أخر الاخبار

رواية محاولة اغتصاب ليالي الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات رواية محاولة اغتصاب ليالي البارت الخامس والسادس حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية محاولة اغتصاب ليالي الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات 

رواية محاولة اغتصاب ليالي البارت الخامس والسادس حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات

رواية محاولة اغتصاب ليالي الفصل الخامس والسادس حصريه وجديده علي مدونة النجم المتوهج للروايات والمعلومات


 (((الفصل5 و 6)))

شهقت ليالى بصوت عالى عندما اترمي عليها مياه بارده

ليالى بخوف:اه انا فين

سفيان بتسامه عريضة على شفتاه:انتى هنا معايه وفي بيتى والمكان إلى مش هاتخرجي منه ابدا

ليالى بخوف وارتعاب :انت عايز منى ايه

سفيان بص لحراسة فافهموا وخرجوا بره

ليالى برعب:هما خرجوا ليه وانت خلينى امشى من هنا

سفيان بقهقه عاليه :ايه عيزه تمشي من هنا همهم

دا انا مصدقت انك تبقي هنا علشان اخد حقى منك

ليالى بخوف واعتزار:انا اسفه وممكن اعتزر منك وقدام الناس كلهم

سفيان بابتسامه مرعبه :هه لا يا اموره خلاص بح انتى خلاص دخلتى هنا ومش هاتخرجي خالص

ليالى ببكاء عالى :لا والنبى سبنى امشى

سفيان باستفزاز :ايه الدموع دى كلها سبيها لبعدين هاتحتجيها اووى

ليالى بغصب وانفها محمر من كتر العياط:  انت ايه شيطان ابعد عنى وسبنى أمشي وانت اصلا الغلطان من الأول وانا كنت هاعتزر منك بس دلوقتى مش هاعتزر تانى وأعلى مفخيرك اركبه

سفيان بابتسامه وهو يشاهد احمرار أنفها :ههه

لا والله انا لو عايز تعتزرى منى دلوقتي هاخليكى تعتزرى حلا

ليالى بابتسامه غضب :في أحلامك السعيدة

سفيان :اوكى انا بقى هاخليكى تعتزرى وانا مش هاقبل اعتزارك ولو عملتى ايه

أعد يقرب وهى تبعد واعد يقرب لغيت انا خبطت في حيطه الاوضه بتاعت الاوضه

ليالى بغضب (رغم الخوف إلى في قلبها)

:انت ابعد عنى انت بتقرب كده ليه

سفيان بابتسامه :هه لما واحد بيقرب من واحده بيبقى عايز منها ايه

ليالى وبدأ الخوف يتصاعد إليها :ايه ابعد عنى وبدأت تضرب في صدره لغيت أما زقته وطلعت تجري بس قبل ما تجري مسك أديها ولواها وراء ظهرها

وبقت ظهرها مقابل لصدره

وبسرعه مسك  حجبها من على شعرها

فوقع شعرها على وشها

واخد البلوزه تلى كانت لبساها وقطعها من على ظهرها ..

ليالى بخوف :ابعد عنى والنبى لا خلاص انا اسفه

سفيان بغضب:علشان قبل ما تعملى اى حاجه فيه تفتكري إلى انا هاعمله فيكى دلوقتى

استنبطت من كلامه انه هايعمل فيها حاجه تانى

ليالى بخوف هيستيري وتحاول إبعاده عنها 

:لا أبدأ ابعد ابعد عنى ودمعها نزله شئ الشلالات

سفيان :انتى لسه شفتى اى حاجه دى انا هاخليكى تكرهى تسمعى اسمى

واخد يجرجر فيها وهى تزقه لفيت انا اخدها على السرير

ليالى بدموع ذي الشلالات وبرجاء أول أما شفته متجه ناحيه السرير:لا والنبى ما تعملش فيه كده انت ما عندكش اخوات ولا ام

سفيان أول أما سمع كلمه اخت:اه انا ما عنديش اخت

وراح رميها على السرير

ليالى وهى ترجع لوره على السرير وترجع شعرها إلى على عنيها إثر الدفعه  ليالى برعب:

لا لو عملت كده انا مش هاسمحك خالص ابعد عنى

ولو عملت فيه كده بحق الله يتعمل في اختك

هجم عليها سفيان أول أما سمع الكلام ده

ليالى بصريخ :ابعد عنى

سفيان وكأنه ثور هائج هجم عليها بالاعتداء عليها بالضرب ويقطع في هدومها من الأعلى

.........

في مكان آخر في بيت ليالى

أمها (عزه):انا مش عرفه ليه ليالى لغيت دلوقتى لسه ما جتش

ريماس :ما تخافيش يا طنط زمنها جايه

هى مش ها تتأخر

انا كلمت صح بها في الشغل قالولي لسه خرجه من ربع ساعه تلاقيها من زحمه الموصلات وكده ما تخافيش

عزه بخوف عليها :مش عرفه ليه قلبى وكأنى عليها ليه حيه انه في حاجه جرت لى ليالى

ريماس واستشعرت الخوف من مامتها:ما انا قولتلك زمنها جايه ماتخافيش

ريماس في نفسها تب اعمل ايه دلوقتى سألت عنها وعرفت الخناقة وهى مشيت اصلا من بدرى تب أن ها وصل ليها الذى دلوقتى

.

