ملاذي وانتقامي الرواية كاملة من البارت الاول حتي الخامس بقلم فاطمه وجيه كامله علي مدونة النجم المتوهج للروايات



 ملاذي وانتقامي

الرواية كاملة

من البارت الاول حتي الخامس

بقلم فاطمه وجيه

حور تمسك راسها:مش فاكرة يا جوري غير اني قمت لقيت نفسي من غير هدوم اتصدمت ولبست وانا بعيط وفتحت الاوض قاعدة ادور عليه ملقتهوش لقت المفتاح علي علي التربيزه خدو وفتحت الباب ونزلت وبعدين انتي عارفه


جوري:مممم مش عارفه بقا علي العموم هقوم امشي


حور تمسك ايديها:متقوليش حاجه ل شهاب عارفه انو بيضحك عليكي ويخد الكلام


جورى بضيق:انا مش عبيطه متخفيش


حور سابت ايديها:متزعليش مني انا خايفه عليكي منو


جوري:طيب ونزلت من عندها


حور قاعدة علي السرير وسرح في كلام الدكتوره:ياتره الكلام ده صح


ريان بيبص في الفون بغضب:هي بقت كده يا حور بتشوهي اسمي طيب والله لندمك


جوري اتصلت بي حور


حور:اي يا زفتها نسيتي اي


جوري بخوف وعيط:حور الحقيني ونبي يا حور


حور انتفضت:اي


جوري بعيط:شهاب حبسني


 في شقته انا خايفه حور ان تييت تييت 


حور جريت بخوف من غير متغير وبتجري حافيه وقفت تاكس وداته العنوان وصلت تحت العماره فتحت الباب وجريت ل فوق وتجهلت السواق الي بينادي عليه عشان الاجراه طلعت الدور لقت الباب مفتوح دخلت وهي بدور وبتنادي بخوف


حور:جوري يا جوريه انتي فين


ريان الي قاعد حاطط رجل علي رجل:نورتي بينا


حور لفت لي وخد بالها منو وبصت بصدمه:انت اي جابك هنا


جوري بعيط:انا خايفه ريان ياذيها


شهاب يحضنها بخبث:متخفيش ده انتي هتصلحي بنهم


جوري بيعط:انا خايفه حور تكرهني


شهاب يمسح دموعها بمكر:تؤمتخفيش انتي عملتي كل ده عشانها


جوري بصتلو بعيط وستحقر:هنتجوز


شهاب يحضنها:طبعا انا مقدرش اسيبك متيجي جوه


جوري بصتلو بمراره


حور بصتلو بغضب وسبته ومشيت بس لقت الباب مقفول بالمفتاح قعدة تشدو بعصبيه مبيفتحش رجعتو


حور بغضب:هات المفتاح


ريان يطلع المفتاح:ده عايزه


حور جت تشدو قفل علي المفتاح بايدو


ريان:تؤ مش بسهولة دي عايزه تعالي اقعدي علي حجري وبوسيني شوفتي سهله


حور بغضب:انت حيوان فين جوري


ريان:جوري مش هنا هي بعتك ليا عشان شهاب يتعتف ويتجوزه


حور بصدمه:انت كداب


ريان:لا دي الحقيقيه كلو بيبيعك


حور زورها بدا يحرقها وحسه التنفس قل ده بيحصل لما تحبس دموعها


ريان بستفزاز:تعالي يلا اقعدي وبوسيني


حور بنفعال:ياض انت مريض والمره دي هتصور اي بقا وانا بغريك


ريان:مفيش صور مفيش فيديوهات مفيش حاجه محطوطه


حور بسخريه:وده احساس بالذنب


ريان:انا مبحسش اصلن بذنب


حور بغضب:عشان واحد حيوان


ريان بغضب:انتي الي جبتي لي نفسك شكلي الي معملتهوش المره الي فاتت هعمل دلوقتي


حور ترجع ل وره بصدمه:قصدك اي


ريان وهو بيقرب بشر:يعني لما رائفت بيكي وملمستكيش قولتي اني مش راجل


حور ترجع ل وره بخوف:ريان انت عايز اي


 يشدها من شعرها وهي بتزق في ويخبط راسها في راسه جامد ويغم عليها في ايد


ريان بشر:هتندمي يا حور علي كل الي هببتي قولتلك ايامك الي جي سواد


دخل بيها اوضه وبداء يقطع فستانها وجاب حبل وربطها علي السرير وشال كوبيه ميه ودلقها عليها


حور بدات تفوق وهي بتشد ايديها ورجلها وبتعيط


ريان بسخريه:اخير شوفتك بتعيطي


حور بعيط:ريان بالله عليك سبني


ريان بغضب:مش كنتي عمله في السبع رجال ورفضيني


حور بصراخ:انت الي ابتديت ودمرت حياتي


ريان بشر:ولسه انتي مشفتيش حاجه عارفه انا لي صحيت ومش هعمل الي هعملو وانتي نيمه


حور بعيط:ونبي الله مشيني


ريان يقرب منها وبهمس:عشان تكرهي نفسك وتفضلي علطول فكراني


حور بتعيط وتحاول تشد الحبل


بداء يعتدي عليها بوحشيه وحور تسرخ لكن لا حياه لم تنادي بعد فاطرة بعد عنها 


ريان بسخريه:يلا بقا تقدري تمشي فجاه الباب خبط


ريان سابها وراح يفتح:اي الي جابك


شهاب:جوري عايزه تطمن علي حور


ريان سبهم ودخل جوه


جوري بصت ل شهاب بخوف:هو عملها حاجه


شهاب ما ردش ودخل وراه


جوري دخلت وراهم بعصبيه:هي فين


ريان ببرود:قتلتها


جوري بصدمه:اقتلها ازاي


ريان بسخريه:اي خايفه عليها مانتي الي جبتيها


جوري بعيط:مش عشان تقتلها انت قولت هتتكلم معاه بس


ريان بلامبلاه:كدابه انتي عارفه ومقتنعه اي هاذيها زاي مانا عارف انك بتكرههي وجي تشمتي فيها


جوري بصتلو بصدمه:انا


ريان:ايو انتي مش انتي اصلن الي كنتي عايزاني ارتبط بيها وانتي عارفه سمعتي


جوري سكتت ومردتش


حور جوه سمعه كل ده وفجاه قاعدة تصرخ صراخ هيستيري وتعيط


جوري انتفضت:هي سمعانا


ريان بضيق:شهاب امشو انا مش ناقص صداع


جوري:و حور هسبها


شهاب:لو مجتيش معايه مفيش جوز


جوري مشيت معاه


ريان:مش هتبطلي صراخ


حور عينيه احمرت:قسم بالله لكون قتلك ابشع موته ممكن تتخيلها


ريان بضحك:تصدقي خفت وبصلها بشر تجي تعيط المشهد


حور بصلتو بشر:والله لو قربت مني هموتك


ريان:انا بقا عايز اموت وبداء يعتدي عليها من تاني بس وقف لما لقها بطلت صويت رفع راسه لقها مبتتحركش


ريان بخوف:حور يا حور


........


ريان يهزها جامد:قومي خلاص مش هعملك حاجه


........


ريان يبص ل الدم الي نازل منها ويخاف اكتر:حور قوم بص خلاص انا هجوزك بس قومي


........


ريان بعد بخوف وبداء يفكر يعمل اي ملقاش غير يخلص منها فكها ولفها في ملايت السرير


عند ياسر شاف الفديو بتاع حور وفرح ورجع علي البيت


ياسر بفرحه:حور انتي يا بت انتي فين


بداء يدور في البيت وستغرب انها مش موجوده


ياسر بضيق:الفجر داخل والهانم مش في البيت وقال انا الي كنت هصلحها


ريان وقف العربيه ورمه حور ف البحر وركبه بسرعه ومشي وهو لسه مش مستوعب الي حصل

ملازي وانتقامي

الجزء ١


تبص لي البيت من برا وفجاه تتشعلق علي السور وانط جوه


الحارس شافها:ايييي انتي


جريت علي جوه


الحارس جاري وره وهي بتجري منه لقت حارس قدامها


بصت بخضه وعدت من تحتي وخلتهم يخبطو في بعض جريت علي باب الفيلا لقتو مفتوح


حور بصراخ:عاصم بيه يا عاصم بيه


نزل علي السلم بغضب:انتي اي الي جلبك هنا


حور بعصبيه:لو فاكر اني بنت ضعيفه تبقا بتحلم هخد حقي منك تالت ومتلت وهتشوف


ريان بغضب:ياحراس طلعو الزباله دي برا


الحراس بيقرب من حور تبص حوليها وتمسك ازازه وتكسره


حور بزعيق:الي هيقرب مني


ريان بسخريه:اي هتموتي ب الي ف ايدك


حور بتحدي وهي بتحت الازازه علي ايديها:هموت نفسي ووديك ف داهيه يا عاصم بي


عاصم نازل علي السلام:اي الدوشه دي


حور تقرب من السلم:انا سبب الدوشه دي


عاصم:انتي مييين


حور:انا الي ابنك ضيع مستقبلي وعايزه حقي عارفه انك راجل حقاني ومبترداش بظلم


عاصم بص ل ريان بغضب:عمل اي


ريان بص ل ابوه بخوف وبص في الارض


حور:نشر فديو اني كنت مع واحد وبوظ سمعتي واتفصلت من الجامعه وناس كلها شافت الفديو


عاصم بص ل ابنه بصدمه:ابني انا يعمل كده


حور فتحت فونها علي الفديو وفرجته عليه:والي في الفديو ابنك


ريان بغضب:لا مش انا


حور بعصبيه:لا انت وهتدفع تمن الي عملتو فيا


ريان بغضب اكبر:بقا انا ريان عاصم المنشاوي اتجوز واحدة عا


قلم من عاصم بتر جملة ريان


عاصم بغضب:اخرس يا حيوان ياريتك تيجي نص ديب الله يرحمه انت ايييي يا اخي شيطان ولتفت ليها عنوانك فين


حور بصت ل ريان بشماته:في***


عاصم بجمود:اوعدك انو هيجي بليل يصلح غلطته


ريان بصدمه:بس انا مغلطش


عاصم بعصبيه:اخراس ياحيوان


حور بتبص ل ريان بشمئزاز وهي بترفع الازازه المكسور في وشه:قولتلك هتندم ولو مجتش سعتها مش هتردد اقتلك والله رمت الازازه علي الارض ومشيت


ريان بعصبيه:كده تضربني يا بابا عشان حتت بنت زباله دي


عاصم يشدو من هدومه بغضب:انت بترفع صوتك عليا يا كلب انت ده ديب عمره معاملها


ريان بغضب:ديب ديب اكنك مخلقتش غيرو احسن انو مات وطلع برا بعصبيه وهو بيتوعد لحور


استوب كده:

"نعرفكم ريان 22سنه شعرو اسود وعيونه عسلي فاتح بشرتو خمري ولد مز من الاخر والابن الوحيد لعاصم بعد موت ديب مستهتر عنيد وكمان حاقد


حور بنت 19سنه بشره برونزيه وعيونها لونها بندقي شعرها بني غامق وطولي وفي كلية طب عنيده شخصيه قويه جدا مبتحبش حد يدوس لها علي ترف"


حور ماشيه في الحاره بتعتهم


-الحق ياض مش دي البت بتاعت الفديو


الشب يبص ل حور بوقاحه:اه هي دي بطل في الحقيقي متيجي نروحلها


التاني بصلة بخبث:يلا


الشاب:انتي ياحلوة متجي


حور وقفت:انت بتكلمني انا


الشب التاني:متعمليش محترمه ويلا


حور بتبص لي الناس الي بتتفرج ومحدش بيكلم:اي محدش هيقولهم حاجه


الناس بصلها بقرف


حور بلعت غصتها ومسكه نفسها ولسه هتمشي الواد شدها من ايديها


الشب بغضب:خدي هنا يا روح امك قولنا هتجي معايه


حور تضربه بركبتها تحت الحزام وبعصبيه:امي متجبش سرتها علي لسانك الوسخ وجريت علي البيت


الشب بغل:هتروحي مني فين انا هربيكي


حور فتحت الباب وكنت هتجري علي اوضتها حد شدها من شعرها جامد


ياسر بغضب:انا مش ميت مرة قولتلك متخرجيش عايزه تعملي اي اكتر من الي عملتي يا فاجرة


حور بصه في عينه بقوة:انا معملتش حاجه


ياسر يضربها بغل:وكمان قادرة تحطي عينك في عيني ما انتي من زمان بجحه وعينك وسعه


حور تزقه بغضب:انا الي بجحه ولا انت الي مش راجل وبتستقوي عليا بابا لو كان عايش مكنتش عملت كده


ياسر يضربه بالقلم بحقد:انتي واحد فاجرة لو عتبتي برا هكسرلك رجلك


حور بوجع:انا لو عندي سند مكنش حصل كده وبغل بس ابويا وامي ماتو وسابو معايه مره دخلت اوضتها وقفلت الباب جامد


ياسر بدا يكسر كل حاجه بغضب


حور اخير سابت العنان لي دموعه وقاعدة وره الباب تعيط وهي بتكتم شهقاتها بايديها


ريان ماشي بالعربيه وهو معلي السرعة علي الاخر تلفونه رن


ريان بغضب:عايز اي شهاب مش فايق ليك


شهاب:اي ياعم في اي


ريان بغضب:وهو بيحكيلو علي حور


شهاب:قولتلك البت مش سهله  ومش هتسكت انت مصدقتنيش


ريان بحقد:والله لخليها تقول حقي برقبتي


شهاب:طب انا زهقان متيجي الشقه عندي ونعمل سهرة


ريان:ياريت عايز افك شويه


حور مسحت دموعها بعنف وهي بتفتكر الي حصل:والله لتندم قامت طلعت فستات عشان بليل وتصلت بي جوري


بليل


عاصم رن علي ريان مبيردش فضل يرن كتير لحد مرد


عاصم بغضب:انت فين يا حيوان


ريان بيبص ل البنت الي نيمه في حضنه وبيملس علي شعرها:شغل


البنت بتمشي ايديها علي وش ريان وهي بتشد الغطي بكسوف


عاصم بسخريه:انا عارف الشغل ده اجهز عشان هنروح عند البنت الي جت الصبح دي


ريان ملامحه بقت كلها شر:مسافة السكه


عاصي قفل في وشه 


ريان رفع الغطي وقام وهو من غير هدوم وحل الحمام


البنت لفت الغطي عليها بستغراب وراحت وراه:رينو انت كويس


ريان وقف تحت الميه ويفتكر حور


حور بغضب:لو فاكر ان لو انا وانت في اوضه مقفوله وتقدر تاخدي مني حاجه تبقا بتحلو


ريان يفتح عينه تحت الميه فجاه وبشر:ماشي انا هوريكي خرج ببرود وهو بينشف نفسه وبيلبس


البنت بخوف:ريان مالك انت رايح فين


ريان بصلها ببرود:رايح اتجوز


البنت قامت بصدمه:ت تتجوز ازاي وانا وانت!!


