القائمة الرئيسية

الصفحات

اسكرببت ورد اليمن الحلقه الاولي والثانية والثالثة بقلم الكاتبه المميزه

اسكرببت ورد اليمن الحلقه الاولي والثانية والثالثة بقلم الكاتبه المميزه 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

اسكرببت ورد اليمن الحلقه الاولي والثانية والثالثة بقلم الكاتبه المميزه 


اسكرببت ورد اليمن الحلقه الاولي والثانية والثالثة بقلم الكاتبه المميزه 



الحلقه الاولى 

 ميعرفش يخلف ولا يدخل علي عروسته فاهم ولا ولا 

بقولك ايه ياشيخ الغبره انت انا عايزه اعمل عمل لسلفي يعشقني يموت فيا 

الشيخ..كيف ياستي بس سلفك فرحه النهارده علي بنت العمده 

ورد اليمن ...

فرحه دا مش هيبقا فرح دا هيبقا زفت علي دماغه هو وعرسته 


اسمع لو معملتيش الا انا عايزه انت حر انت وعفريتك دي قسما بالله ماهخلي حد يعرف عنك حاجه حتي الدبان الازرق مش هيعرفلك طريق 


الشيخ .لا والله وعلي ايه انتي توامري ياست ورد 

بس انا عايز حاجه من اطره اي حاجه عرقه فيها 


ورد..لازم يعني طاب ماتعمل باسم امه ولا اسمه حاجه يشربها كدا يعني أو بخطيها 

الشيخ..انا هعملك حاجه تجيب من الاخر بس لازم حاجه من أطرها


ورد..طاب غور من قدامي ولم عفريتك دي وبكرا في نفس المعاد تحضر وتكون هنا وانا هجبلك حته من جسمه مش من اطره بس 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

الشيخ .انتي تامري ياست الناس ولم حاجته وخرج 

وهي رفعت الغطاء من علي وشها 


كانت عينيها بتلمع وشكلها حلو قوي وشعرها اسود وطويل بس الحقد والغل كان باين عليها اووي 

ورد اليمن مرات  دياب العزايزي 

عين أعيان الصعيد رجل كلمته مسموعه وكمان طيب ومش ببعصي لورد طلب كل طلباتها اؤمر بس هو اكبر منه 

في السن ومش ببخلف علشان كده هي كاسره عينه وبيسمع كل كلامها الكلمه كلمتها اساسا 


انما بقا اخوه خليل العزايزي 

شاب طول بعرض حلو وعاجب ورد اليمن وهي اساسا بتحبه من الاول خالص بس حصل حكايات اجوزت اخوه 

هنعرفها مع بعض 


المهم كان فاضل يوم واحد علي فرحه وكلن خليل نائم ع*ريان الصدر  في اوضته من كتر التعب والرقص والسهر مع اصحابه عريس بقا وكان بيشرب 

دخلت عليه ورد اليمن وهو نائم في الملكوات وفي أيدها خ*نجر صغير اول ما دخلت الاوضه 

فضلت تمشي بحذر شديد علشان ميصحاش وخلعت الغطاء الا علي العبايه وقربت عليه 

وفضلت تبص عليه وتقول عريس من غيري والله لتكون جنازه مش جوازه ياخليل 

رايح دلوقتي تتجوز بعد متخلتني خلاص معرفش ابقا ام 

والله مااخليك تفرح ابدا واخليك تبوس التراب الا انا امشي عليه 

وكان في ايدها الخ*نجر 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

قامت فتحت الدولاب علشان تاخد حاجه من لبسه وق*طعتها بالخ*نجر 


اتفاجات بايد ماشيه علي شعرها والخ*نجر علي رقبتها  والأرض فيها نقط د*م 

و و و و ..


