع حد انا مرضتش اعرفه عليكي تماااام ي غزل كل ما هتعاندي معايا كل مانتي الي هتتأذي
يتبع

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close