رواية أحببت مصارع الفصل الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون والسادس والعشرون بقلم يوستينا سامي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
رواية أحببت مصارع البارت الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون والسادس والعشرون بقلم يوستينا سامي
![]() |
رواية أحببت مصارع الفصل الحادي والعشرون والثاني والعشرون والثالث والعشرون والرابع والعشرون والخامس والعشرون والسادس والعشرون بقلم يوستينا سامي
احببت_مصارع
(21)
في أوضة فهد
دخل فهد الاوضة فرحان اوي من رأي أبوه وفرحان ومتفائل جدا باليوم بس انا كيويو بقوله بلاش 😜
فهد سمع صوت حد بيعيط بس بصوت واطي اوي بيبص لشمس لقاها بتعيط وهي مستخبية تحت البطنية ..فهد جيه جمب السرير ورفع البطنية وشاف شمس عيونها حمرا وكيوت اوي وهي بتمسح وشها بايديها زي الاطفال الي خايفين يتعاقبوا ..
فهد اول ماشاف منظرها كدة كانت هاين عليها يحضنها وحاجات كتيييير ..ملناش دعوة احنا سناجل 🤪
فهد بهدوء وببتسامة :مالك يا شمس بتعيطي ليه كدة
وليه مخبية وشك تحت البطنية وانت بتعيطي
شمس بدموع :مخبية وشي علشان متشفنيش وانا بعيط وتزعقلي زي امبارح ..
فهد زعل اوي لأنها بجد خايفة منه وزعل من نفسه اوي : طب وبتعيطي ليه اصلا يا شمس هو انا عملتلك حاجة اصلا
شمس: لااا
.فهد: طب اومال بقي ...مالك يا حبيبتي
شمس بعياط: علشان انت امبارح كنت زعلان مني وسبتني ودخلت نمت وانا مكنتش قادرة اقوم رجلي كانت وجعاني واضطريت انام في الصالة ..وانت نائم هنا علي السرير لوحدك ....جالك قلب تنام لوحدك
فهد حضن شمس جامد اوي واتكلم بحب: ولله ولا قدرت حتي انام أو عيني تغفل غير لما شلتك وجيبتك اوضتك ..ومحستش بالأمان الا وانت في حضني بجد ... كانك كنت المنوم بتاعي يا بنت اللزينة انت ...بحبك اوي يا شمس ..اووي
شمس بفرحة: بجد يا فهد يعني مش عامل كدة واجب
فهد :بس بقي يا شمس ..بلاش نضيع عمرنا في الكلام الفارغ ده ..شمس انا محتاجك بجد جنبي انت مراتي وعايزك تبقي ام عيالي
شمس اتكسفت ووطت رأسها: فهد بس
فهد رفع رأسها وبدأ يبصلها في عينيها وللاسف شمس زي بتتكسف 😂
فهد :ياخلاسي علي المكسوف مني يا خلاسي
شمس: بس بقي يا فهد لله
فهد: قوليهالي بقي يا شمس انا استنيتك كتير ...وحياتي عندك يا شمس. بقي
شمس قربت من ودنه وقالت بصوت واطي اوي .بحبك
فهد بفرحة: والنبي ..انت قولتيها صح ...تاني يا شمس ...تاني وعلي صوتك
شمس بكسوف :خلاص بقي يا فهد لله أنا قولتها
فهد بغضب طفولي: ولله لازم اتاكد بتحبيني يا شمس بجد ولا اي كلااام ... وبجد ناوية تكملي معايا باقي حياتك ..ولا اي ...بأمانة
شمس : اه ناوية ...وبس بقي متكسفنيش
فهد قرب منهااااا وبسهاا.....🙈🙈🙈 ....صفوا النية😂
شمس بعدت عنه فاجأه بصدمة: فهد اي الي انت عملته ده ..انت اتجننت
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد: أتجننت اي وبتاع اي تعالي هنا .. هو احنا بنلعب تعالي هنااااا..........
شمس :هههههه..يا فهد
طب نسيبهم ولله دول غلابة 😂
$_______________________________$
في القسم
علي بجدية : يلا يا يوسف كله جاهز برا والضباط كلهم جاهزين ..لازم نتحرك دلوقتي
يوسف : كويس اوي ..رقبتوه كويس هو هناك دلوقتي
علي: أيوة يا يوسف الواد وراه من اول ما نزل من بيته ..متخفش يا يوسف خير باذن لله
يوسف :علي طب ممكن اعمل مكالمة واحدة قبل ما نتحرك العملية دي
علي بدهشة : مكالمة ودلوقتي يا يوسف
يوسف: أيوة بسرعة يلااااا
علي: طيب هتلاقيه في المكتب ..اما نشوف اخرتها اي وعلفكرة هتلاقيه مقفول ...افتحه والباسورد.....
يوسف :تشكر يا علي ..يلا اتكل بقي انت
علي :طب انجز يا يوسف ...وفعلا خرج
وبدأ يوسف يكتب رقم نور علي الموبيل ....ورن مرة ....ومكنش فيه رد .....رن تاني مرة
نور بصوت باكي: الووو ..
يوسف زعل اوي انها لسه بتعيط من ساعة مانزل ...
نور :الووووو
يوسف :ممكن اقولك حاجة ومتقفليش التليفون في وشي لوسمحتي ...
نور عرفت أنه صوت يوسف ..وبدأت تعيط اكتر
لا انا لاعايزة اشوفك ولا حتى اسمع صوتك
يوسف : بصي يا نور قبل ما تقفي ...انا كمان أقل من نص ساعة داخل مأمورية صعبة اوي ..انا عمري ما كلمت حد قبل عملية ليا أو مهمة ..انت الوحيدة الي حبيت اسمع صوتها ...يمكن يبقي اخر مرة اسمعه فيهااا..
...اه علفكرة انا اسف علي كل الكلام الي قولتوا
وقفل المكالمة وهو جواه بيتقطع واول مرة يحس أنه خايف يروح مايرجعش ...وقفل تليفونه وتليفون علي وسابهم في المكتب واخد سلاحه وخرج وفعلا اتجهوا لمكان المجرم ده
تفتكروا ممكن اي يحصل ليوسف
_____________________________________
في أوضة نور ..يوسف قفل التليفون ونور كانت في حالة ذهول وصدمة ..يعني اي قفل السكة
نور بصدمة بتحاول ترن تاني ..بس غير متاح
يعني اي يروح مايرجعش دي ..يعني ممكن ماشفهوش تاني ....ازاي يعني
هو ليه اصلا انا خايفة عليه كدة ....يارب يارب
استرها يارب ...ده انا ماليش غيره ..متخدوش مني
انا اه هبدله لكن يروح مني ابدا ...... لااااا ..
وقررت تقوم تتوضي وتصلي وفعلا بدأت تصلي بدموووع وفضلت تدعي من قلبها وبحرقة أن يوسف يطلع منها بالسلامة ..يارب
_____________________________________
في المستشفي
هيثم : ها يا عادل بيه قولت اي
عادل بتوتر: هقول أي بس يا هيثم ما انت يا حبيبي شايف الظروف الي احنا فيها ..مستشفي وسيبين بيتنا وحاجات كتير كدة
هيثم: انا بس عايز من حضرتك كلمة ...كلمة بس انك هتفكر و انك تعرض الموضوع علي هنا ....هي مش مخطوبة صح يا عمي
عادل اتكسف :لا يا ابني مش مخطوبة ...بص يا هيثم يا ابني انت لازم تديني فرصة علشان الموضوع مش سهل كدة
هيثم: براحتك يا عمي. ...وانا مش نضغط عليك خالص ...بس سؤال ممكن يعني
عادل :اتفضل يا ابني أسأل زي ما تحب
هيثم: هو حضرتك شايف فيا اي عيب ومخرج تقولي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
عادل في سره :ياريت كنت قولتلك لا ..
خلاص يا ابني انت شاب ووسيم وكمان دكتور في مستشفي كبيرة وسنك صغير اكيد يابختها الي تبقي من نصيبك بس توافق عليك هنا
هيثم بسعادة :ربنا يفرح قلب حضرتك بجد يا اونكل
طب اخر سؤال بس وهمشي ولله
عادل: قول يا ابني خير
هيثم :مين الواد الي امبارح كان عمال يرخم عليا ده الي تقريبا اسمه ادهم
عادل: ده يا سيدي يبقي قريبها ..ومافيش بينهم اي حاجة خالص رسمي
هيثم :كدة تمام يا اونكل استاذن انا بقي
عادل :اتفضل يا ابني ...يادي الوقعة السودة
وفعلا دخل عادل غرفة هنا ...
منال: وهي بتاكل هنا خير يا عادل كان عايزك ليه الدكتور
عادل بصدمة :كان طالب ايد هنا مني يا منال ..تصوري
هنا ببتسامة :وحضرتك يا بابا قولتله اي ...
عادل بيبصلها: انت رايك اي يا هنا ...انت موافقة
هنا اتكسفت ووطت رأسها ..اكيد راي حضرتك الاول بس بصراحة هو شخص بجد جميل اوي ومافيهوش عيوب ففيها اي أما اتعرف عليه
منال بصت لعادل بصة يالهوووي
عادل بعقل :خلاص يا هنا يا بنتي هشوف الموضوع ده بس انت لازم حالتك الاول تستقر ..لأن انت الفترة دي مشاعرك متلخبطة ...
هنا بقمص :يعني هتستني لما أخف علشان ارد عليه
منال بصدمة :لله ده عجبك بقي علي كدة يا هنا
هنا : يوووه يا ماما متحرجنيش ... وبعدين هو مافيهوش أي قصدك علشان متشدش ليه
عادل: لا يا هنا بس علي الاقل لما نرجع اسكندرية يبقي يعملنا زيادة بأهله ...ونتعرف ..
هنا بفرحة :ربنا يخليك ليا يا بابا يا حبيبي
عادل من جواه زعلان علي ادهم بجد لانه هيتوجع اوي لكن بردو ميقدرش يقف في وش سعادة بنته وخصوصا أن في اعجاب متبادل .. ومن حوله بيقول ربنا يستر لو ادهم عرف
_____________________________________&
في شركة ادهم ...
ادهم بعد ما اتفرج علي كل الفيديوهات واتاكد أن في حد قاصص الفيديوهات حتي كلام بتوع الأمن متناقض مع بعضة ...قرر يرجع الشركة بتاعته
وفعلا رجع شركته ولقي حمزة قاعد في مكتبه هو نيره بس كان وضعهم مش تمام خالص للاسف كان بيبوسها ... احم
حمزة وهو بيعدل هدومه: ادهم اتاخرت ليه كدة
ادهم بصله بقرف ودخل وقفل الباب وراه
واتكلم بعصبية وحدة: حد قالك انك هنا في أوضة نوم ..علشان ادخل اشوف المنظر الزبالة ده
حمزة بيبصله جامد ؛ ادهم اهدي ...انت شكلك مضايق اوي النهاردة ...
ادهم :مضايق اي وقرف أي ...ده انت يومك كبير اوي معايا يا حمزة . بص لنيرة بقرف وانت مطرودة من هنا يا آنسة ...اتفضلي مع الف سلامة
نيرة بصدمة :اي الكلام ده يا استاذ ادهم ..ازاي بس
ادهم؛ زي ما سمعتي ..والاخر مرة بقولها ماشفش وشك في الشركة دي تاني ابدا ..وانت تعالي ورايا
وفعلا دخل ادهم أوضة المكتب ومعاه حمزةةبس كان كل واحد فيهم متعصب علي الاخر
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
حمزة بعصبية: اي ده يا ادهم ..اي الي حصل برا ده
ادهم :وانت كمان بتزعق يا بجاحتك يا اخي انت اي معندكش دم ابدا ..وبعدين انا صاحب الشركة وقررت انها تمشي ..والموضوع انتهي خلاص
حمزة :وليه مترجعليش اصلا انا مش فاهم يعني
ادهم ضحك ضحكة تريقة :ارجعلك الي هو اخد رايك مش كدة ...ليه اومال لو مكنتش شغال عندي كنت قولت اي ..
حمزة بصدمة :شغال عندك يا ادهم ...عندك حق يا ادهم باشا ..بس انت الي غلطان انت الي أديت لواحد زي اهتمام أكبر من حجمه ..انت الي كان اي عميل يجي كنت تقوله ..حمزة شريكي بس معلش انا الي اسف
ادهم اضايق اوي من كلام حمزة بس اهتم اكتر بموضوع الفيديوهات ..الا صحيح يا حمزة الفيديوهات الي ادتهالي بخصوص تفريغ الكاميرات واثق انها كاملة
حمزة :انا مرجعتش اي حاجة يا ادهم وبعدين ما انا ادتهالك ..اعمل اي تاني
ادهم ضحك: لا أصل انا شوفت حاجة غريبة اوي
وطلع موبيله ...بص كدة يا حمزة وقولي رايك
حمزة ..بص 😲😳
ياترا شاف اي
____________________________________
في أوضة فهد ..
ابراهيم خبط علي بابا فهد ..يلا يا فهد هنتاخر
شمس بتبعد عن فهم الي بيشدها تاني .تعالي هنا روحتي فين بس
شمس: فهد بابك عايز اوعي سيبني
فهد :بس يا حج عيب كدة .شغل اي وبتاع اي
شمس ضحكت؛ فهد بس اوعي ..سيب ايدي ويلا بليز
بلاش تخليه يفتكر حاجة وحشة
فهد :ولله انت قليلة ادب يفتكر حاجة وحشة ده احنا في الحلو كلوووو ....طوعيني انت كدة بس يا بنت الناس ..تعالي بقي ..بيشدها
شمس: لاااااا قوم يلا وراك شغل يا حبيبي
فهد :تعالي يا بنتي بعد حبيبي مش هقدر علي كدة
شمس: فهد ابوك علي الباب اتلم بقي
ابراهيم من ورا الباب :قوليله يا شمس .
شمس ضحكت بصوت عالي وخبت وشها
فهد بصدمة: حبيبي يا حج انت مركب مايكات في الاوضة دي ولا اي
ابراهيم: يلا ياض هنتاخر يا اخويااا
فهد قام جري من السرير ..خمس دقايق يا حج هوااا
وفعلا دخل فهد وجهز ولبس بدلة ودي كانت اول مرة شمس تشوف فهد لابس بدلة وكان شكله حلو اوي
فهد شاف نظرة انبهارها بيه قرب منها وباسها : اي شكلي حلووو
شمس بانبهار : اوي يا فهد ..البدلة تحفة بجد عليك ..شبه نجوم السينما اوي .
فهد قرب منها :ولله انت الي مافيش زيك ...بصي اول ما اخلص هكلمك علشان تجهزي اعدي عليكي نطلع علي المستشفي وقولي لنور وعمر تمام
شمس: تمام ..يلا سلام بقي انت
فهد: ماشي يا حبيبي وباس راسها
وخرج من الاوضة وخرح هو وأبوه وراحوا الشركة
_______________________________________
بعد ما فهد نزل شمس قررت تطلع تشوف نور
وفعلا طلعت واتفاجات بيها قاعدة عمالة تعيط وتقرا قران ..
شمس بخضة :مالك يا نور في أي ....مالك اي الدموع دي كلها يا حبيبتي ..حصل حاجة ..هنا كويسة
نور: يوسف ....
