
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
بقلم ديدي
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
هشام بغضب جارف: ده انا اللي هغسلك وانشرك
النهاردة يا لين.. نهار ابوكي مش فايت تعالي هنا..
بوظتي لبسي كله يامفترية مخلتيش
حتي قميص وبنطلون.. اعمل فيكي ايه..
لين بتذمر: ايه مش انت قلت انك عايزني
اهتم بيك وبحاجتك اديني بهتم اعملك ايه..
هشام بعصبية: انتي بتستهبلي بتبوظي هدومي وتقولي اهتمام..
انزل ازاي انا الوقتي.. اروح ام الشركة ازاي.. اروح بالبيجامه..
لين ببرود: لأ ما البيجامات كمان في طبق
تحت حوض الحمام انت مشفتهمش ولا ايه..
هشام بغضب: كمان.. امال سبتيلي
ايه ان شاء الله.. هقعد كدة بالبرنس..
لين: لأ ميرضنيش.. انا سبتلك غيار واحد لغاية
الهدوم ما تنضف.. وبعدين تنشف.. وده يتوه عني يااتش برضو..
يلا يلا روح البسهم هتلاقيهم ع الكرسي علشان
تيجي تاخد هدومك فومين علي ايدك علشان تلحق تنشرهم..
هشام بغضب وهو يمد يديه لخنق لين..وهي مبتسمه
في وجهه ببلاهة ويعضهما ويضربهما في الحائط
الذي خلف لين..
ويخرج من الحمام بغضب متجها الي
غرفته مكملا: صبرني يارب علشان مقتلهاش الوقتي..
لين ببرود: ياهشام انا محضرالك كل
حاجة متقلقش.. المسحوق وكل حاجة..
هشام وهو يصفع باب الغرفة بغضب
وغيظ: حسبي الله ونعم الوكيل..
لتبتسم لين وتجلس بهدوء وتكمل: استني عليا ان
ماخليتك تقولي حقي برقبتي مبقاش انا لين المغربي..
اياك و أن تتحدي الانثي..فما أن تظهر تلك
الابتسامة علي وجهها..إعلم أنك اصبحت في خبر كان..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
سافر كل من نور ومازن الي المانيا..
مازن بضيق:هذا ليس اسلوبا في التعامل..
المورد:عذرا سيد مازن..ولكن هذا
الجديد..عليك ان تراعي ظروف السوق..
مازن:اجل..ولكن ليس بتلك الاسعار..
فأنتم تزيدون السعر بنسبة 15% كيف هذا..
المورد:سيد مازن..انت ستربح الكثير..
فأسعار تلك الادويه ستباع بالاضعاف لنقصها..
مازن بضيق:حسنا..ولكن عليك ان تثبت لي
الاسعار..فلن استطيع كل مرة ان اتي الي هنا..
المورد:حسنا ..ولكن عليك ان تعلم ان
كل شئ في ازدياد..ولكن اين صافي..
مازن بضيق:لقد تزوجت وتركت العمل..
المورد:خسارة..لقد كانت جيدة في التعامل..
حاول ان تعيدها للعمل سيد مازن..ستساعدك كثيرا..
مازن:حسنا..سأري ماذا سأفعل..
المورد:حاذر فالشرطه تبحث عن الادويه التي تستوردها..
مازن بجديه:سأفعل..والان الي اللقاء..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
هشام: انا هسافر فيه شغل وهخلصه..
لين بضيق: وانا.. انا عايزة ارجع الشغل..
هشام بحزم: لين احنا اتفقنا.. وبعدين اشغلي نفسك بأي
حاجة.. زوري اختك..اعملي اللي انتي عايزاه لكن مفيش شغل..
لين بإقتضاب:نور مسافرة.. هتتأخر في السفر..
هشام: مش عارف هخلص وارجع..
لين بإبتسامة ماكرة:طويب..خلاص..
هشام بريبة: بتفكري في ايه..
لين بضحكة: ابدا عرفت هعمل ايه في غيابك..
هشام بتساؤل: هتعملي ايه.. اوعي تكوني هتعملي مصيبة..
لين بضحكة: لأ..بس هزور كوثر كل شويه..
هشام ضاحكا بقوة: ههههه.. اذا كان
كدة ماشي..شكلها وحشاكي يالينو..
لين بإبتسامة ماكرة:اوووووي..
هشام وهو يهز رأسه بضحكة: عمرك ماهتتغيري..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
نور بفرحة:جميله اوي المانيا يامازن..انت بتيجي هنا كتير..
مازن بإبتسامة:مش كتير..علشان
الشغل بس..لكن اول مرة اتفسح فيها كدة..
نور بإبتسامة:فعلا مشفتش جمال كدة..
مازن:فعلا المانيا معروفة بالجمال
وكمان الدقة..من احسن الدول المتقدمة..
نور:اي مكان معاك حلو ياحبيبي حتي لو فين..
مازن بضحكة:انتي طيبة اوي يانور..
وبريئه..انا مش عارف انتي ازاي كدة..
نور:انت هتعمل زي لين..وتقولي انتي
عايزة حمايه..بتعاملني زي الاطفال..
مازن:فعلا ليها حق..انتي سهل يضحك عليكي..
لكن انا معاكي..مش هسيبك ياعمري..وهحميكي..
نور بعيون عاشقة:وانا مش عايزة حاجة غير انك تفضل معايا..
مازن وهو يحتضنها:وانا هعمل كدة..ويلا بقي
تعالي نروح اوريكي اماكن هتعجبك اوووي..
نور بإبتسامه:يلا بينا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
لين بضحكة: كوكي..عاملة ايه..
كوثر بتعوج: اهلا ايه اللي جابك..
لين بإبتسامة: وحشتيني ياكوكي وجايه اقعد
علي قلبك.. وبرفعة حاجب فاكرة هسيبلك
الجمل بما حمل ياحيلتها.. المهم امك عامله ايه..
كوثر بغل: كويسة ياختي .. عايزة منها ايه..
لين بضحكة: مش عايزة كل الموضوع اني
عايزاها تدعيلك اصل الايام اللي جايه سووووودة
علي دماغك.. اصلي ناويه اقعد هنا كام يوم..
كوثر بخضة: ايه..وليه مش عندك شقتك..
لين: مش مشكلتك..اصل البيت بيتي..
كوثر: ليه مش كاظم طردك منه..يلا ارجعي علي شقتك..
لين بتهكم ساخر وحدة: ليه ياحيلتها انتي
فاكرة انك بقيتي ست البيت.. بتطرديني يارباية الموالد..
يبقي البيت بيت ابونا والغرب يطردونا..
كوثر بغل: ماشي يالين..صبرك عليا.. انا وانتي والزمن طويل..
لين بإبتسامة باردة: نفسك قصير ياكوكي..
وبغمزة.. وعلي فكرة كاظم هيطلقك لما يعرف
بموضوع سرمحتك..ده ان مقتلتكيش انا قبلها..
كوثر وهي تبتلع ريقها في توتر: انتي بتتكلمي عن ايه ..
لين برفعة حاجب: وحياة امك..فاكرة اني مش عارفة مشيك
البطال بس كاظم نايم علي ودانه.. بس متقلقيش نهايتك علي ايدي..
متفتكريش اني هسيبك تاخدي مليم.. سلام بقي
اروح اوضتي..ومش عايزة اشوف بوزك ده طول مانا هنا.. وترحل..
كوثر بحقد وغل: بقي كدة..طيب انا هوريكي..
عاد كاظم
كوثر ببكاء مصطنع: اهئ اهئ..
كاظم وهو يمط شفتيه: خير ياكوثر بتنوحي ليه..
كوثر: لين ياكاظم..
كاظم: مالها..
كوثر: بهدلتني وكمان بترمي عليا كلام..
لين من خلفها: ايه ياكوكي طب
مش تسيبي جدي ياخد نفسه..
كاظم بإستغراب: لين..بتعملي ايه هنا..
لين: ابدا ياجد.. اتش مسافر وهقعد هنا كام يوم..
بس مش عاجب كوثر..وبتقولي ارجعي شقتك..يرضيك..
كاظم بحدة: نعم ياختي..نسيتي نفسك ولا ايه..
البيت ده بيت لين تقعد فيه براحتها..وانتي تكتمي خالص..
لتنظر لها لين برفعة حاجب وإبتسامة تشفي
وتكمل: متقلقش ياجد انا فهمتها غلطها..
ويدق هاتفها..ايه ده اتش بيتصل يلا اسيبكم انا سلام ياكوكي..
كاظم بحزم: متنسيش نفسك ياكوثر.. والا انتي عارفة..
كوثر بغل وكرة :عرفت.. ولنفسها ..انا وانتي
والزمن طويل يابنت المغربي.. هكسر منخيرك..
لين بضحكة: ايوة يااتش اخبارك..
هشام: مالك يالينو مبسوطة كدة ليه..
لين بضحكة وهي تلف شعرها علي
اصبعها: ابدا بس كنت بتكلم مع كوكي شويه..
هشام ضاحكا: انا كدة فهمت..وحشتيني يالينو..
لين بتعوج: انت هتحور ياهشام..