☆☆☆☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

(((الفصل6)))

بعد قليل من الزمن بعد عنها سفيان

ليالي برعب وارتعاش شفتيها وهى تدارى جسدها الذي شوهه والدوران الذي يداهمها وهى ترى دماء عذريتها:ابعد عنى خلاص مش انت ها كل حاجه ابعد عنى  بتقولها بهستريا

ابعد عنى انت دمرت كل حياتى منك لله د

وقعت ليالى على الأرض مغشى عليها

سفيان بعد ما حس بالخوف عليها :ليالى ليالى فوقي انا اسف والله

واخدها سفيان على الجناح بتاعه  فوق قابلته (

نازلى)هانم وهو مديها ظهره

نازلى:سفيان انت رايح فين ومين إلى على إيدك دى

وقدمت وشهقت شهقه عاليه

:ايه ده يا نهار ابيض انت موت البنت يا سفيان

سفيان بحمود:ملكيش دعوه وآه انا قتلتها قتلتها خالص تعرفي ها ابنك دبحها خالص

نازلى بصدمه: انت عملت ايه تب لو الصحافه عرفت هانروح في داهيه بقولك ايه

هاخلى عثمان يدفنها في الصحرا وما فيش حد هايعرف عنها حاجه خالص ايه رأيك

سفيان والشر يتطاير من عينه بعد ما قالت هذا الكلام وراح حط ليالى على كرسي قريب منه :ايه بتقولى ايه ومسكها من دراعها ايه انتى عيزانى ادفنها وهى حيه  وهو يهزها بعنف ابدا وهى مش ها تخرج من هنا وإلى هايجى جنبها يا (نازلى) يقول على نفسه يا رحمان يا رحيم

وسابها وراح لى ليالى شلها براحه بسبب الكدمات إلى في جسمها

نازلى بغضب هى تشاهده يحملها بحنيه ويبتعد عنها :

لا يا سفيان انا هحافظ على فلوسنا والشركة مهما كلفنى التمن انا حفظت عليها في الأول وهحافظ عليها دلوقتى حتى لو انى هاقتل يا سفيان

.......

صلوا على سيدنا محمد

...........1

في جناح سفيان يتصل على الدكتور وخلص معه

ويتقدم سفيان من ليالى وهى على السرير

وينزل على ركبتيه باعتزار:انا اسف اووى يا ليالى

انا اسف بجد

وهو يعتذرفاقت ليالى قليلا وهى تهلوس:ابعد عنى ابعد عنى اه اةةةة

سفيان بخوف :ليالى انا اسف انتى كويسه

ليالى أول انا سمعت صوته وهى تصرخ بهستريا:لا ابعد عنى اةةة وتصرخ جامد

سفيان بندم وهو يشاهد ضعفها وانهيارها:ليالى

انا ....

ليالى والدوران يداهمها من جديد :لا ابعد...وقبل ما تكلم كانت وقعت ولكن كان سفيان أسرع منها وحملها سفيان وحطها على السرير

سفيان وهو يتأمل وجها المشوه والكدمات إلى ماليه وشها والدموع ويتلمس وجهها بايديه ويزيل دموعها

:انا اسف يا ليالى انا مش عارف عملت كده اذاى

ومش عارف اصلحه اذاى

قطع حديثه دخول الخدمه :يا فندم الدكتور وصل بره ادخله

سفيان :اه دخليه بسرعه

دخل الدكتور وكشف على ليالى وبعد مده

سفيان بغضب :قولى هى عمله ايه دلوقتى وهاتفوق امتى

الدكتور بخوف :أستاذ سفيان هى حالتها وحشه جدا دي متعرضه للاغتصاب بس

سفيان بمقاطعة ويغضب :وايه تانى

الدكتور :وهى عندها حاله عصبيه شديده جدا ولازم تروح المستشفى

سفيان بغضب وهو يمسك مقدمه قميص الدكتور :بص انا عايزها كويسه دلوقتى اعمل أي حاجه

الدكتور بخوفةمن غضب سفيان :حضرتك أن ادتلها مهدء وكمان محلول علشان هى ما اكلتش انا بقول كده علشان الحاله العصبيه إلى عندها علشان نسيطر عليها

سفيان ومازال على وضعه :يعنى هى هاتبقى كويسه

الدكتور :ايوه يا فندم وممكن على  الصبح أنها تفوق

سفيان ببرود :اوكى يلا روح انت

أعد سفيان مع نفسه بعد ما اطمن على ليالى

:تب انا اعمل معها ايه دلوقتى انا كده دمرت حياتها

وهو يبرئ نفسه لا انا كده بتعرف أن انا دمرتها

ويرجع تانى يعنف نفسه من جديد لا انا دمرت حياتها ولازم أصلح إلى انا عملته ليه اعمل كده من الأول

واخد قراره أن انا لازم اعمل ما في وسعى ان انا أصلح حياتها


تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا



تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-
CLOSE ADS
CLOSE ADS
close