شمس بخضة: ماله يوسف ...ماله اتكلمي
نور :ادعيله يا شمس بالله عليكي داخل عملية خطيرة جدا جدا ...ومش عارفة هيخرج منها عايش ولا لااء
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس: طب ليه بتقولي كدة ...ما اخير انشاءلله
نور بعياط هستيري : لا هو الي كلمني وقالي كدة في التليفون يا شمس انا خايفة اوي عليه ....اوي
شمس: بس بقي يا نور حرام عليكي كدة بلاش تبشري عليه ...صدقيني اطمني ولله هيبقي خير وهتعدي عادي كمان ...بس اهدي بقي يا حبيبتي
وفجاه لقوا الباب بيخبط ودخل عمر
عمر :صباح الخير.... نور مالك يا حبيبتي بتعيطي ليه مالها يا شمس. ...في اي ماتفهموني يا جماعة طيب
نور كان عياطهة بيزيد وخوف عليه كتر اوي
عمر :طب بس فهموني في اي وانا هتصرف ...اكيد مش هنا لان لسه مطمن عليها .. ماتردي يا شمس مالها
شمس: مافيش يا عمر .هي خايفة علي هنا وزعلانه علي هنا
عمر: صحيح انا انا عرفت حتة افيه عالمي ...
شمس: طب قول اي يا عسل
عمر :هيثم طلب ايد هنا
ادهم بعصبية ...بتقول أي سمعني كدة ..... يا اخويا
_________________________________
فعلا في الاخر وصل يوسف وعلي في العربية لمكان العمارة المقصودة والرجالة بدأت انها تأمن العمارة من برا علشان ميقدرش أنه يهرب ...
يوسف :علي انا نازل دلوقتي ...
علي مسك أيده :مابلاش يا يوسف ..بلاش كدة كدة احنا محصرين البيت كله واكيد هنمسكه ..بلاش صدقني الواد ده مجنون
يوسف: مينفعش يا علي وبعدين مش وقت الكلام ده اصلااا
علي: طب استني هنزل معاك
يوسف بحدة : لا طبعا انت عندك أهل واب وام وانا مش هعرضك لخطر ...اوعي بقي
علي :خلي بالك من نفسك يا يوسف
يوسف نزل من العربية : بسم لله
...............
تفتكروا اي ممكن يحصل ليوسف .......
التفاعل قل اووووي لو فضل كدة مش هنزل تاني بقي 😭
#احببت_مصارع
(22)
فعلا في الاخر وصل يوسف وعلي في العربية لمكان العمارة المقصودة والرجالة بدأت انها تأمن العمارة من برا علشان ميقدرش أنه يهرب ...
يوسف بحرص :علي انا نازل دلوقتي ...
علي مسك أيده: مابلاش يا يوسف ..بلاش كدة كدة احنا محصرين البيت كله واكيد هنمسكه ..بلاش صدقني الواد ده مجنون
يوسف: مينفعش يا علي وبعدين مش وقت الكلام ده اصلااا
علي :طب استني هنزل معاك
يوسف بحدة : لا طبعا انت عندك أهل واب وام وانا مش هعرضك لخطر ...اوعي بقي
علي :خلي بالك من نفسك يا يوسف
يوسف نزل من العربية: بسم لله
...............
وفعلا طلع العمارة من باب خلفي وبدأ يطلع ..العمارة كانت غريبة في كل حاجة وشكلها حتي غريب من جواه ..وفعلا قدر يوسف يطلع الدور الرابع بعد ما ضرب اكتر من راجل من العصابة
يوسف كان بينهج جامد هو عارف أنه اتعور في بطنه بس صامد ومكمل لحد ما فتح الباب الي جواااه
رياض .... بس المفاجاه ان رياض كان مستعد ومستنيه فعلا وكان معاه بنت صغيره
ولما دخل يوسف الاوضة لقاه مسكها من رقبتها وحاطط المسدس في رأسها
رياض بتريقة: يا اهلا وسهلا بالمقدم الجديد ..اهلا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: سيبها ..وخليك راجل مرة واحدة في حياتك
انا قدامك لو عايز تاخد حقك خده مني انااا لكن هي ليه.
رياض ضحك بصوت عالي: طب ما انا جايبك هنا علشان اخد حقي منك ...وفاجاه ضرب رصاصة جمب يوسف بالضبط ..لدرجة أن يوسف غمض عيونه جامد لأنه افتكر أنه فعلا اضرب بالرصاص
رياض فضل يضحك جااامد : خوفت ولا اي ...ده انت جايلي برجليك يا يوسف
يوسف بعصبية: أيوة جتلك رجلي ..بقولك سيبها بقي واسترجل مرة في حياتك وخد فعلا حقك من الي اذاك..لكن انت متعرفهااش ولا حاجة علشان تاذيها ...افهم بقي
رياض بوجع: وانت مسترجلتش ليه ..وبعدت عن مراتي وجيت اخدت حقك مني راجل لراجل
ليه روحت لمراتي وقتلها هي والي في بطنها
برغم اني قولتك هجيلك بس سيبها هي ..ليييييه
يوسف :انا مقتلتهااش ..انا بس كنت بهددك مراتك هي الي انتحرت ...انا اصلا مستفدتش اي حاجة بموتها ...هي الي موتت نفسها علشان تخليك تهرب وولعت في البيت
رياض بسخرية: ومامتش معاها ليه ...ولا البيت مش بيولع في الضباط ...
يوسف :لا علشان انا لما شفت منظر الحريقة نطيت من الشباك ... صدقني انت كل الي بتعمله ده اي كلام
الدنيا مقلوبة تحت وانت كدة كدة هيتقبض عليك ..فكدة كدة نهيتك خلاص قربت
رياض بغل: مش قبل ما اخد روحك معايا يا يوسف .
يوسف بحرقة : طب سيب البنت دي طفلة حرام عليك ..
.
البنت كانت بتعيط جامد ومنهارة ..والنبي بقي سيبني
يوسف قلبه وجعه اوي عليها: يا اخي اعتبرها بنتك الي ماتت وهي بطن امها ...سيب البت وانا قدامك يا رياض
رياض اتغاظ: متجبش سيرة مراتي أو بنتي علي لسانك وضربه بالرصاصة في كتفه
الطفلة صرخت صرخة عالية اوي
يوسف وقع علي الارض من الوجع لكنه سند علي الارض وقاوم الوجع والدم الي نازل من بطنه وكتفه
يوسف بحب بص للطفلة علشان يطمنها : متخفيش يا حبيبتي ...رياض موت الطفلة مش هيفيدك بحاجة ..سيبها يا رياض
رياض :وانت مهتم اوي بيها كدة ليه دي بنت من الشارع ..يعني ولا هي بنت ظابط ولا بنت لواء
خايف عليها كدة ليه
يوسف :علشان هي طفلة ...وانا ميفرقش معايا دي بنت مين ...انت المفروض كنت هتبقي اب ازاي عايز تقتل طفلة ...
رياض اتوجع اوي من كلامه :مراتي مستنياني في الجنة ونعيمها ..انت الي زيك هو الي هيموت والبنت دي هي الي هتخرجني من هناااا ..وانت هتبقي عبرة للي يتجرأ ويمس شعرة من شعر حريمناا
يوسف بضحك :هتروح فين ...الجنة وياترا معاك كرنيه ..مشترك هناك ....بقي الي زيك يروحوا الجنه انت هتساوي نفسك بالابطال الي حاربوا عن بلدهم انت و الشهداء الي ماتوا بيدافعوا عن دينهم
والي زيك معروف في مكنهم بالضبط ومهما عملته اسمكوا مكتوب في نار بتتشوا مع الي زيكم والي شبهكم
رياض اتغاظ اوي من كلامه وساب البنت وضرب يوسف في أيده ..يوسف وقع علي الارض والبنت جريت عليه ...
يوسف بوجع وقع منه المسدس ..انزلي انت يا حبيبتي انزلي ....متخليش اي حد يتعرض لها يا رياض سيبها تمشي
رياض ....بغل: غوري
يوسف: امشي يا حبيبتي وزقها عند الباب
والبنت كانت الدموع مالية وشها وفضلت تجري علي السلم ومن كتر دموعها فضلت تقع علي الارض اكتر من مرة لحد ما نزلت من العمارة كلها
والضباط كانوا هيتعاملوا لأنهم شافوا باب العمارة بيتفتح افتكروا واحد فاضل من رجالة رياض لانهم قبضوا عليهم كلهم ....لكنهم اتفاجوا بالطفلة لأن مكنش عندهم معلومات ان رياض خاطف طفلة
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الطفلة اول ما شافت كل المسدسات دي وشها صرخت بخووف وفزع
علي شاف البنت وحالتها :نزلوا السلاح من وشها بسرعة ...وجري عليها
علي بحب :متخفيش يا حبيبتي متخفيش ..انت في امان
البنت بشحتفة: بي..موت فو...ق ..هي....موت
علي بخوف : هيموت .. يوسف مش كدة ..امير
امير: أيوة يا فندم
علي :خدها معاك خلي بالك منها ...
انا هطلع ليوسف
امير :استني بس يا علي ...
علي: يوسف فوق دلوقتي علشان انقذ حياتي قبل كدة يعني فوق بسببي ...
.وفعلا بدأ يطلع علي العمارة بحرص شديد وصوت واطي وفعلا طلع الدور الرابع الي رياض فيه
وبدأ يشوف رياض وهو بيضرب في يوسف بطريقة هستيرية ويوسف بيحاول علي قد ما يقدر يدافع عن نفسه لكنه فقد كل قوته ووقع علي الارض ....وفي اللحظة دي ورياض ماسك السكينة وبيجري بيها علي
يوسف ..لكن علي جري عليه وضربه بالرصاص في دراعه وجري ومسكه من رقابته
رياض وهو مخنوق من رقابته ..بيحاول يتكلم بس علي كان ماسكه بغيظ اوي
علي بغل : لولا أنهم عايزينك حي كنت قتلتك وشربت من دمك ...فاكرني ولا صوتي مش باين ليك
طلع الاسيلكي ...كل القوات تطلع هنا حالا بسرعة
وفعلا مافيش الا ثواني والقوات ملت المكان واخدوا رياض وقبضوا عليه
وعلي جري علي يوسف بس يوسف كان بيحاول يقوم من مكانه ...
علي بخوف :انت كويس صح ...انت كويس
يوسف بيبصله :انقذت حياتي يا علي ..البنت فين
علي: ببتسامة قوم يا اهبل ..قوم .وفعلا جات عربية الإسعاف واخدوا يوسف بس للاسف وقتها يوسف كان فقد الوعي والطفلة اول ما شفتوا ...
الطفلة: يا عمو انت كويس ....هو مش بيرد ليه
علي بقلق :متخفيش يا حبيبتي خير باذن لله ..خير
وفعلا علي ركب معاه في عربية الإسعاف وكان معاه الطفلة الي ما كنتش عايزة تسيب يوسف ابدا
__________________________________$$
في عربية إسعاف ..
البنت بخوف : هو ممكن يموت ..
علي بخوف: لا متقوليش كدة ..هو هيقوم ..يارب
البنت :هو انت اسمك اي
علي باسها :اسمي علي وانت
البنت :بيقولولي يا بسبس ..بس انا اسمي بسنت
علي حضنها جامد اوي .. حبيبتي فين بابا أو ماما
بسنت: بس انت معنديش بابا ولا ماما انا عندي عمو
علي بصلها بحزن وافتكر من تلات سنين
وقت القضية برضو بتاعة رياض وكان علي هو الي ماسك القضية ويوسف انقذ حياته وقت ما كانوا في المستشفي ويوسف كان قاعد جمبه مستني أنه يفوق
برغم أنه كان متصاب وكان لازم يستريح بس رفض وابعد جمبه
علي وهو مغمض عينه: بتعب اه ...انا فين ...
يوسف بصوت واطي: انت بتتحاسب في النار
علي اتخض وهو برضو مغمض عينه: لا ..انا معملتش حاجة وحشة
يوسف بتعب بس ضحك: لا انت بتصاحب بنات كتير ..اوي خدووا اقتتلوا علي ظلمه ..وضحك ضحكة مخيفة
علي: لا ...قام فتح عينه مفزوع .. لااااا
يوسف فضل يضحك عليه ضحك ....لدرجة أنه وقع من علي الكرسي من الضحك
علي :يوسف احنا فين ..احنا مش بنتحاسب صح
يوسف ضحك اكتر: لاااا ابدا ابدا ...هو انت كنت بتحلم ولا اي .
علي: اه يا يوسف ده كان كابوس وحش اوي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف ضحك اكتر ...معلش يا ابني شدة وتزول بقي
بااااك
علي فاق من ذكرياته وفضل يضحك علي يوسف وعلي مواقفه معاه وبدأ يبص عليه وهو فاقد وعيه
علي: بقولك يا بسبس اي رايك نفضل نصلي ليوسف يلا قولي ورايا .........
وفعلا فضلوا كدة لحد ما وصلوا المستشفى
___________________________________&&&
في الفيلا عند ابراهيم
ادهم بعصبية: انت قولت اي عمر ...هنا اي الي اتقدملها عريس انت اتجننت ولا اي ....
عمر اتخض جامد ...اهدي يا ادهم مالك في اي
ادهم بعصبية : اهدي ازاي يعني ...وهنا وافقت علي الرخم الي اسمه هيثم ده
عمر بكدب: معرفش بقي يا عم لله
ادهم بص علي نور لقاها عمالة تعيط وماسكة التليفون ..استغرب اوي حالتها
ادهم :مالك يا نور في أي ...
نور بخوف عمالة تاكل في ظوافيرها وماردتش عليه
ادهم بص لعمر :مالها يا ابني ...
عمر :معرفش ..شمس قالتلي انها تعبانة
ادهم :طب تعالوا نروح المستشفي تكشف لو تعبانة اوي كدة .....مالك يا نور انت خايفة من حاجة ده مش شكل حد تعبان
نور بتوتر قعدت علي الكرسي؛ لا ...سيبوني بس في حالي بقي
ادهم قلق جدا: نور في أي مالك ...في حد حصله حاجة ...طمنيني
نور بحدة: لوسمحت سيبني بقي في حالي ..واطلعوا برا كلكوا ...يلا بقى
شمس: طب معلش اطلعوا انتوا برا وانا هفضل معاها
عمر وادهم فعلا خرجوا براااا ...
________________________&_&&&&&&&&&
في الصالة تحت
ادهم: انا رايح المستشفي هتيجي معايا ....
عمر: لا مش هسيبهم تاني ....انا هطمن علي نور واخدها هي وشمس ونحصلك ..تمام
ادهم :ماشي يا عمر
عمر :ادهم ....براحة شوية انت مش رايح تتخانق وياريت تراعي أن هنا اصلا مش فاكراك حتي لو كان في اعجاب هي مش هتبقي فكراااه
ادهم بغل :انا هتصرف معاها ولله لاخليها تفتكر كل حاجة الانهاردة والدكتور بتاعها ده لاخليه هو الي ينسي اسمه واسم أمه ويا انا يا هوووو ولله لاضربه
لانه مستفزني من امبارح اصلا ولله لتطلع عليه كل الي شوفته بقالي تلات ايام ....
وفعلا خرج من الفيلا وعمر كان عمال يضحك: بس
يلا البس هو الي جابوا لنفسوا ولله
وطلع موبيله ورن علي أبوه ....
عادل في المستشفي :الو يا عمر يا حبيبي
عمر بضحك: بابا ادهم عرف موضوع هيثم وجاي المستشفي حالا قول لهيثم يستقيل بقي احسن
عادل بضحك: يا نهار اسود طب اقفل ...اقفل يا اهبل .