ده انت لسه بقالك كام يوم ماشي.. لحقت..
هشام بتنهيدة: اصلك متعرفيش
انا مقدرش ابعد عنك الوقتي ازاي..
لين بدلال: اهااا.. طيب عايز ايه الوقتي..
هشام بغيظ: تصدقي انك رخمة
مفيش حاجة تبلي بيها ريقي ياساتر..
لين بضحكة: لأ مفيش..ويلا سلام علشان ارجع لكوكي..
هشام بغيظ: سلام يام لسان زفر..
وبتنهيدة لنفسه.. بعشقك يابنت المغربي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
صفاء بغل:فكرك هسيبك تاخدي ابني يالين..
انا وراكي لغايه ما اجيبك ارض..وكمان كوثر تقولي ان
هشام مسافر وكل شويه يتصل بيكي..لاااا..ابني
ده اهبل طول عمره..لازم اجوزه واكسر مناخيرك..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كانت لين نائمة في غرفتها واذا بها تستيقظ وتجد صفاء بجوارها..
لين صارخة بزعر:عاااااااي..انتي
يخربيتك قطعتي خلفي..بتعملي ايه هنا..
صفاء بغل:اهلا ياختي..نايمة في العسل..
لين وهي تعتدل وبضيق:بقولك ايه..
انطقي بتعملي ايه هنا..وفي اوضتي..
صفاء:جايه اشوفك يامرات ابني..فيها حاجة ديه..
لين بسخريه:ومن امته ده ياصفاء..قولي ياوليه عايزة ايه..
صفاء بغيظ:فكرك هتاخدي هشام وهسبهولك
يبقي بتحلمي..انا وراكي والزمن طويل..
لتقهقه لين عاليا:ههههه..بقي انتي مفروسه علشان
رجعت لهشام..وجايه علشان تقولي الكلمتين دول..
وبإستفزاز..لأ اتفرسي براحتك..رجعتله..و
مش هتقدري تعملي حاجة..موتي يا صفاء بغيظك..
صفاء بغل:مش هسيبه ليكي يالين..وهتشوفي..
وبعدين ايه اللي انتي لابساه ده.. فرحانه بجمالك
ياختي..بكرة هشام يسيبك ويروح لغيرك..
لين برفعة حاجب:بيلف يلف ويرجعلي..وانتي عارفة كدة..
ويلا بقي من هنا علشان اكمل نوم..جاتك الهم رعبتيني..
يابااااااي..دخلتي عليا ولا كابوس اسود..
وبحدة.. يلا ياوليه انتي هتفضلي قاعدة كدة..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
سامي لاحد رجاله:ايه الاخبار..
الرجل:تمام ياباشا..بس انت عايز ده كله ليه..
سامي بشرود:موضوع كدة وعايز اخلصه..بس خليك وراهم..
الرجل:امرك ياباشا..انا متابعهم..
سامي:طيب..روح انت..ولنفسه..اخيرا هتقعوا في ايدي..
مش ناسيكم ..17سنه وانا بدور عليكم..وهوريكم الويل..
صافي بتعجب:مالك ياسامي..بتفكر في ايه..
سامي:مفيش ياصافي..متشغليش بالك..
صافي بنظرات ضيقة:سمسم..مالك..
سامي بإبتسامه جانبية:مفيش..موضوع
قديم هصفيه..بس هستني هشام لما يرجع..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
سافر هشام الي الخارج لمتابعة بعض الاعمال الخاصة
بالعمل وترك لين وبعد ذلك عادت لين الي المنزل
وتركت منزل كاظم بعد ان كادت ان تجعل كوثر تقتل نفسها من الغيظ. ..
وعاد بعد اسبوعان.. دلف هشام الي المنزل ونادي علي لين..
هشام بصوت عالي: لينو..انتي فين ..انا جيت..
لتركض اليه لين بفرحة وتحتضنه بشدة: اتش وحشتني..
ليحتضنها هشام بشغف ويدور بها ويكمل: وانتي ياقلبي..
ويتوقف لحظة وهو يضيق عينيه و ينظر لها
وبإستغراب.. وحشتك بجد.. وبريبه ..ناويه علي ايه..
لين بإبتسامة عذبة وهي تنظر الي عينيه: مش ناويه بس
بجد وحشتني.. ليقبلها هشام ويحملها ويتجه الي الغرفة..
لين بتعجب: بتعمل ايه ياهشام..
.. هشام بضحكة ماكرة: وحشتيني.. مش وحشتك..
لتهز لين برأسها بالايجاب..
ويكمل هشام ضاحكا.. طيب.. وبعد ذلك..
احنا قولنا ايه ملناش دعوة بالحاجات ديه.. احم احم..
بعد ذلك كانت لين متكأه بمرفقها علي
صدر هشام وهي تنظر له بإبتسامة..
هشام بإستغراب: مالك يالينو بتبوصيلي كدة ليه..
لين وهي تهز كتفها: معرفش.. وتكمل وهي تمرر
بأصابعها علي وجهه بعيون عاشقة.. غبت عني يااتش كتير..
هشام بعد ان امسك بيدها وقبلها: الشغل..بس مغبتيش عني لحظة..
لين برفعة حاجب: يعني عايز تقولي انك كنت مستقيم يااتش..
هشام بتوجس: عايزة الصراحة..
لين بإبتسامة: اه..
هشام بترقب: بصراحة لأ..مكنتش مستقيم..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
الزهرة المفترسة ›
البارت السابع و الثلاثون
لين برفعة حاجب: يعني عايز
تقولي انك كنت مستقيم يااتش..
هشام بتوجس: عايزة الصراحة..
لين بإبتسامة: اه..
هشام بترقب: بصراحة لأ..مكنتش مستقيم..
لين بغضب وهي تضربه: بقي كدة..
هشام ضاحكا: خلاص..خلاص.. بصيت بس..
لين وهي تزم شفتيها ثم تبتسم: إذا كان
كدة ماشي..بس عارف لو عملت حاجة هقتلك..
هشام ضاحكا: يالهوووي.. انا
مقدرش علي كدة.. هوه فيه كدة..
لين وهي تضيق عيناها بتساؤل: فيه ايه..
هشام بعشق: فيه زيك ياقلبي ويقبلها ثانيه..
ويكمل بمكر.. بصي انا عايز اشتكيلك اني يتيم..
وانتي عارفة موضوع اليتم ده مآثر عليا اوووي..
لين بتذمر: ياهشام بقي..
هشام: ولا هشام ولا غيره ده انا هشكيلك للصبح..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مازن بضحكة:يامرحبا لين عندنا..
لين بضحكة:اهلا مازن..قولت اجي
اشوفكم بدل مانور مش باينه..
مازن بضحكة:معلش يالين..بس عارفة الشغل..
وبتسافر معايا كمان..مقدرش استغني عنها..
لين بإبتسامة:عارفة يامازن..ووش
نور منور..مبسوطه..وده اللي يهمني..
نور بحب:مازن مخليني مش عايزة حاجة..
مازن بحب:انا مقدرش ازعلك يانوري..
لين بضحكة:الله..الله..انا شكلي عزول بقي..
مازن:لا..ازاي..بس امال هشام فين..
لين بضحكة:في الشغل..زمانه رجع الوقتي..اسيبكم انا..
نور:خليكي يالين..انا لسه مشبعتش منك..
لين:معلش مرة تانيه..وبغمزة..ومش
عايزة ابقي عزول..والحق اتش..
نور بتعجب:اهو ده كانت اخر حاجة
ممكن اتوقعها انك انتي وهشام ترجعوا..
لين بضحكة:تقولي ايه بقي..نصيب..
وتحتضنها..سلام ياقلبي..اشوفك بعدين..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في المنزل ذهب سامي الي هشام..
هشام:يعني لقيتهم ياسامي..
سامي:ايوة يااتش..ومش هعتقهم..
هشام :اوك ياسمسم..تارك ولازم تخلصه..
سامي بضحكة:بس عايزك معايا يااتش..
هشام بتعجب:وانا هعمل معاك ايه ياسمسم..
سامي بغل:لا..اصل انا عارف ابتكاراتك
في الحاجات ديه..فمش هوصيك..
هشام بضحكة خبيثة:من عنيا..بس اوعي تقول للين علي حاجة..
سامي بضحكة:لا وبقيت زوج يااتش..ومش بتيجي حتي النادي..
هشام بملل:اعمل ايه..انا منعتها من الشغل وهي منعتني من النادي..
سامي:هههههه..مكنش يومك يابرنس..بس الكل مشتاقلك هناك..
هشام بتحسر:وانا كمان هموت
واروح هناك..هطق ياسامي..
سامي بشماته:احسن..خليك تتربي..
هشام وهو يتحرك بعصبيه:سامي..
اضربني..ويشير له بيده..
سامي بدهشه:اضربك..ليه يااتش؟؟..
هشام:بقولك اضربني بالبوكس..
تعالي متقلقش..مش هردهالك..
سامي بدهشة:هشام ايه اللي بتقوله ده..واضربك ليه..
هشام بحده:اعمل اللي بقولك عليه..
وبعدين انت مش نفسك في كده..
