![]() |
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 🤝
الفصل 3 من عذاب خادمتي الصعديه الكاتبه صباح عبدلله ♕
كامله على مدونة النجم المتوهج للروايات
المراة بجمود / يلا يا بنتي روحي شوفي شغلك ♕
ياسمين وهي تشعر بالخوف ولا تعلم لماذا هذا الشعور يراودها منذ ان اتت / ايوه ياخاله راح اروح بس وين انا مو بعرف لوين اروح♕
مايسه بكبرياء وبصوت عالي / جهاد انتي يا زفته ♕
جهاد الخدامه تخدم في المنزل وهي بنت دون اخلاق وبتحب ياسين وعندها عادي انه يقرب منها في اي وقت هو يعوزه وبعد الاحيان هي اللي بتروح عنده في السر هي فتاة جميلة بشره بيضاء وعيون عسلي فاتح وشعر اسود وجسم جميل يعنى تلفت الانظار السن 23 سنة / نعم يامدام تؤمري بحاجه ♕
مايسه بزعيق /اخر تحذير لكي يابت انتي انادي وماترديش♕
ياسمين بستغراب وخوف ياموري بيني مش هكمل في الشغلانه دي♕
جهاد وهي اوشكت علي البكاء / آسفه ياهانم بس والله جيت من اول ماسمعت حضرتك اسفه مش هاتتكرر تاني ♕
مايسه / طيب خدي ياسمين عرفيها وعلميها نظام الشغل في البيت وعرفيها فين مكان الخدم وعرفيها قوانين واصول البيت♕
جهاد / حاضر ياهانم تعالي يا ياسمين اتفضلي معايا♕
ياسمين بتوتر /ها حاضر وتنظر الي المراة وانتي ياخاله مش هاتچي معانا ♕
المراة بضحكه خفيفه / لع يابنتي اني مو بشتغل خدتمه اني بسي بچيب البنات لشغل مو اكتر يلا افتكم بعافيه وتنظر الي ياسمين خدي بالك من نفسك ياصبيا♕
ياسمين بخوف وارتباك /حتروحي وتتركيني ياخاله♕
المراة / واه ايش بتقولي مو انتي عوزة تشتغلي ♕
ياسمين واوشكت على البكاء من كثر الخوف الذي يوارد قلبها/ لع مو قصدي اكده بسي فكرتك راح تقعدي معي ♕
مايسه /شكلك كده لسة اول مره تشتغلي في مكان ♕
ياسمين بصوت ممزوج بالبكاء / اي ياهانم اني لاول مره بطلع من بلدي وبشتغل شيء لان امي ماكانت ترضي ليا الشغل♕
مايسه بزعيق / ايه هتحكي ليا قصة حياتك غوري شوفي شغلك وخدي بالك الغلطه هنا بحساب ♕
ياسمين باحراج/اسفه ياهانم والله مو بقصد♕
مايسه وهي ترحل /طيب حصل خير روحي شوفي جهاد هتقولك ايه وافهمي كويس♕
جهاد بسخريه / ده انتي ولو واقفه في الضلمه مفيش حد هايشوفك وتفضل تضحك بمايعه يلأ تعالي ورايه"'
ياسمين بحزن / استغفر آلَلَهّ هو حد خلق نفسه دي خلقت ربنا مو احنا اللي خلقنا نفسين ♕
جهاد بسخريه / طيب يلا ياعمي الشيخ خلينا نشوف شغلنا وبعد وقت كانت ياسمين عرفت كل حاجه عن الشغل وعن العائله وكل حاجه ♕
في غرفة ياسين
ياسين نايم عاري الصدر وحاضن الوساده وفي سبات عميق
بره الغرفه
ياسمين اه ياني انحش وسطي ومن كتر الشغل يلا ماعاد معي غيري الاوضه دي يلا ادخل اخلصها هي كمان وتدخل ياسمين الي الجحيم برادتها وهي لا تعلم مالذي سوف يحدث لها ياسمين بتنضف في الغرفة (توضيح غرفه ياسين مش غرفة عادي هي شقه او جناح عباره عن حمام وغرفه جلوس وغرفه نوم وغرفه للملابس تمام)
ياسين انزعج في نومه بس بسبب صوت ياسمين وهي عمالها تكلم نفسها والصوت غريب عليه يقوم علشان يشوف مين المزعج"
ياسمين/ يارب هو اني مين شار عليا بالشغله الزفت دي الله يحرقك بجاز يادي الساعة اللي قولت هشتغل وتصمت عندما تشعر بهذه الأيدي التي تلتف علي وسطها وتسمع ذلك الشيطان الذي سوف يجعل حياتها جحيم وهو بيقول "'
ياسين ينظر الي ذلك المزعجه التي كان سبب ايقاظه من نومه ولم يجد الا فتاة وينظر الي جسدها بشهوانيه ويبتسم ابتسامه صغراء وهو يقول / اي ده في موزه جديدة في بيتي وانا ماعرفش ويقترب بعد خطوات ويمسك ياسمين ومن وسطها وهو بيقول ايه الجميل ماله زعلان كدا ليه علي الصبح"'
ياسمين بشهقه/يامورى انت مين ياجدع انت وكيف تمسكني اكده ياقليل الحيا ابعد عني الله يحرقك وتذوق ياسين وتجري من قدامه من قبل مايشوفها"'
ياسين من قوت ذقت ياسمين كان هايقع بس قوه جسمه منعته /مين دي وازاي اتجرئت تذوقني بالشكل ده ويريد انا يخرج من اجل ان يعلم هذه الفتاة درسنا ولكن يرجع عندما يتزكر انه لا يردي شيء ياسين بغضب بس اصبرى عليا وانا هعرفك ازاي واحدة زيك تذوقني بالشكل ده"'