عمر :خد بالك من نفسك يا حج انت كبير مش حمل بوكس من ادهم
عادل :يلا يا اهبل يا ابن الاهبل ...اقف
وفعلا عمر قفل وكان عمال يضحك جامد اوي
ولقه فريدة بترن عليه ...
عمر ببرود.: الوووو
فريدة :ممكن افهم ليه مش بترد عليا بقي يا عمر
عمر :ولله بحاول ابقي خفيف
فريدة بصدمة: يعني اي خفيف يا عمر ..مش فاهمة
عمر :هو مش انت الي قولتي نسيب بعض بتكلميني ليه بقي اصلا
فريدة بزعل: انا الي غلطانة اني كلمتك
عمر بزعل: اه غلطانة وغلطانة اوي كمان وبعدين يا ماما انا مش لعبة في ايديك علشان وقت ما تحبي انت تكلميني ..تكلميني ...
شمس بصوت بتنادي عمر ...
عمر حب يغيظ فريدة: أيوة يا سما يا حبيبتي جاي
يلا سلاااااام
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
وفعلا قفل السكة في وشها وفريدة كانت مصدومة
___________________&&&&&&&&&&&
في أوضة فريدة
هنا :اي يا فريدة مالك يا حبيبتي ...في اي
فريدة بزعل: قالي أن هو مش عايزني ..وأنه مش لعبة في أيدي ...بس هو صح وكمان بيتكلم صح ... انا الي رخصت نفسي ووافقت أكلمه أصله. ... هنا روحي قولي لبابا أن انا موافقة علي الجواز من حامد
هنا بصدمة : فريدة انت اتجننتي ولا اي
فريدة بعياط :بالعكس أنا الي كنت غبية علشان برفض دكاترة ومعيدين علشان واحد حتي لسه متخرجش ...انا آلي خليته يعاملني كدة أيوة انا الي رخصت نفسي ...
هنا :ايوه يا فريدة بس انت مش بتحبي حامد
فريد: يا شيخة اتفو علي الحب الي في ذل ده
لعلمك بقي يا هنا لو الإنسان الي بتحبيه ماحفظش علي كرامتك يبقي عمره ما هيحافظ عليكي وانا قولت كلمتي انا هشوف نصيبي يمكن يكون مع حامد ..
هنا :خلاص يا فريدة انا هطلع اقول لبابا حاضر ..اففف
وفعلا هنا بلغت باباها أن فريدة موافقة علي الجوازة
وأبوها فرح اوووي وكلم حامد وقاله أن هنا موافقة علي الخطوبة و هتبقي اخر الشهر ده
تفتكروا فريدة فعلا ممكن تتجوز حامد فعلا
______________________________________&&
في فيلا
عمر بعد ما قفل مع فريدة فضل واقف مكانه وسرح في الي قاله لفريدة ...ونسي أن شمس كانت بتنادي عليه اصلا
شمس بدهشة : عمر ...اي مش بكلمك يا ابني
عمر فاق علي صوتها : هااا اه صح ..معلش ولله نسيت يا شمس ....خير
شمس: طب كلم ادهم شوفوا وصل المستشفي ولا لا
وحاول تهديه احسن ادهم ده متسرع اوي وعصبي ..وممكن يعمل مصيبة
عمر : حاضر ..طب ما تلبسوه نروح المستشفي يلا
شمس: لا انا فهد قالي استناه...استني يجي و نروح
كلنا معاه...بس ....
عمر : بس اي يا شمس
شمس: يوسف احنا عايزين نطمن عليه يا عمر ...
عمر اتخض: تطمني عليه ليه هو ماله هو كويس صح
شمس: بصراحة لا كان عنده مأمورية مهمة وخطيرة اوي ..والموضوع بجد مقلق اوي لان مش عارفين نطمن عليه ..
عمر بتفهم : علشان كدة نور قاعدة متوترة وخايفة ... هو بقي بجد اي الموضوع ..مال نور ويوسف انا بجد مش فاهم ومش فاهمة العلاقة الي بينهم دي
شمس بحدة: هو ده وقتوا يا عمر يعني ..بقولك مش عارفين هو عايش ولا ميت ...و مش عارفة نطمن عليه ازاي يا عمر تقوم تقول كدة .....
وفجاه شافوا نور نازلة ولابسة بنطلون جينز وبلوزة بيضاا ولأنه شعرها ودموعها علي وشها
عمر باستغراب : رايحة فين يا نور
نور: رايحة مشوار ...اوعي من طريقي
عمر مسك ايديها جامد: ..اي اوعي دي...وبعدين مشوار اي الي هتروحي وانت في الحالة دي ...اهدي كدة قوليلي رايحة فين وانا هوصلك لو عايزة
نور بعصبية :وانت مالك لما اكون عايزة حد معايا هقولك ...لكن أنا رايحة لوحدي واسكت بقي شوية
وابعد كدة عني ومتعملش فيها راجل عليا
عمر مسك ايديها تاني بس اجمد: لا انت اتجننتي بقي وعايزة تتربي ..ورفع أيده علشان يضربها
ابراهيم بحدة : عمر .ايه الي انت بتعمله ده ..انت بترفع ايدك علي اختك الكبيرة
عمر : وحضرتك مش شايف طريقتها وكلامها
فهد مسك نور وبعدها عن عمر :ولووو دي اختك الكبيرة ..يعني لو عملت حاجة تقول لابوها هو الي يتصرف ..لكن تمد ايدك لاااا مش مسموح أبدا
فهد بص لقي شمس حاضنة نور
ابراهيم قرب علي نور واخدها في حضنه : مالك بس يا بنتي في اي ..عاملة كدة ليه في حد زعلك
نور بعياط: انا عايزة اروح مشوار ممكن بقي تسيبوني اروووح
فهد : وانت في الحالة دي لا طبعا يا نور احنا خايفين عليكي مش تحكم ولله
ابراهيم : لا يا حبيبتي روحي المشوار ...
نور بصت لابراهيم : شكرا اوي طلعت تجري علشان تلحق توصل
فهد باستغراب :ازاي يعني يا بابا انت مش شايف حالتها ..ازاي
ابراهيم :اومال تمنعها وتتعب اكتر ...اطلعوا وراها في العربية اوعوا حد يعترض طريقها انتوا وراها بس علشان تطمنوا انها كويس ...سامعين ..فهد انت الي مسئول قدامي ...وانت يا عمر هتيجي معايا المستشفي علشان نشوف هنا. ...يلااا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم :يلا علشان نلحق آدهم ...اصلا
ابراهيم بخوف :لي خير. ..ماله ادهم
ادهم :اي ده انت متعرفش أن هيثم أتقدم لهنا
ابراهيم :يا نهار اسووود ..طب يلا بسرعة نروح المستشفي ...بسرعة
وفعلا نزلوا كلهم
__________________________________&&
في المستشفي عند هنا
ادهم وصل المستشفي وقرر يروح يسأل علي هيثم الاول وفعلا سال عليه وراحله مكتبه لكن ملقوش فيه ...فقرر يطلع لهنا لحد ما هيثم يرجع تاني ويبقي ينزله ....
وراح أوضة هناااا
هيثم: لا انت فعلا بقيتي كويسة اوي يا هنا وتقدري تخرجي النهاردة كمان برغم أن انا عن نفسي عايز تقعدي معانا شوية ....
هنا ابتسمت .....
ادهم بعصبية: طب ليه تقعد هي ما ممكن اقعد انت مكانها علي السرير ده ..
هيثم :افندم ...تقصد اي مش فاهم يعني
هنا: في اي انت بتزعق ليه ...انا مش فاهمة اي اسلوبك الهمجي ده
ادهم: وانت لسه شوفتي همجية ولا عرفتي همجية
اصلا
عادل بحدة: ادهم اهدي كدة يا ابني ...اهدي وتعالي نتكلم برا .
ادهم :نعم يعني أنا اطلع برا. والبني آدم ده هو الي يفضل معاها هنا في الاوضة ده علي جثتي تعالي يلااا
هيثم بصدمة :يلاااا ده انا الدكتور هيثم يتقاله يلا
ادهم بعصبية :مزعلاك يلا ...طب تعالي ياض
وشده من البالطوو بتاعه
هيثم بعصبية :اوعي ايدك دي ..انت اكيد مجنون وانا هندهلك الأمن يرموك برا
ادهم :لا مش قبل ما انا انادي الحانوتي يكفنك ...تعالاالي بقي .....وفاجاه ادهم نزل ضرب في هيثم .... وهيثم برضو كان بيضربوا بس عنصر المفاجاه عند هيثم كان عالي
عادل بيحاول يبعد ادهم. ...بس يا ابني سيبه ...عيب كدة يا ادهم ...اهدي بقي
وفي اللحظة دي دخل عمر و ابراهيم وكان ادهم قاعد فوق هيثم وعمال يضرب فيه والأمن اتلموا وعادل بيحاول معاهم يقوموا ادهم ويبعدووه عنه ..لكن ما فيش فائدة
عمر :يا نهار اسووود ...ادهم فوق ي ادهم...
ابراهيم: شدووه من عليه .. هيمووته
وفعلا بصعوبه بعدوا ادهم عن هيثم بس برضو هيثم مسكتش ..وكان عمال يضرب في ادهم
هيثم: بعلو الصوت اطلبوا البوليس بسرعة يقبض علي الزبالة دي....وطلعوهم برا المستشفي كلها .
وكان بيشاور علي ادهم وإبراهيم
عادل: لا طبعا لووخرجوا احنا كنا هنطلع معاهم
هيثم :يعني حضرتك يا عمي مش شايف عمل فيا اي
ادهم اتجنن؛ برضووو. ...برضوو. عمي محرمتش انت...مافيش جواز يا معفن انت
هيثم: وانت مين علشان تقرر يا بني ادم انت يا مريض
ابراهيم بحدة :شد ادهم تعالي معايا بقي ....تعالي
تعالي ....انا ماشي يا عادل
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
ادهم: ازاي امشي واسيبها
ابراهيم: بقولك تعالي معايا ...يا ادهم احسنلك ..يلا
وفعلا ادهم راح مع ابراهيم وإبراهيم ساق العربية وكان في طريقه للفيلا
__________________________________&&&
في المستشفي عند هنا
عادل :حقك عليا يا دكتور ...انا مش عارف اقولك ايه
ولله ..
هيثم بعد ما مشي الأمن تعالي يا اونكل نتكلم في الاوضة ...ودخلوا لقوا هنا عمالة تعيط وكانت تعبانة اوي ومنال بتهديها
هيثم: اهدي يا هنا ..محصلش حاجة لعياطك ده
هنا :محصلش حاجة ازاي وهو ضاربك كدة ..انت ازاي يا بابا متبلغش عنو ..ده مجنون بجد ..بص عمل لي في هيثم
عادل قاعد مضايق اوي من الي حصل ..غصب عنه يا هنا كان معجب بيكي بصراحة قبل ما تفقدي الذاكرة يا بنتي بس هو ماقليش اي حاجة
هنا :بس انا مش بحبه وبعد الهمجية الي عملها دي وبعد ما ضرب هيثم انا مش عايزة اشوفه حتي يا بابا الحب مش بالعافية ...انا قلبي دق لهيثم مش ليه
هيثم اتبسط اوي من الكلمة :دي والنبي انت قمر
عادل بحدة :هنااااا
هنا اتكسفت وحطت راسها في الارض
هيثم: اي يا عمي ..انا طالبها في الحلال وعايز اتجوزها ..وانا معجب بيها وهي كمان اي المشكلة بقي
عادل ...هيثم اسمعني يا ابني في حاجات كتير اوي غير انك تبقي معجب بيها أو هي معجبة بيك افهم
هيثم :اي بقي الي اكتر من كدة ...
عادل: انها مش فاكرة حاجة يا ابني ...
هيثم :طب لو اتقدمت دلوقتي علي الاقل نتخطب ويبقي بعدتها عن ادهم ده برضووو
عادل :حاضر يا ابني هشوف وابقي اقولك
كل ده وعمر واقف مصدوم من الي بيحصل ده كله ومش عارف ينطق اصلا يقول اي بس هو واثق أن آدهم ممكن يرتكب جريمة
عمر: بابا انا خارج اشوف ادهم
عادل: ماشي يا ابني ....
___________________________________$$$
نور وصلت اخيرا القسم عند يوسف ودخلت وفضلت تسال. الضباط عليه والي كان بيقولها أنه طلع مأمورية كانت تسال طب هو رجع ولا راح مستشفي ولا اي ..بس مكنش حد بيجاولها
فهد وشمس برا القسم ...
فهد مستغرب: نور جاية القسم ليه اصلا ..اكيد جاية ليوسف ..ده القسم الي هو فيه
شمس :لا جاية تسال هو فين
فهد: يعني اي هو فين مش فاهم ...انت عارفة حاجة انا معرفهاش
شمس: اه .....
فهد :طب في اي متفهميني يا شمس
شمس: يوسف في مأمورية ونور خايفة عليه
فهد: طب ما هو بيطلع ماموريات علطول اشمعنا دي
شمس: يوسف قالها انها خطيرة اوي ...
فهد قلق :يعني اي بس ..انا هدخلها القسم خليكي هنا ........
تفتكروا اي ممكن يكونون حصل ليوسف ..
٢٣،٢٤
#احببت_مصارع
(23)
نور وصلت اخيرا القسم عند يوسف ودخلت وفضلت تسال. الضباط عليه والي كان بيقولها أنه طلع مأمورية كانت تسال طب هو رجع ولا راح مستشفي ولا اي ..بس مكنش حد بيجاولها لا محدش كان عنده معلومات
فهد وشمس برا القسم ...
فهد مستغرب نور جاية القسم ليه اصلا ..اكيد جاية ليوسف ..ده القسم الي هو فيه
شمس :لا جاية تسال هو فين
فهد: يعني اي هو فين مش فاهم ...انت عارفة حاجة انا معرفهاش
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس بتوتر ؛ اه .....
فهد :طب في اي متفهميني يا شمس
شمس: يوسف في مأمورية ونور خايفة عليه
فهد :طب ما هو بيطلع ماموريات علطول اشمعنا دي
شمس: يوسف قالها انها خطيرة اوي ...
فهد قلق :يعني اي بس ..انا هدخلها القسم خليكي هنا ........
وفعلا دخل القسم لنور لقاها واقفة مش عارفة اعمل اي
فهد: نور ..
نور :فهد عرفت ازاي اني هنااا
فهد: مش وقته حد قالك حاجة عن يوسف
نور بدموع: لا محدش عارف حاجة ..فهد ارجوك اتصرف انا حاسة أنه بجد في خطر
فهد بخوف: والنبي لتهدي متخوفنيش عليه ..
انا هكلم علي اكيد علي هيبقي عارف هو فين
نور بخوف :بسرعة طيب كلمه يا فهد
فهد طلع موبايله وفضل يرن عليه بس كان غير متاح
...غير متاح يا نور مش بعيد يكون معاه اصلا في نفس العملية
نور بخوف: لا انا مش هستني كدة انا هروح ادور عليه في كل المستشفيات ..انا حاسة أن قلبي هيقف من خوفي عليه يا فهد ...
فهد :اهدي طيب ...استني طيب احاول اسال عليه حد من زمايله ...وفعلا فهد دخل المكتب وساب نور برا حاطه ايديها علي قلبها
نور في سرها: ليه بتعمل فيا كدة يا يوسف ليه بتتفن في تعذيبي هو انا عملتلك اي بس حراااام عليك بقي
في قربك وجعني وبعدك دبحني ...اروح منك فين.