ريان يلف ليها:انا وانتي اي مش فاهم


البنت تبص ل السرير بخوف ول ريان:انا مش هقدر اتجوز بعد الي عملنا


ريان مسك ايديها:متخفيش


البنت بعيط:ريان ونبي ابويا لو عرف ها


ريان:هيقتلك صح


البنت بعيط وهي بتشهق:ايو


ريان:تمام


 يقتلك انا مضربتكيش علي ايدك كلو كان برضي


البنت بذهول وعيط:بس انت قولت انك بتحبني ووعدتني


ريان ببرود:معلش مليش في المستعمل ويبص ل السرير بخبث انتي دلوقتي بقيتي مستعمله


البنت بعيط:مانت الي عملت كده وانت عارف اني كنت بنت و


ريان:وانا الي ضحكت عليكي مش كده


وقعت علي الارض من الصدمه ومسكت رجل ريان بعيط:ونبي ابوس رجلك متعملش كده


ريان:ماشي بوسي


البنت تعيط اكتر وهي بترفع الغطي 


ريان وطي وقومها:قومي يا بيبي بص


البنت بتبصلو بامل


ريان شد الغطي فجاه وقعه بقت وقفه من غير هدوم 


البنت تقع علي الارض تاني اول ميشد الغطي وتنهار من العياط


ريان يقومها من تاني ويبتسم:بص هو ده انتي كل البنات عمتن عاهرات وساب درعها عشان تقع تاني علي الارض وبصلها بقرف وطلع برا الاوضه وبرا البيت كله


عاصم وقف مستني ابنه واخيرا جي


ريان ببتسامه خبث:يلا


عاصم برفع حاجب:اي الضحكه الصفرة دي


ريان:ابدا اقتنعت بكلامه هنفضل نكلم كتير يلا


عاصم بصلو بشك بس معلقش وركب معاه


ريان بقرف:اي الحاره البيئه دي


عاصم بسخريه:علي اساس انك زمان كنت عايش في الزمالك


ريان بصلو بضيق ونزل


وعاصم نزل وره:ياتره فين البيت


ريان بقرف:اهو الخرابه الي هناك ده


عاصم بسخريه:لا شكلك فعلن متعرفهش


خبطه وحور فتحت ببتسامه:نورتني ياعاصم بيه


عاصم ابتسم:ياريت بلاش بيه قوليلي ياعمي


ريان بسخريه:اي اوعي تكون وقعت من شكلها


حور كنت لبسه فستان بندقي بلون عيونها لحد الركبه ومنفوش وحطها ميك اب خفيف كنت قمر


حور بخبث:اتفضلو في الصالون


ريان في سره:قال صالون قال هه


عاصم:انا جي اطلبك ل ابني زي موعدك


حور:مجيتك علي راسي من فوق والله يا عمو بس ممكن كلمه علي انفراد مع ريان اخويا عايز حاضرتك برا


عاصم بص ل ريان بحده وقام خرج


ريان بسخريه:واااو بقا واحده زيك انتي تتجوزني انا


حور:محدش قالك تعمل كده


ريان بغضب مكتوم:كنت بربيكي عشان تعرفي انا مين وانتي مين بس انا مجتش جنبك


حور ببرود:عادي ذنب ناس ربنا بيخلصو في ناس هتشيل الشاله انت


ريان بغضب:بس النا مجتش جنبك


حور:هه اي يثبت الفديو يثبت انك اعتديت عليا


ريان بنفعال:عشان انا عملت الفديو ده عشان افضحك لكن انا مجتش جنبك ولا لمستك بس اوعدك ايامك معايه كلها سواد


حور بضحك:ده لو عشت معاك وتفتح الباب سمعت يا دكتور


دكتور الجامعه:سمعت يا حور وهتصرف انا اعتبري نفسك من بكره تقدري ترجعي جامعتك وانت هاخد ضدك اجراء تشويه سمعة طالبتي


ريان بذهول:اي ده


حور بسخريه:لو فاكر اني هتنازل واتجوز واحد زيك تبقا حمار


ريان بغضب:يعني اي ضحكتي عليا


حور تبص ل عاصم:انا اسفه يا عمو بس طلب ابنك اني اتجوز مرفوض


ريان بغضب:انتي تطولي يا زباله


حور بلا مبلاه:اسفه مبطولش صنديق ازباله انا اعلي من كده


ريان بيقرب منها ابوه شدو وخارج بيه 


ريان وقف قدامه وبغل:الي حصل مش هيقف هنا صدقيني هتندمي


حور بتحدي:فعلن مش هيقف هنا ورحت قفلت وراهم الباب جريت علي الصالون وطلعت الكاميره الي خبتها وخدت الفديو نشرتو علي السوشيال ميدي


حور:غبي فاكر هضيع حقي دخلت اوضتها


جوري:عملتي اي يا بنتي


حور وهي بترمي نفسها علي السرير وبدات تحكلها الي حصل


جوري بخوف:مش خايفه منو


حور:اخاف من مين ده عيل مش راجل اصلن


جوري:ازاي اي الي حصل


حور:الي حصل


فلاش باك 


ريان:متجيبي بوسه


حور بضيق:ريان احترم نفسك انا مش كده


ريان مسك ايديها:انا مقولتش انك كده بس انتي مش هتفهمي انا


حور:ولا عايزه افهم اسكت بقا


ريان:حور انا زهقت احنا لازم نسيب بعض


حور بغضب:انت عرفني يعني عشان كده


ريان شدها:حور استني


حور زقته ومشيت وهي متعصبه اتخبطت هي شهاب


 شهاب بخوف:حور الحقي ريان عمل حدثه وفي المستشفي


حور بصدمه:اييي


شهاب بتمثيل:هتيجي معايه


حور بخوف:اكيد يلا


مشيت مع شهاب وهي بتبص ل العماره


حور بشك:مستشفي هنا


شهاب:اه في العماره يلا ومدهاش وقت تفكره وشدها لي فوق


حور بتبص ل باب الشقه المفتوح:بس دي مش اعييي


زقها شهاب فجاه لجوه وقفل بسرعه من برا


حور بغضب:افتح يا شهاب الكلب


ريان من وراه:مش هيفتح


حور بغضب:دي اشتغاله بقا


ريان يشدها لي ويبصلها بضعف:حور انا محتاجلك انا


حور ضربته بالقلم وبغضب:خرجني من هنا يا زباله


ريان بصلها بعصبيه:انتي بتضربيني انا يا حور وبتشتمني طيب وبداء يشد هدومها وعايز يقطعها


حور زقته بغضب:انت واحد زباله لو فكر عشان انا وانت في حته مقفوله تبقا تقدر تاخد مني حاجه ده انا افرمك وميتهزليش جف


ريان بعد وهو بيتنفس بصعوب:بص حور انا اسف معرفش مالي اشربي مايه ويلا نمشي من هنا


حور يصتلو بضيق حست ان ريقها ناشف شربت وفجاه محستش بحاجه


بااااك


جوري:بعدين


حور تمسك راسها:مش فاكرة يا جوري غير اني قمت لقيت نفسي من غير هدوم اتصدمت ولبست وانا بعيط وفتحت الاوض قاعدة ادور عليه ملقتهوش لقت المفتاح علي علي التربيزه خدو وفتحت الباب ونزلت وبعدين انتي عارفه


جوري:مممم مش عارفه بقا علي العموم هقوم امشي


حور تمسك ايديها:متقوليش حاجه ل شهاب عارفه انو بيضحك عليكي ويخد الكلام


جورى بضيق:انا مش عبيطه متخفيش


حور سابت ايديها:متزعليش مني انا خايفه عليكي منو


جوري:طيب ونزلت من عندها


حور قاعدة علي السرير وسرح في كلام الدكتوره:ياتره الكلام ده صح


ريان بيبص في الفون بغضب:هي بقت كده يا حور بتشوهي اسمي طيب والله لندمك


جوري اتصلت بي حور


حور:اي يا زفتها نسيتي اي


جوري بخوف وعيط:حور الحقيني ونبي يا حور


حور انتفضت:اي


جوري بعيط:شهاب حبسني


 في شقته انا خايفه حور ان تييت تييت 


حور جريت بخوف من غير متغير وبتجري حافيه وقفت تاكس وداته العنوان وصلت تحت العماره فتحت الباب وجريت ل فوق وتجهلت السواق الي بينادي عليه عشان الاجراه طلعت الدور لقت الباب مفتوح دخلت وهي بدور وبتنادي بخوف


حور:جوري يا جوريه انتي فين


ريان الي قاعد حاطط رجل علي رجل:نورتي بينا


حور لفت لي وخد بالها منو وبصت بصدمه:انت اي جابك هنا


جوري بعيط:انا خايفه ريان ياذيها


شهاب يحضنها بخبث:متخفيش ده انتي هتصلحي بنهم


جوري بيعط:انا خايفه حور تكرهني


شهاب يمسح دموعها بمكر:تؤمتخفيش انتي عملتي كل ده عشانها


جوري بصتلو بعيط وستحقر:هنتجوز


شهاب يحضنها:طبعا انا مقدرش اسيبك متيجي جوه


جوري بصتلو بمراره


حور بصتلو بغضب وسبته ومشيت بس لقت الباب مقفول بالمفتاح قعدة تشدو بعصبيه مبيفتحش رجعتو


حور بغضب:هات المفتاح


ريان يطلع المفتاح:ده عايزه


حور جت تشدو قفل علي المفتاح بايدو


ريان:تؤ مش بسهولة دي عايزه تعالي اقعدي علي حجري وبوسيني شوفتي سهله


حور بغضب:انت حيوان فين جوري


ريان:جوري مش هنا هي بعتك ليا عشان شهاب يتعتف ويتجوزه


حور بصدمه:انت كداب


ريان:لا دي الحقيقيه كلو بيبيعك


حور زورها بدا يحرقها وحسه التنفس قل ده بيحصل لما تحبس دموعها


ريان بستفزاز:تعالي يلا اقعدي وبوسيني


حور بنفعال:ياض انت مريض والمره دي هتصور اي بقا وانا بغريك


ريان:مفيش صور مفيش فيديوهات مفيش حاجه محطوطه


حور بسخريه:وده احساس بالذنب


ريان:انا مبحسش اصلن بذنب


حور بغضب:عشان واحد حيوان


ريان بغضب:انتي الي جبتي لي نفسك شكلي الي معملتهوش المره الي فاتت هعمل دلوقتي


حور ترجع ل وره بصدمه:قصدك اي


ريان وهو بيقرب بشر:يعني لما رائفت بيكي وملمستكيش قولتي اني مش راجل


حور ترجع ل وره بخوف:ريان انت عايز اي


 يشدها من شعرها وهي بتزق في ويخبط راسها في راسه جامد ويغم عليها في ايد


ريان بشر:هتندمي يا حور علي كل الي هببتي قولتلك ايامك الي جي سواد


دخل بيها اوضه وبداء يقطع فستانها و.... تفتكرو حد هيلحق حور 


يتبع..


بص هقضيها اسكربات عشان رمضان جي وسكربات انما اي عسل تفاعلو عشان اكمل 😂😂❤


اسكربت ملازي وانتقامي

فاطمه وجيه


الجزء الثاني


بداء يقطع هدومها وجاب حبل وربطها علي السرير وشال كوبيه ميه ودلقها عليها


حور بدات تفوق وهي بتشد ايديها ورجلها وبتعيط


ريان بسخريه:اخير شوفتك بتعيطي


حور بعيط:ريان بالله عليك سبني


ريان بغضب:مش كنتي عمله في السبع رجال ورفضيني


حور بصراخ:انت الي ابتديت ودمرت حياتي


ريان بشر:ولسه انتي مشفتيش حاجه عارفه انا لي صحيت ومش هعمل الي هعملو وانتي نيمه


حور بعيط:ونبي الله مشيني


ريان يقرب منها وبهمس:عشان تكرهي نفسك وتفضلي علطول فكراني


حور بتعيط وتحاول تشد الحبل


بداء يعتدي عليها بوحشيه وحور تسرخ لكن لا حياه لم تنادي بعد فاطرة بعد عنها 


ريان بسخريه:يلا بقا تقدري تمشي فجاه الباب خبط


ريان سابها وراح يفتح:اي الي جابك


شهاب:جوري عايزه تطمن علي حور


ريان سبهم ودخل جوه


جوري بصت ل شهاب بخوف:هو عملها حاجه


شهاب ما ردش ودخل وراه


جوري دخلت وراهم بعصبيه:هي فين


ريان ببرود:قتلتها


جوري بصدمه:اقتلها ازاي


ريان بسخريه:اي خايفه عليها مانتي الي جبتيها


جوري بعيط:مش عشان تقتلها انت قولت هتتكلم معاه بس


ريان بلامبلاه:كدابه انتي عارفه ومقتنعه اي هاذيها زاي مانا عارف انك بتكرههي وجي تشمتي فيها


جوري بصتلو بصدمه:انا


ريان:ايو انتي مش انتي اصلن الي كنتي عايزاني ارتبط بيها وانتي عارفه سمعتي


جوري سكتت ومردتش


حور جوه سمعه كل ده وفجاه قاعدة تصرخ صراخ هيستيري وتعيط


جوري انتفضت:هي سمعانا


ريان بضيق:شهاب امشو انا مش ناقص صداع


جوري:و حور هسبها


شهاب:لو مجتيش معايه مفيش جوز


جوري مشيت معاه


ريان:مش هتبطلي صراخ


حور عينيه احمرت:قسم بالله لكون قتلك ابشع موته ممكن تتخيلها


ريان بضحك:تصدقي خفت وبصلها بشر تجي تعيط المشهد


حور بصلتو بشر:والله لو قربت مني هموتك


ريان:انا بقا عايز اموت وبداء يعتدي عليها من تاني بس وقف لما لقها بطلت صويت رفع راسه لقها مبتتحركش


ريان بخوف:حور يا حور


........