سامي بتوجس:ايوة يا اتش..بس انا عارف
ايدك طرشه..وانت مش هتستحمل وهترد الضربه..
هشام:لا..اضرب بس..
سامي:زي مانتا عايز..ليلكمه سامي بشده.. ولكن عده لكمات..
هشام بغضب:ااااااه يابن ال...انا قولتلك
واحدة بس مش ده كله..تعالي بقي..
سامي وهو يبتعد عنه:ايييه...انت مش قلت اضربني..
هشام بغيظ:وانت ماصدقت واشتغلت ياحيلتها..
ليبدؤا في ضرب بعضهم البعض وتأتي لين لتتفاجئ
بالشقة وقد تحطمت وهشام وسامي يضربون بعضهم...
لتصرخ لين في غضب:ايه اللي
بيحصل ده..ايه الهبل اللي بتعملوه..
سامي:لين..ازيك..ابدا كنا انا وهشام بنهزر..
هشام وهو ممسك بسامي ويحاول
اسقاطه ارضا:اهلا يالينو..وصلتي امته..
لين بعصبية:انتو اتهبلتوا كسرتوا
الشقة وبهدلتوها..اعمل ايه انا الوقتي..
هشام بلا مبالاة:عادي يالينو..تتروق مش مشكله..
لين بخبث:اهااااا..طيب..يلا روقوها..
هشام بتعوج وقد ترك سامي:نااااااااعم..يعني ايه..
لين بهدوء:يعني زي ما كسرتوها وبهدلتوها..تروقوها وتظبطوها..
سامي بحدة:ناااااااعم ياختي..انتي بتقولي ايه..
انا اروق وازيق الشقة..ديه صافي نفسها ماتقدرش تقولي كدة..
لين بلهجة آمرة :ماهي هتروقوها يااما
انا اللي هروقكم..و مش هتطلعوا منها عايشين..
سامي بلامبالاة:لو عملتي ايه مش ممكن..
هشام:استهدي بالله كده وانا هجيب حد يروقها..
لتمسك لين بالمسدس الموجود علي الاريكه..
هشام بتوجس:هتعملي ايه يالين..
لين بهدوء مخيف:ابدا.. هقتلكم ان ماروقتوش الشقة..
سامي بإستخفاف:ولا تقدري تعملي حاجة..
لتطلق لين الرصاص من المسدس الي الحائط خلف سامي..الذي
ينخفض سريعا ويكمل بعدم تصديق:يابنت المجانين..كانت هتيجي فيا..
لين بجدية:الطلقة الجايه فيك..يلا اشتغلوا..
هشام بضحكة:مجنونه وتعملها..يلا ياجناب
الكوماندة..هنروقها يااما هنتروق احنا ..
سامي بحنق:كله منك يا هشام..انت السبب في ده..
لين بحدة:انتو هترغوا كتير يلا ع الشغل..
هشام بضيق:ماشي يالين..
سامي بحنق:كانت معرفة سوده..انا مش
عارف ليه مسبتهمش يخلصوا عليها واخلص..
هشام:هههههه...
لين برفعة حاجب:اشتغلوا بضمير..ولنفسها..
الشقة فعلا كانت عايزة تتروق جت من عند ربنا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كوثر :انا زهقت ياسعد..مش عارفه اطول من كاظم اي حاجة..
سعد بتعوج:انتي اللي هبلة..وبعدين مش قادرة تبلفيه بكلمتين..
كوثر برفعة حاجب:كاظم ده تعبان كبير..محدش يقدر
يلعب عليه..انا بفكر فعلا اخلص منه..بس مش عارفة ازاي..
سعد:لاااا..اهدي كدة..لما نفكر هنعمل ايه..
نخلص من احفاده الاول..علشان نقدر ناخد الفلوس..
وانتي بنفسك قولتي انه لو مات قبلهم مش هتطولي حاجة..
كوثر:طب هعمل ايه..
سعد:اصبري هفكرلك في حاجة واقولك..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
في منزل هشام..
كاظم بضحكة:اهلا اهلا باعز الحبايب..
لين بضحكة:ايه ياجدي..وحشتك..للدرجادي..
كاظم وهو يحتضنها:طبعا يالينو..ده انتي حبيبتي..
لين برفعة حاجب:الله..ايه ياكاظم..
انت عيان ولا ايه..كوثر عملتلك ايه..
كاظم وهو يهز رأسه بنفاذ صبر:لو تبطلي
زفارة لسانك ده..تبقي فله..عامله ايه مع هشام..
لين بضحكة:عادي..مش بطال ياجدي..
كاظم:طيب..انا جيت اشوفك..الا قوليلي عمل ايه في المزاد..
لين:مزاد ايه ياجدي..
كاظم:مزاد مهم بتاع(...)..لازم نفوز بيه..
لين بخبث:اهاااااااا..معرفش..ابقي اسأله..
كاظم:طيب انا هسيبك دلوقتي..ويحتضنها مرة اخري..
لين بإستغراب:مالك ياجدي..
كاظم بتنهيدة:مفيش يالين..اسيبك..سلام..ولنفسه
وهو يتجه الي سيارته..ظلمك اللي خلاكي بت عامر يالين..
بس انا ابوكي اللي مخلفكيش..وعامر ده انا لو مكنتش
واقفله كان زمانه عمل فيكي عمايل سودة..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
علمت لين بشأن المزاد الهام لهشام وقررت ان تضيع عليه
هذا المزاد وعدم ذهابه وان يخسره..وتربحه هي لتعود الي الشركة..
ارتدي هشام ملابسه واستعد للذهاب وخرج
من الغرفة ولكنه تسمر في مكانه عندما رأي لين..
هشام وهو يفرغ فاهه: اييييه ده..
وهو يفرك عيناه.. مش ممكن لين..
لين برقه: ايوة يااتش مالك..
هشام: ايه اللي انتي عاملاه ده..
( كانت لين ترتدي فستان قصير من اللون الاحمر الناري يبرز جمالها
ويقسم جسدها وجعدت شعرها الاسود وارتدت حذاء ذو كعب عالي
ووضعت احمر شفاه احمر بلون فستانها فقد كانت فاتنه بحق)
لين برقة وهي تدور حول نفسها: ايه وحش مش عاجبك..
هشام بهيام: مش عاجبني..ده مجنني..بس ده من ايه..
لين بدلع:ابدا لقيته عندي قلت اجربه.. ايه رأيك..
هشام وهو يقترب منها: رأيي هقولك الوقتي.. ليقبلها بشغف..
لين وهي تبتعد عنه: المزاد ياهشام هتتأخر عليه..
هشام وهو ينزع جاكيته و يحملها: ملعون ابو المزاد..
ده انا ابقي اهبل لو رحته وسيبتك وانتي كدة..
لين بدلع: ده مهم يا اتش..
هشام بإبتسامة: تؤ انتي اهم..
هو انا عمري شفتك كدة.. يالهوي ياما..
لين بهمس: هشام جدي هيزعل..
هشام بلا مبالاة:اللي يزعل يزعل..
المهم انت ياجميل.. لنتركهم معا..
وتبتسم لين ابتسامة نصر..
( كونك امرأة لا ضرر من استخدام ذلك الجانب اللعوب للوصول الي مرادك)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
اتصل كاظم بهشام فردت لين..
لين:ايوة ياجدي..
كاظم:لين..امال هشام فين..
لين بضحكة مكتومه:نايم ياجدي..
كاظم بعصبية:نايم ازاي..والمزاد ده مهم..
لين بمكر:انا قولتله..بس قال مش مهم..
كاظم بغضب:مش مهم..وقعته سودا..
لين بمكر:متزعلش نفسك ياجدي..
انا هتصرف..بس تخليه يرجعني الشغل..
كاظم بغضب:ماشي..اتصرفي وانا من بكرة ارجعك الشركة..
لين بإبتسامه نصر:ماشي ياجد..سلام الوقتي..
لتتصل لين بأحدهم..وتقوم بالفوز بالمزاد..وتنظر الي
هشام النائم بإبتسامه نصر ماكرة وتكمل..معلش بقي يااتش..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في الشركة..
كاظم بحزم:هشام لين ترجع الشغل من بكرة سامع..
هشام بحدة:لأ..مش هترجع احنا متفقين..
لتدلف لين وبإبتسامة نصر:انت قولت اني ارجع
لو مقدرتش عليه..وكنت هتضيع المزاد امبارح..
هشام بغل:يابنت ال... بقي عملتي كده علشان ترجعي..ماشي يالين..
لين بضحكة:يعني هي اول مرة يااتش..وبعدين كل مرة بتقع فيها..
هشام وهو يكور يديه غضبا:بقي كدة..طب ...
كاظم بجدية:خلصنا..لين هترجع..
ليخرج هشام من المكتب ويدلف الي مكتبه غاضبا..وتدلف اليه لين..
هشام بغيظ:ابعدي عني الوقتي بدل ما اقتلك..
لين بهدوء:ايه يااتش..خلاص بقي..متزعلش..وبعدين انا معاك اهو..
هشام بغضب:لأ..احنا اتفقنا..انك تهتمي بيا..لكن كدة لأ..
لين وهي تقترب منه وبإبتسامة:لأ متقلقش..
