القائمة الرئيسية

الصفحات

آخر الأخبار

رواية امتلكني حبها الفصل الخامس بقلم رحمه محمد رواية امتلكني حبها البارت الخامس بقلم رحمه محمد

 رواية امتلكني حبها الفصل الخامس بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها البارت الخامس بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها الجزء الخامس بقلم رحمه محمد 

رواية امتلكني حبها البارت الخامس بقلم رحمه محمد 



رواية امتلكني حبها الفصل الخامس بقلم رحمه محمد 


ورد كان كلام جابر بيتردد في ودانها ودمو.عها نازله بوجع وفجاه الباب خبط ورد قامت بسرعه ومسحت دمو.عها: جايه(وفتحت الباب لقت ريم بصلها ببتسامه)

ريم: احمم اول ما لقيت جابر خرج قولت اجي ارغي معاكي شويه وتعرف عليكي اكتر ممكن 

ورد بصت في الارض وحركت راسها بالايجاب: اكيد اتفضلي 

ريم رفعت وشها ليها : شكل اخويا جابر مزعلك 

ورد بسرعه: لا لا خالص 

ريم ابتسمت: شكلك مبتعرفيش تكدبي ي ورد بس صدقيني جابر يبان انه عصبي ويخوف بس بالعكس هو طيب وحنين اوي هو بس من وقت موت مامته وهو حز.ين عليها وبيتعصب من اقل حاجه 

ورد افتكرت كلام جابر وابتسمت بحز.ن وبدات ريم وورد يندمجو في الكلام 


ناصره: اختك ع.بيطه مش عارفه مصلحتها فين 

جاد وهو بياكل تفاحه: خلاص ي ماما اتجوز وخلاص هتعملي اي تاني 

ناصره بخ.بث: ان كان علي العمل فكتير يولدي منصور جوزهم وهو فاكر انها هتجيب الواد بس انا مش هسمح لدا يحصل 

جاد بسخر.يه: وهتعملي اي بقا هتمنعي جابر مثلا 

ناصره: بكرا تشوف امك هتعمل اي 

جاد بز.هق: ماما مينفعش تجبري ريم علي حاجه طلما هي بنفسها قالت انها بتعتبر جابر اخوها يبقا مفيش، داعي لكل الي هتعملي دا 

ناصره بصتلها: طلعت غ.بي زي اختك وانا الي كنت عفكرك واعي انا بعمل كل دا عشانكم لو جابر اتجوز ريم وهي الي جابت الواد هتكوشو علي كل حاجه 

جاد: جابر مش غ.بي ولو عرف انك بتعملي حاجه مش، هيرحمنا كلنا وانتي عارفه غاضبه 

ناصره بصتله بستهزاء: طول عمرك جبان (وراحت علي المطبخ) فوزيه متنسيش الي قولتلك عليه 

فوزيه: حاضر يست كل حاجه جاهزه 

ناصره بخ.بث: كل الي عيزاه هيتم وعن قريب كمان 


_خلاص بقا ي جابر ورد بقت مراتك ومكنش ينفع الي قولته ده ي صحبي وهي معملتش حاجه اصلا 

جابر بع.ضب: انت بتقول اي كانت واقفه مع جاد وعتضحك بصوت مالي البيت 

اسلام بصله بشك: وانت اي الي مضايقك علي اكده 

جابر بصله: زي ما قولت بقت مراتي مرات جابر رشوان ومراتي ومحكيش مع راجل وتضحك معاه اين كان هو مين 

اسلام: بس كدا 

جابر نفخ في سجا.رته بغضب : ايوا هيكون في اي تاني غير دا 

اسلام هز كتفه بمعني مش عارفه: قوم ارجع بيتك ي صحبي ارتاح شويه انت لسه عريس جديد

جابر رمي سيجا.رته في الارض وداس عليها ومشي فعلا رجع البيت 


ورد بكسوف: لا لا ي ريم اي الي عملتي دا 

ريم بصتلها بنبهار من جمالها: الله ي ورد شكلك تحفه 

ورد بصت لنفسها في المرايا (كانت لابسه فستان احمر لحد قبل الركبه بشويه وكت ضيق من فوق ونازل بوسع وشعرها الاسود الطويل مفرود علي ضعرها وحطه ميكب وكان شكلها جميل جدا وكملت ببتسامه) بجد شكلي حلو 

ريم ببتسامه: اوي اوي ي ورد 

ورد بتو.تر : معرفش طوعتك ازاي علي كل دا افردي جابر جه دلوقتي 

ريم ضحكت: وفيها اي دا جوزك عادي 

ورد فضلت بصه لنفسها في المرايا وظهرت ابتسامه عريضه علي وشها لما لقت شكلها فعلا جميل اوي وفضلت تلف في مكانها وهي مبسوطه 

ريم قرب منها البرفيوم: استني (ورشت منه علي ورد) 

ورد خدا نفس عميق: ريحته جميله اوي 

ريم بصت وراه ورد لقت جابر واقف متنح لورد من غير ولا حركه ولفت ورد ليه: اي رايك ي جابر 

ورد شهقت اول ما شافت جابر وووووو


الفصل السادس من هنا


بداية الروايه من هنا


مجمع الروايات الكامله من هنا


إللي عاوز يوصله اشعار بتكملة الروايه يعمل إنضمام من هنا


تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close