ريان يهزها جامد:قومي خلاص مش هعملك حاجه


........


ريان يبص ل الدم الي نازل منها ويخاف اكتر:حور قوم بص خلاص انا هجوزك بس قومي


........


ريان بعد بخوف وبداء يفكر يعمل اي ملقاش غير يخلص منها فكها ولفها في ملايت السرير


عند ياسر شاف الفديو بتاع حور وفرح ورجع علي البيت


ياسر بفرحه:حور انتي يا بت انتي فين


بداء يدور في البيت وستغرب انها مش موجوده


ياسر بضيق:الفجر داخل والهانم مش في البيت وقال انا الي كنت هصلحها


ريان وقف العربيه ورمه حور ف البحر وركبه بسرعه ومشي وهو لسه مش مستوعب الي حصل


ريان طالع اوضه


عاصم:كنت فين


ريان بصلو ومردش عليه وطلع ل فوق


عاصم:ده مالو ده


ريان رمه نفسه علي السرير وهو بصص ل السقف 


طلع الصبح وريان علي نفس حالتو متحركش


شاب كان ماشي ولقي ملايه عايمه علي وش الميه وفيها دم متردتش ثانيه قلع التي شيرت ونطت في الميه لكن ملقش حاجه


الشب بص حوليه وهو ماسك المليه:معقول حد كان ملفوف بيها ولا كنت فاضيه لسه هيطلع لقي حاجه عايمه بعيد قاعد يسبح لحد مراح نحيتها لقاها بنت ومنغير هدوم 


الشاب بصلها بحزن ولفها بالملايه وطلها بعد شعرها عن وشها لقي شفايفه زرقها ووشه مزرق ورقبتها وجسمها كلو خربيش خد التيشرت بتاعو لبسهولها ولفها بالملايه عشان تدفي


الشب:بيجس نبضها لقي لسه موجود بس ضعيف بداء ينعشهاها ويضغط علي صدرها عشان الميه تطلع مفيش فايده بصلها بتردد بس ملقش حل غير كده غمض عينيه وبداء يعملها تنفس صناعي بدات تكح الميه بس مفقتش


اتنهد وشالها وخدها عندو البيت حته علي السرير وجاب فوطه ولبس من هدومه نشفها وبدلها هدومها وخد حاجته ونزل 


في الصيدليه


الشب:احم لو سمحت كنت عايز قطن ومعقم جروح وشاش وابر مهدئ و


الصيدلي:مفيش مهدي هنا


الشب بنظره حده وهو بيشدد علي كلامه يبقا تجيب منوم اي معندكش


الصيدلي اتوتر:عندي


الشب ببرود:تمام ومحلول وكلونه وعايز غسول وبس كده


الصيدلي بداء يجبلو الحاجه وهو بيبصلو بتوتر:هو انت دكتور


الشب ببرود:ايو


الصيدلي زفر براحه:قول كده خوفتني خد الحاجه وحاسب وطلع


الشب وهو بيبص ل الفلوس الي في ايدو:شكلي مش هاكل انهارده


رجع البيت وعلقلها المحلول وجاب المطهر وبداء يعقم جروح وشه 


الشب مقرب وشه ومن وشها وسرح فيها:ياتره حكايتك اي


تبتدي تصراخ وتنتفض علي السرير


شدها لي وحضانها جامد


مع الحركه دي صرخها علي وقاعدة ترفس برجليها


الشب شد عليها في حضنه جامد وقاعد يطبطب عليها:اهدي محدش هيجي جنبك تاني متخفيش انا معاكي


حور بعيط:موتوني مش عايزه يجي جنبي ابعدو ونبي اهئ اهئ


فظل يطبطب عليها وهو بيهديها:هششش خلاص قولتلك محدش هيقرب انا معاكي


حور حضنته جامد وقاعدة تعيط لحد مراحت في النوم


الشب بحزن:ياتره اهلك عملين اي


جوري:شهاب هنجوز امته


شهاب بضيق:متفضليش تزني بقا انا اتخنقت وقام وسابها


جوري بعياط:فينك يا حور


حور قامت تعيط وهي مغمضها غنيه وتحرك رجليها وايديها اكنها مربوطه


بص ليها بحزن وخد حقنت مهدي وحطها في المحلول


بداء جسم حور يهدي وميتحركش


عدي تلت شهور وحور مبتفكش وعايشه علي المحاليل


اتنهد وهو بيبص لي حالتها السيئه قعد جنبها:ياتره انتي اسمك اي يبعد شعرها عن وشها مممم اي رايك اسميكي حوريه اكمنك طلعتي من البحر ولا انتي اي رايك فضل يتامل فيها محسش بنفسه غير وهو بيوطي ويبوسها


حور عقد حاجبها وحست ان ده في الحقيقه بدات تفوق وترجع لي الواقع وحسه ان انفاسه هتتقطع


الشب"محستش بنفسي غير وانا ببوسها كانها زاي المغناطيش شدتني ليها مع اني عندي ثبات انفعالي بس هي لغبطت كل مشاعري مفقتش غير وهي بتزقني وبتضربني بالقلم


حور عينيه احمر وبغضب:انت اييييي حيوان


بصلها بصدمه:الحيوان ده انقذ حياتك


حور حست انها هتتخنق وشدت المحلول من ايديها وايديها بدات تنزف:وتنقذني ليييي انت اييي يا اخي حيوان


بصلها بغضب وصوت جوهري:انا فعلن حيوان ان انقذتك


حور قامت من علي السرير بضعف وكنت هتقع سندت علي الكمودينه


بصلها بحزن وهو بيمسك ايديها:استني اسعدك


حور بغضب ودموع محبوسه:ملكش دعوه بيه انا اق بداء المهدي يشتغل وتقع حور في حضنه


يتنفس بصعوبه ويبص ل راس حور الي علي صدرو يميل يشلها ويرجعها علي السرير


اتنهد وبصلها:مكنتش حبب ان اول متشفيني تشفيني بالمنظر ده اكيد كرهتني لحظه بس انا مهتم تكرهني ولا تحبني لي حط المحلول في ايديها التاني ومسح الدم من ايديها الي بتنزف ولف عليها شاش


ريان داخل الجامعه وقفه صوت


جوري:ريان فين حور بقالي تلت شهور مش شيفها ورحتلها البيت ملقتش حد


ريان:وانا مالي بحور بتعتك دي


جوري:مالك ازاي هي مش كانت معاك


ريان بصدمه:معايه انا بطلي تتبلي عليا وتوقفيني ويقرب منها بخبث لحسن اقول لشهاب انك بتوقفيني وبتحولي تلغيني


جوري بصتلو بصدمه


ريان غمزلها وسابها ومشي


حور بدات تبص حولها وتفقو قامت انتفضت


متخفيش انتي هنا


حور بخوف حاولت تخفي:انا فين


قاعد جنبها:متخفيش انا لقيتك مرميه في البحر ويعني


حور عينيه احمرت:واي


بص بعيد:ومن غير هدوم و كنتي واضح ان حد اعتداء عليكي و


حور بقت توقع كل حاجه حوليه بغضب وحسه نفسه بيقل عشان مسكه دموعه


مسك ايديها بخوف:اهدي يا مجنونه انتي حامل


حور حست روحها هتتسحب منها قاعد تصراخ وتضرب فيه 


هو واقف ثابت وبيبصلها بحزن وفجاه فقدت الوعي وقعت في الارض


وطي شاله ورجعها علي السرير وجي يطلع برا لقها مسكه ايديه ودموعها بتنزل لي واحده قاعد جنبها وبداء يمسحها:وبعدين معاكي بقا


خدها في حضنه وسند راسو علي راسها ونام


"ساجد بك نعيما يحيي كل جزء قط ذبل بي �"


ريان قاعد هو وشهاب في نايت كلوب


شهاب:هي حور فين


ريان بتافف:وبعد ين انت حور فين وجوري حور فين وقلبي حور فين


شهاب بسكر:قلبك هو انت عندك قلبك ويضحك


ريان يبصلو بضيق:انا ماشي


شهاب يمسكه:بس خالص اسف اقعد ياراجل


ريان قاعد وبعدين بداء يدمع


شهاب بصصلو بذهول:انت بتعيط وبعدين يضحك طلع عندك دموع 


ريان بغضب:انا ماشي ودي حاجه دخلت في عيني وسابه وقام


ريان ماشي بيطوح خبط في بنت


البنت:اسفه


ريان بصدمه:حور


البنت بعدت عنه:انا مش حور وسبتو ومشيت


ريان بداء يتلفت حوليه زاي المجنونه وكان ماشي وفجاه عربيه كنت مستنيه يخرج واول مخرج ضربته وجريت بسرعه


ريان وقع علي الارض والدم مغطي وشه:حور انا جي وفقد الوعي


حور قامت تعيط  وهي بتبص حوليها وهي مسكه قلبها


الشب قام مفزوع ووشه كله عرق وتنهد وبصلها:انتي كويس


حور بعيط:لا انا مش كويسه انا تعبانه قلبي بيوجعني مش قادره عايزه امي اه 


خدها في حضنه:اهدي طيب


حور زقته وبتعيط وتصراخ


شدها تاني لي وقاعد يطبط عليها لحد منامت


خدها في حضنه جامد:متخفيش انا مش هسيبك ونام


صحت حور تاني يوم لقت نفسها لوحدها قامت وبدات تفتكر الي حصل المبارح وتحط ايديها علي بطنها بعيط:انا حامل وفي ابن واحد حيوان لي ياربي يحصل معايه كل ده وبدات تفتكر جوري


حور بغضب:هنسي انك صحبتي وهنسي العيش والملح الي كلتو معاكي وهيصيبك زيهم وكتر قامت من السرير وجت تفتح الباب لقته مقفول قعدت تشدو بعصبيه وغل ودخلت تاني الاوضه لقت نفسها في الدور الي فوق الارضي حور اتشعلقت علي الموسير ونزلت


جوري راحت البيت تسال علي حور وقاعد تخبط


ياسر فتح وبتسم:ازيك يا جوري


 جوري اتكسفت:انا كويسه انت عامل لي


ياسر:بخير اخبارك


جوري:كويسه هي حور لسه مجتش


ياسر بضيق:عنها مجت دي جبتلي العار


جوري:متقولش كده دي اكتر


ياسر:طيب انا كنت عايز اتكلم معاكي في موضوع


جوري:الي هو


ياسر:انا بصراحه معجب بيكي


جوري بغضب:اي الي بتقوله ده


ياسر بتسرع:وعايز اجوزك


جوري بصتلو بخبث وبتسمت


حور نزلت وبدات تجري بعيد لحد موصلت ل الشارع الرئيسي وقفت عربيه ومشيت 


 شهاب:هو ريان عاصم المنشاوي عندكم هنا


الاستقبال:ايو في الانعاش


شهاب راح بص عليه وسال عن حالته لقها مستقره 


ريان مغمض عينيه وفجاه شاف حور فتح عينيه فجاه وبقا يبص حوليه


الدكتور:متخفش انت في المستشفي


ريان بتعب:لي


الدكتور بيعلق المحلول:عربيه خبطتك والواضح انك منتبهتش كنت سكران


ريان بص ل الشباك لقي شهاب بس الي وقف غمض عينيه بضيق وبيفتكر اول يوم شاف حور


فلاش باااك


ريان بيبص حولي بنبهر كان لسه جي جديد من امريكا وخبط في حور


ريان:سوري


حور برفع حاجب:سوري اي ياعم الطري انت مش تفتح


ريان:وات


حور:ازغط بط ياصغنن فتح وانت ماشي وكنت سيبه ومشيه


ريان مسك ايديها وهو بيكلم عربي مكسر:اس تن


حور بضحك:قصدك استني


ريان ضحك:ايو بقول


حور برفع حاجب:ايو وبقولك شكلك هتطلع من الجيزه


ريان بصلها بعدم فهم:وات


حور بضحك:انت هتقضيها وات كده كتير


بااااك


ريان ينام علي جانبه ويبتدي يدمع وهو سامع صراخ حور


ريان بغضب وصوت عالي:اطلعي من دماغي انا بتزفت اكرهك


حور وصلت عندهم الشارع لقت دوشه جي من عند بيتهم وقفت واحدة في الشارع


حور:هو اي الي بيحصل في بيت ياسر احمد


الست ببتسامه:عقبال عندك بيجوز


حور بصدمه:بيجوز وانا مش موجوده


الست:هو في حاجه ولا اي


حور بخنقه:متعرفيش بيجوز مين


الست:بيتقيقلي اسمها جودي او جوري ونبي مفكره


حور اتصدمت ورجعت ل وره خطوتين 


الست بصتلها وسبتها ومشيت


فتح الباب ودخل وقفله برجليه حط الشنط علي التربيزه:حوريه ياحوريه وضرب جبهته اكيد ده مش اسمها


حور ماشيه مش عارفه تروح فين الدموع متجمع في عينيها ومش عايزه تنزل فجاه الدنيا مطرت جامد بصت ل فوق وقاعدة تعيط ودموعها تختلط بالمطر وهي ماشيه فجاه كان في عربيه عمله تضرب كلاكس وكشاف


حور لفت وبصت لي العربيه وهي مشيه نحيتها وبصوت مهزوز: يلا انا اصلن عايزه اموت يلا


الشب حاول يوقف العربيه لكن خبطت حور خبطه خفيفه والشب جي من الخوف


حور بعيط:هو انا مبموتش لي


ريان كان ماشي بيقلب في الفون فجاه خبط في بنت


بصتلو بضيق:انت


ريان بصدمه:حور


البنت بضيق:انا مش حور انا


شهاب من بعيد:رييينو


ريان التفت لي ورجع بص قدامه ملقاش حد بيبص حوليه بذهول


قالب الشقه كلها ملقهش وبغضب:هربت اي المتخلفه دي فتح الباب عشان ينزل يدور عليها بس وقف متصمر


حور ماشيه بالعافيه:ات اتجوز مبقاش ليا حد غيرك وفجاه وقعت علي صدرو


اتصدم وقلبي بقا بيدق بعنف ميل وشالها وحطها علي السرير


بصلها بصدمه:دي بتنزف اكيد اجهضها وجري علي برا


بعد شويه رجع ومعاه دكتوره وبدات تكشف علي حور


الدكتورة:دي مراتك


بصلها بتوتر:ايو


الدكتورة:الواضح انها اتعرضت ل حدثه


اتوتر اكتر:ايو كانا بنجيب حاجات عربيه خبطتها هو الطفل كويس


الدكتورة:للاسف لا وهي مش كويس هي شبه سقطت


بصله:يعني


الدكتوره وهي بتقوم:يعني انا عملتلها تنضيف بس


:بس اي يا دكتوره


الدكتورة:في اثار ل الحمل مش هقدر اشيلو ومحدش يقدر يسعدها غير جوزه 


بصلها بصدمه:انا مستحيل اجي جنبها او المسها


الدكتورة:نعم مش انت جوزه


اتوتر:ايو بس


الدكتورة:مبسش لو روحت بيها المستشفي وعقبال متخلص الاجراءت هيكون في خطر عليها مكنش كده هاتها وهطر اشيلها الى

الرحم ولي الاسف متقدرش تخلف تاني ابدا عن اذنك وسبته ومشيت


قاعد وماسك راسه:والحل دلوقتي وفضل يبص ل حور وهي نايمه ويفتكر كلامه اتجوز خلاص مبقاش ليا حد غيرك مبقاش ليا حد غيرك حسم امرو خلاص وقلع التي شيرت و...