ههتم بيك..وهتشوف..لو قصرت ابقي اتكلم..
هشام بخبث:طيب..بس كده انا هرجع للنادي..
لين بضحكة:ماشي..براحتك..
هشام بضحكة:يبقي اتفقنا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
شوقي:بجد يادك الشحنة ديه زي الفل..كسبنا كتير..
مازن:يعني اللي دفعناه فيها قليل ياشوقي..
شوقي:معلش..مالمكسب مش قليل..
بس قولي..انت هتعمل ايه في موضوع صافي..
مازن:مش عارف..ديه مختفيه..حتي تليفونها مقفول..
شوقي:طيب..انا هحاول ادور عليها برضو..سلام الوقتي..
مازن:سلام..ويتصل بنور..ايوة يانوري..
نور:ايوة ياحبيبي..
مازن:حضري نفسك..هنسهر انا وانتي برا الليلة..ونحتفل ..
نور بضحكة:ايه..الشحنة طلعت كويسه..
مازن:ايوة..انتي وش السعد عليا..يلا اجهزي وهعدي عليكي بعد شويه..
نور:حاضر..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة ›
البارت الثامن والثلاثون
اتصل سامي بهشام..
سامي:جهز نفسك يااتش..الحموله وصلت..
هشام بضحكة:كام ياسامي..
سامي:اتنين يااتش..المتبقيين..
هشام بتوعد :طيب..انا هجيلك..
لين:رايح فين ياهشام..
هشام:سامي طلبني..شويه وراجع..
لين بعدم اهتمام :طيب
ليذهب هشام الي سامي ويجد هناك رجلان
هشام:هما دول..
سامي بغل:ايوة..يلا وريني ابدعاتك يااتش..
هشام بإبتسامة خبيثة متوعدة:انت تؤمر ياسمسم..
ويبدأن بتعذيب الرجلان ولا يخفي
عليكم ابدعات هشام في التعذيب..
احد الرجلان بصراخ:عااااي..حرام..انتو بتعملوا كده ليه..
سامي بغضب:مش فاكرين ياولاد ال.... من 17 سنه
عملتوا فيا ايه..وكل ده علشان طردتكم من
مطعمي..سبتوني للموت..ده انا هوريكم الويل..
هشام بضحكة:ولو ان ليكم الشكر انكم عرفتوني علي سامي..
والقفص الدموي..ولسامي..فضيت النادي ياسمسم..
سامي بعيون قاتمة:طبعا يااتش..دول وصايه..
ويسحباهم الي القفص ويجهزا
عليهم حتي يتركاهم جثث هامدة..
هشام بضحكة:ارتحت ياسمسم..
سامي بتنهيدة:اكيد يااتش..ده انا كنت مستني اليوم ده من سنين..
وهو ينظر الي جثثهم..شفيت غليلي في نفس المكان اللي
اتكسرت فيه..ولرجاله ارموهم ع الطريق..والقوهم
في نفس المكان الذي وجد هشام به سامي ليله الحادث..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
اتصلت صفاء علي هشام
صفاء: ايوة ياهشام عامل ايه..
هشام: الحمد الله..انتو عاملين ايه واللي عندك..
صفاء بتنهيدة: كويسين ياحبيبي.. بس انا لأ..
هشام وهو يضيق عينيه: ليه..مالك..
صفاء ببكاء مصطنع: الناس ياهشام كلت وشي..
ونفسي اشوفلك عيل قبل مااموت..يابني حرام كدة..
هشام بضيق: يعني عايزاني اعملك ايه..
صفاء بخبث: اتجوز تاني ياهشام..مادام مراتك مش قادرة..
هشام بضيق: ربك يسهل عايزة حاجة تاني..
صفاء: لأ..بس قولي انك هتفكر في
الموضوع..وبكدة برضو تكسر فرعنة لين..
هشام وهو يزفر في ملل: حاضر هفكر سلام..
صفاء بفرحة: سلام ياقلب امك..ولنفسها ايوة
كدة انا وراك ياهشام لحد ماتتجوز وتجيب لين الارض..
لين بتساؤل وهي تعبث بشعر هشام النائم ويضع رأسه
علي علي قدميها: امك كانت عايزة ايه..وايه هو اللي هتفكر فيه..
هشام وهو يمط شفتيه: كالعادة عايزاني اتجوز..
لين برفعة حاجب: اهااا.. وانت هتفكر.. طب
وليه التفكير اسمع كلامها ياحبيبي..واتجوز..
هشام وهو يضيق عينيه: ازاي.. انتي عايزاني اتجوز..
لين وهي تهز قدمها بعصبية: مش امك
عايزة كدة.. بس وريني مين هتلاقيها زيي..
هشام بضحكة: انتي بتغيري ولا ايه..
لين وهي تميل عليه وتقبله: لأ..انا واثقة في نفسي..
هشام برغبه: وانا عارف كدة.. يابركات دعاكي ياما..ليلتنا فل..
لين وهي تنظر اليه: انسي ياحبيبي..
ثم تدفع برأسه عن قدمها بقوة وتنهض..
هشام متألما: ااااي.. كنتي هتكسري رقبتي
يابت المفتريه.. تعالي بس هقولك..
لين بضحكة ساخرة: لأ..خلي امك تنفعك..سلام ياجوز الاتنين..
هشام بتعوج: جوز لتنين هو انا قادر عليكي
لما هقدر علي حد تاني.. اقول فيكي ايه ياما بوظتي الليلة..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
بعد فترة
صافي:سامي..انت رايح فين..
سامي:رايح النادي مع اتش..ليه..
صافي بتعجب:هو مش كان سابه رجعله تاني ليه..
سامي بضحكة:هشام ممكن يسيب اي
حاجة الا المصارعة..ميقدرش يستغني عنها..
صافي بتعجب:اوك..طيب هتتأخر..
سامي بضحكة:اكيد لأ..هروح وارجعلك ياقلبي..
صافي بإبتسامه:طيب..هستناك..يلا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
لين:رايح فين..
هشام: عندي ماتش..بس ايه..كنت هموت عليه..
لين بضحكة:اهاااااا..يعني لو كسبته مش هترجع الليله..
هشام بثقة:مش راجع يالينو الليله..
لين بضحكة:طيب..
ليقبلها..لتكمل..وده من ايه ان شاء الله..
هشام بضحكة:قبله الحظ ياقلبي..
لين بضحكة:ياخوفي تبقي القبله المميته يااتش..
هشام بغرور:مش ابن المغربي..سلام بقي..
بص يااتش..هي من ناحية المميته فهي فعلا كدة..بس مش
علي ايد المصارع..علي ..نكمل ونشوف ايه اللي هيحصل..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بعد رحيل سامي يدق هاتف صافي..
صافي:الو...
شوقي:اخيرا ياصافي حنيتي علينا..
صافي بضيق:خير ياشوقي..
شوقي:ايه ياقمر..
صافي:بص ياشوقي..اذا كنت متصل علشان موضوع
الشغل ده..فأنا مش راجعة..ومتتصلش بيا تاني..يلا سلام..
شوقي بدهشه:ايييه ده..قفلت في وشي السكة..طيب ياصافي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ذهب هشام مع سامي الي نادي المصارعة..
وهناك صارع خصما عنيفا كان يتوق لمنازلته..
وتفوق عليه ولكنه كان خصما شرسا..
بعد ذلك ذهب للاحتفال بفوزه.. وشرب كثيرا
وقضي ليله مع فتاة ما كانت متواجدة في الديسكو..
وفي الصباح عاد الي المنزل..
لين بضحكة: شكلك متروق..بس بما انك ماجتش امبارح يبقي طحنته..
هشام بغمزة وهو يقبلها: اكيد ده انا اتش.. بس جسمي مدغدغ عايز انام..
لين بتعوج: ماشي يااتش..انا رايحة ع الشركة..
هشام: بالسلامة.. بس متتأخريش عايز احتفل معاكي..
لين بضحكة ساخرة: نام ياهشام انت فيك نفس..
هشام بثقة: طبعا وده سؤال ده.. انا
هشام المغربي تحبي اوريكي الوقتي..
لين بضحكة: انا ماشية..
هشام وهو يذهب للنوم: فعلا محتاج اناااااام..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مازن بضحكة:ايه يانور اللي عملاه ده..
نور:ايه يامازن..برتب المكتب بتاعك..
مازن:بترتبيه ولا بتشتغلي من ورايا..
نور ضاحكة:واعمل ايه..انا زهقانه..
مازن برفعة حاجب:لا ياشيخة..بجد..امال الورق
بتاع الصفقات اللي بجيبها البيت مين بيظبتها..
نور بإبتسامة:يعني كنت عارف..
مازن بضحكة:طبعا...امال بسيبه هنا
ليه..علشان تسلي وقتك ياقلبي..
نور بحب:ربنا يخليك ليا ياحبيبي..
مازن وهو يتصنع الجديه:طب يلا يا مدام..
الورق ده تخلصيه واستلمه منك لما ارجع..
نور بضحكة وهي تتصنع الجديه ايضا:امرك
يادكتور..اول ماتوصل هتلاقيه عندك..