في الدور الاسفل
جهاد بستغراب /ايه يابت انتى مالك بتجري زي الهبله ليه كدا"'
ياسمين وهي تحاول بانها تسيطر علي اعصابها والخوف الذي يسيطر عليها بالكامل /يافضحتي يافضحتي يامرار تافح اعمل اىه في الفضيحه دي اني ياسمين اللي مو في جدع قدر يبص لها بس ده يحضني يافضحتي"
جهاد تفهم ان ياسمين كانت عند ياسين وبسخريه / هو انتي كنتي عند الباشا ياسين"'
ياسمين بغضب /ده باشاا ده واحد قليل الحيا مالكيش اللي يربيه ويعلمه الادب والأخلاق "'
جهاد باندهاش /شكلك مش مطوله هنا ياسوسو"
ياسمين بغيظ/ ايه العوج ده والكلام اليى مالو طعم واصل ده "'
جهاد وهي تلوي شفايفها علي جنب/ طيب ياستي مش هقول حاجه ادخلي اغسلي الأطباق وانا هطلع اشوف طلبات الباشا ياسين"'
ياسمين باندهاش/ واه راح تروحي عند قليل التربية ده"'
جهاد تنظر الي ياسمين / ياريت تشوفي شغلك ومالكيش دعوة بحد وتتركها وتذهب '"
ياسمين بغيظ /واني مال اهلي استغفرك ربي واتوب اليك ايه النااس دي وفجأة تسمع صوت حد بينادي"'
اسلام بصوت عالي / جهاد ياجهاد "'
ياسمين جايه من المطبخ /امرك يابيه'"
اسلام بستغراب / مين انتي يا شاطره'"
ياسمين يالهوي هو ده انسان ياخرابي الواد مززز/اني ياسمين الخدامة الچديده يابيه'"
اسلام /اها طيب اسمك ايه وفين جهاد'"
ياسمين باحراج /اني ياسمين يابيه وجهاد فوق عند ابن المحروق وتضع ايديها علي فمها بصدمه اسفه يابيه والله مو قصدي'"
اسلام وهو بيحاول يفهم هي بتقول ايه او قصدها علي مين/طيب اهدي حصل خير بس انتي قصدك علي مين'"
ياسين وهو نازل من على السلم / قصدها عليا ياخويا وينظر الي ياسمين بغضب مش كدا برضو يا شاطره"'
ياسمين بخوف وتنظر الي الارض/ اسفه يابيه'"
ياسين وهو يراقب حركات وجسد ياسمين / طيب اسمك ايه "
ياسمين بتوتر من نظرات ياسين /اني ياسمين يابيه'"
ياسين بخبث /اسمك حلوة اوى ياسمين بصي ياسمين اطلعي الاوضه بتاعتي عايزك"'
ياسمين بتوتر /قول عاوز اي يابيه واني هنفذو مو في داعي اروح في حته'"
ياسين بغضب/اسمعي يابت انتي هنا خدامه تعملي اللي اقولك عليه وبس وبلاش تعملي فيها الشريفه العفيفه فاهمه"'
ياسمين وقد اوشكت علي البكاء / اسفه يابيه وتذهب حيث أمرها ياسين وهي تبكي من شده الخوف ولا تعلم ماذا يريد منها'"
اسلام بابتسامه /هي البت عجبتك ولا ايه ماكنتش اعرف ان ذوقك اوفر اوي كدا'"
ياسين وهو ينظر الي اثار ياسمين / لا ياخويا مش ده ذوقي بس عايز اربيها واعلمها ان ياسين مش بيترفض مش حته خدامه زيها ترفضني "'
اسلام /باين عليها مش من النوع ده ي ياسين حرام'"
ياسين وهو طالع علي السلم / خليك في حالك ومالكش دعوة وما وماتخليش وش البرائه يخدعك"'
اسلام بصوت عالي وهو ينظر الي ياسين/ ياسين اها صحيح قبل ما انسي ماما وبابا سافرو النهارده ومش هايرجعوا دلوقتى"'
ياسين بالا موبلاه / وايه الجديد يعني ماهم طول عمرهم بيسافرو ومش بيجوا غير كام شهر"'
في الغرفه تجلس ياسمين علي الئريكه وفجأة تسمع صوت الباب يتفتح تقوم والخوف يسيطر علي قلبها الصغير وهي تردف بخوف/ ليه سكرت الباب يابيه خليه مفتوح'"
ياسين وهو ينظر الي ياسمين بشهوه / ايه ياحلوة خايفه ليه كده هو انا هاكلك ويقترب من ياسمين وياسمين ترجع الي الخلف ويوقفها ذلك الجدار الذي ارتمت عليه بكامل جسدها وهي تبلع ريقها بصعوبه شديده كما لو كان جاف من فمها وهي تقول "
ياسمين والرعب علم لقلبها طريق والخوف والقلق يظهر على وجهها وتحاول الكلام ولم تجد صوتها يساعدها علي قول ماتريد قوله وبصوت ضعيف للغايه / خير يابيه بتقرب ليييه اكده خليك بعيد عني"'
ياسين وهو يستمتع بخوف فاريسته ولا ياعلم ايه سبب هذه الشهوانيه الغريبه والزايده عن الحد اتجاه ياسمين وهو ينظر لها ويتحسس بايديه على جسدها وهو يقول بشهوانيه/ يخربيتك جسمك عامل زي الكهربا'"
في رايكم ايه اللي هايحصل بين ياسين وياسمين استنوني في الحلقه الجديده ان شاءالله
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
تكملة الرواية من هنا 👇👇👇
تعليقات
إرسال تعليق