البارت_التالت

نايم جنبها وبصص لي ملامحه بحزن:مش عارف الي حصل ده صح ولا غلط بس الي اعرفو اني مش هسيبك وشدها لي حضنه وراح في نوم عميق


حور قامت تعيط بليل وهي بتنادي علي ممتها وعالي بباها وكانها بتشتكي من حد


قام من جنبها مفزوع:اي في اي بص لي حور وعقد حاجه بتقول اي دي وطي لي مستوه 


حور بعيط:ماما لي سبتني مع ياسر ده مبيحبنيش وقاعد تعيط


شدها لحضنه وبهمس:خلاص انا معاكي اهدي


حور بعيط:لا لا ياسر مبيحبنيش مع اني بحبه


بصلها بغيرة:ياسر مين ده


كنت حور دفنت راسها في صدرو ونامت


بصلها بغيظ وغيره:يعني انتي تشعليليها وتنام قومي يا بت مين ياسر ده


حور راحت في النوم 


بصلها بضيق وجي يقوم فتح عينه ورجع تاني تحت الغطي:انا نمت كده ازاي رفع الغطي ولقي حور نفس الكلام كويس اني قومت بدل متقوم تكسر الشقه الصبح ولبس حور هدومها وقام دخل الحمام


عند ريان


ريان بضيق:اي الي جابك كنت معايه


شهاب:هي مين دي انا مشفتش حد


ريان بص حولي:لا انا متاكد شوفتها هي حور


شهاب:انت مش قولت ماتت


ريان بسرحان:مش عارف بقا مش عارف


شهاب:تعال نسهر


ريان:مع نفسك انا ماشي ومستناش ردو ومشي


شهاب بصلو بصدمه:ده مشي ماشي يا ريان مسيرك ترجع ورفع التليفون ورن علي الاستبن سوري اقصد جوري


جوري ببجاحه:مين


شهاب رفع الفون يشوف الرقم صح ولا لا ورجعو:عايز اشوفك


جوري:كان زمان انا مش عايز


شهاب بغضب:انتي بتقولي اي


جوري:اييي اطرشت


شهاب بصدمه:بتكلميني انا كده


جوري:اه وخبط راسك ف اجدعها حيط تيت تيت تيت


شهاب بصدمه:بقا كده والله لوريكي


جوري:تستهل


ياسر:حببتي كنتي بتكلمي مين


جوري بدلع:دي ماما كنت بتقولي انها جي


ياسر يمسك راسو بالم:هو انا لي مش فاكر حاجه من الي حصلت امبارح


جوري بخبث:مانت الي تقلت في الشرب ياحبيبي


ياسر:ممم يمكن عشان مبشربش


 حور بدات تفوق وتبص حوليها وجت تقوم حست بتعب


بصلها:متتحركيش انتي لسه تعبانه


حور بتعب:هو حصل اي وتقوم بفزع وحطت ايديها علي بطنها:ابني


بصلها بحزن:مات


حور بحزن:بسببي


بصلها ببتسامه:لا ياحوريه نصيبه كده


حور برفع حاجب:مين حوريه


هو ضحك وغمزاتو بانت:سوري اكيد اسمك مش حوريه


حور بصتلو بحزن:شكرا لي وقفتك جنبي


يقعد جنبها:مبحبش الشكر ويمدلها ايدو انا ديب


حور ابتسمت:اسمك غريب


ديب بحزن:عارف


حور بصت حوليها:انت عايش هنا لوحدك


ديب:لا


حور:لا بس انا مشفتش حد معاك


ديب يبصلها:عشان انتي هتعيشي معايه


حور بصتلو مستغراب مقدرتش تحدد نظراتو:لا انا مقدرش اتثقل عليك اكتر من كده


ديب:انتي مش امبارح قولتي اني ملكيش حد غيري


حور بصدمه:انا قولت كده


ديب:ايو


حور بحزن:يمكن عشان ياسر اجوز وكنت مصدمه قولت كده اسفه


ديب بغيره وغضب:ايو مين ياسر ده يا هانم


حور بنفعال:انت بتزعقلي ياض بتزعقلي انا


ديب زفر بضيق:مش هزعق مين ياسر ده


حور مش عارفه لي حبت تستفزه:وانت مالك ياسر ده مين


ديب قرب منها لحد مبقت انفاسهم الي الي بتفصل بنهم وهو بشدد علي الكلام:حوريه متختبريش صبري عشان مش طويل في الموضيع دي


حور بلعت ريقه بخوف وبصتلو بحده:انا مش خايفه منك واسمي حور


ديب وهو لسه بصص في عيونها:انا عرفت اي سبب مصايبك دي كلها


حور:اي


ديب يقرب اكتر:لسانك الطويل


حور حبست نفسها وهي بص في عيونه البني


ديب يقرب اكتر حتت كادت شفاتيهم ان تتلاحم وهو مش حسس بنفسه وبهمس:مقولتليش من ياسر ده


حور وهي بتزقه بعيد وبتتنفس بصعوبه:ماشي اخويه ارتحت كده


ديب ابتسم:وانتي زعلانه انو اجوز امفروض تفرحي


حور بحزن:متستهلهوش هو عصبي وكل حاجه بس في حته نضيفه


ديب قعده قدامه:انتي اي الي حصل معاكي


حور عينه احمرت من كتر الدموع المحبوسه وحسه مش قادرة تتنفس


ديب قام من قدامه ولف خدها في حضنه


حور انصدمت وجت تزقه


ديب حط دقنه علي كتفها:تعرفي


حور بطلت تزقه وهديت


ديب ابتسم:علي النساء الي بتشفيهم ضعف في الواقع هم اشد النساء قوة


حور لسه حبسه دموع ومردش عليه


ديب شدها لي حضنه اكتر:وعارف الي بيبقو عملين نفسهم اقويه زيك كده


حور لفت راسها لي وعيونها بتلمع بدموع


ديب ابتسم:بتبقا في الواقع اشد البنات رقه وباس خدها


حور لفت لي ديب وفتكر انها هتضربه بالقلم بس انصدم لما اندفعت ل حوضنه وقاعدة تعيط


حور بعيط ممزوج بصراخ:بس انا مش بنات انا قلبي بيوجعني اوي اوي


"خلقت من رحم القوة وعندما بكت كانت اول الباكين بين احضانه فا هئنين لهو🖤"


ديب دمع وهو بصصلها بحزن:متخفيش انا معاكي وهرجعلك حقك


حور رفعت راسه لي:يعني مش هتسبني زيهم


ديب يتاخر شعرها:مقدرش اسيبك


عند ياسر


جوري:ازيك يا ماما خشي


تهاني بقرف:اي البيت ده


ياسر باحراج:احنا هنقعد في مؤقتنا يا حماتي


تهاني بضيق:طيب


جوري بتغير الموضوع:تشربي اي


تهاني:اي حاجه


جوري:طيب عن اذنكم


تهاني:انتو مش شايفني انكم استعجلتم


ياسر:اصل جوري قالتلي لو مش دلوقتي هستني بعد متخلص جامعه وبصراحه اربع سنين كتير


جوري جت وبصت لي ياسر:في حاجه


ياسر ابتسم:لا


عند ريان كان نزل وهو لبس اسود


عاصم بسخريه:الا معملتها لما اهوك مات


ريان بصلو بضيق


عاصم:علي فين


ريان:هسافر لندن عند مامي


عاصم:عشان تبوظك اكتر مانت بايظ


ريان بضيق:انا مش صغير


عاصم:سفر مفيش ولو جربت هجمد حسابك


ريان بزعيق:انت بتعمل كده لي انا مش طايق اقعد هنا


عاصم ببرود:انا قولت الي عندي


ريان بصلو بضيق وخرج علي برا خد عربيته وساق بسرعه وهو سرحان فجاه خبط بنت وقف بصدمه وكان هيجري


ريان:لا مش زي كل مره نزل يشوف البنت انتي كويسه


.......


 وطي لي مستواها وبعد شعرها وبصلها بصدمه:حور شالها بسرعه وخدها علي المستشفي في قسم الطوارئ:دكتور عايز دكتور


خدوها منه وبعد شويه الدكتور طلع


ريان بلهفه:مالها يا دكتور


الدكتور:رجلها اتكسرت وعندها شويه جروح سطحيه بس هي كويسه


ريان:اقدر اخدها انهارده


الدكتور:ايو بس العنايه والراحه التامه اهم حاجه


ريان خلص الاجرات وخدها وكل شويه يبص عليها من المرايه:خلاص انا مش هسيبك تاني


وصل ريان شقته الي محدش تقريبا يعرف عانها حاجه وشالها وطلع بيها


حطها علي السرير وفضل يبصلها  ميعرفش قد اي


ريان:اخيرا لقيتك كنت عارف اني مش بحلم ومسك ايديها انتي غلطي الاول وانا غلط نبقا متعدلين صح نام جنبها وهو مسك ايديها جامد كانه خايف تهرب منه


ديب:ياه كل ده حصل معاكي


حور بدموع:ايو


ديب مسك ايديها:اعتبريني اخ ليك وانا مش هسيبك غير لما حقك يرجع


حور ابتسمت:شكرا بجد


ديب:تاني هتقولي شكرا


حور:وانت


ديب:انا اي


حور:محكتليش عنك


ديب ببتسامه حزينه:انا يستي شاب يتيم معنديش حد درست طب وتخرت الحمدلله ولدتي متوفيه و


حور عقدت حاجبه:ازاي ياتيم وازاي ولدتك بس متوفيه


ديب سابها وقام وقف بعيد


حور:انا قولت حاجه ضيقتك


ديب:لا ابدا تصبحي علي خير


حور:وانت من اهلو


ديب:هتخسي لو قولتي اهلي


حور:نعم


ديب:بهزار معاكي وسابها وطلع


عند ريان


بدات تفتح عينيها وتبص حوليها وحست بانفاس حد في رقبته وطت راسها وراحت مصوتها


ريان قام مفزوع:معملتش حاجه


بصتلو وقاعد تضحك


ريان بستتغرب:غريبه مصوتيش يعني


ابتسم:اثوت لي


ريان ضحك:انتي لدغه


بصتلو بضيق:ايوا فيها حاده(حاجه)


ريان قرب منه ببتسامه:تؤ بس انتي مكنتش كده ياحور


بصتلو بضيق:ميت ميه اقولت اني مش حور(ميت مره اقولك)


ريان:لا انتي حور بصي انا كان قصدي اخوفك بس انتي استفزتيني و


 قاطعته:انت شاتلك مشبهه عييا صح(شاكلك مشبه عليا)


ريان:يعني اي


تتعدل في جلستها:يعني انا اسمي حوريه مش حور


ريان بصلها بصدمه:نعم


حوريه بضحك:اي انت مثدمو ييي(مصدوم لي)


ريان بضيق:صح حور مش هبله كده


حوريه بضيق:اي هبله دي احترم نفسيك


ريان بضحك:نفسيك ويقرب منها قولتلي اسمك اي تاني


حورية:اسمي حوري


قطع جملته هو بيبوسها بشغف بس فجاه بعد عنه


ريان:هو انتي مبعتنيش ليي


حوريه:عشان...