مازن وهو يحتضنها بحب:ده انتي اللي
تؤمريني وانا انفذ ياقلبي..ويلا بقي انا نازل..
نور بإبتسامة:مع السلامه ياحبيبي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
في الشركة..
كاظم: امال هشام فين يالين..
لين بضحكة: مش جاي مشلفط ع الاخر..
كاظم بغضب: برضو الزفت المصارعة..
لين بلامبالاة: جدي روق عادي..
كاظم بحدة: اروق انتي باردة.. ديه مباراة ممكن
تجيب اجله..انا مش فاهم انتو بتفكروا ازاي..
لين بملل: هعمله ايه.. هربطه في البيت مايعمل اللي عايزه..
بص ياجدي علشان نخلص ام اليوم اللي باين من اوله ده..
الكومي هيستورد شحنة جديدة من المعدات التقيله وعايزنا معاه..
كاظم: معاه ازاي.. مش هنخلصهاله يعني..
لين: لأ عايزنا شركاه معاه.. الشحنة
تقيله عليه ومش معاه سيولة كفايه..
كاظم: بس احنا منعرفش في شعل المعدات يالين..
وبعدين احنا شغلنا بس استيراد وتصدير..
ماتدخليناش في حوارات.. ومشاكل احنا مش قدها..
لين: ولا مشاكل ولا حاجة ياجدي.. ديه صفقة مضمونه..
وهيطلعلنا منها مصلحة حلوة.. يعني بجانب عمولتنا
في الاستيراد هناخد نسبة من ارباح الشحنة.. ايه رأيك..
كاظم بتردد: سيبيني افكر يالين المبلغ
مش قليل.. وبعدين قلتي لهشام..
لين: مشفتوش امبارح والنهاردة زي مانتا عارف اتكوم
ونام علي طول.. هبقي اقوله لما اروح.. بس فكر انت وقولي رأيك..
كاظم: طيب.. ربك يسهل..
لين: طيب.. وانا برضو هعمل دراسه كاملة
للموضوع تاني متقلقش.. انا رايحة علي مكتبي..
كاظم: طيب..
انهت لين عملها في الشركة وانطلقت بالسيارة عائدة للمنزل..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
دلفت لين الي المنزل ولكنه كان هادئ.. ظنت ان هشام مازال
نائما.. فدلفت الي المطبخ لتشرب بعض المياه..
ولكنها تفاجأت بهشام يحاوطها من الخلف مكملا: اتأخرتي ليه..
لين وهي تبعد يديه وتلتفت اليه وبتعوج: شغل يعني ايه اللي
اخرني..ووسع علشان اشوفلي حاجة اكلها هموت من الجوع..
هشام بضحكة: طب تعالي..
لين بإنزعاج: بقولك جعانه.. اجي فين اوعي..
هشام: انتي مش جعانة تعالي.. ليسحبها خلفه الي
غرفة السفرة لتتفاجئ بأنه قد طلب طعاما ورتب السفرة لها..
لين بدهشة: ايه ده..
هشام بمكر: ابدا انا مش قلتلك هنحتفل.. صحيت ملقتش
اكل طلبت من برا واهو ويلا بقي ده انا مستنيكي علي ناااار..
لين: طب اوعي بقي.. وبضحكة.. لأ وكمان
شموع..ايه الرومانسية ده يااتش.. غريبة يعني..
هشام بتعوج: ولا غربية لقيتهم قلت اولعهم...
لين بضحكة خبث: مش خايف يولعوا فيك ياهشام..
هشام بغيظ: قلت اواجه العقدة يالين..
لين وهي تقهقه:ههههه.. طيب اما نشوف..
وبدؤا في تناول الطعام..
هشام وهو يهز قدميه بتأفف: مش كفايه اكل بقي..
لين برفعة حاجب استنكارا: ماتسيبني اكل
براحتي هو ايه ده.. جايب الاكل وعينك فيه..
هشام بنفاذ صبر وهو يسحب يدها: لأ كفاية
علشان متتخنيش.. وتعالي بقي..
لين وهي تنظر الي الطعام بتحسر وتململ:
استني ياهشام الاكل حلو سيبني..
هشام: لأ ده انا اديلي ساعات مستنيكي.. ويدلفوا الي الغرفة..
لين بضيق: اوووف ايه مش قادر تستني اكمل اكل..ده انت رخم..
هشام وهو يقترب منها: ايوة مش قادر.. ويقبلها..
ولكن بعد ذلك تلاحظ لين علي رقبته
كدمة غريبة فتبتعد عنه وتتسائل..
لين بترقب: ايه ديه ياهشام..
هشام بضيق: ايه..
لين وقد بدا عليها الغضب وبدأ وجهها
في الاحتقان مكمله: اللي علي رقبتك ديه ايه..
هشام بتوتر: هه.. ديه.. ديه من ماتش امبارح..
لين بعصبية وصوت عالي: انت هتستهبل.. ليه ياخويا
الراجل هيعملك العلامة ديه .. وبعيون مشتعله.. انطق ايه ديه..
هشام وهو يحاول التهرب وبصوت عالي:
ماقولنا من الماتش.. انتي هتتلككي..
لين بغضب: وحياه امك.. هتستغباني.. وبقرف.. كنت مع واحدة
من اياهم مش كدة.. تصدق انك واطي.. فعلا ديلك عمره ماهيتعدل..
هشام بغضب: لمي لسان اهلك يالين.. قولتلك من الماتش..
لين بغضب شديد وعصبية وصوت عالي: اصلي داقه عصافير مش كده ..
اعملك ايه تاني.. قصرت معاك في ايه.. قولي.. وبصراخ انطق..
بعد ما ارجعلك وارضي بقرفك تعمل كدة تاني.. ليه.. بتعمل فيا كدة ليه..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
الزهرة المفترسة ›
البارت التاسع والثلاثون
لين وقد بدا عليها الغضب وبدأ وجهها في
الاحتقان مكمله: اللي علي رقبتك ديه ايه..
هشام بتوتر: هه.. ديه.. ديه من ماتش امبارح..
لين بعصبية وصوت عالي: انت هتستهبل.. ليه ياخويا
الراجل هيعملك العلامة ديه .. وبعيون مشتعله.. انطق ايه ديه..
هشام وهو يحاول التهرب وبصوت عالي:
ماقولنا من الماتش.. انتي هتتلككي..
لين بغضب: وحياه امك.. هتستغباني.. وبقرف.. كنت مع واحدة
من اياهم مش كدة.. تصدق انك واطي.. فعلا ديلك عمره ماهيتعدل..
هشام بغضب: لمي لسان اهلك يالين.. قولتلك من الماتش...
لين بغضب شديد وعصبية وصوت عالي: اصلي داقه عصافير مش كده ..
اعملك ايه تاني.. قصرت معاك في ايه.. قولي.. وبصراخ انطق..
بعد ما ارجعلك وارضي بقرفك تعمل كدة تاني.. ليه.. بتعمل فيا كدة ليه..
هشام وهو يطأطأ رأسه: يالين انا كنت..
لين بعصبية: كنت ايه..هااا.. مش قادر تبقي نضيف..
تموت في الزباله والرمرمة.. بس الحق مش عليك الحق
عليا اني رجعت وقلت هتتعدل.. بس علي رأي المثل..
برا وجوا فرشتلك وانت مايل ايه يعدلك..
وتدفعه وبصراخ.. غور من وشي.. وبغضب..بس ورحمة امك وابوك
ياهشام اللي ميتين وهما علي وش الدنيا.. لهوريك
هعمل فيك ايه.. وتسرع في ارتداء ملابسها وتغادر..
هشام بحدة وهو يمسك بذراعها: رايحة فين.. تعالي هنا..
لين بعيون جمراء كالجمر من الغضب: قسما برب العزة
ان مابعدت عن سكتي لأقتلك الوقتي..
ابعد عن طريقي مش قاعدة معاك ثانيه واحدة..
هشام بغضب: ليه شايفاني ايه.. هسيبك
تنزلي الوقتي.. مش نازله الا علي جثتي..
لين بغضب جارف: يبقي انت اللي جنيت علي نفسك..
لتركله بشدة اسفل الحزام.. وتضربه علي رأسه
بالفازة الكريستال التي بجانبها ليسقط متألما
مخضبا بالدماء ويدخل الزجاج في يديه من اثر السقوط.. وتكمل
لين بتوعد غاضب: انا هوريك النجوم في عز الضهر..
وتتركه وترحل في غضب وسط سبابها وتوعدها..
انا بغضب:اه ياواطي يازباله..
هشام بتألم:الحقيني..
انا بغيظ:عارف لو قلت الغوث ياقوم..مش
هلحقك..وخد بقي..طاااااخ..بوووووم..
هشام:ااااااي..يابنت المفتريه.. مش
كفايه لين.. بتكملي انتي عليا..
انا بغل:احسن..خد..بقي بعد ماارجعلك البت تعمل كده..
اعمل فيك ايه..خد .. بووووم..طاااااخ....شوف انا مفقوعه منك
من بدايه القصة وساكته علي كل بلاويك وانت برضو اللي
فيه داء عمره مابيبطله..شوف مين هيلحقك..ياواطي..
