القائمة الرئيسية

الصفحات

الأخبار[LastPost]

رواية جميله في قلب الاسد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شهد هاني كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات

 رواية جميله في قلب الاسد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شهد هاني


رواية جميله في قلب الاسد الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم شهد هاني


رواية جميله في قلب الاسد الجزء الثامن والعشرون


رواية جميله في قلب الاسد البارت الثامن والعشرون


رواية جميله في قلب الاسد



رواية جميله في قلب الاسد الحلقة الثامنة والعشرون


جميله:بصت ليه فضلت تضحك وتقول مشاء الله ست بيت شطوره اوي ي حبيبي.


أسد بغيظ:بقولك اي ي عجله انتي تعالي نقلب الادوار.


جميله: قالت ازاي مش فاهمه.


أسد:هرش في راسه وقال الحمد لله مش اخدت بالها من عجله.


 

جميله:أسد قصدك اي في تقليب الادوار.


أسد:ي عني أنا اكون لالالالالالالا مش قادر ققول عيب علي نفسي.


جميله:ضحكت وقالت هموت مش قادرة عاوز انت تحمل ي عني لالالالالالالا مش قادره هو انت فاكر كدا الموضوع سهل.


أسد بحب:لا طبعا م صدق قول الله لما قال الجنه تحت اقدام الامهات ف صدق قوله فعلاً انتي جنتي في دنيا في الاخره.


 


جميله:بحب بحبك اوي ي عني بس عاوزه ققولك حاجه ليه دايما بتقول المقوله دي ليه مع اني زوجتك بس.


أسد:ضمها لي حضنها جامد وقال عشان انتي ي جميله امي حبيبتي ومراتي وصديقتي.


جميله بحب: طاااااب اي جعانه.


أسد بغيظ:منك لله ومن كرشك ي بعيده.


جميله:هنروح لي ليالي وزين النهارده ي أسد.


أسد: اه ي جميله مع اني مش عاوز عشان خايف عليكي يا روحي.


جميله:ي أسد ي أسد بقالي خمس شهور حامل مش بطلع برا خالص انت حبسني ليه اهي ليالي حامل لازم نروح نبارك ليها.


 


أسد:قرب من جميله وحط ايده علي وسطها وقال بخاف علي جميله مش اخاف هو انا عندي كام جميله في حياتي.


جميله بحب:حوطت رقبته بي أيدها وقالت صدقني ي أسد انا بموت فيك.


أسد:ضحك طب منا عارف وراح حط شفايفه علي شفايفها وباسها بحب كبير.


عند زين: قاعد في البلكونه واخد ليالي في حضنه.


ليالي بحب:”تيجي نسمع اغنيه للست مع فنجان قهوه جميله ،نور القمر يضلل علينا ،ابتسم واقولك انا فرحانه قد اي ،عشان انت جمبي في جو كنت بحلم بي.”


زين بحب:باس أيدها وقال الطفل الي في بطنك دا قد اي خليكي هاديه رومانسيه.


ليالي بغيظ:لا ونبي ليه كنت بعمل فيك اي.


زين:كنت ببقا نايم في امان الله بلاقي رجلك في بوقك كنت بخاف منك ولله.


 


 

ليالي ضحكت:وقالت الله لو مش هعمل فيك كدا هعمل في مين ي عني ي حبيبي.


زين بحب:نفسي اجيب دسته منك اسمهم ليالي ليالي ليالي كلهم ليالي.


ليالي ضحكت:وقالت مين هربي مش كفايه انا هبله اجيب مني نسل متخلف.


زين:ضحك وقال تعالي نقوم نجهز السفره عشان أسد وجميله جاين ظ


ليالي بفرحه:قامت نطت وقالت أخيرا جميله جايه هييهي.


زين بغضب:ليالي معنتيش طنتي كدا غلط ي حببتي.


ليالي: حاضر ي حبيبي تعالي بقا.


 


أما جميله:واقفه قدام المرايا لبست فستان جميله ي لون ازرق غامق واقفه عماله تقول اوف اوف سوسته مش راضيه تتقفل.


فاجأة: أسد كان ورا ضهر جميله بيرفع شعرها بيقفل سوسته بتاعتها بيوطي يبوس رقبتها بحب وقال انتي جميله اوي اوي ي جميله.


جميله بحب:بس انا زعلانه أن شعري مش طول زي الاول ي أسدي.


أسد بحب:احنا كنا فين بقينا فين.


جميله:عاوزه ققولك علي مفاجأة.


 

أسد:اي هي.


جميله: طلعت العلبه وقالت لبسني.


أسد:بي استغراب البسك أي.


جميله:افتح بس.


أسد:فتح وشاف انوا نقاب


لقراءة الفصل التاسع والعشرون من هنا


بداية الروايه من أولها هنا

تعليقات

CLOSE ADS
CLOSE ADS
close