 حور خرجت عشان تشرب لقت ديب وقف وماسك صوره


حور:انت كويس


ديب التفت ليها:انتي لسه منمتيش


حور:ممممم كنت بتعيط


ديب بص النحيه التانيه:لا


حور:كداب اوي


ديب بعصبيه:ياريت تلزمي حدودك وملكيش دعوه بيا ممكن


حور بصتلو بصدمه ودخلت الاوضه ورزعت الباب


ديب اتنهد وبص ل الباب بحزن ورجع بص ل الصورة


حور بعيط:تستهلي اكتر من كده عشان بتحشري نفسك في الي ملكيش فيه وبتخدي علي الناس بسرعه يارب تكوني استريحتي اتخمدي بقا وحطت المخده علي راسها


طلع الصبح


ديب داخل بالفطار لقي حور خارجه من الحمام ابتسم:صباح الخير


حور بصتلو بقرف ومردتش


ديب:انتي لسه زعلانه


راحت قاعدت علي السرير ومردتش عليه


ديب بخبث:مبترديش عليا يا حوريه


حور جزت علي سنانه وفي سره:امته هيبطل يقولي كده


ديب بخبث:مش عيب تتجهليني


حور بصتلو بصدمه وفي سره:امته قرب كده


ديب:عارف اني حلو عشان كده بقالك ساعه بصالي


حور بصتلو بضيق ومردتش


ديب قرب اكتر وبهمس:هتفضلي مخصماني كده كتير


حور بعدت بتوتر


ديب شدها:لما اكلمك رضي عليا


حور بنفعال:بص ابعد عني ملكش دعوه بيا انا مش عايزه اكلم معاك بعد كده


ديب:تعرفي الي بيقول الكلام دفعه واحده بيبقا شخص كتوم


حور بغضب:اطلع برا صحيح انت اسم علي مسامه ديب وانت فعلن ديب


ديب ضحك بصوت عالي:انتي شايلي مني جامد


حور بغضب:اي شايلي مني احترم نفسك


ديب ابتسم:انت الي تفكيريك وحش


حور بصتلو بضيق وكانت مشيه


ديب مسك ايديها:انا اسف مكنش قصدي ازعلك


حور بصتلو:ماشي


ديب برفع حاجه:ماشي بس يا جحودك


حور بضحك:امال عايز اي


ديب اتنهد:كنت عايز اقولك حاجه


حور:مممم


ديب:انا عايز اتجوزك


حور:مبروك مين العروسه


ديب بنفز صبر:بقول اجوزك مش هتجوز


حور بصدمه:تتجوزني انا 


ديب مسك ايديها:بصي انتي عايزه حقك صح


حور بدموع:ايو


 ديب:يبقا لازم ابقا معاكي من غير مناس تبصلك بص وحش عشان انا مش هستحمل ده وهرجعلك حقك


حور:وطلقني


ديب في سره:ده عند ام ترتر


ديب:ممم


حور:اوعدني ترجعلي حقي


ديب ابتسم:اوعدك ارجعلك حقك ولو بعمري


حور:ووعدني تطلقني بعد كده


ديب:انشاء الله


حور:اوعدني


ديب:مقولت انشاء الله


حور:طيب


ديب:هروح اجيب الماذون والشهود


عند ريان


حوريه:عشان دي شغلتي


ريان:مفهمتش


حورية:انا بشتغي في بيت دعايه(بشتغل في بيت دعارة)


ريان انتفض من مكانه:نعم


حوريه:اي


ريان ضغط علي دماغو:يعني الي شفتها انتي مش هي


حوريه:هي وانا اي


ريان بداء يكسر كل الي في الاوضه وهو بينادي علي حور


حوريه انتفضت وقاعدة تعيط وهي بتبصلو بخوف


ريان لف ليها بغضب وهو بيشدها من شعرها:تحكيلي كل حاجه والي هتشوفي وش مش هيعجبك


حوريه بعيط:سب شعلي انا معملتش حاده(سيب شعري انا معملتش حاجه)


ريان بغضب وبصوت عالي:اخلصي


حوريه بخوف وعيط:انا والبنات بنشتغل في بيت دعايه


ريان بغضب وهو بيشدها اكتر:اعدلي كلمك


حوريه بعيط اكتر:مش عايفه (عارفه)


ريان بغل:انا هخليكي تعرفي وقلع الحزم وهو بيضربها بغل ويفتكر حور يضربها اكتر


حوريه خبت وشه بايديها وقاعدة تصراخ


وريان مش شايف غير يوم الحدثه وبقا يضربه جامد


حوريه دخلت جوه حضن ريان ومسكت فيه جامد وقاعدة تعيط


ريان بصدمه:انتي بتعملي اي


حوريه بعيط:بستخبه عشان متضيبنيش(متضربنيش)


ريان هدي وقلبه بيدق جامد


حوريه طلعت من حضنه وبصت حوليه لقت كوبية ميه خدتها ومدتها ل ريان:تشيب(تشرب)


ريان بصلها بصدمه وخد الميه بس مشربش


حوريه خدت منه الكوييه وشربته هي


ريان في سره:كنت بضربه وبتحضني وتشربني نويه علي اي


حوريه بصتلو بخوف:خياص(خلاص)


ريان هز راسو


رجعت الكوبيه مكانه


ريان بيلف وشها وبيبص ل العلامات الزرقه الي بقت عليه


ريان:بتوجعك


حوريه بعيط:ايو بتودعني


ريان ابتسم:معلش


حوريه ابتسمت:ماشي


ريان ابتسم من عفويتها ونسي ان هي السبب وحط راسو علي صدرها وراح في النوم


حوريه وطت راسها بطفوله:يا شي يي انت نمت(يا شرير) حطت راسها عليه طيب تصبح عيي خيي(علي خير)


الماذؤن قال جملته الشهيرة:بارك لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير


ديب ابتسم:مبروك


حور ابتسمت وسكتت


ديب:مصممه بردو تروحي دلوقتي


حور:ايو


ديب:امري لله


حور بصت ل العربيه بستغرب:من امته وانت عندك عربيه


ديب:بتاعت واحد صاحبي


حور:طيب وبتفتح الباب الي وره


ديب:سواق الي خلفوقي انا خدي هنا يا بت


حور بضحك:اصلي بحب اقعد وراه


ديب:مليش دعوه تعالي جنبي


حور قاعدة جانبه وهي بتبص من الشباك


ديب:هنا


حور بفرحه:ايو ونزلت جري


ديب ابتسم اكيد عايزه تشوف اخوها اداها مساحته الخاصه وراح يركن العربيه


حور قاعدة تخبط جامد


ياسر فتح:اي في اي وبصلها بصدمه انتي


حور وعيونه بدات تلمع بدموع:وحشتني يا حمار ونطت في حضنه


ياسر بيبربش بصدمه وهو بيحضنها بحب:وانتي كمان وحشتني 


جوري من وره بغضب:انت حاضن من


ياسر بصلها:انتي فاهمه غلطت دي


حور رفعت وشهه وبتبصلها بشر:دي انا مش تسلمي عليا


جوري ترجع لي وره بخوف:حور


حور:اي خوفتي كده لي


جوري بتوتر:وانا هخاف لي وتكمل بخبث هو انا الي بقالي اربع شهور محدش يعرف عني حاجه ومش بعيد جي بمصيبه


ياسر بغضب:انتي كنتي فين


حور:انا كنت


جوري بسرعه:او كانت مع مين


حور بغضب:اخرسي يا حيوانه فكره كل الناس زيك


جور بتمثيل وعياط:مانا لو مجوزه راجل كان رد عليكي بس هو اخوكي هيسكتلك


ياسر بغضب وهو بيزق حور:انتي ازاي تكلميها كده


حور بصدمه:انت بتذقني عشانها


ياسر بغضب:انتي واحدة معرفش كنتي فين وجي بمصيبة اي وبتغلطي في مراتي


حور بغضب:انت هتسبها تمشيك كده


ياسر بعصبيه ولسه هيضربه بالقلم ايد مسكت ايدو جامد وبايدو التانيه وقف حور وراه


ديب بحده:كلامك معايه انا


ياسر بغضب:وانت مين


ديب ببتسامه مستفزه:دكتور ديب جوز اختك


ياسر بصدمه:جوزه ازاي


جوري بذهول:اجوزتي ازاي


حور بسخريه:زي مانتي اجوزي كده


ياسر:قصدك اي


جوري بصتلها بخوف


ديب:ممكن نخش ونكلم جوه


حور بضيق:انا مش هخش يلا يا ديب


ياسر مسك ايديها:حور استني


حور نفضت ايديها بغضب:متلمسنيش انت مش زقتني وطردتني وكنت هتضربني عشان دي الي بوظت حياتي ومسيره تبوظ حياتك وسابته وخرجت


ديب بصلهم بستحقار وخرج


حور قاعد في العربيه بتعيط


ديب دخل العربيه:كنت عارف انك بتعيطي اما انتي بتحبي مقعدتش لي


حور بعيط:عشان كرامتي انت لو مكنتش جيت كان هيضربني زي كل مره لي ميبقاش زيك يسمعني ويبقا سندي بدل مهو بيكسرني كده


ديب يمسح دموعها:مش عايزك تعيطي تاني


حور بعيط:لا دلوقتي هنام فين


ديب بغموض:مش عارف هفضل اتنزل عشان قد اي


حور:يعني اي


ديب يبوس خدها:مفيش يا حببتي


حور بنفعال:بطل قلت ادب


ديب وهو بيسوق بضحك:حاضر


حور بصه لي ملامحه الجامد:تعرف انت سعات شكلك بيخوف


ديب بجمود:لي


حور:مش عارفه بحسك انك غامض كده واني معرفش عنك حاجه


ديب:وصلنا انزلي


حور عقدت حاجبه وبغضب:انت جبتني هنا لي


ديب:هتعرفي تعالي مدهش فرصه تسال نزل من العربيه ونزلت وراه وهي مش فاهمه حاجه مسك ايديها بتملك وهو بيمشي خطوات واسعها وحور ماشيه وراه وكنت هتقع كذه مره


ديب بصوت جوهري:رييييييان


حور انتفضت من عصبيته:ديب يلا نمشي


ريان كان داخل الفيلا:لما الحراس قالولي مصدقتش ديب بشحمه وحلمه ضهر


ديب لف لي وبعزم ما قيه ضربه بالبوكسه وقعه في الارض وبغضب:لو امك كامليه معرفتش تربيك فا انا هربيك


ريان قام وبغضب:مالها كامليه يابن فريدة


بوكس من ديب كان رجعو تاني علي الارض وبغضب:اسم امي ميجيش علي لسانك الزفر


حور طلعت من وره ضهرو ومسكته:هضيع نفسك عشان واحد زي ده


ريان قام من الترض بصدمه:حور 


ديب بصلو بغيرة ولسه كان هيضربه حور حطت ايديها علي صدرو


ريان بصلهم بغيره وشد روح يغضب:متلمسهوش انتي بتاعتي انا وخدها في حضنو


حور زقته وضربته بقلم وبغضب:ابعد عني يا زباله


ديب خباها وره ضهرو وبصوت عالي:سيب مراتي وكلامك معايه انا


ريان بغضب وحقد:مراتك ازاي دي حببتي انا ومتقدرش تتجوز اي حته دي عايزه تخدها مني


حور بعدم:فهم تخدها منو ازاي انت تعروف


ريان بغل وخبث:ايد هو متجوزك ومقالكيش انو


ديب بغضب:اخرس


عاصم نزل علي الدوشه وفتح عينه بصدمه:ديب ابني


حور بعدت عن ديب:ابنك


ديب بص لي حور:حور انا


حور بصراخ ودموع:انت اي غدارت بيا وطعنتني وانا الي كنت وثقه فيك كل ده عشان تحمي اخوك صح


ديب:اديني فرصه افهمك انا


حور بصراخ وعينيه احمرت:انت حيوان انت كداب وفقدت الوعي


ديب جري عليها ورفعا من الارض وبص ل ريان بغضب:لو حصلها حاجه انا مش هسيبك


ريان بغضب:دي حببتي انا


ديب طلعها لي فوق تصل بدكتور 


الدكتور بداء يكشف عليها:مبروك المدام حامل


ريان بفرحه وهو بيقرب من حور:ابننا مش كده يا حوري ولسه هيحط ايدو علي بطنها


ديب شدو وبصلو بتحدي:لا ده ابني انا و.....


بارت طويل اهو عشان التفاعل كان جميل طب لو عدي 1000كومنت قبل الفجر هنزل بارت كمان لو بعد الفجر هنزل اتنين بكره انجوي😂❤


اسكربت_ملازي_و_انتقامي

فاطمه_وجيه

البارت_الرابع

الدكتور بداء يكشف عليها:مبروك المدام حامل


ريان بفرحه وهو بيقرب من حور:ابننا مش كده يا حوري ولسه هيحط ايدو علي بطنها


ديب شدو وبصلو بتحدي:لا ده ابني انا و حور


حور"كنت تعبانه مشوشه مجروحه فايقه بس مش عايزه اكلم حد كلام الدكتور جرحني اكتر يعني ابني عايش وكان بيكدب عليا عشان اخلص منو لما قا انو ابنه مقدرتش امسك نفسي اكتر من كده وفتحت عنيه"


حور انتفضت من الكلمه:ابنك الي هو ازي


ديب غمضت عيني"مكنتش عايزه تسمع ده دلوقتي مش هتصدقني مش هتقتنع اني عملت كل ده عشانها عشان بقا ام والاكيد هتلؤمني"


حور بغضب:بكلم نفسي ابنك ازي ده المفروض ابن ريان


ريان يلفها بفرحه:ابني انا صح


حور نفضت ايدو وبغضب:ديب رد عليا


ديب بغضب وبغيره:لا مش ابنو هو ده ابني انا في اليوم الي جيتي في جبت الدكتورة واجهضي ابن الحيوان وحصل الي حصل بيني وبينك يعني ده ابني انا مش هو فاهمه


حور بدموع وهي بتضربه علي صدرو:انت اي حيوان مش بني ادم انتو شبه بعض شبه بعض انا ليمكن اخف الطفل ده انا هقتلو


ديب يشدها من ايديها الاتنين ويرفعها عن اﻷرض وبغضب:قسم بالله لو الواد حصلو حاجه يا حور لهتشوفي وش مني عمرك متتمني تشوفي


حور بصتلو بدموع وصدمه:يستحيل تكون ديب الي وثقت فيه


ديب ببرود:انا قولت الي عندي وميل وشالها


حور بتضرب رجليها في الهواء وبعصبيه:نزلني بقول انا بكرهك


ريان بغضب:متسبها


ديب يحطها علي السرير ويلف ليه:نعم بتقول حاجه


ريان بغضب وحقد:زاي مقتلت ابني هقتلك ابنك


حور لفت ايديها علي بطنها بخوف وهي بتبص علي ريان وبهمس:تقتلو


ديب وقف قدامه بشموخ:الي عندك اعملو ويلا برا


ريان بص نظره اخيرا علي حور وطلع


استوب اكيد عايزن تتعرفه علي ديب"ديب عاصم المنشاوي تلاتين سنه عيونه بني اسمر شعرو اسود غامق  عندو غمازه شخصيته قويه عن ريان مبيحبش العند وطيب وبيسامح بسرعه"


حور قامت من عسرير 


ديب مسك ايديها:راحه فين


حور شد ايديها وبصتلو بعصبيه:تعرف انك ازبل من ريان علي الاقل هو محولش يتجمل عشان ياخد الي عايزه ولا غدر بيه بطريقه الي انت عملتها انا عمري مهسمحك