حذاري من زير النساء؛ فهو ليس إلا طفل
يعاني من نقص الذكورة و لا يجلب إلا المشاكل..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
لتعود الي فيلا كاظم..
كاظم بخضة: مالك يالين..ايه اللي حصل..جاية ليه الوقتي...
كوثر بتعوج: تلاقيها عامله مصبية..
لين بغضب: بقولك ايه ابعد عن خلقتي السعادي.. انا العفاريت
بتتنطط في وشي .. قسما برب العزة اروح فيكي في داهية..
كاظم بحدة: اسكتي ياكوثر.. مالك يالين.. وفين هشام..
لتشتعل عيني لين غضبا لدرجه تراجع كوثر للخلف خوفا.. وتكمل..
لين بغضب: عايز تعرف فين..متلقح
في الشقة سايح في دمه..
كاظم بعيون جاحظة: ايه..
كوثر بشهقة وهي تضرب علي صدرها:
يا مصيبتي السودا قتلتيه..
لين وهي تنزع حذائها وتلقيه علي كوثر وبغضب: وهخليكي
تحصليه الوقتي.. يابنت ال.... انا قولتلك مش عايزة اسمع حسك..
كاظم بحدة: غوري ياكوثر..وللين.. انطقي عملتي ايه..
لين بغضب وصوت عالي: معملتش.. قلت ارضي بنصيبي
يمكن يتعدل لكن طول عمره زبالة.. بس مش انا اللي
ارضي بيه وبقرفه..وفي الاخر يروح لغيري تاني..
كاظم بتوجس: اوعي تكوني قتلتيه يالين..
لين بعصبية وهي تغادر الي غرفتها: ان شالله يكون مات..
اهو عندك متلقح في الشقة.. وبتوعد.. بس وحياة امي لأوريه..
ادعي ربنا انه يكون مات علشان انا مش هرحمه..
وتدلف وتصفع باب غرفتها خلفها بغضب..
يسرع كاظم بسرعة ويبدل ملابسه ولكوثر بتحذير:
اوعي تطلعي من الاوضة لين ممكن تقتلك الوقتي..
وانا مش مسئول... ويذهب الي هشام..
كوثر بتعوج: طيب..ولنفسها.. بس وربنا
خوفتني شكلها فعلا ضاربه زي مابيقولوا..
يسرع كاظم الي هشام ويدلف المنزل
ليجده ملقي علي الارض غارقا في دمائه..
كاظم بخوف: هشام..هشام رد عليا.. انت كويس..
هشام وهو يأن بألم ويتكلم بصعوبه: ااااه..
جد..جدي هموت.. ان..انا تعبان..
كاظم بقلق: عملتلك ايه..
هشام بتأوه وتحسر: قول عملوا..واحدة ضيعتني ياجدي..
خلاص مبقتش نافع.. والتانيه كملت عليا ضرب..
ليضحك كاظم وبشماته: احسن تستاهل..طول عمرك واطي..
وبتعوج.. قوم ياحيلتها.. جسم ع الفاضي امال مصارع ازاي..
هشام بتألم شديد وهو يستند علي كاظم:
خدوني علي خوانه.. بس انا هوريهم..
كاظم بضيق: طيب تعالي الاول
ع المستشفي..ده انت مشلفط ع الاخر..
هشام بتحسر: بسرعة خليهم يلحقوني..
وبتوعد.. ماشي يالين انتي وديدي انا هربيكم..
كاظم بسخريه: اصلب طولك الاول.. وغير خلينا نمشي..
هشام بحنق: ياريت انا حاسس ان الشقة ديه
نحس عليا..انا مش هخطيها تاني..
كاظم بتعوج ساخر: هي اللي نحس..ولا انت اللي رمرام..
بقي تبقي معاك لين..وتروح للزبالة ليها حق في
اللي عملته فيك.. واصبر ديه مستحلفالك..
هشام بتحسر: هتعمل فيا ايه اكتر من اللي عملته..
كاظم بغيظ وشماته: احسن..واكتم بقي
بدل ماكمل انا عليك.. ويضربه علي رأسه..
هشام بألم وضيق: ايه ياجدي حاسب..
ليذهبوا الي المشفي ويقطبوا رأس هشام ويعود الي الفيلا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
لين بغضب:انا هوريه..بقي يعمل فيا كدة..انا هقتله..
انا:استني ياهبله..واصبري..قتل ايه بس..
لين بعصبية:وانتي مال اهلك..اش حشرك..
ابعدي عن خلقتي بدل ما ارتكب فيكي جنايه..
انا بغيظ:شوفي البت اللي مش بيطمر فيها..وبحدة..
لين اتعدلي معايا انا مش اي حد..وربنا اطلعهم علي
دماغك..اتهدي بقي..وخلينا نفكر هنعمل في الزفت ده ايه..
لين بغل:اتنيلي قولي هنعمل ايه..
انا بدهاء: اتنيل..جاتك الهم..شوفي بقي..احنا اول حاجة..
وبضحكة ماكرة..ولا اقولك احنا لسه هنرغي..
احنا نبدأ علي طول..يلا..استعنا ع الشقا بالله..
لين بإبتسامه ماكرة وعيون متوعدة:يلا بينا ياديدي..
وربنا انتي اللي كنتي تنفعي اختي مش الهبله نور..
انا بإبتسامة متوعدة:وانا في الخدمة يالينو..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كوثر بفرحة: لين رجعت وسابت هشام..
سعد بتهكم: ومالك مبسوطة اوي كدة ليه..عايزاه..
كوثر بتغنج: لأ انت مش فاهم انا كنت قلقانه ليفضلوا
مع بعض ويخلفوا عيل واطلع من المولد بلا حمص..
سعد برفعة حاجب: بس كدة.. طيب بقولك
ايه..انني مش ناويه تخلصي من كاظم..
كوثر بتعوج: مش هينفع لومات مش هطول حاجة..
سعد بتأفف: امال هتعملي ايه..اقتليه ولبسيها في لين وهشام..
كوثر: مش هينفع الوقتي..اصبر لما تهدي الامور..
سعد: طيب بس انا عايز فلوس..
كوثر بتذمر: انت كل شويه فلوس فلوس..
سعد: الله مانتي علي قلبك قد كدة.. وبعدين
متنسيش ان انا اللي حطيتك في سكة كاظم ولا ايه..
كوثر بتعوج: طيب..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بدأت لين بالانتقام من هشام حيث اسرعت الي البنك
وقامت بسحب كل الاموال التي في حسابهم المشترك
ووضعهم في حسابها ولم تترك له جنيها..
هشام بغضب:ليييييييين..بقي كدة..بتاخدي الفلوس كلها..
لين ببرود:مش حساب مشترك ياهشام..من حقي..
هشام بعصبية:وحياه امك..ده انا اروح
فيكي في داهية..شقي عمري..
لين:قصدك بتاعي انا وانت..وبقرف..بس انت
متستاهلش مليم..اصبر عليا ده انا هوريك..
هشام بغضب وهو يجذ علي اسنانه وهو يقترب منها:
فكرك هسيبك..ده انا وراكي..وبجديه..وبما انك عملتي
كدة..انا هعمل اللي انا عايزة يامراتي الحلوة..
لين بغضب:انسي ياهشام..مش
هسمحلك..خلصنا..انت طول عمرك زباله..
هشام بإبتسامه متهكمة:هتشوفي ياقلبي..ويقبلها رغما عنها..
لتصرخ لين في غضب:انسي..مش
هسيبك..انا هوريك..وترحل من الفيلا..
لا تمس كرامتها..ولاتتعدي علي حقها..
وتلهو بأنوثتها.. ثم تقول كيدهن عظيم..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
صفاء بفرحة:بجد ياكوثر..يعني رجعوا الفيلا وهتسيبه..
كوثر:ايوة يام هشام..وكمان الحاله مشعشعة معاها اوي..
صفاء:ايوة كده..تسلم مجايبك ياكوثر..انا هوريها بقي..
كوثر بإبتسامه شامته:لا بقي..انتي تخليكي ورا هشام..لحد مايطلقها..
صفاء بتوعد:متقلقيش..انا وراه لحد مايسيبها..سلام ياحبيبتي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عند نور..
نور:اهدي يالين طيب..
لين بغضب:انا هوريه..وانتي تقوليلي
اني اصبر عليه يانور..الواطي واطي..
نور بضيق:مش عارفة اقولك ايه..بس بجد هشام زودها..
لين بتوعد:وحياة امي لهوريه وهربيه..بس يستني عليا..
نور:طب انتي رايحة فين الوقتي..
لين بعصبية:في مصيبة..وبرجاء..نور
اوعي تعملي زيهم..انا مليش غيرك..
نور بحزن:عمري ماهسيبك يالين..وتحتضنها..
لين:همشي الوقتي..خلي بالك من نفسك..
نور بأسي:حاضر..ولنفسها..ليه كده ياهشام..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بعد فترة في الفيلا كانت لين مضطربه
وكانت تشعر بتغير..وغضب اكثر من العادة..
في الصباح علي الافطار كانت تاكل بصمت..
كاظم:مالك يالين..