فهد خرج من المكتب بياس : كلهم بيقولوا طلع مأمورية بس محدش عارف حاجة ..نور احنا لازم نمشي دلوقتي من هنا وجودنا مش لذيذ خالص
نور بصدمة :امشي منغير ما اطمن عليه حتي يا فهد
فهد: طب ما وجودنا هنا مالوش اي لأزمة يوسف مش في القسم ومحدش بيعرف العملية أو تفاصيلها غير الضباط الي فيها بس ..وده الطبيعي ..تعالي اوديكي المستشفي عند هنا وانا هدور عليه يلا يا نور
نور : بس...
فهد :مافيش بس ..صدقيني وجودك فعلا مالوش لازمة يلا يا نور يلاااا
وفعلا خرجت نور معاه وشافت شمس في العربية وشمس ركبت جنبها واخدتها في حضنها
وفعلا فهد وصلهم المستشفي وراح معاهم يطمن علي هنا ...
فهد :نور بلاش تقولي لاي حد عن يوسف بلاش تقلقيهم عليه
نور بتعب: حاضر يا فهد هحاول
شمس :ايوة يا فهد بس شكلها باين عليها
فهد: قولوا بقي اي حاجة ..هنتصرف اهم حاجة محدش يعرف حاجة
وفعلا دخلوا أوضة هنا واتفاجوا بشكل هيثم وكدمات الي في وشه
فهد: ازيك يا عمي ...
عادل: تعالي يا فهد يا حبيبي ادخل ..
فهد :اي ده مالك يا دكتور اي عمل فيك كدة بس
هيثم :البني ادم المتخلف الي اسمه ادهم
فهد : ادهم ...ليه هو انت عملت اي بس يا دكتور
هنا بزعل : تصور يا فهد علشان عرف أنه طلب يتجوزني
عمل كل.. ده مش بني ادم ده بجد مريض ولو شوفته قولوا أن انا مش عايزة اشوفه تاني ابدا
نور بتعب :اهدي يا هنا لله انت متحاملة اوي علي ادهم ليه كدة ....علفكرة ادهم بيخاف عليكي جدا
هيثم :وهيخاف عليها مني ليه وانا طالب ايديها في الحلال ومن والدها يعني غرضي شريف ومطلعش مني اي حاجة وحشة أو تضايقها
شمس :خلاص يا دكتور معلش قدر ولطف برضوو
شمس بصوت واطي لفهد: بس انا مكنتش اعرف ان ادهم غبي كدة يا فهد
فهد بهدو:ء يبقي لسه ماشفتيش حاجة الواد ده مستحيل يتجوز هنا اصلا الا لو ادهم هو الي وافق اصلا
شمس بضحك :يا خبر ابيض
منال لاحظت أن نور شكلها متغير ومكسورة: نور مالك يا حبيبتي شكلك معيطة ...انت كويسة يا حبيتي ..فيكي حاجة
فهد بتوتر: اه هي كويسة بس شادة هي ويوسف تقريبا قبل ما ينزل
عادل : ده بجد ..يوسف ضايقك يا نور
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
نور بتوتر: اه يا بابا ...هو من أمتي اصلا بيعدي ساعة غير لما يقول كلمة تضايقني أو توجعني ما هو طول الوقت اصلا كدة .
منال بعصبية: ليه يعني هو فاكر نفسه اي ...
جرا اي يا عادل كلم ابراهيم وقوله احنا هنخرج من هنا علي اسكندرية علطووول في اي لله
عادل حس أن نور كدابة وان الموضوع مش بس أن يوسف مزعلها ده في حوار اكبر من كدة بكتير
فهد: ليه كدة بس يا طنط طب احنا مالنا احنا زعلناكم في حاجة ..ولله ده انتوا لو ماشلتكوش الأرض احنا نشيلكم فوق دماغنا
منال بحرج :متزعلش يا ابني بس انت متعرفش ادهم عمل اي ..ده فرج علينا المستشفي كلها ..ويوسف يغضب البت كدة . هو في اومال لو كانوا متجوزين كانوا عملوا فيهم اي
عادل: خلاص يا منال انا هكلم يوسف واعرف اي حصل
عمر دخل الاوضة ....
فهد: اي يا ابني كلمتك كتير كنت فين وفين بابا وادهم
عمر :روحوا علي الفيلا و كلمت ادهم مردش ورنيت علي يوسف برضو غير متاح عرفت حاجة عنه
فهد برقله: اه اعرف تعالي معايا برا ..يلاااا
عمر: اي يا ابني
فهد شده: بقولك تعالي ..بعد اذنكوا
_______________________________$$$
برا الاوضة
فهد: انت متخلف يا ابني محدش يعرف حاجة
عمر: ليه مش حاكي يا ابني
فهد: يخربيتك... اولا لأن لحد دلوقتي منعرفش فين يوسف اصلا ..ولو قولت لابوك هيقولك لابويا وساعتها هتبقي القيامة قامت ...انت مش عارف غلاوة يوسف عند ابويا ازاي ....فاهدي بقي وحياه امك مااشي
عمر: ماشي يلا ندخل طيب ..يلا علشان انا علي اخري
__________________________________$$$
في أوضة هنا
هيثم: وهو مين فيكم اخت هنا
منال ببتسامة: دي نور بنتي البكرية والي خرج الي كان لابس تيشرت ابيض ابني عمر بعد نور
هيثم بضحك: ده علي كدة هنا اخر العنقود
منال ضحك :اه ودي بقي شمس تبقي زي بنتي بالضبط
هيثم :اهلا وسهلا ..وحضرتك يا نور مرتبطة
نور بارهاق : لا الحقيقة محصلش نصيب .
منال: لا نور مركزة اكتر في حاجات تانية في الجواز
وشموسة كمان
فهد كان داخل سمع الكلمة دي اتخنق اوي وكان عايز يدخل يزعق ويقول انها مراته لكن حاول يتماسك اوي ...وشمس اول ما شافته اتوترت اوي
وعمر ضحك بطرقة استفزت فهد.
هيثم :بس غريبة ماشاءالله كلهم زي القمر ومحدش مرتبط حتي انت يا آنسة شمس مش مرتبطة ..معقول
عمر ضحك بصوت عالي اوي وقال في ودن فهد: الواد بيسبل لمرأتك واخد بالك يا فهود
بس فهد ضربه بايده في بطنه
هيثم اتحرج : هو انا قولت حاجة تضحك اوي كدة
فهد بغيظ :لا ابدا ...بس انت جاي تطلب ايد هنا فملكش دعوة بشمس ده احسنلك يعني
منال :في اي يا ولاد مالكم ..اهدوا .
هيثم كان بيبص لنور بطريقة لفتت نظر فهد
هيثم: طب استاذن انا بقي بعد اذنكوا .
وفعلا خرج هيثم وراح مكتبه
عادل بحدة :ينفع الكلام الي انت قولتيه قدام الواد ده
هنا :وفيها أي يا بابا هي ماما قالت حاجة اصلا
عادل بعصبية: انت يا بت اخرصي خالص انت سامعة ويلا بقي علشان احنا هنجهز علشان نمشي من المستشفي دي .. يلا يا بنات ساعدوها تغير هدومها
واحنا هنستناكوا برا
فهد :انا عندي مشوار مهم ولازم امشي ..انا هسيب مع عمر العربية وانا هركب تاكسي ..يلا سلام
عادل :بس يا ابني كدة احنا هنتعبك
فهد :لا تعب ولا حاجة يا عمو ..انا بس لازم استاذن
_________________________________&&&
في المستشفي عند يوسف
علي بتوتر : يا دكتور طمني ارجوك ..يوسف بقاله كتير اوي فوق ٣ ساعات في العمليات
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
الدكتور :هو الحمدلله كويس بس هو اخد خبطة جامدة في دماغه ونفس الوقت الرصاصة الي كانت في كتفه كان مكانها خطير جدا فادعيله...
علي :يعني اي الرصاصة مكانها خطير ..مش فاهم
الدكتور :للاسف يعني ممكن الرصاصة الي أخدها تأثر علي حركة أيده بعد كدة ...احنا مش هنعرف اي حاجة غير لما يوسف يفوق من البنج ...بعد اذنك
علي اتصدم من كلام الدكتور وخاف اوي عليه
وقعد علي الكرسي وبدأ يفتكر كل حاجة عاشوها مع بعض وفضل يعاتب نفسه أنه سابه يطلع لوحده
امير: علي انت كويس
علي رفع رأسه وشاف امير ..امير
امير قعد جنبه :في أي يا علي الدكتور قالك اي
علي :قالي أن الرصاصة الي أخدها في كتفه خدها في مكان خطير اوي ..ممكن تاثر عليه بعد كدة
امير بقلق: لا متقولش كدة يا ابني ..خير باذن لله
طب انت كلمت اي حد من أهله تطمنهم
علي :لا خالص ماجاش في دماغي ..تقريبا يوسف مش قايل لحد اصلا علي العملية ...
امير: ازاي بس يا علي ..ده قالولي في القسم أن في بنت جات وفضلت تعيط وتسأل عليه وفهد كمان جيه وسأل عليه .. خد موبيلي
علي: لا مش دلوقتي يخرج الاول ويفوق وبعد كدة يحلها حلال ..
امير: خير باذن لله ...اجمد بقي كدة
البنت انا لازم اوديها القسم ...
علي: استني بس يوسف يفوق يا أمير وانا هوديها
وفعلا عدي اكتر من ساعتين ويوسف خرج من العمليات ودخل أوضة خاصة بيه وعلي وامير كانوا جمبوا ومعاهم الطفلة بس نامت من التعب ..
أما فهد حاول يوصلوا لكن معرفش فخاف يروح البيت بيان عليه أنه متغير فقرر أنه يروح يقعد في شقة يوسف ......
__________________________________&_&&___
في المستشفي عند هيثم قاعد مع صاحبه
رافت ....
رافت: انا بجد مش مصدقك بقي بنت شوفتها امبارح واتقدمتلها النهاردة ...يا جبروتك يا اخي
هيثم: لله وكنت عايزني اعمل انت عارف كويس أن انا مش بحب اللف والدوران يا رافت و بعدين البنت فعلا زي القمر وأهلها ناس غلابة
رافت :طب علي الاقل كنت تستني لحد ما تخرج من المستشفي
هيثم: يا ابني دول من اسكندرية يعني لو كنت استنيت زي ما انت بتقول يا ناصح كان زمانهم مشيوا ومعرفتلهومش طريق يا عسل
وبعدين عارف اختها بجد عسسل وكيوت اوي
ميعرفش الي فيها 😂😊
رافت بيرخم : انت عجباك البت ولا اختها يلا
هيثم :لا ما انا عايزك تيجي معايا وانا بكتبلها علي خروج تشوفها ...اسمها نور علفكرة
رافت: يسلام ...يا ابني أعقل بقي ..اعقل
هيثم: لله يا ابني انا بقولك شوفها يمكن تعجبك وكلم باباها زي ..واي المشكلة هو كل العلاقات لازم يكون فيها الواد عارف البت كويس اوي من وراه ابوها واهلها ...يا ابني دي احلي علاقات الي بتبقي في النور
رافت: حاضر يا هيثم هاجي معاك ...ما انا اصلي عارف مش هتنزل من علي وداني غير لما اروح
عايز حاجة تاني ...سيبني بقي علشان ورايا متابعة
وبعدها بفترة مش كبيرة راح هيثم و رافت معاه علشان هيثم يطمن علي هنا ويكتبلها علي خروج
هيثم: مساء الخير يا عمي .
عادل مكنش طايق كلمه عمي دي خالص ..اتفضل يا ابني ..اتفضل
هيثم: ده الدكتور رأفت ابن خالي وصديقي
عادل: اهلا يا ابني ...
رافت :اهلا بحضرتك يا فندم
هيثم في ودنهة نور الي لابسه ابيض
وفعلا هيثم بدأ يكشف علي هنا ورافت بص علي نور تلقاها بنوتة كيوته اوي 😂 وهادية واعجب اوي بملامحها ورقتها لا وكمان هدوئها 😊😂
هيثم لهنا: لا تمام اوي تقدري تخرجي يا هنا للاسف الوقت عدي اوي ...
عادل: الحمدلله ...
هيثم :نعم يا عمي
عادل :اقصد الحمدلله أن صحتها كويسة
هيثم ابتسم لهنا الي اتكسفت اوي
طب عمي انا كنت عايز رقم حضرتك علشان ابقي اكلم حضرتك
عادل :حاضر يا ابني ...واخد تليفونه وكتبله رقمه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هيثم: انا متشكر اوي بجد ..هو حضرتك هتتحركوا امتي
نور :دلوقتي مش كدة يا بابا
عادل: اه يا حبيبتي ...
شمس: طب علي الفيلا بتاعة اونكل ابراهيم صح
عادل: اه
هيثم :طب تحبوا اوصلكوا انا
عمر :لا منحبش شكرا ...
عادل بحرج :معلش يقصد أن هو معاه عربية
هيثم اتكسف: طب استاذن انا ..يلا يا رافت
عادل : يلا احنا كمان يا ولاد
_________________&&&&&&&&&&&&&&&
في الفيلا عند ابراهيم
ابراهيم بحدة : انت اي اتجننت رسمي ازاي تعمل كدة يا ادهم ازاااي...ازاي متحكمش عقلك وتراعي أن احنا كنا في مستشفي
ادهم :وعايزني اعمل اي وهو بيقول عايز يتجوزها اسكت ومتكلمش ...
ابراهيم : لا اضربه وتبقي بلطجي ..انت يا ابني غبي البت مش فكراك اصلا ..فطبيعي تبقي كدة فبدل ما انت تطمنها و تهديها وتحتويها لا تقوم مخوفها منك
طب انت عارف بقي انها مش طايقة تبص في وشك حتي ....انت من أمتي بالغباء ده كله يا ادهم
ازاي يعني
ادهم :انا تعبت ..تعبت بجد حاسس أن كل تفكيري غلط في غلط حتي تصرفااتي ..عمي انا تعبان اوي
اوي ..وقعد ادهم علي الكرسي وسند رأسه
ابراهيم اتخض علي ادهم :مالك يا ابني طريقة كلامك بتاكدلي أن في حاجة ملهاش دعوة بهنا بس هو الموضوع ليه علاقة يشغلك مش كدة ...رد يا ابني ..مالك فهمني
ادهم بوجع :انا اتهمت يوسف أن هو الي حرقلي الشركة وإن هو الي اتفق مع اعدائي في السوق علي كدة كمان
ابراهيم: اييبيييه ..انت بتقول أي ...انت اكيد اتجننت
ادهم :اسمعني بس انا معايا دليل قوي
ابراهيم بحدة :انت تخرص خالص لو مليون دليل قال إن يوسف يعمل فيك انت كدة عمري ما اصدق
اخص عليك اخص ...ابوك لو كان عايش وسمعك بتقول عليه كدة كان ضربك بالجزمة ....اخس يا ادهم. .. بجد مش طايق ابص حتي في وشك
ادهم :اسمعني يا عمي ارجوووك بقي
صدقني انا كان معايا أدلة كتير اوي ..انا لحد دلوقتي مش قادر أثبت برائته ..أنت نفسك لو شفت الأدلة .
ابراهيم :اخرص انا لو ١٠٠ مليون شخص قالولي أن يوسف هو الي عمل كدة في شغلك عمري ما اصدق ...يوسف الي كان بيقف قدام ابوك علشان تحقق حلمك ووقف جمبك في كل حاجة ورضي يدخل معاك شريك بالفلوس برغم أنه مش بيفهم في حاجة خالص غير شغل البوليس بس علشان يقف جمبك وتحقق حلمك ..... يعمل كدة
بقي واحد بيروح كل يوم يدافع عن ناس ميعرفهومش وشايل روحه علي كف أيده يعمل كدة ..واحد بيساعد الغريب وبيفديه بروحه ...هيعمل كدة في اخوووه .ادهم من النهاردة لسانك ميخاطبش لساني لحد ماتثبت برائة يوسف
وبعد كدة انا ليا صرفة معااااك ...