ديب بهدؤ:خلصتي


حور بعصبيه:اه مانت معندكش دم


ديب قام فجاه 


حور رجعت لي وره بخوف وبصت لي الحيطه وهي بتلعن نفسها


ديب حط ايدو الاتنين علي الحيطه وحصرها:كنتي بتقولي اي


حور بغضب:لو فاكر كده هتسكتني تبقا ح


قاطعه ديب ببوسه عميق جت حور تزقه حاوط خصرها بايدو وثبتها وبعد فطره بعد عنها لما حسها هتتخنق


ديب"متسالونيش لي ولا حد يقولي هو وقته بس حست اني طاقتي خلصت وهي عنيدة اوي مش قادر ابرار دلوقتي فقولت اسكتها واهدي قلبي الثائر"


حور بصتلو بعمق وفي سره:حتي انت خونتي وغدرت بيا شكل ريان عندو حق وكلكم بتتخلو عني


ديب بصلها وعرف هي بتفكر في اي وتنهد:حور انا مخلتش بيكي ولسه عند وعدي هرجع حقك


حور بغضب وهي بتبعد عنه:مبقتش اثق فيك انت حيوان


ديب بصلها بغضب


وهي رجعت ل وراه بخوف


خرج ورزع الباب وراه وقعت علي الارض وقاعد تعيط


حور بالم وعيط:انت غدارت بيا يا ديب كنت فرحانه اني لقيت اخير حد اسند عليه ورمي همومي بس فجاه انت اثبتلي اني سنده علي وهم ووقعت اتكسر بس انا مش هتكسر لواحد


عاصم مسك ايدو:انا كنت مستنيك عشان اعرف اي الي بيحصل


ديب بغضب:مش وقته يا بابا


عاصم بعصبيه:مش وقته ازاي قولي انت كنت فين الفطرة دي كلها ولي قولت انك ميت


ديب بالم:كنت عايز اقعد لوحدي بعد الي حصل ومكنتش هرجع تاني ولا احتك بي ريان لو انو


عاصم:يعني كنت هتفضل كده مختفي ووهمني بموتك عشان سئ زفت


ديب بالم:بابا انا تعبان ممكن تسبني وهبقا احكيلك بعديد وباس راسو ونزل بسرع


عاصم بصلو بحزن:شكل الي عملتو زمان انت الي هتتحمل عقوبته


ريان راح شقته ودخل ورزع الباب قعد علي الكنبه باعمال


ريان عقد حاجبه:هو انا شامم ريحة اكل ولا انا بيتهيقلي


حوريه خرجت ببتسامه:انت ديت(جيت)


ريان ابتسم:حور


حوريه:ا وبعدين سكتت خافت تقوله حوريه يضربها


ريان قامت ببتسامه:انتي دي صح


حوريه ابتسمت بالخوف ومردتش


ريان حضانها:متخفيش انا مش هاذيكي تاني ولا هسيبك بس خليكي معايه


حوريه نسيت ان الكلام اصل مش ليها وحضنتو:بجد


ريان خرجها من حضنو ومسك وشها بين ايدو:بجد انا خلاص عرفت انا عايز اي انا بحبك


حوريه بصتلو بصدمه وقلبه بداء يدق:انا


ريان قرب منها وباسها بشغف وخدها في حضنو:انا بحبك اوي يا حور


حوريه حضنته بحزن:انا تمان(كمان)


ريان فاق وبعد عنها وبغضب:انتي هنا لسه بتعملي اي


حوريه بخوف وهي سندها علي التربيزه الي جانبه:انت مقويتش امشي(مقولتش)


ريان زقها بغضب وهو بيمسح بؤق بقرف:وانتي ازاي تعملي كده


حوريه بخوف وعيط:افسه مش هعمي كده تاني(اسفه مش هعمل كده تاني)


ريان بضحك:انتي اي


حورية بعيط:بتتيق عليا(بتتريق)


ريان نسي كل حاجه:مش هتييق انا شامم ريحة اكل


حورية بضحك:اه عميت مكيوانه وفياخ(عملت مكروانه وفراخ)


ريان بضحك جذاب:عملتي اي معلش


حوريه بسرحان:ضحكتك حيوه(حلوة)


ريان ابتسم وبعفويه:انا جعان


حوريه وهي بتسند علي الحيطه:طيب استني


استوب اعرفكم"حوريه 19سنه طبعن عرفين انها شبه حور بس في اختلافات مش ملحوظه حور احله من حوريه دي عيونها عسلي تشبه عيون ريان وحور عيونها بندقي حوريه شعرها اقصر من حور و اغمق منه تحسه اسود وطبعا حوريه لدغه ولنكون ادق في اتعبير فا حوريه اخت حور التوام الي هي متعرفش عنها حاجه"


ريان دخل وراه المطبخ بتزمر:كل ده عشان شوية مكرونه وفراخ وبص قدامه باعجاب ده انتي الي عملتي


حورية ابتسمت:ايو ييا اقعد(يلا)


ريان قعد وبدا ياكل بشراهه


حوريه بتبص عليه وتضحك


ريان بصلها برفع حاجه:بتضحكي علي اي يا صغنن


حوريه بنفعال:انا مش ثغنن انا عندي 19سنه


ريان ضحك وهو بياكل:لا بس اكلك حلو


حوريه بعفويه:ايو انا عايفه ايبنات في اي شقه كانو بيقويو كده(عارفه البنات في الشقه كانو بيقوله كده)


ريان وقف اكل وبصلها بغضب وقام وساب الاكل


حوريه بخوف وعيط:ونبي متضيبنيش انا تعبانه(متضربنيش)


ريان جز علي سنانه وكور ايدو وخرج ورزع الباب


حوريه بعيط:هو انا يي كي مجبيو سييت اي شقه يتعيب انا قويت اي غيط(انا لي كل مجبلو سيرت الشقه يتعصب انا قولت اي غلط)


ديب كان راجع لقي حور نيمه في الارض قرب منها وشاله


حور اتشعلقت فيه وبنعاس:اتاخر لي


ديب بصلها بصدمه:ها


حور تدفن نفسه في حضنه وبشبه نوم:كنت فين


ديب بخبث:كنت مع نسوان


حور ترفع راسه بنوم:قولت اي


ديب يبوسها برقه:بقول انك وحشتيني


حور ابتسمت ورجعت راسها لصدرو ونامت


(وخلينا متفقين انها مش هتفتكر الكلام ده كلو 😂😂 )


ديب حطها علي السرير و قام عشان يغير حور مسكت ايديه ورفضت تسيبو


ابتسم بحب وقلع التي شيرت حضانه من ضهرها ونام


حور لفت لي ودفنت وشه في صدرو ونامت


اما ريان


رجع الشقه تاني كنت حوريه راحت في النوم


ريان بصلها بسرحان:حوري وحضنها و دقايق كان راح في نوم عميق


حور تصحي الصبح تحس حاجه مقيده تعقد حواجبه وترفع راسه وتشوف ديب دمها يغلي


حور بغضب:اعييييييييي


ديب اتفزع وكلن هيقع من علي السرير


حور بغضب:انت ازاي تحضني


ديب بصدمه:بس انتي الي حضنتيني الاول


حور بغضب وهي بتقف علي اسرير:لي يكونش وقعه في غرامك


ديب بنفز صبر:بنت انتي مجنونه مش انتي كنتي نايمه علي الارض


حور بتذكر:ايو


ديب:ونمتي مكان


حور بتفكير:شكلي كده


ديب:ولها جيت اشيلك اتعلقتي فيا و


 قولتيلي اتاخرت لي


حور بصدمه:انا يا كداب


ديب بذهول:اه بامارت لما حضنتيني ودفنتي راسك فصدري


حور بنفعال:تصدق انك كدب وقليل الادب


ديب بغيظ:طيب انا هوريكي قلت الادب الي علي حق خدي هنا


حور بخوف وهي بترجع لي وراه:انا حامل عفكره


ديب بخبث:مش انتي كنتي هتنزلي


حور بغضب:ولسه هنزلو علي فكره


ديب شدها لي وحاوطها:بجد مش عايزه!!


حور عيونها لمعت بدموع:لا مش عايزه مش هجيب ابن حرام


ديب:ولو مكنش ابن حرام كنتي هتسبي


حور تسكت ومتردش


ديب:ها لو مكنش ابن حرام كنتي هت خليه


ريان يدخل وهو شايل صنيه وببتسامه مستفزه:حببتي


حور انتفضت وستخبت جوه حضن ديب


ريان ضغط علي الصنيه بغيظ:الفطار عشان ابننا


ديب بغضب:ده ابني انا


ريان بلا مبلاه:لا ابني انا مش مصدقك


ديب برفع حاجب:تمام انا هثبتلك وميل وشال حور


حور بغضب:ديب نزلني


ديب اتجاهل وخرج بهبته القديم المعروف 


وريان ماشي وره بصنيه مش عارف هو رايح في 


ديب خرج برا الفيلا كلها


حور بغضب ونفعال:انا بكلمك نزلني بدل ملم عليك الناس


ديب بحده وهو بيجز علي سنانه:حور اتقي شري احسلك


حور بصتلو بخوف وسكتت


ديب حطها في العربيه وبص ل ريان:انت هتيجي معانا بدي


ريان ندي علي الحارس وفتح الباب وقعد وراه


ديب ساق بسرعه والصمت سيد الموقف وصل قدام مستشفي


ريان:انت جيبنا هنا لي


ديب نزل وشال حور


حور بغضب:اي الجنان ده حد يمشي عريان كده


ديب بص ل صدرو الي كان من غير قميص ولا اي حاجه وبخبث:غيرانه عليا مش كده


حور بصتلو بقرف وسكتت 


ماشي بيها ديب في الممرات والناس بتبص عليه وبيتهامسه


بصلو ريان بضيق وسكت


دخل ديب عند الدكتوره:عايز اكشف


الدكتورة:في حد يخش كده وبعدين فين هدومك


ديب يبص ل نفسو وابتسم:اصلي عريس جديد وهي حامل ومش مصدقه وقولتلها المجهود مينفعش بس هي مصمم


 حور شهقت وبصتلو:انا يا كداب


الدكتورة بضحك:طب حطها علي السرير


ريان وقف بضيق


الدكتورة كشفت:انتي فعلن حامل مبروك


ديب:عايز اعرف بقالو قد اي


الدكتورة:هنعملها تحليل دم وهنعرف دلوقتي


حور بغضب:مش هاخد حاجه ومش هديكو عينات


الدكتورة:لي انتي مش عايزه تعرفي


حور بغضب:مش عايزه انا ماشيه


ديب مسك ايديها:الهانم بنخاف من الابر


حور بصدمه:عرفت منين


ديب يرجعها علي السرير:لما شدتي الكلونه ورجعتهالك وقبل متفوقي كنت بشالها ومكنتيش بتتعصبي


حور بصالو بصدمه


الدكتورة ببتسامه:خلصنا


حور بغضب:انت لي ديما بتخدعني


ديب اكتفي ببتسامه


بعد ربع ساعه


الدكتورة ببتسامه:بقالو شهر الا كام يوم


ديب ببتسامه وهو بيبص ل ريان:سمعت


ريان بعدم تصدق:مينفعش يادكتور يبقا ابن فطره قبل دي


الدكتورة:مفهمتش حاضرتك


ريان:يعني هي لو متجوزه من اربع شهور مينفعش ده يبقا من اول مره


الدكتورة ابتسمت:من سابع المستحيلات


ريان بامل:اكشفي تاني معلش


الدكتورة بصتلو بستغراب وبصت ل ديب


ديب بثقه:معلش يا دكتوره علينا نخلص


الدكتورة قفلت الستاره وبدات تكشف علي حور وخرجت


الدكتورة:زي مقولت البيبي لسه في اتكوين يعني عمرو شهر الا كام يوم


ريان قاعد علي الكرسي:يعني ده ابنو مش ابني


الدكتورة:ابنك ازاي هو مش هو جوزه


ديب:اصل في سؤء تفهم ده كان جوزها وطلقها من تلت شهور وهي كنت فعلن حامل بس سقطت ودكتورة كانت بتقول انو تسقيط جزئ و سكت ديب وهو بيبص ل حور


الدكتورة:اه فهمتك طيب لازم متابعه وتخالي بالك من اكلها


ديب قرب من حور عشان يشلها


حور بحده:انا هعرف امشي وسبتهم ومشيت 


ديب حاسب وطلع وراه حور


ريان بغل:زي مموت ابني هموتهولك وخليها تقرف تبص في وشك وبتسم بخبث وطلع


ديب كل شويه يبص ل حور لقي ملامحه بارده


حور بجمود:انا هسقط


ديب ببرود:لو قلبك هيطوعك ماشي


حور سندت علي الازاز وغمضت عنيه"متنكرش انها فرحانه بيه بس كمان مش هتولد عيل جي بطريقه دي"


ديب بجمود:انزلي


حور بصتلو ونزلت استنتو ينزل بس مشي بالعربيه


حور طلع غيرت لبست فستان واسع وهي نازله


ريان ببتسامه:قمر


حور زقته بغل وقعتو من علي السلم وبغضب:متفتكرش هنسي الي عملتو انا بكرهك ولا يمكن هسمحك وهقتلك يا ريان


ريان قام بالم:ولو قولتلك اني عندي سبب قوي يخليكي تشفعيلي


حور بغضب وعيونه بدات تلمع بدموع:انا ليمكن اشفعلك


ريان:تعالي معايه وهتغيري رايك


حور سعبت ايديها بعصبيه:عارف لو لمستني تاني انا هقول ل ديب وسابتو ومشيت


ريان ابتسم بخبث:لما نشوف ديب هيعملي اي


وركب العربيه بتاعتو بسرعه وراح البيت


ريان بصوت عالي:حوري يا حوري


حوريه بدلع رباني:انا في ايمطبخ(المطبخ)


ريان جري علي المطبخ وقف مكانه:اي الجمال ده


حوريه اتكسف وبصت في الارض


اتكسفت!! اه يجماعه مالكم مستغربين كده لي اتكسفت ملهوش علاقه بشغلها


ريان قرب منها:ده قميصي ده


حوريه بخوف:مياتش حاده غييو(ملقتش حاجه غيرو)


ريان يشدها لحضنو:واي الي علي شفايفك ده


حوريه ببراءه:ميبي(مربي)


ريان ابتسم ونسي هو كان جي لي:طعم اي دي ولا اقولك انا هعرف و وطي باسها


حوريه تزقو وهي بتتنفس:ايييي هموت


ريان ضحك وهو بيميل ويشلها


حوريه بزعل:ايميبي(المربي)


ريان بضحك:تعالي بس


حطها علي السرير وبداء يفتح اول كام زاز من القميص


حوريه:انت بتعمي اي(بتعمل)


ريان بخبث:اي رايك نتصور ل الذكره


حوريه بضحك عفويه:ماشي


ريان:بشرط تحضنيني وتبوسيني في الصور عشان انا بحبك اتفاقنا


حوريه بفرحه:اتفاقيي


ريان حضانه وبداو يتصوره صور مش كويسه


حور خبطت علي الباب وجوري فتحتلها


جوري بخوف:انتي اي جابك


حور زقتها بقرف ودخلت اوضتها خدت موبيلها


 حور بخبث:استني الي جي وسبتها وطلعت


ديب كان بيسوق ووصلتو رسايل شال التلفون وبداء يبص بصدمه صوره وهي حاضنه ريان وصورة وهي بتبوسه وصوره وهي لبسه القميص وريان بيفتحو


ديب جز علي سنانه وخد العربيه ولف رجع الفيلا وطلع الاوضه فعلن ملكش حور فتح الدورج وطلع المسدس وبغضب:شكلك هتحصليها


ريان سند ضهرو علي السرير وهو مبتسم بخبث:لما نشوف ديب هيوري مين فينا يا حور مسيرك ترجعيلي


حوريه:خد اقفلو زي مفتحتو


ريان:ومتقفلهوش انتي لي


حوريه تقعد بين رجلي ببتسامه:مش عايفه(عارفه)


ريان ابتسم وبداء يقفلو:تعرفي انك لطيفه اوي


حوريه تبوسه شفايفه بعفويه وتبتسم:وانت حلو اوي


ريان ابتسم وباس خدها:انا همشي


حوريه مسكت فيه بخوف:لا خليك معايه 


ريان:وبعدين هجيلك بكره


حوريه بعيط:لا انا 


زقها بعصبيه:قولت بكره في اي بقا وسابها وطلع


حوريه ضمت رجليها وقعدت تعيط


حور رجعت وفتحت الاوضه:انت هنا


ديب ابتسم وقام:ايو كنتي فين


حور بضيق:وانت مالك


ديب متابعه بعيونه لحد مدخلت الحمام وتنهد خرجت حور وطلعت علي السرير وداتو ضهرها ونامت من التعب


ديب قرب منها براحه:حور يا حور


حور مبتردش 


ديب دخل تحت الفرش ولف حور لي


حور لفت ايديها حولين رقبته


ديب بهمس:حوري يا حببتي يحور وهو بيميشي ايدو بخفه علي وشه


حور بنعاس:اي بقا تعبانه


ديب:كنتي فين انهارد


حور بنعاس:عند جوري سبني بقا انام


ديب:بتعملي اي عند ياسر


حور بنعاس وهي بتحضنه:لا جوري شفت جوري بس كنت بجيب تلفوني


ديب اتنهد:ماشي يا ريان الكلب اكيد الصور دي متركبه انا لازم اتاكده كويس اني متسرعتش


فلاش باك


ديب قاعد وماسك المسدس وفجاه استوعب انها ممكن تكون لعبه من ريان طلع الصور وبدا يدقق فيها وشاف الاختلافات الي بين حور وحوريه الي ميشوفهش غير الشخص الي عندو قوت ملاحظه


 حوريه كنت بتقيس هدوم ريان ولبست تي شيرت اسود بقط كان فيها زي الفستان سمعت خبط علي الباب قامت عشان تفتح وبفرحه:ريان


شهاب بصلها بوقاحه:يبن اللعيبه جابك ازاي


حوريه بخوف:انت مين


شهاب بص ل حوريه باعجاب وهو فكره حور:يخربيتك انتي كل مادي بتحلوي


حوريه رجعت بخوف وهي بتعرج ودخلت الاوضه وقفت


حوريه بعيط:ريان احقني وفتكرت التلفون الي ادهولها عشان تتصل بيه قاعدة ترن كتير بس هو مبيردش


عند ريان كان سايق ل الفيلا وشاف المكالمات وقرار يطنشها بس لها الرن ذات رد


ريان بعصبيه:قولتلك مش راجع 


حوريه بعيط وهي مستخبيه تحت السرير:ريان في واحد في الشقه ونظرات تخوف وانا خايفه منو اوي


ريان حس قلبو هيقف:خشي اوضه اقفي علي نفسك وخشي تحت السرير


حوريه بعيط:عملت كده بس خايفه ونبي تعالي


ريان ابتسم بخوف:مسافت السكه اوعي تطلعي وخاليكي معايه متقفليش


حوريه بعيط:حا حاضر


ريان سامع حد عايز ييكسر الباب ساق بسرعه وهو بيجز علي سنانو فجاه سمع حوريه بتصوت والخط قطع


ريان بغضب:الو حوري الو غبييييي ريان وصل ركن العربيه وسابها مفتوح وجري علي فوق حته مستناش الاسانسير دخل بسرعه لقي باب  الاوضه مكسور بص لي السرير وغمض عينيه بالم


حوريه كنت نايمه علي السرير غرقانه في دمها نفس مشهد حور بس المره دي ريان غير جري بسرع شالها ونزل بيها وهو سايق بسرعه وكل شويه يبص ل حوريه بخوف دخل المستشفي وهو بيزعق


ريان بزعيق:دكتورة عايز دكتورة


الممرض:مفيش دكتورة دلوقتي


ريان بغضب وصراخ:تخلقلي دكتورة دلوقتي لصفيك


وفعلن جبولو دكتورة ودخلتها الطوارئ وبعد ساعه خرجت


ريان بلهفه:هي كويسه


الدكتورة بقرف:انت مين


ريان من غير تردد:جوزها


الدكتورة بقرف اكبر:وفي حد يخش علي مراتو كده انت دمرتها


ريان بعدم استعاب:بس هي مش بنت


الدكتورة بغضب:وكمان بتشكك في مراتك دي بنت بنوت كانت يا اوستاذ


ريان بصلها بصدمه:نعم ازاي دي...


اهو كما وعدكم وطويل كمان الي جي خراب  😂❤


اسكربت_ملازي_و_انتقامي

فاطمه_وجيه


البارت_الخامس

بتشكك في مراتك دي بنت بنوت كانت يا اوستاذ


ريان بصلها بصدمه:نعم ازاي دي دي


الدكتورة بغضب:دي اي انا مش هسكت وبلغ البوليس


ريان كان هيرد بس سمعو صوت تكسير جوه ريان زقها ودخل وهي دخلت وراه عشان نزعقلو بس انصدم من رد فعلها


حوريه اول مشافت ريان اتشعلقت فيه وقاعدة تعيط


حوريه بعيط وبتشهق:انا انا عميت زاي مقيتيي بس هو كسي اي باب قبي مانت تجي يي سبتني(عملت زاي مقولتلي بس هو كسر الباب قبل مانت تجي لي سبتني)


ريان وهو بيملس علي شعره وبدا يدمع:انا اسف يا حوري


حوري بعيط وهي بتمسح عينيه:متعيطش انا بس اعيط انت لا


ريان طلعها من حضنو وبص في عيونها:مين عمل كده


حور بدات تفتكر وتصوت وهي بتستخبه في حضن ريان لحد ما فقدت الوعي


ريان عدلها وغطها ومسك ايديها:انا مش هسيب الي عمل كده بص ل حوريه بص اخيره وقام


الدكتورة:ده


قاطعه بحدة:خالي بالك عليها وسابها ومشي ريان بيفكر في مين الي ممكن يعمل كده محدش راح الشقه دي غير شهاب وحور وجوري وبعد مستبعد حور وجوري


ريان ركب العربيه وساق بسرعه


شهاب كان قاعد في النايت كلوب وبيضحك وهو سكران فجاه لقي بوكس علي وشه


شهاب اتخض وقام من علي الارض:اي يا ريان الهزار الرخم ده


ريان بغل:هو انت لسه شوفت حاجه وشال ازازه وحدفها علي شهاب اتكسرت علي راسو بداء ينزف


شهاب بخوف:في اي 


ريان شدو من لياقت قميصه وخرج بي زقه في العربيه وساق بهدؤ


حور قامت من النوم وقاعد تعيط


ديب اتخد وقام يطبطب عليها:مالك


حور بعيط وهي مسكه قلبها:حسه قلبي بيوجعني اوي مش قادرة


ديب خدها في حضنو:من اي بس سمي الله كده


حور بعيط:اكيد منك ابعد عني وبدات تزقه 


ديب بتعب:حور ربنا يهديكي يا قلبي نام


حور بصتلو وسكتت


ديب خدها في حضنو:هششش نامي


حور سكتت


ديب افتكرها نامت وطي وشه قحام وشها:عارف ان انتي مش طيقاني ويمكن ثقتك فيا اتهزت جامد صدقني كل ده هيرجع وباس خدها 


حور فتحت عينيه وفضلت بصالو وهو مغمض وفي سره انا مش هستني لما اقع في حبك انا ليمكن اثق فيك من تاني وقامت من جانبو 


غيرت وطلعت من الاوضه والقصر كلو


حور كنت ماشيه ومش عارفه هي رايحه فين وحست بي مخص بس طنشت وفجاه شافت شوية شباب بيقربو منها وهي بتمد في المشي وبقت بتجري وهما بيجرو وراه وكانت عربيه جي قدامها حور وقفت وحطت ايديها علي وشها فتحت الباب بنت و


اما عند ريان في المخزن


ريان بيقعد علي الكرسي وفضل ساكت


شهاب بخوف:انت جيبني هنا لي


ريان:كنت بتعمل اي في شقتي يا شهاب


شهاب بخوف:انا مجتش هنا و


ريان كور ايدو ومسك الطفايه الكرستال وضربه بيها علي وشه وبغل متكذبش


ديب قام من النوم مفزوع بيبص جنبو ملقش حور:يمكن في الحمام قام يخبط علي الباب لقي مفتوح دور عليها ملهقش ولقي هدومها في الارض


ديب خرج برا الاوضه بغضب وراح اوضت ريان كنت فاضيه دور في اوض الفيلا مفيش 


ديب بغضب:اكيد عند ريان دخل غير هدومه ونزل بسرعه  دخل العربيه وراح شقه ريان ولقي الباب مفتوح دخل لقي الاوضه بباها مكسور وبص ل السرير بصدمه


ديب بصدمه:قتلو ويفتكر كلام ريان"انا هقتل ابنك زي مقتلت ابني" قاعد يكسر كل الي يجي قدامو وهو بيعيط وقعد علي ركبه عدي خمس سته خمستاشر دقيقه وهو علي حالو وفتكر حور قام يدور عليها 


عند ريان


ريان وهو ماسك في ايدو الحزام وبيتنفس بصعوبه:لاخر مره كنت عندي في الشقه ولا لا قال جملته الاخير بزعيق


شهاب بيتلوي في الارض وجسمو كلو بينزف وبصوت ضعيف:قولتلك مرحتش هنا


ريان بصراخ:محدش يعرف الشقة دي غيرك


شهاب بخبث ومسكنه:والي اشترها


ريان:تقصد اي


شهاب:مش ديب هو الي كان اشترهالك عشان تتجوز فيها وبعدين خد حببتك ونت سفرت ومش بعيد لسه معاه المفتاح


ريان قاعد مكان بصدمه متوقعش متخيلش ديب يعمل كده ممكن افتكرها حور لا لا حور معاه اكيد يعمل كده لي


شهاب بخبث اكتر:اكيد بينتقم منك ولا كده هو انا مش عارف انت مضايق كده لي هي حاجه اتسرقت منك


ريان قام وسابه وطلع


ديب ملقهاش في الشقه خد بعضو ونزل وركب عربيته ومش في اللحظه دي وصل ريان وطلع الشقه ودخل الاوضه وهو بيدور علي حاجه ولقي جنب السرير حاجه بين الحاجات وطي جابها لقها ساعة ديب 


ريان بغضب:بقا كده وديني لنا قتلك


خد عربيته ونزل وهو بيرن علي ديب


ديب كان سايق ولقي ريان بيتصل رد بغضب:حور فين ودتها فين


ريان"يبقا هو افتكرها حور يعني هو الي عمل كده" رد ببرود عكس الغضب الي جوه:معايه ومش هرجعهالك


ديب بغضب ونفعال:والله لو جرالها حاجه هكون مموتك رجعهالي


ريان بحقد وشر:تستهل هي اصلن مش طيقك عشان كده هربت من وشك ومش عايزه تشوفك تاني والله لندمك وقفل في وشه السكه


ديب خبط التليفون جامد وهو ساند راسو علي الدركسيوان وبصوت عالي:حووور


حور كانت ركبه العربيه وبصت وراه


روايد:في حاجه ولا اي


حور:لا حسيت حد بينديني


روايد ببرود:اتعلمي متلتفتيش وراكي الناس بس الي تلتفتلك


حور ابتسمت:شكرا انك سعديني


روايد:هو انا مسعديكيش ببلاش ياحوريه


حور بضيق:انت كلكم بتقولولي كده لي انا اسمي حور


روايد وقفت العربيه:سوري بس كلنا منين اسم حوريه حلو


حور بصت بضيق وسكتت


روايد ببرود وهي بتسوق:مالك اضيقتي من الصراحه


حور:انا هنزل وقفي العربيه


روايد وقفت العربيه:تقدري تقوليلي هتروحي فين هتعملي اي 


حور بغضب:ملكيش دعوه شكرا لمسعدتك


روايد سكتت وبعدين:اعتبريها مش مساعده واني هشغلك معايه


حور:اشتغل اي


روايد وهي بتسوق:طلما قولتلي اي يبقا مش هنختلف دلوقتي لازم ترتاحي


ريان رجع المستشفي بص علي حوريه بغموض وقرب ورفاعها من علي السرير


حوريه انتفضت بس اول لما شمت رايحة البيرفيوم بتاعتو حضنتو:رياني


ريان بصلها بصدمه:عرفتي انو انا ازاي


حوريه اكتفت انها حضنتو وساكتها


ريان فتح الباب الي وره عشان يحطها بس رفضت تسيبه قفل الباب برجليه وحطها في الكرسي الي جانبه ولسه هيسوق حوريه قامت من علي الكرسي وقعدت في حضن ريان