لين بضيق:مفيش..بس الخلق اللي
بيشوفها الواحد ع الصبح تقرف..
كوثر بتعوج:معلش ياختي..هو ده الموجود..
لين بغضب:وانا وجهت لاهلك كلام ياتربيه الموالد..
كوثر بغل:امال قصدك علي مين يعني..
كاظم بحزم:بس انتي وهيا..وللين.. امال هشام فين..
لين بغضب:مخمود فوق..الهي ينام مايقوم..
هشام بضحكه:لا ياحبيبتي قمت خلاص..
وهو يقبلها باستفزاز..صباح اللسان الزفر..
لين بغل وهي تمسح شفتيها:صباحك زي وشك..
ولتنده علي الخادمه..انتي يا زفته فين مربي الفراوله...
كاظم:وانتي من امته بتحبيها يا لين..
لين بحنق:كيفي كده..صحيت الصبح نفسي فيها..
كاظم بقلق:انتي كويسه يالين..وهو
يتحسس جبهتها..انتي دافيه كده ليه..
لين: مفيش..الدنيا حر..
هشام وهو يتحسس جبهتها وبسخريه:
معلش النار اللي جواها طفحت لبرا..
لين وهي تنهض بغضب:انا ماشيه
علشان مش طايقة نفسي..
كاظم بضيق:خف ياهشام..كفايه بقي..
هشام بضيق:خلصنا انا ماشي انا التاني.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
في سيارة لين شعرت بالدوار والغثيان وطلبت
من السائق ايقاف السيارة..وترجلت منها..
لين بلهجة آمرة:وقف العربية..
السائق بتعجب:ليه ياست هانم..احنا..
لين بعصبية:قولتلك وقف..
لتهبط منها وتتنفس بثقل وتقف قليلا..
واثناء ذلك يلمحها هشام بسيارته فيتوقف ويترجل منها ويتجه اليها..
هشام بقلق:مالك..واقفه هنا ليه..
لين وهي تتنفس بسرعة وبعصبية:ملكش دعوة..غور من هنا..
هشام بحدة:اتلمي شويه..وبعدين وشك اصفر كدة ليه..انتي عيانه..
لين بضيق وحدة:ان شالله اكون بموت..انت مالك..ابعد عن سكتي..
هشام وهو يجذ علي اسنانه:تعالي معايا..
لين:مش رايحة معاك حته..حل عني..
وتتجه الي سيارتها..ليجذبها من ذراعها..
هشام بحزم:قولت هتيجي معايا..وللسائق.
حط حاجتها في عربيتي وروح انت..
السائق:امرك ياباشا..
لين بغضب:ابعد عني..مش هروح معاك..وفجأه
تشعر بإن الارض تميل بها لتستند علي هشام..
هشام بقلق:مالك..تعالي..
لين بعدم وعي:هي الدنيا بتلف ليه..
ليدخلها هشام الي السيارة وينطلق
بها الي المشفي ويفحصها الطبيب..
هشام بتوجس وترقب:مالها يادكتور..عيانه..
الطبيب بإبتسامه:لأ يا فندم..مبروك..المدام حامل..
هشام بفرحة: بجد..الله يبارك فيك..
لين التي تسمرت من هول المفاجأة:مش ممكن..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة ›
البارت الاربعون
ليدخلها هشام الي السيارة وينطلق
بها الي المشفي ويفحصها الطبيب..
هشام بتوجس وترقب:مالها يادكتور..عيانه..
الطبيب بإبتسامه:لأ يا فندم..مبروك..المدام حامل..
هشام بفرحة: بجد..الله يبارك فيك..
لين التي تسمرت من هول المفاجأة:مش ممكن..
هشام بإبتسامه:وهو يقبل
يديها:مبروك يالينو..انا فرحان اوي..
ويأخذها في السيارة وبفرحة:انا مش مصدق.. لين انا
خلاص..مش هعمل اي حاجة تضايقك..ويلتفت اليها..مالك..
لين وهي تحدق الي الفراغ وبتفكير:مفيش..
هشام بضحكة:مش مشكله..بس مش هقول لحد دلوقتي..
حتي كاظم..بعدين..شويه كده وهقوله..مش عايز حد يعرف دلوقتي..
لين بجمود:ليه..
هشام بإبتسامه:اخاف عليكي..وخصوصا من كوثر..
لين بعيون متوعدة:هنشوف..
ويذهبا الي الشركه وكأن شيئا لم يكن..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في غرفة لين كانت غاضبه للغاية..
لين بغضب:لاااااااا..مش هيحصل..
مش بعد ده كله ويمشي كلامه عليا..
عند غضب المرأة وخيانتها يصبح اي شئ بالنسبه لها لايساوي..
كل السبل متاحة للانتقام من الخائن حتي ولو كان الثمن روحها..
وتذهب في اليوم التالي الي الطبيب وتخبره..
لين بجديه: انا عايزة انزله يا دكتور..
الطبيب بإستنكار:ليه يامدام..حرام..
لين بحده:وانت مالك.. انت تنفذ اللي بقول
عليه..يومين واجي اعمل العمليه ونخلص...
الطبيب:امرك..ويكتب لها علي دواء ما.. لاخذه قبل العمليه...
وبالفعل تأخذهم لين..
وتقف امام المرأة وبحزن وهي تضع يديها علي بطنها:
لازم اعمل كدة..انت مش لازم تيجي..هتشوف اللي انا شفته..
احنا منستحقكش..انت ماتستهلش ام زيي..واب زي هشام..
حياتك هتكون وحشه..وببكاء.. وانا مش هسيب هشام..
هنتقم منه..مش هينفع تيجي الدنيا..ده احسنلك واحسنلي..
ليدلف هشام ويجدها امام المرأه ويحاوطها من الخلف
وبإبتسامة:ايه ابتديتي تكلميه من دلوقتي..ويحدثه..
متقلقش يا حلو..انا وامك هنكون مع بعض..
وكمان هناخد الفلوس..وهنعيشك احسن عيشه..
لتجذ لين بغضب علي اسنانها وتزيح يد هشام
وتذهب الي فراشها وتكمل:عايزة انام..امشي..
ليتسطح هشام بجوارها ويكمل وهو
يحتضنها:مش هسيبك من هنا ورايح..
لتغمض لين عينها وبمرارة لنفسها:مش قولتلك..ميهمهوش
غير الفلوس..انت وسيله لتحقيق غايته..وهيرميني بعد كدة..
وبعد يومان
وتذهب الي المشفي وتجري العمليه..ويعلم
هشام بتواجد لين بالمشفي ويذهب لها ليعلم
بشأن اسقاط الطفل ويخبره طبيبها انها من طلبت ذلك..
ليدلف الي غرفتها وهي تهم بالرحيل ويجذبها
بغضب من ذراعها ويصطحبها الي الفيلا متوعدا..
في الفيلا..
هشام بغضب وهو يدفعها الي الداخل:
ادخلي..ادخلي ده انا هطين عيشتك..
كاظم:ايه فيه ايه...مالك..
هشام بعصبية:ابعد عني الوقتي
ياجدي..انا هاخد روحك يالين..
لين بتعب: بقولك ايه انا تعبانه حل عني..
هشام وهو يجذبها من شعرها:انا
هوريكي يالين..بتقتلي ابني..
كاظم بحده:سيبها ياهشام ..وقولي ايه اللي حصل..
هشام بغضب:الهانم كانت حامل..ونزلت
العيل..انا جايبها بنفسي من المستشفي..
كاظم بصدمة:ايه..ليه يالين عملتي كده ليه..
لين بعصبية :علشان مش هتمشوا كلامكم عليا..مش جاريه
عند اللي خلفوكم تؤمروها وتنفذ..انا مش عايزة عيال منه..
هشام بغضب هادر:انا هربيكي الوقتي..
هوريكي الجواري بتتعامل ازاي..ويقوم بضربها..
كوثر والتي تتابع الموقف بفرحة عارمة وبخبث: بقي يهون
عليكي ضناكي..تقتليه بإيدك..فيه غيرك مش طايل ضفر عيل..
كاظم بغضب:اخرسي ياكوثر..ولهشام بحزم.. سيب لين ياهشام..
هشام بعصبية:لا مش هسيبها..انا هقتلها زي ماقتلت ابني..
كاظم وهو يبعده عن لين:قولت سيبها..
هتموتها في ايدك..اطلعي علي اوضتك فورا يالين..
لتتركهم لين وتصعد الي غرفتها وترمي
بجسدها المتعب علي الفراش..وتنام..
هشام بعصبية:شفت اخرة دلعك فيها..
قتلت ابني..وكمان عايزني اسيبها..
كوثر بتسخين:ملكش حق ياكاظم..المفروض يربيها..
كاظم بحدة:قولت اكتمي انتي..وانت ياهشام..
ملكش دعوة بلين..خلاص اللي حصل حصل..
هشام بغضب:يعني ايه..انا مش هسيبها..ديه قتلت ابني..
كاظم بنرفزة:انت هتعملهم عليا..انت محموق اوي
مش علشان ابنك اللي مات..انا عارف انت ماصدقت
انها حملت علشان تاخد الفلوس..خلاص
هديك اللي انت عايزه..بس متقربلهاش..