الحلقه الثانيه

بيحسس علي ج*سمها بحرف الخ*نجر لدرجه انها انجرحت في رقبتها ونقط دم نزلت علي الارض

ورد اليمن.بضحكه 

انت صحيت ياعريس طاب والله داخله اتسحب علشان مش اقلقك


 ولا انشغلت حتي بالجرح 

خليل وهو يلف يده علي وسطها بشده 

ايه الاجابك هنا ياورد مش انا قايل ممنوع تدخلي هنا 


ورد وهي تضغط على يده جيت اطمئن عليك عريس واتفرجي على الخلقات الجديده اللي انت شاريها للعروسه


واقول لك حاجه ولا لو اشتريت لها لبس معمول من  الدهب دي مقيحه وسوده وما يبانش عليها حاجه وسيب الجمال لناسه 

وهي تلتفت له


..بقت هي سانده ظهرها للدولاب وهو واقف قدامها حاطط يده على الدولاب والايد الثانيه لسه على وسطها


خليل وهو ينظر بابتسامه لورد ويقول قصدك من اصحاب الجمال دول يا ورد ها تقصدي مين 


ورد وهي تلعب في دقنه شكلك نسيت مين هي  ورد اليمن  ياخليل 


شايل أيده من علي الدولاب وكان ماسك الخ*نجر لسه ووضعه مكان الجرح الا في رقبتها وبدا يمشي الخ*نجر علي رقبتها من أعلي لاسفل 


ورد بدلع ..كلي ملك بس طوعني ياولد الناس واسمع كلامي هتكسب 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

خليل اتعصب

وش*دها من شعرها جامد وهي بصرخه صدقني يا  خليل

هخليك سيد البلد بحالها كله يقول لك امرك وحاضر

 بس اسمع كلامي ومش هتخسر يا ولد العزايزي


خليل وهو يضحك وكله دا مقابل ايه 

ورد بكل رغبه وجراءه تشاور علي الس*رير وتقول دا 


خليل وهو يض*ربها كف علي وشها 

ويقولها فوقي انتي مرات اخويا يعني متحرمه عليا 


ويمين بالله لو الموضوع دا اتكرر تاني ولا رجلك خطت الاوضه هنا لاشارب من د*مك 


ورد وهي تضع يدها على الجرح اللي في رقبتها ويدها  هيبقى فيها دم وحطت يديها على حنك خليل 

وقالت له دوقك واعتبرني جيت تاني  واشرب من دم*ي


خليل ..انتي مرا فقرا ولو مش غورتي من قدامي انتي حره غوري اخرجي من الأوضه وحدفها عند الباب 


ورد بغل طاب وحيات دا وهي تمسك شعرها وتقول اقصه زي الرجاله أن ماجتني راكع وتطلب الرضا 

وتبوس الرجول قبل الأيدي مبقاش ورد اليمن 

ستك وست بلدك كلها 


حدفها بطفايه بس هي اتفادت الحدفه جات في الباب عملت صوت 

خليل قولتلك غوري من قدامي 

ورد شدت الخنجر من يده بشده وغل جرحته في كف يده 

ومسكتتش علي كدا 

شدت المنديل بتاعه الا كان علي السرير وحطيته  علي كف يده 

كتمت الد*م 

قالها غوري من قدامي وفتح الباب وطردها بره الاوضه 

بس خدت المنديل معاها 

وضحكت وقالت وهي تنظر للمنديل ادي الأطر وفيه د*مه كمان 


ولفت المنديل وشليته 

وقامت باصه حواليها  لو في حد جاي ولا حاجه 

وقامت خ*لعه طرحتها ونكشه شعرها 

وشقت جلابيتها بيدها وبوظت وشها 

وقامت صرخت باعلي صوتها 

يالهوي الحقوني  ياناس 


الحلقه الثالثه

ج*سمها ظهر لما شقت الجلبيه وبانت مفاتنها

وصوتت .الحقوني الحقوني 

طبعا كان في صوت زمر وطبل وحاجات كثيره قوي في البيت يعني صعب صوت وردي يبان من المره الاولى او مش  بالساهل يعني

لكن اللي كان اقرب ان هو يسمع صوت ورد الاول خليل 

سماعها فعلا 

وهي بتصوت وهي بتقول الحقوني الحقوه مش عيب يا خليل اللي انت بتعمله ده عيب والله ده انا امراه اخوك

خليل في أوضته يابنت المجنونه 

بس كان في الحمام بيغير وبياخد دش 

ما بقاش عارف يعمل ايه عشان  يطلع من الموقف ده

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

بس للاسف قبل مايلبس ويخرج كان صوت ورد ملئ المكان وهي بتصرخ وبتمثل 

منك لله ياخليل مش كل الطير الا ي*تأكل لح*مه عايزني في الح*رام حرام عليك اخوك 

دياب . بصدمه وعيونه كلها نار من الغضب 

انت واقفه كده ليه يا ورد مين عمل فيك كده انطقي وهو يخلع العباءه ويضعها  على ورد عشان يغطي جسمها


ورد..الحقني ياسي دياب وهي تدفس راسها في رقبتها بدموع التماسيح

دياب..انطقي في ايه 

ورد.بغل اخوك اخوك ياسي دياب 

دياب..خليل ماله بدهشه 

ورد..كان عايز وهي تغمض عينيها وتقول مش قادره يا سي دياب مش قادره انطقها

دياب .وهي يمسكها من درعها ويقول بكل عصبيه كان عايز ايه 


ورد..كان عايز 

قبل ماتتكلم وتنطق يخرج خليل من اوضته ويدرك المصيبه أو الكارثه الا هي عايزه تعملها 

خليل فاهم ورد عن دياب ياما وعارف الاعيب ورد وعارف ورد عايزه ايه 

فهو خرج في الوقت المناسب خرج قبل ما هي هتتبلى عليه وقال ما لك بس يا امراه اخويا فيك ايه

وهو يدس لها شيء في يدها بس من غير مادياب ياخد باله 

مسكت الحاجه دي وابتسمت فهمت قصده 


دياب اسكت انت يا خليل انطقي يا ورد في ايه اخويا عايز يعمل ايه انا الشيطان بيلعب في مخي ما تخلونيش ارتكب جريمه

ورد 

ما تهدى يا اخويا وانا هاحكي لك اهو خليل اخوك كان عايز يدهس شرفك ويضحك الخلق كلها عليك

 في الوقت ده خليل عينه بدات تحمر وبيبص لورد بشراره

دياب..عمل ايه انطقي 

ورد قال ايه ياسيد الناس 

مش عايزه العروسه وعايز يموت نفسه 

حاولت اتكلم معه واقنعه زقني وقعت جلابتي مسكت في مسمار في الباب اتشقت

خليل في سره يابنت الك*لب 

انا خايفه عليه زي اخويا وخايفه علي الفضيحه ليك في وسط الناس 


خليل علشان ياكد كلامها .. ايوه يا اخويا وانا حاولت اقول لها ما ملكيش دعوه يا ورد وهي مصممه ما كانش قصدي ازوقك يا ورد حقك عليا

دياب..باستغراب وصدمه ايه الابيحصل دا انت اتجننت دي دخلتك عليها بكرا 

خليل .معرفش حسيت حالي مضايق شويه 

دياب ..بعصبيه وانت علشان مضايق تبقي شبه العيال وترجع في كلامك 


خليل...لا ياخويا خلاص انا فوقت وكلام ورد مرتك فوقني خلاص مش هسبها وهجوز بكرا 

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️

دياب..ايوه كدا ادخل يلا استر نفسك كان خارج باللبس الداخلي وانزل شوف المعازيم 

خليل..حاضر ياخويا

ورده كلها حقد ونظرتها هتولع في البيت يعني خليل ضحك عليها 


دياب انتي ادخلي استري نفسك 

ورد حاضر ياسي دياب 

دخلت الاوضه بتاعتها   متعصبه ورمت العباءه على الارض

ماشي ياخليل بتضحك عليا وفتحت أيدها لقت ...

بصت كدا وقالت طيب ياخليل 

ولسه بتغير هدومها لقت خليل دخل عليها الاوضه 

ورد اخيرا جاءت ووافقت يعني ماكان من الاول ليه الحيره دي 

خليل . وهو يضع يده على شعرها معلشي بقا اديني جيت بس ايه الحلاوه دي 

ورد ..بكسوف كل الحلاوه دي ملك ايديك انت 

خليل بس فيه حاجه منعاني 

ورد .ايه هي الحاجه دي 

خليل .اخويا دياب لازم نخلص منه 

ورد..بدون تفكير وماله نخلص طالما دي معايا يبقا اعتبره من الأموات 

ودياب واقف بره علي الباب 

🥺🥺🥺🥺


يتبع


رواية الانتقام من هنا


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

الصفحه الرئيسيه للروايات الكامله اضغطوا هنا  

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️


تعليقات

التنقل السريع
    close