ريان برفع حاجب:وانا اسوق ازاي


حوريه بعيط:انا خايفه


ريان اتنهد بحزن وساق والمره دي وقف قدام فيلا العاصم


حوريه كنت نايمه ريان شاله وهو داخل بيها اوضه وفجاه لقي ايد بتشدها منو بلهفه


ديب بخوف:حور انتي كويسه عملك حاجه انتي


حوريه قعدت تعيط وهي بتبعدو وتشد ريان


ديب بصدمه:حور انا ديب


حوريه بعيط وهي بتحضن ريان:خالي بعيد عني


ريان بيملس علي شعرها وهو نظرو مثبت علي ديب


ديب شدها بغيرة وصراخ:متحضنهوش احضنيني انا


حورية بدات ترتعش ومش عارفه تتكلم وقاعدة تعيط


ريان بعد ايدو وهو بيحضن حورية:دلوقتي عرفترهي عايزه مين


ديب بغضب وهو بيضرب ريان:هقتلك ودلو بوكس وراه التاني


حوريه بدات ترتعش وهي بتبصلهم بخوف ومش قادره تتكلم


ريان زقه بغضب:انا مش عايز امد ايدي عليك ابعد عني بقا يا اخي


حوريه بعياط:رياني


ريان سابه وراح لي حوريه الي بدات تمسح الدم الي في شفايفه وهي بتعيط


ريان يملس علي شعرها:انا كويس وميل رفاعها وطلع بيها 


ديب قاعد علي ركبتة وبصراخ:انا بكراهك


وبعد3سنين


حور وقفه وهي لبسه بدله حريمه وبتبص من الشباك


روايد جت وقفت جنباها:اي بتفكري في الي فات


حور:الي فات انت اتخطيتو مع انو وخد جزء مني حسه بوجع مش قدره اخلص منه 3سنين مبعرفش انام كويس تفتكري ده احساس بذنب


روايد:دي اسمها خيابه متميليش نفسك بايدك دلوقتي انتي دلوقتي سيدة اعمال ناجحه ست قويه متضعفيش نفسك بايدك


حور تبص ل القمر وتشوف ديب وهو بيبتسم ليها


روايد:عندي مشروع في مصر ولازم انزل


حور لفت ليها:هاجي معاكي


روايد برفع حاجب:وده حنين ولا مشتاقه لحد


حور:انتقام انتي نسيتي حقي


روايد ابتسمت:لا وياريت انتي متكونيش نسياه


حوريه بعيط:انت بتعملني كده لي


ريان يقوم من جنبه ويلبس هدومه بقرف:مش قادر مش قادر يا حور حسك مش بتاعتي حاجه ملموسه


حوريه تقوم من علي السرير بعيط:حور حور حور انت مفيش في دماغك حاجه غير حور وانا اي


ريان وهو يجذبها مش شعرها بقوة:انتي بتعلي صوتك عليا يا زباله نسيتي نفسك يا بت انتي كنتي شغالها في بيت دعارة


حورية بصتلو بنكسار وعيط:انت مش هتفهم انت واحد اناني ميهمكش غير نفسك ومزاجك


ريان يشد شعرها بغضب:مزاج مين يا زباله يا حشره اناي انا قصرت في اي


حوريه سكتت زي كل مره ومردتش عليه


ريان زقه بغضب انتي واحدة زباله وكنتي بتاعت رجالة


حورية بصتلو بالم جراحها وطعن كرامته بصتلو بعيط ودخلت الحمام وقفلت عليها وقاعدة تعيط


ريان خد هدومه وخرج ورزع الباب


حوريه بعيط:انا هريحك مني خرجت حور وهي نازلها كنت هتقع بس ايد مسكتها


حورية فتحت عيونها بخوف وابتسمت:شكرا


ديب بصلها بجمود وكان طالع


حوريه مسكت ايدو:ايديك بتنزف


ديب نفض ايديها وسابها وطلع اوضته


حوريه بصتلو بحزن:طيب بس مجروح وكنت نزل وبصت ل فوق لازم اعمل حاجه كويسه قبل مامشي حوريه سمعت صوت تكسير في اوضت ديب فتحت الباب وبصتلو بصدمه كان بيكسر المريات والازاز وكل حاجه بايدو


حورية جريت وقفت قدامه:انت بتعمل اي


ديب بغضب وصراخ:غوري برا انا بكرهك


حوريه مشيت من قدامو وديب فكرها طلعت ونهار علي الارض


حورية جابت علبة الاسعاف وجت قاعدت قدامه ومسكت ايدو


ديب انتفض وبصلها بغضب وسحب ايدو:لي شفقانه عليا مش عايز شفقه منك


حوريه:انا مش حور


ديب بصالها بالم:عارف


حوريه بصتلو بعيون مفتوح:عارف


ديب بوجع:اه عارف انو مش انتي عشان كده محتكتش بيكس ولا بشوفك مش عشان بفكرك هي لا عشان لما بشوفك قلبي بيوجعني


حوريه وهي بطهر ايدو:عرفت اني مش هي عشان انا لدغه


ديب بصص بعيد بالم:لا محستكيش


حور رفعت راسها لي:يعني اي محستنيش


ديب:قلبي مدقش لما حضنتك محستش بلخبطت مشاعري لما حور تكون جنبي محستش بالامان الي كنت بحسو معاه يمكن تكوني شباه بس مش هي


حوريه بصتلو بحزن ورجعت تطهر ايدوى:انا محدش حساسني لي


ديب سكت مردش عليها


حورية قامت من علي الارض وكنت هتخرج بس رجعت خطوتين:متستهلش علي فكرة الي تسيب حب عظيم زي كده متستهلش


ديب بصلها بقرق ومردش


حورية خدت بعظها وطلعت برا


الطيارة الي وصلت مصر


نزلت روايد وحور وهي شايله طفل صغير


وسيم بطفولة:ماما عايز عثير(عصير)


حور بضحك:ياقلب مامي انت تؤمر امر


روايد بصتلهم ببتسامه وكانت عربيه مستنياهم


روايد:اجتماع مع شركة عاصم المنشاوي بقول هروح انا 


حور قلبها يدق:قولتي مين


روايد:عاصم المنشاوي تعرفيها


حور:مين ماسك الشركه دلوقتي


روايد بصه ل ال لاب توب:ريان عاصم


حور بجمود:هحضر


روايد:ماشي


قدام الشركه


حور سابت وسيم في العربيه وميلت عليه:حبيب مامي استناني هنا اوكيه والعصير اهو


وسيم هز راسو وهو مبتسم


حور تنهدت وبصت ل المبني ودخلت مع روايد


ريان بضيق وهو بيبص في الملف:مش ممكن ينزلو الشرط الجزائ


:لا مش ممكن يا ريان بيه


ريان قام بصدمه وهو بيبص ل حور الي اتغيرت 180درجه قصت شعرها يدوبك مغطي ودانها بدلتها الرسميه شكلها الي زاد وسامه بعد الحمل


ريان بيقرب منها:حور


حور بجديه وهي بتقعد وبتحط رجل علي رجل:مدام حور ومتنساش نفسك كنت بتقول الشرط الجزائ مالو


 ريان ببتسامه:موافق عليه


حور:يبقا نمضي العقد


ريان مضي من غير ميراجع بقيت الملف


حور في سره:يبقا بتمضي نهايتك بايدك فون حور رن قامت بعيد وردت


حور:عملت اي


:زي مطلبتي البيت هيتهد


حور بجمود:عايزه لما اجي القي هو والاسفلت في سوه واحد


:حاضر يا فندم


حور ابتسمت بسخريه:شايفه اني اتاخرت علي حسابك اوي يا جوري ورجعت مكانها


روايد بهمس:مين


حور بنفس الهمس:هقولك بعدين


السواق فتح الباب وطلع يتكلم في الفون


وسيم بعيط:عثير خيث(عصير خلص)


حوريه قاعدة علي الارض ضمه ركبتها ومسكه اختبار الحمل وبتعيط


حوريه بفرحه وعيط:بيبي هيبقا عند بيبي ريان هيفرح و سكتت بحزن وهي بتتخيل ريان بيقول لها قدام ابنها انها كنت شغاله في بيت دعارة


حورية بعيط:اه ياريان لو تعرف اني كنت هناك خدام مش اكتر مليش دعوة بناس دي انا الي خليتك تعرف بس مكنتش اعرف اي المكان ده ولا الي هناك بيتهانو كده قلبي مش مطوعني اعمل زيها وسيبك


حور مسكت الفون وبدات تنشر فديوهات ل جوري وشهاب الي عرفت انهم لسه بيتقابلو بعد ما ياسر اتفصل مش الشغل وقاعد عاطل وسعات بتبات برا وطبعا ياسر ميقدرش يفتح بؤق


حور:لما نشوف ياسر هيعمل حاجه ل الست هانم ولا كان بيسترجل عليا بس


روايد:الاجتماع انتهاء وجت تقوم


ريان مسك ايد حور:حور انا 


حور:احم انت اي يا استاذ ريان


ريان قرب منها:حور انا مش قادر انساكي عايز ابدا معاكي من جديد


حور ببرود:نسيت اني مرات اخوك


ريان بصراخ:متقوليش اخويا ده بيكرهني وخد مني حببتي وكمان خد مني


حور بنفعال:وهو الي اغتصابني كمان مش كده


ريان مسك ايديها وببكاء:اسمعني بس الي حصل غصب عني الموضوع


فلاش باااك


شهاب:يلا بقا متبقاش قفوش كده


ريان:لا يعني لا حور تزعل


شهاب بتافف:يبني هو انتو اجوزتو او حته اتخطبتو انت ماشي معاه بس


ريان:وات


 شهاب:اقصد انها صحبتك بس عادي لو راحنه هيصنا شويه


ريان بتفكير:وحور


شهاب:مين هيقولها اصلن


ريان:ماشي بس مره وبس


شهاب بفرحه:يلا هوديك حتت مكان


ريان بصص حولي:بس دي شقه


شهاب:دي اسمها شقة دعارة


ريان:يعني اي دعارة


شهاب:اه انت عايز تتعلم من اول وجديد قولتلي انت كنت عايش في


ريان بعفويه:انا كنت في لندن بس كنت قاعد في امريكا مع صحبي


شهاب:وكنتوش بجيبو نسوان


ريان ضحك:انا كنت اعرف نسوان قبل حور لكن حور بتغير


شهاب:انا هظبطك وغمز لي بت قربت من ريان وشدتو


ريان:انتي بتعملي اي


تضحك البنت بمياعه وتاخد ريان اوضه بس يشوف حورية وهي بتبوس شب وهو حضانها بطريقه مش كويسه وفتكرها حور ولسه هيروح عندها البنت زقته جوه الاوضه


ريان زقه بعصبيه وطلع بس ملقش حورية وفجاه سمع صوت البوليس وخدو الي لقوهم ومن ضمنهم رياان 


باااك


ريان:كنت فكرها انتي وعشان كده بقت اعملك بطريقح دي بس انا فعلن بحبك انتي ياحور وبعد الي حصل انا كنت ناوي اخوفك مني عشان اتجوزك بس انتي استفزتيني وحصل الي حصل حور انا تعبان اوي وبعدين عرفت ان الي شوفتها دي واحدة تانيه و


حور تصقف وهي بتضحك بسخريه:تعرف انك ممثل شاطر لا ومؤلف رائع وطبعا اكتشفت انها واحدة شبهي ومش انا وندمت وعايز تصلح غلطتك ونبداء من جديد صح


ريان يهز راسو بامل:ايو


حور بسخريه:اسفه اني هبوظلك الرواية بتعتك انا ليمكن اسمحك نفرض كلامك صح موجهتنيش لي ها انت قتلتني بدم بارد ورمتني في البحر انت جاحد وقلبك ميت وتقرب منه بحده اتجوزتها صح


ريان بصلها بصدمه:انتي عرفتي منين


حور:انا مشوفتهش بس عارفه تفكيرك الوسخ عايز تتملك كل حاجه بس انت عارف اي مشكلتك


ريان سكت مستنيها تكمل


حور بقرف:انك واحد عندك عقدت النقص ومش حاسس انك راجل ودايما شايف ان ديب واخد حقك بس لو بصتلها صح ان انت الي واخد حاجته واكيد فاهم قصدي


ريان كان هيقطعها بس تلفونها رن


حور:اي في اي يا روايد اييييي ده الي مش لقينو نعم انا نزله 


ريان:هو في اي


حور سبتو وجريت ل برا ريان جري وراه

 

يمشي وهو بيعيط وكل شويه يقع وكان بيعدي الشارع وقع وايدو اتعورت قعد يعيط في الارض


وسيم بعياط:مامي


عربيه جي من بعيد كنت هتخبطو لكن....و


اسفه اتاخرت كان عندي استشاره ولسه جي من عند الدكتور❤🙂


اسكربت_ملازي_و_انتقامي

فاطمه_وجيه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

روايه أحببت سلفي للكبار فقط 🔞🔞🔞 آحببت سلفي الفصل الآول والثاني

البارات 3من (روايه جنه سليم 💖🙈)

جميع الروايات كامله

رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الفصل الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء البارت الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الجزء الاول والتاني والتالت والرابع والخامس بقلم منة الله

رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الفصل التاسع والعشرون والثلاثون بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء البارت التاسع والعشرون والثلاثون بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الجزء التاسع والعشرون والثلاثون بقلم منة الله

رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الفصل الواحد والثلاثون والأخير بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء البارت الواحد والثلاثون والأخير بقلم منة الله رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الجزء الواحد والثلاثون والأخير بقلم منة الله

روايه ( عشق الزين _ الجزء الثانى ). البارت السابع بقلم زيزي محمد

رواية الوسيم إبن الحاره والصهباء الفصل السادس والسابع والثامن والتاسع والعاشر بقلم منة الله