وفجاه جرس الباب بدأ يخبط....
تفتكروا اي ممكن يجرااااأااا
#احببت_مصارع
(24)
الباب خبط ..
.وكان عادل ومنال و هنا ونور وشمس وعمر
ابراهيم: اهلا اهلا اتفضل يا عادل ..اتفضلوا يا جماعة
عادل :معلش يا ابراهيم ولله هنتاقل عليك انا عارف ...
هنا بعند وهي باصة لادهم :أيوة يا بابا احنا بنتاقل اوي ياريت نمشي هيبقي احسن
ابراهيم: اي الكلام ده يا حبيبتي ده بيتك ومطرحك
اتفضلوا هو انتوا محتاجين عزومة اصلا يا عادل ...
وفعلا قعدوا ...........
ابراهيم : انا مجهز اوضتك يا عادل انت ومدام منال
ونور وهنا ليهم أوضة وعمر بيبات مع يوسف أو ادهم
زي ما يحب بس ما عدا فهد .....
شمس ابتسمت بكسوف ووطت رأسها
عادل بضحك: اشمعنا فهد بقي
ابراهيم :لقينا ياسيدي الي يونسوا في اوضته ست شمس هانم منوراها
منال بصدمة :اي شمس ...وشمس مالها بفهد واوضته
عادل بحدة :اي الي بتقوله ده يا ابراهيم
ابراهيم :اهدي بس يا عادل انا كنت فاكر فهد أو عمر حاكولك ..انا هفهمك كل حاجة ..فهد وشمس متجوزين علي سنة الله ورسوله
عادل بصدمة :متجوزين ازاي يعني ومن امتي الكلام ده اساسا
ابراهيم :اهدي يا عادل انا لسه عارف الصبح زيك بالضبط ولله
منال بحدة : معقول الكلام ده ..ماتردي يا شمس هانم ..ولا اقولك يا مدام فهد
ابراهيم :يا جماعة اهدوا علي البنت ..البنت ضحية
لو فهد مكنش اتجوزها كان جوز امها اخدها بالقانون
علشان كدة اتجوزوا دي كل الحكاية ....
منال :انا بجد ابتديت اتشائم احنا من ساعة ما رجلينا عتبت مصر والمصايب نازلة ترف علي دماغنا
عادل :اهدي يا منال ..احنا نبقي نفهم من شمس علي هدوووء ..ولا اي يا شمس
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس بتوتر :حاضر يا عمو...بص ولله الموضوع حصل بسرعة اوي غصب عننا
عادل: خلاص يا بنتي اهدي انت بس انا هيبقي افهم منك بعدين
هنا قاعدة بتبص لادهم باحتقار بس ادهم مكنش مركز معاها خالص
ابراهيم: طب يلا يا عادل اطلع ارتاح انت ومراتك
عادل :عندك حق يلا يا بنات ..يلا يا عمر
عمر :لا يا بابا انا هقف في الجنينة شوية مش جايلي نوم
نور: ولااا انا يا بابا ....
هنا بغل : انا بقي جايلي يلا نطلع يا شمس ...
وفعلا عادل ومنال وهنا طلعوا يرتاحوا وإبراهيم كمان طلع يرتاح اما ادهم فراح لفهد
وعمر طلع يقعد في الجنينة ونور مكنتش عارفة تعمل اي من قلقها قررت تروح الاسطبل ..
_________________________________&
نور قاعدة عند الاسطبل مع زهرة :
وانت بقي يا زهرة اي حكايتك ..قالولي في الفيلا انك انت اقرب حد ليه في الدنيا كلهااا ...للدرجة دي بيحبك ....
طب ما تطمنيني علي صحبك مش هو اقرب حد ليكي برضوو ...
عارفة يا زهرة انا اول مرة شوفتوا فيها بيلعب مصارعة حسيت أن قلبي اتخطف مني واول ما دخلته أوضة اللبس بتاعته حسيت اني اطمنت وانا واقفة قدامه برغم أن كنت صغيرة اوي وقتها لعلمك
مكملتش ١٧ سنة بس أنا كنت بجد حاسة أن في حاجة نقصاني والحاجة دي كانت معاه هوووو
وتفووت ايام وسنين وارجع اشوفه وبعد ما اطمن قلبي أن خلاص اهووو موجود معايا تاني ..يروح مني .....
في الوقت ده الحصان عمل صوت عالي ...
زهرة ضحكت : لا مش مسمحاه علي اي كلمة قالها لعلمك بقي زوزو .. وكل كلمة اتهمني فيها وقل أدبه عليا هندمه عليهاااا ...بس اطمن عليه بس .
انا اه ادعي عليه واشتم بس اكره الي يقوم امين
وفضلت قاعدة مع زهرة وتاكلهاااا وكانت فرحانة اوي
ومطمنة بوجودها وكأنها بتطمنها أن يوسف فعلا كويس وسليم ....
______________________________________$
عمر في الجنينة بدأ يمسك موبيله ويقلب فيه لحد ما شااااف حاجة صدمته .....
عمر بصدمة: معقول ..ازاي....
بس مكنش عارف يفكر
طلع رقم ادهم ورن عليه وادهم كان ساعتها بيحاول ينام هو وفهد ...
ادهم بتعب: الوو يا عمر
عمر بوجع: انت فين يا ادهم ...
ادهم: في الشقة بتاعة .. بتاعة يوسف في حاجة
عمر :اه كنت عايزك ..محتاج اتكلم معاك شوية ينفع
ادهم بتوتر :انت كويس يا عمر ...فيك حاجة
عمر: ادهم انا كويس انا بس محتاج اتكلم معاك
ولما تيجي افهمك
ادهم :لا تعالي انت انا مش قادر حتي اتحرك من مكاني ..انا هبعتلك الوكيشن ..سلام
وفعلا ادهم بعتله اللوكيشن ...وعمر اخد عربية فهد وراحله علي شقة يوسف
وفعلا بعدها بأقل من نص ساعة عمر وصل البيت
__________________________________$$
في شقة يوسف
عمر اول ما دخل فضل يتفرج بإعجاب: ده بيت يوسف ...غريب اوي
بس حلوو بس تحسه غامض كدة
فهد بضحك : عادي يعني ما يوسف طول عمره غامض ...مالك بقي في اي ....
عمر بخنقة: مخنووق اوي ..انا مش عارف ليه بيحصل معانا كلنا كدة بجد
ادهم :ولله عندك حق تحس بجد أن الموضوع في حاجة غريبة ..
فهد :وانت اي بقي الي حصلك يا عمر
عمر بوجع: فريدة كلمتني
ادهم :طب ما حلو ده اوي اي بقي الي مزعلك كدة
عمر :بس انا قولتلها أن مستحيل ارجعلها تاني علشان انا مش لعبة في ايديها وقت ما تحب ترجع يبقي بمزاجها .ووقت ماتسيبني برضو يبقي بمزاجها
فهد :يا غبي.. ليه بس كدة
عمر: اهو الي حصل بقي يا فهد
ادهم :طب ماشي .. وبعدين ...
عمر فتح موبيله ..بص
ادهم: دي فريدة ...مين الي جنبها ده
عمر: اتقرت فاتحتها النهاردة عليه ده معيد عندنا
ادهم بحدة :الواطية ...اي البت دي
فهد: بس يا ابني انت ...واي الي يخليها تبيعك كدة يا عمر مش هي بتحبك
ادهم :ما انا بقول علشان واطية اي يعني لما يزعقلها أو يتعصب شوية ..يعني
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد رمي عليه المخدة :بس يا واد يا حقنة انت ..بس
بص يا عمر انت لو فعلا بتحبها انزل اسكندرية بكرة
واتكلم معاها وقولها الظروف السودة الي احنا فيها حاليااا...لو لا خلاص انساها وعدي انت لسه بدري عليك اووي انت لسه متخرجتش اصلا واتسي كلام الواد ده تماما ...
ادهم : ..ماشي يا اخويا ..خليني انا كدة أحل مشاكل غيري ومشاكلي انا هتموتني قريب
فهد :ادهم انت كويس .. بص انا عارف اني مقصر معاك اوي ...بس ولله احنا كلنا اتسحلنا في الي حصل للبنات محدش اخد باله من حوارك انت
معلش يا ادهم حقك علياااا ...ولله انا كنت ناوي اجيلك النهاردة الشركة بس موضوع يوسف ده .
ادهم بدهشةة يوسف ...ماله يوسف
عمر: انت متعرفش أنه طلع مأمورية ولحد دلوقتي مش عارفين نوصله حتي
ادهم قام فاجأه :اي الهبل ده وقاعدين كدة في برود
فهد برود: اي بس ..انا جيت هنا لاني مش قادر اروح اصلا البيت انا قلبت الدنيا عليه بس كل الضباط زمايله قالولي أن المأمورية دي بالذات سرية اوي
ومحدش عارف حاجة ....اعمل انا اي بقي
ادهم ةنروح ندور عليه في مستشفيات مصر كلها
فهد :حاولت ولفيت لحد ما تعبت وبعد كدة فكرت أنه ممكن يكون في بلد أرياف مش هنا اصلااااا
ادهم: يعني اي في اكتر وقت هو محتاجنا في مش هنقي حواليه ..ازاي يعني يا جماعة
فهد : لا بس فكر فيها بالعقل ..احنا لازم نستني علي الاقل علي يفتح تليفونه ويرد علينااا
ادهم : انا مش قادر اقعد هنا اصلا انا نازل
فهد :انت يا ابني رايح فين بس دلوقتي
ادهم: هروح بيتي مش هقدر اقعد في بيته وانا مش عارف هو فين دلوقتي
عمر: افففففف ....اوعي انا هنام اوعي كدة
فهد :نام يا خويا بارد صحيح ..
_____________________________________&&
في المستشفي عند يوسف
يوسف فاق من البنج ..اعااا ..انا فين
علي بصوت واطي: انت بتتحاسب
يوسف ضحك ...علي انت لسه قلب اسود
علي ضحك: حمدالله علي سلامتك يا جو
يوسف: انت الي انقذت حياتي يا علي مش كدة
علي: احم.. مش بحب اتكلم عن بطولاتي كتيرر
استني انا هنادي الدكتور يطمني عليك ...ده احنا كنا هنموت امبارح من القلق عليك .... وخبطه في كتفه
يوسف :اعااا صحيح بقرة ..طيب بسرعة .
وفعلا علي ناده الدكتور علشان يطمن علي يوسف
الدكتور :حمد لله علي سلامتك يا بطل
يوسف: بتعب لله يسلمك ....اعااا
الدكتور :خليني بس اطمن عليك كدة وعلي دراعك
وفعلا كشف الدكتور علي يوسف وطلب اشاعات
علي: طمني يا دكتور علي كتفه
الدكتور :بص احنا هنتاكد بالشاعات لكن هو حاليا الحمدلله الرصاصة ماقصرتش عليه
علي بفرحة: ربنا يخليك يا دكتور ولله طمنتني
يوسف: انا مش فاهم ..حاجة. دكتور انا حاسس أن الجرح شادد عليا اوي .
الدكتور :الرصاصة كانت في مكان خطير يا يوسف الموضوع كان صعب اوي مش هين
يوسف: طب و الطفلة يا علي
علي: بسبوسه نايمة اهي
الدكتور :طب استاذن انا بقي ...حمدالله علي سلامتك
علي : ربنا يخليك يادكتور... اتفضل يا دكتور
يوسف بيبص علي بسنت :حبيبتي ملاك نايم ..كويس انك مسلمتهاش يا علي
علي :لا امير قال للواء أن الطفلة معانا كدة كدة لازم تفضل معاهم لحد مايلاقوا ابوها وامها
يوسف :يا حبيبتي كنت هموت علشانها ..اسمها اي
علي. اسمها بسنت علفكرة كانت قلقانة اوي عليك
يوسف : حبيبتي ....طب ...محدش كلمهم ادهم ..فهد .نور مثلا
علي: يا ابني تليفوني وتليفونك في المكتب
بص انا هسيبك تتنيل ترتاح شوية عقبال ما اروح المكتب اودي بسنت للواء علشان لازم ياخد أقوالها
واجيب التليفون واجي
يوسف بتعب: ماشي ..انا كدة كدة هنام علشان تعبان اوي
علي :طيب سلام بقي ...انا هكلمك فهد علشان اجيبلك هدوم ماشي
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف :ماشي يا علي ..هتعبك معايا بقي
هبقي اردهالك لما تتصاب يا حبيبي وتتكسح زي
علي :لا....اي انت بتقول أي ..انت فعلا كدة ..يحرقك
انا مش فاهم الي اداك الرصاصة منشلش ليه في لسانك ده طوله مترين .. علي الاقل كنا ارتاحنا من القرف ده ...يا ساتر عليك ..لا بجد يا ساتر
وشال بسنت وخرج بيها من أوضة يوسف ويوسف فضل يضحك علي صاحبه ..وفضل يفكر في الي عمله مع نور وكلامه معاها
يوسف بزعل : ياترا خوفتي عليا يا نور ..يا ترا بعدي هياثر فيكي..... لا طبعا اكيد مش هيثاثر فيها انا اتعاملت معاها وحش اوي اوي ..محدش بستحمل كدة اصلا
كل ما احاول اخليها تنسي حاجة عملتها في حقها ارجع اعمل حاجة اسوء منها بمراحل ...غبي اوي
___________________________________$$$
في الفيلا عند نور
نور فاقت علي صوت الراجل. الجنايني
نور بخضة: أي ده
الجنايني: صباح الخير يا هانم حضرتك نمتي في الأساطيل ده معقول برضووو
نور بصدمة :اه ..يا خبر معلش اصل لو مكنتش نمت هنا ..مكنتش هنام اصلا
الجنايني: طب علي مهلك يا هانم ..تحبي اعملك حاجة
نور :ربنا يخليك انا هصبح علي زهرة وهاجي
الجنايني بقلق :حضرتك عارف. إن سي الاستاذ يوسف محرج علينا أن محدش يجي ناحية زهرة خالص ..
نور :متقلقش انا هيبقي أقوله ..هو مش هيقولك حاجة ..