هشام بغضب:ملعون ابو ديه فلوس..انا..
ويبتر كلمته ويخرج من الفيلا بغضب جارف..
كوثر بغل:كنت سيبه يربيها ياكاظم..ادي اخرة دلعك فيها..
كاظم بغضب:قسما بالله ياكوثر لو قلتي كلمة تانيه
لاطلقك وارميكي برا الفيلا..اتكتمي وغوري من وشي..
كوثر بغل:ماشي..اديني اتكتمت..ولنفسها لاااااااا..
كده بقي انا عرفت هعمل ايه..الشغل بقي مع هشام..
ليدلف كاظم الي مكتبه ويجلس فيه بحزن..ثم بعد فترة يخرج
ويذهب الي غرفة لين ليجدها نائمة..ليربت علي شعرها بحنان فتستيقظ..
كاظم بصوت هادئ:ليه عملتي كده يالين..
لين بضيق:مش عايزة عيال..وخصوصا من هشام..
كاظم بحزن:ذنبه ايه العيل ده انك تموتيه..غيرك مش لاقيه..
لين بحدة:علشان غيري مش لاقيه انا مش عايزاه..
علشان ميبقاش زيي ويبيعوا فيه ويشتروا انا مش عايزاه..
علشان ميشوفش اللي شفته انا مش عايزاه..
علشان ميكونش ليه اب زيه..مش عايزاه..
كاظم بحزن:للدرجة ديه يالين بتكرهيني..
لين:انت اشتريتني بالفلوس..وكمان عايزني
اجيب عيل علشان فلوسك..لا..انا مش هعمل كده..
كاظم:انتي فاكرة اني عايزك تجيبي عيل علشان
الفلوس يالين..لأ..انا عايزك تجيبي عيل لاني بحبك..
ايوة متستغربيش..انا مش عايزك تبقي زيي..
لين بعدم فهم:يعني ايه..
كاظم بحنو:مش عايز العمر يجري بيكي ومتلاقيش حد معاكي..
وتروحي تشتري عيال غيرك علشان يونسوكي..وفي الاخر
يعتبروكي مصدر فلوس وبس..انا عارف انك مش بتحبيني..
بس انا بحبك..انتي بنتي اللي مخلفتهاش..
لين وهي تخفض بصرها:انا مش بكرهك ياجدي..
انا بكره الظروف..بكره ازاي ابويا وامي
رضيوا يبيعوني علشان الفلوس..
كاظم بحده:انا ماشترتكيش..انا اخدتك اربيكي علشان تبقي معايا..
انا عمري ماعملتك غير باحسن معامله اذا كان انتي او هشام..
وان كنت قسيت عليكي فده علشان مصلحتك وعلشان اعلمك
الدنيا ماشية ازاي..وبنبرة حزينه..ياريت تفوقي قبل الاوان ما يفوت
وتندمي علي اللي ضاع من عمرك..وتتمني يرجع.. ويتركها ويرحل من الغرفة..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
الزهرة المفترسة
البارت السادس و الثلاثون حتي البارت الاربعون
عند نور ومازن..كانا دائما السفر الي الخارج بسبب اتفاقيات
مازن..ولم يكن يتركها فكان يصطحبها معه دوما..ويعودا سريعا..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عند سامي اخبره احد رجاله ان هشام متواجد في النادي..
ذهب اليه ووجده في حال يرثي له..
فقد صارع اكثر من فرد..ووجهه ممتلئ بالكدمات..
سامي من خارج القفص:هشام..كفايه واطلع بقي..
كان هشام لا يعيره انتباه ويكيل الضربات
للمصارع الاخر..حتي كاد المصارع ان يموت بين يديه..
سامي بعصبيه للحكم:افتح الباب..
الحكم:مينفعش يا سامي..انت عارف القوانين..
سامي بلهجة آمرة:افتح بقولك..الواد هيموت في ايده..
ليأخذ منه المفتاح ويفتح الباب..ويدلف ويجذب هشام الذي
يقاومه بشده..ويكمل..بس ياهشام هيموت في ايدك..ابعد..
هشام بعصبيه:سيبني يا سامي..لسه مخلصتش..
سامي بحدة:انت كده هتخلص عليه..اوعي..
تعالي معايا..ايه اللي حصل لده كله..
هشام بغضب وهو يلكم سامي:ابعد عني احسنلك..
اوعي..وبصوت عالي..مين عايز يلعب معايا...انا اهو موجود..تعالوا..
ليشير سامي لرجاله ليطوقوا هشام ويأخذوه من القفص
ويخرجوا به..بعد ان ضربه سامي علي رأسه
بمؤخرة سلاحه فسقط فاقدا للوعي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
سامي بحدة:ايه اللي عملته ده..ليه..
هشام بحزن شديد:قتلت ابني ياسامي..موتته..
سامي بعدم فهم:ابنك ايه ياهشام..ومين اللي موته..
هشام :لين كانت حامل ونزلت العيل..
سامي بعيون جاحظة من الصدمة:اييييييه..طب ليه..
هشام بغضب:علشان مجنونه..بس وحياه امي
ماهسيبها..انا هوريها..وبحزن وهو يضع وجهه بين كفيه..
تقتله..كل ده علشان غلطة..ومكنتش في وعيي..
سامي بتنهيدة وهو يربت علي كتف هشام بأسي:
معلش يا اتش..ربنا يعوض عليك..مسيرها تتعدل..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كوثر بسعادة:ايوة كدة..اهي جت من عندها..يامصيبتي لو كانت
كملت الحمل..كنت روحت بلاش..خليها بقي تشوف اللي هيجرالها..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بعد اسبوع..
صفاء بغل:صحيح ياهشام مراتك كانت حامل وسقطت..
هشام بضيق:وعرفتي منين..
صفاء بحدة:مش مهم عرفت منين..ادي اخرت دلعك ومهاودتك ليها..
بقي تعمل كدة..احنا اللي كنا مستنيينه..هشام استرجل شويه ولمها..
هشام بعصبية:بقولك ايه ابعدي عني الوقتي..انا مش ناقص..سلام..
صفاء:هشام..ياهشام..ماشي يابت دعاء انا هوريكي..
وتنطلق الي منزل عامر..
صفاء بحدة:انا قولت بنتكم مش
هتجبها لبر..مجنونه..ومعرفتوش تربوها..
دعاء:خير ياصفاء..داخلة بزعابيبك ليه..
صفاء:زعابيبي..بنتك ياختي
موتت حفيدي..وسقطت نفسها..
عامر بعيون جاحظة:اييييييه..ليه..
صفاء بغيظ:علشان مجنونه..وملقيتش اللي يربيها..
عامر بغضب:شايفة عمايل بنتك..فعلا عايزة رباية..انا هوريها..
صفاء بتعوج:صابرين ع الغلب وهي متفرعنة..بس كدة كفايه ياعامر..
عامر بحدة:خلاص ياصفاء..خلصنا..
مش قولتي الكلمتين..يلا امشي..
صفاء بغل:بت ناقصة رباية..
عامر بغضب:شايفة بنتك وعمايلها..شكلي انا اللي هرميها في
السرايا..فكرك كاظم وهشام هيسكتوا..لاااااا..دول هيربوها..
دعاء بحزن:ليه بس كده..مش عارفة ايه اللي حصلها..
عامر :اللي حاصل ان عيارها فالت..انا هخلي هشام يربيها..
ملهاش غير السك علي دماغها..وبتوعد..ماشي يالين..انا هوريكي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كان هشام جالسا في مكتبه ويتفاجئ
بالشرطة تدخل وتلقي القبض عليه..
وفي القسم
هشام بعصبية: انا هنا ليه..
الضابط: انت متهم بقتل حامد المغربي..
هشام بعيون جاحظة: ايه..ازاي.. وبعدين ده مات من فترة..
الضابط: والله ده اللي عندنا.. افتح يابني المحضر..
ولهشام.. ماقولك في الاتهام المنسوب اليك بقتل حامد المغربي..
هشام: مش هتكلم غير لما المحامي بتاعي يوصل..
الضابط بحنق: ماشي.. ويصل المحامي..
الضابط: هااا.. ماقولك ياهشام..
هشام: مقتلتوش مليش دعوة..
الضابط: والاتصال اللي جه..
وقال انك انت اللي قتلته..
هشام بغضب: ايه..مين..
المحامي: يافندم موكلي برئ.. ميعرفش حاجة..
الضابط: تقدر تقولي كنت فين ليلة الحادث..
هشام وهو يجذ علي اسنانه: كنت
في فرح اختي.. وتقدر تسأل الكل..
الضابط: هنشوف..خده يابني..
المحامي: علي فين..موكلي مفيش اي ادانه عليه..
الضابط ببرود: والله ده شغلي هيتعرض بكرة علي
النيابه وبعدين نشوف.. يلا يابني ع الحجز..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كاظم بغضب: ازاي يعني وهشام يقتله ليه..
المحامي: معرفش ياباشا.. بس هنستني التحقيقات..
كاظم بعصبية: وايه اللي فتح الموضوع ده..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق