رواية أميرة الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي رواية أميرة الرعد البارت الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي رواية أميرة الرعد الجزء الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي - النجم المتوهج The glowing star

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Translate

المتابعون

2023/04/25

رواية أميرة الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي رواية أميرة الرعد البارت الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي رواية أميرة الرعد الجزء الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد البارت الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد الجزء الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندا الشرقاوي

رعد /ررررررحمه

طلع رعد من الجناح بتاعه والجميع طلع علي صوته

دخل رعد اوضه رحمه

رعد /ررررررحمه

قامت رحمه من النوم مفزوعه /اي في اي يارعد

رعد وهو بيمسكها من شعرها /متعرفيش في اي ياز**ا**له

رحمه /اي انا مسمحلكش

رعد صفعها صفعات متتاليه

يوسف وهو بيبعد رعد /في اي يارعد مالك داخل همجي عليها ليه

رعد بغضب /سبني اموتها سبني

اميره /مالك يارعد اي اللي حصل علشان تضربها كده

ضرب رعد يوسف بالبوكس وراح مسك رحمه وفتح الفون

رعد بصوت عالي /ليه ليه تعملي كده

رحمه بخوف من رعد /لا لا مش انا مش انا

رعد بصوت كالافعي/كمان بتكذبي يعني مش انتي اللي في الفيديو بتقتلي مي وهيا في المستشفي مش انتي اللي قتلتي مراتي مش انتي اللي خليتي بنتي يتيمه من قبل ما تشوف امها

رحمه بهستريه/ايوه انا انا اللي شلت من عليها الأكسجين وانا اللي موتها عارف ليه علشان انت ليا لوحدي يارعد ومش كده وبس انا اللي كنت بخطط علشان اقتل اميره هيا كمان

هنا رعد ضربها بالقلم /اخرسي

وكلم الحرس ييجوا

رعد /خدوها المخزن لو هربت منكوا هقتلكم بايدي  خدوها

رحمه ببكاء وهستريه /لا لا رعد انا عملت كده علشان بحبك رعد

رعد /خدوها

قعد رعد علي الارض وحد وجهه بين يده

احمد بحزن عليه /معلش يابني هدي نفسك ربنا يقويك

ياسمين ما زالت في صدمه مي صديقه طفولتها رحمه هيا من قتلتها

طلع الجميع وظل رعد جت اميره تطلع

رعد بصوت علي وشك البكاء وهدوء  /اميرة

اميره رجعت بتوتر /ن… نعم

رعد /تعالي

راحت اميره لرعد

رعد /انتي…. انتي خايفه مني

اميره بهدوء مصتنع /هاااااا لا

رعد /تعالي

امسك رعد يداها وذهب الي غرفتهم

قعدت اميره علي السرير ورعد حط راسه علي رجلها

رعد بهدوء /ممكن ادني كده وايده علي خصرها

اميره وهيا تملس علي شعره /موافقه

ودنهم علي هذا الوضع.

عند الجميع تحت

ياسمين /انا مش مصدقه  رحمه هيا اللي موتت مي

يوسف /قدر الله وما شاء فعل ان شاء الله خير أما نشوف رعد هيسلمها ولا اي

احمد /ياسمين تعالي احكيلي في اي

بدأت ياسمين تحكي لأحمد كل حاجه عن مي والاعيب رحمه

عدا عده ساعات ورعد نايم زي ما هو وخاصن اميره كأنها هتمشي وتسيبه زي الطفل الذي يخاف من فقدان أمة

صحي رعد لقا اميره زي ما هيا صاحيه واديها علي شعرة

رعد /انا نمت كتير

اميره بابتسامة /معرفش

قام رعد يشوف الساعه كام

رعد بصدمه /ياااه 4 ساعات اكيد تعبتك صح

اميره بابتسامه جذابه /لا المهم تكون انت أتحسنت عن الصبح

رعد /اوي محستش بنفسي

اميره بتلقائيه /كنت بتحبها

رعد /هيا مين

اميره/مي مراتك

رعد /لا بس هيا اه

           Back

مي بحب وابتسامه /علي فكره ياواد عمي انا عارفه زين انك متحبنيش وبتعملني كويس وطلباطي مچابه بس علشان ترضيني

رعد /يامي افهميني قلبي مش بايدي بس انا اوعدك طول ما انتي علي زمتي عمري ما هقصر معاكي في حاجه وبعدين انتي حامل في حته بتجمعنا سوا

مي بابتسامه /وراضيه وصابره

رعد وهو يقبل راسها /ربنا يخليكي ليا

مي/ويخليك ياحبيبي

         Fact

رعد /هيا كانت بتحبني اوي ومع ذالك مستنتش مني حب بس انا كنت بعملها كويس يعني مش علشان مش بحبها يبقي اعملها وحش لا بس دي وصيه الرسول صلى الله عليه وسلم.

اميرة /لو كانت لسه عايشة وانت قبلتني كنت هتعمل اي

رعد بيتفاجئ بالاساله بتعتها

رعد بتفكير /معرفش بس اللي متأكد منه اني عمري ما كنت هسيبك

اميره /انا هروح اشوف جنه

رعد مسك اديها /راحه فين احنا مش بنتكلم

اميرة /هنتكلم في اي تاني رعد انت اتجوزتني ليه

رعد /علشان……… اميره انتي عاوزه توصلي لايه

اميرة بصوت عالي /عاوزه اعرف انا ايه اتجوزتني ليه علشان جنة ولا علشان ترضي والدك ولا اي هااا اي

رعد بصوت عالي /انتي بتعلي صوتك عليا ياأميره في اي فوقي كده اتجوزتك ليه انتي فكراني بنت علشان اتغصب علي حته جوازه لا فوقي

وسبها ونزل

نزل رعد عند احمد وياسمين ويوسف

احمد /اي يارعد انت كويس

رعد /اه الحمد لله

يوسف/انت هتعمل اي مع رحمه هتسلمها ولا اي

رعد /هسلمها بس انا اخد حق ام بنتي الأول

دخل أكرم

أكرم /هتاخد حق مي ازاي يارعد ولا من مين

رعد /انت اي اللي جابك هنا

أكرم بغضب /رد عليا هتاخد حق اختي من مين انطق

رعد /تعال معايا

اخد رعد أكرم ودخلوا المكتب

رعد /رحمه هيا اللي موتت مي

أكرم بصدمه /انت بتقول اي لا مستحيل

طلع رعد الفيديو ورحمه بتعمل الجريمه

أكرم /يابنت ال******هموتها هموتها يارعد

رعد /استني بس هيا في المخزن

اكرم بغضب وعلي وشك البكاء وضعف /سامحني يارعد

رعد /اسامحك علي اي

أكرم /علي كل حاجه علي اللي عملته مع ياسمين واميره واني كنت عاوز انتقم منك واني عملت كل حاجه والله علشان اخد حق مي امي قالتي ان انت السبب في موتها

رعد بصدمه /انا السبب ازاي دي ام بنتي ازاي اموتها

أكرم بندم /كنت غبي وصدقت سامحني ونرجع زي زمان

رعد /زي زمان بقا انت أكرم ابن عمي اللي كان اخويا

ولا أكرم اللي حاول يعتدي علي اختي وكان عينه علي مراتي

أكرم /سامحني والله الانتقام عماني

رعد وقد عرف انه صادق /مسامحاك

اكرم بفرح /بجد

رعد وهو يحتضنه /اه بس تصالح ياسمين

أكرم بتوتر /ما دا الموضوع اللي عاوز افتحك فيه

رعد بتحذير /اي في اي

أكرم /اصل انا عاوز

رعد /عاوز اي

اكرم /عاوز اتجوز ياسمين

رعد /وانا موافق بس لما ياسمين توافق

أكرم بسعاده حقيقه /حاضر والله هصالحها

رعد /طب ياله نروح المخزن

راحوا المخزن بس كانت رحمة مش هيا خالص وتتكلم كلام مش مفهوم ووجهها باللون الاسود

رحمه بهستريه /رعد حبيبي انت جيت تمشيني صح

رعد /لا جيت اخد حق مراتي

أكرم بكره /وانا اخد حق اختي

وقلع حزامه الجلد وقعد يضرب في رحمه بدون رحمه وشفقه ورحمه بتصرخ

رعد امر الحرس يمسكوا أكرم

أكرم /سبني اموتها سبوني رعد خليهم يسبوني

رعد بصوت عالي /اسكت بقا دي قطعه النفس

امر رعد الحرس يجيبوا دكتور

كشف الدكتور علي رحمه

الدكتور /دي لازم تروح مستشفي الأمراض العقليه وفي شويه تحاليل لازم تتعمل لان المريضه ممكن تكون بتاخد مواد مخدره

رعد بصدمه /مدمنه

الدكتور /يارعد باشا دي لازم تروح المستشفى لو فضلت كده هتموت

اخدو رحمه للمستشفي

ورجعوا بعد إرهاق شديد

في الفيلا

ياسمين /بتعمل اي هنا يااكرم

أكرم /عامله اي ياقمر

رعد ضربه في كتفه /اتلم ياحي*ا*ن

اكرم /ايدك لسه تقيله

رعد /أكرم اعتذر عن كل حاجه وخلاص الموضوع خلص ورع أكرم بتاع زمان ولا اي

أكرم /طبعا طبعا وانا بعتذر ليكوا

اميره بطيبه /انا قبلت الاعتذار

أكرم بضحك /والنبي عسل

رعد /انا قلت انت عاوز تنضرب

أكرم /خلاص خلاص انا طالع اوضتي لسه زي ما هيا ولا اي

رعد /زي ما هيا ياخويا

طلع أكرم والباقي طلعوا علي اوضهم لان اليوم كان متعب جدا

في غرفه اميره ورعد

اميره في سرها /انا غلط مكنش ينفع اعلي صوتي عليه طب اعمل اي

اميرة بصوت هادي  /رعد

رعد في نفسه /ياخراااابي علي رعد وسنين رعد

رعد بلا مبالاه /نعم

اميره /احمممم انا انا

رعد /انتي اي

اميره باسف  /انا اسفة

رعد ببرود /ماشي ودخل غرفه الملابس

طلع رعد ونام علي السرير

اميره بغيظ /طب اعمل اي بقا

رعد /اقفلي النور علشان انام

اميرة /حاضر

اميرة /طب انام في حضنه طيب

ونامت اميره

قام رعد من النوم بعد ما نامت

رعد /اعمل فيكي اي مش عارف اعقبك حته بس اعمل اي بقيت بعشقك ياأميره الرعد

وحضنها وناموا.



تكملة الرواية من هنا


بداية الروايه من هنا

  

 
close
 
CLOSE ADS
CLOSE ADS