الجنايني :ماشي يا هانم بعد اذنك .. وخرج برا
نور: زهوورة صباح الخير ...شوفتي بقي بسبب رغي معاكي طول الليل نمت منغير ما احس ..أنا حبيتك اوي يا زهرتي بجد ...بس انا بقي مضطرة اطلع واسيبك دلوقتي ...اه والنبي ادعيلي الاقيه..باي
وفعلا نور طلعت من الاسطبل و راحت الفيلا ولاقت هنا صاحية وبتكلم في التليفون
نور :صباح الخير
هنا بقلق :..طيب سلاام ....صباح النور
نور: مالك يا هنا اتوترتي ليه كدة ...انت كنتي بتكلمي مين
هنا :هكون بكلم مين يعني ولا حد يا نور
نور: هناااا انا بسالك بالذوق مين ده ...بسرعة
هنا :بصراحة ده هيثم بقي ..كان بيكلمني وانا رديت عليه
نور: يسلام ببساطة دي يا ست هنا ..اصلا جاب رقمك منين بقي
هنا: أصله اخده مني قبل ما نمشي
نور: يا بريئة ..ماشي هنا ...ماشي ..وطلعت نور اوضتهااا تاخد شاور علشان تلبس وتنزل تروح قسم بتاع يوسف تسال عليه
__________________________________&&
في شقة يوسف
فهد كان نايم ...صحي علي صوت تليفونه بيرن
فهد بنوم: الووو
شمس؛ انت فين ..ممكن اعرف
فهد ابتسم اول ما سمع صوتها ...صباح الجمال ولله احلي صباح اني اصحي علي صوتك
شمس بزعل: لا ولله طب ما انت بايت برا البيت ممكن اعرف بقي بايت فين ومع مين يا فهد
فهد بضحك: بايت مع مين هي وصلت لكدة ده احنا لسه بنقول يا هادي
شمس بزعل: طب خلاص متحكيش انا اصلا مش عايزة اعرف حاجة عنك اصلا ....وعلفكرة انا غلطانة اني رنيت عليك المفروض اسيبك معاها
فهد كان بيضحك بصوت عالي: استني بس يا مجنونة انت ..انا بايت في بيت يوسف ..ومع عمر ولله ...وبيشخر جنبي اهوووو حتي
شمس: يسلام هو يوسف عنده شقة اصلا مش هو عايش معاكوووو
فهد :لا عايش في شقتوا بس كان زمان عايش معانا
المهم انت اي اخبارك واخبار رجلك ..علفكرة لازم نروح نطمن عليها لان المفروض انك متتحركيش عليها خالص ..وده مش بيحصل
شمس: يا سيدي انا كويسة ولله واخدت دوايا اول ما صحيت بس انت ليه بايت برا البيت اصلا
فهد :بصراحة مقدرتش اروح ...خفت لابويا يشوفني ويعرف أن في حاجة ..ابويا لو عرف بموضوع يوسف ممكن يطب ساكت فيها ...ونور كمان الصراحة مقدرتش ارجع يا شمس
شمس :طب مافيش اي اخبار عن يوسف
فهد ..يا فرج لله اقفلي دلوقتي يا شمس جاتلي رسالة أن علي فتح تليفونه ..هكلمه وارجعلك
ادعي والنبي يا شمس ..سلاام
شمس :سلاام ...يارب استرها يارب
وراحت لنووور
_____________________________
فهد بدأ يرن علي علي ...رد بقي يا علي
الووووو علي ..انتوا فين ...فين يوسف يا ابني
علي: الو يا فهد متخفش يا فهد الحمدلله انا كويس
فهد :ماتولع يا اخي ..انا بسالك عن يو سف لله
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
علي بضحك: كنت عارف انك واطي ...الحمدلله احسن من امبارح بكتير .هو اتصاب في كتفه وكانت خطيرة بس عدت علي خير
فهد :وانت يا ابن ... لما كنت معاه مكلمتنيش ليه وقافل موبايلك ليه اصلا ....يا مستفز
علي ؛وكنت عايزني اعمل اي بقي ..كنت اكلمك اقولك تعالي الحق اخوك بيموت في المستشفي وبعدين انا اصلا مكنش معايا موبيل يا ابني
فهد :ده لما اشوفك هنفخك انت مش عارف انت عيشتنا يوم كان عامل ازاي ..ابعتلي عنوان المستشفي بسرعة.....
علي: حاضر اصبر....هبعتلك اللوكيشن بتاعها...بس اعمل حساب يوسف في هدوم اوك ..سلام
فهد بفرحة : سلاااااام
وكلم شمس ونور كانت عندها في الاوضة مستنين المكالمة بتاعة فهد
نور بقلق : الو يا فهد والنبي طمني عليه
فهد بفرحة : لا الحمدلله يا نور هو في المستشفي
متصاب بس الحمدلله مش خطيرة
شمس: طب الحمدلله يا رب
نور: طب اي المستشفي يا فهد... ارجوك بسرعة ابعت العنوان
فهد :اهو علي بعته ..استني هعدي عليكوا وبالمرة اجيب هدوم ليوسف
نور بفرحة: لا تبعته ليا انا ...انا جاهزة اروح حالا
فهد بضحك: حاضر ...هبعته حالا
وفعلا فهد بعت العنوان ونور اخدت فلوس وشنطتها وجريت ركبت تاكسي وفي طريقها للمستشفي
__________________________________$$
في اسكندرية
والد فريدة بعصبية: يعني انت مش شايفة نفسك متغيرة يا فريدة ...ده منظر واحدة خطوبتها اخر الشهر ده
فريدة : يوووووه في اي بس ..متغيرة فين يعني
والد فريدة :يا بنتي انت لو مش عايزة الدكتور ده ارفضيه ..بس انت من ساعة من جيه وقريته الفاتحة وانت مبوزة وفي اوضتك بتعيطي ...ليه ده كله
انا مش جابرك عليه ..لو مش عاجبك ارفضيه
فريدة بدموع :مافيش حاجة ..مافيش
وسأبته ودخلت اوضتها ....
فريدة في اوضتها دخلت وكانت عمالة تعيط ..وطلعت صورة لعمر : عارف مهما حصلي لو طلعت قلبي كدة ودوست عليه عمري ما هرجعلك تاني يا عمر .....عمري ...فضلت تعيط
______________________________&&&
نور اخيرا وصلت المستشفي وفهد كمان كان وصل الفيلا لشمس بس حب يسيب لنور الفرصة أنهم يقعدوا مع بعض شوية
في أوضة يوسف .كان صاحي بس كان تعبان اوي وزهقان اوي. ...بس حصلت حاجة .....
وفاجاه دخل نوووور 😲.....
تفتكروا حصل اي ...ونور هتعمل اي اصلااا
😂😂😂😂❤️❤️❤️🙈♥️
٢٥،٢٦
#احببت_مصارع
(25)
وفعلا نور راحت المستشفى عند يوسف وكانت متشوقة اوي انها تشوفه وتشبع عينيها منه
وفعلا سالت عليه وراحت لاوضته بس الي شافته
كان صدمة....
يا ترا اي بقي الي نور شافته .....
___________________________________$$
في الفيلا عند ابراهيم
وصل فهد وعمر كان جاي معاه ...
شمس بفرحة: فهد ..انت جيت
عمر برخامة : سبحانك يارب اومال مين مثلا... خياله
شمس : يارخم ..بطل بقي يا عمر لله
عمر بضحك :لله ماهو سؤال بجد مستفز اوي يعني
فهد ضحك علي عمر .. بس ياض
.المهم انت عاملة اي النهاردة ورجلك قادرة تتحركي ولا لاء
شمس مسكت أيده : بص احسن من امبارح بس برضو ماشية بالمسكن
منال: يا حبيبتي ما انت رجلك متحبسة ومع ذلك بتقولي وبتمشي عليها كتير اوي يا شمس كدة رجلك هتورم وهتتعبك اكتر
فهد: ولله يا طنط عندك حق ..وانا لسه قايل الكلام ده الصبح ...مش كدة برضووو يا ست شمس
عادل بحدة :فهد انا عايز اتكلم معاك شوية برا في الجنينة
شمس بتوتر: طب ممكن ابقي اجي معاكوا يا اونكل
عادل بحدة : لا انا عايز اتكلم معاه لوحدنا
فهد قلق من نبرة كلامه وحس أن في موضوع
ليه علاقة بجوازه من شمس
فهد: حاضر يا عمي من عينيا
ابراهيم: طب ممكن نفطر الاول وبعدين اقعد معاه واسلخه زي ما انت عايز يا عادل ..يلا يا بنات الأكل جهز ..
عمر بضحك :يلا يا بنات ...طب بالنسبة للولاد يموتوا من الجوع عادي كدة ....اي يا عم الحاج ابوك كارهنا ليه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
فهد بضحك : ولله يا ابني ما عارف ...
ابراهيم: بعد الشر عليكوا يا حبيبي وبعدين انا لو سبتكوا هتكلوا الاكل ومش بعيد تحلوا بينا
عادل :مشاء لله عليهم يا ابراهيم يلا يا ولاد اقعدوا ناكل ...اومال فين نور يا منال محدش صحاها لي
هنا :لا مكنتش جنبي اصلا يا بابا علشان اصحيها
عادل: اي ده ..اومال فين...يمكن في الجنينة ..انا هقوم اشوفها.
فهد بتوتر : لا يا عمو هي نزلت
عادل بصدمة : نزلت ..الصبح اوي كدة معقول ..وبعدين راحت فين اصلا منغير ماتاخد اذني
ابراهيم: اهدي يا عادل بس ..اهدي مش كدة
فهد: طب بس ممكن تهدي يا عمو
هي ممكن تكون نزلت تشوف هدوم أو أي حاجة واكيد زمانها جاية
عادل بحدة : ماشي نور ...ماشي لما تيجي انا ليا تصرف معاها
ابراهيم :خلاص بقي اهدي يا عادل ولما ترجع هنفهم منها كل حاجة ....اقعد بقي افطر
...........
وفجاه الجرس ضرب ...
عادل: ممكن تكون وصلت ..
فهد: لا ده اكيد الواد ادهم اصل هو قالي أنه جاي
استني افتحله
...........
فهد فتح الباب لادهم .. ادهوووم ادخل يلا
ادهم مسك ايد فهد واتكلم بصوت واطي : عرفت يوسف فين صح
فهد :يووه يا ابني قولتلك اه ..والله اه وكويس كمان ونور عنده دلوقتي وهنفطر ونروح بس اوعي حد يعرف من البيت هنا حاجة.... هااا
ادهم: حاضر بس احنا ليه نستني مانروح دلوقتي نطمن عليه
فهد : لا ويلا بقي مش هتفضل واقفين كدة يلا ادخل
ادهم : ماشي يا اخويا يلا
صباح الخير عليكم جميعا
عادل :حبيبي صباح الفل ..اتفضل بقي كل معانا
ادهم بضحك :حاضر يا عمو ...اكيد يعني هاكل ده انا ميت
هنا بخنقة : اففف بجد ..انا هقوم بقي علشان شبعت
ابراهيم :انت مفطرتيش يا حبيبتي ..اقعدي
هنا برخامة :لا أصل بصراحة نفسي اتسدت ..وبعدين
صحيح يا بابا هيثم عايز ياخد معاد علشان يجيب أهله ويجول يزورونا
فهد ضحك بس حاول يكتم ضحكته بسرعة
بعد ما شمس ضربته في رجله بخفة
ادهم بصوت واطي : للهم ماطولك يا روووح ...
عادل: مش وقتوا الكلام ده يا هنا ..لما نرجع بيتنا
هنا :لله يا بابا طب امتي هنرجع يعني
ابراهيم: طب فيها أي رايك لو جم هنااااا يا عادل
فهد بصوت واطي لشمس: اوباااا دي القيامة قامت يا جدعان
عمر بتريقة :واد يا فهد ابوك بيسهلها ليه كدة... بص ادهم بيبص لابوك ازاي تقريبا هيتحول زومبي وياكله
فهد.بضحك : لا ادهم عاقل وهيقدر أنه راجل كبير وفي آخر ايامة
عمر بضحك :بس كدة طب الحمدلله
عادل استغرب بس رد: لا طبعا يا ابراهيم ..ليه يعني لما نروح بيتنا ..ليه الاستعجال ده اصلا
هنا :طب وفيها أي يعني يا بابا
ادهم فاجأه قام من السفرة بهيبة مش طبيعية :فيها اني ممكن عادي خالص اح.دفك باي حاجة في وشك
سامعة يا بت انت ولا لاااء ..ومالك يا اختي ملهوفة عليه كدة ليه ..امال لو كان تامر حسني ده حتة واد
مع.فن لا راح ولا جيه
هنا بعصبية: وانت مالك اصلا ...انا حرة ياأخي
هو انت ولي امري .واحد معجب بيا وانا كمان ...
ادهم بعصبية خبط علي السفر جامد لدرجة أن هنا اتخضت جامد
ادهم بحدة :انت اي ...بت انت ولله لو سمعتك بتتكلمي عن الواد الملزق ده تاني مش هيحصلك طيب ...سامعة ولا لااء
ابراهيم: ولا يا ادهم اي الي انت بتعمله ده انت اتجننت ولا اي ...انت مش ولي أمرها ولا جوزها
علشان تتكلم كدة ..اتلم بقي .....سامع
ادهم بعصبية : يا سلام لو علي كدة ..طيب انا عايز اتجوز بنتك يا عم عادل ....هاه موافق
عادل قاعد مصدوووم من الي بيحصل ده .اي يا ابني ده ما براحة يا ادهم يا ابني مش كدة
ادهم :براحة اي بس ..ما حضرتك موافق انها تتجوز هيثم ..
عادل بضحك: يا ابني انا معرفوش اصلا علشان اوافق عليه ...اهدي بقي ..وانت يا هنا اهدي شوية
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
هنا بتبص لادهم بغل :بس انا مش بحبك انا بحبه هو
ادهم مسك ايديها جامد :مش بمزاجك ...سامعة
عادل مسك ايد ادهم: اوعي ايدك من عليها يا ادهم انا محترمك لاخر ثانية ..متخلنيش اضايق منك
ادهم ساب ايديها وبصله بحرج :انا اسف يا عمو بس ...
عادل :خلاص يا ادهم بعد اذنك .. لازم تفهم أن محدش هيجبر هنا علي اي حاجة .. فاوعي تقول كدة تاني .. انا بحبك وبعتبرك زي ابني عمر
ادهم اضايق اوي من نفسه ولأنه لأول مرة يتحط في موقف زي ده فقرر أنه يمشي ويسيب الفيلا
ادهم :حاضر ...فهد انا هستناك في الجنينة لما تخلص ابقي تعالي ..بعد اذنكوا
وفعلا خرج ادهم في الجنينة وكان مضايق اوي
___________________________________
فهد :معلش يا عمو متزعلش منه ..
وانت هنا ولله ادهم طيب بجد ادي نفسك فرصة
هنا بعند :انا قولت لا. .يعني لااء ....وسابتهم وطلعت اوضتها
منال :انا ولله ما عارفة اتكلم اقول اي ..انا طالعة وراها يا عادل واول ما نور توصل اندهلي ..بعد اذنكوا
ابراهيم :اتفضلي
عادل :فهد تعالي انا عايز اتكلم معاك شوية لوحدها
فهد بثبات :اتفضل يا عمي ...
وفعلا عادل وفهد دخلوا أوضة فهد يتكلموا
وابراهيم دخل مكتبه علشان كان وراه شغل
وشمس كانت مضايقة اوي علشان ادهم فقررت تطلع تتكلم معاه شوية بس كانت متوترة اوي احس فهد يشوفها وخصوصا انها عارفة أنه بيغير عليها من اقل حاجة...بس استغلت أن هو مع عادل وخرجت الجنينة .....
____________________________________&&
في الجنينة
ادهم قاعد متغاظ اوي من الي حصل ...
شمس: ادهم ..ممكن اتكلم معاك شوية
ادهم ببتسامة مزيفة :اه طبعا..طبعا تعالي يا شمس
شمس قعدت: بص بقي انا عارفة أن انا ماليش حق اتكلم معاك في اي حاجة تخصك ..بس
ادهم مقاطعا لها :متقوليش كدة يا شمس انت مرآة اخويا وزي اختي ..يعني براحتك ..اتكلمي وانا سامعك
شمس بحرج: بص يا ادهم بصراحة ومنغير زعل ..انت عنيف اوي بجد ..واخد كل حاجة بالعافية
وعصبي كمان ..مين البنت الي ممكن تسيب حد هادي ولطيف معاها وتبص لواحد كل ما يبقي موجود يزعق ويتعصب عليها ..
ادهم بحرج :طب ما انا بتعصب علشان انا فعلا غيران عليها يا شمس ...انت عاجبك إصرارها علي هيثم ده هي تعرفه منين اصلا ..لحقت حبته كدة معقول يعني
شمس: يا ابني افهم ..هي ممكن تكون معجبة بيه معجبة بذوقه بطريقته بس ....
ادهم :طب وإصرارها ده دي مصرة عليه زي ما تكون عرفته من عشرين سنة ..
شمس: بص اكيد ده عند معاك يا ادهم .. بص بصراحة يا ادهم انا معرفش عنك حاجة خالص بجد
بس لما اتكلمت مع نور قالتلي عنكم أن
فهد متعرفووش علشان اتخانقت معاه اول ما وصل اسكندرية .
يوسف اكتر واحد مخه مش بيقف و ملاوع كدة
وادهم طيب وذكي اوي
الي استغربته أن انت عصبي اووي ومش بتفكر قبل ما تعمل المصيبة يا ادهم
ادهم :صدقيني يا شمس انا فعلا مداس عليا اوي الفترة الي فاتت زيادة عن اللزوم ..ويمكن هو ده الي مخليني مش عارف اظبط تفكيري كويس
شمس :طب ما كدة انت ممكن تضيع هنا من ايدك ده لو انت فعلا بتحبها يا ادهم ....وزي ما قولتلك البنت بتحب الكلام الحلوووو محدش هيحب الخناقات
ادهم :يسلام طب اشمعنا نور ويوسف دي حياتهم كلها خناقات بس ...انا حاسس أنهم شوية ويولعوا في بعض ...انا اصلا مستغرب أنهم مكملين مع بعض
شمس .........
___________________________________&&
في أوضة فهد ...
فهد :اتفضل يا عمي ...خير بقي كنت عايزني في اي
عادل :شمس قالتلي يا فهد انكم متجوزين يا ابني
انا محبتش اتخانق مع شمس لأن انا معرفش اي الي خلاكوا تعملوا كدة اصلا .
فهد بجرائة :بص يا عمي انا عمري ما كنت بحب الف وادور .. انا ولله ما اعرف انها اصلا اسمها شمس
انا اتعرفت عليها في اسكندرية بنت تايه وكانت بتعيط ..كل الي عاملته أني حاولت اساعدها واجرت بيت وخلتها تعيش فيه...وكل ده انا عملته علشان اساعدها اني انزلها مصر وكنت عارف وقتها ان اسمها جميلة مش شمس هي ضحت عليااا ....لحد فعلا ما عرفت انها شمس
قريبتكوا ..انا شفتها قريبة من العمارة بتاعتكوا بس ناحية البحر ...صدقني ده كل الي حصل ولله ما بكدب في حرف واحد وبعد كدة اتجوزنا علشان نعرف نرجع القاهرة
عادل: وانا مصدقك يا ابني ومقدر انك ولد شهم وجدع ...بس أنا كنت عايز منك طلب
فهد : اومر يا عمي
عادل عايز...............
فهد 😲😲😲 ايه
________________________$$$$$$$$$$$$
في المستشفي عند يوسف
نور دخلت شافت الممرضة قريبة اوي من يوسف بيتغيره علي الجرح ...بس وضعها مش طبيعي
وكانت بتقوله...
الممرضة برقة زيادة :الف سلامة عليك يا فندم ولله انا لما عرفت أن انت الي اتصابت قلبي وقع في رجلي
يوسف مكنش بيرد مكتفي أنه بيبصلها بس
الممرضة: انا بجد مش عارفة ازاي مجاش اي حد من أهلك أو اخواتك بجد مش مصدقة ..حتي استاذ فهد ماجاش
يوسف :حظي بقي يا رنا محدش جيه ليا ولا حد عبرني حتي
نور كانت واقفة علي الباب واول ما سمعت الكلمة اضايقت اوي برغم انها دورت عليه كتير بس كانت حاسة انها كانت سيبااه في اكتر وقت هو محتاجها فيه
الممرضة :خلاص متزعلش نفسك انا معاك ومستعدة أفضل معاك علطوووول
نور: بس احنا بقي مستغنيين عن خدماتك الرخ*يصة يا ماما
يوسف بفرحة مقدرش يخبيها :نور انت هنا
الممرضة: انت مين وازاي اصلا تدخلي من غير ما تخبطي الباب .. في حاجة اسمها خصوصية المريض
نور بعصبية رمت شنطتها ومسكت الممرضة من قميصها :بت انت.... انت متعرفينيش انا ممكن اكلك صاحية...سامعة ولا لااء فبلاش انا وغوري بقي من هنا ..ويكون في علمك انا لو شوفتك عنده تاني في الاوضة ولله ما هيحصلك طيب
الممرضة :انت اكيد مجنونة ..عجبك كدة يا باشا
يوسف كان بيتابع الموقف ببتسامة ..ومردش علي الممرضة
نور :انت بتشتكيني قدامي ..يلا غوووري من هنا
وفعلا نور زفت الممرضة برا الاوضة بتاعة يوسف
وبدأت تبص ليوسف بغل وحقد جامد
ويوسف اتوتر من بصتها وخصوصا أن ردود فعلها مش متوقعة ابدا
يوسف بتمثيل: اه دراعي ..اه
فاجأه نور اتغيرت ملامح وشها من العصبية للخوف
نور قربت من يوسف :مالك بس اي حصل حاسس بايه
يوسف مسك ايدها وقربها من قلبه ...
لكن نور اخدت بالها اخيرا أن هو قاله التيشيرت بتاعه ..فسحبت ايديها بسرعة وبكسوف
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: اي مالك اتوترتي ليه كدة انت كنت من دقيقة عبده موته في نفسك اوي يعنى
نور بحدة: لله ماتتلم كدة ...اومال كنت عايزني اسيبها تسبلك ..
يوسف ببتسامة خطفت نور اوي :لله ده انت بتغير يا جميل بقي
نور بسرعة :لا طبعا انت مجنون هو انا اعرفك اصلا با ابني انت علشان اغير وبتاع ....كلام فاضي بجد
يوسف بخبث: لا ولله
نور بتوتر: اه ولله ..ولا انت ناسي انت عملت اي
يوسف بزعل: طب عيني في عينك كدة .
فعلا نور رفعت وشها وبصت ليوسف. ..
يوسف :بصي بقي انا اسف علي اي كلمة طلعت مني يا نور انا عارف اني زوتها معاكي اوي بس ولله غصب عني......
نور كانت باصة في عينه بس وساكتة......
يوسف بضحك وخبث: واضح انك مسمحاني من قبل ما اتكلم اصلا.....وغمزلها بعينه
نور ؛احم ..انا بس كنت جاية اطمن عليك لما عرفت بالصدفة انك في المستشفي
يوسف بهزار؛ اي ده معقوله ولله ما كنت اعرف انك انت جدعة اوي ويا ترا روحتي القسم برضو صدفة وقعدتي تزعقي هناك صدفةة
نور بكسوف: يوووه ..محصلش حاجة من الكلام ده اصلا الي قالك كان بيكدب عليك
يوسف بحب: حرام عليكي يا نور انا كان نفسي احس وأشوف نظرة الخوف في عيون الي حواليا كنت محتاجها ...ويوم ما تبقي موجودة تمنعني منها
نور بحب: اه يوسف انا كنت هموت لو حصلك حاجة
انا مقدرتش اصدق انك ممكن تروح مني اصلا
وبدأت تدمع ..انا كل ما افتكر أن انت موجوع بموووت. انا مش عارفة ليه انت مصمم تعذبني كدة
يوسف ابتسم وقربها منه بهدوء وحضنها جامد ..
نور بادلته الحضن اوي وكأنها بتستمد منه روحها الي أخدها معاك ....
يوسف بحب: حقك عليا يا نور انا مش هضايقك تاني ابدا ... بس وغلاوتي عندك ما تسبيني انا محتاجك اوي الفترة دي .
انت مصدر قوتي ....
الدكتور بحرج .... احم ...احم
يوسف بعد عن نور ونور اتكسفت اوي ووطت رأسها بسرعة وبدأت تشتم يوسف في سرها
يوسف بغيظ: خير يا دكتور ظابط مواعيد ليه اوي كدة
نور اتكسف اوي وبدأت تتكلم في سرها: لله يفضحك يا يوسف زي ما فضحتني كدة
الدكتور ضحك: معلش كنت جاي اطمن أن الجرح اتنضف ولا لااء ..وبعدين المفروض انك تاخد إبرة مسكن كمان دلوقتي
نور بحرج :احم طب انا هخرح برا ...بعد اذنك يا دكتور
الدكتور: اتفضلي ....يلا يا يوسف حاول تسند عليا ولا اجيب حد من الممرضين
يوسف بتعب: لا انا تمام ....وفعلا اخد يوسف إبرة المسكن ...وخرج الدكتور ودخلت نور بعده
نور بقلق :انت كويس يا يوسف
يوسف بتعب: اه بس كتفي مش قادر منه
نو:ر طب ما انت ممكن تاخد هوا البس التيشيرت بتاعك طيب
يوسف بخبث :يعني البسه ازاي يا نور انت مش شايفة ايدي ...انا مش قادر اصلا اتحرك
نور بقلق ...طب اعمل اي طيب
يوسف ببتسامة خبث: تعالي ساعديني البسه
نور بحدة: لا طبعا انت مش مضمون اصلا مش كفاية
الي حصل من شوية ولا اي يا كابتن يا محترم
انت عارف الدكتور زمانه بيقول عليا أي دلوقتي
يوسف بحزن مصطنع: بقي كدة خلاص لو مش عايزة تساعديني وانا محتاج المساعدة ... تعالي دوسي علي الزرار ده
نور: أي الزرار ده اصلا
يوسف: ده جرس الممرضين اطلب منهم يبعتولي رنا
نور بغل راحت ضربته في كتفه :رنا تاني يا يوسف
يوسف بتعب بجد : يا غشيمة ...يا غشيمة كدة برضوو يا نور حرام عليكي ...اففف
نور بقلق :طب انا اسفة ولله ...طب انت كويس
يوسف بتعب :كويس ازاي يعني ..حرام بجد كدة
اعاااااا .
نور خافت عليه: طب انادي الدكتور يجي يشوفك
يوسف متصنع الحدة :لا يا ستي ممكن بقي تساعديني البس الهدوم ولا برضوووو لا
نور بتوتر .:.لا حاضر هساعدك ولله يا يوسف انا اسفة ...ولله حقك عليا
وبدأت نور تجيب التيشيرت بتاعه وبدأت تحاول تلبسه براحة بس فعلا الموضوع كان بجد صعب اوي
علي يوسف لانه بجد كان موجوع وخصوصا أن نور كانت متوترة
يوسف بتعب بعد مالبس التيشيرت :لا انا تعبت بجد
نور: معلش يا يوسف ولله غصب عني ..طب اعملك اي ..اجيبلك الدكتور
يوسف مسك ايديها وبصلها بتعب :لا كدة كدة المسكن مفعوله هيشتغل دلوقتي ...بس انا ممكن انام بسببه
نور قربت الكرسي: طب يا يوسف نام وانا جامبك اهو
يوسف :طب تلعبيلي في شعري علشان انام
نور ضحكت :حاضر ...
وفعلا نور فضلت قاعدة جمب يوسف وبدأت تلعب في شعرة وهو كان مبسوط اوي وفضلوا يتكلموا
___________________________________$
في أوضة فهد
فهد بصدمة: ازاي يعني وليه ..... ارجوك يا عمي
عادل: لا يا فهد يا ابني بس انا عندي أسبابي
فهد :طب انا من حقي اعرفها علفكرة
عادل .....................
وفعلا فات اكتر من نص ساعة وفهد و عادل خرجوا
من الاوضة وكان عمر جهز شنطة هدوم يوسف
ونزلوا الجنينة ولقوا شمس واقفة مع آدهم بيتكلموا
فهد بحدة :شمس
شمس اتخضت من صوته ..أيوة يا فهد ...
فهد :تعالي عايز اتكلم معاكي علي جنب
شمس بتوتر ..طيب حاضر ...
وفعلا بعدوا عنهم شوية. .
شمس بتوتر : في أي يا فهد مالك شكلك زعلان ومضايق هو في حاجة....عمي قالك حاجة
فهد ،: شمس
شمس بتوتر :اي يا فهد
فهد: انت ..... انت طالق
شمس بصدمة ...ايه انت قولت اي ..انت يا فهد
استوووووووووووووووووووووووووووووووووب
#احببت_مصارع
(26)
في فيلا ابراهيم في الجنينة
فهد بثبات ،: شمس
شمس بتوتر :اي يا فهد ..مالك
فهد: انت ..... انت طالق
شمس بصدمة ... انت قولت اي ..انت يا فهد
فهد : شمس ...اسمعيني
شمس بصريخ: اسمعك عايزني اسمعك كمان يابجح...علفكرة انا الي مش عايزاك اصلا ..سامع كويس ...انا الي مش طايقة ابص في وشك يا فهد ..وكنت هطلب الطلاق منك اصلا
فهد بوجع: لا يا شمس انت اكيد مكنتيش هتعملي كدة.......
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
شمس قاطعته بحدة: لا انا بكرهك انا اصلا متجوزاك غصب عني بس علشان ابعد عن جوز امي لأكن انا مش بطيقك اصلا واحد معتمد علي فلوس أبوه معندوش شخصية زيك يتحب ليه هاه وهحبك أمتي اصلا انا بس الي احترمت مشاعرك بس طلعت ولا تسوي حاجة ..
فهد اتوجع اوي من كلامها واخد مفاتيح عربيته ومشي وادهم جري وراه
عادل بصدمة : اي الي انت قولتيه ده يا شمس افهمي يا بنتي.الاول ..حرام عليكي الواد ميستهلش منك كدة
شمس :افهم اي يا عمي هي دي فيها فهم .وبعدين ده يستاهل اكتر من كدة كتيييير اوي
عادل : واهدي علي الواد شوية ...انا الي طلبت منه يعمل كدة....كان لازم يطلقك يا بنتي كان لازم
شمس بصدمة: انت...ليه طيب طلبت منه يعمل كدة
عادل بحزن: علشان مينفعش تفضلي بعيدة عن امك وأخواتك ومينفعش تروحي ليهم بجوزك هيبقي كلام عدلي صح أن انت غلط.تي مع واحد علشان كدة هربتي ...فقولتله يطلقك ونرجع اسكندرية ويطلب ايدك من امك او مني هناك ونعملكم حاجة زي فرح قدام الناس ..شوفتي بقي انك ظلمتيه يا شمس يا بنتي ده كان رافض أنه يسيبك
شمس بدموع :طب ليه مقلتليش يا عمي ...ليه
عادل :قولت هو هيحكيلك يا بنتي ويفهمك منغير ما يجرحك ..بس لا انا ولا هو توقعنا رد فعلك ده
من أمتي وانت بتقولي كدة يا شمس ..ومن امتي وانت بتتكلمي بالاسلوب ده اصلا
عمر كان واقف وماسك شنطة فيها هدوم ليوسف
:طب اي يا بابا ..خليها تيجي معايا نروح لفهد
ابراهيم نزل الجنينة اتفاجاه بشمس عمالة تعيط
ابراهيم بخضة: مالك يا بنتي انت كويسة ..اي الدموع دي
انت تعبانة ولا حاجة
عادل : انا هفهمك بعدين يا ابراهيم اصبر بس ...يلا يا شمس روحي مع عمر ...يلا ...
شمس اتوترت اوي: تفتكر فهد ممكن يسامحني يا عمي ..
ابراهيم: هو انت وفهد متخانقين يا شمس
شمس بوجع :فهد طلقني يا عمو ..
ابراهيم بصدمة: اي الكلام ده ازاي يعني ..ده لما اتكلمت معاه عنك كانت عينيه فاضلها ثانية وتطلع قلوب ..ازاي يعني ..ايه الي حصل بينكم خلاه يعمل كدة يا بنتي
عادل: يا ابراهيم انا الي طلبت منه يعمل كدة ..علشان يتقدملها تاني علشان سمعتها قدام امها واهلها
ابراهيم :علشان كدة فهد طلقها .. طب انت بتعيطي ليه
شمس بحزن،: اه بس انا مكنتش اعرف الموضوع ده ومكنتش اعرف انه بيعمل كدة علشان سمعتي .... وجرحته بالكلام اوي ..انا عارفة .
ابراهيم اضايق اوي ..طب هو فين فهد دلوقتي يا عمر
عمر بتردد: اعااا.... فهد فين ..
فهد .....
ابراهيم: اي انت علقت ولا اي ...فين فهد
عمر بتوتر :فهد عند واحد صاحبه انا عارفه هاخد شمس اوديها ليه ..يلا يا شمس
ابراهيم :اي ده وانت واخد شنطة يوسف ليه
عمر 😲🤪 لا دي الشنطة بس فيها هدوم واحد صاحبه يا عمو
ابراهيم :انا مش فاهم منك حاجة المهم الحقوا فهد يلا
________________________________&&
في المستشفي عند يوسف
نور كانت قاعدة جمب يوسف وبتلمس وشه ودقنه بعد ما اتاكدت أنه نام ..
نور بصوت واطي: شكلك حلو اوي وانت نائم يا يوسف ..مش عارفة بتجيب الجبروت ده كله لما بتصحي منين الصراحة ..
بس عارف نفسي افضل جمبك كدة علطول حتي لو عارفة ان وجودي جمبك بيوجعني اوي ....
فاجأه دخل امير الاوضة ...وشافهم
امير بحرج: احم .
نور بعدت عن يوسف بتوتر ...
امير: ازيك انا امير زميله وصاحبه
نور :اهلا بيك .
امير ابتسم: هو كويس مش كدة
نور بكسوف وهي موطية رأسها: اه احسن بس واخد مسكن ونام ..
امير ابتسم :هو انت بقي نور ..الي كنت عاملة مشكلة في القسم علشان تعرفي مكانه
نور بحرج : اممم انا نور
امير :يا بخته بيكي ...علفكرة هو كمان كان بيقول اسمك كتير وهو في البينج
نور بفرحة: بجد فعلا
امير ضحك بصوت عالي: اه ولله ...عمتا انا كنت جاي اطمن عليه ..لكن بما انك انت هنا فهو اكيد كويس
فخدي رقم تليفوني علشان لو عوزتي اي حاجة بخصوص يوسف تكلميني..اتفاقنا .
نور: انا مش عارفة اقولك اي بجد ميرسي اوي علي ذوقك
امير :اي الكلام العبيط ده انا كنت جاي عامل حسابي اني هبات معاه لحد ما حد من قرايبه يوصلوا
نور :أيوة ما فهد وشمس المفروض انهم جايين بس معرفش اي الي اخرهم اوي كدة
امير: عمتا رقمي معاكي وعلي كمان زمانه جاي
فلو حصل اي حاجة اتصلي بيا ...سلام يا نور
نور ببتسامة :مع السلامة
ورجعت تاني قعدت جمب يوسف واتكلمت جمب
ودنه بحب: اديني اتفضحت بسببك يا كابتن يوسف
مش عارفة طول ما انت في حياتي انا ممكن يحصلي اي بصراحة ..
يوسف ابتسم بتعب: كل خير بس انت تقدري تستحملي
نور اتكسفت: انت صاحي يا كلب انت وضربته في دراعه
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف بتعب :يا نور تعبان ..
نور :يا حبيبي سلامتك
يوسف بصدمة: انت قولتي اي حالا يا نور
فهد وادهم دخلوا الاوضة فاجأه
فهد : يوسف حمدالله علي السلامة يا حبيبي
يوسف بغل لما شافهم ..جاتك القرف يا فهد
فهد ضحك: لله ده انا قطعت عليك بقي
نور اتكسف بس حاولت تداري الموقف: بالعكس ده أنت جيت في الوقت التمام اوي ...بعد اذنكوا
فهد: اه صحيح نور كلمي والدك علشان قلقان عليكي جدا
نور :أيوة صح...يا خبر انا رايحة أكلمه ....
وفعلا نور خرجت من الاوضة
فهد: اي يا عم خضتنا عليك ...حرام عليك بجد
يوسف كان بيبص لادهم الي كان واقف ساكت بس مضايق اوي
ادهم بوجع: حمدالله علي سلامتك يا يوسف
يوسف غمض عيونه بوجع
فهد استغرب طريقتهم ..يوسف انت كويس
مالكوا يا جماعة يتعاملوا بعض بالطريقة دي ليه
يوسف بيبص لادهم بعتاب: اي الي جابك ..
ادهم :جاي اطمن عليك يا يوسف ..هاجي ليه يعني
يوسف ضحك بستهزاء:. ولله جاي تطمن عليا...ده انا قولت انك جاي تشمت فيا اني في المستشفي وان ربنا اخدلك حقك من واحد زي مش كدة
فهد بصدمة: يشمت فيك ..اي الكلام الاهبل الي انت بتقوله ده يا يوسف ..هو في اي يا ادهم .…مالكوا يا جماعة
ادهم ......
يوسف: اي يا ادهم ساكت يعني مش بترد ليه
شمتان فيا يا ادهم مش كدة ...حاسس أن ربنا اخدلك حقك مني ..من واحد حرقلك الشركة وممكن تتحبس بسببه ..مش كدة
فهد بصدمة :اي الكلام ده يا يوسف جبت الكلام ده منين
يوسف مسك كتفه بوجع ؛الكلام ده تسأله لادهم هو الي اتهمني بيه ..اكيد مش انا الي الفته لوحدي
ادهم بوجع: يوسف ..انا متهمتكش انا كنت بقولك أن كل الأدلة ضدك وانا مش قادر اصدق صدقني
اسال فهد وعمر انا كنت عامل ازاي منغيرك
انا بس لما عرفت انهم مش عارفين طريقك انا كنت هتجنن اسالهم ...يوسف انت مش قريبي انت اخويا
بس غصب عني ولله غصب عني الي ظبطها علشان يورطك انت فيها ظبطها كويس اوي .. وكان حمزة للاسف
يوسف بصدمة حمزة ...ازاي يا ادهم
الباب خبط .......
يوسف : ادخل ....
وكانت شمس و عمر
عمر :يوسف حمدالله علي سلامتك يا وحش
شمس كانت بتبص لفهد الي اول ما شفها كان عايز يخرج من الاوضة كلها
يوسف :لله يسلمك يا عمر ليه يا جماعة تعبتوا نفسكوا مش كفاية انك متحبسة يا شمس
شمس بزعل: لا طبعا ..حمدالله علي سلامتك يا يوسف ولله كلنا خوفنا عليك
يوسف بيبص ناحية فهد الي مش عايز يبصلها اصلا
:اي مالكوا انتوا قلبين علي بعض ولا اي
مالك يا فهود...
فهد بجمود: لا مش قلبين علي بعض احنا انفصلنا
يوسف بخضة: اي الهبل ده ..بس ياض مش لدرجة الانفصال ..دي اكيد خناقة عبيطة وتروح لحالها
فهد: لا يوسف انا طلقتها ...
يوسف : يخربيتك اي الهبل ده ..انتوا لحقتوا تتجوزوا علشان تتطلقوا ....
نور دخلت بصدمة : مين دول الي أطلقوا ...
يوسف: اكيد مش انا وانت ..فهد وشمس
نور؛ يا نهاركوا اسود ومهبب ..اي العبط ده
وانت يلا ..الي فاكرها لبانة في بوقك انت عبيط ولا اي
فهد بحدة: نور لو سمحتي انا مش ناقص اسلوبك ده
نور بحدة: يا نهارك اسود انت بتزعقلي يلا ...
يوسف بهزار: يلا كاتش عليه متسيبهووش ..اوبا
نور: استني بس يا يوسف هو لسه شاف مني حاجة
وبعدين مالوا اسلوبي يا ذكر الوز ماله
يوسف بضحك: رد علي الاستاذة يلا رد يا كلب
فهد بعصبية: يوسف ..انا بتهزق وانت ساكت كدة
علي كان واقف علي الباب عمال يضحك ..
فهد :حتي انت يا علي الكلب ..
علي :هو الي بيحصل ده بجد يا جماعة ولا عرض
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
يوسف: لا ادخل يا علوة دي لسه هتطلع نار من بوقها
كلهم ضحكوا ونور كمان
نور بضحك: ماشي يا يوسف ولله لاوريك
يوسف: ههه.اكتر من الي انا شوفته يا شيخة حرام عليكي ده كلام يتقال برضو خشي اديلوا بالجزمة بسرعة .ده عايز يتربي ...
فهد : لا جرا اي يا يوسف
يوسف بحب: يا روحي ..انت جيتي يا قلبي
علي كان واقف وبسنت كانت خايفة تدخل فعلي دخلها ..
بسنت :اونكل يوسف ..سلامتك انا خوفت عليك اوي
يوسف :يا قلبي تعالي ..ده انا كنت خايف عليكي اوي
وفعلا علي شالها ليوسف ويوسف أخدها في حضنه
جامد
نور بغيرة :مين دي يا يوسف ...
بسنت خافت من صوتها ومسكت في يوسف
يوسف: متخفيش يا حبيبتي دي طنط نور مش بتعض ...بتضرب بس
نور: بقي كدة يا خفة ...مين دي
يوسف :بس يا نور اهدي بقي ..صوتك عالي اوي
علي: دي بسبس الي كانت مخطوفة في العملية للاسف
نور :يا حبيبتي معقووول طفلة كانت مخطوفة ..يا قلبي من جوااه ...
ازيك انا اسمي نور
بسنت ببتسامة: وانا اسمي بس بس أو بسبوسة
نور: انت قمر اووي ....تعالي عايزة ابوسك يا قمر
بسنت راحت لنور ونور حضنتها اوي
فهد بتريقة :سبحانك يارب بقي الاخ الي كان من شوية ناقص تولع فينا طلع عندها قلب وبتحب الاطفال
علي: يا ابني ما تسكت احنا ما صدقنا انها سكتت بدل ما تقوم تعورك ...اسكت
يوسف بيمسك كتفه بالم ..اها
نور بخضة: مالك يا يوسف حاسس بايه.
يوسف :مافيش حاجة يا نور ..الجرح بس شد شوية عليااا ..بس انا كويس
عمر :اي يا عم بقي والنبي بلاش تنشف دمنا معاك
خلينا نرجع اسكندرية واحنا مطمنين عليك
نور بصدمة : نرجع اسكندرية ...
عمر: هو انت مكلمتيش بابا يا نور لحد دلوقتي
نور :لا كلمته قولتله اني معاك وميخفش عليا ..وان لما ارجع هفهمه كل حاجة
عمر: لا بابا كلمني وقالي أن هنرجع اسكندرية بكرة
يوسف بزعل :طب ليه بدري اوي كدة ..دول اليومين الي قاعدتوا فيهم حصلهم فيهم كوارث يعني ملحقتوش تتفسحوا أو تخرجوا حتي
عمر: لا وانت الصادق كانوا يومين غم علي ناس وفل علي ناس تانية
يعني عندك انا فشكلت مع فريدة وهنا.. هيثم اخد معاد من بابا أنه يجي اخر الاسبوع ومعاه رافت قريبه ..قال اي معجب بنور
نور برقت فاجأه ..اي الي بتقوله ده يا ابني
عمر: هو انا الي بقول ابوكي هو الي بيقول .وطبعا هنا طائرة من الفرحة والسعادة بعريسها الي شبه حمدي الوزير ده
علي ضحك بصوت عالي: يا ساتر ..كداب اوي
يوسف بعصبية :طب هنا موافقة ...أما نور برضو موافقة ..اي يا نور
نور بتوتر من عصبية يوسف :معرفش حاجة عن الموضوع الا دلوقتي ولله
عمر :واضح يا جماعة ومنغير تحفظات احنا شلة فقر
يوسف فاجأه قلب وشه :وانا تعبان وعايز انام
لو سمحتوا سيبوني لوحدي بقي
فهد حس أن يوسف فاضله تكه وهينفجر في نور
:طب يلا يا جماعة نسيبوا يرتاح ..وفعلا يوسف عدل نفسه علي السرير علشان يخرجوا كلهم
نور بتكلم فهد: فهد انا عايزة أكلمه انا ولله ما اعرف حاجة عن الموضوع ده لازم يعرف
فهد: نور اسمعي مني طلاما قفل كدة يبقي مش هيسمع ..ده غبي انت متعرفيهوش زي
سيبيه يهدي وروحي وابقي كلميه بليل يلا بقي
علي: طب انا همشي يا جماعة بقي ..يلا يا بسبوسة
شمس :لا سيبها معايا ..كدة كدة احنا هنسافر بكرة سيبها معايا وخدها بكرة. .
علي: أيوة بس دي أمانة
أدهم: جرا اي يا علي دي معانا متخفش عليها .
علي :بسنت موافقة انك تقعدي مع طنط شمس وطنك نور
بسنت خضنت شمس اوي: اه دي قمورة اوي وانا حبيتها اوي ..سيبني معاها
علي ضحك: طيب يا ستي ..انا همشي بقي يا شباب علشان ورايا شغل ...سلام
فهد : يلا انت كمان يا عمر خد نور وشمس وروحهم انا هبات مع يوسف النهاردة....
نور ،:فهد بس اناااا
فهد :خلاص يا نور زي ما اتفقنا انا وانتي بقي
نور: حاضر يا فهد... حاضر
شمس: لا يا عمر انا قاعدة ....
فهد بصلها بس مدهاش اهتمام وبعدها لادهم وعمر ونور وبسنت مشيوا
فهد بتريقة :وانت يا جدع.. يا جامد هتمشي ولا هتقعد
ادهم: فهد بقولك اي انا مش ناقص تريقتك دي انا فيا الي مكفيني ..وغصب عنك وعنه يوسف ده اخويا وعمري ما هبعد عنه سامع. ولا البعيد غبي
فهد ابتسم :ماشي يا زبالة ...عموما انا هبات معاه
هتقعد معاه ولا هتمشي
ادهم بص ناحية شمس ... انا هستني في الكافيتريا تحت لحد ما تخلص ...
فهد فهم قصده وفهم أنه بيتكلم عن شمس وفعلا نزل ادهم وبقاش حد برا الاوضة غير فهد وشمس
فهد بعد عنها وقعد علي كرسي وشمس راحت جمبه برضو وقعدت علي كرسي
شمس بدموع: انا اسفة ..انا جرحتك بالكلام انا عارفة ولله ..حقك عليا
فهد بصلها وشاف دموعها الي علي وشها
وشمس حست للحظة انه ممكن يسامحها
فهد: امسحي دموعك يا شمس ..لأنها مش هتاثر فيا
والي بينا انتهي ..
شمس ؛فهد ارجوك اسمعني متعملش كدة فيا والنبي
فهد اسمع اي .....😲😲
وفاجااااه يا ترا اي حصل بقي !!!!
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙
الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️